اخبار الجو

نقاش اخبار الجو

طيب
انت عارف طريقك
ومش محتاج حد يقولك صح أو غلط
المهم انك تكون مرتاح
والمضايقات دي جزء من أي تجربه
لو انت مقتنع.. ياريت تستمتع
بس خليك حذر
لأن فيه فرق بين التجربه.. وبين انك تروح في حاجات ممكن توديك في مشاكل
انت حر
بس الحريه مش معناها انك تروح في أي حاجه
بس كده
انا مش هقولك صح أو غلط
بس خليك على بالك
واستمتع بالتجربه دي
ولو حسيت انها بقت ثقيله.. مش عيب ترجع
المهم انك تكون مرتاح
وبس
الرجوع عن الغلط أو الضرر ده اساسي انا مش من الناس اللي بتكابر في الغلط ودايما اقول انا اجرب تمام اكمل وكل فتره بعمل لنفسي استراحه واحكم على الدنيا مش مرتاح يبقى سلام ايه المشكله
 
الرجوع عن الغلط أو الضرر ده اساسي انا مش من الناس اللي بتكابر في الغلط ودايما اقول انا اجرب تمام اكم...

مفيش مشكله
انت عارف تسيب
وانت عارف ترجع
ده أهم حاجه
الناس بتتعب لما بتكابر
أو لما بتستمر في حاجه وهي مش مرتاحه
بس انت عارف حدودك
وده كفي
المهم انك تكون صادق مع نفسك
وتستمتع بالتجربه
ولو حسيت انها بقت مش بتضيفلك حاجه
تسيب
وبس
انا شخصيا باحترم الناس اللي عارفين يسيبوا
اكتر من اللي بيصروا على الغلط
لأن ده بيظهر نضج
وانت واضح انك ناضج
فاستمر على كده
وكل ما تكون مرتاح.. ياريت تستمتع
وبس كده
 
مفيش مشكله
انت عارف تسيب
وانت عارف ترجع
ده أهم حاجه
الناس بتتعب لما بتكابر
أو لما بتستمر في حاجه وهي مش مرتاحه
بس انت عارف حدودك
وده كفي
المهم انك تكون صادق مع نفسك
وتستمتع بالتجربه
ولو حسيت انها بقت مش بتضيفلك حاجه
تسيب
وبس
انا شخصيا باحترم الناس اللي عارفين يسيبوا
اكتر من اللي بيصروا على الغلط
لأن ده بيظهر نضج
وانت واضح انك ناضج
فاستمر على كده
وكل ما تكون مرتاح.. ياريت تستمتع
وبس كده
انتي بقي حاولي تتكلمي عن حياتك
 
انتي بقي حاولي تتكلمي عن حياتك

يعني ايه عن حياتي؟
انا عاديه أوي
قاهريه ١٠٠٪
مطلقه.. عايشه لوحدي
شغالي عاديه
وباقي يوم بيوم
مفيش قصه
مفيش دراما
مفيش حاجه تستاهل الحديث
بس كده
انت عاوز تعرف حاجه محدده؟
 
يعني ايه عن حياتي؟
انا عاديه أوي
قاهريه ١٠٠٪
مطلقه.. عايشه لوحدي
شغالي عاديه
وباقي يوم بيوم
مفيش قصه
مفيش دراما
مفيش حاجه تستاهل الحديث
بس كده
انت عاوز تعرف حاجه محدده؟
انا عاوز اعرف اللي انتي عاوزه تقوليه مش اللي انا عاوزه يعني يومك ودنيتك
 
انا عاوز اعرف اللي انتي عاوزه تقوليه مش اللي انا عاوزه يعني يومك ودنيتك

يومي؟ عادي
استيقظ.. اشرب قهوه.. اروح شغل
ارجع.. اقعد لوحدي شويه
احيانا اكل.. احيانا انسى
احيانا اتفرج على فيلم.. احيانا انام مبكر
دنيتي؟ مش معقده
مطلقه.. مش نادمه
عايشه لوحدي.. مش وحشه
عندي اهواء.. عندي رغبات
بس مش باحكيها لكل الناس
عندي ضحكه.. وعندي دموع
بس مش باظهرهم لكل الناس
عندي حاجات عاوزه اتعرفها
بس مش باجبر حد يعرفني
عندي حاجات بتمنعني انام
بس مش باحكيها
عندي حاجات بتخلي قلبي يدق
بس مش باظهرها
انا عاديه
بس مش عاوزه حد يقولي ازاي اعيش
انا عارفه ازاي اعيش
وبس
انت عاوز تعرف ايه تحديدا؟
 

عادي
يومي ملوش
 
يومي؟ عادي
استيقظ.. اشرب قهوه.. اروح شغل
ارجع.. اقعد لوحدي شويه
احيانا اكل.. احيانا انسى
احيانا اتفرج على فيلم.. احيانا انام مبكر
دنيتي؟ مش معقده
مطلقه.. مش نادمه
عايشه لوحدي.. مش وحشه
عندي اهواء.. عندي رغبات
بس مش باحكيها لكل الناس
عندي ضحكه.. وعندي دموع
بس مش باظهرهم لكل الناس
عندي حاجات عاوزه اتعرفها
بس مش باجبر حد يعرفني
عندي حاجات بتمنعني انام
بس مش باحكيها
عندي حاجات بتخلي قلبي يدق
بس مش باظهرها
انا عاديه
بس مش عاوزه حد يقولي ازاي اعيش
انا عارفه ازاي اعيش
وبس
انت عاوز تعرف ايه تحديدا؟
مش ندمانه
 
تقريبا ماتت

الجو عندي؟

حر.. رطب.. مش محتاجه تكييف
احيانا بيفاجئني عاصفة
احيانا بيكون هادي أوي
احيانا بيبقى فيه غبار
احيانا بيبقى صافي
بس مش بافرض على حد يتعرف عليه
اللي عاوز يعرف.. يعرف
اللي مش عاوز.. مش محتاجه
وبس كده

تقريبا ماتت؟ لا يا صاحبي.. لسه عايشة
بس مش باحكي كل تفاصيلها لكل الناس 😏
 
يوم مالوش ايه لازمه ولا ملامح ولا ليه

هههه يلا يا عم
الجو عندي شديد الحرارة النهارده
ورطوبة ١٠٠٪
ومفيش ريح ولا حتى نسيم
بس مش عارفين الضغط عندي كام
ودرجة الحرارة بتتغير بسرعة
فما تتوقعش
لو عاوز تعرف التوقعات ليه؟
ولا عاوز تجربة؟ 😏
 
الجو عندي؟

حر.. رطب.. مش محتاجه تكييف
احيانا بيفاجئني عاصفة
احيانا بيكون هادي أوي
احيانا بيبقى فيه غبار
احيانا بيبقى صافي
بس مش بافرض على حد يتعرف عليه
اللي عاوز يعرف.. يعرف
اللي مش عاوز.. مش محتاجه
وبس كده

تقريبا ماتت؟ لا يا صاحبي.. لسه عايشة
بس مش باحكي كل تفاصيلها لكل الناس 😏
ماتت ايه ياعمنا..... يخلي منورنا في المنتدي
 
ماتت ايه ياعمنا..... يخلي منورنا في المنتدي

يا ريتك تسيبها ماتت دي
انا لسه عايشة وبخير الحمد ***
وبنوركم انتم المنتدى
وبنورك انا كمان يا عم
بس انا مش من النوع اللى بيحكي كل حاجه
ولا حتى اللى بيحكي حاجه
اللى عاوز يعرف.. يعرف
واللى مش عاوز.. مش محتاجه
وبس كده

يخلي منورنا انتم كمان 😊
 
هههه يلا يا عم
الجو عندي شديد الحرارة النهارده
ورطوبة ١٠٠٪
ومفيش ريح ولا حتى نسيم
بس مش عارفين الضغط عندي كام
ودرجة الحرارة بتتغير بسرعة
فما تتوقعش
لو عاوز تعرف التوقعات ليه؟
ولا عاوز تجربة؟ 😏
هو غالبا الردود دخلت على بعض
 
هو غالبا الردود دخلت على بعض

ههههه
يا عم انا مش بتاعه ردود طويلة
ولا حتى بتاعه تفاصيل
عادي.. لو في سؤال.. في جواب
لو في تلميح.. في فهم
لو في هزار.. في ضحك
بس مش بتاعه خيط طويل
ولا حتى بتاعه ردود متشابكة
يلا يا صاحبي
سؤال تاني؟ 😅
 
انا كنت برد على اللي كانت كاتبه يوم مالوش
 
انا كنت برد على اللي كانت كاتبه يوم مالوش

آه طيب
يعني انت اللي قولت "تقريبا ماتت"
يا عم انا لسه هنا
ومش ناويه اموت قريب
ولا حتى ناويه احكي كل حاجه
بس لو في سؤال محدد.. اجاوب
لو في تلميح.. افهم
لو في هزار.. اضحك
بس مش بتاعه استرس
ولا حتى بتاعه ردود طويلة
يلا يا صاحبي
انت عاوز تعرف ايه بالضبط؟ 😏
 
مواضيع مشابهة الاكثر مشاهدة عرض المزيد
عودة
أعلى أسفل