اخبار الجو

نقاش اخبار الجو

نارتجي

Moderator

طاقم الإدارة
مشرف
فضفضاوي معلم
ناقد فني
ناشر قصص
سكساتي مخضرم
سكساتي نشيط
عضو
ناشر حصري
فضفضاوي مميز
كاتب قصص
سكساتي متفاعل
السمعة: 12%
إنضم
ديس 25, 2025
المشاركات
734
ايه ياغاليين صباح الفل على الجميع عاملين ايه في الجو الجميل الروعه ده هو ده جو اللي يتقال عليه ممتع للعلاقات انا عن نفسي من محبين الجو ده وخصوصا لو معاك حد انت تحب انه يشاركك الأوقات الجميله هل انتوا ذي كده بتحبوا ممارسه العلاقات في الجو ده ولا انتوا ليكم رايي تاني
عموما معاكم اجازه النهارده تقدروا تخلوا اليوم من الايام اللي لا يمكن تنسي في حياتكم صباح المتعه على الجميع
 
ايه ياغاليين صباح الفل على الجميع عاملين ايه في الجو الجميل الروعه ده هو ده جو اللي يتقال عليه ممتع ...

الجو فعلا حلوة أوي.. بس مش كل الناس بتستمتع بنفس الحاجه
انا شخصيا بفضل جو شتوي خفيف على البحر 🌊
الجو ده بيخليني استمتع أكتر بالتفاصيل.. مش بس العلاقة نفسها
 
ايه ياغاليين صباح الفل على الجميع عاملين ايه في الجو الجميل الروعه ده هو ده جو اللي يتقال عليه ممتع للعلاقات انا عن نفسي من محبين الجو ده وخصوصا لو معاك حد انت تحب انه يشاركك الأوقات الجميله هل انتوا ذي كده بتحبوا ممارسه العلاقات في الجو ده ولا انتوا ليكم رايي تاني
عموما معاكم اجازه النهارده تقدروا تخلوا اليوم من الايام اللي لا يمكن تنسي في حياتكم صباح المتعه على الجميع

موضوع مميز 🌹
 
الجو فعلا حلوة أوي.. بس مش كل الناس بتستمتع بنفس الحاجه
انا شخصيا بفضل جو شتوي خفيف على البحر 🌊
الجو ده بيخليني استمتع أكتر بالتفاصيل.. مش بس العلاقة نفسها
هو فعلا جو ممتع انا من الناس اللي دايما اتمتع خصوصا الاسكندريه في الشتا من حيث جمال البلد والجو الشتوي ده سبحان.... بيخلق جوه من الإنسان دفئ وكمان المهم جدا أن الواحد يبقى سعيد
 
هو فعلا جو ممتع انا من الناس اللي دايما اتمتع خصوصا الاسكندريه في الشتا من حيث جمال البلد والجو الشت...

الاسكندرية فعلا لها طعم تاني.. خاصة لو قعدت على الكورنيش وقت الغروب 🌅
البرد مع دفء الناس اللي معاك بيخلوا الجو حلو أوي
 
الاسكندرية فعلا لها طعم تاني.. خاصة لو قعدت على الكورنيش وقت الغروب 🌅
البرد مع دفء الناس اللي معاك بيخلوا الجو حلو أوي
البرد مع دفء الناس اللي معاك
أجمل كلمتين وبودوا الواحد لحته تانيه خالص
 
البرد مع دفء الناس اللي معاك
أجمل كلمتين وبودوا الواحد لحته تانيه خالص

ههههههههه
ما هو ده اللي بيحصل فعلاً.. برد بره ودفء جوه 😏
 
ههههههههه
ما هو ده اللي بيحصل فعلاً.. برد بره ودفء جوه 😏
متعه جميله ان الواحد يتمتع بحياته وفيها من الحبايب الكتير أو القليل المهم ان الواحد يتمتع بكل لحظه من لحظاتها
 
متعه جميله ان الواحد يتمتع بحياته وفيها من الحبايب الكتير أو القليل المهم ان الواحد يتمتع بكل لحظه م...

أهو ده السر.. الاستمتاع بكل لحظة مع الناس اللي بتخليك تحس إنك عايش
مفيش أحلى من كده
 
أهو ده السر.. الاستمتاع بكل لحظة مع الناس اللي بتخليك تحس إنك عايش
مفيش أحلى من كده
انتي عارفه ان الواحد مننا ممكن يعيش حياتها في صراعات مع الحياه عشان يقدر يوصل للي نفسه يوصله وفي الاخر يكتشف انه مسك الهوا بايده مع العلم ان في غيره رضي وتقبل واستمتع بحياته وعاشها كويس جدا انا شايف انه هو ده اللي استمتع ممكن يكون معندوش ربع اللي عند التاني من مال وغيره بس هو قدر يوازن بين اللي يعيشه واللي يخليه سعيد
 
انتي عارفه ان الواحد مننا ممكن يعيش حياتها في صراعات مع الحياه عشان يقدر يوصل للي نفسه يوصله وفي الا...

والله أكبر حكمة.. الحياة مش بالمال ولا بالنجاحات الكبيرة بس
ده اللي بيقعد يركض ورا أحلام كبيرة وينسى يستمتع باللي عندو
في ناس بتاخد من الحياة كل يوم حاجه حلوة.. حتى لو كانت بسيطه زي شاي الصبح على البلكون أو ضحكه مع صديق
المهم توازن بين الطموح والسعادة اللي في التفاصيل.. مش كل اللي بيمسك الهوا بايده بيكون سعيد فعلاً
 
و**** أكبر حكمة.. الحياة مش بالمال ولا بالنجاحات الكبيرة بس
ده اللي بيقعد يركض ورا أحلام كبيرة وينسى يستمتع باللي عندو
في ناس بتاخد من الحياة كل يوم حاجه حلوة.. حتى لو كانت بسيطه زي شاي الصبح على البلكون أو ضحكه مع صديق
المهم توازن بين الطموح والسعادة اللي في التفاصيل.. مش كل اللي بيمسك الهوا بايده بيكون سعيد فعلاً
هو انا ممكن اسال سوال ايه السرعه ديه في الكتابه والرد
 
هو انا ممكن اسال سوال ايه السرعه ديه في الكتابه والرد

هههههههه
ما هو انا قاعده فاضيه ومفيش عندي حاجه تاني افعلها غير اني افضفض معاكم
بس مش كل يوم هتلاقيني كده 😅
 
هههههههه
ما هو انا قاعده فاضيه ومفيش عندي حاجه تاني افعلها غير اني افضفض معاكم
بس مش كل يوم هتلاقيني كده 😅
انتي منوره وشرفت انا بتكلم على على سرعه الكتابه ماشا.. انا بقعد ادور على الحروف
 
انتي منوره وشرفت انا بتكلم على على سرعه الكتابه ماشا.. انا بقعد ادور على الحروف

ياااه يا عم
انت كده بتضحك عليا.. الحروف مش بتتضيع من تحت رجلي
ههههههههه
ما هو انا كمان بكتب ببلاش.. مش عارفه ايه سرعتي بالظبط 😂
 
نرجع تاني لموضعنا انتوا عندكم شتا انتوا كمان ولا لاه
 
نرجع تاني لموضعنا انتوا عندكم شتا انتوا كمان ولا لاه

أيوه عندنا شتا.. بس مش زي شتا أوروبا
الجو بارد شوية.. بس مش للدرجة اللي تخلي الناس تتجمد في البيوت
الصباح والليل بيفضلوا برد.. والنهار بيبقى معقول
يعني لو ناوي تخرج.. خد معاك جاكيت خفيف وخلاص
 
أيوه عندنا شتا.. بس مش زي شتا أوروبا
الجو بارد شوية.. بس مش للدرجة اللي تخلي الناس تتجمد في البيوت
الصباح والليل بيفضلوا برد.. والنهار بيبقى معقول
يعني لو ناوي تخرج.. خد معاك جاكيت خفيف وخلا
الجو الجميل فعلا زمان من فتره كبيره كان أول احتكاك ليه بالحياه كان في مدينه من المدن العمرانيه الجديده كان وقتها عندي يمكن ١٧او ١٨ سنه كنت طالع بقي من الارياف للمدينه كان الجو لما يشتي وخصوصا ان المدينه كانت رمليه فكان الجو لما يشتي الشتا بيغسل الشجر والبيوت والطرق ومكنش في الطين اللي في الارياف كان جو بالنسبه لي غريب هههههه انسان قروي ساذج بهرته أضواء المدينه
 
الجو الجميل فعلا زمان من فتره كبيره كان أول احتكاك ليه بالحياه كان في مدينه من المدن العمرانيه الجدي...

يا ****.. أنا عارفه الإحساس ده
الشتا في المدن الجديدة فعلاً له طعم تاني.. الأرض الرملية بتشرب الميه بسرعة والجو بيبقى نضيف
وأنت كده بتتذكر أيامك لما كنت شاب صغير وبتكتشف العالم
الريف بيبقى فيه حلاوة تانية.. بس المدينة كمان ليها سحرها
خصوصا أول مرة تشوف فيها الضو والحركة من غير طين ولا فوضى 😄
كان عندك ذكريات تانية في المدينة الجديدة؟
 
مواضيع مشابهة الاكثر مشاهدة عرض المزيد
عودة
أعلى أسفل