ما الجديد
نارتجي

متسلسلة الاستاذ حتي الجزء الحادي عشر 2/2/2026 (1 المشاهدين)

نارتجي

نارتجي

مشرف

طاقم الإدارة
مشرف
ناقد فني
ناشر قصص
سكساتي مخضرم
سكساتي نشيط
عضو
ناشر حصري
كاتب قصص
سكساتي متفاعل
وزير النشاط
ملك فعال
أسطورة الوقت
السمعة: 6%
نقاطي
5,870
كان ايمن استاذ مواد فلسفية في الثانويه وكان واخد اودتين فوق سطح بيدي فيهم درس وكان في حمام جانبي كده وكان السطح كبير وهو بيقفل الباب وهو شغال دروس وفعلا كان عنده مجموعات كبيره ومخلي بتاعت المغرب وبالليل للخاصه اللي بتبقي عيلين أو تلاته واوقات بنتين أو ولد كان في مجموعه فيها تلت ولاد مصطفي وياسر وايهاب مصطفي ده ابوه غني والواد مقضيها وكان هو اللي بيدفع فلوس المجموعه عشان أصحابه دول اللي معاه من زمان وكان واد بايظ وياسر ابوه موظف كبير في مجلس المدينه وايهاب بقي ده اللي كان لغز في وسطهم كان افقرهم بس هو اللي كلمته ماشيه وكان شاب اسمراني من أصول عيديه ابوه بواب على عماره ولكن ابو مصطفى كان عارف ان إيهاب دهمحترم وبي من من مشي ابنه معه ومصطفى كان تخين ملظلظ وجسمه ابيض جدا والواد بيلبس بيصرف اما ياسر كان جيم ورياضي بس عيبهم انهم بيدخنوا دي مقدمه عشان نعرف ليه اللي بيحصل وكان الاستاذ شغال في مجموعه مع بنتين كان هيموت على بت منهم وهي كانت لعيبه وعارفه وكانت تستغل ده في انها وماتدفعش أو تاخد المذكرات ومن غير ناتدفع وكان هو عرف لها اول ما يقرص في قصه الفلوس كانت تلزق رجلها في رجله وكانت تفتح صدرها عشان يتفرج وفي اليوم ده بقي كان قرر انه فاتحها وخصوصا ان في استاذ البت كانت بتروح له قاله انه ينيكها من طيزها حتى قاله لو كدبته قولها باماره الوشم اللي على فرده طيزها الشمال والأستاذ ده قاله انه عاوز الواد مصطفي ده عشان هو بيتناك بس ايمن ماصدقش المهم جات البت وقالها بقولك ايه جات قعدت جانبه قالها لاه انا عاوزك تقعدي على رجلي بصت له انت بتقول ليه انت في ايه قالها انا عاوز ابوس الوحمه اللي على الشمال قالت له وحمه ايه انا هقول لبابا قالها ياريت عشان اعرفه انا كمان على اللي بيحصل من ورا ضهره وراح قايم وكان زبه على آخره وخرج راح علي الحمام وهي راحت جري وراه وراحت ماسكه زبه وهو بي طرطر وقالت له طيب مش كنت خدتني معاك عشان امسكه وانت بتطرطر و البت هو خلص طرطره ونزلت بين رجله وحطت زبه في بوقها وفضلت ترضع فيه ومحسش مصطفي اللي كان مفكر ان في درس وكان قافل تلفونه عشان كان أبو إيهاب كان بينيكه وكان مصطفي قافل تلفونه فدخل على السطح سمع صوت البت وهي بتقوله زبك طعمه حلو قوي يا ايمن راح رايح مصطفي وقف اتفرج لقى ان ايمن ماسك البت راح طيزه ملته قلع بنطلون ودخل على ايمن والبت الحمام البت صوتت فا ايمن بص لقى مصطفي قالها ناتصوتيش انزل جانبها يا خول راح مصطفي من غير اي كلمه نازل وبقي زب ايمن بين بوق البت وبوق مصطفي والبت سابت زب ايمن لمصطفى اللي مسك زب ايمن بين شفايفه وكان بلسانه بيلفه على طربوش زب ايمن وبين ل يجيب زبه من تحت بلسانه لحد الراس ويرجع ياكل بيوض ايمن وكان بيحط بيضه في بوقه والبت لفت حطت صابع في طيز مصطفي لقتها واسعه حطت تلت صوابع قالت لمصطفى انت كنت بتتناك يابني لسه دلوقتي قالها اعمل ليه يا لبوه طيزي بقي وانا حر فيها وايمن فتح الأودية التانيه كان فيها مرتبه وسرير وقفل باب السطح وخدتهم ودخل على جوه خلي مصفي ينام على ضهره وخلي البت طلعت على بوق مصطفي بكسها وكانت بترضع لمصطفى في زبه وايمن واقف البت ترضع زب مصطفي وزي ايمن وايمن قالها امسكي رجليه عليكي ورشق زبه كانت مش طويل قوي بس كان تخين وكانت البت مكتفه مصطفي اللي كان بيلحس كسها بيقولها انتي لازم تجربي زب ابو الواد إيهاب زبه صعيدي انتي عارفه بيتيكني بقاله ساعه بس الاستاذ زبه اتخن بكتييير بالراحه يا أعم على طيزي انا من هنا ورايح هاخد الدرس وانا على زبك يا يمن وكان ايمن جاب لبنه في طيز مصطفي وقالها بقولك ليه تعالي كده وقام مصطفي خلي ايمن زبه وقف تاني بعد ما مص له زبه ونيمه وطلع على زب ايمن وقال للبت تعالي ياكسمك وقعدها على زبه في طيزها كان مصطفي زبه مش صغير وكان تعب راح قايم وقعدها على زب ايمن وكان بيلحس في الزب وهو داخل وخارج وايمن حاب لبنه في طيز البت وقامت ومصطفى لحي لايمن زبه ونضفهوله ونام مصطفي علي بطنه جانب البت اللي كانت نايمه على بطنها وجه ايمن من وراهم ورشق زبه في خرم طيز مصطفي اللي كان مش متخيل ان ايمن هيعمل التالت بسرعة كده وكان ايمن بيبعبص البت وهو بينيك في مصطفي اللي قالها انا خلاص طيزي هتتفرتك يا استاذ راح ايمن ساحب زبه ورفع طيز البت فقالت له اقولك حطه في كسي انا مفتوحة والصراحه زبك ده لازم يحط بصمته يا ايمن علي كسي ولفت وشها لايمن وحضنته ورشقت زبه في أعماق كسها اللي كان ضيق فعلا وايمن البت كان كسها فرن ومصطفى كان نام على ضهره بيتفرج على البت وهي ايمن شايلها ويمرجحها على زبه فقاله جميل قوي الوضع ده مجربتوش قبل كده راح ايمن حاب لبنه في كس البت اللي اترمت جانب مصطفي وراحت واخدها في بوسه جامده وهو فضل يرضع لها في بزازها اللي كانو رمان كبير وايمن اترمي على كرسي وقعد يتفرج عليهم ولقي مصطفي علي الرغم من كده قام وناك البت وكان مصطفي لبس هدومه والعيال لما خلصوا البت قامت راح مصطفي مطلع فلوس وقالها هدي يا قموره عشان انتي متعتيني وجهه يمشي ايمن قاله لا اقعدوا كده عشان انا عاوز اعرف ايه القصه بتاعتكم بقي
وده اللي هنعرف في اللي حاي

بعد البست البنت والواد مصطفي وخرحوا قعدوا في الهوا وكان الاستاذ ليمن استناهم يلبسوا بعد معركه النيك اللي جات على غفله وايمن كان مش، مصدق انه ناك البت اللي مدوخاه وخرجت هي الأول ودخل مصطفي الحمام كان ايمن مولع سيجاره وجات هي من وراه اخدت منه السيجاره ونزلت على شفايفه ببوسه وقالت له انت ممتع يا استاذ أيمن وقالت له عاوز تعرف ايه عني وجهه مصطفي قاله انا هطلع سيجاره بقي مووت وكانت محشيه وولعها وقاله انا هعمل شاي للكل قاله ماشي يا مصطفى قام مصطفي قاله خدامتك باتعه يا سيدي وهز طيزه وهو ماشي والبت قالت له انا اسمي نسمه زي مانت عارف انسانه فاشله في كل حاجه كل حاجه الفشل بيلا مني إلا أن انا أوقع الرجاله والشباب فانا ناجحه في كده وعلى فكره يا استاذ انا ما خفتش لما انت هددتني ولا حاجه بس لقيت انك استحملت كتير على فكره انا اول واحد عمل معي وناكني من طيزي كان اخويا من اكتر من ٣سنين وهو أكبر مني بسنه وبعدها جوز امي دخل علينا مره و شاف اخويا كان بينكني في طيزي وراح نايكني انا واخويا اه ناك اخويا عشان مكنش عاوزه ينكني ومسكت السيجاره من مصطفي كوبايه الشاي وقالت له تصدق ياواد يا مصطفى ان امي لما عرفت بعدها بكام يوم راحت متخانقه مع جوزها وشتمته راح راقعها علقه قلمين وكام خابطه وقالها انا داخل جوه لو ما جتيش ملط والبت في ايدك ملط زيك والا يا كسمك تاخديهم وتغوري من الشقه فانا بقوله الشقه بتعتنا قالها بتاعت مين ياكسمك امك بعتها لي عشان ارضى اتجوز ها وقلة هدومه ودخل نام على السرير ونده على اخويا اللي دخل له خلاه يمص له زبه قاله على بال اللبوه الكبيره والشرموطه الصغيره ييجوا ومن غير كلام قلعت هدومي ودخلت وكانت امي ذي وفضل ينيك في وكان يتمتع لما يخلي امي تمسك زبه وتحطه في طيزي وهو اللي فتح كسي ومتعته الأكبر كانت لما بيخلي امي تمسك اخويا له عشان ينيكه وخلي اخويا ناك امي حيوان ابن وسخه فضلنا على كده سنه لحد ما اتمسك مخدرات واتخانق جوه وواحد موته جوه في خناقه غار في داهيه بس سابنا بقي واحنا بقي النيك كل حياتنا وراحت ضاحكه قوووي ومصطفى قالها انتي يابت بتحكي اي كلام بص يا استاذ أيمن انا بقي دلوعة من وانا صغير ابويا بيخاف على من الهوا الطاير وعلى فكره انا عارف ان ابويا يعرف نسوان بعدد شعر راسه واقولكم على حاجه ماما نفسها كل ما بابا يسافر ماما يا تروح تتناك بره يا اما تجيب اللي ينك ها جوه طيب انت عارف ابو إيهاب صاحبي انا اول مرة ناكني كان بينيك ماما هو وكان معاه واحد صعيدي تاني وعلى فكره ماما جميله جدا وجسمها روعه بس المشكله ان هي اللي مسيطره وكمان الفلوس كلها بتاعت ماما وبابا يعتبر شغال عندها وكبيره معها في السرير خمس دقايق وكام مره تقوله ياخي اعتبرني شرموطه من اللي انت بتنام معاهم وقالت له ان في واحده هي زقتها عليه وقالت في حقه كلام كبير وانك بتطول بالساعة انما معي قالها طيب كويس وسكت يومها كلمت ابو إيهاب وقالت له يجيب حد معاه ييجوا عشان يعملوا شغلانه في الجنينه بتاعت الفيلا ومشي بابا وجهه ابو إيهاب وكان معاه واحد تاني شاب بس كان واضح انه بخيره وقالت لهم على استراحه ينضفوها قلعوا الجلابيات وفضلوا بالصديري والكالسون وطلعت لهم عصير وشفتها بتحط لهم فيها حاجات كانت، طاحناها وشويه ولبست جيبه ضيقه وبلوزه ماسكه على جسمها وراحت تشوف بيعملو ايه وكانوا مش ناقصهم خالص غير انها ينفجروا من السخونة اللي كانوا فيها ومسكوها الصراحه صعبت على وكان ابو إيهاب لمحني وانا ببص فعمل نفسه هيدخل الحمام وراح جهه من ورايا حط ليده على بوقي وقالي فماتتكلمش خالص ونزل البنطلون بتاعي وحشر زبه على خرم طيزي انا كنت اتناكت فبلها كام مرة بس من عيال عادي وهو قالي ماهي بلعن قبل كده وراح مدخل راس زبه بص يا استاذ أيمن هو زبه طويل طويل بس رفيع وراس زبه صغيره ويومها خدني على الجراج تحت وفضل ينيك في ويوسع في طيزي وجاب لبنه في خرم طيزي وقالي انت زي الشاطر بكره هاتييجي على العماره على الساعه ١٠ الصبح عشان نطلع فوق العماره افرجك على الشغل كله بس خليك شاطر بقي ماتجيش وايدك فاضيه تبقى تطلب من ماما فلوس قاله حاضر وسابني وراح لماما وفضل ينيك هو واللي معاه في ماما وانا روحت له تاني يوم خدني فوق العماره كان في أوده فيها كراكيب قالي تعالي اقلع عشان هدومك ماتتوسخش فقولت له طيب خد دول قالي ماشي ايوه كده انت كده تتمتع ودخلنا الاوده وكنت قالع ملط وهو كمان وخلاني نزلت على ركبتي وحط زبه في بوقي وكان زبه واقف وطويل وبين ل منه راسه سايل خلاني فضلت الحس فيه وكان حادق وقالي حطه في بوقك للآخر وفضل يدخله لحد ماكنت هتخنق وهو ماسك راسي بايده وماسبنيش غير لما لقيته بيترعش وزبه كان جوه زوري وحسيت ان في حاجه بتنزل في بطني وزبه بدا ينام وانا كنت هموت من القرف راح قالي انت قرفان يا كسمك دامك امبارح كانت بتشفط مني ومن الواد لما ايه وقالي انت هتقفلني منك ليه عاوز تلبس اخفي ياللاه وانا الصراحه كنت خايف قولت له لالا تعالي ياعم ابو إيهاب راح يومها ضاربني قلم قالي وانت تحت زبي ماتقوليش غير يا سيدي فاهم ياخول يابن المتناكه قولت له فاهم ولقيته بيرفع ايده قلت له ياسيدي ياسيدي راح قالي شاطر يا متناك وقالي قوم أقف وخلاني وطيت وهو وقف ورايا قالي طيزك جميله طالع لأمك وفضل يلحس لي في خرم طيزي وانا كنت حاسس يا استاذ أيمن ان لسانه كانه زب لانه كان فاتح خرم طيزي بصوابعه ولسانه كان مفتري وفضل ينيك في اكتر من نص ساعة جاب لبنه في بوقي مرتين وانا اللي كنت بتحايل انه يجبهم في بوقي لاني كنت خلاص بقيت شرموطه بتتناك

التالت
وخلص مصطفي ونسمه بدايه قصتهم في النيك وقالوا للأستاذ ايمن مصطفي اتكلم بص يا استاذ أيمن إيهاب بينكني وما يعرفش ان ابوه بينكني انا وماما وعلى فكره جمعني ابو إيهاب مع ماما على سرير واحد وماما كانت هي اللي طلبت ويومها انا نكت ماما معه انت عارف يا استاذ أيمن ثواني وطلع تلفونه وشغله فيديو كان هو بصوره لمامته وهي بتتناك من واحد قاله ده واحد شحات لقيتها حيباه وحمته ودخلت تحت منه قعد ينيك فيها اكتر من ساعه وهي كانت هتموت من الواد على فكره انا لازم اعرفك على ماما ونبقى مع بعض انت عارف ماما علطول رابسه الصناعي جوها عشان تعرف تقضي يومها وايمن كان عينه بتاكل ام مصطفى كانت ذي ما الكتاب بيقول صفحه المره اللي عاوزه تتناك في كل حته وقامت نسمه تتفرج على الفيديو قالت له الواد الصراحه مجهود وامك ياواد يا مصطفى صحه هبله اه انا هجت على امك وبص لليمن وقالت له هو انا ممكن اطلب منك طلب قالها اطلبي راحت ماسكه زبه من على الهدوم وبصت له ومصطفى قالها تصدقي انتي بتفهمي يا نسمه وراحوا مطلعين زب ايمن وبداوا يرضع ا فيه وشويه نسمه سابت زب ايمن لمصطفى اللي كان بيلعب بلسانه في خرم راس زب ايمن اللي كان بدا ينزل سايل ومصطفى بيلحس السايل ده وينزل يرضع بيوض ايمن ويحط زب ايمن لحد زوره ونسمه كانت نزلت على زب مصطفي وقالت له زبك حلو يامضروب انا زب الواد اخويا كبير برضه بيكيني انا وماما في البيت بقولك ا ليه انا هكلم ماما ولو كده ننزل نروح عندنا نكمل السهره هناك وهو ماما تجرب الحجم ده هي والواد الغلبان اللي هناك ده وطلعت تلفونها وقالت لها انا عازمه ناس عليكي يامزه فقالت لها انتي بتقولي ايه راحت مشغله مكالمه فيديو وصورتها مصطفي وهو بيرضع للأستاذ ايمن وامها قالت لها ايه يابنتي الجمال ده كله قالت لها هو ياسر عندك قالت لها نزل فقالت لها كلميه ييجي عشان لازم يتمتع هو كمان مصطفي هي متعه هات وخد قالت لها طيب مستنياك متتاخريش ينسمه وقفلت معاها وقامت نسمه وقالت ياللاه يا جماعه عشان ماما كده كسها باكلها ومايرضكش يا استاذ أيمن انك تزعلها قالهم الاستاذ عصام عارفينه قالوا طبعا قالهم انه هيموت وينيكهم فقالت هو ناكني مره او اتنين عموما كلمه وايمن كلمه قاله انا ٥ دقايق واكون تحت البيت عندك بالعربيه يا قلب عصام وفعلا نزلوا لقوا مستني وركب ا وراحوا على عند نسمه ونزلت نسمه سبقتهم وركن عصام وطلع هو وايمن ومصطفى عشان تبدأ أجمل حفله دخلوا لقو امها كانت مش بيضا قوي ولكن كان المميز فيها بزازها وسطها رفيع حدا بزازها كانت لابسه روب شفاف وتحته طاقم شبيكه رهيب مع جسمها وسلمت على عصام اللي حضنها وباسها وايمن كمان وجات عند مصطفى اللي راح حضنها وبعبصها وندهت على ياسر ابنها اللي كان طيزه جميله وكان ابيضاني وجهه لابس شورت ماسك على طيزه ومصطفى قاله اهلا بالقمر وراح داخل معه في بوسه من الشفايف وام ياسر قالت شوف يا اخي الولاد راح ايمن وعصام رايحين عليها راحد من كل ناحيه وطلعوا بزازها وهي بتقولهم لالا في ايه يا نسمه شوفي ضيوفك كانت نسمه قلعت ملط ونزلت بين رجلين امها اللي كانت واقف في النص وايمن ماسك حلمه بزها الشمال وعصام الحلمة اليمين وتسمه قلعتها الاندر وقطعت الشبكه اللي كانت امها لبساها وطلعت ازبار ايمن وعصام اللي كان زبه اقل في التخن من زب ايمن بس كان كله عروق نافره جامد وايمن وعصام اي هم من ورا على طيز ام ياسر والاتنين حطوا صوابعهم في خرم طيزها وهي راحت موطيه على بنتها تبوس فيها وفي نفس الوقت عشان ترضع الازبار اللي قدامها وكانت هي ونسمه بيبدلو على الازبار ومصطفى وياسر مقطعين بعض رضاعه في ازبار بعض وكل واحد كان زبه حلو اقترحت نسمة ان ياسر يبدأ انه ينيكها والأستاذ عصام ييجي من وراه وينيكهم عجبتهم الفكرة راحت موطيه لياسر اخوها اللي قام فضل يلحس في خرم طيزها وجهه من وراها عصام بيلحس له في خرم طيزه الناحيه التانيه نامت ام ياسر علي ضهرها وقالت لمصطفى تعرفي يا قطة ولا وقبل ماتكلم كان مصطغي بضرب على كسها بلسانه وايمن من ورا منه بياكل خرم طيزها وساب هو مصطفي بيلحس لها كسها وراح بزبه على بوق ام ياسر اللي كانت مبسوطه بحجم زب ليمن اللي كان تخين فعلا بتقوله هو العيال دول هيتحملو الوحش بتاعك ده راح ضارب ها علي بزازها وقالها خليكي في نفسك يا متناكه وراح لافف على الواد مصطفي قاله ايه مش كفايه تحنيين في كسها ولا ايه وركب مصطفي في كسها وايمن حشر زبه في طيز مصطفي وفضل ينيك ويرزع في طيز مصطفي اللي صوت من المتعه وكان الناحيه التانيه عصام بيحفر نفق في طيز ياسر اللي كان مش راحم كس اخته نسمه وبعد نيك اكتر من ربع ساعه بدلوا ايمن مكان عصام على طيز ياسر اللي ايمن لما قرب من ياسر لقى ان الواد طيزه روعه فضل يفرش في خرم طيز الواد و شقه له مره واحده وعصام هناك كان هيموت على طيز مصطفي والكل نزل بعد ناتمتعرا وجم يقوموا راح ايمن قالهم لالا انا وعصام على الوحش الكاسر وراح خابطه على طيزها وقالت وماله ومصطفى وياسر عاوزك تعرفوا نسمه يعني ايه انتوا بتعرفوا تنيك ولا لاه وبدأت الجوله التانيه اللي فيها عصام وايمن كانوا بيع فوا على أوتار من المتعه خلو ام نسمه تقولهم انتوا لا يمكن أن انا افرط في بازباركم ديه وبدلوا بقي ايمن وياسر وبينيكوا في ام ياسر وايمن شاور لياسر انهم الاتنين ينيك ها في طيزها وفعلا كانت من المتعه بتشخر لدرجه ان عصام راح حري عليها وفضل يحشر زبه في بوقها وما خلصوش غير على الساعه ١بالليل وكانت ام مصطفى اتصلت عليه فقال لها انه بيرتب لها هديه هتعحبها جدا وسالها على باباه فقالت انه مسافر مش هاييجي لمده اسبوع قالها يبقى بكره ياقمر الهديه تحضر وقفل مع مامته وكملوا السهره واتفقوا انهم كمان كام يوم يكررها وانتهى الجزا

خرج ايمن وعصام ومعهم مصطفي من عند نسمه مامتها واخوها ياسر وركب ا عربيه عصام وكان عصام مبسوط قوي وقال لمصطفى اخيرا يا مصطفى قاله اخيرا ايه يا مستر عصام قاله ياواد دانا نفسي فيك من اكتر من سنه بس شوف بقي ياخي اخر واحد هو الاستاذ ايمن اللي يخليني انيكك يا مصطفى لا وكمان يجيب معاه ٣ حتت ايه وقاله لايمن على فكره يا ايمن المره ديه عاوزه تتاخد يوم من بابه عشان نعرف نتمتع بيها انت عارف ديه عاوزه تترتب صح بس يبقى معانا عمك عربي ايمن قاله عربي مين قاله عمك عربي الرجل الجميل البواب بتاع المدرسه قاله الرجل ده ياعم انت بتقول ايه راح واقف على جانب قاله عمك عربي نايك نص بنات المدرسه والأولاد كمان والمدرسات بيعشقوا عمك عربي ده انا كنت ذيك كده بقول ليه ده بس لما تعرفه يخليك تنيك كل يوم واحد ووحده مصطفي قاله الصراحه ياستاذ ايمن واحد صاحبي اتناكت منه بيقول عليه اسطوره وكان حتى باعتلي صوره زبه انا خفت منها ووراهم الصوره وعصام قاله ده كده نايم لما بيقوم بيبقى أكبر من كده عارف يا يمن البت رولا بتاعت سنه اولى اهي ديه كان في يوم بكلمه قالي مش عاوز تنيك حتته مهلبيه قولت مين فقالي البت رولا اللي. امها شغاله في المدرسه قاله البت اليسكوته اللي تخاف توسخها ديه قاله شفته وهو بينيك امها والبت مصممه تفضح امها يا تتناك ذي امها وقالي الصراحه خايف البت ماتستحملش زبي وتموت تحت مني انا قولت مصلحه قالي هتيجي تنيك البت ولو عصلجت يبقى ساعتها كسها وسع شويه وامها قاله امها هتبقي على حجري احسن البت حالفه لأمها انه لو محصلش هتكلم ابوها وتقوله والمعاد النهارده هنروح لهم البيت وروحنا البيت هناك وكانت ليله ياخرابي يا واد يا مصطفى انت لو العربي رشقك زب هي كيفك تعالي نوصل مصطفي ومصطفى وصل وقالهم انا عازمكم انتم الاتنين بكره بعد المدرسه تيجوا تتغدوا عنديايمنرقاله اكيد طيب شوف ماما وقولها وأكد قاله من غير اي حاجه انا ماكد وراح **** على ايمن وباسه من شفايفه وراح لعصام اللي قاله لا لازم ترضع قاله طيب تعالي ودخلوا بالعربيه جووه وخدتهم على الاستراحه اللي كان حكي لايمن عليها ان امه بتتناك فيها وقلهم انا الصراحه كان نفسي انتاك تاني وشكرا مش هستني لبكره لان ماما جات اهي وبيتلفتوا لقوا كتله متفحره واقفه هاف بضي بطن روعه بزاز ولا غلطه من غير اي اندر الكس قابب وشفراته مرسومه لان الاسترتيش اللي لبساه ماسك فهي راحت سلمت عليهم وسلمت على مصطفى وقالت له انت يا واد يا خلبوص كنت مع اصحابك دول ولا ليه كان مصطفي قالع ملط وراح حضنها قوي من ضهرها وقالها دول اللي انا حضرتك مفاجأه وراح منزل البنطلون لايمن وعصام وهي عضت شفتها قالت له احسن مايكونش انا عاجبهم فا ايمن راح مقرب منها هو وعصام ونزل مصطفي يرضع ازبار ايمن وعصام عشان يستعدوا الجوله نيك له ولامه الاكتر لأمه وهي قالت له يا مصطفى مليون مره التعامل مع الا بار يبقى كده وقلعت البضي ونزلت الاسترتيش وبقت ملط وايمن شاف جسمها كان بينور وقعدت على ركبتها وقالت لمصطفي أقف معاهم عشان تعرف وهي مسكت زب مصطفي بايد وعصام بايد وبدأت ترضع في زب ايمن اللي حس انها عاوزه تبلع زبه وفضلت تبدل بينهم في الرضاعه وقالت لهم انا عاوزك تكيف ا مصطفي الأول وقالت لهم تعالوا نروح الفيلا عشان نبقي على راحتنا ونشرب كمان كاسين ودخلوا وهم ملط وهي كانت ماشيه الصراحه جسمها كله بيته وصبت لهم كلهم ويسمى وايمن خد الماس مره واحده وهي كانت قعدت وقالت لهم انا عاوزه اتفرج على مصطفى وهو بينكم وقام مصطفي واقف ناحيه راس مصطفي وايمن كان عند طيز مصطفي بيلحس له فيها وكانوا مركعينه وعصام ما بطلش ضرب على بزاز مصطفي اما ايمن فكان حنين على طيز الواد وكان بيحسس عليها وبيبص قوي لامه وهي كانت مبسوطه من طريقه ايمن مع مصطفى وقربت براسها ناحية ايمن كان بيلحس لمصطفى وهي نزلت حطت لسانها على خرم طيز ايمن وكانت بتلحس بكل نعومة وكان ايمن في دنيا تانيه وراح راشق زبه في خرم طيز مصطفي اللي كانت طيزه بلعت زب ايمن التخين وقفلت عليه الا ان ايمن كان استاذ بيوصل لحد طربوش زبه ما هيطلع من خرم طيز مصطفي ويرجع يحشره الجامد ويطلعه بالراحه خالص فضل علي كده وهي عجبها جدا طريقه ايمن اللي كان بيحاول يرضيها عن طريق رضي مصطفي وعصام قاله ايه ياعم ايمن ماتسيني ادوق وايمن طلع زبه ودخل عصام مكانه راحت هي هجمه على زب ايمن وقالت له انا بقي عاوزه زيه كده قالها بس مش علطول ومسك زبه وبدأ يفرش شفايف كسها بطربوش زبه اللي كان احمر دم من النيك طول اليوم وهي كانت مجرمه خلت ايمن حاب لبنه على كسها من بره وعصام كان منيم مصطفي علي ضهره وتاني رجليه وراشق زبه في طيز مصطفي وعصام زانق رجلين الواد بايد والتانيه كان ماسك زب مصطفي بيلعب له فيه وهو بينيك فيه ولف عصام زبه في بوق مصطفي وخد زب مصطفي في بوقه وفضل يرضع في زي مصطفي اللي قام وراح لافف زبه و شقه في طيز عصام اللي كانت مفتوحه وام مصطفي قالت له شاطر يا مصطفى انا لما لمست خرم طيزه كان مفتوح والواد مصطفي ناك عصام وراح ايمن طالع نايك مصطفي وهي قالت لايمن تعالي اقعد وخد مصطفي علي زبك وطلع عصام على زب مصطفي وهي فضلت ترضع في زي عصام وهو بيتناك من ابنها مصطفي وكان واضح انه مش بيتناك كتير وبدل عصام ومصطفى قعد عصام على زب ايمن ما دخلش جابت هي كريم وزيت و دهنت خرم طيز عصام وزب ايمن كان تخين بس هي كانت عاوزه تشق طيز عصام وراحت مقعده على زب ليمن ورشق ايمن زبه للبيض وهي باست مصطفي وقالت له قلب ماما قالها مش قادر فهي قامت مكانه وفضل ا يتيكو فيها لحد الصبح ونامت من التعب وعصام وايمن لبسوا هدومهم وروحوا خدوا اجازه من المدرسه وناموا كل واحد وصحي ا على العصر عصام جاله تلفون من عربي ده اللي نعرفه اللي حاي

عربي كلم عصام صحاه من النوم قاله قوم ياعم في ايه سالت عليك قالوا واخد اجازه النهارده تعبان مالك في ايه قاله مفيش يا معلم كويس انك ثاحتني عندي كام مجموعه خاصه قاله سيبك من المجموعات النهارده قاله في ايه يا عربي قاله بص واحدكان هنا امبارح مع بنته وكانوا مسافرين انا البت ديه كنت بنيكها قبل كده السنة اللي فاتت والبت الصراحه كانت بلاعة ياجدع كانت رفيعه بس بلاعة بنت المتناكه المهم كانت قايله ان ابوها مسافر بره وهي كانت قاعده مع جدتها ام ابوها وكانت ست كبيره بس فرسه والبت في يوم انا روحت البيت لها كانت رجلها مكسورة وقالت لي نفسها تتناك والصراحه قالت لي على هديه وفلوس فانا روحت ونكنها وكانت مطمنه ان ستها بتنام ستها قامت شافت ودخلت كانت اسخن من البت المهم يا عم عصام ابوها جهه ومعه واحد صاحبه اجنبي والاتنين بيتناكوا ولما امه قالت له لازم يجرب زبي فجالي امبارح المدرسه وركبت العربيه معاه ولما شاف زبي كان مبهور وقالي ان صاحبه معاه وعاوز حد معي كمان عشان يبقى الدنيا كويسه وهو معندوش مانع البت وسبتها يبقوا معانا بس في النص التاني من الحفله قاله والمعاد امته قاله كمان ساعتين من دلوقتي ياعم عصام عاوزك تركز معي والمصالح كتير انما مجموعه هيطلع لك منها ٢٠ولا٣٠الف ياعم ممكن تاخدهم النهاردة من حفله ذي ديه قاله ماشي ياعم قوم بقي اشحن كده عشان الرجل ده طيزه بلاعة لانه نزل رضع وانا جسيت طيزه محتاجه شحن جامد وبيقول ان اللي معاه عامل تجميل في طيزه حقن ونفخ انت متخيل ياعم عصام قاله ماشي هفوق واكلمك سلام ياربي قاله ماشي ياعم عصام وقام دخل الحمام واتصل على ايمن ايه ياعم صحيت قاله اه قاله انا قاعد على القاعده الواد مصطفي فرتكلي خرم طيزي امبارح يا اخي ايمن قاله انا زعلان لما انت بتاخذه مش تقولي مش انا اولى يا علق قاله ماشي ياعم الدكر بس انت ايه رايك في اللي حصل ده قاله ياعم اليوم اللي بيعدي ماتفكرش فيه ودور ياعم علي يوم تاني يعني انا مثلا رايح مع العربي نيكه خشنه ولي أمر كان مسافر وجهه هو ومعه ضيف احنا رايحين نرحب بهم قاله ماشي ياعم هو العربي ناكك يا عصام قاله لا ياعم ده انا بخاف من شكل زبه مسيرك تشوفه قاله عموما ابقي شوف كده بس انا وانت بعيد عن عربي قاله ماشي قفل وكان بيعمل شاي لقى تلفونه بيرن فلقي مصطفي بكلمه بيقوله صباح الخير على اجدع ايمن قاله اهلا يامصطفى قاله هو انت ممكن تجيلي البيت عاملك مفاجأه قاله ايه ياعم في ايه قاله لما تيجي فقاله قول يا ايمن قاله هيثم ابن خالتو عبير ده بقي انا مش هقولك غير انه فيه انوثه اكتر من ماما لما كلمته وحكيت له على اللي انت عملته في امبارح التحايل على عاوز يجرب بس هبقي انا وانت بس قاله ماتخافش عصام رايح مع عربي اقولك انا هاكل واجيلك قاله طيب ماتيجي تاكل هنا انا لوحدي ماما راحت النادي وانا هطلب بيتزا على ماتيجي اطلب لك بيتزا ولا ماك ولا شاورما قاله لا عاوز سي فوي بيتزا سي فود وشوربه سي فود قاله تصدق انا هجيب جمبري كابوريا عشان احنا هنسهر هنا انا وانت وهيثم وماما لما تبقي تيجي لو عاوزه تشارك معانا مش عاوزه خلاص قاله ايمن خلاص انا هنزل اركب أوبر واجيلك قاله ماشي ياقلبي وبعتله لوكيشن وفعلا طلب أوبر ولبس ونزل وصل عند مصطفى اللي كان منتظره اتفضل يا استاذ أيمن ودخلو راح مصطفي حاضن ايمن قوي وفضل يبوس في كل حته فيه وايمن قاله انت روعه يا مصطفى وراح مصطفي قاله ممكن اطلب منك طلب قاله قول قاله عاوزك تقلع ملط وتسيب لي نفسك وكان نازل حد من فوق ايمن خمن علطول انه هيثم اللي كان لابس اندر وبرا حريمي فتله وفعلا كان بزازها زي البنات ولابس جزمه حريمي كعب ولابس روي على الطاقم الفتله اللي كان لبسه وواضح انه الطقم بتاعه لان المقاس على اده وكان حاطط مكياج خفيف بس كان عسول ومصطفى قلع ايمن ملط وراح مسك ليد هيثم قاله تعالي ياقمر انتي مكسوفه من ايه انتي لازم تقربي من الاستاذ عشان يتفرج على الجمال والحلاوه وكان صوته رفيع جدا وبيتكلم بمياصه راح ايمن قال لمصطفى سيبها براحتها القمر اللي ذي ديه انا اللي اروح لها وراح سلم على هيثم وقاله ازيك يا هيا عامله ايه وراح لفف هيثم وقاله بس الصراحة الجمال ده لازم بتخاف عليه وراح بايسه من جانب شفايفه واحده والتانيه جانبها وقرب من شفايفه وساب هيثم اللي حط شفايفه على شفايف ايمن وراح ايمن حضن هيثم ونزل ليده على طيز هيثم اللي كانت أجمل من اي طيز بنت وبدأ ايمن يكمل بوس في كل حته في وش هيثم وقفلها بوسه من الشفايف طويله هيثم اندمج جدا فيها مع ايمن وبدأ هيثم يحسس على زب ايمن اللي كان اتنفخ اما هيثم فزبه كان صغير خالص و هيثم كانت ايده ناعمه قوي على زب ايمن اللي كان بياكل رقبه هيثم وبدأ يمص ودن هيثم اللي ماستحملتش الحركه ديه ونزل لبنه من غير ما يلم زبه ولبنه جهه على زب ايمن بيقوله معلش ياعموا قاله لا مفيش حاجه بس انزل بقي نضف قاله حاضر ياقلبي ونزل ومصطفى نزل جانبه والاتنين كل واحد بيلحس اللبن من على زب ايمن وحطوا زب ايمن بين شفايفهم الاتنين ايمن قال لهيثم قوم تعالي أقف وراح لفف هيثم وخلي طيزه على زبه وقاله بص يا هيا انا قدامك ياقلبي مش هقدر اتحمل الجمال والحلاوه دية وبل خرم طيز هيثم بعد ماجابش الاندر على جانب وراح هيثم عدل خرم طيزه اللي كان وردي ومصطفى مسك زب ايمن مصه وتف على خرم طيز هيثم وبدأ يدخل راس زب ليمن اللي كانت تخينه جدا وخرم طيز هيثم بيعاني على انه يستوعب حجم زب ايمن في طيزه وبعد كام محاولة دخل راس زبه في طيز هيثم اللي كان واضح انه بيتناك من ازبار صغيره وايمن قاله ماتتحركيش يا هيا وقف يا مصطفى علي ما خرمه يستوعب قاله ماتخافش وبص لهيثم وقاله نكمل ولا ن قف هيثم قاله نوقف ايه ادبحك يا مصطفى انا ماصدقت بس هات زيت من شنطتي ادهن به وقام مصطفي يجيب وهيثم قال لايمن انت روعه ياقلبي راح ايمن مقلعه السوتيانه وحضته جامد كان هيثم بيرجع بضهره كان ايمن بقت بيوضه بتخبط في طيز هيثم وايمن قاله انت متخيل ان انا ممكن اضيع فرصه ذي ديه راح هيثم لف وشه ودخل في بوسه مع ايمن قاله كنت متأكد من انك مش تعورني ايمن قاله انا اخاف على جمالك ده حلاوتك ديه لأنك أجمل واحده شفتها كان مصطفي جه وايمن بدا يخرج زبه لحد الطربوش وقال لمصطفى حط الزيت بقي يا مصطفى فقاله ماشي يا قلب مصطفي ودهن زب ايمن وخرم طيز هيثم اللي كان بعامل الزيت بيبلع زب ايمن وكان هو اللي بيخبط بطيزه وكان متفاعل جامد مع زب ايمن وبعد شويه هيثم قاله عاوز اغير الوضع فا ايمن قاله يخبر ابيض ياقلبي راح ايمن ساحب زبه من طيز هيثم اللي عملت صوت و اح ضاحك وقالهم انا حاسس بتكييف تحت هوا ونام ايمن علي ضهره وقاله شوف انت عاوز تركب بوشك ولا بضهرك قاله لا بوشي عشان عاوزاك تقطع لي بزازي دول ايمن ماكدبش خبر كان بيحط بز هيثم في بوقه ويشفط فيهم بلسانه يلعب في حلمه بز هيثم اللي كانت المتعه سيطرت عليه وفضل يحرك طيزه بصوره مجنونه لحد ما ليمن حاب لبنه في طيز هيثم فجهه يقوم ايمن قالها لالا هيقف في ثواني وهكمل انتي يالبوه مش هتقوم غير وانتي حامل وهيثم استغرب ان زب ايمن فعلا كان بيتنفخ في طيزه وبقي واقف ذي الأول وكمل ايمن نيك في عيثم وغيرو الوضع هيثم نام على ضهره وايمن نزل بين رجلين مصطفي ولحس له خرم طيزه اللي كان احمر من كتر النيك وايمن قرب لسانه من بيوض هيثم لانه كان بيلحس بين بيوضه لخرم طيزه وهيثم جاب لبنه على وش ايمن اللي اتهبل من المنظر راح ماسك زب هيثم الصغير وحطه في بوقه وهيثم نزل لبن كتير في بوق ايمن اللي جاب مصطفي وفتح له بوقه وتف اللبن في بوق مصطفي وراح حاشر زبه في خرم طيز هيثم اللي كان هيغمي عليه من اللي ايمن بيعمله فيه وبهعد خمس دقايق كان ايمن جاب لبنه في طيز هيثم اللي قاله خلاص انا هموت تحت زبك ده يا عمو ومصطفى راح نازل على زب ايمن ببقه وفضل يرضع فيه كتير وقاله فترة راحة نشرب اي حاجه ونكمل

قعد ايمن وقام مصطفي جري جاب عصايرو ساندوتشات وراح لايمن اللي كان مغمض عينه وفتح لما لقى مصطفي قاعد تحت رجل ايمن وبيمسح على أورام ايمن وايمن بص ناحيه هيثم لقاه نايم على بطنه وفاشخ رجله راح باصص لمصطفى اللي رفع راسه لحد راس زب ايمن وباس زب ايمن وقاله اللي. مشرفني راح ايمن قاله ارضع شويه ولما يقف تعالي اطلع اقعد واكلين وانت قاعد على زبي يالبوتي قاله انا خدامتك وخدامه الجبار ده وهيثم كان اتعدل وشاف مصطفي وهو بيقعد من غير اي حاجه وبل زب ايمن للبيض فقام هيثم عشان يشرب راح ايمن قاله تعالي يالبوه قاله مش قادره انت ماتعرفش انا اول مرة اجرب ده كله قاله يابنتي انتي عشان المجهود ما يضعشي ا خلي اشطفي كويس وحطي مطهر على ما اديله جرعته واجيلك يالبوتي عشان انتي لسه مشبعتش من جمالك وراح شايل مصطفي علي ايده ووقف به وهيثم استغرب ورجع تاني شاف زب ايمن وهو بيقطع خرم طيز مصطفي راح ايمن طلع زبه وقال لهيثم ارضعي يا متناكه وبعدها قالها حطه في طيز اللبوه اللي شكلك يا متناكه وقرص على خرم طيز مصطفي اللي كان متعود على حجم الا بار وعلى النيك وهيثم قاله انت عارف يا مصطفى ماما هتعجب جدا لايمن لان مما بتحب قوي الاحجام الكبيره ديه ودخل الحمام نفذ اللي قاله له ايمن بالحرف وبعدين رجع تاني قال لمصطفى هو انتي طيزك ديه بتتحمل كده اذاي انا حاسه ان انا متعوره من تحت وكان ايمن نزل قعد وخلي مصطفي يقعد على ربه وقال لهيثم ماتطلع على زب مصطفي قاله مصطفي اه ممكن زبه عادي زي الناس كلها انما انت هو انا ممكن اصوركم صوره عشان لازم أفرج مامي عليها قاله انا معنديش مشكله وطلع التلفون كلم مامته فيديو وقالها في هنا بقي عند مصطفى عمو ايمن من النوعيه اللي تحبيها قالت له ثواني في ايه يا توتي مالك قالها شوفي كده بصت على مصطفى وهو طالع نازل قالت له طيب يا حبيبيتي خدي بالك من نفسك وانا هكلمك تاني وقفلت وهو زعل انها مش اهتمت به وراح طالع قاعد على زب مصطفي وفضل يطلع وينزل وشويه قال لمصطفى قوم بقي انا شويه وقام مصطفي وقعد هيثم مره واحده على زب ايمن وكانت طيزه اتعودت على زب ايمن اللي كان مستمتع ومصطفى نزل يرضع في زب هيثم وفضل شغالين شويه وجات مامه مصطفي وقالت له اهلا يا ايمن الصراحه كان نفسي قوي اشوفك النهارده انا هطلب اكل على ماتخلص نيك في الخوات الاتنين وخصوصا توتي عشان هتلاقي الشرشوحه الكبيرة جايه دلوقتي تعملنا فضيحه على طيز ابنها اللي اتشرمت طبعا وكان ايمن جاب لبنه في طيز هيثم وهي قامت قالت له نامي على بطنك ياتوتي كده وجابت فوطه مسحت اللبن بتاع ايمن من طيز هيثم وقالت هات يا مصطفى الكريم اللي لدهنلك منه راح جري وهي مسكت زب ايمن فضلت ترضع فيه وتنضف اللبن منه قالت له انا اساسا لسه كان في اتنين في النادي مدربين كان في رهان بيني انا ووحده في النادي مسحتها وكانت بتتطوح من الشرب وجهه مصطفي وهي بصت على خرم طيز مصطفي قالت محمره قوي انت بتنيك من زمان بس اقولك ايه طيزه الصراحه لازم تتناك وراحت ضاربه على طيزه وهو قال اه بخولنه قالت له يخربيت ياتوتي انا معرفش اطلع اه كده وكان م هم رهيب مفيش دقايق كانت طيزه الاحمرار راح قالت يا مصطفى هناكل ايه قلها انا هتصل اجيب جمبري واسماك قالت ماشي اعمل حسابي انا وخالتك هتلاقيها جايه انا هاخد دش عشان الحيوانين اللبن بتعهم غرق البلوزه بس كسب الجاية وقامت رفعت الجيبه وقالت شوفت الجاي ه يا رش شوف يا ايمن كان زب صناعي جلد لبساه في طيزها راحت شيلاها و مته لمصطفى اللي خده أداة لايمن قاله بص انا هطلع امصلك زبك وانت حطها في طيزي قاله طيب يا مصطفى ورمي الصناعي ومصطفى بيرضع لايمن في زبه وايمن اخد زب مصطفي في بوقه وقاله انا حابب كده وبدأ يلعب لمصطفى في الحته اللي تحت البيوض ومصطفى عمل زيه وبدأ يلحس لايمن في خرم طيزه راح ايمن مدى مصطفي الزب الصناعي ومصطفى مكدبش خبر حط راس الزب الصناعي على خرم طيز ايمن اللي بدا جسمه يسيب وقام مصطفي نزل بين رجلين ايمن وكان بيلحس على آخره ومد ايده جاب زيت حطه على الزب الصناعي وعلى طيز ايمن اللي بلعت راس الزب الصناعي في ثواني ومصطفى بدا يقور بالزب في طيز ايمن وراح ساحب الزب الصناعي ورفع رجل ايمن علي صدره ورشق زبه في خرم طيز ايمن اللي كانت أول مره بيتناك في حياته وعمره حتى ما اتخيل انه ممكن ده يحصل ومصطغي كان مو هوب في القصه ديه ورشق زبه للآخر ومسك زب ايمن بايده الاتنين وبقي بينيك في طيز ايمن بيلعب له في زبه وايمن ماتحمل نطر كميه لبن كتير ومصطفى نزل لبنه في طيز ايمن وقاله اهلا بيك يا ايمون في صفوف الخولات وراح ضاربه على زبه وايمن نطر لبنه تاني ومصطفى زبه وقف ورجع ينيك ايمن بعنف ونزل لبنه في طيز ايمن تاني قاله حبيبي يا ايمن وايمن غمض عينه ومصطفى مسك فوطه ومسح له طيزه ونضف له جسمه وكان هيثم نام ومامه مصطفي نزلت قالت لايمن ايوة كده مفيش رجل وست الكل ينيك ويتناك انت عارف ابو مصطفى بيتناك كتير ويمكن دلوقتي بيتناك بس وغمض ايمن عينه مش مصدق انه اتنازل عن رجوله فعلا على ايد عيل وكان اللي شاغله هو ايه اللي عمله في نفسه ده

بعد ما مصطفي ناك ايمن ونزل لبنه في طيزه وايمن فاق من تأثير النشوي اللي كان فيها ومش مره مرتين ونزلت مامت مصطفي لقت هيثم نايم ورايح في النوم وايمن مغمض عينه ومصطفى شاور لها انه ناك ايمن راحت بايسه مصطفي من شفايفه شاطر يا قلب مامي وراحت قعدت جانب ايمن ومشت ايده على صدره وكانت بتلعب له في شعر صدره بتقوله ايه مالك مافتكرش في اللي فات اعمل زيي اول ما بقوم من على زب اللي بينكني بنسى هو مين وليه وده اللي مخليني سعيده واقولك انت انبسط ولا لاه لو لاه ماتكررهاش تاني قوم خد التشطيف مصطفي هيوريك الحمام والحاجات واغسل كويس وسيبك من ان اللي بيتناك بيتناك علطول سيبك من الخرافات ديه انت حابب تتناك ولا مش حابب هي ديه اللي هتفرق وبعدين خلص بسرعه الصراحه زبك ده وراحت ماسكه من زبه وحشني وانت يا مصطفى وريه وعرفه ينضف نفسه اذاي وتعالي لاني سخنه عاوزه احضنك على ما ايمن ييجي تعالي نشوف توتي نايمه ليه كده وراح مصطفي مع ايمن وهي نزلت جانب توتي ابن اختها بتلعب له في شعره وبتحسس على ضهره ونزلت ايدها على طيزه وهو فتح عينه واتقلب على ضهره ورفع راسه على رجلها وهي وطت على شفايف توتي وبايدها كانت بتلعب في بزازه وهو بيقوله انتي جميله يا كوكي وجهه مصطفي راح حاطط زبه على شفايف هيثم اللي مص زب هيثم وقامت مامت مصطفي طلعت بكسها على بوق هيثم وهو نايم ومسكت زب مصطفي فضلت ترضع فيه جامد ونزل ايمن وهي بتقوله اهلا بالدكر راح ايمن لم الهدوم اللي كان لابسها وقالها انا اسف عاوز امشي فقالت له براحتك الباب مفتوح ومسكت التلفون اتصلت ايو يابو إيهاب انت فين في أقل من نص ساعة الاقيك عندي هنا في الفيلا عشان عاوزه اتناك تتأخر ماتجيش وقفلت السكه كان ايمن لبس هدومه وخرج من الفيلا مش عارف كل اللي في دماغه هو عاوز يتمشى مع نفسه وافتكر وهو صغير انه كان شاب والناس كلها كانت في بلدهم بتحلف بادبه واخلاقه ولما قرر يتجوز اتجوز من بنت عمه اللي خلفت له ولاده الاتنين اللي كبروا وسافروا ومراته ماتت من فتره وهو ساب البلد بس بيته هناك وطلع علبه السجاير لقاها فاضيه فوقف عند سوبر ماركت جاب سجاير ومياه وبسكوت وقعد على الرصيف وطلب أوبر كان قدامه عشر دقايق فقع افتكر انه ما بقاش رجل وان العيل ده كسره قدام نفسه وعينه جابت دموع من غير ما يحس لقى الرجل بتاع السوبر ماركت بيقول في ليه يا استاذ انت كويس قاله تمام اصل في حد عزيز علي مات ولسه معرفتي حالا وانا كده كده مناظر اوبر جاي وشكر الرجل وركب وراح علي مكان اللي بيدي فيه درس كتب انه مسافر البلد لفتره اللي عاوز يشوف استاذ تاني ماشي اللي عاوز ينتظر براحته وكتب على اجازه وكلم مدرس معهم في المدرسه اداله الاجازه يقدمها وخد شنطه حط فيها كام جلابيه وشويه غيارات وقام ركب للموقف وكان الوقت داخل على بعد العشا وقال هينزل كان بلدهم قريه تبع المنوفيه فرحى لشبين الكوم ومنها ملقاش مواصلات خد عربيه مخصوص ووصلت لقدام الباب كان بيته بيت فلاحي دورين والتالت واقف على صبه السقف وكان قدامه جنينه بتكعيبه عنب وكان مدى المفتاح لابن عمه وكلمه وهو داخل على البلد قاله انه ٥دقايق وهيتبقي في البيت فقاله تشرف وتنور هستناك هناك وقال لبت من بناته تعلق على الشاي وتجهز عشا وراح قبل ما ايمن يوصل لان بيته كان جانب بيت ايمن علطول ووصل ايمن وبعد السلامات والترحيب فتح ابن عمه البيت وولع الانوار وكان البيت نضيف ايمن قاله كويس انه نضيف قاله لا متقلقش بنتنا بتيجي كل أسبوع ولا عشره ايام تنضف البيت وتطمن ماتقلقش يا اخويا وجات بنته جابت صينيه عليها جبنه وقشطه وعسل وبيض وعيش وخضار وقالت له حاجه على ما قسم كده وانا هولع على الشاي هنا يابا وجابت زجاجه مياه من الثلاجه ساقعه وحضرت كل حاجه وقالت هتروح هي وابوها قاله خش اغسل وشك كده وغير وتعالي كل هو انا هعزمك في بيتك يا ايمن ولا ايه وقام ايمن قلع هدومه ولبس الجلابية وقعد فابن عمه وكان اسمه حسن قاله ايه ياعم الهم اللي على وشك ده قاله تعبان ياحسن شويه قولت اجي قاله ريح والصبح نحكي وصب له الشاي وسابه ومشي وقعد ايمن مسك لقمه عيش حطها في الأكل وفضل ماسكها وراح مفتوح في العياط جامد وبصوت عالي ومحسش بنفسه غير انه قلق بيبص في الساعة لقاها ٦ الصبح فدخل نام على السرير وصحي على حد بيصقف من بره وبينا ي يا استاذ أيمن ياعم انت احنا بقينا الظهر ايه النوم ده كله فقاله اتفضل ادخل ياحاج حسن اتفضل ودخل حسن ابن عمه ومعاه؛ شاب ييجي في العشرينات واول ماشافه ايمن قاله ياااه كبر احمد ابنك وبقي عريس اهو قاله كويس انك فاكر اسمه وفضل ا يتكلموا في اي كلام وقام احمد علق على الشاي وايمن دخل الحمام وغسل رشه وكان قافل التلفون ففتحه وعمله صامت وحسن قاله يعني الاكل ذي ماهو ايه ياعم انت احنا نضاف في املنا ناتقرفش وجات نجاه بنت حسن جايبه الفطار وكانت زعلانه وايمن عمل نفسه ماخدش باله وقعدوا فطروا واتكلمرا ومشيوا وخرج ايمن سحب كرسي وقعد في البرانده وعمل لنفسه قهوه وولع سيجاره ومسك تلفونه لقى نسمه متصله عليه اكتر من ٣ مرات ولقي عصام مكلمه ومصطفى متصل عليه ٦مرات وأرقام تانيه بتاعت طلبه والناظر كلمه خير يا استاذ أيمن قاله مفيش ابدا ظرف طارق جدا حاله وفاه في البلد ولازم انزل قاله طيب هتيجي امته قاله مش عارف الناظر قاله يا ايمن احنا اخوات النهارده الأربعاء وبكره الخميس وهات بعضك على الجمعه او السبت الاقيك في المدرسه الأحد واقف في الطابور يا ايمن ياللاه وقفل معاه وسرح ايمن في اللي عمله في نفسه اذاي من مدرس محترم بيربي الاجيال يتقلب لحول بيتناك وهو سرحان جامد كده بص لقى عباية سمرا ماشيه في الشارع بس هو عشان النجاسه طبع فيه ركز عرف انها يالبساها على اللحم يا اما الكلوت محشور بين فدقتين طيزها وكانت منقبه وهو ما يعرفها وبصت هي ناحيته وراحت واقفه كده وجات على البيت عنده بتقوله انت بتبص ليه كده ياعم انت قالها انا لا ببص ولا بعمل يا بنتي انا اساسا سرحان انا رجل محترم فقالت له بس بس بس ياعم انت ايه انا بهزر معاك انا يا ايمن هدي ياعم انت هدي هدي مين قالت له هدي بنت خالتك قالها اخص عليك ياهدي تعملي في كده قالت له انت جيت لمته دخل جاب له كرسي وكان زبه وقف من منظر طيزها وهي لاحظت فلفت بقي ضهرها له ووطت قال يعني بتحط الشنط بتاعتها وكانت متعمده تفرجه على الشنط الطبيعيه وهو بص وزبه بقي خيمة وقالها اقعدي ياهدي فلفت لقت المره ديه الجلبيه مرفوعه فعلا فعرفت ان ايمن سخن فبعدت وقالت له بس انت كنت بتبص قالها اعمل ايه انتي اللي اخلويتي وادورتي راحت رافعه النقاب كانت قمر قالها مش بقولك ياهدي واخبارك ايه عامله ايه قالت له من بعد وفاه الرجل وانا الدنيا بقت صعبه وخصوصا لا عيل ولا حد يملي على الدنيا وانت بقي نازل اجازه ولا ايه قالها اه قاعد يومين فقالت له طيب يبقى نتغدى النهارده سوي قالها لا حسن ابن عمي ماقدرش قالت عم حسن علي راسي من فوق خلاص هستناك على العشا ضروري يا ايمن اهو تحط وخدتك على وحدتي مش انت وحداني وبصت على زبه قوي قالها اه وحداني خالص قالت النهارده مش هتبقي وحداني وقامت لفت وهو عمل انه بيشيل لها الأكياس وحشر زبه في طيزها وهي مكنتش تعرف ان حسن زبه جامد كده فرجعت طيزها على زبه قوي وقالت له متتاخرش يا ايمن علي المغرب كده عشان نعرف نفع مع بعض وراحت باصه على زبه قووي وعضه شفتها وقالت له اتفقنا يا عم انت ولا ايه قالها ولا اه ومشيت ودخل ايمن قال هيطلع فوق يشوف الدور اللي فوق وطلع السلم كان سلم داخلي من جوه ولقي المفتاح في الباب فتح ودخل لقى الدنيا نضيفه برضه واتزنق دخل الحمام لقى هدوم متعلقه وهدومي في الغساله اللي في الحمام وقال عادي البت نجاه بنت ابن عمه ممكن تكون هدومها بس ده في ملوتات رجالي كمان هو في ايه وخرج من الحمام دخل الغرف لقى واحده منهم كان السرير متبهدل وكانت الملايه عليها بقعه صفرا قرب منها ده كده كان في نيك هنا ونيك قريب مش من بعيد فقال يا ترى النيك ده مين بينيك مين وقفل ونزل لقى حسن ابن عمه في وشه واقف تحت في الصاله فقاله امال انت فين ياعم انت بنادي عليك قاله كنت قولت اطلع فوق السطح اشوف الدنيا عشان بفك اصب السقف وكان حسن متلخبط فقاله في حاجه يا حسن قاله لا ياعم دانا شوفت واحده خارجه من هنا قولت اجي ليكون في حد ولا انت خرجت قاله اه دي هدي بنت خالتي قاله هدي بنت خالتك اه اه خلاص افتكرتها ونعم الناس قاله عموما هروح اقعد معاه النهارده شويه قاله خلاص ماشي ياللاه بقي عشان نتغدى وكان حسن بدا يرتاح شويه وراح ايمن مع حسن وخد باله من حاجه مكنش مركز عليها ان بنت حسن جميله وكبيره وجسمها حلو طيب ابوها مجوزهاش ليه وكان احمد ابن حسن خارج من الحمام ما يعرفش ان ايمن عندهم وخارج ملط ولافف الفوطة على راسه بيمسح بيها وبيتكلم اخته بيقولها مش كنتي جيتي نشفتيلي وبص لقى ايمن في وشه وهنا حسن اغمى عليه ووقع من طوله وجري ليمن عليه واحمد ابنه جري ملط وبنته كمان وايمن وقف ورا احمد يشيل معاه وكان احمد مو ي وواضح ان خرم طيزه مهري نيك معقوله يكون اللي في دماغه ده وعموما شال حسن ودخلوا الاوديه والبت قالت له معلش يا عم ايمن هنفوق ابونا واللي انت عاوز تعرفه انا اللي هحكيلك عليه واحمد عيط راح ايمن نطبطب على وقاله اهدي يا احمد في ايه وانا ماليش دعوه انتم احرار في حياتكم انت وابوك واختك عيشوا زي مانت ا عاوزين انا ماليش دعوه باللي انتوا فيه وسابهم وخرج من البيت خالص وفضل يفتك بيت هدي بنت خالته فين وشاف واد صغير كده وبيساله ناحيه البيت بيقوله بيت الست هدي فين قاله الحفافه ايمن معرفش يرد عليه سمع اللي بتنادي تعالي يا استاذ أيمن اتفضل جووه وكان في واحده قاعده معاها في اوده على جانب وقالت له اقعد يا استاذ هخلص واجيلك وكانت شغاله بالملقاط وشويه قامت وعدت على ايمن اللي كان قاعد في الصاله وهي كانت لابسه قميص نوم ماسك على جسمها وراحت قالت له ثواني بس هوضفها من تحت احسن عندها طالعه وراحت جابت الحلاوه وقالت له تعالي ياستاذ ديه مش هتقول حاجه اهو حتى تملي نظرك الصراحه البت جسمها حلو وراحت سداه من ايده ودخلت به على البت اللي كانت نايمه على ضهرها وهدى قالت له بصي يا شرموطه الاستاذ بنفسه هاييجي يساعدني راحت حطه ايدها على كسها وراحت قالت لها طيب وهو ده ينفع ياهدي يعني الاستاذ يشوف كده كل حاجه لا وكمان مش نضيفه فا ايمن قالها ايه المشكله وبعدين وريني كده مش نضيف اذاي وشال ايدها من على كسها وقالها يخبر ابيض وحط ايده على كسها على الكام شعريه دول ياهدي طيب اقولك وراح رافع الحلبية ووراها زبه اللي كان ضخم ذي ماحنا عارفين والبت اول ما شافت زب ايمن قالت له ايه ده يا استاذ وشايله اذاي كده لوحدك ده انا ماقدرش عليه لوحدي ايدك معي ياهدي والاتنين مسكوا زبه وبدأت معركه كان ايمن عاوز يثبت لنفسه انه راجل مش خول بيتناك ومسك هدي والزبونه اللي عندها فشخهم نيك اكتر من ربع ساعه في أكساس وطياز ونطر لبنه على وشهم الاتنين والزبونه قالت لها الاستاذ لبنه جامد قوي وهدى قالت له ادخل ريح يا سبع على ما اخلص الشرمطه ديه ومشيها وقام دخل ولع سيجاره وشويه ريح وغمض عينه وفاق على هدي بتحط زبه في بوقها وكانت قارحه في الرضاعه وراح ايمن قالها ايه ياعم الجسم ده كله مخبياه عننا فين ياهدي فقالت له انت اللي ايه ده وعضت زبه عضه خفيفه البت ماكنتش عاوزه تمشي لولا انها وراه سفر مع واحد من المعلمين واخدها بهادي بيها بتقولك هتجيلك وعاوزه رقم تلفونك يا مهلك انت بس بجد زبك ده تخين قوي قوي انا اتناكت كتير ما اكدبش بس حجم زبك ده ولا بتوع الأفلام السكس ناكها وخلص تيك وكانت طابخه جهزت الاكل وسمعوا الباب بيخبط فلبست واتحشمت والنقاب وقالت اتفضل يا احمد تعالي ده أحمد ابن الحاج حسن ادخل ودخل احمد وقالها ممكن خمس دقايق مع عمي ايمن بعد اذنك قالت له انا كنت هخرج اجيب طلبات على ماتخلصوا واحمد قاله بص يا عم ايمن انا من الاخر انا واختي بنتناك من بابا واوقات كتيره بتناك انا وابن خالي من ابويا انا بحب اتناكت انا سالب ياعم ايمن انا مش حاسس اني رجل انا من جويا كل اللي انا بحبه ان انا احس بالحنان والحب من الرجل اللي معي وبابا اول واحد حسسني بكده وخاف ان انا افضحكم وكنت انا وابن خالي نتبادل مع بعض هو نفس الكلام وعرفت بابا الموضوع وكان قعد معانا مره ويومها ناكني انا وعماد ابن خالي وبعد كده بقينا علطول مع بعض وفي يوم كنت انا وبابا وجات ناهد اختي دخلت علينا كانت لسه هتصوت بابا حط ايده على بوقها وقالها اهدي وانا حكيت لها فهي سكتت عشان الفضيحه وخرجت وكملت مع بابا لمحتها واقفه تتفرج وتاني يوم لقيتها تكلمني عن احساسي والكلام ده ودخلت معاها في متعه خاصه ودخل بابا كانت هي ملط وانا ملط وكانت بترضع في زبي وانا كنت يلحس لها و حل بابا كان بيبدل بيني انا وهي وفضلنا على كده وعماد انضم لنا بعد فتره في وجود ناهد وعماد قال انه عاوز يتجوز ناهد وكنا مستنيين خالي ييجي من السفر عشان عماد يتجوز ناهد هو ده اللي حصل وياريت ماتحرجش بابا فقاله طيب ممكن تعزم عماد بكره وتجيبه وتيجي انت وهو وبابا على البيت عندي الصبح عشان انا وبابا هنريحكم بكره بس خلي بالك انا زبي تخين حتى شوف وراح رافع الجلبيه وشافه احمد قاله جميل جدا ياعم ايمن دا عماد هينبسط قوي وراح ايمن بايس احمد من شفايفه بوسه جامده وراح مبعبصه في طيزه وخرج احمد وكانت هدي واقفه فا ليمن قالها تعالي يا سوسه حسك عينك اللي سمعتيه تجيبي سيره لحد قالت انا مسمعتش حاجه قالها مش هناكل ولا ايه راحت مسخنه الاكل وقعدت تأكله في بوقه

لما وصل هناك لقى ناهد قاعده على الباب اول ما شافت ايمن راحت وشها ضاحك وقالت اتفضل وخدته ودخلت به على جوه وقالت له بص يا عم ايمن احمد اخويا حكي لي على اللي حصل وعلى فكره انا مبسوطه انك انت عرضت انك تبقى معانا لاننا أو انا بصراحه مشتهياك من يوم ما شفت وراحت باصه على زبه وقاله هو انتي شفتيه قالت وكنت هموت عليه واترمت في حضنه وفضلت تبوس في كل حته في وشه وفي شفايفه وقالت له ماتعرفش ياعم ايمن انا كنت مستنيه اللحضه ديه من زمان وهو ماكدبش خبر وكان شايف انها عودها فرنساوي رفيعه مش تخينه بس كورباج وفشخ طيزها تقفيش بايده اللي كانت بتضغط على ناهد لحد مازبه كان يقطع الهدوم وسمع صوت احمد بيقوله اهلا بيك يا عم ايمن وكان احمد عشان نبقي عارفين مواصفاته هو طول تقريبا ١٨٠سم ووزنه ٧٠كيلو وكان قمحي وكان معه عماد الطول تقريبا ١٦٥سم والوزن فوق ال٨٠كيلو كان البيضاني جدا وراح احمد علي عمو ايمن اللي خده في حضنه جانب اخته بقي حاضن احمد وناهد واحمد اول ما دخل في حضن ايمن راح حاطط ايده على زب ايمن وشفايفه كانت بتاكل شفايف ايمن وقال لايمن ماتعرفش ناهد لما حكت لي على اللي شافته انا كان حالي ايه وكان واقف عماد بعيد ايمن قالهم والبطارية ديه بقي وراح قارص ناهد من طيزها وراحت قالت اه بعلوقيه راح قالهم هروح انا أرحب بالقمر اللي مكسوفه وكان زب ايمن خلاص أعلن استعداده وراح خلي عماد يلف وخده في حضنه ورشق ايمن زبه في طيز عماد اللي كانت كبيره وعماد حس ان زب ايمن هيدخل الهدوم جوه خرم طيزه وايمن لمح حسن واقف يتفرج عمل نفسه ما شفهوش وكمل في التقفيش في بزاز عماد وراح مقلع عماد الجلابية اللي كان لابسها على اللحم وقاله انزل بقي كده وانت واقف مفنس عاوز اتفرج على الطياز الطرية ديه وناهد كانت ملط هي واخوها احمد اللي قاله يابختك ياعماد هتاخد وش اللبن راح ايمن قالهم تعالوا يامتناكين اقفوا جانبه وفنسرا انتوا كمان جم جري ناهد جانب عماد واحمد اخوها جانبها من الناحيه التانيه وراح ايمن موطي على طيز عماد لحسها كان واضح ان طيز عماد مربربه وجه ايمن دخل صابع والتاني لقى ان خرم طيز عماد ضيق عرف ان زب احمد وحسن صغير مش كبير ففضل يوسع في خرم عماد وندع على حسن قاله تعالي ياحسين اخرج بقي مش تقضيها فرجه تعالي أقف في وشهم وحسن خرج ملط وكان زي ماهو متوقع زب صغير مش طويل وكان رفيع فقلع ايمن الجلابية وحسن نفسه لما شاف زب ايمن قاله العيال ديه هتوسع من اللي انت هتعمله فقاله لو هم مش عاوزين راحت ناهد لفه ومسكت زب ايمن وقالت له مش ايه احا ياعم وراحت لفه ورشقت زبه في أعماق كسها اللي كان زب ليمن داخل بيوسع كسها وبيلمس أماكن في كسها ماخدش من اللي ناكوها قرب منها وقالت له انا وكل دول كلابك وتحت رحمه ورضا زبك يا عم ايمن احنا عبيد زبك ده وقالت ولا ليه يا عماد راح عماد لافف بطيزه وقاله ريحني ياعم ايمن ومسكت ناهد زب ليمن وحطته على خرم طيز عماد وقالت له اتحمل ياقلب ناهد وبعدها هتتعود وراحت حاشره زب ايمن في طيز عماد ووقفت حضنت ايمن من ضهره وفضلت تدعك بزازها في ضهر ايمن اللي كان بينيك في طيز عماد اللي كان ايمن زبه بالنسبه له كان في عامود من نار في خرم طيزه واحمد كان حاطط راسه على طيز عماد وايمن بينيك فيه وايمن سحب زبه من طيز عماد واحمد لف مكان عماد وقاله انا عاوزك تحشره عاوزه تقطع خرم طيزي وناهد راحت علي طيز عماد فضلت تلحس له فيها وكان لسانها بيدخل جوه طيزه لان زب ايمن فشخ طيز عماد واحمد صوت لما ايمن حشر زبه للبيض في خرم طيز احمد ووقف وايمن قاله لا ماتقفش انا عاوزاه يقطع داخل خارج وحسن راح لف ناهد مثت له زبه وهو راح علي طيز عماد وقاله تعالي يالبوه وراح منيماه في حضنه على الأرض وحط زبه وكانت ناهد بتفرك كسها وبايدها عماد قالها تعالي ياقلبي حطي كسك على بوقي وكان بيلحس لها وابوها من وراه زبه في طيز عماد وعمال يرضع لناهد في بزازها واحمد كان نطر لبنه اللي جهه على جسم حسن وايمن بيبص عليهم كده بيقول لحسن تجرب ياحسن قاله اجرب ايه قاله تعيد الذي مضى وراح نايم ورا حسن وبل زبه وحطه لحسن اللي كانت طيزه واسعه وحشر ايمن راس زبه في خرم حسن اللي كان حاشر زبه في طيز عماد واحمد بعد ماحب لبنه راح شد ناهد اللي كانت قاعده بكسها على بوق عماد شدها احمد وقالها تعالي يالبوه وكان زب احمد كبير مش صغير وحط زبه في طيز ناهد اخته وفضل خمسه وراح احمد قالها شايفه ابوكي بيان تحت زب عمك ايمن ازاي راح ايمن قاله تعالي ياواد يا احمد وسيب اختك وراح ايمن ساحب زبه من طيز حسن وقوم حسن وقال لأحمد اقعد ياواد انت وراح واخد حسن في حضنه وفضل يحركه وحسن فهم ومكنش يملك انه يعترض على اي كلام وساعتها قاله اتمتع ومتع ابنك ياحسن راح حسن مفشق رجله وقعد على زب احمد ابنه اللي مش متخيل ان ابوه اللي بينزل بطيزه وبيع ل زبه بايده عشان يدخل في طيز ابوه وقال لناهد مش تساعدي اخوكي في انه يريح ابوكي يا بت انتي وطت ترضع زب ابوها كان ايمن حشر زبه في خرم طيزها وهي صوتت وعماد كان فاق من اللي حصل فا ايمن قاله ماتيجي تنيك مراتك وسحب ايمن نفسه ودخل عماد ونينه على طيز ناهد وحشر ايمن زبه في طيز عماد اللي كانت احلى طيز في كل اللي موجودين وايمن نزل لبنه في طيز عماد اللي قاله اللبن بيحرق في من جوه قاله ريح طيزك شويه وكان زب ايمن لسه واقف وناهد قالت له اجي امصلك ماكملتش لقت العامود جوه كسها فقالت له هو ايه ما بينمش قالها بالجزمه مع المتناك ين دول وينام وطلعه من كسها لطيزها ومن طيزها لمسها وعي كانت بتاكل زب ابوها اللي نطر لبنه في بوقها وكان احمد جاب لبنه في طيز ابوه وايمن شال ناهد وفضل ينيك فيها اكتر من ربع ساعه وهي تقوله ماتبطلش انا النهارده بس عرفت يعني ايه مره بتتناك وايمن كمل نيك في ناهد وجاب لبنه فيها وهي اترمت راح ايمن مشاور لحسن اللي قاله انت ايه ياعم قاله قوم ياخ ل لما سيدك يقولك قوم راح حسن قايم ونازل نضف لبن ايمن اللي كان زبه لسه واقف وراح ايمن قاله نام على الكرسي وارفع طيزك وايمن كان اتحول لناكنه نيك في طيز حسن واحمد صعب عليه خرم طيز ابوه وقاله ياعم ايمن بالراحه على بابا فابوه قاله هو انا عينت محامي عني يا كسمك راح عماد قاله شوفت ياعم وايمن قاله استعد يابن المتناكه عشان دورك بعد ابوك ياخول وقال لعماد قوم نيك الخول ابن المتناكه هو واللبوه وفعلا عماد قام خلي أحمد واخته فنسوا قدامه وفضل يبدل بينهم وايمن جهه على ودن حسن وقاله مبسوط يا حسن قاله الا مبسوط هموت من المتعه بس انت زبك ده ايه مش بينام انا طيزي اتقطعت قاله طيب روح شيل اللبوه بنتك في حضنك هاتها قعده على زبي بس بشرط ترضع زبي وتلحس كسها قبل ماتمسك زبي وتحطه في كسها قالها يا سلام ماهي قالت لك احنا عبيد لزبك وانا اولهم ونفذ بالحرف ومان عماد جاب لبنه في طيز احمد وايمن كمل نيك في طيز ناهد وجاب لبنه وزبه نام وعماد قالهم اخيرا زب عمو ايمن نام وايمن غمض عينه دقيقه وقالهم في بقي امل يامتناكين ولا لاه ناويين تعملوا دور تاني ولا مش هتقدر وا فناهد قالت انا عن نفسي هحهز الاكل واحمد وعماد قالوا احنا عاوزين يومين على مانستوعب اللي حصل في طيازنا وحسن قاله انا رجليه مش شايلاني وبص لناهد اللي قالت له سيبك منهم دول عالم خرعه انا بقي بعد الأكل هاجي معاك على البيت عندك عشان أقدم فروض الولاء والطاعه لسيدي وتاج راسي وراحت عليه وباست زبه وقالها انتي اللي في العيله ديه يابت يا ناهد وقامت غسلت طيزها وكسها وجابت مريم دهنت به عشان يلطف شويه على خرم طيزها اللي اكتشفت انه وسع من زب ايمن وقالت ايوه كده وقام احمد وعماد دخلوا اتشطفوا ولبس ا الجلابية فا ايمن قالهم انا قولت لحد منكم يلبس فا احمد بيبص له فقاله بتبص على ايه ياخول كان عماد بقي ملط ساعتها واحمد وراه قالهم طول مانا ماقولتيش تلبس يا خول انت وهو اوعي تعمل حاجه تزعلني يامتناكه وعلى فكره الكلام ليك ياحسن انت كمان فحسن قاله حاضر يا سيدي واحمد وعماد ورا منه حاضر ياسيدي انزلوا على قرفيصك وكل واحد ييجي على ايده و حله يوريني خرم طيزه بعد ما زبي حفر. نفق فيها احمد جهه وايمن بصابع ايده الكبير راح راشق صابعه اللي دخل قاله طيزه حلو يامتناكه طالع لابوك الخول وجهه عماد اللي كانت طيزه محمره فقال لناهد اي حاجه تهدي خرم طيزه وعلى فكره يا ناهد انا موافق على الجواز ديه وحسن جهه جانبهم وشاف ايمن خرم طيزه وقال لناهد تعالي يا ناهد الحسي كده وقولي لي فناهد بعبصت ابوها في طيزه وفضلت تلحس له وكان حسن سخن فا ايمن قاله خلاص قومي حضري الاكل وانتوا يا متناكين هتقع وا تأكلوا ملط وبعد مانت اخد ناهد على البيت عندي لبسوا هدومك تناموا واياك حد فيكم يكسر كلامي وقعدوا كلوا وخلصوا وقالها البسي حلبية ابوك على اللحم وتعالي ياللاه بدل ما اخليك تخرجي معي في الشارع ملط راحت قالت له ولو انت أمرت بكده انا هعمل وكسم البلد كلها على اللي فيها وراحت باصه لابوها على كسمك يا حسن فا ايمن قالها لا البسي ياللاه ولبس الجلبيه هو كمان عل اللحم وقالها ياللاه يا متناكين كله ينام وراح واخد ناهد وراح علي البيت عنده وكانت هدي بتتصل فبالها ماتيجي يابت ياهدي قالت له اجي ليه المشكله وراح علي البت عنده وقال لناهد ملط يالبوه اعملي شويه شاي وخلي بالك هدي اللي جايه قالت له هدي النتافه قالها اه قالت له جسمها جميل الصراحه قالها النهارده انتي اللي هتبقي ستها وخليها تبوس رجلك انتي ست البلد ديه يابت يا ناهد راحت قالعه ملط وقالت له وانا بكررها لك انت سيدي وانا تحت زبك ده وراحت عملت الشاي وجابت الشاي ونزلت قعدك على الأرض بين رجلين ايمن وفضلت تبوس له في رجله وفي صوابع رجله وتلحس في رجله في مجيه عدي اللي قالت لها يخربيتك يا بت ياناهد ايه ده ايمن قالها بصي يا هدى اولا انقلعي زيها يا كسمك ثانيا هو انا قولت لك تتكلمي و اح ماسك حلمه بزها من على الهدوم فعصها في ايده وقالها عاجبك ولا تاخدي بعضك وترجعي تاني مكان ما جيتي قالت لا ارجع فين احا عاجبني عاجبني وعاحبني وقلعت ملط ونزلت جانب ناهد وكل واحد منهم مسكت رجل تبوس فيها وتلحس صوابع رجله وبعدها قالهم بص ا يا متناكين انتو الجوز انا عاوزك انتوا الجوز تفرج ني مين فيكوا هتقدر تخلي التانيه تنزل عسلها قبل التانيه اللي هتخسر هتبقي كلبه لحد المسابقه التانيه وركن ضهره وبدأت هدي وناهد يب سوا في بعض وعنلو وضعيه 69وهو ولع سيجاره وكان مستمتع
الثامن
ايمن خلص اكل عند هدى ناكها في طيزها وهي كانت مبسوطه وفضلت تتناك منه اكتر من نص ساعه وجاب لبنه في طيزها وفي كسها وبعدها عملت له قهوه ودردش معاها قالت له بص يا ايمن انا فيك صحه على الرغم من انك كبير وكمان عليك طرف يلوووح اي واحده وعلى فكره البلد هنا فيها ناس تحب تتمتع في السكوت خالص يعني عندك الشرموطه اللي انت نكتها من شويه واخدها واحد من البلد له مصلحه عند حد من الكبار بتوع المحافظه واخدها تتناك عشان الرجل يمضيله على الطلب بتاعه وكمان في رجاله هنا بتتناك ودول عندهم استعداد يسافر لي اي حته عشان بيتناكوا وبيدفعوا كويس يعني هقولك على واحد انت لو عاوز يبقى معاك ٥الاف جنيه في ساعه زمن انت عارف الاستاذ ياسر بتاع البنك اللي شغال في بنك اللي في شبين الرجل الحمراني ابن ابوك عبدالتواب وعلى فكره مراته مش هتعترض لو قولت انك شار انها تبقى معاكوا لان هو ياسر ده في مره مراته بعتت لي وروحت انضف لها جسمها على فكره هي عندها ييجي ٤٠سنه بس ولا بنت البنوت انا سخنت عليها وجوزها دخل وانا كنت مبهدلاها فقالي كويس انك قدرتي عليها ولو كان في رجل راحت مراته قالت له انت نفسك في رجل مش عشاني عشانك انت وراحت ضاحكه فقالي لو قدامك حد بس يكون كويس ياهدي احنا موجودين بقوله واحد ومراته قالي بمراته أو من غير مراته مش هتفرق المهم يكون محترم ومش بتاع هيصه وانا هديله فلوس وطبعا انتي نصيبك َحفوظ وقالي في ناس يعرفهم لو هو انبسط يعرفهم عليه فانت رايك ايه فا ايمن قالها افكر واعرفك بس هييجوا مصر قالت ييجوا ماهو معاه عربيته وعنده شقه في مصر كمان وقام بتقوله مستعجل على الشباب اللي هناك بس بالراحه على طياز العيال احمد وعماد بالراحه على اللبوه اختهم وهو ماشي بتقوله ماتسجلي رقمك يا عم ايمن ورن على نفسه وسجل رقمها وقالها اشوفك قبل ما سافر قالت له الصبح هاجي افطرك واهو اشرب لبنك يا جامد خرج من عندها وكان بدأت ثقته في نفسه ترجع له تاني والحياه ترجع لطبيعتها عنده وبدأ ينسى اللي حصل مع مصطفى الواد اللي ناكه واتصل عصام عليه بيقوله ايه ياعم انت في ايه قاله حصل ظروف ونزلت البلد بس عه قاله انا كنت عاوزك كان في مصلحه يخبر ابيض الرجلين دول ايه ولا الحريم انت جاي امته قاله على السبت قاله ماشي ناتتاخرش عشان في مصالح مووت وكان وصل عند بيت حسن ابن عمه لقى

وايمن كان مركز مع هدي اللي كانت بتحاول تستخدم كل اللي عندها عشان تخلي ناهد تنزل شهوتها وكانت على الرغم من فارق الجسم حيث أن هدي ذي ما حنا عارفيم جسمها جامد وملبن في نفسها وكسها كان املس وكانت ناهد كورباج ومش كده وبس هي عودها فرنساوي مرسوم بزاز ووسط، وكان اللي مخليها تتحمل اللي بتعمله فيها هدي النيك اللي ايمن ناكه لها وكانت جابت اكتر من مره فده خلاها تتحمل وفعلا كانت بتضرب على كس هدي ضرب متعه وجهه تلفون لايمن كان من مصطفي وايمن استجمع شجاعته ورد علي التلفون وكان مصطفي بيقوله اخبارك يا استاذ أيمن قاله تمام انت اللي عامل ليه يا مصطفى وايمن شاور لهم فسكتوا هدي وناهد وكمل مكلمته مع مصطفى وكان واضح ان مامته جانبه وايمن مكنش ناسي اخر مره لما سابها ومشي وهي كانت مستني ايمن يطلب يكلمها عشان سمع صوتها ولما مصطفي لقى ايمن مطنش فقاله ماما عاوزه تسلم عليك فهي اهلا يا استاذ أيمن قالها اهلا ياهانم امال انت اختفيت فين قالها في البلد ظروف وراجع السبت فقالت له خلاص هنشوف ولا تخاف مننا وضحكت قالها هو انتي بتخوفي ولا ايه لما اجي هكلمك وقفل معاها وقال لهدى وناهد كملوا يا شراميط ولا بردتوا وراح قايم نايم في نصهم والاتنين كل وحده فيهم كانت بتتشرمط عليه وبدأ ايمن معاهم معركه فضل ينيك في الاتنين وسخنهم وخلاهم يكملوا لحس لبعض وفضل باصص عليهم وهدى تعبت من البت وجابت شهوتها وراحت مصوته ناهد انها اللي كسبت قالها ايمن كده ياهدي انتي الكلبه بتعتها ولها حق تعمل فيكي اللي هي عاوزاه قالت لها ماشي فقولت لهدى تكلميها ياستي ناهد فناهد قالت لها تعلي ياكله الحسي رجلي وصوابع رجلي وبعدها كسي ماتسيهوش الا لنا اجيب عسلي انا كمان ونزلت هدي تلحس رجل ناهد وتلحس صوابع رجلها وبين صوابعها وكانت ناهد مسش متخيله متعه انها تزل هدي وجت هدي تلحس كسها فناهد راحت منيماه على ضهرها وطلعت بكسها فتحت كسها وحطته على بوق هدي وايمن راح قايم رافه رجل هدي وقالها انتي يالبوه وفضل ينيك فيها وكانت ناهد سخنت وجابت عسلها مش كده وبس وشخت على هدي وهي تحت منها وقالت لها افتحي بوقك ياكله وشخت علىها وكانت ناهد بتترعش جامد اترمت على جانب هدي اللي ايمن نطر لبنه في خرم طيزها واتركي جانبه ونام من التعب وفتح عينه على حد بيرضع في زبه بيبص جانبه لقى هدي وناهد نايمين بيبص لقى حسن ومعه عماد وكان حسن اللي بيرضع في زب ايمن وصحيت هدي فتحت عينها نص فاتحه شافت حسن بيرضع في زب ليمن راحت قايمه وحسن اتخض فقالت له ايه ياعم حسن اللي يرضع لوحده يزور وحطت ايدها على طيزه وقالت له ده ايمن شكله حالف ليوسع طياز البلد كلها قبل ما يسافر وقالت لعماد وانتي يابطه تعالي وراحت منيماه على ضهره وفضلت ترضع له في زبه وتلحس في خرم طيزه وقالت له يخربيت سنينك انت طيزك احلى من النسوان ياواد انت ولحست في خرم طيزه وضحكت من ضحايا المجرم وقام ايمن شال حسن قعده على زبه وقال لهدى قومي بنت المتناكه شيليها انتي والحول ده وقعديها على زب ابوها حسن ونفذوا الكلام وايمن جاب لبنه في طيز حسن ابن عمه وحسن جاب لبنه في طيز ناهد بنته وكان عماد عجبه جسم هدي فقالت له تعالي ياعيني ناكها وجاب لبنه في طيزها وقاموا خدو دش وايمن قال لحسن بقولك يا حسن انا عاوز اخد البت ناهد معي تقعد معي اسبوع ولا اتنين اهو الصراحه عاوز اتمتع بها واهو وراح قال لعماد يمكن ارحعهالك حامل عشان ماتتعبش في تحبيلها لعماد قاله يا ريت راح ايمن قايم شايل عماد ونيمه وحط راس زبه فرش له خرم طيزه وناكه ونزل لبنه في طيز عماد اللي كانت اتعودت على زب ايمن وقال لحسن اهو تنيك فيهم براحتك وراحت ناهد حضنه ايمن جامد وفضلت تبوس فيه وبص لهدى قالها بصي يا هدى كلمي ياسر بتاع البنك شوفي هيبقي فين النهارده قالت له ثواني كلمته قالها انهم في مصر فقالت له طيب هشوف واعرفك واكلمك فقالت لايمن في مصر قالها ماشي قالت له يعني ايه فقال لحسن خد عماد وخد ناهد وامشي ياحسين وانتي يا ناهد احهزي عشان تسافري معي ولا انتي مش عاوزه قالت هزعل منك و**** ولا ايه ياحسن قاله طيب ماتسيبها ياعم تبقى تطبخ لنا راحت هدي قالت له انا اجي اطبخلك واكل معاك واهو حتى اتناكت منك ياعم حسن قالها اذا كان كده ماشي يا هدى ومشيوا وهو قالها انتي هتكلنيه اننا نسافر لهم انا وانتي والبت ناهد واخو مراته هتبقي موجوده وانا هاجيب واحد صاحبي معي انا وصاحبي هنكيكوا كلكم وبالمرة تاخدي الفلوس تخليها معاكي وكمان تبقى تروحي البلد تاني يوم عشان تبقى تيجي لحسن هنا فاهمه ياهدي وخلي بالك حسن وابنه احمد وعماد حسك عينك حد يعرف انهم كده دول بتعنا احنا فاهمه لو عرفوا واتعرف ا هتبقي فضيحه وكمان خرجوا من تحت ايدينا قالت له انا تحت امر زبك وبالنسبه للفلوس خليها معاك ولو في حد تاني عاوز أو عاوزه تتناك انا موجود والفلوس تبقى معاكي انتي قالت له شكلها تلعب قالها انا انيك رجاله بس نسونهم تكون معهم انما رجاله بس لاه الا لو انا قولتلك وبعدين لازم يكون رجاله لهم مكانه في البلد عشان ما نخشش في قرف مع حد قالت له يعني ايه يعني كلمي ياسر ياكسمك كلمته وقالت له اللي معي ده انت لو شفت زبه يا ستاذ ياسر تشكرني على الهدية بعد اذنك وصوره صوره لزب ايمن اللي ياسر اول ماشاف حجم زب ايمن قالها انا منتظرك هاتي عربيه وتعالي انا هبعتلك لوكيشن وكلم ايمن عصام صاحبه انت فين ياعم الخول قاله في البيت مافيش نيك النهارده قاله ناشفه قاله طيب بص من عندك لحد الدائري في وقت اد ايه قاله يعني ساعة الا ربع قاله طيب اشحن وخد حاجه لان الضرب هيبقي في ٣ نسوان وراجل قاله ايوه كده بس المصلحه نيك مفيش فلوس قاله ايه المشكله معرفه الطياز كنوز قاله طيب واعمل حسابي في ازرق وفراولة قاله ماشي ياعمنا سلام وقال لهدى ع فيهم اننا هنبقي عندهم على الساعه ٥ فكلمت ياسر قالها ليه كده ٣ساعات كتير قالت له ياستاذ ده هو كان في اجازه والمفروض هيرجع مصر يوم الأحد فانا اللي عشان خاطر عينك ضغط عليه فقالي خلاص قالها ماشي عموما احنا جاهزين انا والمدام من دلوقتي قالت له وكمان ده هو محضرلك هديه جاي هوو حد عشان بيقولك يخلوك تحلف باليوم ده قالها لما اشوف وقفل معاها وقالها قومي يا كسمك روحي ل
اقفلي البيت عندك وشوفي حد يودينا لحد الدائري وهناك عصام يقابلنا. قالت له مفيش اكتر من العربيات هنا اللي هتطلع وبنص تذكرة في مره كنت وديتها عندها عربيه لما بتزنق بتبعت السواق معي وبندفع نص تذكره قالها ماشي يالبوه كلميها وانتي في السكه ياللاه وراح لم الحلبيتين وراح نازل وصل عند حسن هناك وسمع حسن بيكلم بنته بيقوله مابلاش السفرية ديه يا ناهد قالت له ليه يابابا انا نفسي اروح ومش هتاخر هاجي علطول بس الصراحة كده عاوزه اتناكت منه كتير عاوزه اتعود على اني ابقي بتناك منه كل يوم كل دقيقه قالها يابنتي ماحنا هوا احنا الثلاثه قالت له انت في حاجه مش عاوزني اروح ليها قالها الصراحه انا بعشقك وانك تبعدي عني انتي او اخوكي أو حتى الواد عماد اتعودت عليكم قالت له ياباب في حل كويس انا هسافر يومين تلاته واقوله ان انتوا وحشتوتي يانن ل البلد انتوا تيجوا لنا قاله انتي مصممه قالت اه مصممه قالها ماشي ياحبيبي وخبط ايمن علي الباب وراحت جري فتحت واتعلقت في رقبته قلبي وعقلي عمو ايمن قالها انتي اللي قلب وعقل عمو ايه يابت القمر ده واد يا عماد الاسبوع الي جاي لازم تخطبها وتكتب علطول عشان انا فعلا هنيك فيها لما تحبل قاله ماشي هعرف ابويا وامي وقاطعه ايمن قاله الاسبوع اللي جاي هاجي البلد عشان تيجي تخطبها بس انا عاوز اسالك سوال امك حلوه انت طالع لأمك فانا لازم ادوق كسمك قاله وماله ايه المشكله انا ابقى مبسوط وانت بتنيك مراتي وامي قاله شاطر يا عمده تعالي ياقلبي وراح لفف طيزه ناحيته وطلع زبه من سوسته البنطلون و شقه في طيز عماد وجات ناهد تجري على ايمن وحضنته ووشوشته في ودنه انه ينيك ابوها قبل ما يمشوا راح بايس ها في بوقها وقال لحسن تعالي عاوزك على انفراد وخده ودخل جوه وراح لافف حسن وقاله انا جاي مخصوص عشان اديلك حقك وراح حشر زبه في طيز حسن اللي كانت طيزه ساخنه جدا وقاله كنت هزعل قوي لو سافرت من غير ماتنكني قاله طب وهو ده كان ينفع وفضل يقلب فيه على بطنه وعلي ضهره وكمان لعب له في زبه ومص زب حسن وقاله عشان انت حبيبي وراح حسن نطر لبنه في بوق ايمن اللي بلع لبن حسن وكمل نيك لحد ماجاب لبن في طيز حسن وقاله هي أم الواد عماد ديه نظامها ليه قاله هي صاروخ وشعرها اصفر كان الواد خليته صورها في يوم وابوه ضعيف على اده فقولت له تلزمني انا وانت لازم نرتب لها قاله يا ريت يا ايمن ياخويا وريني صورتها راح منادي على عماد هات الفيديو يا خلي عمك يمتع نظره بلحم اللبوه اللي جابتك وفعلا الواد شغل الفيديو وايمن قاله لف ياعماد لف لف وراح حاشر زبه في طيزه وحسن حط زبه في بوق عماد قاله ايمن الاسبوع اللي جاي هخليك تلحس لبنى وهو بينزل من كسمك ياعماد ونزل لبنه في طيز عماد وراح ماسح زبه في حلبية حسن اللي كان لابسها وهدى اتصلت قالت له خمس دقايق جايه بالعربيه قالها ماشي وكانت ناهد جايبه شنطه فيها هدوم لها وراحوا ركبوا ايمن جانب السواق وناهد جانب هدي ورا وايمن كلم عصام قاله ياللاه اتحرك استناني على طلعه الدائري اللي يودي أكتوبر فقاله ماشي انا ساعه الا ربع قاله واحنا كمان ووقف السواق يمون ونزل ايمن جاب لهم مياه وساقع وشيبسي وادي للسواق ووصلوا مان عصام واقف فنزل حطوه الشنط وعصام بص على ناهد وقاله ايه قاله اه وراح باصص على هدي وايه قاله هو انت الخولنه عجباك راح حاكك في طيز هدي فقالت له ايه ياعم النيك ماته ي علي زبك شويه وراحت فاتحه باب العربيه وقالت له تعالي ازنق بقي راح زانق فيها قالت له شكله بيعرف يزنق وناهد بتقول لعصام احنا هنروح فين قالها انتي قولتي ايه قالت انا كلبتك انا تحت امر زبك ياسيدي عصام قالها يخبر ابيض على على الحلاوه وراح حاطط ايده على طيزها فا ايمن قالها ياللاه ياكسمك وهات اللي قولت لك عليه واخد التفاحه الحبايه الزرقا وقال لهدى كلمي ياسر وقولي له احنا نص ساعه ونبقى عنده قالها وانا منتظرك ووصلوا الفيلا بتاعت ياسر كان في خدامه افريقيه وكان ياسر لابس قميص هاووي وشورت وكان لابس سلسله جنزير وماسك سيجار في ايده ودخل ايمن وعصام وقدامهم كانت هدي اللي عرفت ياسر علي ايمن وعصام وناهد وياسر سلم وايمن سلم عليه وخد شفايفه في بوسه جامده وجهه عصام من ورا ياسر وحضنته برضه وزنق زبه في طيز ياسر وعصام كان بيلحس في رقبه ياسر وودنه اللي كان واضح ان ياسر شارب كتير لانه قالهم طيب نقعد ناخد كأس على ما جوجو تنزل هي وراحوا سمعوا صوت بيقولهم اهلا بيكم كانت لابسه طاقم جلد وكانت مليانه من عند الطيز و كان معاها عيل ييجي ١٤ سنه ولا ١٥ سنه قالت لهم اعرفوا يويو حبيبي قلبي وايمن قالها اهلا جوجو هانم وسلم وباس وحط ايده على طيزها وعصام نفس الموضوع وسلموا على يويو اللي كان واضح ان مامته كانت بتنضف جسمه فياسر قلهم بصوا بقي احنا هنقلع اولا كده كلنا بص يا ايمن يويو مش هستحمل حجم ال فا ايمن قاله بعد اذنك احنا جايين نتمتع كلنا يبقى ماتخافش على جوجو ولا على يويو المهم ان الكل ينبسط وشاور لعصام اللي راح ناحيه يويو وكانت جوجو قلقانه قالها متخافيش عصام وانتي يا هدى مع عصام عصام القمر الصغير وعصام كان شاله على حجره وقلة هدومه كلها كان زبه واقف والواد قاعد في حجر عصام وايمن قلع وزبه كان شادد واقف وشافه سمير راح مقرب قووي وقال لمراته تعالي بقى ماتخافيش قالت له المره اللي فاتت يويو تعب جدا فا ايمن قالها هاتي ايدك كده وراح َخليها تمسك زبه وكان ياسر بقي تحت زب ايمن وهي نسيت يويو وبدأت تتمتع وعصام قال لهدى عاوزك ترضعي في زبي وتلحسي طيز يويو بالراحه جابت زيت من شنطتها و هنت خرم طيز يويو اللي كان طيزه اسفنحيه خالص فهي مسكت زب عصام ودخلت الراس في طيز يويو اللي قاله جميل ومش بيوجع راح عصام مزود حته بحته لحد مابقى زبه كله في طيز يويو اللي كانت هدي بتاكل في بزازه وراحت علي ياسر لقت واهدي شغاله في طيزه لحس وبعبصه راحت مقلعه جوجو مراته ملط وكان كسها من النوع المبطرخ جامد وياسر خلص رضاعه في زب ايمن ولف طيزه لايمن اللي قاله عاوز بالراحه ولا ايه قاله بص انا عاوز اللي يشبعني فا ايمن قاله سيبلي طيزك خالص وهناك كان يويو بدا صوت متعته وهو طالع نازل على زب عصام وراحت هدي على زب عصام وتحت بيوضه ولحست له في خرم طيزه وهنا كان عصام جاب لبنه في طيز يويو اللي قاله سخن قوي قاله اقعد مش انت مبسوط راح قاله جدا قاله خليك في حضني بقي وجات جوجو تشوف في ايه وبصت على طيز ابنها وزب عصام جواه فقالت له انت جميل وباست زب عصام قالها ممكن اطلب طلب قالت له طبعا قالها الصراحه نفسي فيكي قالت له بس كده قوم يا يويو ماما تقعد على رجل عمو شويه وهدى شالت الواد وقالت له ارضع ياقلبي والواد مسك بزازها ورضع فيها وجوجو مسكت زب عصام وحطته في بوقها وقالت له يااه ده كان في طيز يويو قالها وطيز امه كمان فضحكت وبتتلفت كان ايمن جاب اخر ياسر اللي معدش قادر وايمن اخد يويو وخلي ياسر يشيل هو وهدى وناهد وياسر ماسك زب ايمن البنتين بينزل يويو على رأس زب ايمن اللي كان عصام وسعها شويه وجاب ياسر الزيت ودهن زب ايمن ودهن طيز الواد اللي لقى ان طيزه بتوع حدا عشان تبلع طربوش زب ايمن وبدأت هدي وناهد ينزلوا الواد بالراحه على زب ايمن وياسر كان ماسك زب ايمن بايده الاتنين تحت طيز يويو اللي كان طيزه وسعت بقي وبلعت راس زب ايمن وبدأت تطلب المزيد وحته بحته كان يويو بقي راكز بطيزه على بيوض ايمن ولفت جوجو وشها ناحيه زب ايمن عشان تشوف زب ايمن وهو محشور في خرم طيز يويو وندهت على الخدامه خلتها تصور اللقطه ديه فيديو

كان ايمن شغال نيك في ياسر بعد ما ناك ابنه يويو اللي خد اللبن في خرم طيزه ونام وهو بيرضع في بزاز هدي وكان عصام معجب جدا بطيز جوجو مراه ياسر وكان شغال نيك فيها وكانت ناهد عجبها زب ياسر وهو قاعد على زب ايمن وناهد راحت مسكت زبه بايديها الاتنين وهو كان في دنيا تانيه خالص وكانت ناهد موطيه عشان تعرف ترضع وحست بزب في طيزها كانت هدي لابسه زب صناعي بتاع جوجو وكانت حاشره الزب في طيز ناهد وعصام قام بعد ما جوجو قالت له انا هرتاح وراح عصام شادد هدي وخلاها نامت على ضهرها وطلع عصام وقعد على الزب اللي لبساه هدي و طلعت ناهد قعدت على زب عصام وهو بيتناك من الزب الصناعي فضلو على كده وايمن جاب لبنه في طيز ياسر وياسر ريح جانب ايمن اللي كان زبه لسه واقف وقام من جانب ياسر وبص لقى ان يويو طيزه قدامه راح نازل على طيز الواد الصغير وكان بيلحس فيها والواد فتح عينه وراح ايمن قاله قومي ياقطه تعالي وراح قاعد والواد راح علي ايمن اللي خده في حضنه باسه من شفايفه وكان زب ايمن واقف حديده والواد قاله جميل قوي راح ايمن لفه وخلي ضهره له وشاله على ايده من تحت طيزه ونزله على زبه وهو بينزله كان فاشخ خرم طيز الواد كان خرم طيزه رجع لطبيعتها فنده ايمن علي ناهد تعالي يا ناهد وهاتي زيت جات جري وحطت زيت على ايدها ودهنت زب ايمن وبدأت تبعبص في طيز الواد وايمن فرش طيزالواد وبدأ خرم طيز الواد الصغير تبلع راس زب ايمن اللي كان حس ان يويو عاوز ينبسط ايمن كان بيحط راس زبه في خرم الواد ويطلعه تاني ويدخله ويطلعه والواد كان عمال يتوحوح من اللي ايمن بيعمله فيه وبيوسع في خرم الواد وكان عصام خلص نيك في جوجو اللي جات نزلت جانب ناهد عشان تطمن على يويو اللي كانت عاوزاه يتمتع بس كانت خايفه من حجم زب ايمن علي خرم طيز ابنها اللي استغربت ان طيز يويو بلعت راس زب ايمن اللي هي جربته من شويه في طيزها ووجعها لكن يويو مبسوط وفرحان وايمن بيحفر له نفق في طيزه ولقت ان طيز يويو خدت زب ايمن للآخر وايمن قالها انتي عارف يا جوجو لو عاوزه اخلي عصام ييجي يحط زبه كمان في طيز القطه بتاعتنا ديه راحت مصوته قالت لاه يا ايمن لا انت كفايه انا مش مصدقه ومسكت التلفون وصورت النيكه اللي بتحصل وياسر كان فاق وشاف النيك في ابنه فقام وراح علي عصام وقاله تعالي ياقلبي ونكني انا مش عارف انتوا جمال انا وجوجو كان أخرنا نص ساعه ونخلص بس انتوا لاه وفضل ايمن ينيك في الواد وكان اتمتع على الآخر وراحت جوجو قالت لابنها كفايه كده دلوقتي وريح وقامت هي قعدت مكانه على زب ايمن وحطته في خرم طيزها تعبها وهو داخل فقالت مش فاهمه هو اتحمله اذاي ايمن قالها انتي روعه وطيزك ديه جميله والواد طالع زيك وراح ضاربها على طيزها وهو بيحشر زبه للبيض وهي كانت بتحب انها تحس انها ملكه وهي الكل لازم يقولها انها الملكه وايمن حس بكده فبقي بينيك ودنها بالكلام قبل طيزها بزبه وبعد ما قلبها وعصام قام شارك ايمن في جوجو وياسر كان بيلحس الابار اللي داخله ونازله في طيز وكس مراته وجابوا لبنهم وياسر لحسه كله من طيز وكس مراته وايمن اخد ناهد ودخل الحمام اخد دش ونام ناهد من غير ما يجيب لبنه فيها ودخل عصام ومعه هدي وايمن خرج يلبس وجوجو قالت له كاتبات ياقلبي هنا ايمن قالها كان نفسي بس عندي شغل ياسر قاله طيب لازم نتقابل مره كل أسبوع وجوجو طلعت ظرف واداته لناهد قالت ده مني ليكم شكر على الوقت الجميل وناهد حطت الرف في الشنطه وكان خرج عصام وهدى وكلهم خرجوا وايمن قال لهدى تعالي باتي عندي وابقي سافري الصبح عصام قالها اه طبعا تيجي اهو نكمل كلامنا كلنا وركب ا العربيه وطلعوا على البيت عند ليمن و عدوا جابوا اكل فسفور عشان يشحنوا ويعصوا عشان اللي جاي

ايمن اخد ناهد وهدى وعصام وروحوا عنده وكانت ناهد مبسوطه جدا واول ما دخلوا ايمن قالهم ملط الكل ملط ناهد قالت له انا مش هتنزل عن اني لازم احبل عشان خاطري وهدى قالت لعصام فيك حيل يا عصام ولا لاه قالها ناكل ونشحن الأول وقعدت ناهد على زب ايمن وقالت له بعد اذنك انا عاوزاك طول ماحنا مع بعض ياعم ايمن ماتشلش ده من كسي وهدى طلعت قعدت على زب عصام وكلوا وايمن قالهم اعملوا لنا شاي وعصام شاف زب ليمن واقف بعد ما ناهد قامت من عليه راح عصام رايح ماسك زب ايمن ببقه وفضل يرضع فيه وجات ناهد شافت ايمن وهو بيرضع بيقولها طعم كسك جميل يابت ياناهد راحت واقفه وراه ولحست في طيزه وقالت له طيزك الأجمل ياعم عصام وجات هدي وبقت هدي وناهد بيلحس ا لعصام في خرم طيزه وراحت هدي قالت لايمن ريح الشرموطه احسن طيزها بتاكله وضربت عصام على طيزه وقام ايمن لف َرا عصام شاف ناهد بتلحس في خرم طيز عصام ورضعت زب ايمن وخلت زبه بقي بيطلع نار ومسكت زبه ايدها وحشرته في طيز عصام اللي قاله ياخي اتناكت كتير وقليل انما زبك انت وهو داخل بيخلي الكهربا تمسك في جسمي راحت هدي قالت له انتي شرموطه كبيره الحسي ياكسمك في كسي ولا انتي تتكلمي بس وناهد راحت حضنه ايمن من ضهره وهو بينيك في عصام وكان ايمن بينيك بعنف وكان عصام مبسوط جدا وايمن بيطعنه في طيزه وعصام كان بياكل في كس هذي بلسانه وعصام كان في متعه وجاله تلفون وقاله لايمن سيبك من التلفون ولا تشغل بالك كسمه ايا ماكان ماتبطلش نيك وفصل التلفون ورجع اتصل تاني وتالت وايمن قاله رد ياعم انا فصلت من كسم التلفون رد عصام ايوه مين معي قاله انا الاستاذ مروان من طرف عيد قالي اكلمك لانه هو مسافر وانا الصراحه وسكت قاله الصراحه ايه قاله ياعم عصام انا من طرف عيد قاله على فكره انا شغال دلوقتي قاله ايوه انا بقي عاوز اجيلك تشتغلي انا كمان انا ومعي شاب صغير كده عصام قاله طيب ممكن اعرف مواصفاتك قاله هبعتلك فيديو حالا واللي انت هتقول عليه انا هدفعوه انا واللي معي ثواني وراح بعتله فيديو وهو بيلعب في طيزه هو وعيل تاني كده كان واضح انه بنوتي ناعم جدا عصام قال لايمن ايه رايك قاله خليهم ييجوا وعرفه انهم يدفعوا ١٠ الاف قاله ماشي ويجيب الابار الصناعي اللي بيلعبوا بيها ديه وهو جاي وبعتله عصام اللوكيشن وكلمه قاله اقل من نص ساعه وبعد اذنك هجيب شويه لوازم القعده قاله ماشي ماشي يا مروان وقفل معاه وعصام راح قايم قاعد على زب ايمن وقاله انا مش ههدب الا بعد ماتجي لبن في طيزي وقامت هدي نزلت على زب عصام اللي كان ايمن فاشخ طيزه وهدى مسكت زبه وحطته في بوقها وناهد قالت لها الصراحه ياهدي انتي احلى طياز انا شفتها ولحست لها طيزها وكسها وراح ايمن جاب لبنه في طيز عصام اللي لما اللبن نزل في طيزه نطر لبنه في بوق هدي اللي خدت اللبن ولفت وشها لناهد فتحت بوق ناهد ونزلت لبن عصام على بوق ناهد وفضلوا يبوسوا في بعض وقام ايمن دخل غسل وخد دش وخرج كان عصام لف كام سيجاره وقامت ناهد جابت حبايه فياجرا ادتها لايمن وقالت له اضرب ديه عشان تقدر ياقلبي على اللي جايين وايمن خد سيجاره وقال لناهد تعالي يابت وخدها في حضنه وفضل يرضع لها في بزازها وقالها انتي يابت ماتعرفش انا بحبك اد ايه انتي الشرموطه اللي هناك ديه وكانت نايمه هدي على الأرض على ضهرها وعصام جهه بعد ما خد دش وقال ايوه مده انا فوقت وولع سيجاره واتصل مروان قاله انا في اللوكيشن وصفله عصام العماره ووصل وخبط وقامت ناهد فتحت ودخل مروان ومعه عيل ١٦ولا١٧سنه بس دبدوب وجهه يدخل راحت ناهد قالت له أقف عندك ملط يا متناك انت وهو قالها نعم قالت له ملط ولا تحب تروح قالها ملط ياقموره كان مروان في آخر الثلاثين باين جدا انه عند تثدي وبزازه كبيره مش صغيره وقلعرالقميصراللي اللي كان لابسه وشافت ناهد بزازها راحت مقربه منه بيساه من بزازها وقالت له جميل البزاز ديه وقلع البنطلون كان لابس اندر فتله قالت له ملط يا لبوتي قلع الاندر كان زبه صغير بس ناهد قالت له لفيه كده يا شرموطه لفي وشافت طيزه قالت له الصراحه ياقمر انتي تنبسطي هنا جدا وضربته على طيزه راح متمايص وقاله اه بالراحه ياست انتي فقالت له حاضر يامتناكه انتي وانتي ياقموره قالها انا مازن قالت له اقلع انت كمان وخرج عصام راح رايح على مروان قاله اهلا يا مروان انا عصام ومين اللي معاك ده قاله مازن ده المفروض راح عصام قاله لا مفيش حكاوي تعالي يامازن وخلاه يمشي قدامه وكان طيزه بتترج قاله تعالي يا مازن انت معي الأول عشان انتي مش هستحمل زب عمو ايمن انما مروان يقدر يتحمل وايمن قال لناهد جهزي طيز مروان وايمن خرج من الحمام كان زبه مش واقف قوي وراح علي مروان قاله ايه يابت الجمال ده خده في حضنه من ضهره ومسك بزازها ورشق زبه بين اَراك مروان وكان بيبوس في رقبته وعض ودنه بالراحه وقاله هتنبسط قوي معانا يا متناكه انتي الدبدوب وسمع صوت مازن بيقوله بالراحه ياعموا بالراحه هتعور وماما هتعرف راح عصام حشر زبه للبيض في طيز مازن وقاله ماما حلوه زيك كده قاله احلى بكتير ماما قمر وقاله هبقي أفرج على فيديوهات لها راح عصام شاور لهدى جابت تلفون مازن وخلاه يفتحه واتفرج على الفيديو وهو بينيك في مازن كانت صاروخ وراح شاور لناهد جت خدها في بوسه وهمس في ودنها وقالها عاوزك تصوري فيديو لي وانا بنيك مازن وهناك مروان كان بيقوله انت فنان يا ايمن
 
تسلم ايدك
 
ايه يارجالة وايه ياسوالب
 
تسلم يا نجم
انا اساسا مش عارف عمال افتكر انا ناسي ايه طلع ناسي ان اقول ضيف الجزا الحديد بس طبعا عشان انتوا نور عنينا فمن غير مانقول
 
انا اساسا مش عارف عمال افتكر انا ناسي ايه طلع ناسي ان اقول ضيف الجزا الحديد بس طبعا عشان انتوا نور عنينا فمن غير مانقول
ولا يهمك يصديقي في الخدمه ديما ♥️♥️
 
تسلم ايدك يصديقي 🌹🌹
 
تم الدمج
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
ارجوا الاضافه
 
قصه ممتعة وجزء عاشر رائع تسلم يا غالي 🌹🌹
 
ياعم انا مش عارف في ايه انا كاتب جزئ تاني وببص لقيت اللي موجود اللي قبله وانا هنا بكتب علطول على الصفحه انما في التانيين بكتب بره وارجع انسخ
 
ياعم انا مش عارف في ايه انا كاتب جزئ تاني وببص لقيت اللي موجود اللي قبله وانا هنا بكتب علطول على الصفحه انما في التانيين بكتب بره وارجع انسخ
ممكن توضيح يصديقي
 
جزء حادي عشر جميل يصديقي استمر في انتظار المزيد 🌹🌹
 
مواضيع مماثلة معظم المشاهدة عرض المزيد

نظام تخصيص الثيم

من هذه القائمة، يمكنك تخصيص بعض مناطق موضوع المنتدى.

اختر اللون الذي يعكس ذوقك

عرض واسع / ضيق

يمكنك التحكم في هيكل يمكنك استخدامه لاستخدام موضوعك على نطاق واسع أو ضيق.

إغلاق الشريط الجانبي

يمكنك التخلص من الازدحام في المنتدى عن طريق إغلاق الشريط الجانبي.

الشريط الجانبي الثابت

يمكنك جعل الشريط الجانبي أكثر فائدة وأسهل للوصول إليه عن طريق تثبيته.

طيات الزاوية المغلقة

يمكنك استخدامه حسب ذوقك عن طريق إغلاق/فتح الطيات في زوايا الكتل.

عودة