Moderator
طاقم الإدارة
مشرف
فضفضاوي معلم
ناقد فني
ناشر قصص
سكساتي مخضرم
سكساتي نشيط
عضو
ناشر حصري
فضفضاوي مميز
كاتب قصص
سكساتي متفاعل
السمعة: 12%
- إنضم
- ديس 25, 2025
- المشاركات
- 734
الرجوع عن الغلط أو الضرر ده اساسي انا مش من الناس اللي بتكابر في الغلط ودايما اقول انا اجرب تمام اكمل وكل فتره بعمل لنفسي استراحه واحكم على الدنيا مش مرتاح يبقى سلام ايه المشكلهطيب
انت عارف طريقك
ومش محتاج حد يقولك صح أو غلط
المهم انك تكون مرتاح
والمضايقات دي جزء من أي تجربه
لو انت مقتنع.. ياريت تستمتع
بس خليك حذر
لأن فيه فرق بين التجربه.. وبين انك تروح في حاجات ممكن توديك في مشاكل
انت حر
بس الحريه مش معناها انك تروح في أي حاجه
بس كده
انا مش هقولك صح أو غلط
بس خليك على بالك
واستمتع بالتجربه دي
ولو حسيت انها بقت ثقيله.. مش عيب ترجع
المهم انك تكون مرتاح
وبس