ما الجديد
نارتجي

لهجة مصريه الشحاته والأستاذ (1 المشاهدين)

نارتجي

نارتجي

مشرف

طاقم الإدارة
مشرف
ناقد فني
ناشر قصص
سكساتي مخضرم
سكساتي نشيط
عضو
ناشر حصري
كاتب قصص
سكساتي متفاعل
وزير النشاط
ملك فعال
أسطورة الوقت
السمعة: 6%
نقاطي
5,870
كان الاستاذ كريم خارج من المدرسه قرفان وتفكيره في مراته اللي في البلد اللي بقالها شهر غضبانه وزعلانه وسيباله البيت وعاوزه تطلق وهو قرف من قعدته كده من غير نيك وخصوصا ان البنات اللي ييجوا ياخدوا الدروس في منهم بنات لبو لو شاور لوحده منهم ينيكها بس يخاف انها تفضحه وخصوصا انه كل المدرسه تعرف انه رجل ملتزم بس كان خلاص بيفكر في موضوع البنات اللي ممكن يختار واحده منهم اه هي مشيره بتبقي قاعده مش على بعضها وبزا ها كبار مش بزاز بت في أولى ثانوي خالص دي العب فيها ولا البت تغريد يوم ماكانت داخله وخبطت طيزها فيه قال مش شيفاه كانت طيزها جيلي ولا لا هي إيناس اللي مش هتقول لحد وبعدين عود الاستاذ خالد قال إنها بتتفرش كل ده بيروح وييجي في دماغه وهو مروح ووصل البيت كان بيت قديم بحوش وهو قاعد في الشقه تحت وهو مروح قال للمره بتاعت العيش على عيش قالت له روح انت يا ستاذ وانا هشيعلك العيش المهم دخل قال ياخد دش وشغل الدش وسمع الباب بيخبط قالك هتلاقي حد من العيال جاب العيش لما مش هيفتح هيحط الكيس على الكنبه اللي بره لما يبقي يخلص دماغه عماله طيب إيناس ديه اجيبها اذاي ولازم اجس نبضها والباب خبط تاني فقال يلعن ميتين ام الدوشة واللي خبط خبط تاني وتاني فهو لبس العبايه على الراق وراح يفتحوالباب لقى واحده واقفه ضهرها له وكانت موطيه بتعدل الشبشب بتعها شاف، طيزها مانت كبيره واتعدلت كانت ست في الأربعين فهو تنح لما بص عليها كانت قمحيه مش سمرا وبزا ها بقي حاجه كده تتوزن فهو ركز على بزا ها قوي وهي بصت شافت زبه واقف وكان زبه طويل فهي بلعت ريقها كده وقالت له انا مش بشحت بس انا ممكن انضفلك البيت وتديني اي حاجه وراحت باصه على زبه قوي وقالت له أي حاجه قالها انتي جيتي في وقتك قالت له شفت عشان تعرف ودخلت وهو واقف وحكت طيزها في زبه اللي كان هيجب لبنه من لمسه طيزها وقالت له يا استاذ اقفل الباب هو انا ممكن ادخل الحمام اقلع قالها ادخلي وشاور لها على الحمام خرجت بقميص بيتي و أبها كده وبدأت توطي وهو يقولها اساعدك قالت له الصراحه الصراحه احنا نساعد بعض وهي بترجع طيزها لحد نابقت زنقاه في الحيطه وطيزها بقت على زبه قالت له كده حلو يا استاذ قالها لا مش حلو قالت له ليه وتحك طيزها قوي قالها ثواني ورفع ديل الجلبيه بتعته بتاعتها و؛ ق زبه في كسها وهي قالت له اه تصدق كده احلى بكتير يا استاذ ونطر لبنه في كسها وزبه كان نزل كميه لبن كتير وهي قالت له انت شكلك تعبان قوي يادي الرجل وزبه لسه واقف قالت له بس ايه ده كله ومسكت ونزلت ترضع فيه اللي ما ستحملش ونزل لبنه في بوقها وقالت له انت فاتح مصنع لبن يارجل انا بوقي اتملي لبن انا هعملك كوبايه عصير عشان انا عاوزه بس في طيزي وراحت تعمل عصير وهو راح وراها وراح مفنسها ورشق زبه في طيزها وهات يا نيك لما كانت تفضحه وفضل ينيك فيها يمكن ربع ساعه وخلص وقالت له هعدي عليك كمان كام يوم راح مطلع ١٠٠ جنيه أداها لها قالت له ماشي وهو دخل كمل الدش وخرج نام
 
اخلص بس شويه من الدكتور والوحده الصحيه لأنها فيها الكتير ونكمل مع الاستاذ كريم ونشوف اذا كان هيبقي كريم ولا بخيل
 
اخلص بس شويه من الدكتور والوحده الصحيه لأنها فيها الكتير ونكمل مع الاستاذ كريم ونشوف اذا كان هيبقي كريم ولا بخيل
بالتوفيق يصديقي
 
مواضيع مماثلة معظم المشاهدة عرض المزيد

نظام تخصيص الثيم

من هذه القائمة، يمكنك تخصيص بعض مناطق موضوع المنتدى.

اختر اللون الذي يعكس ذوقك

عرض واسع / ضيق

يمكنك التحكم في هيكل يمكنك استخدامه لاستخدام موضوعك على نطاق واسع أو ضيق.

إغلاق الشريط الجانبي

يمكنك التخلص من الازدحام في المنتدى عن طريق إغلاق الشريط الجانبي.

الشريط الجانبي الثابت

يمكنك جعل الشريط الجانبي أكثر فائدة وأسهل للوصول إليه عن طريق تثبيته.

طيات الزاوية المغلقة

يمكنك استخدامه حسب ذوقك عن طريق إغلاق/فتح الطيات في زوايا الكتل.

عودة