متسلسلة خالتي وابنها المعاق ـ حتي الجزء الخامس (4 المشاهدين)

El_5dewy

| الوزير | Team X
طاقم الإدارة
مدير
المالك
الوزير
TEAM X
النقاط
109,813
اسمي سامي حاليا عندي ٤٢ سنه ومراتي زينب دلوقت عندها ٣٤ وابننا حمزه ) اللي المفروض ابننا . عنده ١٦ سنه .
وخالتي شوشو (شيماء)محور قصتنا عندها ٤٨ سنه .وحمزه ابنها المعاق ذهنيا والاخرص عنده ٣٢ سنه . وامي ساميه ٥٧ سنه. هوصفلكم شخصيات القصه بالترتيب .
انا سامي . طولي ١٨٠ عريض وجسمي ممشوق وكويس .
زينب: مراتي وهي برده بنت خالتي شوشو جسمها فاجر ابن حرام زي امها بالظبط . جسم كيرفي . طيز طريه اوي ومدوره وحلمات وردي ومنتصبه وبزاز متوسطه .
امي ساميه . نسخه من اختها شوشو بس اتخن من ساميه اللي جسمها شبه زينب بنتها بس علي ميلفايه من بتوع السكس .
القصه حصلت سنة ٢٠٠٩ . كنت لسه مخلص جيش وبقالي كام شهر ماسك اداؤة صيدليتين من ٥ صيدليات سابهم المرحوم ابويا . انا خريج صيدلة برده .
اول ما خلصت الجيش اجرت ٣ فروع من الصيدليات لسلاسل صيدليات كبيره ف البلد بايجار محترم لكل صيدليه .
العيشه كانت فوق المتوسط بشويتين تلاته .
كنت عايش انا وامي ساميه بعد وفاة بابا لوحدنا ف بيت كبير ٤ ادوار .
الدور الاول ٦ جراشات متاجرين بيطلعولنا مبلغ كويس برده من ايجارهم .
الدور التاني عايش فيه انا و ماما لوحدنا حاليا الدور التالت متقسم شقتين . من كام سنه كده بابا اجر شقه فيهم لعمو حسام ****يرحمه جوز خالتي شوشو وقعدو فوقينا علطول
هنبدا القصه . كان وقتها عندي ٢٦ سنه
ماما؛ سامي . يا سامي قوم يا حبيبي الساعه بقت ٣ العصر
وغطي نفسك يا حبيبي لتتعب وينقطع خلفك يا موكوس . قالتها بضحكه لبونه سيكه كده . فانا متعود منها علي كده عادي . محطتش فبالي
خطفت كمان عشر دقايق نوم كده وقومت
واقف بتمطع اودام المرايه ببص لقيت زبي واقف تحت البوكسر .
جه فبالي كلام ماما . ووشي احمر ساعتها . يا ديني ع الاحراج . اكيد ماما شافتني .
طلعت خدت دش وطلعت .
ساميه : خلص شغلك يا سامي لو هتنزل تلف ع الصيدليه وعدي ع خالتك شوشو كانت رنت عليك عاوزه علاج لحمزه .
انا: حاضر يا سوسو مش عاوزه حاجه انتي اجيبهااك وانا راجع ؟
ساميه : تسلملي يا حبيبي شكرا

نزلت لفيت ع فرع والتاني وكان الوقت اتاخر ومروح
افتكرت كلام ماما ان خالتي شوشو عاوزاني ف حاجه
رنيت عليها
انا:: الووو ايه يا شوشو عامله ايه( دايما بندها باسمها لان فرق السن بينا مش كبير . وهي يعتبر من اعز اصحابي وبنحكي لبعض علي كل حاجه )
شوشو:: كويسه يا حبيب قلبي . انت عامل ايه ف شغلك .
انا؛ كويس . ماما قالتلي انك عاوزاني .
شوشو :: روشتة العلاج اللي جبتها لحمزه الاسبوع اللي فات . العلاج خلص وهنكرره تاني . ابقي هاتها وانت جاي يا حبيبي .
انا:: حاضر يا خالتو نصايه واكون عندكم
طابخه ايه النهارده ومتقوليش سمك زي اختك . انا بكره السمك وعارف انكم بتتطبخو زي بعض
ساميه :: يا واد يا موكوس حد ميحبش السمك ؟ بكره تتجوز وتعرف قيمته وضحكه لبونه كده من بتوع الستات اياها .
انا ::: ماله يعني السمك مع المتجوزين . دي الناس الخرعه بس اللي بتحتاجه عشان يرفع راسهم . هههه
ساميه:: شوف الواد وقلة ادبه . ماشي يا سبع البرمبه اما نشوفك هههه .
انا:: ماشي يا شوشو حضريلي العشا .
ساميه :: من عنيا يا قلب خالتك تيجي بالسلامه .
ركبت العربيه وعديت ع السوبر ماركت جبت شوية حاجات للبيت وطلعت عند ماما . حطيت الحاجه وطلعت عند شوشو
خبطت ع الباب وزينب اللي فتحت .
(زينب حاليا ١٧ سنه . جسمها فاير وطويله شويه وبزازها كبيره بس مدلدله سيكا . عشان طولها وطيز بارزه شويه .
مخليه جسمها جامد اوي عود فرنساوي بس ف جسم بلدي . مش عارف اجيبهالكم ازاي بس بطل .)
زينب :: اهلا يا عم سامي ابقي تعالي كل يوم .
دا ماما عاملالك لحمه وكوارع . هههه
انا::: مالك يا بت انى جوز امك ولا ايه
زينب؛::: وحياتك لو ينفع ما كانت سابتك
دا كل ما تيجي سيرتك . دا سامي ده الحته اللي ف الشمال
انا:: وحياة امك لو ينفع كنت اتجوزتها وخليت عيشتك مرار
ورحت خابطها كف علي كتفها بس وهي بتلف فالخبطه جت علي بزها اليمين .
اول مره احس بطراوة البزاز كده . اول مره امسك صدر مره اصلا . لدرجة اني حسين بحلماتها منتصبه . مكنتش لابسه براه تقريبا
شوشو :: بطلو شقاوه بقي يا ولاد . وتعالي يا زينب حطي الاكل ع السفره انا خلصت .

قعدت كلت مع زينب وشوشو كلت معانا
وحمزه طلع من اوضة نومه كان لسه صاحي ولا بس عبايه ع اللحم تقريبا ومش لابس بوكسر
لان اوضته مفهاش تكييف ومشغلينه مروحه بس . ف امه بتنيمه بعبايا ع اللحم عشان الحر .
انا:: مساء الفل يا حمزه .
حمزه ؛: هو اخرص طبعا . فقعد يهلفط بكلام كده . فكان مبسوط يعني وجه قعد ع السفره .
المعلم حمزه بقي قايم وزبه واقف تحت العبايه وهو ولا هنا
بس الواد ايه . سبحان *** خد من عقله ولسانه وزود ف زبه ..
تقريبا يعدي ٢٠ سنتي واكتر ممكن ٢٣ مستريح . وتخين تخن!! ولا الحمار.
فجه عند طرف السفره كده وامه راحت شداه يقعد ع الكرسي . وبنظرات فيها احراج من شوشو كده . وبضحكه خبيثه من زينب الموقف عدي . وخلصنا اكل وشرحت لخالتي العلاج وطالع ع الباب .
فخالتي طلعت ورايا وواربت الباب كده فبقينا ع الصدفه ادام باب الشقه .
شوشو::: بقولك يا سامي هو العلاج ده يخويا له اثار جانبيه؟
انا؛؛ طبيعي يا شوشو اي علاج له اثار جانبيه
شوشو:: ماشي بس بياثر ع العرق ولا حاجه بتاع الراجل؟
انا؛؛ عرق ايه يا خالتي !!
شوشو ؛؛ يا ولا العرق وراحت باصه ع زبي كده بابتسامه انا متعود عليها منها . بس اول مره احس بشهوه واثاره من ناحيتها . نظره اكنها بتطبع بوسه ع راس زبك .
انا؛؛ بارتباك كده اه ممكن . ف صنف بتاع النفسيه ممكن يعمل كده.
شوشو :: طب وهو دا عادي ولا هياثر ع الواد .
انا ::: عادي لو مش هيضايقكم ف البيت هههه
شوشو:: يا ولا افهم انا خايفه ع البت زينب . الواد يعمل فيها حاجه ولا نيله . واديك شايف . الموكوس قايم ازاي .
انا::: راجل البيت بقي وبياخد راحته .
شوشو. ضحكت ضحكه محستش بنفسها تقريبا سمعت الشارع . ضحكة لباوي . هههه
شوشو:: احا يا عرص انا بقولك تشوفلي حل ولا تدينا نصايح نتعامل معاه ازاي؟
انا؛؛ عادي ممكن توقفيه فتره لحد ما نشوف التاثير ده هيختفي ولا لا
فعلا وقفنا العلاج لمدة اسبوع .

وعدي كام يوم . وقاعد ف البيت كنت لسه راجع من الصيدليه . وقعدت اتعشيت
فجاه سمعت خبط وترزيع فوق . الصوت جاي من عند خالتي
طلعت جري اشوف ف ايه
زينب فتحتلي الباب .
زينب :: الحق حمزه وماما يا سامي . حمزه هاج مره واحده وماما مش عارفه تسيطر عليه .
دخلت مسكت حمزه وهديته شويه لحد ما جبت حقنة مهدي من علاجه وادتهاله.
عشر دقايق ونام .
شوشو كانت واخداه ف حضنها لحد ما نام . واول ما اخد بالي ان العبايه بتاعت خالتي مشقوقه من الجنب كده
وباين نص بزازها من العبايه . والمعلم حمزه وشه ف بزاز امه ونازل رياله من بقه علي بزازها المنظر اما شفته كان فاجر .

طلعت ف الصاله انا وزينب وشويه . وشوشة طلعت .
شوشو:: هو في حاجه غلط ف العلاج يا سامي ؟ اول مره يحصله كده .
انا::: طبيعي يجيله نوبات وكمان احنا وقفنا المهدي فحصل كده .
شوشو::: مكنش ينفع نوقفه بمزاجنا . هبدا اديهوله تاني من بكره .

انا ؛؛؛ تمام . انا نازل بقي . لو حصل حاجه رني عليا .
شوشو::: حاضر يا حبيبي متحرمش منك

نزلت لماما حكتلها ع اللي حصل . طلعت قعدت شويه مع اختها وانا دخلت نمت.

تليفون بيرن وانا ف الصيدليه من خالتي
شوشو:: سامي معلش يا حبيبي وانت جاي هاتلي كريم كيناكومب ومكنة حلاقه رجالي ومعجون .
انا::: ايه يا وليه انتي اتجوزتي من ورانا؟
شوشو ؛؛؛ هههه اتجوز فين قطيعه بجوز الهبل لللي معايا دول .
دا لحمزه .
انا::: اممم الواد كبر ولا ايه . خدي بالك من نفسك الواد عقله مش معاه . هههه
شوشو:: يا واد بطل قلة ادب ومتنساش بقي وانتي جاي تجيب الحاجات دي .
انا::: حاضر

روحت عديت الحاجه عليها ونزلت قعدت مع ماما شويه ودخلت نمت عشان كنت جاي تعبان فشخ .
ف نص الليل قمت اخش الحمام واوضة ماما جنب الحمام
وسمعت صوت متعزد اسمعه كل فتره وفتره كده . اهات خفيفه علي صوت دعك من اوضة ماما .
بما ان ماما ارمله ولسه صغيره مش كبيره . ٤٢ سنه فبتريح نفسها كل فتره .

قمت الصبح بدري دخلت المطبخ . فسمعت صوت خالتو وماما ف الصاله . بيتكلمو بصوت واطي سيكا .
فسمعتهم من غير ما ياخدو بالهم
شوشو::: يابت مش عارفه اعمل مع الواد ده ايه
بقاله شهرين من يوم مابلغ . وانا كل يومين اغسل بوكسراته المتغرقه لبن لحد ما تهرت .
ومينفعش يختي اسيب بوكسراته ف الغسيل . البت تاخد بالها . وهي كمان بنت المتناك هيجانه ومفكراني مش عارفه
ساميه::: مالهها البت كمان . طب الواد وعقله مش معاه . انما البت مالها ؟
شوشو:: ماسكه التليفون ٢٤ ساعه لحد ما تنكفي تنام عليه .
بتتفرج علي سكس الموكوسه بنت الموكوسين .
ساميه!! طب كلمتيها ولا لسه ؛؛
شوشو :: لمحتلها بالكلام وهي فهمت .
ساميه:: جدعه وخدي بالك منها .
شوشو :: خلينا ف الواد حمزه . وابنك يختي مديله علاج مخلي زوبر الواد واقف طول اليوم .
ساميه؛؛ ههههه عامل حس للبيت يا بت سيبيه دا لسه مراهق .
شوشو:: اوووف انا زهقت من الغسيل يا بت هههه
الواد مبينزلش بعقل . كمية لبن اد ١٠ رجاله ف بعض .
ساميه ::: هههه يا بختها بيك يبن الموكوسه ههه
شوشو؛؛ بخت ايه بقي دا مين دي اللي هتوافق بيه يا حسرتي .
ساميه:: جحا اولي بلحم طوره يا بت في ايه هههه
شوشو:: بس يا لبوه عاوزاني ابوظ الواد هههه
دا حتي يابت الواد وانا بنضفه امبارح وحلقتله وروقت عليه . اجي ادهنله المرهم ولا اكني بدعك في زوبر واحد هينيكني كمان شويه
خلصت من هنا ولقيته نطر لبن كتير اوي مع انه كان لسه محتلم الصبح . مش عارفه كمية اللبن دي طبيعيه ولا ايه
انا عاوزه اروح اكشفله . خايفه عليه اوي يا ساميه
ساميه ::: حقك . تطمني برده كلمي سامي يحجزلك ويوصلك بالعربيه .

احممم
انا ::: اوصل مين . وفين هو انا الشوفير بتاع البيت ؟
ساميه::: بطل قلة ادي يا ولا . هتوصل خالتك للدكتور
شوشو:: دا بعد اذنك يعني يا عم الدكتور وانت داخل علينا كده نافش ريشك .
انا :::مل انفش ريشي براحتي يا شوشه مش راجل البيت ؟
شوشو:: راجل وسيد الرجاله يا حبيبي
هخلص حمامي واطلع اشوف الحوار ده .
دخلت الحمام وانا بستحمي لقيت كلوت لماما تقريبا لانها بتسيب اندراتها ف الحمام علطول مش عارف ليه وانا متعود علي كده . ولكن اللي لفت نظري المره دي ان كمان في ملاية السرير تحت الاندر ومتغرقه بقع زي مايه كده والكلوت متغرق برده . ففهمت من صوتها امبارح انها كانت هايجه اوي ونطرت ع الملايه وبوظت الدنيا .

طلعت فطرت . وطلعت لشوشو فوق .
شوشو:: شوف بقي انت مش غريب وثانيا دكتور
مش هتحرج منك . الواد يا سامي بلغ .
انا::: هلالا الف مبروك هههه .
شوشو، انا مبهزرش الواد يا سامي زوبره واقف علطول وكمان بيحتلم كتير اوي . تقريبا كل يوم
انا::: طبيعي يا شوشو مراهق لسه
شوشو::: المشكله مش هنا . المشكله ف لبنه
انا ::: ماله لبنه ؟
شوشو؛:: كتير اوي . مش طبيعي يعني ع سنه
هو جسمه كبير اه وطويل بس معتقدش ف حد بينزل الكميه دي؟
انا::: كتير اوي ازاي ؟ عادي في ناس كده
شوشو:: انا عاوزه اطمن برده احجزلي عند دكتور كويس نكشفله.
انا::: حاضر ثواني اعمل تليفون
عملت مكالمه مع دكتور ذكوره وعقم جنب صيدليه من بتوعنا اللي متاجرين .
وخدت حجز ف نفس اليوم الساعه ٧ بالليل لما عرف اني مالك الصيدليه اللي تحت العياده.
شوشو شكرتني وخدتني حضن من بتوع الامهات ده .ونزلت لفيت شويه ع الفروع . والساعه جن سته ونص .
قولت يدوب اوصل اخد خالتي وحمزه من البيت
وصلت لقيتها جاهزه وحمزه كمان
خدتهم وطلعت لدكتور محمود ودخلنا علطول
خالتي بعد ما شرحت الموضوع كله للدكتور محمود
محمود:: تمام اوي الي حكتيه يا مدام شيماء
دخلي حمزه ع الشيزلونج جوه عشان افحصه بعد اذنك

خدت حمزه ودخلته ورا الستاره . وامه دخلت قلعته البنطلون ونيمته علي الشيزلونج وانا واقف ورا الستاره بس شايف تعابير وش دكتور محمود اول ما دخل
تقريبا كان مصدوم .
فدخلت معاه بحكم اني دكتور وكده وخدت نفس الصدمه اللي هو اتصدمها. ههه
الواد زبه تخين حتي وهو نايم يجيله ١٥ سنتي نايم مستريح
وبيوضه اد بيوض الحمار
الدكتور محمود لابس الجوانتي وعمال يفحص بيضانه
لا اراديا زوبر حمزه وقف نص وقفه كده
طوله كان يدي علي ٢٢ سنتي وتخين اوي
دكتور محمود خلص فحص بسرعه .
وقال لخالتي
من خلال فحصي لابنك يا مدام شيماء هو طبيعي وكويس مفيهوش حاجه .
وحضرتك قولتيلي احتلامه كتير . تقريبا يوميا
هو كل الحكايه ان الخصيه عند ابنك كبيره حبه او حبتين يا مدام شيماء . عشان نكون واضحين . ومش دي المشكله .
المشكله انها بتكون مني بشكل دوري اسرع من الانسان الطبيعي وطبيعي لازم يحصل انتصاب لا ارادي طبعا وده يودي حتما للاحتلام . النقطه المهمه يا مدام شيماء انه لازم يفرغ المني اللي ف الخصيه بشكل دوري ومستمر . والا هيسبب احتقان عنده وده هيودي لمشاكل تانيه احني في غني عنها . وباقي بس نقطه واحده او تحليل عاوز حضرتك تعمليه لحمزه عشان استبعد الورم او التضخم ف الخصيه.
شوشو:: يا لهوي *** مايجيب الحاجات يا دكتور قولي اعمل ايه وانا اعمله .
د محمود :: عاوز حضرتك بس اسحب عينة مني من حمزه عشان احللها .
شوشو ::: تمام يا دكتور بس ايي . هو ينفع ؟!!
حضرتك شايف ظروف حمزه وكده يعني!!!
د محمود!! انا متفهم يا مدام شيماء وهسيبك تجمعي العينه بالطريقه اللي تريحك . علي الرغم ان معامل التحاليل ان عينه تتسحب من المعمل نفسه
وعشان انا عارف الظروف .
حضرتك تسحبي العينه ف البيت بس متعديش نص ساعه وتكون ف المعمل . انا هتفق مع المعمل يا مدام شيماء متشيليش هم .
لحسن حظنا ان في معمل تحاليل ف المنطقه بينا وبينه شارعين.

خلصنا مع دكتور محمود ومشينا . دخلنا البيت طلعت انا مع خالتي علي فوق علطول . وقعدنا نرتب هنعمل ايه .
كانت الساعه لسه ٩ بالليل .
ومن ساعة ما دخلنا وطول الطريق
حمزه مبسوط فشخ وعمال يقول اوتتور هنا . وعمال يلعب ف بيضانه وزبه واقف .

ف وانا بتكلم مع خالتي وبنتفق هنسحب منه ازاي .
انا ::: بقولك ايه بصي لحمزه . وزبه واقف طبعا
بصتلي تاني وفهمت انا عاوز اقول ايه؟
شوشو::: طيب خليك هنا يا سامي . شويه ورجعالك
خدت حمزه ودخلت الحمام وقفلت الباب بس موارب كده

قعدت ف الصاله شويه وصوت حمزه عالي وباين عليه مبسوط اوي
جالي فضول اقوم ابص عليهم
والباب كان موارب
لقيت منظر هيج زبي وبقي واقف زي الحديده
حمزه قالع البنطلون وهايج وزبه واقف علي اخره
وخالتي شيماء ماسكاه دعك وهي واقفه جنب حمزه ومثبته ازازة جمع العينه كنا خدناها من عند الدكتور
.. شوشو كانت بتدعك وباين عليها الهيجان وانا كمان براقب من ورا الباب هيج علي اخري
وشوشو تعبت من الوقفف فقعدت علي القاعده الافرنجي وماسكه زوبر ابنها دعك فقولت امشي لحسن خالتي تاخد بالها . لسه بلف ضهري سمعت صوت خالتي بتصوت كده بالراحه . وااه
بصيت تاني لقيتها ماسكه الازازه وزوبر حمزه عمال ينطر جوه الازازه
انا مكنتش مصدق اللي خالتي بتقوله لحد ما شفت بعيني
الواد نطر فوف الخمستاشر نطره ف الازازه .
طلعت بسرعه ف الصاله .
ولقيت خالتي جايه بسرعه .
شوشو:: خد انت العينه واجري بيها ع المعمل يا سامي .
انا مش هعرف انزل . انا غرقت .
ببص عليها لقيت علي البلوزه والايشارب بتاعها لبن
فخدت منها الازازه وهي عنيها مش ف عيني
عنيها علي زبي اللي كان واقف زي الحديده ف البنطلون
ودا اللي خدت بالي منه وانا ع السلم نازل جري
خدت العينه وجريت بيها ع المعمل . كان الدكتور محمود متفق ومعرفهم
ورجعت تاني البيت . ونزلت عند ماما
قالتلي . عملتو ايه يا سامي ؟
قلتلها كشفنا عليه يا ماما هو كويس هنستني نتيجة التحليل بس .
ساميه :: تحليل ايه يا حبيبي هي مستاهله كل ده؟
انا ؛؛: اه يا ماما تحليل:: سيمن
ساميه:: ايه يخويا ؛::؟
انا ::: تحليل يا ماما بتاع الميه بتاع الرجاله
ساميه ::: اها تحليل اللبن يعني ههههه
دا الواد مظروط الدنيا والبت مش سالكه معاه هههه
انا ::: الواد *** مديه سوية حاجات اي راجل يتمناها ههه
ساميه::: هههه يا عيني عليك يا حمزه يامين تستاهل خيرك ده يا حبيبي لولا عقلك الناقص ده يا لهووييي ..
طلعت اتعشيت لقمه خفيفه ونمت ..

عدي كام يوم ولقيت المعمل بيتصل عليا اعدي اخد التحليل
عديت خدت التحليل وطلعت لدكتور محمود
شافه وقالي يبني الواد زي الفل مفيهوش حاجه .
دا الخصوبه عنده والحركه وعدد الحيوانات المنويه فوق الطبيعي .
هو بس زي ما قلتلك السائل مينفعش يتجمع ف الخصيه كتير. لازم يفرغه.
انا ::: وده هنعمل معاه ايه ابن الجزمه ده دا لسه ١٧ سنه هنجوزه؟ يا ريت كان ينفع هههه
محمود؛؛ هههه المهم ميتجمعش السائل فيه كتير لانه معاق ذهنيا ومش هيعرف يعبر عن احتياجاته . فهيعبر عنها بالعصبيه والنرفزه وممكن يعمل تصرفات مش كويسه
انا:::: ****يستر

المهم روحت البيت وطلعت لخالتي شيماء فوق
حكيتلها اللي حصل كله وعرفتها الدكتور قاللي ليه

هي استريحت كتير وقالتلي انا هتصرف .


عدت الايام والدنيا هاديه . فوق عند خالتي
كنت متوقع هيحصل مشاكل كتير عشان مش هيعرفو يتصرفو معاه . هيتصرفو ازاي ؟ دا طور هايج وعايش مع امه واخته.
في يوم من الايام كنت مسافر محافظه تانيه وفجاه وانا هناك
ماما بتتصل عليا ::: يا سامي يا سامي الحق خالتك يا سامي بسرعه مغمي عليها ومش بتنطق .
هاخدك لنفس اليوم وايه اللي حصل فيه في شقة خالتي شيماء..

ف اليوم كان حمزه نايم ف اوضة زينب بيتفرج معاها علي اللاب بيحب هو الكرتون .
زينب شغلته الكرتون شويه لحد ما نام .
زينب كانت لسه صاحيه وشغلت اللاب وكالعاده قالت تشغل فيلمين سكس تخف الهيجان بتاعها شويه اللي مال البيت حواليها . بسبب ان كل كام يوم لو حمزه محتلمش فيهم . تدخله الحمام وتدعكله زوبره لحد ما ينطر لبنه وتشطفه ويطلع وهي تتشطف بعده وتطلع .
وزينب كانت بتراقبهم من الباب كتير وامهها عارفه بس بتسيبها عشان ميحصلهاش كبت .
المهم . زينب اتفرجت ع سكس وهاجت ونامت وسابت اللاب كان شغال علي فيلم واحد بينيك واحده ف خرم طيزها
الصبح طلع وحمزه صحي بدري ولقي الفيلم شغال قعد يتفرج .
وزينب نايمه جنبه بالاندر . نست تلبس البنطلون
حمزه هاج وحب يعمل زي الفيلم . لقي ادامه طيز زينب
طلع زبره ال ٢٣ سنتي ونزل الاندر لقي خرم طيز زينب .
والمعلم حتي مش يلين خرمها او يلعب فيه شويه عشان يوسعه ويجهزه
حط زوبره اللي كان منزل سائل كده لما جه علي خرم طيز زينب جهزه وراح زانق مره واحد لحد اما دخل الراس مره واحده
هنا زينب قامت مفزوعه من الوجع والخضه قعدت تصوت.
وهنا حمزه اتفزع من الصويت ومش فاهم حاجه . وهو هايج ومحتاج ينزل لبنه . بقاله فتره متزلش .
حتي امه نست تديله الحبايه بتاع بالليل المهدي
شوشو قامت ع الصويت
جرت ع اوضة زينب لقت حمزه واقف من غير بنطلون وزبه واقف علي اخره وعمال يزعق ويشاور علي طيز زينب
ومش عارفه تحوشه من علي زينب
كان بيغتصب البت .
شيماء لما معرفتش تحوشه خرجت زينب من الاوضه بالعافيه وقفلت الباب بالترباس من جوه
وبقو هي وابنها لوحدهم
حاولت تهديه
قعد يقول . دديي دييي ويشاور علي طيزه وزوبره واقف زي الحديده
وبيضانه منتفخه . هنا فهمت شيماء هتعمل ايه
نزلت علي زوبره تدعك فيه عشان ينزل
لكن هو مصمم يشاور علي الطيز ويقول . ددييي دييؤ
امه قعدت تحاول معاه مش لاقيه حل
فكرت في فكره . نزلت عشان تمسك زوبره وتمصهوله ممكن يجيب ويهدي
هي لسه بتمسك زوبره وبتنزل عليه
حمزه كان خلاص ف قمة هيجانه مسك امه لفها ومسك طيزها عمال يحك فيها
نيمها علي السرير علي بطنها وهي كانت لابسه عبايه
ومش بتنام بالاندر اصلا فلما جت جري من اوضتها كانت نايمه ومش لابسه اندر
لما حمزه زقها ع السرير بترفع رجليها عشان تقوم من تحته الجليه اترفعت وبانت طيزها ادام حمزه
حمزه قفش فيها واترمي فوقها قعد يحك فيها وهو مش فاهم حاجه اصلا . فضل كده فتره زوبره يحك ف خرم طيزها يفلت وييجي علي شفرات كسها
وحمزه مرمي فوقها جسمه تقيل فضل ع الوضع ده زوبره يفلت من طيزها يفرش علي كسها لحد ما كسها ساح وجاب عسل وفجاه راسه دخلت جوه كس امه
شيماء صوتت .. اااه قوم يا حمزه قوم مينفعش
لما حمزه حس بدفي كس امه هاج اكتر . وزبه لسه معظمه بره الراس بس اللي جوه . وبدا يدخل اكتر واكتر
وشوشو بتموت تحته من الوجع
لحد ما دخله مره واحده وبسرعه
الواد بقي عامل زي المكنه
وامه تحته هتموت من الوجع لان كسها كان ضيق بطبيعه مش واسع وبقالها فتره ٦ سنين متنكتش .
شيماء اغمي عليها و حمزه بيجيب لبنه جوه كس امه شيماء .
جاب لبنه وفضل مرمي علي امه وزبه جواها فتره
وقام من عليها وغطاها .
وبعدها بخمس دقايق كانت امي ساميه طلعت علي خبط زينب ع باب شقتنا . وحكتلها اللي حصل
ماما طلعت جري .
يخبطو ع باب اوضة زينب اللي جواها حمزه وامه بينيكها وملاها بلبنه
لما ماما كسرت الباب ودخلت
لقت امي مغمي عليها .
قعدو يفوقو فيها لحد ما فاقت شويه وامي نيمتها ع السرير بتاع زينب لحد الصبح.
امي ساميه خدت زينب وحمزه بره ومسكت زينب قالتلها ايه اللي حصل
حكتلها ع اللي حصل .
امي مسكت زينب دخلتها اوضة شيماء امها وقالتلها اقلعي وريني اما اطمن عليكي
زينب قلعت هدومها
ساميه نيمتها علي ضهرها وبدات تفتش علي كسها لحد ما اطمنت ان كسها سليم .
وبدات تشوف خرم طيزها وكل ما تيجي ناحيه خرمها تتوجع .. ااه
بالراحه يا خالتي .
ساميه:: بت هو الواد دخل زوبره ف طيزك؟
زينب :: مش عارفه بس بيوجعني اوي وانتي بتحطي ايدك عليه .
ساميه :: يا متناكه الواد شكله فتح طيزك
وراحت مدخله صباعها ف طيز زينب .
راحت زينب مصوته . اهااح
خالتي ؛؛: وجعتيني !!
ساميه طلعت صوباعها وفيه ددمم .
الواد فتحك يا لبوه كويس انه مفتحش كسك..
قومي يا بت نطمن علي امك .
قامو لقو شيماؤ خالتي نامت فضلو نايمين لحد الصبح كنت انا رجعت من سفري وطلعت علي الشقه علطول.

زينب فتحتلي الباب . انهارت من العياط .
الحقنا يا سامي . شوف ماما اغمي عليها وحمزه حبسها ف الاوضه وضربها .
دخلت علي اوضة شيماء خالتي كانت فاقت .
انا::: خالتي ايه اللي حصل ؟
شوشو::: الواد حمزه يا سامي مش عارفه ايه اللي جراله
دخلت لقيته ماسك البت كان هيغتصبها
دخلت شيلتها من تحت ايده
وقفلت علينا الباب .
وبصت شوشو ل اختها ساميه وبنتها زينب بارتباك كده
.وكملت كلامها
قفلت الباب لحد ما هديته ولما فرهدت منه اغمي عليه هنا مكاني ع السرير .
بس ده اللي حصل متقلقش نفسك يا حبيبي
انا اسفه جبتك من سفرك علي ملي وشك.
انا::: علي ملي وشي ايه بس يا خالتي
انا امي بتكلمني افتكرت حصلت مصيبه
..
قعدت معاهم شويه ونزلت يدوبك نمت ساعه وقمت اروح الصيدليه اظبط شوية حاجات .
لحد ما الساعه جت ٩ كده ومكنتش قادر هموت وانام
جالي تليفون من خالتي .
بتقولي متيجي تتعشي عندي وعاوزاك ف حاجه كده .
قولتلها انا كلت ف الصيدليه ولو الحاجه دي يا شوشو ينفع تستني لبكره ياربت عشان هموت وانام منمتش من امبارح .
شوشو:: عادي يا حبيبي روح نام ولما تصحي عدي عليا.

روحت اترميت زي القتيل .
صحيت علي صوت امي .
ساميه ::: يا سامي اصحي الساعه بقت ٤ العصر يا حبيبي
وقوم غير يا قلب امك لتستهوي .
وصحيت علي حاجه طريه بتلامس زبي
لقيت امي صدرها حرفيا علي زوبري وحاسس بطرواته وحجمه الكبير لانها مربربه . وهي بتحاول تشد حاجه من ع السرير.
قامت علطول اول ما صحيت . قولت بتجيب بياضة المخدات هتغسلها وكده عادي متعود منها ع كده .
ولاحظت بقعة مايه علي العبايه الساتان اللي كانت لابسها من علي صدرها كده . قولت هي بتغسل عادي . وحاجه وقعت عليها.
قمت لقيت البوكسر غرقان لبن كتير اوي وزوبري طالع لبره
احاا ؛؛: هو كان كده وامي بتصحيني؟
قومت فطرت وقعدت شويه لحد الساعه ٨ بالليل
هي كانت غسلت وخلصت ودخلت عند زينب
قولت اقوم البس واشحن الموبايل . واعدي علي شوشو.
دخلت اوضة ماما عشان اجيب الشاحن .
لاحظت من جنب السرير العبايه اللي كانت لابساها وهي بتصحيني .
غريبه مع انها غسلت الهدوم ومغسلتش دي ليه
بارميها كده لاحظت البقعه اللي ع صدر العبايه
وكانت مبقعه زي اللبن اللي بيقع ع الهدوم وبينشب .
احا . دا لبني !!!
لبني جه علي بزاز امي المربربه؟
هجت علي الفكره . وبدات اخد بالي من تصرفات ماما اللي كانت زي التحرش . طلعت بجد مش حاجه عاديه .
ودخلت الحمام ضربت عشره وانا بتخيل منظر بزاز امي علي زوبري وهو بينطر جوه الفلقتين بتوعها .
خلصت ولبست
طلعت لخالتي شيماء
خبطت فتحتلي الباب .
شوشو:: عامل ايه يا حبيبي؟ اسفه تعبتك معايا امبارح
انا:: هنعمل ايه من ابن الهيجان ده اللي مربينه معاكم
شوشو:: قدري ونصيبي بقي اعمل ايه . ابني ومهما عمل ابني برده ههه ،،
لاحظت علي خالتي وشها منور كده ومفتح .
ولا اكن حاجه حصلت امبارح . اكنها عروسه كده ف صباحيتها.
شوشو:: بص بقولك يا سامي
امبارح وانا بحكيلك محكتلكش كل اللي حصل ولا حكيت حتي لامك . انا هحكيلك انتي عشان انت قبل ماتكون ابن اختي وابني . صاحبي كمان.
انا:: قولي يا شوشو قلقتيني
شوشو؛:: امبارح اماخرجت زينب من تحت ايد حمزه وقفلت الباب .
الواد ناكني
انا:: ايه؛؟ انتي بتقولي ايه ؟ يبن الهبله ههههه
شوشو؛:: هو ده موقف يضحك يا ولا ؟ بقولاك الواد ناكني لما اغمي عليه تحت زوبره . انت شفته يا سامي عامل ازاي ؟؟
اها شفته ابن المحظوظه .
شوشو؛:: بس يا لا انت هتحسد الواد ولا ايه؟
انا:: لا مش هحسد ***يخليهولك هههه
شوشو؟::" بس بقي هزارر واسمعني هههه
انا؛:: اسمع ايه دا انتي ولا العروسه ف صباحيتها ههه
شوشو؟::" يا ولا ههه بس بقي بتكسف
انا::: ههه ماشي احكي
شوشو؛:: بص بقي انا بعد ما فقت ملقتش نقطة لبن عليا ولا ع السرير . مع انك عارفه بينطر حمم لما ادعكله زوبره
لا دا ناكني في كسي . يعني لو هينزل هينزل جردل
انا ؛؛:: عادي ممكن نطر ف الحمام ولا هنا او هنا
شوشو؛: معتقدش يا سامي انا حاسه ان الواد جاب جوايا.
انا:: انتي متاكده؟
شوشو؛:: شبه متاكده . انا قمت بطني كانت منفوخه اوي وحاسه اني حاجه هتقع مني دخلت الحمام وعملت حمام مايه وفي افرازات كتير نزلت مع البول بس مش عارفه دي بول ولا بواقي اللبن .
انا::" شكلها ايه والكلام ده امتي
شوشو؛:: حالا
انا ::: الافرازات لسه بتنزل؟
شوشو؛:: مش عارفه
انا؛:: لازم اشوفها عشان اعرف
شوشو ؛:" ازاي مش هينفع
انا؛؛: يا شوشو قومي وريني :** يسترك
الواد ناكك وهيحبلك وانتي تقوليلي مش هينفع؟
شوشو؟:" يا لهوي . انا نفسي ف عوض عن حمزه بس مش من حمزه ابني،: يا مصيبتي . هههه
انا ؛:: احا انتي بتضحكي؟
شوشو؛:: مش عارفه بقي يا سامي .
راحت رافعه الجلابيه ورافعه رجليها وساحبه الاندر علي جنب .
شوف كده حاجه بتنزل ولا لا ؟
انا اتصدمت من جراتها ومن المنظر.
احا قومي يا وليه البت تشوفك ولا الولا
شوشو:: زينب بره مع صحباتها وحمزه لسه نايم.
انا شغت المنظر هجت وزبي وقف نص وقفه ف بنطلوني وكان باين(هو مش كبير اوي ١٧ سنتي ومش تخين اوي ) شكله حلو .
اانا:: يا خالتو الاندر مبلول اصلا اهه
دخلت صباعين جوه كسها وبتحاول تطلع اي حاجه
ولكن من الصوت بتاع صباعها ف كسها باين ان كسها لزج اوي اكن ف لبن جواه
حكت ودعكت كسها شويه لحد ما نقطتين نزلو من جوه كسها خدتهم علي صباعي
قولتلها دول نزلو .
راحت واخده ايدي وحطت صباعي ف بقها تلحس ايدي
شوشو؛:: اممم يا لهوي دا لبن الواد
انا ؛:: يعني ايه عرفتيه من طعمه ؟ متعوده يا خالتوههه
شوشو؛:: مش ناقصه هزارك يا سامي .
انا ؛::: احا جه ف دماغي ان ده حصل وعدي عليه كده اكتر من يوم .
وهنا استوعبت الكارثه .
انا؛:: احيه يا خالتي لو الواد كب جواكي كنتي لازم تاخدي حباية منع الحمل كونترابلان بعدها ف خلال ١٢ ساعه .
شوشو؛:: يعني ايه،؟ احتمال اني احمل بقي كبير ؟
انا ؛:: اه
شوشو:: يا مصيبتي
يا مصيبتي
انا ؛:: مالك يختي منتي كنتي فرحانه دلوقت
لوحصل حمل هننزله متقلقليش هتصرف انى
شوشو؛؛: يا لهوي يا لهوي مش هينفع انزل
انا ؛:: ليه؛؟
شوشو؛:: ف حمل حمزه الدكتور كان قايل ان احتمال كبير يحصل تشوه او تخلف عقلي
وقررنا ننزل الجنين بس الدكتور قال لو نزلتي في خطر كبير اوي علي حياتك . عندك نوع من انواع الرحم لو حصل فيه اجهاض او حمل غير مكتمل بيحصل نزيف داخلي وده خطر علي اي ست ونسبة النجاه منه ضعيفه جدا .
انا ::: يعني ايه؟ خالتي انتي واعيه بتقولي ايه؟
شوشو؛؛: يا مصيبتي يا مصيبتي
انا :: طب بس اهدي مفيش ادامنا غير اننا ننتظر


هديت خالتي اللي كانت منهاره . ونزلت روحت شغلي
وانا مروح من الشغل خدت دستة شرايط اختبار حمل
عديتها علي خالتي شيماء وفهمتها
كل يوم الصبح مع اول نقطة مايه تنزل منها تعمل تست وتبلغني
عدي شهر
صحيت من نومي علي رنة تليفون خالتي رقم ٩
انا؛::: الووو . ايه يا شوشو الساعه ٧ الصبح يا شيخه حرام علبكي.







شوشو؛؛:: سامي الحقني يا سامي انا حااامل.

الجزء التاني..

الوو- ايه يا شوشو حرام عليكي الساعه ٧ الصبح .

شوشو؛؛:: الحقني يا سامي انا حامل ..
انا؛:: احااا بتقولي ايه .
قومت غسلت وشي بسرعه ولبست تيشرت وبنطلون وطلعت جري علي فوق
الغريبه ان مكنش ماما ف الشقه عندنا .
هي بتصحي بدري ومش بتنزل اصلا الشارع كتير.

خبطت علي باب خالتي شيماء ..
زينب ؛:: اتفضل يا سامي ..
دخلت اتفاجئت بالمنظر امي ساميه قاعده ف الصالون وجنبها شوشو خالتي حاضناها وماما بتطبطب عليها وبتهديها.
ساميه؛:: تعالي يا سامي يبني انت هتفضل واقف متسمر عندك .؟ انا عرفت كل حاجه . ولازم نتصرف بعقل يا حبيبي
انت راجلنا دلوقت وملناش غيرك .
انا؛:: ماما ؟ انتي عارفه ايه . بتقولي ايه اصلا!
ساميه ؛؛: يبن الموكوسه اقعد واسمعني .
انت فاكرني هابله ولا نايمه علي وداني .
عارفه ان المتنيل حمزه ناك امه وفشخها بزوبره اللي قد زوبر الحمار لحد ما حبلها..

اقعد ياخي اتنيل لما نشوف حل للحوار ده
انت عارف ان خالتك مينفعش تنزل الحمل .
مش مستغنيه عن اختي .
زينب ؛:: ايوه يا خالتي اتصرفي وحياتك انا خايفه ع ماما اوي .. انا السبب . انا السبب .. وبتعيط


انا::: يا جماعه انتو بتقولو ايه . انا مش فاهم حاجه
انتو عاوزين خالتي تحبل وتجيب عيل؟
ازاي . دي ارمله . وحتي لو هنجيبلها عريس
مين الباف اللي هيوافق بحاجه زي كده.

ساميه؛؛: اهدي كده يا حبيب امك . واسمعني
النيكه دي يا بت يا شيماء كانت امتي .
زينب ؟؛:: يدوبك النهارده تامه الشهر يا خالتو.
ساميه ؛؛: سامي ! انت هتخطب زينب وف خلال ٣ شهور يا حبيبي تكونو داخل عليها .

انا::: هو ايه دا يا ماما !
انا هتجوز بمزاجك .؟ دا مفيش عقل يستوعب اللي بتقوليه ده.
زينب؛:: خبطت الكرسي بتاع السفره بايديها ودخلت جري ع اوضتها.

ساميه؛:: يا واد يبن المضايقه البت بتحبك . ومش هتلاقي احسن من بنت خالتك. عروسه حلوه وفايره يا ولا .
متجيش علي اد سنها
دا هما حياله ٩ سنين بينكم .
انا؛::: مقصدش يا ماما زينب ما تتعايبش . بس .بس
انا مش عارف بتخططي لايه .

شوشو؛؛: ايوه يا ساميه ايه اللي ف دماغك يا اختي ريحيني. شوفولي حل بس مش هنزل الحمل.

انا؛؛: حتي لو الحمل كمل يا خالتي هتريي الواد ولا هتكتبيه باسم مين؟

شوشو؛؛: مش عارفه بقي بس حاسه احساس غريب . اكني اول مره احمل واخلف .
ساميه؛؛؛: يابت اركزي كده دا هي نيكه واحده يا بت تعمل فيكي كده ،،، وضحكة لبونه سمعتها من امي وشوشو ضحكت معاها بمرقعه .. ولا اكني قاعد وسطيهم
حاجه قمة الشرمطه..

ساميه ؛؛:: بص يا حبيب امك انت هتخطب زينب الخميس الجاي . وتخش عليها يا ضنايا بعد ٣ شهور .
ولو حد سال من المعارف والجيران هنقولهم ان كان مقري فتحتكم من كام سنه . والواد متربي مع البت ومش محتاجه فترة خطوبه تطول .
والشقه يا حبيب امك فوق . اللي قبال خالتك سوبر لوكس
جهازك وحاجتك هكلمك عمك السيد المقاول اللي قصادنا ف الشارع يقوم بيها.. مش هتاخد شهرين


انا ،؛؛ كل ده ماشي يا ماما لسه مشوفناش حل لمشكلتنا دي.
ساميه ،؛: بص يا حبيبي . هنتابع الحمل مع خالتك . واول لما يبان علي بطنها الحمل . هتروح تقعد ف الشقه بتاعنا اللي ف مطروح .
انا ؛:: هو احنا لينا شقه ف مطروح؟
ساميه؛؛: ايوه ابوك اشتراها قبل ما يموت .
وهتروح تقعد هناك وانا معاها اراعيها لحد ما تولد .
و بعد جوزاك من زينب بكام شهر تبعتلي زينب .

انا::: مش فاهم ابعتلك زينب ليه ..
ساميه ؟؛؛: افهم يا موكوس تبعتلي زينب وتقول انها رايحه البلد لامها تولد هناك ف بيت جدها .
وتبقي سايب خبر للمنطقه ان زينب حامل . وراحت بيت جدها تولد عند امها وخالتها.
الواد هيتولد يتسجل باسمك واسم زينب يا حبيب امك .

انا؛::: امممم . كده فهمت . بس هتراعيهت وهتولديها ازاي .
في بيت جدي دا ف الشرقيه . وانتي بتفولي هتروحي مطروح.

ساميه ،:: هنروح الشرقيه البيت هناك نقعد كام يوم ونطلع علي مطروح
عشان لو حد سال . يبقي احنا روحتا فعلا الشرقيه.

اتفقنا ع اللي هيحصل . ودخلت راضيت زينب وفهمتها ع اللي هيحصل.
انا؛:: طب والمعلم اللي جوه ده هييجي معاكم ولا هيقعد فين؟

ساميه ؛؛: سيبه لوقتها.

عدي اسبوع كنا جهزنا فيه للخطوبه وحجزنا قاعه كمان واشتريت دهب لزينب . وعملنا حفله حلوه
وعدي كام يوم وفجاه بقي شهرين و٣ شهور .
وامي كان لسه مظهرش علي بطنها حاجه .
انتفاخ بسيط بس . لو لابسه هدوم عمره ما يبان
حددنا معاد الفرح .
وعملنا حفله جميله ف قاعه اجمل دفعت فيها فلوس محترمه.

دلوقت احنا تحت علي سلم العماره واقف وف ابدي زينب لابسه فستان فرح يجنن والمعازيم والاهل والقرايب مشيو
وطالعين ع السلم انا وزينب وورانا امي وشوشو خالتي وحمزه

ساميه؟،:: شيل عروستك يا واد واطلع متخليهاش تنطلع السلم . ههه
شوشو؛؛:: سيبيه يختي يوفر مجهوده دا لسه وراه شغل كتير. ههههييي

انا رحت لافع زينب علي دراعي ودخلت بيها الشقه .
وبعد ما ماما وخالتي خدو زينب الاوضه وقلعوها الفستان ولبسوها روب يجنن عليها مفتوح من الصدر مبين فلقتين بزازها من فوق كانت دخلت الحمام وغابت فتره .
وامي قعدت معايا تديني نصايح

براحه ع البت يا سامي . وداعبها كتير عشان تبقي ف ايدك بسكوته .
حاضر يا ماما ..

ساميه ،:: و*** انا قلقانه منك .
انا::: ايه يا وليه تحبي تشوفينا ؟ هههه
ساميه ؛:: و&*** ياخفيف؟ لو عاوزه اعمل كده هعمل .
بس هسيبك براحتك واستني منك تليفون تطمني .
وراحت خبطاني علي صدري وسحبت ايديها ولمست زبي وهي بتسحب ايديها كده . مش عارف كانت بتهيجني ولا ايه. بس بعد التخطيط اللي حصل منها . مستبعدهاش.

زينب خلصت وطلعت بفوطه ودخلت علي الاوضه.

انا دخلت الحمام اتشطفت وجهزت ودخلت عليها لابس روب ع اللحم مش لابس تحته اي حاجه.

دخلت هزرت معاها شويه .

انا:: مالك يا زوزه انتي مكسوفه مني
فكي كده وشيلي الروب ده يا قلبي الجو حر.
انا رحت فاكك الروب وبقيت ملط ادامعا

زينب ،،: ايه يا سامي ده ومخبيه وشها . انا بتكسف .
انا ؛:: ف حد يتكسف من جوزها برده ومسكت ايديها حطتها علي صدري ونمت جنبها ع السرير مشيت ايدي من ورا شعرها . ورحت طابع بوسه مشبك ا رقبتها
ووراها بوسه ف بوسه لحد ما رحت لشفايفها ودخلت معاها ف بوسه مشبك يبجي ٥ دقايق بوس بس

وسحبت ايدي تحت الروب . وصلت لصدرها
بزاز طريه اوي وحلمات واقفه
سحبت فردة بز وهاتك يا دعك ومص فيها

حسيت بايديها بتلعب ف زوبري اللي كان خلاص بقي واقف ف كامل انتصابه . فجاه لقيت قلم بايديها علي وشي وزقتني علي ضهري ع السرير

يابنت الغبيه؟ ولسه هقوم اهزقها لقيت ايدها عافقه زوبري وجوه بقها نازله لحس ومص لحد ما كانت هتاكله

فنانة مص ازبار مش عارف اتعلمت المص دي فين المتناكه دي.

ربع ساعه مص ف زوبري وعملنا وضع69 وكلت كسها اكل وشربت كل عسلها اللي بينزل منها
فجاه طلعت فوق وانا نايم علي ضهري وخدت زبي وفرشته شويه ع كسها ولا اجدعها ممثلة بورنو . وواحده واحده لقيت زبي بيغوص ف اعماق كسها الدافي . اكن ف حاجه بتسحبه لجوه .
وبعد ما خدت ع حجم زوبري وطلوعها ونزولها فوقه خلاص الوجع اللي ف الاول راح . ونزلت فيها رزع وعملنا كل الاوضاع .

خدي يا متناكه اتعلمتي الحاجات دي فين يا لبوه
زينبب ؛؛: اااه اححح بالراحه يا سامي ااااه اوو وف

كسي مولع يا حبيبي خش اكتر متسيبنيش متطلعوش
حاسه بشطه . اووف زود شطه يا سامي اااته

اااحخح اه يا كسسسي نيك اوي نيك جامد خليني اجيب يا سامي . اااه اضربني ع كسي يا سامي خليه احمر اوووي
ااااه

وصوت زينب عالي اوييي

انا ؛:: بس يا لبوه كلامك هيخليني اجيب .
اووف اااه . هجيب با زينب

زينب؟::: اااه هات جوايا يا سامي املاني لبن يا حبيبي كتير كتير اوي بحب اللبن الكتير هات بقي عاوزه احس بسخونته جوايا ..
اااه اوووف امممممم سخن اووووي ااااه بيحرق يا سامي
ااااه امممم .

خلصت كل لبني جوه كس زينب وفضلت سايب زبي جوه كس زينب ١٠ دقايق .
قمت من عليها وكانت زينب فرهدت مني . بس قامت لحست زبي وعصرته بايدها وشربت كام نقطه نزلو ف الاخر كده .
ريحنا ساعتين واتعشينا واحنا ملط مع بعض .

وعملت معاها كمان واحد قبل ما ننام ..

صحيت الصبح عملنا كمان واحد .. لحد ما وصلنا لاخر اليوم ومش قادرين.

ماما وخلتو طلعولنا وحمزه كمان يوم الصباحيه وكلنا مع بعض ونزلو ..

عدي اسبوعين وبدات انزل الصيدليه تاني .
وماما كان خلاص بدا يظهر عليها ودخلت ف الرابع .

ماما وخالتو شيماء جهزة شنطهم و معاهم حمزه ونزلو الشرقيه يومين . وطلعو ع شقة مطروح.

وبقيت بتابع مع خالتو من هنا اوصفلها علاج الحوامل وتتابع الانيميا والضغط وكانو كويسين مفيهمش مشاكل

عدي خمس شهور .. وانا كل يوم اجيب تستات حمل لزينب تعملها بس مكنش في نتيجه.

كنت ف الشغل ومروح لقيت تليفون من ماما..

ماما؛:: سامي .. خالتك دخلت ف التاسع وممكن تولد ف اي يوم . جهز زينب زي ما قلتلك وابعتهالي

بدات انفذ الجزء الاخير من الخطه .

كام يوم اخلي زينب تلبس حاجه علي بطنها تكبرها شويه
وتمشي ف المنطقه بحيث اللي يشوفها يعرف انها حامل ..

قعدنا اسبوع ع الحال ده .. وزينب جهزة شنطتها وسافرت لامها وخالتها ساميه مطروح ..

عدي ٣ اسابيع وكنت رايح مسافر مطروح عشان خالتي هتولد .
دخلت الشقه لقيت ست غريبه ف البيت بتاع ٥٠ سنه كده
وتزعق وتقول المايه السخنه بسرعه يا ام سامي
الملايات مش كفايه يا ام سامي .
ودخلت اوضه وقفلت وراها ..
غابت نص ساعه جوه وانا سامع صويت خالتي ..

يالا يا حبيبتي هانت . اهه خلاص . مبروك يا شوشو

ولد . بدر منور .. يتربي ف عزك وعز ابوه ويرجع من سفره بالسلامه.. ههههه

امي جابت دايه وفهمتها ان جوزها مسافر .

خدت الواد وسته اللي هي امي ورحنا سجلنا الواد باسمي واسم زينب . سميناه رامي.. ع اسم المرحوم ابو زينب وجوز شوشو ..
قعدنا حوالي شهر ف مطروح ولسالنا يوم وخلاص بنجهز شنطنا وهنرجع القاهره تاني .

قايم الصبح داخل الحمام..

لقيت صوت الواد حمزه طالع من الحمام . ومبسوط باين
وبيقول . اووه اووه اااتو اااتووو ااااا اااممم

بصيت من خرم الباب مكان المفتاح
الدش شغال و ف جنب الحمام واقف حمزه وزبره ال ٢٣ سنتي واقف زي الحديده وبينيك بين فلقتين بزازا بيضه زي الشمع . وحمزه جاب لبنه اللي يملا نص كبايه شاي حرفيا ع البزاز الجامده دي ..
قلت هي خالتي شوشو اللبوه دي خدت ع النياكه من ابنها؟ لقت خيال يركبها خلاص، بعد ما كانت محرومه السنين دي كلها ؟
سحبت نفسي وطلع ف الصاله ع ما يخلصو واخش عشان ما يخدوش بالهم .

باب الحمام اتفتح وحمزه كان لابس وطالع وباين عليه مستحمي .

وهنا الصدمه .
امي طالعه من الحمام ورا حمزه وماسكه غيارات وسخه وبتحطها ف سبت الغسيل . وانا واقف . وامي واقفه قدامي فاتحين بقنا قصاد بعض مش بنطق ولا هي بتنطق....

الجزء التالت..


وقفت مبلم . وامي وقفت ساكته ثواني وراحت لامه العبايه اللي كانت لابساها لحد ما ركبتها بانت ومشت عدت من ادامي .

ماما ::؛: تعالي ورايا الاوضه يا سامي .
انا اول مره اشوف امي بالثبات ده . ولا اكنها معلمه شرموطه او قواده مثلا من اللي مش بيهمهم .

تعالي يا واد هفهمك متقفش مبلم كده

انا؛؛: انتي ازاي كده يا ماما؟ انتي بقيتي بتعملي افعال غريبه مش متوقعها منك. وبدات نبرة صوتي تعلي .
شوشو. كانت قاعده ف الاوضه التانيه بترضع رامي الصغير

شوشو؛:؛: ف ايه يا سامي بتزعق ليه يا حبيبي .

ساميه،::: مفيش يا شوشو

لقيت ماما حطت صوابعها ع بقي وقالتلي اسكت وهفهمك
وسحبت ايدها وملست صوابعها ع شفايفي كده بحنيه وهي بتسحب ايديها . ودي كانت تاني مره احس بهيجان منها .
بعد الموقف اللي حصل ف الجزء الاول

نزلت ايديها من علي شفايفي وخدت ايدي وسحبتني وراها .
لاحظت طيازها بتتهز ازاي قدامي . زي المهلبيه من طراوتها .
لابسه العبايه من غير اندر ولا برا.. اووف
بدات اهيج عليها ودي حاجه محصلتليش قبل كده معاها
دايما كان بينا احترام ومش بركز في جسمها او لبسها
مع انها كانت بتاخد راحتها ف اللبس عادي ..

دخلت وراها قفلت الباب بعد ما حمزه راح عند امه وهي بترضع ابنها الصغير..


ماما؛؛: اقعد يا قلب امك متتعصبش واسمعني...
انا؛؛: ماما!!! كنتي ف الحمام مع الواد حمزه بتعملي ايه؟

ماما::: اههييي .. يعني مش عارف ؟ ؛:: وضحكت ضحكه خبيثه كده وضربت صدري ضربه خفيفه..
احااا . امي بتهيجني .. وفعلا هجت وزوبري بدا يبان من البنطلون الترينج اللي كنت لابسه .

ماما عاوزه مني ايه بالظبط وبتعمل كده ليه ؟ ليه فجاه تصرفاتها معيا اتغيرت بعد اللي حصل من حمزه وخالتي وجوازي من زينب .. مش فاهم . بس اللي فاهمه ماما بتلعب ع وتر حساس عندي . ونجحت في كده فعلا .
هي بتغريني عشان انيكها مثلا ؟؟ طب ليه انا .. ما قدامها الواد حمزه البغل ده ممكن تعمل معاه كده ومحدش هيعرف ..
ليه انا:::
ماما::: سامي،،؟ اللي واخد عقلك .
انا ::؛ انا ااا لاا لا مفيش
برده مقلتليش كنتي بتعملي ايه ف الحمام. مع الواد ده

ماما؛:: يا حبيبي دا بغل اه بس بعقل عيل سنتين او تلاته
كنت بغير واخليه يعمل حمام واغسله واشطفه..
انا؛::: لا مش دا اللي حصل .

ماما؛؛: منا لسه مخلصتش كلامي .
انا::: ايه اللي حصل تاني..
ماما؛؛: اللي انت شفته.

انا::؛" احااا وصوتي علا . يعني كمان بتقوليها ف وشي؟


ماما؛؛: ولاااا اقعد مكانك واياك تعلي صوتك . وراحت عند الباب تطمن ان مفيش حد واقف بيسمعنا ..

ماما؛؛؛ منتا مش قاعد معانا ولا حاسس باللي احنا فيه
واحد زي حمزه ده بظروفه يا حبيبي .. مين هيراعيه ..
خالتك وكانت بتراعيه لحد ما كسها نطق من الركنه وهاجت ع الواد لما ناكها .. وحبلها الشرموطه..
انا::: انتي بتقولي ايه؟

ماما؛؛: ايوه ده اللي حصل واياك تقول لزينب او تعرف خالتك انك عرفت لحد الوقت المناسب ..
انا؛؛: مش فاهم يما انا دماغي بتلف . انتو هببتو نيلتو ايه ؟

ماما؛؛: اهدي بس يا حبيبي وهحكيلك..

انا ؛؛: هديت . احكي

ماما؛؛: من يوم ما حمزه بدا يا خد العلاج النفسي الجديد ده
ووقتها كان فتره نموه وكده وبدات حاجاته تكبر ويطول .
ومع العلاج كان بيزود الانتصاب وبيزود السائل المنوي
والواد اصلا مكنش ناقص دوا . دي بيضانه اد الحمار يبني..

الواد كان كل يوم ينزل لبنه ف الهدوم والسرير..
خالتك من فلاحتها . زهقت من كتر غسيل الملايات وهدومه
فشغلت دماغها .. قالت تحلبه هي وتفضي لبنه ف كبايه او ازازه .
وكل يوم او يومين ع نفس الحال ..
وانت عارف خالتك ياحبيبي. ارمله بقالها كام سنه .
وهي ست برده وبتحس .. والواد ادامها ماشاء &***
ولبنه برده ::: يحبل ٩ يا حبيبي..

خالتك الشيطان لعب ف دماغها..
دي بقي بعد ما هرت زوبر حمزه مص يا عيني ..
خالتك .. اصلا كانت بتحكيلي علي كل ده ..

فى مره جات قالتلي انا خلاص يا ساميه ما عدتش قادره
الواد يا اختي كل يوم .. كل يوم ادعكله وامصله ..
وانا ايه .. انا بقي كسي هيولع .. انا عاوزه الواد جوايا يا ساميه.
ساميه::؛: ايه ،؟ بتقولي ايه يا لبوه؟ اثبتي يا بت .
الواد مريض ودا علاجه لحد ما يهدي لوحده
شوشو؛؛: مش بيهدي يا اختي *** ما بيهدي .

ساميه؛: اعقلي يا شيماء الواد بخيره يابت ولو حصل اللي ف دماغك انتي لسه صغيره .. افرض حبلتي ؛!!
شوشو؛؛: مش عارفه بقي بس عاوزاه جوايا يا بت يا ساميه الواد زوبره حلو اوي .. ااااه ياااني

ماما:،:: انتي حره يا شيماء .. انا حذرتك .. خدي بالك يا بت لو حبلتي هنتفضح ..
شوشو؛؛: انا هتصرف ..

هاخدكم فلاش باك للي حصل ف الجزء الاول قبل ما حمزه يغتصب امه ف الاوضه ويكب لبنه جوه كس امه..

الصبح . قامت شوشو وكانت زينب نزلت تاخد صاحبتها وهيشترو لبس ويتاخرو.

قامت شوشو وراحت الدولاب لبست ونزلت تشتري شريط منع حمل ترايوسيبت وحباية اريك من صيدليه بعيده شويه عن المنطقه
رجعت شيماء البيت وساعه ورجعت زينب ..
اتعشو .
وشوشو خدت حمزه المطخ ادته حباية الاريك .
وهي خدت حبايه من الترايوسيبت

وقالت لزينب خدي حمزه ينام معاكي النهارده عشان تعبانه
زينب خدته . ودخلو الاوضه ..
حمزه كان نام وزينب شغلت سكس ونامت وسابت اللاب مفتوح .
حمزه قام من هيجان زبه . لقي السكس علي اللاب ادامه هاج كتر..
لقي زينب قدامه قعد يحك فيها .

كل ده وشيماء قاعده مستعديه عشان تشوف ايه اللي هيحصل . وزي ما خططت الواد هاج علي البت زينب
وشيماء عامله حسابه..
دخلت الاوضه لما سمعت زينب بتصوت..
شالته من عليها و قفلت باب الاوضه وشلحت الجلابيه قدام حمزه .. الواد هاج عليها راح قفش ف طيزها وحصل اللي حصل.

انا؛؛: يعني ايه خالتي اللي كانت مخططه لده كله؟ وانتي كنتي عارفه؟ احاا يعني هي تتناك وتخلفي واد تلبسهولي انا .. لاااا انتو بتستعبطونيي،؛ ؟

ماما؛؛: اهدي يا حبيبي .. ما هو كانت واخده منع حمل بس طلع مضروب باين ..
انا؛؛: انتو هبل؟ هي الحاجات بتشتغل من اول حبايه؟

ماما؛؛: اهو اللي حصل بقي خالتك كانت واخده الامان وحلبت الواد جواها وخلاص ..

انا؛:: برده معرفتش كنتي فى الحمام برده بتعملي ايه
انا شفت بس عاوزها تنطق.
ماما،؛: جري ايه يا واد ؟ مشفتش ولا عاوز تشوف تاني،؟
اييهعههيييي . ماما ضحكت ضحكه مشت ف جسمي زي الكهربا . لحد ما وصلت لزبي ووقف زي الحديده ف ثانيه..
وايد ماما ع فخادي ولعتني اكتر ونظراتها . ااه من نظراتها اكنها بتغتصبك..

انا؛؛:: اممم ااا
ماما؛؛: خدت زوبره علي صدري وجاب لبنه عليه ..
هااا استريحت؟؟
مبقتش عارف انطق ووشي احمرر.
ماما؛؛: يا سامي يا حبيب امك . خالتك دلوقتي مشغوله برامي الصغير و شغل البيت . وحمزه محتاج رعايه . وخدمته مش سهله.
ومتخفش عليا انا مش هيجانه زي خالتك ..
اخري زي ما انت شفت ..
انا؛؛: دا مش مبرر برده . ازاي تقفي ع زوبر الواد كده ويضرب عشره عليكي.

ماما؛؛: ايه يا واد انت غيران؟ اييييههه . دا انت معاك ٣ نسوان يهدو جبل . ايييههه بس انت اللي اعمي ..

انا؛؛: قصدك ايه يا ماما؛؛: ؟
ماما،؛؛ مفيش يا حبيبي . قوللي انتو بقالكم ٧ شهور يا قلب امك والبت لسه محبلتش .. في ايه يا حبيبي ؟ انت كويس.؟
انا؛؛: ايوه كويس يا ماما . زينب هي اللي ... اااا...

ماما ؛؛: مالها؟
انا؛؛: عملت تحاليل انا وهي
انا كويس لكن زينب اللي .. صعب تخلف .

ماما؛؛: يا حبة عين امك ؛ يا حبيبتي يا زينب
وهي عارفه؟
انا ؛:: اه عارفه

ماما؛؛: طب ما تشوفو دكاتره تانيين وحاولو يا حبيبي
انا؛؛: انا عملت كده بس النسبه ضعيفه اوي يا ماما.
انا نفسي ف عيل من صلبي يا ماما.. وبدات دمعتي تنزل علي خدي..
ماما مستحملتش عياطي خدتني ف حضنها وبدات تهديني
.
هديت شويه وانا ف حضنها..
اول مره احس بطراوة جسم ماما وصدرها . لبن

ماما؛؛: هتتحل يا حبيبي . وهتخلف من صلبك يا قلب امك..

ياريت يا ماما دا حتي الواد اللي مكتوب باسمي مش مني ولا من زينب ..

ماما؛:: يا حبيبي!!!

هدينا وطلعنا بره
ببص ف اوضة خالتي لقتها قاعده بترضع رامي من البزازه
لانه عنده حساسية لبن . فبيرضع صناعي لبن مخصوص.

شوشو،؛: بقولك يا حبيب خالتك احجزلي عند دكتور محمود نروح نكشف ويكتبلي حاجه توقف اللبن ده يخويا . صدري اتنفخ يا سامي واللبن بينزل لوحده . عاوزه حاجه تنشف اللبن .

انا ؛:: حاضر هكلمه.
كلمته . قالي ساعه وتعالالي
روحنا و كشفنا . وقاللنا مينفعش اكتبلها ع برشام تنشيف اللبن . لانه هيلغبط هرموناتها .
والحل انها تنزل لبنها يدوي او من خلال جهاز شفط.

قولتلها هجيبلك بديا خالتو جهاز شفط
قالتلي لا يا حبيبي ملوش لزوم انا هتصرف

روحنا

ماما؛؛: عملتو ايه .
شوشو؛: مفيش يختي برشام ينفعلي هنزله يدوي . ايييههههييي
ماما؛؛: ايههههيييي خشي يا موكوسه وانتي فضحانا . ووصلة ضحك لباوي . سيبتهم مع بعض ودخلت نمت.

صحيت الصبح ع صوت الواد حمزه بيزعق..
قمت دخلت اوضة خالتي لقيت الواد واقف قالع البنطلون وهايج علي امه .
وخالتي فردة بز طالعه من قميص نومها الاسمر اللي كان عليها يجنن .. ولبن كتير كن صدرها واقع ع القميص . وحمزه بقه متعاص لبن.

في ايه الواد ده . جيت اشده ..
لقيت امي مسكتني قالتلي سيبه وخدته ودخلت ع الحمام وقفلت الباب وراها ..

احا .. طبعا انا عارف ايه اللي هيحصل .
انا؛:: في ايه يا خالتي اللي حصل .
وتقريبا لسه واخده بالها ان صدرها بره . راحت مدخلاه جوه قميص النوم..

شوشو،،: الواد البغل ده قاعد معايا وانا بعصر صدري انزل لبني هنا ببص ع الكوميدونو لقيت طبق ازاز فيه شوية لبن من صدرها..
ولقيت الواد بيقول عاوز ارضع . قعدت ازق فيه مرضاش
قولت اخليه يرضع وخلاص.. وشويه يخويا بعد ما هري بزازي من المص والتفعيص قاملي بزوبره زي الطور عاوز ينيكني.

وانا يا سامي عليا الدوره والواد زي البهيمه .. مش عاوز يحلني..

انا؛؛: احا يعني لو مكنش عليكي الدوره كان عادي يعني .
منتي خلاص وقعتي الواد وخدتي عليه .

شوشو؛:: ااا يه
انا؛:: متبرريش عرفت كل حاجه يختي
اعمله اللي تعملوه. انا مليش دعوه . والواد ده كتبته باسمي عشان الفضيحه . لكن قسما ب*** لو حصل حاجه تاني هفضحكم كلكم..

شوشو؛:: اهدي بس يا سامي مانت راجلنا يا واد ملناش غيرك . واللي انت عاوزه يا اهبل ونفسك فيه . بس انت اشر ايييههه وضحكة خباثه منها ومياعه خلتني اهيج عليها.

انا؛؛: انا مش فايقلك يا خالتي دلوقت ..
شوشو؛؛: يا واد احنا ستر وغطا علي بعض انت وانا وامك ومراتك .

انا؛؛: مش فاهم . عاوزه ايه يعني؛؛!

شوشو؛: انت اللي عاوز بس واقف مطرحك. اتحرك يا واد معاك ٣ نسوان.
انا؛:: اناااى اا

طلعت بره الصاله بعد ما كنت خلاص كان فاضلي تكه واخش ف وصلة نيك مع خالتي من كتر هيجانا ..

لقيت المعلم حمزه طالع .
وماما وراه شعرها ووشها كله لبن وعبايتها غرقانه من علي صدرها ..

ماما؛: هاتلي غيار يا سامي من الدولاب وتعالي ..

انا؟:: ايه ، ايه دا يا ماما؛:
ماما؛؛" اخلص ياواد .

دخلت جري ع الدولاب جبت عبايا وناولتها لماما..

الجزء الرابع....

ناولت ماما الجلبيه . ودخلت الحمام تتشطف
كنت ناوي انزل بعد اللي حصل ده كله وكمان كنت عاوز انزل الصيدليه اظبط كام حاجه كده .

بس تقلت شويه لسبب. مش عارف اول ما فكرت فيه حسيت بهيجان وكهربا بتجري ف جسمي وصلت لزبي .
قبل ما يعلن عن ظهوره ويقف قعدت ف الصاله .

مستني اللي هيحصل .
عشر دقايق بالظبط واللي ف دماغي حصل .
امي بتنده علياا


ماما؛؛: سامي .يا ساميي
انا::: نعم يا ماما.
ماما؛:: معلش يا حبيبي هاتلي فوطه وعبايه من الدولاب يا حبيبي نسيت اخد حاجه معايا وانا بتشطف.


رحت عند الباب كانت موارباه سيكه وبتتكلم من وراه

انا::؛ حاضر اجيبلك حاجه تانيه معاهم براه او اندر ؟

ماما؛:: لا يا حنين متجبش . متسلخه منهم اصلا ..
ابتسامه لاحظتها ع وشها من ورا الباب ..
ومن اللحظه دي خدت القرار. اللي هيغير حياتنا كلها .
جه ف دماغي كذا فكره ولازم اعملهم . بما ان البيت كله هيجان . ونسوان حيحانه ومفيش حد يطفي نار كسهم .
انا اللي هقوم بالمهمه دي بدل الاهطل اللي مش فاهم حاجه .
خدت الحاجه ورحت ع باب الحمام
كانت سايبه الحمام لسه موارب ع ماجي وماما ضهرها ليا من ورا الباب شايف نص جسمها بالطول . فردة طيز احاااا ع كده ولا واحده عندها ٢٠ سنه مشدوده وكبيره وبيضه اوييي
بميل جسمي انا رايح ع الباب عشان اشوف باقي جسمها .
ف نفس الاحظه كانت بتلف وشها للباب شفت فرده بز زهي بتلف.
لالا اللي مكان امي دي كان زمانها حصلها ترهلات من كتر الركنه . لكن ماما لسه جسمها مشدود وفيه نضاره وحيويه .

ناولتها الحاجه.
انا::؛ اتفضلي يا ماما . ما قولتيش ليه اجيبلك حاجه للتسلخات . ؟

ماما؛؛: كنت فاكره اقوللك يا حبيبي بس نسيت .
وكمان في حاجه كده عاوزه اسالك عليها .
بس اما اطلع..

خلاص انا نازل ساعتين كده الصيدليه. وهرجه ع الساعه ٩ كده ابقي ابعتيلي ..

ماما؛:: يا واد استني عاوزه اشرحلك يوووه
كنت خلاص بفتح الباب . وطالع . لقيت زينب طالعه ع السلم .
انا؛؛: ازيك يا زنوبه راجعه بدري كده ليه.

زينب ؛؛: خلصت انا والاء صحبتي مشوارنا بدري .

انا؛؛: نزلت ع السلم خطوتين كده وبعدت عن الباب .
وهي طالعه اخر سلمه كده. خبطها سبانك ع طيزها وقولتلها حضري نفسك يا جميل ساعتين وراجع .
زينب ؛؛: يووه يا سامي بطل قلة ادب حد يشوفنا .ايهههيي

انا؛؛: ههه عندنا عادي يا زنوبه ههه شايفه الوضع ف الشقه عامل ازاي؟ نسوان هايجه وازبار واقفه. ههه
زينب؛؛: وطي صوتك يا راجل بتقول ايه اييهييي
انا؟،؛؛" سلام . متنسيش ها!!!

نزلت . انا
وهاخدكم ع الشقه وزينب داخله.

ساميه طالعه من الحمام ولابسه عبايه ع اللحم .
ساميه؛؛: اشتريتي الحاجه اللي قولتلك عليها يا بت يا زينب؟

زينب؛؛: ايوه يا خالتي زي مانتي قولتيلي اشتريتهم من محل مستلزمات بعيد . زي ما قولتيلي..
وزينب طلعت مكنه فينوس من الغاليه وشمع مزيل شعر
وماية ورد .
ساميه؛؛: شكرا يا مرات ابني .
زينب؛؛: بس ايه ده كله يا سوسو انتي ولا اللي دخلتك قربت . مش كبرتي ع الحاجات دي يا وليه؟؟

ساميه؛:: هههه. بحب النضافه با بت حتي لو مفيش راجل ياكل من خيري ومسكت فردة بز من بزازها ورفعتها . هاااييههي .

زينب؛؛: العب يا سوسو.. هههه بس خلي بالك يا خالتي ف ازبار ف البيت . والدنيا مولعه.. وانتي عارفه بقي حمزه وشقاوته.. ههههه

ساميه؛؛: بس يا لبوه . هيجتو الولا وفتحتو عينه. انتي وامك.. وجابلنا مصيبه.. لولا ابني العاقل هو اللي لم الدنيا ..

في خرجة ساميه من اوضتها بعد ما نيمت رامي.

شوشو؛؛: ف ايه يا ساميه.. شاده السلخ ع البت كده ليه.
خفي عليها شويه .. دي مرات ابنك قبل ماتكون بنت اختك.

وبعدين انتي برده بينوبك من الحب جانب برده مش ببخل عليكي . وسايبالك الواد. هههااايي.

ساميه؛؛: اه يا لبوه دا براعيه وبنضفهولك وبعدين ملمسنيش يا مرا.. الدور والباقي ع اللي هاجت وبلعت زوبر الواد .
وانتي عارفه يختي اللي حصل .

شوشو،،؛ بقوللك ايه خفي عليا شويه يختي . من يومها وانتي محرمه عليا الواد.. وانا خلاص لولا رعاية الواد الصغير ومش مخليني عارفه افوق لنفسي . كنت خدت الواد لنفسي..

ساميه؛؛: فضينا بقي من الحوار ده انا بالعافيه اقنعت سامي ان اللي حصل حصل غصب عنك.( وده مش حقيقي. ساميه عملت عكس كده) لهدف ف دماغها.
ساميه عاوزه تهيج عليها ابنها عشان ينيكها لسبب ف دماغها بس عاوزه تقنع سامي يجيبلها منع حمل عشان تاخده . بس الحقيقه ان شيماء اللي هتاخده عشان متحملش تاني من ابنها . يا تري ايه اللي ف دماغ ساميه.. هنعرف بعدين..


زينب خدت بعضها ودخلت اوضتها ..
اه نسيت اقوللك شيماء وابنها وساميه قعدو دلوقت ف الشقه الكبيره اللي تحت ..

ساميه؛؛: فكك بقي يا شوشو من الحوار ده عشان انا صدعت وتعالي يالا الاوضه . قبل ما الواد سامي ييجي.. هموت يا بت كسي عشش من الشعر ومسلخه.

شوشو؛؛: تعالي يختي . هتنضفي وتنتفي لمين.. بس لو تسنعي كلاميي .. يوووه مخك ناشف ..


ساميه؛؛: خشي يا متناكه هو اي زوبر وخلاص.

شوشو دخلت وطلعت ابنها حمزه من الاوضه وودته عند زينب..

ف اوضة ساميه شوشو اختها دخلت معاها وقفلو الباب .
زينب طبعا كانت عارفه امها وخالتها بيعملو حلاوه وبينتفو..

ساميه،؛: هاتي فوطه يا شوشو افرشيها ع الملايه..

شوشو،؛: مش محتاجه فوطه يختي انطري وغرقي براحتك هشيل الملايه اغسلها بعد ما تخلصي ..
ساميه قلعت ملط ونامت ع ضهرها وفتحت رجليها ..
وشوشو بالكريم المزيل بتدهن شعرة ساميه .
وتشيل الشعر .. بس كانت ساميه متسلخه وبتتوجع جامد.
بس من هيجانها النهارده . كانت عاوزه تخلي شوشو.. تلحسلها وتهيجها لحد ما تجيب.
جابت جل مخدر ودهنت . وبدات شيماء تلحس ف كس اختها.. ساميه

ساميه؟،، اااه بالراحه يابت .. انا اتعورت ولا ايه اااه
دخلي صوباعك بقي يا شوشو..

بت يالا يا بت المتناكه مش قادره من الوجع
شوشو دخلت صوباعين وبتدعك ف بظر ساميه شويه بايديها وشويه تعض بظرها

ساميههه؟،؛ اااه احححح يا نييي اوي يا شوشو. او يا بت

اااه اه يا كسييي ااااه
وشوشو بتعض ف بظر ساميه . ساميه طلعت اول دفعه من عسلها ف بق شيماءء وتقريبا دخلت ع زورها فقعدت تكح
ولكن ساميه نطرت ٩ مرات تانيين السرير . وساميه بتصوت من الهيجان. ساميه هدت شويه . وشيماء بتمسح بقها وسمعو صوت حركه بره الباب ..
ساميه قامت تجري ع الباب تشوف مين..

شوشو.. هتلاقيها البت يختي . سمعتنا .. دا انتي صوتك فضيحه.. ايييهههايي

ساميه؛؛: احا وبنتك تتفرج علبنا ليه مش معاها راجل؟

شوشو،؛: مش عارفه يا اختي . البت داخله ف ٨ شهور ومحبلتش.. وسامي يعني مش ماثر معاها ولا ع اده .. دا يعني.. عيني بارده عليه..

ساميه؛؛: جري ايه يا بت هو بيحكيلك ولا ايه.

شوشو،؛؛: عادي يعني دا ابني يختي زي ما هو ابنك وبعدين غير اني خالته احنا صحاب . دا احنا متربيبن مع بعض يا بت..

ساميه .:: ايوه بس مش هيحكيلك مغامراته ف السرير يا لبوه..

شوشو؛؛: طلعت لسانها لاختها بيحكي امم .. ههه
ساميه حدفتها بالمخده..


شوشو؛:؛ يا حبة عيني زعلني اما قاللي ان حمل زينب ضعيف وان حتي لو حملت .. بنسبه كبيره. مش هيكمل..
كله بسببنا احنا استعجلنا ف جوازهم ولا كشفو قبل الجواز ولا نيلو..

ساميه؛؛: الواد هيتقهر يا حبة عيني عاوز واد من صلبه
يكون هو اللي زارع بذرته ..

كلام ساميه مع اختها خلاها خلاص خدت قرار نهائي وهتنفذ اللي ف دماغها ..

نص ساعه لورا
ف اوضة زينب..

بعد ما دخل حمزه لاوضة زينب يدوب ٥ دقايق ونام ع السرير..
فسابته الساعتين
دول ع ما سامي يوصل وتبقي تصحيه يروح اوضته..

١٠ دقايق كمان وزينب سمعت صوت اهات وصويت ساميه خالتها . قامت تتصنت ع الباب وايديها ع كسها تدعك فيه ..
لحد ما جابت ع ايديها .. خبطت فاظه جنب الباب بس لحقتها قبل ماتقع .. ثبتتها وطلعت جري ع اوضتها

قعدت ع السرير جنب حمزه ..
وقعدت تكمل دعك ف كسها شويه وبتبص ع حمزه لقت زبه واقف جوه البنطلون.. زودت دعك ف كسها . وعرفت ان حمزه هيحتلم ..

الفضول طغي عليها خلاها تحط ايديها ع زوبر حمزه اخوها من فوق البنطلون . اووف . ايه ده يا حمزه دا كبير اوي
اكبر من زوبر سامي .. احا دا كبير اوي..
راحت زينب ساحبه بنطلون حمزه .
ومطلعه زوبره .. زينب فضلت تجيب من عسل كسها اللي نازل وتدعك بيه زوبر حمزه .. هاجت زينب اوييي طبعت بوسه ع راس زوبر حمزه وهو نايم وبوسه كمان لكن مشبك وبوسه بعدها لكن فرنساوي و وبعد كده راس زوبر حمزه بقي جوه بق اخته زينب الهيجانه وفضلت تمص فيه . لحد ما خلاص . كانت هتشد الاندر وتطلع تركب زوبر اخوها . ولكن افتكرت ان سامي ساعه وهيرجع .

وهي لسه هتقوم من علي زوبر حمزه بعد ماكان خلاص ملامس شفرات كس زينب ..
وفجااه شلال مني طلع من زوبر حمزه. اول دفعه خبطت ف كس زينب من بره ونزلت من علي فخادها الاتنين .
وهي بتبعد زوبره وبتقوم . طلع الدفعه التانيه نزلت علي وش زينب وشعرها .
ونزل اربع او خمس دفعات كمان نزلو ع الملايه بتاع سرير زينب وسامي والباقي علي هدووم وبطن حمزه وهو نايم

زينب اتخضت من كمية واندفاع مني اخوها .
فضلت واقفه مسهمه من الهيجان والاستغراب .

وشويه وفاقت للمصيبه اللي مستنياها .. الواد غرق الملايه والسرير بلبنه . وسامي زمانه جاي هيسود عيشتها ..
راحت قالبه حمزه وهو نايم وشدت من تحته الملايه وهو نايم وقامت جري بيها ع الحمام تغسلها قبل ما حد يشوفها.
وهي طالعه من الاوضه وبتخش الحمام . كانت لسه امها شيماء طالعه من باب اوضة اختها ساميه بعد ما نتفتلها وخلتها تكب عسلها . لقت بنتها واخده ملايه وداخله بيها جري ع الحمام. وقفت زينب . بتلف وشها لقت لبن علي وشها وشعرها وبتبص لتحت لقت لبن نازل من افخادها ..

خدت بنتها ودخلت ع اوضتها وقفلت الباب عليها..

شوشو؛؛:: بت . ايه ده؟ هو سامي جه؟

زينب؛:: اا امش عارفه

شوشو،؛:: احا .. يا بنت المتناكه انتي ركبتي اخوكي؟

زينب ؛؛: لا يا ماما ممم اا ماا حصلش
زينب استلقت قلم لسوعها ع وشها خلا وشها احمر..

شوشو؛:: انطقي يبنت اللبوه . ايه اللي حصل .
دا اللبن بيشر من فخادك.
زينب ؛؛: محصلش محصلش .

شوشو؛؛: اومال ايه اللي شايفاه ده فهميني.
زينب،؛: اممم كان هيحصل يما وا** بس حمزه كب لبنه بره كسي . وغرق الدنيا .. وهو كان نايم اصلا وبيحتلم..

شيماء::: واما هو كان نايم ايه اللي جابك ناحيته..

زينب ؛؛: معرفش بقي اللي حصل .. غرق الدنيا خالص .. بس*** ما جاب حاجه جوايا . كله جه بره
ولما لقيته غرق الدنيا كده شديت الملايه . وقومت جري اغسلها.. عشان سامي زمانه جاي..

شوشو::: طب اغسلي وشك انتي وشعرك واظبطي حالك كده واغسلي كسك كويس.
زينب عملت كل ده اودام امها ف الحمام وقالتلها..

قومي خشي اوضتك وسيبي الحاجه دي هغسلها انا وصحي الواد يا لبوه وابعتيه اوضتي..
امشي انجري..

طلعت زينب جري. ع الاوضه. وصحت حمزه ودخلته اوضة شوشو..

وزينب ظبطت حالها عشان وصلة النيك مع سامي .بعد ما خدت لبن حمزه علي كسها من بره..

وهي ساعه ووصل سامي..
ودخل الحمام اتشطف وطلع . قعد يداعب ف زينب مراته..
وبداو وصلة نيك . لاحظ فيها سامي ان زينب كانت عنيفه ونشيطه اوي عن كل مره بتبقي معاه. بس سامي كان متكيف واتجاوب معاها وصوتهم كان عالي وشيماء بره سامعاهم. كانت شيماء خلصت غسيل وطلعت وقفت اتصنتت شويه ع بنتها وهي بتناك من سامي . ودعكت ف كسها شويه ودخلت . علي اوضتها..

ف اوضة شيماء..
فكره بدات تلمع ف دماغ شيماء.
وليه لا .. دا حتي الواد رامي فيه شبه منه.
ولو خد شبه امه . مين هيشك؟ مفيش ..
ليه لا..

لفت شيماء وشها وبصت ع الواد وابتسمت ....



،،،،،،،

الجزء الخامس.....



فاقت شيماء من اللي كانت بتفكر فيه .
بصت ع حمزه . نايم زي القتيل.
رجعت تاني لافكارها اللي كانت مسيطره عليها ..

البت مش مقصره مع سامي .. هيجان والبت ع اخرها .
دي هاجت ع الواد الاهبل .
البت عاوزه دكر .

يوووه هو ايه اللي انا بقوله ده . الواد سامي برده طول بعرض . ورياضي.. ومش مقصر .
لازم البت تجيب واد من بطنها . عشان احافظ ع جوازها من سامي.. الواد غني ومعبي فلوس وملك وصيدليات بتكسب دهب..

كل ده يروح بسبب حتة عيل مش عاوز ييجي..؟
لا .. ايوه هو ده اللي هيتعمل .. بس ازاي .
وبصت ع حمزه اللي لسه نايم وابتسمت.

يخليك ليا يا حلال العقد...🤔


وبدات تفكر شيماء ازاي تقنع زينب . وتجهز الظروف عشان يحصل اللي ف دماغها ..
لكن المره دي عاوزه الواد مع البت اسبوع ع الاقل.. اه شهر عسل زي ما الكتاب بيقول.. مش هتسيب حاجه للصدف.


نامت شيماء وصحت..

ساميه بتخبط ع باب شيماء ..
اصحي يا شوشو .. اصحي يابت بقينا الضهر..

صحت شيماء .. وخلاص قررت هتعمل ايه..
سامي كان خلاص طالع من الحمام بعد ما خد دش من معركه كانت مع زينب امبارح .. البت هلكته ..

ساميه؛؛: صباح الفل يا حبيبي..
صباح الخير يا ماما

شوشو طالعه من اوضتها .. وداخله الحمام.
شوشوو؛؛: صبح يا عريس. هههاااييهيؤ
انا،؛:: لسه عريس يا خالتو،؛؛ كبرنا بقي خلاص ..
شوشو،؛: لسه عريس يا حبيب خالتو . متستقلش نفسك يا وااد .. انت تملي عين اي مره .. ولا البت زينب مقصره معاك. ؟ قوللي وانا اقطعلك رقبتها .

انا؛:: لا تقطعي رقبتها ايه ؟؛؛ ولروح فين انا واجي منين ؟ مش هتعرفو تسيطرو عليا. هههه
شوشو،،؛ هههاليؤ شوف الواد وقلة ادبه . شوفي ابنك الهيجان ده يا ساميه..
ساميه ف المطبخ . بتقولي حاجه،؛ يا شوشو؛؟؟

انا ::؛ رحت حاطط ايدي علي بق خالتي.. اسكتي ؤا وليه بتقولي ايه ؟

شوشو؛؛: ههههه.. هفضحك ..
وابقي اشكم البت شويه يا ولااا صوتها جايب اخر الدنيا..
انا؟ ؛؛: ليه كنتي بتتصنتي علينا؟ ..

شوشوو ؛؛: شوف الواد وبجاحته..
يحبيبي تتهنو ببعض .. بس انا عارفه انك نفسك.. ف الواد من صلبك.. وانا ياحبيبي بكلم زينب متقصرش معاك.. كل اللي انت عاوزه موصياها تعملهولك..

انا؛:: لا هو واضح يا شوشه .. البت مكنه... ههههه
ورحت قارصها من وسطها..
شوشو؛؛ ايهههييؤ . يا عرص امك تشوفك .
ايوه. يا حبيبي بنتي ماتتعايبش .
انا؛؛ طالعالك يا باشا.. وجيت اقرصها تاني راحت ماسكه ايدي وضربتني عليها.

شوشو؛: اتلم يا ولا..

انا؛؛: ماشي يا شوشه انا نازل الشغل لو في حاجه كلموني .
عاوزه حاجه يا ماما؟
ماما؛:: لو احتجت حاجه هكلمك يا حبيبي.

زينب كانت قامت وفطرو ..

وساميه نزلت السوق تشتري حاجات للبيت.

زينب::: مالك يا ماما بتبصيلي كده ليه .

شوشو.. خدي يا بت ..
زينب ؛؛: جيت اهه
وشوشو خدت بنتها زينب وقعدو ف الصاله.

شوشو،؛: زينب،،؛ انتي لازم تحبلي ..
زينب؛: مانتي شايفه يا ماما اهه. انا مش مقصره.
وتقريبا كل يوم سامي بيبقي جوايا وبينزل لبنه فيا
وبعمل زي ما بتقوليلي بفضله مصلوبه ع ضهري وتحت طيزي مخده . نص ساعه
..
اعمل ايه تاني،؛: والدكاتره بتقول ٩٠ ف الميه لا وال١٠ ف الميه اه..
يعني بتاعة****

شيماء؛؛: يبنت الجزمه افهمي. سامي لازم يبقي له عيل من بذرته.. او ع الاقل يكون فاكر انه من بذرته..

زينب؛؛: من الصدمه فتحت بقها وقالت..
انتي بتقولي ايه يا ماما؟،؛:
قصدك ايه؟

شيماء ،؛: قصدي انتي عارفاه ..
اخوكي
اخوكي يا بت . نحاول معاه. ولو جت تبقي كويس
مجتش . خلاص نصيبك كده.
بس نعمل محاوله.

زينب؛؛: انتي ايه اللي بتقوليه ده يا ماما.
انتي عاوزه سامي يقتلني؟

شوشو؛؛: يابنت الهبله مش هيعرف حاجه..
انا مخططه لكل حاجه.

زينب؛؛: ازاي يا ماما هتخلي حمزه ينيكني؟ ينيك اخته ؟

شوشو،؛؛: يا بنت اللبوه انتي منتظره انا اللي اخليه ينيكنك
اشحال لو مكنتيش لسه ماسحه لبنه من ع افخادك..

زينب؛؛: امم اا . غصب عني .
شوشو،،؛ غصب وكنتي مبسوطه
المره دي بمزاجك وهتبقي مبسوطه اكتر

يابنتي اخوكي لبنه كتير .. وبخيره . الواد حبلني من زوبر واحد..
انا متفائله انه هيحصل. علي ايده.
زينب؛؛: انا خايفه..

شيماء،؛: متخافيش.
عمل معاكي امبارح كام واحد يا بت

زينب؛؛ بكسوف وابتسامه. .. تلاته

شيماءء،؛: هااييؤ يقطعك .
جاب لبنه جواكي؟

زينب؛: صفيته 😊😍

شاطره .
اسمعي .. تعملي اللي هقوللك عليه.

خالتك هترجع من السوق .
هدردش معاها شويه وهضرب معاها خناقه
انا عارفه هعصبها ازاي.

وانا هزود العيار عليها.. وهشتمها.
وهي هتشتم انتي عارفه لسانها قبيح ..
تطلعي ترديلها الشتيمه.
زينب؛؛: ايه ؟ دي ما كانت تقتلني يا ماما انتي عارفاها ايديها طويله.

شوشو؛؛: وده المطلوب .
تردي عليها الضرب ..

زينب؛:: يا لهوي. انا خايفه .
شيماء ،؛: ما تخفيش يا بت لو تقلت عليكي هحوش عنك.

زينب؛: حاضر ،؛؛ بس كله ده ليه . ؟

شيماءء:؛: بجهزلك الجو يا عروسه.


ساعه وساميه رجعت ؛:
ساميه؛؛ قومي جهزي الباميه واسلقي اللحمه يا شوشو خلينا نجهز للغدا.

شوشو:؛: قاعده ع الكنبه وماده رجليها ع الطربيزه ف وش ساميه .. وبتتفرج ع التليفزيون.

شوشو؛؛ مش قادره يختي.. عضمي مدغدغ اعملي انتي شغل البيت النهارده.

ساميه،؛: حاسه بحاجه مش مريحه..
طب اندهيلي المحروسه بنتك يختي تساعدني..

شوشو،؛: سيبيها يختي البت هلكت نفسها امبارح . ههههااايي .

ساميه؛: عارفه ان شوشو بتستلبط عليها. لكن الكلمه الاخيره عصبتها. وردت عليها

مظلوم يا حبت عيني بيفحت ف ارض بور.
شيماء ؛؛: هي مين دي اللي بور يا بت لمي نفسك..

ساميه،؛: بت مين يا لبوه قومي خشي المطبخ . وراحت ماسكاها من شعرها وشدتها . وشيماء تمسك شعرها هي كمان . وتبدا معركه لفظيه وشتيمه قبيحه . وتطلع زينب تنفذ اللي اتفقت عليه مع امها . وتشتم حماتها . وتمد ايديها عليها ..

وحصل عاركه كبيره. وقبل ما زينب تدخل كانت متصله بسامي ؟؛؛: تقوله
تعالي شوف امك اللي مستقويه علينا دي يا اما هسيبلك البيت.

سامي دخل وسط العركه . سلك الدنيا ولكن كان شيماء زودت الشتيمه القبيحه لام سامي .
واما زينب شتمت هي كمان .
راح رازعها قلم . وطردها بره شقة امه ..
وشيماء هي كمان سابت البيت وطلعو شقة شيماء فوق..
وخدت معاها حمزه وسابولهم الشقه الكبيره لساميه وسامي

وشيماء وزينب وحمزه . ف شقتهم فوق.
وبكده نص الخطه كمل..

شيماء وزينب دخلو حمزه اوضته..
وادت لحمزه نص حبايه فياجرا كانت عايناها من نيكة حمزه الاولانيه اللي جابت فيها رامي الصغير..
ودخلته الاوضه

شيماء؛؛" يالا يا زوزه خشي خدي دش كده وروقي ع حالك وانا هخش اجهزلك الواد..

زينب دخلت روقت ع حالها. ودخلت اوضة حمزه .

شيماء كانت لابسه قميص نوم اسمر يجنن عليها
وزينب دخلت كانت لابسه لانجيري قلعته علطول .

شيماء بدات تقلع حمزه لعت زوبره ..
زينب؛؛: هو ايه يا ما انتي هتعملي كل حاجه ؟ ماتتناكي مكاني احسن؟

شيماء؛:: شوف البت ؛؟ خشي يختي .
وبالراحه ع الوله يا لبوه..
زينب مسكت زوبر اخوها حمزه وهاتك يا مص .
ولحست بيضانه . لحد ما حمزه بدا يطلع صوت وكان مبسوط ع اخره

رامي النونو كان نايم بره ع الكنبه اللي ف الصاله .
عيط . شيماء جابته وعملتله رضعه وبدات ترضعه وهي قاعده ع كرسي ف االاوضه اللي حمزه وزينب فيها.

حمزه كان خلاص ساح من كتر المص وبدا يمسك ف جسم زينب . ادته بزها يمصه مرضاش . نامت ع ضهرها . عشان حمزه ينزل يلحس مرضاش.. زينب جضت منه .

يا ماما؟؛؛ اعمل معاه ايه ده دا زي البهيمه عاوز يدخل وخلاص؟،،؛

شيماء؛؛: ميهمش يا زينب خليه يدخله يالا.
زينب نامت ع ضهرها . رفعت رجليها وقربت حمزه منها
ومسكت زوبره .. تدعك ف كسها بيه . وخايفه تدخله بسرعه لانه طويل وتخين اوي
فقعدت تفرش براس زب اخوها حمزه ع شفرات كسها لحد ما نطرت عسلها . ومع التفريش بدات ندخل راس زي حمزه

واول ما حمزه حس بدفا كس اخته زينب ع زبه . الواد راح بارك عليها ودخله مره واحده .
زينب رقعت بالصوت..
ف الوقت ده كان حمزه هايج لان امه قاعده ومطلعه فردة بز وبتعصر منها لبن لما غرق القميص الاسود اللي كانت لابساه .

لما زينب صوتت جرت ع زينب تلحقها.. افتكرت الواد جابلها نزيف.. اما قامت كان بزها بره القميص .
زقت حمزه وطلعت زبه بايديها من كس بنتها زينب

شوشو؛؛ ماللك يا بت؟ وبدات تفحص كس بنتها.
لما ما لقتش حاجه.
مفيش حاجه يا لبوه . هههايي كملي ومطلعيش زوبر الواد الا لما يكون مليكي لبن.
شدت حمزه من زوبره ودخلته ف كس زينب لكن حمزه شاف بز امه بينزل لبن ..
حمزه؛؛: اااوز اضع . اااا اضع
ومسك بز امه مش عاوز يسيبه وقفت شيماء جنب حمزه ابنها ومدياله بزها يرضع منه . وف نفس الوقت زي المكنه ف كس زينب .

لحد ما حمزه بدا صوته يعلي ويتغير
شيماء راحت خلت حمزه يبرك ع زينب وجابت مخده حطتها تحت ضهر زينب ..
حمزه فضل يتشنج.

زينب؛؛: ااااه اووووف ايه داااااا الحقيني يا ماما .. اااااااه

الاااااااح بيحرق اوي يا ماماااااااح سخن اوييييي طلعيه
طلعيه
طلعيه بسرعه...
ااااااااااااااااااااااأاااااه

حمزه هدي شويه
جه يقوم شوشو خلته بارك فوق زينب وادته بز من بزازها يرضع فيه . ويعصر فيه .. ففضل قاعد ١٠ دقايق بعد ما نطر جوه كس اخته زينب.. وزوبره لسه ف كسها .
وهو بؤرضع وبيعصر ف بز امه لحد ماغرق جسم زينب لبن من صدر امها.
مهو لبنها محدش بيرضعه . رامي بيرضع صناعي. وصدر شيماء مليان لبن.

شيماء قومت حمزه وسحبت زوبره من كس زينب مليان لبن .
وقفلت كس زينب بايديها ..
وفضلت نص ساعه زينب قاعده ع نفس الوضع ..

لحد ما خلصو وقامو اتشطفو كلهم سوا .
ولكن حمزه مسابش صدر مامته شيماء . لسه بيرضع .لح. ما شيماء هاجت .. وحمزه هاج..
ولكن شيماء . فضلت بنتها ع نفسها وسحبت زوبر حمزه ع كس زينب تاني وهاتك يا نيك . نيكه تانيه ف الحمام بين حمزه وزينب لحد ما جاب ف كسها تاني .

خلصو ف الحمام . وحمزه دخل نام وزينب دخلت نامت ..
وشيماء خدت رامي الصغير. ودخلت تنام. عشان تجهز لنيكه تانيه بين حمزه واخته بكره تاني.....


ف شقة ساميه الكبيره..
الساعه واحده الضهر..
سامي نايم ..
ساميه؛؛: سامي .. سامي يا حبيبي.
سامي؛؛: اممم سامي فايق نص فوقان كده
وحاسس احساس حصله قبل كده..
حاجه طريه وسخنه ع زبه من فوق البوكسر .. طريه اوي وناعمه. بس لسه بيفتح عينه وهيقوم من الحلم ده..
لقي امه قايمه من ع زوبره بصدرها االلي كان نص بره قميص النوم اللي كانت لابساه . كانت بتشد حاجه من ع السرير وبزاز ساميه امه مدلدله اودامه..

ساميه؛؛: يالاا يا حبيبي قوم بقينا العصر..

وخرجت من الاوضه .
انا؛؛: ايه ده . دا مش حلم . احااا . امي بتعمل ايه..
وايه قميص النوم ده دا مبين كل حاجه من جسمها .
هي لابسه كده ليه .. وحاطه صدرها ع زوبري ليه..



ساميه ف الصاله. بتفكر.
لازم اتصرف بسرعه . الواد لسه متجراش عليا .
مش عاوزه اضغط عليه عشان ميبعدش عني ويقرف..
الشقه فضت،،: جت من عند اللبوه نياكة ابنها وبنتها ..
مكمتش هعرف افصلهم عن الواد.

سامي ،؛؛ قام دخل الحمام وهو تايه من كتر التفكير. ونسي يقفل الباب ...
فتح الدش ومسك الزيت وبدا يدعك ف زوبره.. وهاتك يا دعك . بيضرب عشره ع منظر امه وهي ببزاها ع زوبره..

ساميه معديه داخله المطبخ لمحت ابنها ..
فكرت بسرعه واتصرفت .
سحبت فوطه وغيار ودخلت الحمام ع انها هتستحمي..

وفتحت الباب . ادام ابنهى اللي ماسك زوبره وكان لسه بيطلع اول دفعه من لبنه . والتانيه جت ع قميص نوم امه وهي داخله من الباب. .


ساميي . ايه ده ..
انا اسفه . افتكرت الحمام فاضي..
وخبت وشها بايديها وطلعت.

سامي واقف . من الصدمه لبن اتحشر جواه .
ههههه..
خلص سامي.. وطلع من الحمام.
وعينه خايف يجيبها ف عين امه ساميه.

ساميه؛؛: سامي،، اسفه يا حبيبي مره تانيه . مقصدش اخش عليك. كده امم ااا .

انا،؛: انا اللي اسف يا ماما. مكنش ينفع تشوفيني كده..

ساميه،،؛ امم . طيب مالك يا حبيب امك. بتعمل ليه كده دا انت لسه سايب مراتك امبارح.. ف حد متجوز يعمل كده؟؟

انا؛؛ اصلل ااااى ..
ساميه؛؛" لحقت ؟ بتفتكر زينب؟ انت لو تعبان اوي كده اجيبهالك هنا؟ يخويا وبلاش انا اموت بقهرتي .. المعفنه مدت ايديها عليا . وشتمتني يا سامي؟؛ شتمت امك .
وبدات ساميه تعيط . وبدا سامي يهديها..

انا،؛؛ مفصدش يا ماما،؛ انا هربيها . ومش هرجعها الا اما هي تيجي تبوس ايدك.. وبعدين .

ساميه،،؛ ع العموم براحتك.. هي واخداك مني ومش بتفكر الا فيها وف نفسك.
دا انا حتي قلتلك تعبانه. واما تيجي من شغلك. كلمني اشرحلك .
وانت جيت ولا سالت فيا ..

سامي اعتذر لامه . وقالها ..
معلش حقك عليا. تعبانه مالك بقي

ساميه؛؛: يعني..
عندي شوية حاجات كده . تخص الستات عاوزاك تشوفلي علاج ليها..
انا؟،؛: من عنيا يا ست الكل . هخش البس حاجه واجيلك
اشرحيلي اللي عندك.

ساميه؛؛: البس وانا هخش اتشطف واطلع اقوللك ع اللي عندي وقامت بابتسامه لابنها سامي وماسكه الناحيه اللي جه عليها لبن ابنها سامي ومسحته بايديها. وابتسامه تانيه ونظره لابنها . خلته زوبره يقف .....
 

المستخدمون الذين يشاهدون هذا الموضوع

عودة
أعلى أسفل