محارم امي ومرات ابويا - حتى الجزء الثامن (11 المشاهدين)

El_5dewy

| الوزير | Team X
طاقم الإدارة
مدير
المالك
الوزير
TEAM X
النقاط
108,714
صتي بدات بما ابويا اتجوز واحده غير امي
وقتها انا كنت زعلان بسبب الي عملو
بس هما دايما بينهم مشاكل بين امي وابويا
والاتنين ف نفس البيت اوضتين وصاله وحمام ومطبخ
انا كنت بنام ف اوضتي الي اتجوز التانيه فيها
انا كنت بنام ف الصاله او ايام عند امي
انا 17 سنه
بدرس
بابا ماجد 45 سنه وماما سناء 40 سنه
ومراتو الجديده نجلاء 37 سنه
بصراحه الاتنين حلوين شكلهم حلو بس ماما احلي طبعا كجسم
ماما لونها ابيض انا من الشرقيه
مركز ابو كبير
انا علي
انا اتعودت ع كده انام عند ماما ايام وايام ع الكنبه ف الصاله وماما بعد فتره كلمت بابا تاني بعد ماكانت مقطعاه
اناحبيت نجلاء بسبب معاملتها معايا بتعملني حلو تعملي فطار ونضحك ونهزر وامي اتعودت عليها
وامي ونجلاء بقي بيتكلمو مع بعض عادي وشكلهم بقي اصحاب يضحكو مع بعض ويهزر وبخرجو سوا وانا مش ف دماغي اي حاجه
بس بعد اكتر من سنتين اكتشفت من تلفون ماما انها بتكلم حد لما رقم اسمه نرمين رن كذا مره وهيا ف الحمام انا سجلتو عندي وع برنامج تراكول ده اكتشفت انه مكتوب بشمهندس سعد
انا حسيت ان امي بتعمل حاجه غلط انا عملت نفسي مش مركز معاها بس بليل نجلاء اخدت ماما وخرجو ورجعو بعد ساعه ومبسوطين وانا ف الصاله انا كنت بشوف حاجات غريبه اول مره اشوفها مابينهم زي اوقات بيكونو ف اوضه واحده والباب مققول وبابا ف الشغل ولما اخبط تقولي استني دقيقه وتخرج شكلها مش مظبوط
انا حسيت ان امي ونجلاء مابينهم حاجه ونويت اشوفهم بيروحو فين
وده تالت يوم خرجو الساعه 2 الضهر ركبو توك توك وانا وراهم راحو للموقف وقتها انا مروحتش وراهم ركبو عربيه ومشو بس عربيه ملاكي
انا فضلت عند الموقف رجعو الساعه 4 ونزلو وانا مستخبي لحد ماركبو توك توك ورجعو البيت
انا عرفت انهم بيخونو ابويا
رجعت البيت وانا زعلان اووي ومش مصدق اي حاجه بس بردو لسه مفيش دليل انهم بيخونوه
امي كانت قاعده مسكه تلفونها وتضحك وشكلها بتكلم حد انا ابويا مالوش ف التلفونات التطش دي خالص اخرو تلفون بيقول الو وخلاص
ابويا رجع بعد ساعه واتغدا
واليوم ده كان هينام عند نجلاء وانا نمت عند امي
تعرفو لما تكون خاطب وتكلم حبيبتك بليل واتس تحت البطانيه ماما كانت كده
بتتكلم بتضحك بصوت واطي
انا مش عارف اعمل ايه
بس يوم والتاني وتالت يوم طلعو ف نفس الوقت وانا وقتها كنت عامل حسابي كلمت صحبي واخدت المكنه وطلعت وراهم من بعيد ركبو العربيه وانا وراهم
فضلو 10 دقايق بالعربيه ونزلو عند بيت ف مكان خالي مفيش جنبو بيوت كان عليه سور
وشكل جوه جنينه امي نزلت ونجلاء
وهما بيضحكو ولقيت واحد نزل من العربيه وبيفتح البوابه بالمفتاح ولقيتو بيضرب ماما ع طيزها انا وقف بعيد ودخلو وانا فضلت مستني ساعه وربع
وخرجو وشوفتهم بيعطيهم فلوس انا كنت وقف ورا شجره كبيره ع الطريق الزراعي والبيت ع الاسفلت
وانا شوفت الراجل بيبص يمين وشمال الطريق فاضي ولقيتو مسك نجلاء زنقها ف العربيه مش شايف غير راسهم وامي راحت عند الباب التاني وبتفتح الباب وهو راح قرب منها وبيبص ع الطريق ووقف وراها وانا مش مصدق طلعت تلفوني وشغلت الفيديو وقربت الكاميرا كانت جيبه الصوره بس ملغوشه شويه بس كل حاجه واضحه وشها والراجل
وانا شايفو فتح الباب وبيحك بتاعو ف طيزها العبايه السوده وماما دخلت وهو ركب ومشو وانا مشيت بسرعه قبلهم وروحت المكنه ل صحبي
ودخلت البيت ومش مصدق الي شوفتو
وبعد شويه دخلو ومعاهم اكياس وبيضحكو واليوم ده بابا كلمنا وقال ان صحبو مش جاي الشغل وهو هيمسك مكانو بليل انهارده حسيت بفرحه ف وشهم انا فكرت اعمل ايه
وجتلي فكره لازم تتنفذ نزلت بسرعه اشتريت شربحه جديده وقتها كانت الشرايح بتتشراه من غير بطاقه
رجعت البيت وفضلت كده لبليل قلبي بيدق بسرعه وعملت نفسي نايم وماما خرجت من عندي
وبعد ربع ساعه طلعت وسمعت اهات طالعه من اوضه نجلاء صوت ماما وهيا بتطلع صوت انا بسمع وهيا بتقول براحه شويه بيوجعني
انا بسمع ونجلاء بتقولها حرام تحرميه من طيزك دي المره الجايه هيفرح اوووي انه هينيكها
وانا بجهزها ليه انا سامع اهات دخلت الاوضه مسكت تلفوني دخلت ع الواتس من الرقم الجديد
وبعتو ل امي ع الواتس بتاعها وعملت وبسرعه طلعت الشريحه وخبيتها ف التلفون وعملت نفسي نايم
بعد 3 دقايق امي دخلت الاوضه وكان حد كان بيضربها امي قعدت ونفسها عالي
انا قلبي بيدق بسرعه بس انا نمت
صحيت الصبح بدري علي اجمل منظر شوفته ف حياتي
امي جنبي ولاول مره ابصلها كده
شوفتها لبسه قميص نوم وصدرها الكبيره واضحه شكلها مش لابسه ستيان وحلماتها واضحه اوووي انا لاول مره زوبري يوقف عليها انا نمت جنبها وببص عليها وشايف فخادها انا ببص علي جمالها وشكلها مش مصدق الي شايفو انا عملت نفسي نايم واستنيت لما هيا تصحه الاول
كل ده وانا ببص عليها انا لما شوفتها بتتقلب غمضت عيني ونمت ع جنبي وضهري ليها
امي قامت وسمعت اجمل كلمه بصوت واطي ياخربيتك يانجلاء طيزي وجعاني
انا سامع الكلام ومغمض عيني
انا صحيت دخلت الحمام نزلت لبني
وابويا كمل شغل بتاع النهار بتاعو
وامي ونجلاء طول اليوم شايف ف وشهم رعب
ابويا اول مرجع دخل نام انا خرجت وفتحت الشريحه
وامي مردتش وانا بعت رساله تاني
بقولها
انا شوفتك كذا مره مع نجلاء وانتو بتروحو مع المهندس وانا كنت عايز اعرف انتو مين
وعرفتكم انكم متجوزين راجل واحد
بعت الرساله اتشافت ع طول
امي ردت بتقول انت مين وعايز ايه
انا جمدت قلبي وبقولها مش لازم تعرفي
بس لو ماسمعتيش كلامي هفضحك ونزل الفيديو ع النت هيا قالت انت بس عايز فلوس قد ايه وتمسح الفيديو ده
انا قولتلها فلوس ايه
انا بصراحه مطلق وعايز انام معاكي لوحدك
هيا مردتش وانا بعتلها رساله تاني
برحتك ماترديش وبعت رقم بابا ليها
وبقولها مش ده رقم جوزك
هيا بتقولي انت جيبتو منين
انا قولتلها انا مشيت وراكم وعرفت انتو مين وسالت واحد من الشارع علي جوزك وعطاني رقمو قولتلو عايزو ف شغل
امي قالت انت تعرفني قبل كده
قولتلها لا بس عجبتيني
انتي ومرات جوزك علي واحد بس
هيا مردتش انا قفلت الشريحه وروحت وكانو ف الصاله وبابا نايم
اليوم ده كنت نايم ف الصاله
قاعد بلعب ف التلفون وطلعت الشريحه وشغلتها وماما كانت ردت وقالت تاخد كام وتبعد عني وتمسح كل حاجه
انا بقولها اخد جسمك ف حضني
وتمتع بيگ زي ماهو اتمتع بيگ
بس لو مش عايزه معنديش مشكله متعيني صور
بعت الرساله امي شافتها عرفت انها صاحيه
وهيا قالت انت بتقول ايه مستحيل
انا بقولها وحيات امي لو مابعتيش صوره لبزك ظرف ثواني هتلاقي رساله راحت لجوزك بالفيديو ده انا حرفيا بتكلم وقلبي بيدق زي الطبله
بعت رساله علطول بقولها مش لازم وشك
انا قفلت الشاشه والتلفون جنبي ومستني الرساله التلفون هزاز
اول ماهز قلبي دق بسرعه فتحت التلفون
ولقيت تم ارسل صوره فتحت الرساله وشوفت منظر تحفه شوفت ماما مطلعه بزها الشمال ومسكاه والحلمه غامقه وبزها ابيض
والحلمه تحفه والبز ملبن
وانا مسكت زوبري
وحفظتها
وانا بقولها حلو اووووووي
يابخت المهندس وجوزك بيهم
هيا مردتش وانا بقولها
جوزك نايم
هيا قالت ايوه
انا بقولها يابختو بيگ
شوفي انا مش عايز اعملك حاجه او افضحك
بس تسمعي كلامي انا مش عايز غير اريح زوبري
كمان مش هكلمك صوت نتكلم كلام عادي
ونمتع بعض وانا معنديش مشكله لو روحتي عند المهندس بس تقوليلي بتعملو ايه
وهيا كانت ممانعه وقالت انها مش هتروح تاني
بس انا بقيت اكلمها رسايل
ويوم مانزلت بعد اسبوع مع نجلاء راحو تاني
وانا بعتلها رساله لما رجعو
وبقولها اييه وحشك الزوبر
كسك تعبان
كنت ببعتلها الرسايل وانا باكل ف نفسي
فضلت اقولها كلام قبيح
زي ياشرموطه لسه كسك وطيزك عايزين يتناكو
وهيا لما فتحت
شافت الرسايل
ومردتش
انا شتمتها وعرفتها اني هفضحها لو مردتش عليه تاني هيا ردت وقالت عايز مني ايه
انا قولتلها بتتكلمي كده ليه ياشرموطه
وهيا مردتش وانا شتمتها وهيا ردت عليه وقالت عايز ايه
وبقولها حصل ايه انهارده
قالت هيكون حصل ايه يعني
انا بقولها عمل فيك ايه
وهيا بكل جراءه قالت نكني ف طيزي وكسي ونزل ف طيزي وانا مصيت زوبرو ارتحت
انا بقولها يابختو انا نفسي امسكك ونيكك طول الوقت طلعت كل الي ف قلبي
فضلت اقولها كلام وهيا تشوف بس
انا زوبري من زمان منزلتش ولبني عايز ينزل ف كسك وف طيزك وتمصي زوبري
وانا قولتلها هو لحس كسك
هيا ردت وقالت لا
انا بقولها انا هلحسو
بابساني ومتعو كمان
هيا قالتلي بتعرف تلحس
انا ماسك زوبري وبقولها طبعا وفضلت اتكلم معاها خمس دقايق وهيا قالتلي انا عايزه اعرف انت مين
انا بقولها هتعرفي قريب بس مش هتعرفيني عشان انا مش من ابو كبير
حسيت انها اطمنت
انا واحده واحده هيا حكتلي عن نجلاء انها هيا الي اخدتها عند المهندس ده
وبينام معاهم وبيعطيهم فلوس
وقالتلي اخر مره المهندس نام معايا من ورا
وطيزي وجعاني وانا بقولها يابختو بطيزك عايز اشوفها وهيا قالت هبقي ابعتلك صوره
وانا طلبت منها صوره بزازها وهيا بعتتها علطول
وهيا طلبت صوره لزوبري انا بقولها هتمصيه
قالت طبعا همصو وهمص بيضانك كمان
انا نزلت الشورت وزوبري وقف ف البوكسر واخدت صوره وهو وقف اووووي
وعملت لغوشه حولين زوبري
وبعتو ليها وهيا قالت هو وقف ليه كده
فضلت نتكلم وقالتلي انها بتروح عند المهندس عشان جوزها مش بيكفيها وكده وانها بتحب الجنس وانها لما بتروح هناك المهندس بينام معايا اكتر من نجلاء
وبيخليني انزل مره واتنين

انا بقولها ياريتني جنبك
كنت نكتك جنب جوزك
وهيا ضحكت وقالت ازاي
بقولها هدخل الاوضه وطلع زوبري وخليك تمصيه وفتح رجليك ونام عليك وزوبري ف كسك ونيكك براحه وهيا بتقولي ااااااه طب وجوزي النايم
قولتلها خليه نايم وانا زوبري ف كسك
قالت كده هطلع صوت وابني نايم بره
وقتها انا حسيت بمتعه رهيبه
قولتلها ابنك كبير قالت 21 سنه
قالها طب ليه هو ماينمش معاك
هيا قالت لا لا انت اهبل ده ابني
قولتلها تخيلي بس
جوزك راح الشغل بدل ماتطلعي بره ابنك موجود يريحك ويمتعك ف بيتك كنت ببعت الكلام ع بعضو عشان ماتلحقش ترد
انا كنت عايزها تسمع الكلام وبس
وده الي عملتو
بقيت اقولها ابنك تلاقي زوبرو كبير يعني هتتمعتي وتنبسطي وكمان هو لو بيشوف جسمك ده اودامو اكيد هايج عليه.
وعايز ينيكك وكمان معاكم نجلاء ودي مرات ابوه
واكيد بتلبس لبس ضيق اودامو
لو كنتي بتتناكي غشان الفلوس فبرحتك
امال لو كان بسيب المتعه ابنك احسن
انتي بس حولي تغريه وهو ماهيصدق
هيا سكتت وقالت اقولك حاجه
ف مره كان نايم حنبي وشوفت بتاعو وقف ف الشورت عرفت انه بيحلم
بصراحه شكلو كبير
انا بقولها ليه ماطلعتيش زوبرو وتمصيه
هيا قالت ااااااااه ياريت
كان نفسي اطلعو ونزل كلوتي وركب عليه انا كنت ع اخري ونزلت ف الشورت
وبقولها ياريتني كنت ابنك كنت هنيكك ف كل حتي ف الشقه
هيا قالت وايه كمان وانا بقولها هنيك ف كسك وف طيزك هنيكك لوحدك هشبع منك
طول اليل ابويا هيكون مع مراتو التانيه وانا هكون معاك لوحدنا وانتي بتنطي ع زوبري
انا ببعتلها رسايل ولقيت صوره اتبعتت
وشوفت ايديها غرقانه عسل
وهيا قالتلي انا نزلت علي كلامك
انا بقولها لو ابنك بره اطلعيلو خليه يلحس كسك وينضف العسل بتاعك وهيا قالت اااااااه ياريت انا تعبت من كلامك اووووي
انا بقولها ياخربيتك انا نزلت ودخلت ايدي واخدت لبن وصورتو ليها وهيا ااااااااه بحب البن اووووي علي صدري
انا بقولها عايز اشوف كسك هيا قالت ماينفعش انت لما طلبت صوره لصدري بعتلك
قولتلها نزلتي كتير
قالت ايوه انا كسي غرقان انا لسه بمسح في وبدخل صباعين ف كسي بخرج الباقي
انا بقولها اااااااه ياريت انام عليك وانتي تحت مني وهيا قالت اااااااااه انت تعبتني
خليني انام بدل ماجوزي يصحه ويشوفني كده
بقولها ماشي
هتروحي للمهندس امتي
قالت مش اليومين دول
انا بقولها لما تاجي تروحي عرفيني اوصلك
ضحكت وقالت توصلني يس
قولتلها هوصلك لشقتي
وهدلعك بس من غير فلوس
قالت المهم تخليني مبسوطه
انا نايمه وكسي مولع بسببك
واول مره اهيج ع ابني بسببك
شكلي هقوم انط ع زوبر ابني وهو نايم عشان ارتاح قولتلها اطلعي هيا ضحكت وقالت طب يلا عشان هطلع اغسل كسي كلو عسل انا قولتلها ماشي قفلت شاشه التلفون والباب اتفتح وامي دخلت الحمام بعد شويه رجعت وانا نمت....

الجزاء التاني


امي دخلت الحمام وانا فضلت مستني تطلع كان الجو ضلمه هيا خرجت ودخلت تنام
يوم والتاني كلمتها بليل وهيا بتطلب تشوف زوبري كنا خلاص تقريبا بقينا كل حاجه مابينا عادي
لدرجه انها قالتلي انها هتروح مع نجلاء للمهندس تاني وانا طلبت منها تصور اي حاجه وهيا قالت مش هعرف بس بعد الحاح عليها قالت هشوف
انا كنت مستني علي نااااار بعد ساعه ونص امي رجعت للبيت
وهيا مبسوطه ومعاها نجلاء ودخلو ف اوضه نجلاء وقفلو الباب وانا مش سامع ليهم صوت
بس سمعت اااااااه عاليه من امي
انا فكرت في حاجه بس مفيش ولا اي حاجه بعدها طلعت بعد خمس دقايق طلعت ماما
ودخلت اوضتها وكالعاده بابا رجع اكلنا وبليل سهرنه شويه وابويا راح مع نجلاء
وانا قعدت سهران ولقيت رساله من ماما
بتقولي موجود
انا بقولها ايوه
لقيتها بعتتلي فيديو 10 ثواني وهيا بتمص زوبر المهندس
كان نايم ع ضهرو وهيا حطه راسها ع بطنو وبتمص زوبرو وبتصور
وهيا بتبلع زوبرو وبتمص في
بس مش جيبه وشها شفايفها بس وهيا بتمص منظر يجنن
انا بقولها فين مرات جوزك
قالت المره دي كان معاها واحد
بقولها ازاي قالت المهندس بيحب ينام معايا
وهيا كانت زعلانه وهو جاب صحبو وهو نام معاها بقولها نزل فين
قالت ف كسي
بقولها مش خايفه قالت لا عمله حسابي
تعرف هو نزل ف كسي وخلاني ارفع رجلي
بعد ربع ساعه نيك فيا
لبسني الكلوت ولبنو ف كسي انا كنت عمله حسابي هو طلب مني اخد حبايه
خلصنا واحنا ف العربيه ركبه اودام وهو ايدو علي كسي بيبعبصني طول الطريق
ولبنو كان ف كسي
روحنا ونجلاء طلبت مني ادخل معاها دخلت معاها وابني كان ف الصاله
لقيتها بترفع العبايه بتاعتي ونزلت البنطلون ونيمتني علي السرير ولقيتها بتلحس كسي
وهيا بتعض كسي انا صرخت وهيا قامت تكتم صوتي وبتضحك وقالت ابنك بره يالبوه
هيدخل ينكنا
انا بقولها وانتي كسك وجعك
ضحكت وقالت ااااه اووووي
انا بقولها جوزك هينام ف حضنك انهارده قالت لا
ابني انا بقولها اااااه يابختو لو انا كنت فشختك
ضحكت وقالت تعالي مكانو ع الاقل تريحني
مش هشوفك بقي
بقولها ياريت بس انا لو شوفتك لازم انام معاك
لازم البيت يكون فاضي
قالت ابعتلي صورتك طيب
بقولها بعدين
ابنك فين قالت قاعد بره
بقولها يبقي برا والقمر ده لوحدها
هيا قالتلي شوف لقيتها اجمل صوره
لقيت صوره صوابع ايديها وهيا غرقانه عسل
بقولها ااااااه ع الجمال
قالت انا نزلت وانا بكلمك
انا بقولها وريني كسك
قالت لا اشوف زوبرك الاول
وبعدين وريني زوبرك وانا هبعتلك حاجه هتحبها وهتخليك تنزل مره واتنين
بقولها ايه قالت مش هقولك غير لما تبعت الاول
انا قولتلها ماشي هبقي ابعتلك
انا كنت خايف ابعت ليها تقول صغير او حاجه
او تعرف انه انا مكنتش عارف خايف من ايه بس خايف انا بقولها لبسه ايه
قالت قميص نوم طويل ومفيش تحت كلوت لبسه ستيان بس
بصراحه المهندس اخد حبايه وفضل ينكني اوووي وانا نزلت مرتين ع زوبرو وكسي اتهري نيك مش قدره البس كلوت بقولها يعني ابنك هيدخل عليك يرفع القميص ويدخلو علطول
ضحكت وقالت ايوه وانا هخليه ينيك براحه عشان كسي تعبني
انا ماسك زوبري وبضغط عليه
وبقولها نادي عليه خليه يدخل يركبك
تلاقي جوزك بينيك نجلاء دلوقتي
قالت تعرف كلامك ده بيتعبني اووووي
اول مره اتخيل ابني نايم معايا ونزل كده
انا بقولها ليه ماتغريش ابنك وهو ممكن يكون عايزك قالت مستحيل ده يحصل
بقولها برحتك انا وانتي بنتخيل بس
حرام يكون الكس ده تعبان ومحروم من الزوبر
قالت عايز تشوفو بقولها ياريت لقيتها بعتالي صورتين وهيا بتدعك في والتانيه وصباعين ف كسها
وانا بقولها كسك يجنن
قالت انا كسي تعبني اوووووي عايزه اننزل
خليك معايا انا دخله الحمام
انا طفيت شغلت يوتيوب لما امي تعدي وفعلا دخلت الحمام وهيا بعتتلي رساله قعدت ع الحمام وفاتحه رجليها وبعت صوت بتقولي
شايف كسي مولع
انا بقولها ادعكي اوووووي هيا بتشوف الكلام ومش بترد وانا بقولها ابنك هيلحس كسك هيفشخك وينيكك اوووووي وهيا مش بترد وبعد 4 دقايق امي ردت وقالت انا نزلت كتير اوووووي
كويس اني مطلعتش صوت خالص
وهيا قالت كلام بيهيجني اووووي
انا بقولها انتي الي شرموطه وبتحبي كده
قالت انا هدخل انام
بقولها ماشي ماتلبسيش كلوت بقي عشان ابنك هيدخلو ف كسك بليل ضحكت وقالت مش هلبس خاجه
بعد دقيقه ماما خرجت وانا بعد ربع ساعه دخلت الاوضه وانا شايف ماما نايمه ع ضهرها وانا نمت وبعد ساعه تقريبا انا صاحي بس ماما نايمه
انا زوبري وقف اوووووي وانا ببص عليها واجمل حاجه لما امي عطتني ضهرها وانا شايف طيزها مرسومه وانا ايدي جوه عند زوبري بتدعك في
انا هاري زوبري دعك واول مره اشوفه كده وقف
انا بقرب من امي وبيني وبينها 10 سنتي
وحرفيا انا غمضت عيني وبقدم وسطي
وزوبري لمس طيزها حسيت بكهربا انا للحظه كنت عايز احضنها اووووي انا زوبري لامس طيزها وانا بحك براحه وزوبري مستحملش ولقيت لبني بينزل ف البوكسر انا رجعت ورا
وطلعت للحمام غسلت وغيرت البوكسر والشورت وزعلت ان انا عملت كده
بس بعد شويه حبيت الموضوع تاني وبذات وانا عارف انها مش لابسه كلوت
انا نمت من التعب كنت نزلت كتير اووووي
صحيت الساعه 9 وانا مبسوط
وماما زي القمر ونجلاء لابسه عبايه بيتي تجنن وجسمها ناااار
وانا كنت مبسوط اوووي وهما بيضحكو ويهزرو
وانا قاعد وفطرنا
وطول اليوم انا عيني عليهم
وهما قاعدين جنب بعض وبيفرجو بعض
وانا طلعت بره ودخلت ع الواتس ودخلت رقم السري وهيا مابعتتش رساله
انا مابعتش فضلت بره شويه
ورجعت الساعه 12
وكانو بيسمعو فيلم
ومندمجين في وانا دخلت اتفرج ع الفيديو وامي بتمص رغم اني كنت زعلان بس زوبري وقف
وبتفرج ع الصور
وحطيت ايدي علي عيني كاني نايم وبتخيل ماما انبارح وانا زوبري ع طيزها
بس حصل عكس المتوقع
وده تالت يوم كان بابا كلمنا وقال انه هينام ف الشغل وماما ونجلاء كانو ناووين يطلعو عند المهندس وده ماما قالتو ليه ع الواتس
بس عرفت منها ان المهندس سافر ف شغل بره الشرقيه وقاعد هناك ف سكن لوحدو
انا حسيت بحزن ع ماما بس انا كنت فرحان
وهيا قالتلي بس انا ونجلاء هنام سوا ونريح بعض
بليل لما ابني ينام
انا طول اليوم افكر الحل ايه
وفكرت ف كذا حاجه
بس افتكرت اخر حاجه مكنتش ع بالي
وهيا المنوم انا فرحت اوووي بالفكره دي ونويت انفذها فعلا
وطلعت اشتريت حبوب منومه من بعيد خالص
كان معايا المكنه
تعرفو انا اول مره اعرف ان في حبايه للهيجان دي مكنتش اعرف عنها حاجه خالص
الي قالي الي وقف ف الصيدليه انا دخلت وبقوله انا عايز حبايه منوم قالي تمام
وانا حسيتو بيبصلي
وانا مش عارف ايه خلاني اتكلم
وبقولها اقولك ايه انا حماتي معايا ف البيت اليومين دول ومش عطياني فرصه
عايز اعطيها حبايه منوم ومراتي بتخاف من امها لتسمعنا او تشوفنا
انا كنت عايز اعطيلو مبرر
هو قالي طلبك عندي لقيتو بيعطيني حبايه وقالي دي متوم هتنيمها 6 ساعات ودي حبايه بتخلي الواحده عايزه
انا قولتلو فاهم تمام وطلبت منوو كمان حبايتين
وعطاني حسبتو ورجعت بالمكنه الساعه 8 وانا خايف بس متحمس
مكنتش عارف اعمل ايه
بس انا خايف بصراحه انا فضلت سهران للساعه 12 وهما ع نار لدرجه ان نجلاء قالت ل ماما تعالي عايزاك دخلو وانا قاعد وماما خرجت ودخلت المطبخ وسمعت صوت الخلاط
ومش عارف ليه حسيت ان العصير ده هيبقي في حاجه امي طلعت كوبايه ليه بس انا اخدتو
وهيا قالت اشربو انا بقولها حاضر امي دخلت عند نجلاء انا دخلت بسرعه المطبخ وكبيتو ف الحوض وحطيت ربع كوبايه من الشفشق
ورجعت وهما لسه جوه انا دخلت اخدت حبوب المهيج ده وحطيتو ف شفشق العصير مكنش كتير انا لقيت نجلاء وماما بره انا بغسل وشي وطلعت وهما اول ماشافوني طالع ابتسمو كان النوم اتملكني
وقعدو وانا كملت شرب العصير وماما دخلت طلعت العصير وبتعبي ل نجلاء وهما بيشربو وانا نمت ع الكنبه وماما قالتلي ادخل نام جوه
بقولها لا انا مش هنام
وانا مش عارف هما فعلا حطولي حاجه بس انا عملت كده وبعد ربع ساعه امي بتهزني وبتنادي عليه وانا عامل نفسي نايم
بس انا سمعت صوت همهمات وبوس
انا سمعت ماما بتقول ل نجلاء تعالي جوووه
قالتلها خليني هو نام خلاص مش هيقوم
وانا سامع صوت بوس واهات خفيفه
وسمعت نجلاء بتقول انا جسمي سخن اوووي مش عارفه مالي وقالت ماما وانا كمان
انا مغمض عيني وسامع اجمل اهات ف ودني وبعد دقيقه سمعت امي بتقولها الحسي كسي الحسي وانا سامع اهات من ماما والاتنين بيطلعو اهات وانا بفتح عيني براحه وشوفت منظر هبلني الاتنين ع الارض وكل واحده بتلحس ف كس التانيه انا شوفت كس ماما وطيزها ونجلاء بتلحس فيها وانا بتفرج ونجلاء بتدخل صوابعها ف كس ماما وترجع تلحس كسها
وانا زوبري وقف انا زوبري وقف اووووي وانا بتفرج ع كس ماما وهو في شعر خفيف
ولقيت نجلاء قالتلها قومي
انا غمضت عيني ونايم ع ضهري وزوبري مابين فخادي
وانا مغمض عيني وزوبري طلع من بين فخادي ووقف انا خايف احرك ايدي ادخلو مابين فخادي بس انا سامع ماما ونجلاء الاتنين اهات عاليه وانا بفتح عيني براحه وشوفتهم الاننين فاتحين رجليهم وكسسهم علي بعض وبيحكو ف بعض اووووي انا رجعت غمضت عيني وزوبري وقف وسمعت صوت نجلاء بتقول شوفي وراك
وسمعت نجلاء بتقولها ابنك زوبرو وقف وبتضحك
وماما بتقولها لسه شب وده عادي يمكن بيحلم بواحده وضحكو
ونجلاء بتقولها زوبرو كبير
وماما بتقولها ملكيش دعوه بيه
فضلو كده اهات وسمعت ماما بتقول هنزل هنزل
وماما سمعت اهاتها واهات نجلاء وانا سمعت نجلاء بتقول ل امي تعالي نكمل جووووه

امي قالت لمي كل هدومنا قالتلها مش دلوقتي انا لسه ماشبعتش منك دخلو جووه وانا مش مصدق بس الباب فتح انا غمضت عيني وانا مش عارف ده مين بس مصدقتش لقيت حد مسك زوبري وقال ياخربيت زوبرك هو لسه وقف
وانا لقيت زوبري طلع بره ولقيت زوبري بيدخل ف بوق نجلاء وبيتمص وانا مش مصدق الي بيحصل
نجلاء بتبلع زوبري ماما خرجت وبتقولها بتعملي ايه ياوسخه وانا زوبري لسه بيتمص
ولقيت زوبري بيدعك وبتقول نجلاء شوفي ابنك زوبرو كبير ازاي وامي قالتلها ابعدي عن الواد ونجلاء بتقولها سبيني اريح نفسي
وزبري بيدعك وماما بتقولها هيصحه
وقالتلها لا الحبايه مش هتصحيه وسمعت امي بتقولها هتعمليه ايه
ونجلاء بتقولها هووس
وانا مش عارف ايه بيحصل بس انا لقيت زوبري بيدخل جووووووه نااااااار
ونجلاء اااااااااااااااااه زوبر ابنك يجنن
انا مش مصدق وانا لقيت نجلاء بتنزل وتطلع ع زوبري واهات شغاله بعد 3 دقايق بالظبط لبني انفجر ف كسها وهيا اااااااااااه ااااااااه ياخربيت لبنك السخن وامي بتقولها كفايه يلا قومي
انا لقيت نجلاء بتقولها اصبري همص لبنو الاول ولقيت زوبري بيتمص ودخل ف الشورت
والصوت راح وانا فرحاااااااان اوووووي ونمت ع الكنبه صحيت تاني يوم وانا عملت نفسي
ولا كان في حاجه بس المعمله اتغيرت من نحيت نجلاء لبسها اتغير طول اليوم شايف فخادها ودلعها وبليل ابويا رجع وبليل طلعت نجلاء قعدت معايا وعماله تتكلم معايا وصدرها بيتهز
كان كلامها ناعم مش زي الاول
حطت رجل ع رجل وفخادها بيضه

انا كنت ع نار وعمال ابصلها وهيا بتغريني بحركاتها وهيا نامت علي الكنبه وصدرها يجنن والاجمل لما نامت ع بطنها وطيزها مرفوعه وهيا قالتلي تعالي ادعك ضهري وجعني اووووي
انا زوبري وقف اودامها وهيا عينها دوبتني انا عارف انها عايزاني وانا نفسي ف كده هيا اول ما قربت منها قالتلي ادعك ضهري براحه انا ببلع ريقي وحطيت ايدي علي ضهرها ومش مصدق وهيا ادعك ضهري انا بحسس ع ضهرها وانا شايف ايديها بتسحب القميص لفوق انا قاعد ضهر نص طيزها كانت مرفوعه وشكلها حلو اوووووي انا لقيتها قلبت نفسها والقميص لحد فخادها وهيا مبتسمه وهيا قالتلي تعالي ندخل جوه ومسكت ايدي وقالتلي مالك انا ببص عليها وهيا شايفه زوبري ووقفت ومسكت ايدي وانا دخلت معاها الاوضه وهيا قالت الي هنعملو هنا ماتقولش لحد عليه قولتلها ماشي
هيا قعدت وقالت تعال اقعد قعدت جنبها
وهيا بتبص ع زوبري وقالت انت بتاعك وقف ليه كده انا انحرجت وخبيتو بايدي وهيا حطت ايديها ع ايدي وبتقولي بتخبيه ليه
ولقيتها بعدت ايدي وبتحسس ع زوبري وانا وقف ومكنتش قادر روحت نايم عليها
وببوس فيها وهيا كانها بتحاول تبعدني وبصوت واطي ابعد عني ابوك نايم هيسمعنا وانا ببوس في وشها ونايم عليها وماسك ايديها بايدي
هيا بطريقه مجنونه لفت رجليها ع وسطي وبتضغط علي وسطي وزوبري علي بطنها وهيا ابعد عني كده عيب وانا نزلت لتحت وزوبري بقي علي كسها وده خلاني زي المجنون
بحرك زوبري عليها وهيا لا لا ابعد وانا ببوس شفايفها وهيا بتمص شفايفي بس بسرعه
وانا ببوس شفايفها وهيا مش بتحاول تبعدني وده خلاني هايج وانا نزلت الشورت بالبوكسر وهيا لا لا وانا دخلت زوبري ف كسها
وهيا كانها انضربت بنار مكنتش لابسه كلوت
انا زوبري دخل ف كسها وماسك ايديها وببوس شفايفها ونازل طالع وزوبري ف كسها احساس جميل والاجمل وهيا بتتحايل عليه ابعد عنها
وهيا بتحسس ع ضهري وبعد دقيقه من النيك هيا بتقولي كمان كمان وانا بتحرك اوووووي ع جسمها وهيا تحت مني وانا صدري هيفركت بزازها وهيا اااااه اااه وانا مش مصدق كل الي بيحصل ولقيتها بتزقني من عليها فجاءه وزوبري وقف اووووي وكلو عسل وهيا بتقولي كده مينفعش انا مرات ابويا كسها الوردي كان واضح وهيا بتطلع ع السرير وبزازها تجنن انا طلعت ع السرير وهجمت عليها هيا بتمانع بس بدلع لدرجه انها هيا الي نيمتني ع ضهري وانا بحاول اخليها تركب ع زوبري يعني هيا بتمانع بس بدلع
لدرجه اني ماسك رجليها عشان تركب زوبري وركبت وانا دخلت زوبري ف كسها وهيا قعدت وانا ساند ضهري ع ااسرير وهيا بتقولي بتعمل ايه ياعلي انا ببوس شفايفها
وهيا بتقولي كده غلط وف نفس الوقت هيا بتحرك كسها يمين وشمال فوق وتخت وبتعتبني وانا ثابت وهيا الي بتتحرك وبعد ثواني بتقولي اكتم بوقي انا كتمتو وهيا كسها بينزل عسل ع زوبري وانا شايف كسها ولقيتها نامت ف حضني وبتقولي ابوك لو شافنا كده هتبقي فضيحه ياعلي حرام عليك تعمل في كده وانا لقيتها عنيها ف عبني وبتعض ع شفايفها ولقيت كسها بينزل ويطلع ع زوبري وصوت النيك عالي صوت كسها ع زوبري نااااار انا بقولها هنزل وهيا مسكت شفتي بتبوسها كانها مصدقت كانت بتمص فيها ولبني نزل ف كسها وهيا بتمص شفايفي ووقفت وفتحت كسها ولبني بينزل ع زوبري وهيا نزلت تبوس ف زوبري وبتمص في وف بضاني وانا بقولها عايز انيك طيزك هيا قالت لا خلاص كفايه كده
ومعتش ينفع نعمل كده تاني ياعلي واوعي تقول ل امك يلا انا وقفت لبست البنطلون هيا وقفت وبتقولي الي حصل اوعي حد يعرفو وعطني بوسه ع خدي وانا خرجت ومش مصدق روحت للكنبه وانا مبسوط اوووووي....

الجزاء التالت



طلعت من عندها وانا فرحان اوووي نمت ع الكنبه وانا مبتسم وفرحان بالي انا وصلت ليه
تفكيري كلو اتنقل ل مرات ابويا نجلاء
نمت تاني يوم صحيت ع اجمل حد يصحيني
نجلاء بتصحيني ونص صدرها اودام وشي وهيا بتقولي صباح الخير
قوم يلا عشان تفطر
انا ببص ف الساعه كانت 9
قالتلي مكنتش اعرف انك هتتعب كده وبتضحك بصوت واطي ومشت وانا ببص عليها شوفت طيزها الملبن بتتهز ف القميص البيتي الوردي
ولما رجعت شايف نص بزازها اودامي
وهيا بتهز فيهم ف الريحه والجايه
وكانت تحط الاكل وبزازها مش لبسه تحتهم حاجه وانا قاعد وزوبري وقف وبعد ماهيا رجعت ومعاها الفول قالتلي امك خلصت خبي بتاعك
انا انحرجت وهيا بكل جراءه قالت مش كده
لقيتها مسكتو بايديها وقالت لما يوقف بعد كده خبيه كده هيا حطتو مابين فخادي وقفلت عليه
وقالتلي مالك بتبصلي ليه كده
امي خرجت ونزلنا اكلنا امي بردو مكنتش لابسه حاجه محتشمه لا دي لبسه عبايه بيتي ضيقه ع طيزها وصدرها انا قاعد وعيني مش قادر انزلها من عليهم امي بقت بتبص عليها وع حركاتها
امي بتشوف نجلاء بتهز ف صدرها
كانها بتتحرك طول اليوم كنا كده
مع رجوع ابويا لبسو عبايات اوسع شويه
بس ده مكنش كفايه ل نجلاء
نجلاء ساعه العشا بتنادي عليه اخد الاكل منها
وقفت وهيا قالتلي دقيقه
انا وقف وهيا بتقولي جدع انك معرفتش امك
بالي حصل مابينا انا وقف وهيا بتبصلي بصه كلها هيجان انا قربت منها زي المجنون وحضنتها من ورا وهيا وقفه وانا بحك زوبري ف طيزها وهيا مسكت ايدي وبتحاول تبعدها وقالت ابوك جاي انا بعدت علطول وهيا شافت زوبري وقف وقالت مش اتفقنا خلاص كده
ولقيتها بتقرب مني ومسكت زوبري بتضغط عليه
وقالت انهارده ابوك هينام عندي مينفعش تلمسني
وزوبرك ده تخبيه ولقيتها بتحط ايديها جوه البنطلون ومسكتو بايديها وهيا مبتسمه وبتحرك في وقالت تعالي مسكه زوبري وقربت لعند الباب وطلعت زوبري وفضلت تدعك في وانا وقف وهيا بتبص وانا بقولها هنزل هيا ف لحظه نزلت ع الارض ومسكت زوبري دخلتو ف بوقها وانا نزلت لبن كتير هيا اخدتو كلو ف بوقها ووقفت وانا دخلت زوبري وهيا بلعتو وهيا رجعت تحط الاكل وانا وقف وبعد دقيقه اخدت الاكل وخرجت بابل كان قاعد وماما نزلت تحت عند جارتنا
طلعنا وامي دخلت اتعشينا
وقعدنا وبليل دخل ابويا ومعاه نجلاء
وماما قاعده وانا قاعد بعد شويه امي دخلت تنام
بعد ربع ساعه لقيتها بعته رساله
بتقولي فينك
بقولها موجود
قالت انا تعبانه اووي
بقولها مالك
قالت جسمي تعبني
بقولها تعبك تعب ولا تعبك عشان الجنس
قالت الجنس
جوزي بيتعشا وينام والمهندس سافر
بقولها ايه رايك اخدك ف الارص بتاعتنا
قالت ارض ايه بقولها فيها اوضه
قالت لا
بقولها كنت هفشخك هناك وهنيك طيزك وكسك
قالت بس بقي انا جسمي مولع من يومين بقولها ليه قالت خلاص الي حصل حصل
بس انا مصدقتش ومقدرتش ابعدها عنو
وانا شيفاها بتنط علي زوبرو
بقولها مين
قالت نجلاء
عطت ل ابني منوم ولما نمنا سوا
طلعت ولقيتها نايمه معاه وهيا مبسوطه
بقولها طب وانتي
قالت انا ايه
بقولها ليه ماقومتيهاش وركبتي مكانها
قالت مينفعش ده ابني
بقولها وايه يعني
نجلاء كده عرفت ان في راجل مكان جوزها
وف اي وقت هتخليه ف حضنها وانتي مش عرفه وهو مش هيقولك عشان مبسوط معاها انتي لو تحاولي معاه هو كمان هيحكيلك ووقتها تاخدي منو كل حاجه وكمان مش هيحرمك من حاجه
قالتلي بس ده ابني ازاي ابص ف وشه بعد كده
قولتلها برحتك
بس نجلاء مش هتسيبو مدام جربت العسل مره مش هتبعد عنو
قالت انهارده لبسه كان ع الحم خالص
قولتلها شوفتي وتلاقيها نام معاها كمان
قالت لا انا كنت موجوده طول اليوم
قولتلها طب ليه ماتعطهوش حبايه وينام وانتي تعملي زي ماعملت نجلاء
قالت لا مستحيل
قولتلها طلعي زوبرو مصيه دلعي نفسك
انا لو مكان ابنك هدخل عليك افشخك
قالت ااااااه ياريت تعرف انا مكنتش مصدقه ان ده ابني بصراحه بتاعوو كبير
بقولها تخيلي معايا لو كنتي طلعتي زوبرو
من كس نجلاء ونزلتي في مص ومصيتي بضانو وركبتي عليه مكانها كان زمانك مبسوطه وبينيكك ع السرير دلوقتي
قالت وايه كمان بقولها مش عايزه ابنك ينام عليك وانتي تحت منو
وهيا ساكته وبعد دقيقتين هيا صوره ايديها وبتقولي شوف بقولها
نادي ع ابنك يلحس كسك
قالت ياريت انا فاتحه رجلي ومستنيه كسي يبرد
لو دخل عليه ونام فوقي انا مش هقولو بتعمل ايه
هتمتع بيه وبكل لحظه نايم فوقي
انا بقولها افتحي رجلك ي شرموطه ودعكي كسك
هيا اهووووو اهوووووو وانا بقولها يبا عشلن هدخل زوبري وهيا ااااااااااه دخلو دخلو انا بقولها اهووو بدخلو وهيا بعتتلي صوره لكسها فاتحه رجليها وهو غرقان وهيا بتنيك كسها وبقت تبعت كذا صوره وهيا بتفتح كسها
وانا لقيتها بعتت فيديو 10 ثواني وكسها بينزل عسل ع السىرير وانا اتفرجت ع الفيديو كذا مره
وهيا قالت انها هتنام
بعد نص ساعه دخلت الاوضه
وانا شايفها نايمه ع جنبها وطيزها تجنن ف العبايه انا نمت جنبها وهيا مغمضه عنيها
وانا شايف صدرها الملبن وهما فوق بعض انا بقيت ابص عليهم ويجمال المنظر لما نامت علي ضهرها صدرها مرفوع وشكلو يجنن
انا حطيت البطانيه عليه وايدي تحت منها
بحك ف زوبري فضلت كده وزوبري صاروخ
وانا عيني هتاكلها ولقيت امي بتقولي علي صاحي بقولها ايوه قالت معلش جيبلي ميه ريقي ناشف
انا يقولها اجيبلك عصير قالت ماشي طلعت وانا رايح المطبخ طلعت الحبايه من ضهر التلفون
وحطيتها ف العصير كانت حبايه الهيجان
وانا عطيتها ل امي وهيا شربت وانا شربت كوبايه
وانا مستني مفعوله وانا عملت نفسي نايم
وامي حركاتها زادت اوووي ع السرير اتا زوبري وقف اووووي ورافع وظاهر من البطانيه
انا بعد شويه بقيت بسمع اممممم
انا نمت علي جنبي وشي نحيت امي
وهيا معملتش حاجه بس بعد ثواني سمعت صوتها ولما بصيت شوفتها ماسكه صدرها بايديها الاتنين وبتضغط عليهم وانا هتجنن امي فضلت تبص عليها وشوفتها بتفك زراير العبايه وانا يدوب بفتح عيني ملي وقفله تاني
امي طلعت بزازها بره. وبقت تقرص ف الحلمات وانا برجلي نزلت البطانيه براحه وزوبري صاروخ وامي بتبص عليه تركيزها كلو بقي عليه
انا مغمض عيني
ولقيتها دخلت صدرها ونامت ع ضهرها انا غمضت عيني وبعد ثواني حسيت ب امي بتقرب
تعرفو لما تكون نايم جنب حد وتحط ايدك ع صدرو وانت نايم ع جنبك
امي عملت كده انا حسيت بسخنيه اوووي بعد دقيقه امي ودت وشها الجنب التاني وطيزها بقت ف وشي امي شوفتها بترجع براحه عليه
وانا نمت ع جنبي
زوبري بقي لامس طيزها امي رجعت كمان لحد مازوبري انضغط عليه امي وقفت ع كده وسمعت اهات فتحت عنيني وشوفت امي بتضغط علي صدرها وبعد شويه لقيتها بتتحرك بطيزها علي زوبري انا مش مصدق الي بتعملو امي اهاتها زادت ولقيت اتعدلت ع ضهرها وبتغطي نفسها وانا سمعت اهات خفيقه وحركه ع السرير وانا بفتح عيني براحه شوفت ايد امي تحت وشكلها بتلعب ف كسها الحركه زادت وانا زوبري وقف وامي بتبص عليه وانا سامع اهاتها بصوت واضح اوووي
والسرير بيتهز انا نمت ع ضهري وزوبري وقف وامي مكمله وانا هتجنن من الي بتعملو
انا فضلت كده شويه وسمعت اهات عاليه كان مفيش حد ف الاوضه معاها وعرفت انها نزلت الجو هدي بس الريحه تجنن
انا ماتحركتش امي قامت طلعت وانا حطيت ايدي ع الملايه كانت عليه عسل كتير

انا نايم وامي مرجعتش غير بعد ربع ساعه
وحسيت انها بتعمل حاجه ف السرير زي بتنضف او حاجه زي كده
انا زوبري كان بداء ينام
امي نامت وانا نمت
صحيت الصبح الاوضه ريحتها حلوه شكلها رشت معطر قعدت شويه ولقيت نجلاء دخلت وبتقولي كفايه نوم يلا عشان نفطر
انا شايفها بقميص نوم ابيض ونص صدرها باين
وهيا بتقولي انت يا واد مش هتبطل الي بتعملو ده بقولها ايه
قالت ينفع تعمل فيا كده ف المطبخ
علفكره انا خليتك تنزل عشان مانتفضحش
انا قولت تنزل ف بوقي عشان ماتنزلش ع الارض او هدومي
بقولها ماشي
هيا قالت قوم يلا وطلعت وطيزها ملبن بتتهز وقبل ماتخرج بتبصلي وبتبتسم
انا وقفت وطلعت وشوفت امي ف المطبخ
بقميص نوم طويل
انا عايش احلي ايام حياتي
امي صدرها مش وقف يعني مش لابسه ستيان
وكذالك نجلاء الي بنسبالها عادي امي لابس كلوت وده واضح علي العبايه
وده كان مهيجني اكتر وبعد مافطرنا امي قالت انها رايحه عند ستي وهترجع وهيا فعلا ستي كلمتها اودامنا
وده كان حاجه مفرحاني اني هبقي مع نجلاء امي دخلت لبست
وخرجت ونجلاء بتقولي مالك بتبصلي ليه كده
بقولها هبصلك ليه
فضلت شويه العب ف التلفون
وهيا بتتفرج ع التلفزيون
ونص فخادها تجنن
وهيا بتقولي الجو حر اوووي مع اننا ف الربيع الي بياجي بعد الصيف ده الجو حلو بس انا قاعد ونجلاء مش لابسه كلوت وده واضح لما كسها طلع اودامي وهيا ولا كان في حاجه
انا زوبري بداء يوقف
وهيا مره واحده كده بتقولي بكل بجاحه
ابوك انبارح اخد حبايه وكان هيعورني
ولقيتها بتمسك كسها وبتقولي ضغط انبارح ع الشفايف لما كنت هتعور وهيا بتحرك ايديها ع شفايغها وبتبصلي وانا ببصلها وهيا بتقولي وكمان عض بزي اوووي وطلعت بزازها الاتنين وبتحسس ع الحلمات
وانا زوبري وقف وهيا مكمله وانا ببص عليها وزوبري وقف اودامها وهيا قالتلي لو تعبان طلعو ريحو عادي وعمل زي منا بعمل
انا بدون كلام طلعتووو وهيا ابتسمت وانا بدعك زوبري وهيا بتبص عليه وبتنيك كسها بصوابعها
وانا بلعب ف زوبري وهيا فتحت رجليها ع الطربيزه وهيا بتدعك كسها وبتلعب ف صدرها
وهيا قالتلي تعالي جنبي وخليني اخليك تنزل
انا وقفت وقعدت جنبها هيا نزلت رجليها
وفتحتها ومسكت زوبري
وبتقولي تعرف زوبرك حلو اووووي
ناشف وطويل لما تتجوز مراتك هتنبسط بيك اووووي وهيا بتدعك ولقيتها مسكت ايدي وحطتها علي كسها وانا بدون كلمه وانا بحسس عليه وهيا بتضغط ع ايدي وقالتلي لو ادعك اووووي
انا بدعك ف كسها اوووي وهيا بتضغط ع زوبري
وانا بسرعه علي كسها وهيا اااااااه ااااااااه وانا بضغط اوووووي وتلفوني رن كان بابا وقفت وبكلموو دخلت الاوضه عشان الصوت وكان بيطلب مني اجيب فلوس من واحد صحبو هيرن عليه انزلو اخد منه فلوس كانت عليه
طلعت وشوفت منظر جميل نجلاء نايمه ع وشها
ورفعه طيزها لفوق وبتدعك ف كسها من تحت
انا نزلت البنطلون ومن وراها وهيا بتقولي اوعي تدخلو انا بقولها لا وقفت وراها وبضرب طيزها وهيا اااااااه وهيا بتدعك ف كسها حرفيا كسها بينزل سير خفيف من العسل وانا
مسكت زوبري وحطيتو تحت كسها وهيا مسكتو بايديها ولقيتها بتحكو ف كسها ف كل جزاء
ولقيتها بتدخل الراس انا رجعت لورا
وهيا بتقولي ماتخفش مش هدخلو
وانا سيبتها وهيا مسكه زوبري وبتحكو ف كسها
راس زوبري بتحك مابين شفايف كسها
وانا حطيت صباعي علي خرم طيزها
وهيا ماعملتش حاجه وانا بحسس ع خرم طيزها
وهيا مسكت زوبري من ورا ولقيتها بتدخلو وانا طلعتو وهيا بتبصلي وقالتلي دخلو للنص بس
انا بقولها مش اتفقتي معايا مش هندخلو
هيا قالت معلش نسيت دخل الراس بس انا بقولها ماشي ابعدي ايدك
هيا فتحت طيزها بايديها الاتنين وانا مسكت زوبري ودخلت الراس وهيا بتحرك طيزها وانا ثابت وهيا رجعت لورا مره واحده زوبري دخل ف كسها للاخر وهيا اااااااااه انا طلعتو ومليان عسل
وهيا بتقولي غصب عني
انا بقولها مينفعش انتي مرات ابويا
قالت طب اعمل فيا الي انت عايزو انا لاول مره نزلت ومن السكس الي كنت بتفرج عليه نزلت بالساني ع كسها هيا ااااااه بتعمل ايه
انا كملت وبلحس كسها ولساني ف كسها
وهيا اااااااه ااااااااه حلو اووووووي حلوووو وانا بلحس كسها وهيا ااااااااه اااااااااه اووووي اووووي
وانا لقيتها قامت ونيمتها علي ضهري بالعافيه
وركبت عليه وكسها فوق وشي وهيا مسكت زوبري تمص في كانت بتبلعو وانا كملت لحس
وهيا بتبلع زوبري وبتلحس بضاني وهيا فصلت تمص شويه وهيا بتقولي هنزل انا لقيتها قعدت علي بطني وبتدعك كسها وبتنزل عسلها ع بطني كان سخن هيا قعدت وانا قعدت ومسكت بزها افعص في وهيا قالت بتعمل ايه
انا بقولها عايز امصهم
هيا بتقولي محدس لمسهم غيرك طليقي وابوك
عيب انا بفعص فيا
وهيا ساكته وانا اخدت الحلمه ف بوقي امص فيها ولعب بالساني فيها وانا لقيتها بتلعب ف شعري
وانا بزق فيها وهيا بتنام ع الكنبه وانا نمت فوقها وبرجلي فتحت رجليها وزوبري بقي علي كسها انا ظابطو علي كسها بطن زوبري بحكها ف كسها
وبمص بزازها
وهيا اااااااه وانا لما ابوس شفايفها هيا بتمسك شعري وانا فضلت كده 3 دقايق احك ف كسها لحد ماحسيت اني هنزل بقولها هنزل قالت ف اي حتي انت عايزها انا قعدت علي صدرها ونزلت كل لبني علي بزازها ووشها لبن كتير هيا مبتسمه
وبتاخد لبني من وشها وتبلعو ولبني الي ع صدرها بتدعكو ف الحلمات
وقالت كل مره خليني كده من بره عشان مانغلطش تاني بقولها انتي حلوه اوووي
ضحكت وقعدت جنبي وقالت اقولك سر
ابوك جيبني هنا عشان امتعو وبس
بقولها ازاي
قالت اوعي تقول لحد
لما انا اطلقت ابوك صاحب طليقي
وكان ليه كلام معايا
كلمني واتقابلنا وطلب مني نتجوز ولما قولتلو انت متجوز
قالي انا بحب جسمك وعايزك للنيك وبس
ابوك كان لما بياجي كنت بلبس ليه وهو مع جوزي عبيان توقف اجدعها زوبر
تعرف يوم ماخلاص اتفقنا كنا عند امي ف البيت
طلعنا ع السطح شويه بهدلني اخر بهدله امي سمعت اهاتي كنت بصرخ ابوك وقتها كانو زي الحصان حتي قبل مانتجوز
ونزل ف كسي ونزلنا امي قالت صوتك عالي كويس ان مش جنبنا جيران
ابوك انبارح اخد حبايه بهدلني
بس انت حاجه تانيه انا بقولها انتي مش حبلتي
قالت لا مش بخلف
انا لقيتها مسكت زوبري وضغط عليه وطلعت لبن ونزلت بالسانها اخدتهم وبتمص راس زوبري
وقالت طول ما الموصوع سر بينا هنريح بعض
انا بقولها هو محدش لحس كسك قبل كده
ابتسمت وقالت لا بس انت بتلحس حلو اوووي
انا بحسس علي كسها وهيا خلاص بقي كفايه ولقيتها بتخبي كسها ودخلت بزازها
وانا بقولها
جسمك حلو اوووي
قالت طول ماهو عجبك وانت زوبرك وقف تعالي وانا هريحو ليك ف اي مكان
انا بقولها اطلب منك طلب قالت اطلب
بقولها عايزك ترقصيلي
ضحكت وقالت انا بموت ف الرقص بس بشرط
بقولها ايه
قالت مدام طلبت حاجه انا هطلب منك حاجه قصدها بقولها ايه
قالت انا مستعده ارقصلك ف اي وقت تحب بس بشرط حاجه واحده تعملهالي مره واحده
بقولها طب قولي قالت تدخلو فيا من ورا
انا بقولها بجد قالت ايوه مره واحده بس
انا بقولها طب يلا هيا قالت دلوقتي
بقولها ايوه قالت لا اصبر امك مش جايه دلوقتي
انا وانت مع بعض لحد العصر
شويه كدا لما ترتاح انا روحت وقف وقالع الي تحت كلو وزوبري وقف اوووووي وهيا بتبص عليه
وانا بقولها يلا بمساعده مني فنست وانا دخلت زوبري ف طيزها كانت ضيقه شويه وانا بنيكها وهيا ااااااااااااه اااااااااااه وانا مكمل نيك فيها
كنت بنيكها اوووووي وهيا ااااااااه ااااااااااه حلو اوووووي وانا ماسك طيزها ووقف علي ركبتي وبنيك فيها وهيا قالتلي ماطلعش زوبرك لقيتها بتنام ع بطنها احساس حلو اوووووي وانا نايم فوقها وزوبري ف طيزها وانا بنط عليها بوسطي وزوبري ف طيزها وهيا ااااااااااه اكتر من 10 دقايق زوبري ماخرجش من طيزها
ونزلت لبني ف طيزها وهيا مبسوطه اوووي انا قعدت وجسمي تعبان وهيا قالت بسرعه روح اتشطف وغير هدومك انا بضرب طيزها الملبن ودخلت اخدت هدوم ودخلت الحمام اتشطفت وهيا نايمه زي ماهيا وقالت لبنك بيحرق طيزي
مش قدره انا فتحت طيزها ولبني وقف ع الباب مستني انها تقوم عشان يخرج
هيا وقفت وانا شايفها رايحه الاوضه وطلعت ملط ومعاها هدوم وبعد ماطلعت قعدت انا بقولها هترقصيلي امتي قالت ف اي وقت نتغدا سوا ورقصلك ودلعك كمان هيا دخلت تعمل الغدا وجسمها القشطه كلو اودامي
كنت ادخلها المطبخ وحضنها من ورا
ومسك صدرها وحسس علي كسها
هيا وقفه وانا ارفع عبايتها ودعك ف كسها
هيا ساحت ف ايدي لدرجه ان انا بقيت بنيكها بصوابعي وهيا وقفه ونزلت شلال علي الارض وانا لقيتها نزلت تمسح ولما خرجنا هيا دخلت ترش معطر عشان الريحه بعد ساعه امي وصلت دخلت غيرت واخدت دش وطلعت وانا دخلت الاوضه ونمت انا في فترت الاجازه بروح دروس بس

بس صحيت بعد ساعه
طلعت ولقيت الباب مفتوح وسمعت امي بتقولها براحه ياشرموطه براحه ونجلاء بتقولها اعمل ايه يعني انتي عايز تشيلي بالحلاوه
وبعدين انهارده يومك يعني
لازم نظبطك
امي بتقولها بسرعه عشان لو وصل
قالتلها لسه مش جاي دلوقتي
انا وقف وبعد شويه قالت نجلاء الواد علي موتني
قالتلها مش قولتلك خلاص كفايه
قالت نجلاء انا مالي هو طلب مني ارقص ليه وانا طلبت منو ينيك طيزي
وهو فشخني بقيت زي البوه تحتوو
ده لو شافك بترقصي هيفشخك نيك وكمان انتي ف االرقص احلي مني مليون مره
امي قالتلها انتي وسخه
ردت نجلاء
احسن منك ع الاقل مش هدور ع حد بره
ابنك زوبرو يدوب اي ست
وانا مش هسيبو انهارده خلاني زي المتناكه تحت منو انا همتع نفسي بيه
انتي مش عايزه انتي حره
امي ساكته
وانا بسمع الكلام ومش مستوعب
انا دخلت الاوضه وكبس عليه النوم تاني

نمت وصحيت 9 بليل
طلعت كانو قاعدين ابويا كلمني شويه وعطيتلو الفلوس الي كنت نزلت اخدتها وهو اتعشا ودخل ينام وامي راحت معاه
ونجلاء كاني جوزها قعدت جنبي وبتشربني عصير بايديها ولقيتها شغلت اغاني
وقاعده جنبي وبتهز صدرها وانا مسكت بزها افعص في
وهيا بتقولي عيب كده
انا مكمل وبقولها بزازك حلوه اوووي
قالت ابعد ايدك ولما ينامو هخليك ترضع فيهم برحتك
قولتلها عايزك ترقصيلي
قالت هرقصلك ودلعك ومتعك انا بعدت وهيا قعده وانا ماسك تلفوني ولقيت امي بعته رساله واتس
بس دي قديمه شويه
انا رديت عليها وهيا ردت علطول
وقالتلي عايزاك ف حضني
انا بقولها مالك
قالت جوزي المفرود كان ينام معايا بس بيقولي تعبان ونام وانا كنت عمله حسابي انهارده
انابقولها ياريتني جنبك
قالت تعرف انا حبيتك اووووي وحبيت الكلام معاك بس نفسي احضن راجل دلوقتي ويعوضني عن حرماني انا تعبانه اوووي
بقولها ابنك فين
قالت بره قاعد بقولها اطلعي اقعدي معاه
خليها يشوفك وانتي اتحركي وهزي جسمك
خليه ينيكك ف الصاله او ف المطبخ
هيا قالت ياريت انا في حاجه اقولهالك
انا حصل مني كذا كذا وقالن ع كل حاجه حصلت انبارح انا بقولها بكره تعطيلو حبايه منوم ومتعي نفسك بيه
قالت انا بفكر ف كده بردو
انا بقولها هو ينام انتي دلعي نفسك وركبي فوق منه وشبعي وخلصي ويبقي مفيش حاجه حصلت
قالت انا كمان نضفت نفسي انهارده بقولها نجلاء فين قالت قاعده بره مع علي
قولتلها شوفيهم ليكونو فوق بعض هيا قالت ثواني
انا روحت قافل الشاشه ونمت علي نجلاء بوس وتفعيص وهيا بتضحك وانا عارف ان امي بتبص علينا بعد دقيقه بعدت وهيا بتضحك وبتقولي مالك بقولها مفيش ضحكت وقعدت وانا رجعت وهيا مردتش وانا لمحت الباب مفتوح شويه
انا بقول ل نجلاء زوبري وجغني اوووي ضحكت ولقيتها قربت ومسكتو وبتقولي اصبر لما ينامو
انا طلعتو وهيا مسكتو وقالت اتغيرت فجاءه ليه كده وانا بقولها مصي هيا قالت هتفضحنا ولقيتها بتمص زوبري والباب اتقفل براحه انا فضلت دقيقه كده وهيا بتمص في وانا بقولها خلاص هيا قالت
انت هتموتني ضحكت وهيا قالت انا علمتك تنيك ازاي بس مش هتعذبني بقي
بقولها لما نتاكد انهم نامو قالت ماشي
انا رجعت بضهري ولقيت رساله بتقولي
نجلاء بتمص زوبرو الشرموطه
انا بقولها لو من اول مره سمعتي كلامي كان زمانك دلوقتي بتلبسي اجمل حاجه وبتنضفي جسمك ل ابنك عشان يتمتع بيك ويبسطك زي ماهيا مبسوطه
اعملي زي ماقولتلك بكره لما تنامو اعطيلو حبايه منوم وزي ماعملتي انبارح اعملي بكره
بس اركبي ع زوبرو واتمتعي بيه
انتي اوله من غيرك
انتي دلوقتي مش لاقيه حد
ونحلاء مبسوطه معاها شب صغير وبيدلعها
قالت طب يلا خليني انزل انا تعبانه انا دخلت ع النت وبحثت عن زوبر بكءا صوره يكون كبير
وبعتلها وهيا ااااه كل ده
هو ده زوبرك بقولها عجبك قالتلي اووووي
بقولها هتركبي عليه قالت ااااااه ده يقطع كسي من جوه بقولها لو توفقي تاجي الارض اجيبك اخدك ونيكك ف الارض برحتنا
قالت لا مينفعش
انا فضلت اتكلم معاها لحد ماهيا قالت انا نزلت ولما عرفت انها هتنام
انا قولت ل نجلاء يلا هيا قامت واخدتني للاوضه وانا قعدت وهيا فضلت ترقص بطريقه تجنن وانا بعد 10 دقايق وانا قاعد اخدتها ف حجري وقعدت وهيا بضهرها ساندها ع صدري واننا فاتح رجلي عشان تقعد وانا ايدي ع فخادها
وهيا بتقولي شقاوتك دي صعبه
اتا بقولها ليه قالت حد يشوفنا
بقولها لو عايزه تبعدي ابعدي وانا مسكت صدري بايدي الاتنين وبضغط عليهم
وهيا بتقولي اااااه وانا فضلت ادعك ف بزازها
وهيا قامت واخدتني من ايدي للاوضه ولقيتها اول مدخلت قلعت ملط وانا قاعد وهيا بتقرب مني
وبتقول وحياتك ل خليك تنزل لوحدك
هيا راحت ع الدولاب وطلعت حاجه زي قميص نوم بس ازرق هيا مسكتو وشكلو نااااااار قطعه واحده وشكلو بتاع رقص عشان الترتر الي في كتير بس من تحت زي الكلوت
انا لقيتها بتقولي ده الي جاب ابوك لعندي
انا لقيتها بتلبسو وشكلو تحفه عليها صدرها الكبير زي الملبن هو ستيان وفي خطيت من الجنب ماسك ف الكلوت هيا لبستو وهيا بتلف وطيزها ملبن الكلوت داخل ف طيزها
ويدوب مغطي كسها
انا وقفت وهيا بتبصلي وبيني وبينها نص متر
وهيا قالتلي اتفقنا من بره عشان عرفاك
انا بقولها ده للرقص
قالت اه
انا حطيت ايدي علي طيزها وهيا وقفه وانا مسكهم وهيا بتقولي كل ما الايام بتعدي انت بتاخد خبره اكتر انا مبقتش قدره عليك
بقولها طيزك حلوه اووووي
هيا بتقولي طيزي بس
انا لقيتها بتهز صدرها
وقالتلي مش حلوين
انا بقولها كل حاجه فيك تجنن
هيا قالتلي عايزك تقيل
تعالي قعدت ع السرير
وهيا وقفت وشغلت اغنيه ع التلفون الصوت واطي وقعدت ترقص عليها ومنظر طيزها وصدرها يجننو وهيا بتهز وطيزها بتفرقع ولقيتها بتفنس وبتحرك طيزها اودامي
وانا لقيتها بترجع وقعدت علي زوبري وكان زوبري فيها بتطلعو وتدخلو وبتحرك يمين وشمال ووقفت وبتضحك وانا قاعد وهيا بتقولي تعرف ان انت مش زي ابوك خالص
بقولها ازاي
قالت هعرفك بعدين
انا وقفت وبقرب منها وهيا بتضحك وبترجع بضهرها وضهرها بقي للباب
وانا قربت منها ولزقة فيها
وهيا بتقولي مالك
انا بقولها مش ابويا جيبك للمتعه
قالت ابوك مش انت
انا نزلت ايدي علي كسها ودخلتها تحت الكلوت
وايدي علي كسها وهيا وقفه
وبقولها مش خايفه حد يشوفنا
قالت محدش هيشوفنا
انا بحرك ايدي ع كسها
هيا وقفه وانا طلعت ايدي وهيا قالتلي نام ع السرير انا بقولها امشي اودامي هيا ضحكت ومشت اودامي وانا بحسس علي طيزها
وبضربها براحه ونيمتها ع السرير ورجليها ع الارض وزوبري علي طيزها كاني بنيكها وبضرب طيزها وهيا بتهز طيزها وقلبي وقف لما سمعت صوت بابا بينادي عليه
انا نزلت تحت السرير ونجلاء وقفه اودام المرايه
الباب خبط نجلاء فتحت
وابويا قالها لبسه ليه كده قالتلو مالبستوش من زمان قولت اجربو ابويا دخل وقفل الباب وبيسالها عني قالتلو مش عرفه شكلو نزل بيرن عليه التلفون بره
نجلاء بتقولو وحشتني
انا لقيت ابويا زنق نجلاء وبيبوس فيها
وهو بيقولها وانتي كمان وهو بيفعص فيها ولقيت الطقم نزل علي الارض وسمعت صوت بوس والسرير بيتهز وبعد 5 دقايق ابويا طلع من الغرفه ونجلاء قفلت الباب بالمفتاح وانا طلعت وهيا بتقولي عدت ع خير
انا بقولها عايز اطلع قالت دقيقه بس
نجلاء فتحت الباب وانا وقف وراها وهيا عريانه
انا طلعت زوبري وهيا بتبص برا وانا حطيت زوبري علي كسها وهيا ااااه قفلت الباب وهيا بتقولي بتعمل ايه انا دخلت زوبري ف كسها وهيا وقفه وانا ماسك طيزها وبنيكها والباب خبط مع صوت ماما انا طلعت زوبري ودخلتو ولقيت نجلاء فتحت وماما قالتلها خرجي علي عشان ابوه رايح الشغل دلوقتي وممكن يدخل عندك نجلاء فتحت الباب وكانت عريانه وامي شافتها وانا طلعت ومحروج اووووي وزوبري وقف طلعت ف الصاله وقعدت وامي ماكلمتنيش بس بابا خرج وسالني كنت فين قولتلو تحت وقف مع صحبي رن عليه نزلت ليه
قالي انا رايح الشغل وممكن انام هناك يومين بقوله ليه قالي حصل ظروف ولازم اروح
وهو طلع وامي دخلت ونجلاء طلعت ولبسه قميص نوم للركبه وبدون كلام نيمتني ع ضهري وركبت فوق زوبري وبتقولي احنا اتفقنا علي ايه
مش كده غلط
انا مردتش وهيا بتحك كسها علي زوبري ولقيت ماما خرجت وشافتنا ونجلاء كانها بتهزر معايا وبتضحك وانا بحاول اقومها وهيا بتحك كسها العريان فوق زوبري مع كل حركه تعض شفايفها وتبص ل امي الي قعدت
نجلاء كانها مش شايفه امي بتحرك كسها فوق زوبري اكتر من خمس دقايق وكانها راكبه حصان وهيا نزلت علي بنطلوني وصوتها واضح وانا تحت منها مولع وقعدت وبنطلوني غرقان من كسها
امي قالت ادخل غير هدومك انا دخلت الاوضه وبعد ثواني ببص شوفت نجلاء وقفت اودام ماما عشان تلحس كسها وانا شايف نجلاء وقفه وشكل ماما بتلحس كسها وانا بتفرج وبعد ما نجلاء بعدت انا دخلت غيرت هدومي وفضلت جوه شويه
وبعد شويه دخلت نجلاء وبتقولي تعالي نقعد بره
بقولها محروج اووي
قالت لا ماتتحرجش وبعدين دي امك هتتحرج منها ليه تعالي انا وقفت وهيا بتقولي امك بتحبك ومش هتقولك حاجه تزعلك
انا طلعت معاها وقعدت ونجلاء هيا وماما دخلو الاوضه عند نجلاء وانا سامع اهات ومخرجوش غير بعد نص ساعه انا قاعد والسماعه ف ودني ولا كاني سامع حاجه
وانا لقيت نجلاء قامت وربطت طرحه ع طيزها وبترقص لينا وانا ببصلها وهيا بترقص وبتدلع ف الرقص وماما بتبص عليها وهيا بتهز ف طيزها اودامي وماما بتقولها احترمي نفسك ياوسخه
ضحكت وقالت علي ده زي اخويا الصغير وقعدت ع حجري وانا لقيتها بتقولي صح ياعلي
انا مردتش وماما قالت انا دخله انام
قامت ماما ونجلاء بتقولي ماتخفش
ولقيتها بتقولي انا عايزه اركب عليك ونط وفضل انط عليه بس امك هتزعل مني
ادخل نام
انا بقولها طب ينفع دقيقه واحده
لقيتها وقفت وطلعت زوبري وفتحت رجليها ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا قعدت وفضلت تنط عليه وصوتها عالي وانا لقيتها قامت مره واحده وقالت كفايه انا زوبري مولع وهيا نزلت ببوقها وبلعت زوبري كلو وبتمصو وهو بيطلع ودخلتو ف البنطلون وقالت يلا ادخل
انا وقفت وزوبري نااار
وهيا قالت هتدخل ع امك كده وانا مسكت زوبري ودخلتو مابين فخادي ودخلت الاوضه امي نايمه ع ضهرها
وهيا مفتحه عنيها
وسالتني لما نمت جنبها
علي بقولها ايوه
قالت انت ابوك شافك عندها
بقولها لا استخبيت
هيا قالت ابوك عمل معاها حاجه
بقولها حاجه ايه
قالت زي مانت بتعمل معاها انا انحرجت اووي
وقولتلها ايوه عمل
امي حسيت انها زعلت وقالت طيب نام...........

الجزاء الرابع





انا نمت بس بفكر ف كل الي حصل وكنت زعلان عليها اووي
ليه ابويا بيعملها كده عندها حق تروح لحد برا
اليوم المفرود ينام معاها يسيبها ويروح ينيك نجلاء وكمان انا بنيك نجلاء وهيا عرفه
انا نمت بعد تفكير وصحيت الساعه 2 علي همهمات بفتح عيني شوفت منظر مصدقتوش شوفت ماما رفعه العبايه لفوق ومسكه خياره ف كسها بتخرجها وتدخلها وبزازها بره وانا ببص بعين واحده وهيا بتخرجها وتدخلها وانا اتحركت عشان ابقي نايم ع جنبي عشان ابص براحتي
انا بعد دقيقه امي قامت والخياره طلعتها وطلعت بره وانا لقيت السرير عليه عسل باب الحمام بيعمل صوت لما بيتقفل انا سمعتو
عرفت ان ماما دخلت الحمام طلعت وراها وسمعت اهات امي ف الحمام وانا طلعت زوبري وبدعك في وسمعت ماما بتعلي صوتها وصوتها راح شكلها نزلت انا دخلت الاوضه ونمت ع ضهري وف ثانيه جتلي فكره مسكت التلفون وطلعت حبايه المنوم من ضهر التلفون وشغلت الكشاف وامي جنبها كوبايه ميه عشان بتصحه بليل بتكون عطشانه
انا حطيت الحبايه فيها ونمت وبعد شويه امي دخلت مشغلتش النور عشان مصحاش
نامت وانا سمعت صوت شربها للميه انا فرحت اوووووي وهيا نامت خلاص
اتحركت انا كذا مره وبعد ربع ساعه شغلت الكشاف وببص ع الكوبايه كانت خلصت كلها بنادي عليها
ماما ماما وهيا مش بترد انا قفلت الكشاف وانا مرعوب وحطيت ايدي علي بطنها ومفيش رده فعل طلعت لحد مامسكت بزها وانا خايف اوووي بس مفيش حاجه بردو
بقيت اضغط علي بزها
وكان احساس جميل اووووووووي انا وقفت وشغلت النور وروحت اودام وشها بصحيها مفيش فايده انا طلعت بزها من القميص الي لبستو وكان يجنن والحلمه وقفه وشكلها تحفه انا مسكت تلفوني ونزلت اصور فيها فيديو صورت حته حته بزازها وشفايفها وحتي كسها رفعت القميص وشوفت كسها شفايف مقفوله علي كسها وشكلو يجنن انا طلعت زوبري وبصورو وقربتو من شفايفها وبحركو عليها رايح جاي رايح جاي
ومش مصدق انا روحت مابين رجليها
وفتحتهم وشوفت كس امي بينفتح اودام عيني كسها بيفتح شفايفو لما فتحت رجليها اانا روحت طفيت النور عشان ماتصحاش
وشغلت الفلاش والفيديو شغال
ومسكت زوبري وبقربو من كسها علي نور الكشاف وحطيت زوبري علي كسها احساس جميل اوووووي ودخلتو براحه ف كسها حسيت بنار محوطه زوبري انا بدخل زوبري للاخر وانا حاسس ان كسها بيرحب بزوبري بيحضن زوبري من كل حتي وانا ماتحركتش
وزوبري جوه كسها واتا بدخلو وطلعو براحه ادخلو وطلعو وانا مبسوط اووووي وروحت نايم عليها وبمص شفايفها وبصور وشي ووشها وزوبري ف كسها وانا بنيكها وانا مندمج اووووي وف قمه الهيجان وزوبري مولع نااااار
وانا بنيكها ف كسها براحه وزوبري زي المدفع
انا نزلت امص بزازها وعضها براحه ومتعت نفسي
والمتعه دي راحت لما لبني انفجر ف كسها بكميه كبيره فضلت عليها وقفت ومسحت زوبري بمنديل وروحت دخلت بزازها وروحت لكسها مسحت كل اثار البن من بره كسها كنت بفتح كسها عشان لبني يخرج ومسحو بس معرفش ان لبني هيكون لسه ف كسها وهقولكم حصل ايه وايه الي عرفني بككده
تاني يوم صحيت ومحدش جنبي طلعت ومفيش غير ماما الي كانت لابسه هدوم تقيله اول مره اشوفها كده من فتره
حسيت انها عرفت
طول اليوم امي لابسه تقيل بس نجلاء بتدلع فيا
وده خلاني ادخل معاها المطبخ ونروح ف بوسه طويله بوس وتفعيص
وهيا بتقولي حصل ايه بينك وبينها
بقولها حصل ايه
قالت انا بسالك انت لمستها
بقولها لا هلمسها ازاي يعني
قالت امال هيا لابسه ليه كده
بقولها برحتها
هيا قالتلي انهارده ابوك ف الشغل وامك كمان شويه هتروح مشوار وانا وانت هنبقي برحتنا
بقولها هيا هتروح فين قالت واحده صحبتها تعبانه وممكن تنام عندها كمان هنبقي برحتنا طول اليل
انا زعلت اووووي وعرفت ان امي هتروح طلعت ودخلت الاوضه ومسكت تلفوني نزلت الواتس وسجلتو ع الرقم ولقيت كذا رساله من ماما
بتقول فيهم انهارده صحيت حسيت ان حد كان بينيك فيا
انا فكرت انه من الخياره بس لما وقفت لقيت لبن بينزل من كسي
وبكمل قراءه لقيتها بتقول معقول علي يكون نام معايا وانا نايمه

انهارده كلمني المهندس وقالي انه راجع اجازه يومين وبيقولي تعالي نامي معايا انهارده وانا بصراحه محتاجه حد ينام معايا
انا تعبت بجد وجوزي مش بيهتم بيه
وابني بينام مع نجلاء وانا مش عارفه هو علي نام معايا بجد ولا ده عسل من كسي ولا ده لبن
بس انا حسا ان حد كان بينيك فيا
انا رديت عليها بقولها روحي اتناكي ونامي عند الدكتور ومتعي نفسك ممدام جوزك مهمل كده ولو ابنك ناكك ده شئ كويس
امي شافت الرساله وقالت انا همشي الساعه 8 بليل وهعرف جوزي بردو عشان يكون عارف
بقولها اجي اوصلك قالت هو هياخدني من الموقف قولتلها انا هركبك ع زوبري من البيت للموقف
هيا ضحكت وقالت وانا هنط علي زوبرك ع موصل للموقف هكون شبعت من زوبرك
انا بقولها شويه وكلمك قفلت الخط
وقعدت وانا بفكر هعمل ايه وحاسس اني خايف
كان لسه ساعتين
قولت هروح اجيب حبايه وخلاص المهم هيا ماتروحش فعلا طلعت ركبت توك توك واشتريتها ورجعت وللاسف امي نزلت بدري وانا دخلت الاوضه وقفلت ع نفسي وكنت زعلان اووووي
وانا فتحت الشريحه وبعتلها رساله
وهيا مردتش غير الساعه 11 وقالت انها هناك وانه ناكها مرتين وانها مبسوطه وبعتتلي صوره لجسمها وبتقولي كاني رجعت للحياه من تاني
وانا كنت زعلان اووووي
بس طلعت ونجلاء نايمه كانت بتخبط عليه مردش دخلت وهيا بقميص نوم
وانا بصحيها وهيا بتسالني كنت بخبط عليك قولتلها كنت نايم والسماعه ف ودني مسمعتكيش ونمت جنبها وتخيلت امي ونجلاء شكلها عايزه تنام بقيت ابعت رساله وهيا ترد عليه بعد شويه والساعه 7 الصبح امي قالت انها ف الطريق
وانها اتناكت 3 مرات وانها مبسوطه اووووي وانا دمي محروق امي وصلت البيت وانا لسه ف حضن نجلاء وكنت قاصد اخليها تشوفني ف حضنها وده حصل لما امي فتحت الباب وشافتني انا ونجلاء ف حضن بعض انا مش لابس غير بوكسر ونجلاء صدرها بره وايدي علي بطنها الباب اتقفل وانا زوبري مولع نجلاء صحت بعد شويه
وانا صاحي صبحت عليه
وبعد شويه امي دخلت وقالت ابوك ف الطريق يلا قوم انا وقفت وزوبري وقف وامي شافتو ونجلاء قامت وقالت استني هتخرج كده اودام ماما
ولقيت ماما بتزعق فيها وبتقولها مش وقته ياوسخه نجلاء بتضحك وبتقولها انا الي وسخه
وكان نجلاء بترمي عليها الكلام عشان تعرف امي هيا لسه جايه منين يعني
امي قالت بعدين نتكلم يلا ياعلي طلعت ودخلت الاوضه
بهدومي وبلبس
وامي دخلت وقفلت الباب وفضلت تزعق وهتتفضح والخ الخ
ولقيت الباب بيخبط وكانت نجلاء افتحي يا شريفه امي حسيت انها خافت
وسمعت صوت نجلاء بتقول انا ساكته ومش عايزه اتكلم ياسناء خليني ساكته وانا اذا كنت شرموطه ف انتي شرموطه بردو ولا نسيتي انتي جايه منين امي بتقولها اسكتي يانجلاء مينفعش كده
قالت انا حبيت اعرفك بس
انا نايمه ف حضن ابن جوزي وع سريري انتي نايمه طول اليل ف حضن راجل غريب امي انصدمت وانا ببصلها وامي قعدت وبتعيط
وصوت نجلاء سكت كانها عرفت انها خربت الدنيا
انا شوفت امي بتعيط
وانا قعدت جنبها وبقولها بتعيطي ليه
ياماما انا مش صغير وعارف ان بابا بيعمل ايه معاك بس ده مش عذر انك تخونيه
انا مش عارف مالي حاسس بشفقه عليها وحاسس اني عايز استغل الموقف ده
انا بمسح دموعها وبقولها خلاص بابا زمانه جاي
هيا بتمسح وانا بقولها غيري هدومك يلا وتعالي بره طلعت وقفلت الباب ودخلت المطبخ ل نجلاء وهيا ساكته
وانا بقولها بتكلمي امي ليه كده ياشرموطه بصتلي من فوق لتحت كده انا قربت منها وضربتها ع وشها بالقلم هيا صوتت امي طلعت بسرعه طلعتنب ونجلاء بتشتمني وفضلت تغلط فيا وانا بشتمها ودخلت الاوضه ونجلاء لسه بتتكلم وامي بتهدي فيها
ابويا سمعت صوتو الوقت عده عادي بدون اي كلام كلو عادي كان مفيش حاجه حصلت يومين كاملين ماتكلمش مع نجلاء ولا ماما
بس الي داخل مابينهم خارج
وده الي شوفته لما شوفتهم ف يوم بليل علي سرير واحد وكانهم بيصلحو بعض كانهم اشتاقو لبعض من تاني
كان معركه شايفها بعيني من الباب المفتوح كان نجلاء بتقولي اتفرج علينا وبعينك تلمس حد فينا
انا شايف نجلاء بتنيك ماما بالخياره ف طيزها وبتشتمها وبتقولها ناكك ونزل ف كس وطيزك ياشرموطه وانا لقيت نجلاء بتبصلي
وهيا بتقول يعني بتتناكي من غريب ومش عايزه ابنك ينكني محدش هينيكك غيري
جوزك مش بينيكك والمهندس سافر ومفيش غيري هينيكك
انا بتفرج ونجلاء بتقولها انا دخله الحمام نيكي نفسك علي مارجعلك
انا رجعت لورا ونجلاء مسكت ايدي ودخلتني الاوضه ولقيتها بتقولي انا اسفه اني غلطت فيك
انا اسفه كنت متعصبه
انا قطعت قميصها وهيا قلعتو وانا هجمت عليها وبنبوس بعض وانا طلعت زوبري ودخلتو ف كسها وفضلت انيك فيها وهيا مبسوطه وصوتها عالي وانا بعد 5 دقايق نزلت ف كسها وهيا بتقولي تعالي اتفرج ولقيتها وقفت وحطت ايديها ع كسها وطلعت ع اوضتها وانا طلعت وراها
وشوفت نجلاء فتحه كسها ولبني بينزل ف بوق امي الي فاتحاه وبتبلع لبني ولما خلصت نزلت نجلاء تكمل معاها وانا مبسوط ان انا ونجلاء رجعنا تاني وده شال كل الحواجز الي مابينا
يعني بعدها بساعتين نجلاء بتقول اودامي
امك انهارده قتلتني
تعرف ياعلي لبنك الي نزلتو ف كسي امي بلعتو امي بتشتمعا ونجلاء بتضحك عادي
والكلام بقي كتير ويهيج
نجلاء كانت بتقعد جنبي نبوس بعض
وتخرج زوبري تمصو اودام ماما عادي وتاخد لبني وتروح عند ماما وتطلعو ع شفايفها ويبوسو بعض
انا بقيت اتفرج عليهم ماما كانت ممانعه بس نجلاء كلمتها بتتسمع
وده خلاني اتفرج عليهم من قلب الغرفه وانا اتمتعت بيهم وهما بيمارسو سوا
الساعه 2 الضهر الاتنين نايمين عريانين من التعب
انا قلعت وماما شيفاني وروحت عند نجلاء ونمت عليها وزوبري دخلتو ف كسها وبنيكها وهيا حضناني وماما جنبي وشي الجنب التاني وايدي حطيها ع بز امي مسكتو وهيا بتحاول تبعدو وانا بقفش فيها وبضغط عليه امي قامت من السرير وانا بنيك في نجلاء وعيني ع جسم ماما الملبن قامت وبتلبس الكلوت ونجلاء بتقولها رايحه فين
قالتلها هقوم اتشطف
قالتلها ثواني وندخل سوا ولقيتها نجلاء بتقومني وماما خرجت وهيا قالتلي تعالي معانا نكمل جووه
انا فضلت ف الاوضه وبعد دقيقتين نجلاء بتنادي دخلت وشوفتهم وقفين عريانين تحت الدش ونجلاء بتقولي تعالي انا قربت ونجلاء نزلت البوكسر ونزلت ع زوبري تمص في وانا ببص ع جسم امي
ونجلاء وقفت وبتبوس ماما وانا مسكت نجلاء وزوبري دخل من ورا ف كسها وفضلت انيكها
اووووي وماما حضنه نجلاء وبتبص عليه وشايفه زوبري ف كسها
وانا وانا حضنها وبنيكها اووووي وانا بنيك فيها وبعد 10 دقايق من المتعه نزلت علي الارض وانا بدعك ف زوبري وهيا مسكتو وبتمص في واول منزلت ف بوقها خرجتو ونزلت لبن كتير علي وشها امي وقفه وبتحسس علي صدرها وهيجانه
ووقفت نجلاء وامي لحست لبني وانا وقف
وبايدي اليمين والشمال ايدي ع طيزهم
امي بايديها بتحاول تبعد ايدي من عليه بدون ما نجلاء تشوف
وانا مشيت ايدي علي خرم طيزها امي كانها اتكهربت وانا بلحس صباعي وامي شيفاني
انا وقفت ورا نجلاء وشغلت الدش وكلنا تحت الدش وبنضحك والاجمل لما ايدي تمسك بز امي وهيا تشوف وماتتكلمش
وكمان لما نجلاء حطت الشامبو علي شعرها ووشها عليه شامبو انا ف لحظه ايدي كانت علي كس ماما وهيا بتبعد ايدي وانا بدعك في وامي وقفه وبتبعد ايدي وانا دخلت صباع ف كسها وهيا كانها اتكهربت وعنيها انقلبت وانا طلعت صباعي ومصيتو ورجعت نشفت جسمي وطلعت وانا فرحان طول اليوم الهيجان مالي المكان يوم امي
عرفت من نجلاء ان ابويا هينيكها
وانا نكت نجلاء ف طيزها وكسها اسبوع كامل ع الحال ده هيجان مع ماما ونيك مع نجلاء
واجمل يوم لما اتفقنا يبقي ثلاثي بس بدون مالمس ماما طبعا وده امي وفقت عليه بعد الحاح من نجلاء
انا من نحيتي مبقتش بعمل احترام ل ماما
احترمها ازاي بعد الي حصل والي عرفتو
وكمان انا ف الحمام معاهم بعبصتها وهيا قبلت الوضع عادي وانا كنت بنيك ف نجلاء وهيا بتتفرج علينا وكانت لما بخلص بتلحس كس نجلاء وبتاخد لبني ف خلاص مفيش حاجه تخليني احترامها
اليوم ده كنت مبسوط رغم ان انا مش هلمسها او بمعني اصح مش هنيكها بس مش مصدق انها هتكون معايا ع سرير واحد
انا كنت مستني بابا ينام ف الشغل عشان نبقي برحتنا وهما وافقو ع كلامي
الحال دلوقتي ف البيت لبس خفيف خالص وهيجان طول اليوم
وانا ونجلاء كنا ف اي وقت نبوس بعض هيا تمص زوبري اودام ماما واحنا قاعدين وهيا تخليني انام عليها امص بزازها
وبليل كان يوم نجلاء مع بابا وامي ف الاوضه
دخلت الاوضه وكاني دخل علي مراتي ريحه جميله ولبسه قميص نوم للركبه ونص صدرها طالع وانا ببصلها وهيا بتبص للتلفون
وانا قلعت البنطلون ولبست شورت وفانله ونمت جنبها وبلعب ف تلفوني وبعد ربع ساعه تقريبا من السكوت
هيا ردت بكلمه كانت هتخليني اموتها
بتقولي علي
بقولها نعم قالت ابوك بكره هينام ف الشغل بقولها تمام قالت انا رايحه مشوار انا بقولها مشوار ايه
سكتت ثواني وانا دمي بيغلي بس مستنيها تتكلم
وهيا ردت وقالت شوف ياعلي انت عارف ابوك وانت مع نجلاء وانا حسه اني مبقتش ست
بقولها عايزه ايه من الاخر
قالت بكره هروح انام عند واحد
انا ببصلها وبقولها شيفاني معرص
قالت لا مش كده انا بقولها امال ازاي
انسي حد يلمسك غيري
لقيتها بتقولي قصدك ايه
انا بقولها انتي فاهمه قصدي
خروج مفيش عندك بابا ونجلاء ولو تعبانه اوووي انا هريحك انا
قالت ازاي هتريحني انا بقولها زي مابتريحي نفسك هيا قالت احترم نفسك ياعلي
انا قعدت وهيا زي ماهيا وبقولها انا غلط ف ايه وبعدين احترم نفسي لما تكوني محترمه
لقيتها قالت انت زباله انا بسرعه قفلت بوقها وايدي تحت علي القميص من تحت ودخلت ايدي علي كسها وهيا بتزق فيا وانا بقولها فين كلوتك يالبوه وانا بدعك كسها اوووي
وهيا ماسكه ايدي وبتحاول تبعدها
وانا دخلت صباعين ف كسها وهيا شهقت شهقه
وانا مكمل وهيا عنيها بتتقلب وانا مكمل وبعد 3 دقايق بسرعه وعنف هيا نزلت وكسها نزل علي السرير انا طلعت صوابعي وبمصهم اودامها وهيا بتبصلي وانا ضربت كسها وهيا طلعت اااه
وانا نمت جنبها تاني
وهيا بعد شويه بتعاتب فيا وبتقولي هقول ل ابوك انا مردتش بس بقولها شوفي الي جالك
انا بعتلها صور من الي كانت بتبعته ليه ع اساس ان انا الغريب الي شوفتها
هيا مصدومه واانا ببعتلها الصور كلها
وهيا مصدومه ومش بتتكلم وانا بقولها
لو عايزاني اصدمك اكتر هصدمك
بس مش دلوقتي
خلاص ياماما انسي حوار المشوار ده
لو عايزه تريحي كسك انا موجود
وزي مانتي كان نفسك تركبي علي زوبرو هو انا يعني الاتنين واحد
امي بتقولي انت ازاي عملت كده
انا قربت منها ومسكت وشها
وبقولها ماهو حرام اعرف ان امي بتطلع تتناك بره وسيبها
مش انا اوله بيها
وانا ببوس شفايفها وهيا بتبعدني وانا بايدي مسكت بزها وهيا مسكت ايدي بتبعدها
وانا ضحكت وحطيت ايدي ع كسها تاني
وبقولها سناء انا مش عايز منك حاجه غصب
انا مش عايزك تشوفي الراجل ده تاني
وانا مستعد انيكك كل شويه
ولو مش عايزاني انيكك خلاص هنقضيها من بره بس
فاهمه وبضرب كسها وهيا اااه وانا بلعب ف كسها
وبقولها اقولك سر انا نيمتها ع ضهرها ونمت علي صدرها وبقولها فاكره يوم لما قولتي انك حسه ان ابنك نام معاك بليل
هيا بتهز دماغها انا مسكت تلفوني وطلعت الفيديو وبعطيها ليه وهيا بتتفرج وانا بتفرج معاها ورجلي ع رجليها وايدي نزلتها لكسها بحسس عليها ماما كانت دايبه من الفيديو اتفرجت عليه كامل بدون ماتتكلم
انا بقولها انتي عرفتي كل حاجه وانا عارف كل حاجه عنك
شوفي انت عايزه ايه وانا معاك
بس اعملي حسابك محدش غريب هيلمسك
ولوفي زوبر تاني هيدخل جوه هنا وانا بضرب كسها بقولها هيكون زوبري
ولو مش عايزه برحتك بس انا مش هقدر اتحمل
انتي لازم تخليني انزل يوم مانكون سوا
وانا لازم اخليك تنزلي بردو
قالت بس كده عيب ياعلي انا امك
انا نمت عليها بالكامل وجسمي علي جسمها
وبقولها لا مش عيب انا بحبك وانا عارف انك تعبانه وانا مستعد اريحك من غير مانجلاء تعرف
بس انتي تكوني عايزه كده وانا مش هدخلو فيك غير برضاك
ومن انهارده كل شئ مابينا متاح
بس الا النيك هيا قالت قوم من عليه
انا ببوس شفايفها وبقولها هو ازاي بابا مش شايف الحلاوه دي كلها
واخدت شفايفها ف بوسه وهيا بتحاول تبعدني عنها وانا نمت جنبها وبضحك وبقولها تجنني
وروحت نايم ع جنبي
وبقولها مش كنتي تاجي معايا الارض وبضحك وهيا قالت طلعت وسخ
انا بقولها خليني امص بزك شويه
قالت مينفعش انا ضغط عليها بايدي وطلعت بزها ونزلت فيه مص كنت بمص فيها بشفافي وهيا مقاومتها قله كتير وانا بمص في وطلعت التاني كنت امص ف بز والتاني احرك صباعي عليه والحلمه نص العقله بتاخدها ف بواق وتمصها برحتك فضلت امص فيهم وهيا ايديها ع شعري وكانت مستمتعه وانا نمت ع ضهري تاني وهيا مبسوطه ودخلت بزازها
وانا زوبري وقف ومسكت ايديها حطيتها ع زوبري وهيا بتبعد ايديها وانا خليتها تمسك زوبري
من فوق الشورت وانا ماسك ايديها
وبقولها زي ماريحتك ريحيني
انا ماسك ايديها وبدعك بيها زوبري ولما هيا استجابت طلعت زوبري وخليتها تمسكو وهيا مسكه زوبري وبتدعك في طبعا انا ماسك ايديها وبحركها
انا فضلت كده شويه وانا بدعك ف كسها وهيا مسكه زوبري وانا وهيا صوت همهمات بسيطه طالعه مننا وانا بقولها هنزل وف لحظه قعدت علي صدرها وامي لوحدها فاتحت بوقها وانا دخلتو ف بوقها كلو وبنيكها طالع داخل وامي بتبلع زوبري انا طلعت زوبري وبنزل علي وشها وبوقها وهيا فاتحه بوقها بتاخد لبن بينزل وانا لما خلصت دخلتو ف بوقها وبقولها نضفيه امي بتمصو براحه وبالسانها بيتحرك علي راس زوبري
وانا لما خلصت طلعت زوبري ونمت جنبها وبقولها
شوفتي ريحنا بعض ازاي
قالت انت دخلتو ف بوقي ليه انا كنت عايزاك تنزل جوه عشان ماتغرقش الدنيا
انا بقولها انتي مصك حلو اووووي وانا مسحت شفايفها وببوسها بوسه تجنن ونمت وهيا قامت وبتمسح وشها ونامت وانا معاها وكنت مبسوط باليله دي وانهارده اليوم الي كلو هيجان من ماما ونجلاء وبليل جنس ثلاثي.........

الجزاء الخامس





صحيت تاني يوم علي اجمل منظر
ماما جنبي وانا شايفها زي العسل نايمه وانا ببص عليها زوبري وقف بس وانا بتفرج عليها
عشان الحلو مش بيكمل اليوم ده بابا تعب مراحش الشغل اصلا وطول اليوم انا بتحرش بعيني انا وماما عادي كل حاجه مابينا احترام اودام الكل
بس نجلاء كانت هيا الي بتبداء معايا بطريقه صعبه كمان
وده حصل ساعه الغدا مش عارف عندها جراءه كده ازاي لما اكون معاهم عشان اطلع الغدا تروح تمسك زوبري اودام ماما وتفضل تحك في بايديها وامي تقولها يامجنونه وهيا ولا هنا زوبري وقف وهيا دخلت ايديها جووه وطلعتو وبتدعك في
ماما لوحدها وقفت عند الباب بتبص وده جمد قلب نجلاء اكتر ونزل علي زوبري تمص في وانا وقف ونجلاء بتمص بطريقه تجنن وماما وقفه وانا المنظر والجمال مستحملتوش ولقيت زوبري بينزل ف بوقها وهيا بتمص وقفله شفايفها علي زوبري
ولبني بينزل وهيا بلعتو وفتحت بوقها و قفت انا هتجنن وهيا قالت بكل وضوح ماهو انا مش هعدي اليوم كده ع الاقل هشرب لبنك
امي شتمتها وطلعنا ابويا طلع من الاوضه واتغدينا ونجلاء بتمص ف صوابعها بطريقه كانها بتمص زوبر خلصنا وبليل انا نمت بره
والساعه 12 بليل نجلاء طلعت وانا كنت صاحي وهيا اخدتني عندها وانا نازل فيها نيك ف كل حتي فيها انا قلبي كان هيوقف لما الباب اتفتح وكانت ماما
وانا مخلي نجلاء مفنسه وزوبري ف كسها انا وقف ع ركبي
وماما قالت صوتكم واضح كويس انه نايم
انا طلعت زوبري امي شافتو وانا دخلتو ونجلاء طلعت ااااااه وانا بنيكها اودام ماما وهيا قفلت وخرجت وانا مكمل نيك فيها وبعد شويه نزلت ف كسها
طلعت نمت ع الكنبه وتاني يوم زي الي قبله هيجان ومتعه
مفيش اجمل من كده هيجان من امك ومرات ابوك
وانهارده ليله ماما
كان اليوم عادي نمت جنبها وانا جسمي سخن وانا بقولها ماما هو انتي زعلانه مني
قالت هزعل ليه ياحبيبي
بقولها علي الي بيحصل
قالت انا بفكر كتير ف الاخر انا الي بطلع غلطانه انت ملكش ذنب
كل ده بسببي
انا بقولها انا بحبك اوووي ياماما وكنت زعلت اوووي لما بتروحي للمهندس ده
بصراحه انا مش عايز حد يلمسك غيري
قالت مينفعش كده ياعلي انا امك وكل ده غصب عننا انا بقولها انا هريحك وزي ماتفقنا بدون نيك
هيا قالت احترم نفسك
انا قربت منها وبقولها
انهارده نجلاء قالت ان ابويا جيبلها حبايه فياجرا
امي مردتش وانا حطيت ايدي علي بطنها ونمت علي ايديها وبقولها هو ينفع نتجوز
ابتسمت وقالت ابوك شبع مني والدور ع نجلاء
انا بقولها بس انا لسه وهيا بتقولي لسه ايه
مسكت بزها وهيا بصالي وهيا بتقولي مينفعش كده ياعلي انا بقولها ليه
انا هعوضك عشان خطري خليني اريحك وريح نفسي قالت مينفعش ياحبيبي الي حصل ماينفعش يتكرر انا ماسك صدرها وبضغط عليه وبقولها تعرفي انك احلي من نجلاء مليون مره
وانتي خساره ف باابا
قالت عيب ياعلي ده ابوك
انا بقرب منها وبقولها بحبگ
واخدت شفايفها ف بوسه طويله وهيا من مقاومه لحضن وتحسيس ع ضهري
وكانها خلاص ساحت وانا نمت عليها وببوس كنت بمص شفايفها وزوبري عند بطنها انا فضلت افعص ف صدرها وبعد دقيقه طلعت بزازها ونزلت فيهم مص وتفعيص حرفيا هيا تحت ايدي سايحه مفيش اي مقاومه منها وصلنا لمرحله انها مسكت صدرها عشان امص فيهم وانا امص فيهم ومص ف شفايفها وبعد ماقعدت علي بطنها دخلت زوبري مابين صدرها ونزلت نيك فيهم وهيا بتضغط وانا نزلت ع كسها بحسس عليه وهيا مستسلمه خالص
وده واضح لما فتحت رجليها والكلوت لابسه وانا طلعت زوبري وبحك في كسها وهيا ااااه وانا ماسك زوبري وبدعك ف كسها وماما اااااه اممممم
وبعد خمس دقايق شايف كلوتها اتغرق عسل مره واحده اولا الكلوت لكان زمانو غرقني
انا بعدت كلوتها ومسكت زوبري وبحكو ف كسها اووووي وهيا كسها مفتوح وجاهز للنيك وهيا مش بتعمل اي حاجه انا ماسك زوبري وبحكو ف كسها رايح جاي فضلت كده شويه وهيا بتدعك ف كسها بايديها وانا بحكو لدرجه ان ماما من هيجانه
فتحتلي كسها بصابعين وكانها بتقولي يلا دخلو
انا بحك زوبري ف كسها وبدخل الراس وخرجو وانا شايف سير عسل بيخرج من كسها انا بحك زوبري ف كسها ولما حسيت اني خلاص بدعك في وهيا بتدعك ف كسها وانا عرقان ولبني وجهتوو لكسها ونزلت كل لبني ع كسها وهيا مبسوطه ووشها بيقول كده مرتاحه وانا نمت عليها ببوس فيها وبعد دقيقه نمت ع ضهري امي قامت زي ماهيا طلعت بره ورجعت غيرت الكلوت
وقالت قوم اتشطف انا وقفت واخدت هدوم واتشطفت وامي باين عليه انها مش زعلانه وده فرحني
لدرجه ان هيا شايفاني مبسوط
وهيا كمان الابتسامه ع وشها
وهيا قالتلي علي اوعي تعمل حاجه اودام نجلاء هتفضحنا خالي بالك
قولتلها مستحيل طبعا
وانا من فرحتي قربت منها وهيا ابتسامه علي وشها وانا بقولها ماما اطلب منك طلب
قالت ايه هو

قولتلها عايز امص صدرك
قالت مانت كنت بتعمل ايه من شويه
قولتلها لا كنت مشغول هيا ضربت صدري
وانا مسكت صدرها وهيا بتقولي ابعد ايدك
انا بقولها هتعملي ايه
هيا بدلع نزلتهم ولقيتها بتطلع ع السرير
ونامت وبكل دلع قالت تعالي
انا قلعت الفانله وفضلت بالبوكسر
هيا قالت بس براحه عشان الصوت
انا روحت عند رجليها وفتحتهم وانا بحسس ع فخادها وبدعك فيهم وهيا بتقولي انت بتعمل ايه مش قولت فوق بس انا ضحكت وحطيت ايدي ع كسها وبحسس عليه من ع الكلوت
وهيا بصالي وانا بحسس علي كسها براحه
وهيا ساكته وانا طلعت عليها وحطيت زوبري فوق كسها زوبري متصدر ف كسها
وهيا نامت علي ضهرها واخدت راحتها
وانا بقولها افتحي رجلك هيا فتحت رجليها وانا رايح جاي علي كسها كاني بنيك فيها وهيا امممم وانا ببوس شفايفها وخدها
وهيا قالت هو ده الي هتمص بس
انا بقولها لو فكرتي ف الراجل ده تاني هقتلك
هيا قالت خلاص انساه بقي
انا بقولها زوبري هيقطع البوكسر
هيا ضحكت وقالت ايوه حسا بيه كويس اني لابسه كلوت
انا بقولها خليني ادخلو جووه
هيا قالت بعينك
انا موافقه محدش يلمسني غيرك بس من بره
انا بقولها ماشي بس ف اي وقت
قالت لا مش كل الاوقات كمان
انا بقولها طب الراس
قالت الراس اه عشان تدخلو زي المره الي فاتت وتقولي غصب عني
ضحكت وهيا قالت وبعدين يلا قوم من فوقي
وزقتني وانا نمت ع ضهري وهيا بتضحك
وانا زوبري وقف ف البوكسر ونمت ع جنبي وحطيت ايدي علي صدرها
بقيت اضغط عليه وهيا مش بتعمل حاجه وانا دخلت ايدي تحت القميص ومسكت صدرها وانا بدعك في ومسكت الحلمات بدعك فيها بصباعين

انا بضغط عليها وماما بتمص شفايفها
وانا قربت راسي منها
وضربت بزها وهيا اااااه
وانا بقولها وجعك

هيا مردتش انا بقولها صدرك يجنن
انا بشفايفي قرصت علي حلماتها وبقيت امص فيهم وبايدي التاني بضغط علي بزها التاني
وانا بمص في بزها اووووي كنت مستمتع اووووي وماما اهات خفيفه
وانا نمت عليها وهيا فتحت رجليها وانا قلعت البوكسر وزوبري علي كسها من فوق كلوتها
انا فضلت اكتر من 10 دقايق امص في شفايفها وصدرها وزوبري رايح جاي علي كسها انا كنت بمسك زوبري وبحكو اوووي ف كسها
امي كانت مولعه
انا زوبري مرفوع لفوق وطلبت منها تمص
وهيا رفضت بس وفقت انيك صدرها انا خليتها تضم بزازها علي زوبري
وانا بنيكها اووووي وانا بقولها افتحي بواق
امي فتحت بوقها واتا دخلت زوبري ف بوقها وهيا لوحدها ضمت شفايفها عليه وامي لوحدها بتمص زوبري وانا ااااااه وزوبري انفجر ف بوقها امي لسه زي ماهيا وانا طلعت زوبري وهو ع وشها وهيا طلعت لبني ونزلتو علي ايديها وقالتلي ابعد كده
انا قعدت وهيا بايد بعدت كلوتها والي فيها البن راحت ع كسها بتدعك في اووووي وانا شايفها بتدعك ف كسها اووووي وبعد ثواني شوفت كسها بينطر عسل ع السرير وانا روحت ابوسها بسبب صوتها كنت بمص شفايفها وحطيت ايدي ع ايديها وبحسس ع كسها احساس جميل
وانا ضربت كسها براحه كذا مره
وبعد كده امي غطت نفسها
وانا نايم ع ضهري واخدت بوكسري والفانله ولبستهم وبعد شويه امي طلعت ورجعت بعد شويه بعبايه بيتي واتشطفت وقالتلي قوم خد دش علي ماغير الملايه دي
انا وقفت واخدت طقم ودخلت الحمام نجلاء وبابا ف سابع نومه اتشطفت وخرجت ودخلت الغرفه وماما كانت نايمه كانت غيرت الملايه
انا روحت ف النووووووم محستش بالدنيا من حوليه بس حلمت بيها وانا بنيكها وصحيت مستحلم ومنزل لبني اتشطفت وحظنا الحلو بقي بابا عرفنا انه مش هيطلع الشغل انهارده وبكره يعني مش هنعرف ننام سوا
انا كنت زعلان بصراحه بس مفيش ف ايدي حاجه اعملها بس بردو مفيش احلي من التقفيش في نجلاء
انا كنت بستني الحظه الي بنكون لوحدنا فيها
زي ساعه الغدا انا وقف مع نجلاء وزوبري عمود كنت بقفش فيها وهيا تمسك زوبري لدرجه ان انا طلعت زوبري وهيا نزلت مصتو لثواني
نجلاء كانت حاميه اوووي ف الجنس وبذات بتخليني اعشق الجنس وحركاتها تجنن
يعني تقعد جنبي وبابا قاعد وهيا تميل بجسمها اودام وبابا مش شايف ايديها وهيا ع زوبري لدرجه ان ايديها مسكت زوبري وهو وقف وبتدعكو ولما بابا دخل يريح هيا دخلت شويه وخرجت وماما قاعده
وبكل جراءه قعدت جنبي ودخلت ايديها ع زوبري وبتدعك في اودام ماما وانا زوبري وقف
وهيا فضلت كده وتفت عليه وبتدعك في والكل ساكت وامي قامت مدايقه بعد ماشتمت نجلاء
وانا زعلت وبقولها بس احسن بابا يطلع
قالت هو نام بقولها طب استني شويه

بعدت ايديها وقعدت وهيا عماله تهيج فيا
ولقيتها بكل جراءه وهيا فتحت رجليها ونزلت بنطلونها وانا ببص عليها وقلعت الكلوت كمان وانا لقيتها بترمي علي الكلوت
وبتقولي تعالي ساعدني في غسيل الصحون ولقيتها بتلبس البنطلون تاني وقامت وانا بعد شويه روحت وراها وشوفتها رفعه العبايه لوسطها وهيا مربوطه
وانا لقيتها بتقولي تعالي ياعلي شوف كده في حاجه بتقرصني هنا وبتشاور من ورا ع طيزها
انا قربت وهيا فتحت رجليها وشوفت البنطلون مقطوع من عند كسها انا خوفت بس هيجان وانا لقيتها فنست وبتغسل وانا طلعت زوبري
ودخلتو ف كسها علطول وهيا اااااه وانا بنيكها وهيا ايديها علي الحوض وهيا فنست خالص وانا مكمل نيك فيها وزوبري جوووه كسها
انا من خوفي ببص ع باب المطبخ
شوفت ماما بتبص عليه اول ماشوفتها عملتلي تعالي انا مكمل ومش عارف اعمل ايه
وانا بسرعه خرجت زوبري وبقولها الباب بيتفتح
هيا نزلت العبايه وانا فتحت التلاجه
وانا طلعت وقعدت وهيا طلعت وقالت بتضحك عليه قولتلها خليني بعدين نكمل
قالت احا طب وكسي
انا بقولها دلوقتي لا
هيا قالت خلاص انا دخله اريح نفسي ف المطبخ لو ابوك طلع اغمل صوت
انا استنيت لحد منزلت وهيا طلعت وبتقولي خلاص هيا دخلت الاوضه وانا دخلت عند ماما
وهيا نايمه وبتقولي مش قولتلها خليك تقيل مش كل ماتشوفها عايز تنيكها
انا ابتسمت وبقولها حاق عليه ياعسل
ماهو لو تهتمي بيه شويه انتي بتخليني اتعب اكتر
هيا مردتش وانا وقفت اودامها وزوبري وقف وبقولها مش هتريحيني وهيا بصالي
وانا بقولها مصي بقي
هيا مسكت زوبري وبتدعك في وانا متحمس
وانا طلعتو وكان عليه عسل خفيف من كس نجلاء امي مسكتو وبتدعك في وانا وقف وامي تفت علي ايديها وكملت دعك في
انا وقف وبقولها يلا بقي وهيا قالتلي هبوسه بس غير كده لا زعلت بس وفقت هيا بتبوس كل حتي في وانا وقف
وهيا رفعتو ولقيتها بتبوس بضاني كمان وده حمسني اووووس بقولها مدام مش هتمصي الحسي بضاني بس
هيا طلعت لسانها ع بضاني وبتحرك فيهم وانا مغمض عيني بستمتع بيها بس مكملتش المتعه عشان بعدها ماما تبلع بيضه وبتمص فيها وانا ببصلها وهيا بتشفطها وتبدل ع التانيه
وانا لما حسيت اني قربت
دعكت زوبري وهيا فهمت
ولقيت لسانها علي زوبري من تحت
وانا بقولها هنزل هنزل ولقيتها ف لحظه بلعت زوبري وانا ملحقتش ولقيت لبني بينزل وهيا بتاخدهم وحرفيا مخرجتش زوبري غير وهو بيلمع ده لقيتها بتضغط عليه من ورا لاودام عشان لبني يطلع وانا بقولها مصي وهيا بتمصو وانا طلعتو وهيا مبسوطه
تعرف الغيره امي حصل معاها كده انا نمت عليها وهيا بتقولي ياحبيبي انا مش عايزاك
تفضل كده علطول نجلاء دي هتتعبك
انا بقولها انا مستعد ابعد عنها
بس تخليني اعمل معاك الي نفسي في
بقولها انتي عرفه
قالت ماينفعش نعمل الي ف بالك
وبعدين انا مش حرماك من حاجه
قولتلها انتي حلوه اوووي وببوسها وهيا مبسوطه نمت كتير وصحيت الساعه 9 وكان كلهم ف الصاله طلعت سلمت عليهم
وماما قالتلي هقوم اعملك عشا عشان هنام
قولتلها ماشي
اتععشيت وكلو تمام
ونجلاء قالت انها هتسهر وابويا من بكره هيروح الشغل وينام هناك لتاني يوم
احلي حاجه ف اليوم ده ان الكل نام حتي نجلاء قالت هتسهر ودخلت نامت
انا سهران لساعه 4 امي طلعت من الاوضه ولبسه قميص نوم يجنن انا ببتسم ليها وهيا بتقولي لسه سهران
بقولها مش جيلي نوم
هيا دخلت الحمام وانا قربت وهيا لما خرجت
شافتني وهيا قالت ابوك نايم انا قربت منها
وهيا اتصدرت ف الحيطه وانا بقيت لازق فيها
وبقولها عمل حاجه انهارده
قالت عيب ياعلي
انا بايدي حطيتها علي كسها العريان
وهيا ياخربيتك انا بقولها عريان ليه كده
قوليلي بقي هو ريحك
هيا قالت ايوه انا بقولها يخساره كان نفسي مايددخلوش عشان تطلبي ادخل بتاعي
هيا قالت بعينك وبعدين ابعد ايدك
انا دخلت صباعي وهيا وققت ع طراطيف صوابعها وبصباعي التاني كان محصلو هيا نزلت ايدي وقالت حسابك معايا
وهيا دخلت الاوضه وانا روحت نمت وصحيت الساعه 10 الصبح والبيت ساكت
بصراحه خوفت ليكونو راحو تاني عند المهندس ده فضلت انادي عليهم مفيش حد هنا او هنا
بس الوقت مطولش وطلعو بعبايات البيت وعرفت انهم كانو تحت
مبسوطين اوي وبيضحكو
الميه رجعت لمجريها
انا صبحت عليهم وهما قاعدو والدنيا تمام
وقعدو ونجلاء قلعت العبايه وتحتو بيجامه ضيقه وشكلها حلوه انا مفيش اي جديد انا قاعد وماسك تلفوني وامي عملت فطار وفطرت وكلو تمام
اليوم كان ماشي عادي كان مفيش حاجه هتحصل اصلا بليل
وده حاجه كنت مستغرب منها ده مش اسلوب نجلاء انا صممت ان انا مش الي ابداء معاهم عشان كده دخلت الاوضه وريحت جسمي ورجعت نمت لوحدي وصحيت ومسكت التلفون وببص ف الساعه كانت 7 بليل
نمت كتير بس شبعت نوم
بس لما طلعت حسيت البيت اتغير مش ف الشكل لا ده مكنش البيت الهادي بتاع الصبح
انا شوفت الاتنين فاتحين رجليهم وكل واحد بتحسس علي كسها العريان واتا لما شافوني ماما غطت نفسها ونجلاء بصالي ولما قربت لقيتهم مشغلين فيديو سكس ع الشاشه
انا لقيت نجلاء بتقولي طول اليوم نايم واليوم هيروح مننا انا بقولها هيروح ده انتي شكلك خلاص
ضحكت وقالت ده انا بسخن ليك
انا لقيتها مسكت ايدي وبتحكها ع كسها انا هتجنن وانا لقيت كسها كلو عسل وهيا بتعض ع شفايفها
انا زقيتها علي الكنبه قعدت وانا فتحت رجليها وهيا رفعت كعب رجليها ع الكنبه وانا نزلت ع كسها الحس في اووي ومص عسلها
وماما شوفتها بتعصر كسها اول مابصتلها هيا وقفت ونجلاء وقفت وقالت
يلا ندخل جوه
ماما قالت هدخل اغير ونجلاء قالت خلاص انا هستناكم عندي
كل واحده دخلت. اوضتها
وانا دخلت علي ماما وهيا وقفه وانا بقرب منها
وحضنتها من ورا وبقولها كده حلو ماتغيريش
هيا قالت تحب لون ايه انا مسكت صدرها وبقولها اي حاجه حلوه عليك بس ده حلو شاورت ع واحد اسود وهيا اخدتو وانا وقف وهيا قلعت القميص ولبست ده كان قصير وانا
قعدت علي ركبي وببوس فخادها وهيا وقفه وهيا قالت خلاص رجعت لورا وقالت اوعي تلمسني عندها انا بقولها حاضر ماما خرجت وانا قلعت هدومي ولبست شورت بس
وزوبري وقف وبعد شويه روحت هناك وشوفت نجلاء بتلحس كس ماما
انا وقفت ورا نجلاء وبحسس ع طيزها
وضربتها عليها وفتحت طيزها ونزلت لحس في كسها وهيا بتلحس ل ماما وانا خلصت وبقولهم اقلعو والاتنين قلعوو بقي عريانين واجمل حاجه لما نجلاء نامت فوق ماما تبوس فيها انا شوفت كس ماما انا حطيت ايدي عليه وبدعك في
ودخلت صباعين وبدخلهم وطلعهم
وانا بعد دقيقه لما نجلاء خلصت بوس ف ماما انا لقيتها بتاخدني ف النص وحطت رجل عليا
وبتبوس شفايفي وايديها بتحسس علي صدري وبنبوس بعض
ماما الجنب التاني بس مش بتلمسني
وانا لقيت نجلاء طلعت زوبري وهيا بتقول ل ماما تعالي معايا نمصو يابت
ماما رفضت ونجلاء نزلت عليه فضلت تمص في وتلحسو من كل حتي وايديها علي كس ماما
وانا لقيت ننجلاء ركبت علي زوبري ودخلتو ف كسها وانا طلعت زوبري وبقولها عاسز اشوفكم الااول مع بعض نجلاء قالت برحتك ولقيتها نامت فوق ماما ونزلين ف بعض بوس وتفعيص وانا فتحت رجل نجلاء ووقفت وراها وهيا ف حضن ماما
كس نجلاء فوق كس ماما وده هيجني مسكت زوبري وحكيتو ف كس ماما رايح جاي كذا مره وراسو بدخلها لجوه وانا طلعت زوبري دخلتو ف كس نجلاء وهيا فوق ماما بنيك فيها اوووووي وطلعو وحكو ف كس ماما
ورجع انيك نجلاء
احساس حلو لما يكون تحت منك اجمل اتنين شوفتهم انا لقيت نجلاء واخدت وضع 69 وماما تحت ونجلاء بلعت زوبري تمص في وتنزل وتلحس كس ماما وتبادل عليهم نجلاء فتحالي كس ماما بايديها ومسكه زوبري رغم ان انا كنت مولع وكنت ماهصدق بس مردتش ونجلاء بتنيك كس ماما بصوابعها وبتمص زوبري وانا روحت الحنب التاني وزوبري فوق ماما
انا دخلت زوبري ف كس نجلاء وماما بتلحس براحه وانا خرجت زوبري وماما فتحالي بوقها وانا دخلتوو للاخر وهيا بتمص وانا طلعتو وكملت نيك
ف نجلاء وبعد شويه قامو يغيرو الوضع وانا لقيت نحلاء قالت ريح نفسك وتفرج علينا
انا شايف معركه مابينهم كل واحده بتاكل ف التانيه المعركه خلصت غلي ان الاتنين نايمين تعبانين ماما نايمه علي ضهرها ونجلاء ع بطنها
نزلو كام مره انا وقفت وبراحه حكيت ايدي ع كس ماما وهيا بصالي وبتبص ل نجلاء وانا زوبري وقف صاروخ وانا نمت عليها بدون صوت وزوبري من وقفتو وهيا اصلا فاتحه رجليها وزوبري حركه واحده ويدخل ف كسها
بس انا مصبرتش وحركه نفسي لاودام زوبري دخل ف كسها ماما كاتمه بوقها وزوبري ساحب ف كسها ولما لقيت نجلاء اتحركت
وانا بسرعه نمت عليها وزوبري من كس ماما ل نجلاء دخلتو من ورا
وايدي علي صدر ماما وماما بصالي وانا بنيكها واودام ماما عملنا كذا وضع وماما مفركته كسها اودامنا وانا مخلي نجلاء نزلت مرتين
ماما فاتحه رجليها ومكمله دعك
وبتنيك نفسها كنت بنيك ف نجلاء بسرعه وبقوه عشان تسمع ماما اهاتها كنت عايزه اعرفها اني قوي كنت بنيك ف نجلاء بعنف نجلاء تعبت مني ومن ماما امي بايديها بتفتحلي كسها وانا ببص عليها وبنيك ف نجلاء ماما بتدعك بايد وبتفعص صدرها بايد انا طلعت زوبري من نجلاء وهيا كمل كمل هنزل وانا لقيت ماما قربت من نجلاء ونامت عليعا وماما بتدعك ف كسها اووووي وانا بحسس علي طيز ماما وهيا بعيده عن عيون نجلاء
ماما فضلت تلحس ف كس نحلاء وانا بحسس وايدي نزلت لكسها ببعبص فيها وبقيت بنيكها بصباعي ماما طلعت تبوس نجلاء ومفنسه طيزها

انا وراها ومسكت زوبري وبحكو ف كسها وبراحه بدخل الراس وخرجها ومن هيجاني مسكت طيز ماما وبدخل الراس ف طيزها وكملت لحد مازوبري دخل كلو وانا ماسك طيزها وخرجتو منها
ودخلتو ف كسها براحه لحد مدخل وانا لقيت ماما بترجع وتطلع براحه بس انا خوفت لتشوفنا نجلاء خرجت زوبري ونزلت الحس ف كس مااما وهيا فوق نجلاء وبعد شويه نمت ونجلاء ركبت ع زوبري ونازله نط عليه وماما بتلعب ف كسها لحد مانجلاء لبني نزل ف كسها
وهيا اااااااه امي لحست كسها
ونمنا ع السرير تعبانين انا لقيت ماما خرجت وانا نايم ونجلاء بتقولي كنل معايا اليوم انهارده قولتلها ماشي بس خليني اروح اتشطف وقفت
ودخلت ورا ماما الاوضه وهيا ع السرير
وانا دخلت عليها وهيا قالتلي انت عملت ايه مش اتفقنا ماتلمسنيش انا مسكت دماغها وبقولها مش قادر وهيا وانا روحنا ف بوسه من حلاوتها نمت عليها وهيا حضناني وانا بمص ف صدرها
وهيا وانا ف دنيا تانيه انتهت انها بعدتني عنها وقامت تلبس وقالت كفايه انا شايف غير كده
انا شايف انها لسه عايزاني اكمل
بس مش عارف مالها وقفت وطلعت وروحت ل نجلاء الي كانت نايمه انا نمت عليها وزوبري الي كان نص وقفه دخلتو ف كسها وبنيكها وهيا حضناني وانا فضلت 5 دقايق نيك وهيا طلبت مني كفايه كده تعبت وقالتلي انها خلاص
وده خلاني زعلت وقفت وقفلت الباب ورايا
وطلعت قعدت شويه وقولت هدخل اخد هدوم وادخل اتشطف
وانا فتحت الباب وشوفت اجمل منظر ماما فاتحه رجليها وفي خياره ف كسها
ماما شافتني وطلعت الخياره وانا قربت منها بسرعه ومسكت الخياره وفتحت رجليها وبقولها انا هكمل ودخلت الخياره ماما مبسوطه وانا مولع ماما مولعه ناااار كسها كانو خلاص هينفجر وده مولعني انا لقيت ماما طلعت الخياره وكسها ببطلع عسل كتير وهيا بتدعك اااااااه ااااه وكسها بيرتعش
انا بسرعه مسكت زوبري وبحكو ف كسها ودخلت الراس وكنت خلاص دخلتو كلو ف كسها ونمت عليها وماما مهما تقول انا نايم عليها وبنيكها ف كسها اووووي وزوبري ف اعماق كسها ماما بعظ شويه استسلمت خالص وزوبري ف اعماق كسها بيضرب فيها وهيا ااهات مجنناني وانا بضرب فيها بقوه وبسرعه اكتر من خمس دقايق وانا كده وزوبري انفجر ف كسها ماما حضناني وبتقول اااااه ااااااه وانا فضلت عليها لحد ماطلعتو ولبني بيخرج منها وده لما خلصنا هيا زعلت مني ووقفت نزلت لبني من كسها
رغم انها كانت مبسوطه بس زعلت لما خلصنا لدرجه انها قالتلي روح عند الشرموطه نيكها
انا اياك تقرب مني تاني وانا طلعت ومش عارف مالها زعلت ليه فجاءه كده انا لبست ونمت ع الكنبه تعبان وروحت ف النوم......

الجزاء السادس




انا طلعت نمت علي الكنبه وانا عارف ان ماما زعلت بسبب الي عملتو غصب عنها بس هيا بردو كانت متجاوبه معايا ده حضناني بايديها وبتحسس ع ضهري وانا بدخل زوبري كانت بتضغط بايديها علي طيزي عشان انيكها
انا بصراحه انبسط اوووي
رغم انها زعلت بس انا حاسس انها مبسوطه اني عملت معاها كده
هيا لو كانت زعلانه كانت بعدتني من عليها
بس هيا لما لقتني دخلتو هيا اتجاوبت معايا علطول انا نايم ع الكنبه ومبسوط
نمت وصحيت علي اجمل واحده شوفت ماما قاعده شكلها هتعمل محشي صبحت عليها مردتش
وانا بسالها بابا هنا قالت لسه مجاش
وبقولها فين نجلاء
قالت بتجيب طلبات
انا نزلت قعدت جنبها وبقولها حاق عليه وببوس ايديها هيا قالت ابعد عني انا بضحك معاها وبهزر معاها وهيا ابتسمت وانا ببوس خدها
وهيا قالت خلاص بس ماتقررهاش
قولتلها طب اعطيني بوسه غشان اصداق انك مش زعلانه لقيتها بتعطيني بوسه ع خدي
قولتلها لا لا هنا وبشاور علي شفايفي ضحكت وقالت بعينك انا بقولها عشان خطري
هيا عطتني بوسه لمده خمس ثواني انا ببصلها وبقولها بحبك اووووي وقربت منهة تاني وفضلت امص ف شفايفها وهيا رمت السكينه الي كانت بتعمل بيها الكرومب وانا وهيا ف بوسه طولت اوووي لدرجه ان انا نمت عليها وانا بمص ف شفايفها مابعدنيش عنها غير رنت االجرس
امي قعدت وعدلت الطرحه وقالت خبي ده وبتشاور لزوبري انا خبيتو بين فخادي وطلعت فتحت وكانت نجلاء قالت صباح الخير ياعلي
صحيت امتي بقولها من دقيقه دخلت الحمام اخدت دش وسمعت صوت بابا بره
طلعت وقعدنا سوا وضحك وهزار
بس انا عيني علي حريم ابويا
عيني علي امي ومراتو
ف اي لحظه بكون مع واحده فيهم لازم اعمل حاجه زي نجلاء الي بدخل المطبخ اما ابعبصها او احك زوبري ف طيزها
لدرجه من كتر البعبصه اليوم ده نجلاء وانا دخل بضحك ضحكت وقالت كفايه ورا ولقيتها فاحت رجليها بالبجامه وانا مشيت صباعي ع كسها وتاني مره لمده 30 ثانيه كف ايدي ع كسها
بدعك في وهيا وقفه بابا كان ف الحمام وانا ابص بصه ورجع ليها دخلت ايدي ف البنطلون ومسكت كسها ادعك في
وطلعت وانا زوبري وقف وماما شايفه كل حاجه بعملها مع نجلاء
وهيا تقولي بلاش بلاش
مش عارف بتغير ولا عشان بابا موجود
بس انا مستمتع اليوم عده وانا خرجت مع صحابي ولما رجعت كانت الساعه 10
قعدت ف الصاله وانا سامع اهات ف الاوضه وانا بقول يابختك يابا بعد شويه الباب فتح وشوفت امي خارجه بقميص نوم لحد طيزها صدرها كلو تقرييا بره وهيا شافتني وشاورتلي انام انا عملت نفسي نايم وبعد شويه بابا خرج وشافني نايم وخرجو سوا ودخلو الاوضه وبعد ساعه تقريبا وانا يلعب ف التلفون امي طلعت وقعدت قصادي
بقولها بابا نام
قالت ايوه
قعدت جنبها وهيا بتقولي
سيبني ماتلمسنيش لنا جسمي تعبان
بقولها مالك بتقولي حسا بوجع ف جسمي
مش عارفه انام
انا فضلت قاعد وهيا قالتلي تعالي ياعلي ادعك جسمي بس بحترام بقولها حاضر امي قلعت العبايه وتحتها قميص نوم مالوش ضهر وطيزها واضحه ومش لابسه كلوت انا قعدت علي فخادها وفضلت ادعك ف ضهرها كتير زوبري وقف بس مش مهتم بالجنس او اني اعمل معاها حاجه
فضلت ادعك كتفها وضهرها ولما نزلت لتحت وبدعك فوق طيزها هيا ماتكلمتش
وانا نزلت علي طيزها بدعك فيها وبفتحها وشوف كسها وخرم طيزها
بس امي شكلها اتناكت ف طيزها من بابا انا
فضلت ادعك ونزلت لفخادها ومكمل وهيا وانا شايف كسها وشفايفو وانا بطلع وبنزل
وهيا نايمه ع بطنها وانا بقولها خلاص هيا قالت نام بجسمك فوقي انا بقولها حاضر
روحت نايم عليها وزوبري فوق طيزها وهيا اضغط اوووي انا بهز نفسي وزوبري علي طيزها وانا بهمس ف ودنها هو بابا ناكك ف طيزك
امي قالت عيب ياعلي انا بقولها انا شوفتو احمر اووي قالتلي ابوك كان هيعورني
شكلو واخد حبايه وبهدلني اووووي من ورا
انا بقولها تحبي الحسها
هيا قالت لا مينفعش
انا بقولها ليه بس صدقيني هلحسها بس
قالتلي مش دلوقتي
اتا بحرك زوبري علي طيزها وهيا قالتلي خليني انام ع ضهري
انا وقفت وزوبري وقف اودام عنيها
وهيا نامت علي ضهرها وانا
بقولها ضهرك كان مكشوف طب وبطنك
قالتلي اعمل اي حاجه

انا قعدت علي فخادها وكسها يجنن انا شايف صدرها اودامي انا يدوب بس لو ميلت جسمي عليها زوبري هيحك ف كسها وده الي عملتو انا حطيت ايدي علي بطنها بس من تحت وانا بحسس عليها وانا بدعك بطنها وحطيت ايدي فوق كسها علطول ف الجزاء الي فوق كسها وبدعك فيه
وطلعت بايدي لفوووق تحت صدرها بالظبط وامي تايها انا بكف ايدي مسكت صدرها
وهيا اتهزت وانا بفعص فيهم
وبضغط عليهم وروحت مطلع ايدي من تحت القميص وطلعت صدرها بره وكملت فيهم وانا
مسكت حلماتها بصبعين هريتهم امي مش معايا لو كانت معايا كانت خافت حد فيهم يصحه ويطلع
بس انا كنت خلاص
ميلت عليها وزوبري محشور ف كسها وبمص بزها وانا بحك زوبري ف كسها وانا بمص بزازها وهيا اخيرا اتكلمت وقالت بتعمل ايه ياعلي ابعد انا بقولها حاضر
انا قعدت جنب رجليها وهيا نايمه وانا شايف كسها وانا مسكت صوابع رجليها وبحسس عليهم وهيا ماتكلمتش وانا شايفهم حلوين اوووي وشكلهم حلو انا ببوسهم وهيا بتعمل ايه انا بقولها شكلهم يجنن
قالت عيب مينفعش تبوس رجلي
بقولها ليه انتي ماما وانا مستعد ابوس اي حتي فيك ورجعت ابوس كعب رجليها وبطن رجليها وانا طالع وصلت لفخادها وامي بصالي وانا وصلت لكسها
اخدت بوسه منو كانو شفايفها لساني وشفايفي وهيا مسكت شعري وانا فضلت شويه علي كسها وطلعت علطول علي شفايفها وانا وهيا روحنا ف بوسه خلتني انزل ع نفسي الي حصل انا انا طلعت ابوس صدرها وزوبري خلاص فوق كسها وهيا اول ماوصلت لشفايفها هيا بتبوس فيا كانها لسه مراهقه مش امي بتمص شفايفي وانا بحك زوبري فوق كسها قعدنا حوالي 5 دقايق ع الحال ده وانا بمص شفايفها واانا حسيت اني خلاص هنزل بس مقدرتش اعرفها وفعلا نزلت لبني ف بوكسري وانا مكمل
وده سبب اني اقولها كفايه ياماما
انا قولتلها ماما انتي عرفه ان انا مش عايز اقوم من عليك بس كفايه عشان لو حد طلع
هيا قالت ماشي ياحبيبي
قولتلها لو زعلانه انا ممكن اطلعو ودخلو جوووووه يعوم ضربتني براحه ع وشي وانا بوستها وانا قعدت وهيا قعدت وعدلت نفسها ونزلت القميص
وانا بقولها بصوت واطي هو بابا وجع تحت اوووي قالت عيب بقي بقولها هو مش بيلحس قبل مايدخلو قالت لا
انا قربت منها
وبقولها تحبي الحسو ليك
قالت قليل الادب ضحكت وبقولها ف اي وقت لو هيعمل حاجه عرفيني الاول الحسو ليك عشان مايوجعكيش وانا نزلت ايدي ع طيزها
وقالت مش قولت كفايه
انا هقوم وهيا قامت ولققيتها دخله المطبخ وانا دخلت وراها وهيا بتغسل وشها وانا وراها ماسمعتش صوت رجلي عشان مش لابس شبشب امي بكف ايديها بتغسل كسها وانا وقف وهيا اتجعزت لما انا اتكلمت قالت ياخربيتك كنت هتموتني
انا بقولها بتعملي ايه انا لقيتها قالت مفيش
انا زنقتها ف الحوض وبقولها انتي نزلتي قالت لا

قولتلها امال بتعملي ايه
قالت مفيش انا بايدي لمست كسها وهيا بتعمل ايه انا بقولها انتي بتغسليه ليه
قالت ياواد ابعد عني
بقولها هبعد بس بشرط
قالت شرط ايه
انا مسكت طيزها وبقولها عايز اشوف خرم طيزك قالت ياوسخ
انا بقولها بسرعه قبل ماحد يصحه
قالت انت غريب
بقولها برحتك مش هتمشي
انا مسكت طيزها بايدي وبضربها براحه عليها
وهيا قالت بس بسرعه بقولها حاضر امي لفت ووطت شويه وانا نزلت علي ركبتي وبقولها افتحي طيزك امي فتحتها بايديها الاتنين كسها وطيزها فتحت وانا بصباعي حركتو علي طيزها بقولها شكلها تجنن ودخلت بالساني علي طيزها وامي بعدت ايديها ومسكت ف الحوض وانا بلحس طيزها وماسك فخادها وبشدها عليه وانا بفتح طيزها وبلحس ولما امي اندمجت ومبقتش بتبعد انا دخلت صباع ف طيزها وهيا اااااه وانا بدخل صباع وامي ثابته وانا بايدي التانيه دخلت صباعين ف كسها وامي اامممممم اههه بتعمل ايه وانا شغال من هنا ومن هنا امي ف ظرف 3 دقايق ويمكن اقل كانت منزله علي وشي وانا مستقبل عسلها وانا تحت كسها بلحس في كسها انا غسلت وكمان غسلت كسها بايدي ونضفتو وكمان فخادها
وهيا قالت انا غلطانه انا طلعت اصلا ضحكنا وهيا قالت اطلع نام بقي وانا دخله انام ولقيتها لاول مره بتشكرني مع بوسه
وقالتلي شكرا ياحبيبي
بقولها ع ايه ابتسمت وقالت اول مره احس انك قادر تتحكم في شهوتك رغم ان انا كنت مستسلمه خالص ليك
وبكل معني للكلمه قالتلي لاول مره انت لو كنت عملت فيا اي حاجه كنت هقوم وانا مبسوطه
انا بقولها ياريتني دخلتو ضحكت وقالت راحت عليك ياحلو وهيا بتمشي وهيا ماتعرفش ان انا نزلت اصلا من بدري
رجعت نمت وانا مبسوط وتاني يوم صحيت بدري كنت جعان عملت سندوتش بشويه شاي كانت الساعه 7 ابويا خرج وكان لابس وماما معاه وشافني وقالي اول مره اشوف صاحي بدري ضحكت وامي قالت بقي بيسهر كتير وكده غلط ابويا قالها عشان فترت الاجازه بس
يلا انا ماشي سلمت عليه وانا بقولها انا بسهر بردو ضحكت وقالت ايوه
انا بقولها صباح الخير ياعسل
هيا قالت كول بعقلي حلاوه
انا بقولها بصوت واطي اليله ليلتي
قالت بعينك هتنام بره
انا بقولها اهون عليك
قالت ايوه ضحكت وانا وهيا بناكل بعض بالعين انا مش عايز اقرب منها عشان نجلاء ف اي وقت هتطلع وفعلا بعد شويه طلعت نجلاء قعدت معانا وانا عشان خاطر امي كنت ببعد عنها زي نظراتي ليها الي كنت بعملو زي تقفيش وكده بس الوضع ده مستمرش كتير وده لما نجلاء هيا الي قعدت جنبي وبتكلمني وحشني وكلام من ده اودام ماما
وانا بضحك بقولها مش عامل حاجه
وهيا كانت عايزاني ادخل معاها الاوضه وانا رافض لدرجه انها طلبت من ماما انها تخليني ادخل معاها وهيا قالتلها ماليش دعوه
نجلاء بتقولي انها طول لما صحت فضلت تدعك ف كسها وانا بقولها انا تعبان مش هقدر انا تقريبا كل يوم بنام معاك
قالت خلاص الحس بس خليني انزل
انا بقولها ماشي
هيا فرحت اووي ولقيتها وقفت وبتقلع كل حاجه بقت عريانه ومسكت صدرها وانا خليتها تنام ع الارض جنب ماما
انا فتحت رجليها ونزلت علي كسها الحس في اوووي وبمص ف زنبورها الصغير وحرفييا كنت ببهدل ف كسها اتوف والحس وامص ودعك في ودخل صباعين وعيا بتتلوي زي التعبان وماما بتبص عليه وانا بعمل فيها كده وانا طلعت ابوس شفايف نجلاء وصدرها وانا قعدت ع الكنبه ونجلاء ف الارض انا بقولها تعالي هيا قامت وانا قعدتها علي زوبري كاني هنيكها وفتحت رجليها وهيا فوقي ومسكت صدرها ادعك فيهم اوووي وبايد نزلتها ع كسها ادعك في اووووي وهيا اااااااااه ااااااااااه وانا عاري كسها نيك بصوابعي ف ظرف دقيقه نجلاء انفجرت وكسها نزل وانا مكمل وبعد دقيقتين نزلت تاني وكسها بيرتعش وانا بضرب كسها بكف ايدي وهيا نزلت علي الارض تعباته ومبسوطه وانا بقولها بليل بابا يكمل مكاني
هيا نامت ع الكنبه وانا دخلت الاوضه اغير وماما دخلت وكانت مبسوطه وقالتلي جدع انا قولتلها كلمه خليتها تبتسم
بقولها انا بحوش ليك ابتسمت
وانا بقولها انهارده دخلتنا
قالت بس ياوسخ انا قربت منها وهيا وقفه وبيني وبينها 10 سنتي
وبقولها مش عايزه تحضنيني تاني زي المره الي فاتت قالت قصدك ايه
بقولها انا عايزك لما انام عليك تحضنيني وتتمتعي معايا وننبسط سوا ومعنديش مشكله لما نخلص تشتميني وتزعلي بس المهم اشوفك مبسوطه امي قالت خلاص ياعلي ماتقولش كده انا مسكت ايديها وببوسها وبقولها اعملي حسابك انا اهم حاجه عندي راحتك وانا مستعد اعمل اي حاجه عشانها وصدقيني انا مش عايز غير راحتك ولو راحتك وانبساطك هيبقي من غير مدخلو انا معنديش مانع
امي قالت طب خلاص دلوقتي عشان نجلاء
انا قولتلها هو لبني الي نزل جواك المره الي فاتت مش خايفه تحبلي
قالت انا اصلا مبقتش بخلف
انا قولت احسن بردو وبضحك وهيا قالت تعرف لما شوفت نجلاء بتقلع عرفت انك هتنام معاها بس مصدقتش انك هتخليها تنزل بدون ماتنام معاها

قولتلها عندي هدف ولازم اوصله وانا بضحك وهيا قالت هدفك بعيد
انا بقولها هو بس يرضي عليه وانا هكون اسعد انسان ف الدنيا كلها
حتي لو هنتجوز
ضحكت وقالت تتجوزني
بقولها طبعا اكتب عليك ونتجوز كاننا عرسان
قالت ومين الشهود
قولتلها دول وبشاور علي بتاعي وبتعها ضحكت وقالت دول العرسان وانا بقولها خلاص احنا الشهود قالت هتكتب عليه يوم واحد
بقولها يوم واحد بس تكوني ملكي وبعديها انتي الي هتقوليلي خليك حوزي للابد هخليك تكتبي مبيعه لجسمك ضحكت وقالت بعينك
انا قعدت وهيا اودام التسريحه بتعمل شعرها
وانا ببص عليها وانا روحت عندها وقعدت ع ركبتي كاني بتقدم ليها وبتقولها تقبلي تكوني مراتي انهارده
هيا ضحكت بصوت واطي وهيا قالت بس عندي شرط بقولها موووافق طبعا قبل ماسمعو ضحكت وقالت لا اسمعو الاول
انا موافقه اقلع خالص وانت تقلع بس اوعي بتاعك يدخل جوايه
بقولها ليه قالت ده شرطي لو موافق انا هقولك انا انهارده مراتك وكل حاجه هتطلبها هتتنفذ ليك
انا ببصلها وبقولها موافق
وهيا قالت ماشي بس دلوقتي ماتلمسنيش لحد بليل متاخر نقفل الباب وقولك انا حاهزه
انا بقولها انا خارج اصلا
لبست وظبطت
وقولتلها كلمه بصوت واطي قبل ماخرج
بقولها جهزي كسك عشان مش هبطل لحس في وكمان زوبري عايزك تدلعيها بمصك من غير ماسمع ردها طلعت وانا ماشوفتش نجلاء كانت ف اوضتها
انا طلعت عند صحبي قعدتا شويه وخرجنا بالمكنه والدنيا تمام وع رنت امي للغدا
طلعت اتغديت وانا مش بعمل اي حاجه غير تقفيش ل نجلاء الي كانت لابسه قميص ع الحم صدر واضح وكسها باين شويه قاعده وفاتحه رجليها ولا حد ف دماغها
وانا ولا معبرها وطلعت تاني ورجعت وبابا موجود وانا مستني اليل بفارغ الصبر مستني بابا يدخل ومعاه نجلاء
بس ماما قالت انا دخله انام
هيا دخلت واحنا قعدنا والساعه 10 تقريبا دخل بابا ونجلاء مع بعض وانا قاعد وعايز الوقت يعدي عشان اطمن انهم نامو او خلصو ونامو
قاعدت ساعتين بره ومفبش حد طلع انا دخلت عند ماما الي كانت نامت انا بصحيها وبقولها نمتي
قالت الساعه كام قولتلها داخله ع واحده
قالت اتاخرناا اووي
انا بقولها تتجوزيني ابتسمت وقالت موافقه بس اخرج بره مراتك تغير عشان بتتكسف
انا بقولها عايز اشوف اجمل حاجه عندك
قالت طب يلا اخرج وماتدخلش غير مارن عليك
قولتلها حاضر ادلعي برحتك
طلعت وانا ع ناااااااار مستني
عايز اشوفها وحضنها وعمل كل حاجه معاها احضن جسمها وبوس كل جزاء فيها قعددت شويه لحد ما احسن رنه ظهرت ع تلفوني كانت من ماما انا قفلت
ودخلت ولقيت ماما نايمه علي السرير بقميص نوم شفايف وعليه روب شفاف
وانا ببصلها وقفلت الباب من جوه قربت منها
وانا شايف صدرها كلو وانا بحسس علي كتفها
وهيا قالتلي براحه علي مراتك انا قلعت التشيرت والشورت
وفضلت بالفانله والبوكسر
وزوبري وقف بجانب
وانا قعدت ع السرير جنب وسطها
وبحسس علي جسمها
وبقولها ايه الجمال ده وفتحت الروب ولقيت الحلمات مقطوع ليها مكان او هو اصلا كده الحلمات بالهاله الي حوليها طلعين من القميص انا بحسس عليهم
انا بايدي وبقولها ايه الجمال ده ياسناء
هيا قالت انت جوزي ولازم ادلعك انا بقولها عايزك ترقصي لجوزك
قالت عيوني قعدت وانا وقفت وهيا قامت وانا لقيتها مسكت تلفونها شغلت اغنيه بصوت واطي وبترقص وجسمها زي الملبن بيتهز وانا بمتع عيني من رقصها وانا بعد الاغنيه ماخلصت وقفت ومسكت وسطها بايدي وبقولها تعالي انا واخدها علي السرير وقعدتها وقلعتها القميص خالص وهيا عريانه
وانا مسكت صدرها بايدي وزقيتها علي ضهرها وانا قلعت خالص. زوبري عمود انا نمت علييها وزوبري ع بطنها
وانا بمص شفايفها وهيا بتقولي علي عشان خطري لو مهما قولتلك دخلو جوه اوعي تدخلو عشان خطري مش عايزه احس بندم
بقولها ندم ليه
قالت ياحبيبي انا سلمتلك نفسي بس عشان لما بنخلص بحس اني رخيصه وانا شايله لبن ابني جوايه
بقولها خلاص حاضر ياماما
قالت انا سناء مراتك
انا ببوسها ونايم فوقها واتا نزلت امص صدرها وكل حتي ف جسمها ببوسها ومصها
حتي كسها بلحسو وبنيكو بصوابعي ماما نزلت علي السرير وانا خليتها تفنس وطيزها هاري طيزها بعبصه ولحس وماما كانت خلاص ساحت وزوبري الي نازل دعك ف كسها وطيزها كنت ادخل الراس وحكو ف شفايفها من جوووه ماما فتحالي رجليها وانا بحك ف زوبري وهيا مستسلمه خالص ف عالم تاني
امي قالتلي دخلو جووه ياحبيبي نيكني انا بحك ف كسها وبقيت ساند بايدي جنب بطنها وبحك زوبري ف شفايف كسها
كاني بنيكها وماما وانا عرقانين بطريقه فظيعه
امي نزلت 3 مرات ع السرير وانا نايم عليها وزوبري مابين طيزها وبحكو في خرم طيزها رايح جاي وامي كانت بتطلب مني انيكها ف طيزها انا مش بعمل حاجه وحاسس ان لما نخلص هتشكرني وممكن تخليني انام معاها برحتي
انا وماما عملنا وضع 69 ومش رحمين بعض
امي تحت مني وانا جسمي عرقان انا نزلت مره ف بوقها بس كملت مكنتش شبعت وبعدين انا مش بنيك انا بستمتع بجسمها كلو
عشان كده طولت ريحت الاوضه كانك ف موقع للجنس بس الريحه صعبه وانا مكمل وماما تحتي مني واخيرا زوبري قرب
كنت بنيك كسها من بره انا نزلت كل لبني علي كسها ونمت عليها وماما تعبانه وانا تعبت امي اخدتني ف حضنها ومش عايزه تسيبني وانا بنهج اول مره يحصلي كده
وهيا واخداني ف حضنها زوبري نام وماما قالت انت عملت فيا ايه ياعلي انا مكنتش حاسه باي حاجه خالص
انا بقولها مبسوطه قالت اووووي ياحبيبي
انا ببوسها ونمت علي صدرها وبعد ربع ساعه امي قالت قوم ريحت الاوضه كلها جنس
انا بقولها انتي بهدلتي الدنيا
ياريتك مراتي بجد وانا كنت هخلي الشقه كلها ريحتها كده مش الاوضه بس
امي ضحكت وقالت قادر وتعملها
قوم ساعدني وقفنا وغيرنا الملايه وهدومنا اخدناها من الارض وانا طلعت اتشطفت والدنيا امان تعرف لما توقف ع الباب وامك طالعه عريانه وبتستخبه فيك ده الي حصل طلعت عريانه ومعاها هدومها وانا برش معطر جووه ومشغل المروحه ع الخفيف وفتحت الشباك
وعروستي رجعت
وانا بقولها تعالي نعمل كمان واحد ضحكت وقالت خلاص انا مش قدره اتحرك
ضحكت وبقولها كان احلي يوم
امي قالت بصراحه ايوه كان يوم حلو
انا قفلت النور وقفلت المروحه والشباك مفتوح ونمت ف حضنها وهيا لبسه هدومها عشان لو بابا دخل واحنا نايمين
تاني يوم امي زي القمر وكانت تستاهل احلي حضن وهيا بتعمل الفطار
وانا بصبح عليها وهيا قالتلي لو نجلاء طلبت منك تنام معاها وافق عشان ماتشكش فينا
بقولها حاضر طلعت ونجلاء طلعت وانا بغمز ليها وهيا قعدت جنبي وقالت مالك متغيرر يعني
بقولها ماليش
قالت انت بحالات بقولها لا بس انا ارتحت دلوقتي قالت وانا كمان ارتحت
قولتلها برحتك لقيتها ركبت فوقي وصدرها عند وشي وهيا بتقولي بتعمل فيا كده ليه
ده انا الي علمتك انا مسكت طيزها كانت عريضه وبقولها ايه رايك بعد الغدا
قالت موافقه بس اودام امك
بقولها مش عايزه تشوفنا
قالت برحتك
قولتلها طب هتفضلي كده
ضحكت وقعدت تاني وفطرنا ونجلاء كانها ع نار من حركاتها وكانها بتعاند ف ماما
بتوريها قمصان النوم بتوعها الي هتلبسهم ليه
انا دخلت انام وماما فضلت مع نجلاء ومكنتش اعرف ان حصل مابينهم معركه جنسيه غير وانا ف حضن نحلاء اتغدينا
ونجلاء لبسه قميص نوم نزلت ع زوبري وفضلت تمص وانا لحست وانا خليتها تفنس ونكتها من ورا ف كسها وطيزها وانا بفرج ماما زوبري وهو داخل طالع ف نجلاء
ونجلاء بتتوجع من النيك
ونجلاء نزلت مره والتانيه
ماخرجتش زوبري من نجلاء غير ولبني بينزل ف كسها وهيا مفنسه
شبعت كسها بزوبري وبالبني وطول اليوم مفيش حاجه وبليل بابا رجع ناك ماما هيا قالتلي بليل ف رساله وعده يومين وانا موفر صحتي بناصحيه امي
بس خلاص للصبر حدود
مش هقدر اشوف ماما لوحدها ف البيت ونجلاء عند امها وهترحع بليل وبابا ف الشغل والمعركه حصلت علي الكنبه بس كانت معركه سريعه واحنا لابسين كمان بس عشان انزل لازم حاجه طريه ومفيش احلي من كس ماما
يحضن زوبري رايح جاي وخرم طيزها الي بيبلع الراس امي مفنسه وجهزالي وانا بحك وبدخل الراس بس ونزلت جووه طيزها والراس بس الي جوووه امي قالت عادي ياحبيبي كده احسن انا بقولها المره الجايه هدخل الراس ف كسك ونزل قالت لا بقولها برحتك ياقلبي لبني خرج من طيزها وبعد المعركه فضلت يومين تعبان كان عندي دور سخونيه تعبني جامد فضلت اسبوع تعبان كنت بنام ف الاوضه وطول الاسبوع ده ابويا مانمش مع ماما كانو مصدق
وهيا كانت بتهتم بيه وكل حاجه بتعملها ليه
لما حسيت بتحسن وبقيت كويس كنا الساعه 11 الصبح
وماما بره وانا عرفت اتحرك وجسمي فك وكانت اول حضن وبوسه بعد اسبوع
لما امي دخلت بالعلاج
اخدتو وعرفتها اني بقيت كويس وبوست ايديها وراسها وبقولها حاق عليه اني تعبتك معايا
وبقولها عايز اعوضك ع الي فات
قالت بس تبقي حلو وبعدين نشوف
قولتلها انا بقيت كويس حتي شوفي ومسكت صدرها هيا ضحكت وقالت خلاص بكره
بقولها انهارده حلو
قالت بكره تكون تمام
قولتلها ماتعرفيش بابا بقي عشان الدنيا تبقي زي ماهيا ومايقوليش اطلع ع الكنبه ضحكت وقالت حاضر
بس انا مش هخلي االيوم ده عادي قالت يعني ايه اتا بقولها انا عايز اعوضك عن الاسبوع الي فات ليك فخليني ادخلو
قالت لا انا بقولها عشان خطري قالت موافقه بس من ورا
انا بقولها خليني من اودام
قالت من ورا بس
بقولها انا عايز اشوف شفايف كسك بتبلع زوبري جوووووه قالت عيب كلامك
انا قولتلك من ورا يس قولتلها حاضر
وانا موافق
نفس اليوم يليل قضيتها بوس وتقفيش بس
وتاني ليله ماما قالتلي ابوك هينام ف الشغل ونجلاء ممكن تنام عند امها انا فرحت اووووي وبقولها هناخد راحتنا
قالتلي ايوه
انا بقولها شكلي حلمي هيتحقق
قالت حلم ايه
بقولها الشقه كلها من ريحت النيك ضحكت وقالت لنا نشوف انا عشان تريح نفسك وتريحني وفقت تنام من ورا
انا بقولها ده انا هخليك تحلمي باليوم ده ضحكنا وقالت ماتلمسنيش غير الساعه 9 بليل لما نتاكد الاول انهم مش هياجو انا وفقت بس لازم اجيب حبايه تاخر النزول احسن مانزل ع نفسي تاني لازم اخلي طيزها تتهري مني
بس انا لسه عايز ماما تكون ملكي بالكامل ونام معاها ف اي وقت متاح ونيكها ف كسها ببرحتي وبرضاها بس لسه اليوم ده مجاش........

الجزاء السابع



انا زي الواحد الخاطب مقضيها تقفيش ومدعكه بس دخلتو عليها يوم لسه
انا نمت اليوم ده وانا حضنها من ورا
قبل مانام كنت مبسوط اوووي انا حاضن امي وهيا موافقه وسيباني برحتي
زوبري من فوق البوكسر علي طيزها وايدي علي صدرها امي بتستمتع بكل لحظه وكل لمسه ايد
مفيش احلي انك تصحه الصبح وامك بتسرح ف شعرها وقفت وصبحت عليها وببوس رقبتها وهيا مبتسمه وبقولها بابا راح الشغل قالت ايوه
ونجلاء كمان مشت
انا بقولها بجد
قالت ايوه
انا وطيت وبحسس علي ايديها
وبقولها بحبك
قالت مالك فرحان كده ليه
انا بقولها وحد يكون معاها القمر ده ويزعل
هيا قالت انت بكاش انا بايدي ومسكت صدرها وبضغط عليهم وبقولها اليله دخلتك وهيا بتضحك وقالت ابعد ايدك وبعدين ماتخلنيش ارجع ف كلامي انا ضحكت بصوت عالي
وبقولها خلاص مفيش رجوع يباشا
احنا اتفقنا وانبارح مضينا عقود علي كده
ضحكت وقالت عقود ايه دي
ضحكت وانا طلعت صدرها وهيا بتعمل ايه انا بقولها هتجنن عليهم وهيا بعدت ايدي وقالت ابعد ايدك عني امي دخلت صدرها
ولقيتها وقفت ومنظر صدرها ف القميص يجنن
وانا بقولها ايه الجمال ده
امي قالت احترم نفسك انا بقولها حاضر بس ممكن طلب صغير
قالت ايه قولتلها ممكن بليل اختار قميص ليك تنامي بيه قالت مش مشكله
انا بقولها او انتي تجربي كل الي عندك وانت اتفرج وقولك الاحسن ضحكت
وقالت وحيات امك
ضحكت وبقولها من حقي انا العريس
قالت عريس ايه
بقولها دخلتي
قالت علي مين
انا بقولها علي الي بعشقها
قالت كلامك كلو زباله بس بتتكلم وهيا مبسوطه
وانا قربت منها وحطيت ايدي ع وسطها
وبقولها انا مبسوط اوووي ياماما ونفسي اخليك مبسوطه كده
قالت انا مبسوطه انك سمعت كلامي وماعملتش حاجه زي ماقولتلك
قولتلها طب هو لازم الساعه 9 بليل
قالت انت عايز الساعه كام
قولتلها دلوقتي
ابتسمت وقالت دلوقتي غلط احنا لسه ع الصبح
انا مسكت طيزها وبقولها مفيش غلط ولا حاجه
وهيا بتبعد ايدي وقالت خليها بليل وانا مش هقولك بتعمل ايه بس من الساعه 9 لحد ماتقول كفايه بس المهم من اودام لا
بقولها ليه قالت كده
اسمعوكلامي عشان مزعلش منك
انا بقولها انبارح كان شكلو يجنن كنت عايز ادخلو وقولك غصب عني
هيا قالت مكنتش همانع وكنت هكون مبسوطه اكتر منك بس بعد ماتخلص هتلاقيني مش بكلمك ومش هكون وقفه معاك وسيباك تلمسني كده اصلا
انا بقولها وع ايه
وحياتك عندي الساعه اول ماتاجي 9 ماهرحمك
ضحكت وقالت احترم نفسك انا بقولها طب هتفطريني ولا اطلع صدرك افطر منو ضحكت وقالت اطلع وانا جايه وراك
طلعت كنت مبسوط اووووي
ومفيش احلي من ان امك تطلع اودامك بقميص نوم للركبه وصدرها ابيض وبزازها يمين وشمال فطرت معاها وانا زوبري وقف ف البوكسر وهيا شايفاه والدنيا تمام اوووي اغرات بدون لمس
كلام بس وكل ماقولها كلمه تقولي بعينك
بقولها مسيرك هتكوني انتي الي بتطلبي مني ادخلو من اودام وكمان انزل جووه وهيا تقولي بعينك انا طول اليوم قاعد ع ناااااار
وماما مولعاني وانا ماسك نفسي وهيا قاعده برحتها ف البيت انا قولتلها انا طالع
طلعت بره عند صحبي اهدي نفسي
الوقت مش بيعدي مش عارف ف ايه
الساعه 7 بليل روحت البيت وماما ف الاوضه وقفله الباب وانا بنادي عليها قالتلي مش هفتحلك دلوقتي انا طلعت نمت ف الصاله والتلفون شغال منبه الساعه 8 ونص
وصحيت وبصيت ف الساعه كان لسه نص ساعه روحت افتح الباب كان مقفول
انا دخلت اخدت دش وقبل الساعه 9 الا خمسه اخدت الحبايه وانا مولع نااااار والساعه 9 خبطت ع الباب وهيا فتحت وماما زي القمر شعرها طويل وناعم ولابسه روب مغطي جسمها كلو ومقفول وانا لقيت قمصان نوم كتير ع السرير
لقيتها قلعت الروب وبتقولي اختار ياحبيبي
انا شايف ماما عريانه خالص وانا بقرب منها
وبقولها انا مش عايزك لابسه اي حاجه
بقولها كل حاجه فيك ملكي
قالت بس زي ماتفقنا
انا حطيت ايدي ع كسها
وبقولها انا هخليك تترجيني ادخلو جووووه وانا هرفض هيا ساكته وانا بعدت ايدي ولحست صباعي وانا قلعت كل هدومي ومسكت صدرها بايديها ومسكت ايديها وحطيتها ع زوبري
وبقولها بقي يهون عليك تعمليه ف كده طول اليوم هيا بتدعك في براحه وانا زوبري وقف اوووووي وانا بتفرج عليها وبعدت ايديها وقربت منها وزوبري بيختفي عند كسها وانا مسكت طيزها وزوبري مابين شفايف كسها بحكو فيهم وماما فتحت رجليها لثواني وزوبري اخد راحتو ولقيتها قفلت رجليها وزوبري مابين كسها
وانا كاني بنيكها بحكو فيها رايح جاي
وانا مسكت زوبري وبحكو اووووي ف كسها وبضرب كسها بيه وبدخل الراس وبرفعو لفوق
وماما وقفه وفاتحه رجليها وانا بدخل الراس وبخرجها وامي اممممم اااااه
انا دخلت راس زوبري ف كسها واحنا وققين وانا بحسس علي صدرها
ماما لقيتها بتقرب مني وزوبري دخل للنص وانا خرجتو وهيا قالتلي دخلو ياعلي
انا حضنتها وببوس شفايفها وهيا متجاوبه معايا اوووووي وانا بمص شفايفها ولسانها
لساني ولسانها بيلعبو ف بعض وانا زوبري خابط ف بطنها وانا مسكت كتف ماما ونزلتها علي ركبتها اودام زوبري هيا بتبص ع زوبري
وانا بقربو منها بقي اودامها بالظبط وهيا طلعت لسانها وبتحركو علي الراس وانا بقرب وهيا فتحت بوقها وانا دخلت زوبري جوه خالص وماما ضهرها للسرير وانا بخرجو ودخلو وماما بتمص في
هيا مسكت زوبري وخلاص ماما اشتغلت معايا وهيا مسكه زوبري وبتمص في ومن غير ماتكلم تروح تمص بضاني وترجع لزوبري
خمس دقايق وانا هاري بوقها نيك زوبري كان بيوصل لظورها انا وقفت ماما ونيمتها ع بطنها وبحسس علي طيزها وبضربها وطلعت عليها نمت بجسمي عليه وزوبري مابين طيزها وانا حاسس بكل نقطه ف جسمها
نايم عليها وزوبري علي طيزها وجسمي فوقها
وببوس في رقبتها وبنزل لتحت واخيرا بقيت اودام طيزها فتحتها ونزلت لحس ف خرم طيزها وكسها سوا كنت بلحس ف طيزها وكسها مهري نيك بصوابعي وماما بتتكهرب تحت مني اهات طالعه ونفس زياده ومتعه تجنن لساني بحركو ع كسها ولساني بدخل ف كسها وبدخل صباع واتنين وبنيكها وده كان كافيل يخليها تنزل علي السرير
انا وقفت علي الارض ورجعتها لورا وزوبري ماسكو وحطيتو علي كسها
وبحكو ف كسها بعسلو وبدخل الراس وبدعك كسها بيه وبصباعي الطخين بدخلو ف طيزها وماما ااااااه ااااااه انا حطيت زوبري ع طيزها وبدخلو وماما ااااااااااااه وانا بدخلو لجوه لحد مادخل للاخر احساس جميل اوووووي انا ماسك طيزها وبقيت انيكها براحه واحده واحده كنت بنيكها بسرته وهيا اااااااااااه اااااااااااه براحه براحه وانا اضرب طيزها
ونمت عليها وبرفع زوبري ودخلو براحه وماما اااااه ااااه وانا برفع زوبري وبدخلو تاني بطئ
ورجع بسرعه اكمل وهيا اااااااي ااااااي وانا لولا الحبايه لكنت نزلت وهيا بتمص زوبري
انا طلعت زوبري وقعدت اودامها وهيا مسكت زوبري بتمص في وكانت بتبلع زوبري وتوف عليه كلو بقي ميه وتمص بضاني انا لقيتها بتنيمني علي ضهري وبتركب فوقي وزوبري نايم ع بطني وهيا قعدت عليه رايحه جايه
وكسها رايح جاي عليه وانا ببص عليها وبحركها واحده لقيتها بصباعي وقفت زوبري وقعدت عليه دخل ف كسها كلو وماما اااااااااااااه وانا بقولها بتعملي ايه وهيا بتنط علي وانا مبسوط بس خايف لتزعل ف الاخر وانا بقولها مينفعش ياماما وهيا مسكت ايدي الاتنين وميله عليه وبتنط ع زوبري وانا خلاص سايح وفعلا الكس حاجه تانيه وانا لقيتها بعد شويه رجعت قعدت علي طيزها ع فخادي وزوبري ف كسها. هياا براحه وانا روحت طلعتو وفتحت رجلي وهيا علي ضهرها وانا نمت عليها
وببوسها وبقولها احنا اتفقنا بدون الكس ولا انتب كسك بياكلك وعايزه تتمتعتي وانا مسكت زوبري وبحكو ف كسها ولاول مره بقولها عايزه زوبري ياشرموطه وهيا ااااه انا دخلت زوبري ف طيزها وهيا ااااااه وانا دخلتو ف طيزها وبنيكها اووووي وماما ااااااااه وانا رفعت رجليها الاتنين ركبتها عندي صدرها وانا نايم عليها وبنيكها وماما اااااااااه وانا مكمل
وبعد دقيقه طلعتو وماما نايمه وبتنهج وانا نمت وراها ومسكت زوبري وبحكو في كسها وانا مشتاق لكسها اووووي وانا بفعص صدرها وزوبري اودام باب طيزها انا ببوس رقبتها وايدي علي صدرها وزوبري اودام باب طيزها وبدخلو ودخل ف طيزها وانا بنيكها اوووووي وهيا اااااااه ااااااه اااااااه وانا بقرص حلماتها
وهيا طلبت مني ادخلو ف كسها وانا حطيت ايدي ع كسها ادعك في وزوبري ف طيزها وهيا ااااااه ااااااه وانا بضرب صدرها وكسها
وبعد دقيقه ماما قالتلي نام علي ضهرك انا نمت وهيا نامت عليه بالعكس 69 انا بلحس كسها وهيا بتمص ف زوبري
احساس حلو اوووي وهيا نامت علي صدري وبتقولي انت واخد حاجه
بقولها حاجه ايه قالت حبايه صح
بقولها لا
قالت مستحيل تستحمل كل ده
ده ابوك مش بيقعد معايا 5 دقايق علي بعض
ابتسمت وانا بقولها بضراحه واخد حبايه
قالت ليه ياعلي كده غلط
بقولها عايز اشبعك لقيتها بتقولي ياحبيبي مش لازم تطول مع الست عشان تشبعها
انت معملتك معايا كافيله تخليني مبسوطه
وشوف انا موافقه تنزل ف كسي
انا بقولها بجد ولا هتشتميني لما نخلص
ابتسمت وقالت بس لما نكون لوحدنا غير كده اوعي تلمسني
بقولها هتبقي عشيقتي
قالت هبقي كل حاجه انا بقولها موافق
قالتلي شوف هطلب منك وضع نعملو وتفضل تنكني بيه لحد ماتنزل جوه بقولها ليه وضع واحد قالت ملكش دعوه وانا ضحكت وهيا نامت علي ضهرها وفتحت رجليه وقالت يلا
انا مابين رجليها وماسك زوبري
وبقولها جسمك ده خساره ف بابا
اتجوزيني انا همتعك وشبع كسك وهيا بتسمع ومش بتتكلم انا دخلت الراس وبدخل زوبري وماما بتعض علي شفايفها وبتقولي دخل انا دخلتو وانا بنيكها ونمت عليها وزوبري بيترفع وبيدخل ف كسها وماماا نزلت مره واتنين وانا مكمل وهيا تحت مني هلكانه مش بتتحرك اهات بس وانا نزلت ف كسها وهيا حضناني وانا بنزل ف كسها ونايم فوقها وماما بتحسس ع ضهري وبتشكرني
شكرا ياحبيبي انا زوبري وقف بس مفيش رغبه ف النيك انا فضلت عليها وبعد شويه نمت ع ضهري وكس ماما بينزل لبن
وانا باخد نفسي جسمي عرقان
وحطيت ايدي علي صدرها افعص في
وبقولها تحبلي مني وهيا قالت ياريت بس خلاص
انا بقولها هتخلفي بنت شبهك ولما بابا يسالك هتقوليلو ايه ابتسمت وقالت هقولو الحقيقه
ابنك نكني غصب عني وانا طلبت منو ينزل جوه عشان مايبوظش الفرشه
ضحكنا وبقولها وانا هقولو كل ماباجي اضرب عشره ادخلو ف كسها انزل وطلعو تاني
قالت انا كده شرموطه
بقولها انتي احلي شرموطه بس ع السرير
هيا وانا روحنا ف بوسه وانا بعد ماريحنا شوي
بقولها كسك يجنن هو انتي مبسوطه ولا هتزعقي معايا بعد شويه
ضحكت وقالت لا مبسوطه اووووي ولما بقولك بلاش كسي بقولك كده وانا عايزاك تقطعو
انا عايزاك تعوضني عن كل الي ابوك عملو فيا
انا بقعد بشهور مش بيلمسني
انا بقولها سيبك منه انا هبقي جوزك
قالت وف الاخر تبعد عني
انا بقولها حد يبعد عن الجمال ده
ده انا عايز افضل انيك فيك ونزل ف كسك وياريت تحبلي مني
قالت كلامك اتغير اوووي
اتعلمت ده كلو فين
انا بقولها معاكم
قالت انا انا هخليك تنام معايا كل مانكون لوحدنا بس ممنوع تلمسني مدام في حد ف البيت انا بقولها موافق ع اي حاجه
قالت طب تعال نشرب عصير
هيا وقفت وهيا بتلبس قميص انا لقيتو قصير لحد نص طيزها طلعت للمطبخ وانا وراها
ماما بتعمل العصير وانا حضنتها وزوبري علي طيزها وقالت يابني كفايه قالتلي ابعد عني ابوك بره انا بضحك وبقولها عادي هقوله ماما قالتلي خليك كده عشان لو تعبان تريح نفسك
ضحكت وقالت ازاي يعني
انا بقولها زي كده ومسكت زوبري ودخلت ف كسها وهيا ااااااااه وانا بقولها عرفتي قالت طلعو قولتلها ليه مش عايزه بابا يعرف ازاي هريح نفسي انا طلعتو وهيا قالت انا مش عايزه يبقي ورا بعض كده تعب عليك
انا بقولها سبيني برحتي
انا عايز اشبع منك وببوس شفايفها
وانا نزلت علي كسها الحس في وماما مسكه دماغي وانا بلحس وبقولها بابا لو شافنا كده هتقوليلو ايه قالت هقوله انك بتنضف كسي
انا وقفت وبقولها وانا هعلمو ازاي ينضف كسك
قالت ازاي هتعمل ايه
انا حسيت ان امي عجبها الكلام اخدتها من ايديها وبقولها هاخدك اودامو كده وقعد هنا وانتي تطلعي تركبي وماما بتنفذ وانا دخلت زوبري ف كسها وبقولها يلا نطي اودام جوزك عرفيه انك تعبانه امي فضلت تنط وتقول كلام قبيح اول مره اشوفها كده وهيا بتقول شوف ابنك بيعمل فيا ايييييييييه كسي وجعني وزوبرو كبير ماما بتنط وانا بساعدها وانا خليتها تفنس وبقولها مصي زوبر بابا وانا هنيكك ماما مبسوطه بالكلام وانا بنيكها اووووووي وقبل مانزل نزلت ع وشها خلصت وهيا مبسوطه وقعدنا بننهج
وهيا ساكته وهيا قامت دخلت الاوضه وقفلت الباب وانا قولت يبقي زعلت وقفت وبفتح الباب فتح وشوفت ماما بتاخد لبني بتبلو
وانا بقولها زعلتي
قالت لا ياحبيبي انا مبسوطه اوووي كمان
انا بقولها وانا مقدرش ع زعل حبيبي
لبست قميص نوم ودخلت تتشطف وانا دخلت وراها انا نزلت فيها لحس ودعك ف كسها وبنيكها بصوابعي ماماا نزلت ع ايدي مرتين وهيا ف الحمام نمت ف حضنها عريانين صحيت الصبح وهيا مش جنبي
طلعت ولقيتها لبسه قميص نوم
وقالتلي صباح الخير ياعلي
انا بقولها صباح الخير ياعروسه
هيا قالت هنفطر ونلبس عشان هيرجعو بعد الساعه 10 انا الكلمه نفسها زعلتني انهم هيرجعو وده خلاني اخد حقي ف المطبخ وانا برزع ف كسها وهيا مبسوطه ونزلت ع وشها ودخلت اتشطفت ولبست ودخلت انام نمت كتير اوووي صاحي الساعه 4 علي اجمل سناء نايمه جنبي انا مبسوط اوووي انها معايا طلعت غسلت وشي وقعدت ف الصاله
وانا فرحان ونجلاء طلععت وانا سلمت عليها
وهيا قالت ان بابا نايم
لما شافك نابم هنا دخل نام عندي
وانا بقولها يومك انهارده
قالت لا انهارده هينام هناك
انا بقولها وانتي هتنامي فين
ضحكت وقالت ف حضنك بقولها موافق
قالت خلاص بليل هعرف امك عشان تعمل حسابها
بقولها ماشي قالت كبرت وبقيت راجل البيت
وبتتحكم في بكلمه كمان
انا بقولها طبعا طول مانتي شرموطه كسك هيجيبك ضحكت وقالت وانا كسي مفتوح لاي حد عايز يريحو اتا بشتمها وهيا ضحكت وقالت
انا ملكك وملك ابوك بس
انا بقولها كدابه بس يلا
قالت لا ++++ انت وابوك بتبهدلوني
انا بقولها بيعجبني فيك جسمك ده
ضحكت وقالت ابوك الي جابو هو جسمي
انا بقولها عندو حق
بس ف الاخر جابك تحت منو
ضحكت وقالت وحياتك وقبل مانتجوز كمان فتحتلو رجلي بس مكنتش اعرف اني هفتح رجلي كمان لابنه
ضحكت وبقولها مبقاش ورايا غير النيك فيك والدراسه تفشخني
ضحكت وقالت طب يلا نتقابل بليل
دخلت وانا مبسوط ان ماما خلتني انام معاها وهيا مبسوطه وانا فرحان
بليل لما الكل دخل سمعت اهات ماما
كانها عايزه تسمعني وكمان نجلاء طلعت وبتضحك قعدت جنبي ولبسه بجامه
وكل ماتسمع صوت ماما
تقول ابوك بيعذبها ولا ايهة وتضحك
وانا بضحك وهيا قالتلي تعرف ياعلي امك دي ست بتعشق الجنس بس حظها وحش
بقولها ازاي
قالت واحنا ف سنك كده او اصغر العرسان كانت بتتقدم ل امك كتير وهيا كانت مستنيه ابوك كانو بيحبو بعض
وابوك بيحبها واتجوزو فعلا
بيني وبينك البنات والشباب كانوو يتمنو بصه منها بقولها طب والبنات ليه ضحكت وقالت شايف الي انا بعملو معاها في بنات كتير نفسهم بس يلمسو صدرها او طيزها ف الاخر لما ابوك اتجوزني انا وصلت ليها اول يوم لينا امك نزلت ياجي 5 مرات كنت بتمتع بجسمها
انا بقولها ف الاخر هو كس بيتناك وخلاص
قالت لا بتفرق في ست ممكن تخلي الراجل يدوب من حركاتهاا او رقصها او دلعها بس
وده انا عملتو مع ابوك
ابوك وقت ماطلب ايدي كان بيشوف امي كانت تعبانه يقوم يدخل المطبخ وانا ببجامه ويلزق فيا انا كنت عرفه انه عايز ينام معايا اتا متتكلمتش وانا حسا بزوبر ابوك فوق طيزي ولقيتو بيتفق معايا اكلمو لما ماما تخرج
ومشي وفعلا كلمتو ونكني مرتين ورا ااودام بس مايعرفش لحد دلوقتي ان امي كانت موجوده وعرفه كل حاجه وهيا كانت عايزه تجوزني ليه ف ابوك شاف البضاعه واكل منها
لما عرف انها حلوه وطعمه اشتراها كلها
انا بقولها حد ناكك غريب هيا بصتلي وقالت لا
بقولها بطلي كدب
ع العموم انا مش عايز اعرف حاجه
قالت قصدك ايه
قولتلها ولا حاجه بس لما تحبي تحكيلي عرفينني
قالت قصدك ايه
قولتلها انتي عرفه قصدي كويس
قالت طب قول
انا قولتلها مش متكلم الي لما تقوليلي انتي
لقيتها ركبت عليه زي الحصان وبتقولي مش هقوم غير ماتقولي انا بقولها ماتقوميش خلي جوزك يطلع يشوفك كده
لقيتها بتكلع وترجع وبتقول عادي مش انا لبسه هدومي وبعدين الي وقف ده زوبرك مش زوبري انا مسكت طيزها وبضربها وهيا مبتسمه وقالت انا مستعده احكيلك تاريخي كلو لو تحب كلو عشان خاطر عيونك

بقولها وانا هسمعك بس لو الموضوع الي ف بالي ماتقالش مش هلمسك تاني
ضحكت وقالت بتهددني يعني ماشي
لقيت امي ااااااااه وهيا قالتلي
امك لسه بتتناك
بقولها كلكم بتحبو الجنس
قالت امك نوع تاني ياعلي
بقولها عماله تتكلمي عليه طب منا شوفتها معاك عادي يعني
ضحكت وقالت مانت متعرفش حاجه

قولتلها اقعدي كده وكلميني بصراحه
هيا قالت حاضر
قعدت ومسكت زوبري وقالت هو وقف ليه
بعدت ايديها ودخلتو مابين فخادي
وبقولها كام واحد ناكك
هيا قالت بصراحه ولا
بقولها لا بجد
قالت حوالي 6
بقولها مين هما
قالت انت وابوك وطليقي وف اتنين والاخير كان قريبي بقولها مين
قالت ابن خالي
بقولها ازاي قالت هقولك بعدين
وقولتلها طب الاتنين مين
قالت واحد مهندس والتاني صحبو بقولها ايوووه هما دول قالت مالهم
بقولها انتي فهماني وشاورت ع الغرفه
وهيا ااااااه انت عرفت ازاي
قولتلها من تلفونك قالت ازاي قولتلها الرسايل الواتس قالت ياخرابي انت فتحتو ازاي
بقولها مش شغلك
قالت امك لو عرفت هتموتني
بقولها عملتو ليه كده
قالت انا قولتلها اني اعرف حد كنت بنام معاها طلب يقبلني اتقبلت وامك معانا كنا ف العربيه بتاعتوو وقتها نكني ف العربيه وامك بره كنا ف بيتو بس صحابو ف الشقه
وعجبتوو امك وبعد محولات امك وفقت طبعا ده بعد فتره وابوك مكنش بيلمس امك وف الاخر بقي بيعشق امك وبيطلبها دايما بس امك اخر مره راحت لوحدها وغدرت بيه
راحت نامت هناك لتاني يوم
انا بقولها اوساخ
قالت مش انت اوله بيها بقولها انتي هبله دي امي
قالت وايه يعني امك
ابن خالي كان بياجي يطمن عليه وجوزي مش موجود ويخبطني الزوبر التمام
الي بيخلي كسي مهري
انا بقولها مينفعش
قالت ملكش دعوه انت لما ابوك يطلع للشغل تاجي تتفرج علينا وسيب الباقي عليه
بقولها برحتك قالت انا دخله وقت ماتحس انهم نامو ادخل لو نمت صحيني
بعد ساعه تقريبا ماما الي خرجت
وبتقولي لسه صاحي بقولها ايوه
بابا صاحي قالت لا نام من بدري

وهيا دخلت الحمام
وانا دخلت ل نجلاء وكانت نايمه
وانا دخلت صحيتها وبقيت انيك فيها
نكتها مرتين
خلصت وطلعت نمت بره
وانا مستني الي هيحصل انهارده من نجلاء لما قالتلي هخليها تنام معاك
متحمس اشوف الي هيحصل من نجلاء
هيا هتعمل ايه وهتقولول ماما ايه....

الجزاء الثامن




تاني يوم بابا راح الشغل كالعاده
وانا لابس شورت وفانله ونجلاء لبسه قميص نوم للركبه وصدرها بيرقص وماما لابسه عبايه بيتي ضيقه

انا بتفرج ع فيلم وشايف اودامي احلي اتنين
الاتنين شغلين الي بتنضف والي بتغسل والي بتطبخ بس اتاخرو ف المطبخ شوي ولما وقفت عشان اشوف لقيت نجلاء رفعه القميص ومش لابسه كلوت وماما تحت وبتلحس كسها
انا فضلت اتفرج لحد مانجلاء نزلت ع الارض وانا رجعت وماما طالعه وبصالي وعليها عسل وانا بضحك ونجلاء طلعت وقعدت قصادي وبقولها مش بتشعبو ابدا
قالت لا مفيش واحده مش بتحب الجنس
حتي لو من واحده
بقولها انا لسه فشخك انبارح
قالت ماهو ده سبب الي امك عملتو
بقولها ازاي
امي خرجت ولقيت نجلاء
بتقولي بص ت واضح
امك بتقول سمعت صوتي وانت بتنكني انبارح
بس ابوك كان نايم
قولتلها زوبر ابنك جااامد لو جربتيه هيوجعك وهتصرخي امي شتمتها ولقيتها بتضرب طيزي ونزلت تلحس كسي كل ده عشان قولتلها لو جربتي زوبرو
انا مردتش وامي شتمتها وقالتلها ده ابني ياشرموطه
قالتلها وايه يعني ابنك كده محدش هيشك فينا وبدل ماينكني لوحدي وانت بتلعبي ف كسك هو يدخلو ف كسك وانتي تنبسطي حتي ينكنا سوا
امي قالتلهاا انتي مجنونه
امي قعدت ونجلاء وقفت اودامي ونزلت مابين رجلي وطلعت زوبري وهيا بتقول شوفي زوبرو وقف ازاي بدون ماحد يلمسو
ولقيتها قامت ركبت فوقي زي الحصان وزوبري تحت كسها وهيا قالت ل امي تعالي ياسناء امسكي زوبر ابنك ودخليه ف كسي ريحيني نجلاء بتحك زوبري ف كسها وانا ماسك طيزها وانا لقيت نجلاء قامت وقلعت القميص وبتقرب من عند ماما وبتقولي الحسي كسي اودام ابنك الي هينكني اتا سامع الكلام وامي بتلحس كس نجلاء وبتشفط زوبرها
ونجلاء بتشاورلي اقرب وقفت جنبها وماما مابين رجل نجلاء ولقيت نجلاء بتقول ل ماما يلا مصي زوبر ابنك عشان ينكني ماما قاعده وزوبري اودامها وانا وقف ولقيت نجلاء بتقولها يلا ياسناء هتمصيه بس عشان نتمتع سوا
ماما بتبص عليه وبتقرب وهيا بتفتح بوقها وانا شايف ماما مش مبسوطه كانها مجبوره وماما راس زوبري مابين شفايفها انا رجعت لورا ونجلاء بتقولي تعالي قرب
قولتلها لا مش عايز دي امي
انتي الشرموطه وروحت نيمتها فوق امي وانا دخلتو ف كسها وهيا اااااااه وانا بنيكها اووووووي وبسرعه كنت بنيكها ودمي حامي
ولقيت كسها بينزل علي ماما وانا مكمل وانا بضرب طيزها اوووي
وهيا اااااااااه وانا لقيت ماما مسكت طيز نجلاء وبتفتحهم وانا طلعتو من الكس للطيز وبنيكها اوووي وهيا ف حضن ماما انا طلعت برجلي علي الكرسي ومسكت ف الشباك الي ورا الكرسي ورجلي مفتوحه ونجلاء مابين رجلي وزوبري ف طيزها
وبنيكها اووووووي وبسرعه زوبري مولع فيها
وصوت النيك عالي وانا بنيكها بسرعه وهيا اااااااااااااه ااااااااااااااه وانا لقيت نجلاء بتقولي طلعو بسرعه انا طلعتو ولقيتها بتجري ع الحمام وامي وقفه وانا لقيتها مبسوطه
وقالت جدع انك معملتش في حاجه انا بقرب منها وهيا براحه بلعت زوبري وبتمص في وبتمص بضاني دقيقه وماما بتمص سمعت صوت الباب بيتفتح رجعت لورا وضهري ل ماما ولقيتها بتقولي اول مره انزل ميه وانا بتناك مبقتش متحكمه ف نفسي انا قولت ليهم اعملو وضع 69 عايز اشوفكم نجلاء قالت حاضر
ماما وقفت وقلعت العبايه وتحتو قميص وماما نامت ع ضهرها ونجلاء فوق وبيلحسو لبعض انا روحت بزوبري دخلتو ف كس نجلاء وماما شايفه كل حاجه وانا طلعت زوبري وبراحه دخلتو ف بوق ماما الي بتمصو براحه وانا ارجعو وبضاني لسانها عليها كنت بنيك براحه وماما بتمص بضاني كنت انيك نجلاء بسرعه اوووووي وهيا بتلحس كس ماما وانا طلعت زوبري وبضغط عليه من ورا لاودام خرج نقطه لبن وامي شايفه وهيا بلعت راس زوبري وبالسانها بتحركو ع الراس وانا طلعتو وبحكو ف كس نجلاء واحنا ف الوضع ده الباب خبط احنا التلاته وقفنا بسرعه كل واحد اخد هدومو وبيلبسها ونجلاء رشت الاوضه معطر جو ولبسه عبايه فوق قميصها وانا طلعت ع الاوضه وماما راحت المطبخ ونجلاء راحت فتحت اتفضلي ياماما كانت ام نجلاء امي طلعت سمعت صوتها وهيا بتسلم عليها وانا قولت انا مش هستني لما تمشي وزوبري كده وبعد دقايق امي دخلت وانا بقولها انا عايز انزل وزوبري مش بينام لقيت امي رفعت عبايتها والقميص ونامت ع ضهرها
انا قفلت الباب وبعدت كلوتها ودخلتو ف كسها وبنيكها وامي كاتمه صوتها وانا بنيكها براحه وفضلت كده ومش عايز انزل وماما قالت ابعد هيا وقفت ولبست وقالت كفايه انا هبعتلك نجلاء احسن تشك فينا
وماما طلعت ولقيت نجلاء دخلت وهيا قلعت العبايه وطلعت عليها وركبت زوبري وفضلت تنط وانا نيمتها ع ضهرها
وزوبري ف كسها رايح جاي وزوبري اخيرا نزل كل لبنو ف كسها وهيا حضناني وقامت مسحت كسها وبتلبس وقالت غير هدومك وتشطف الاول وتعالي سلم ع ماما
ريحتك كلها نيك ياخربيت هيجانك
انا قاعد وزوبري نايم نص نومه
وماما دخلت وقالت البس يلا عشان تسلم عليها بتسال عنك
انا بقولها ماما انا عايزك انتي ونجلاء ع سرير واحد قالت ازاي
بقولها يعني تمصو زوبري سوا وانا انيكم سوا
قالت بعدين نتكلم ف الموضوع ده

انا لبست واخدت فوطه ودخلت اتشطفت وطلعت سلمت عليها وقعدت وكلمه من هنا ع كلمه من هنا
قالتلي عندي ليك عروسه
انا بقولها مين قالت بنت بنتي
انا مكنتش اعرفها او ماشوفتهاش قبل كده ونجلاء قالت علي لسه شقتو متجهزتش يا امي
هو لسه بيدرس
قالتلها يخبطها البت 16 سنه وحلوه يخبطها تكون كبرت وهو خلص احسن ماتتجوز حد تاني مانعرفوش وده ابننا ودي بنتنا
لما سالت امي
قالتلها ++++ انا ماليش دعوه عندك العريس وعندك ايوه
انا بقولهم هيا حلوه يعني
قالت زي القمر
لقيت نجلاء طلعت صوره من التلفون
وورتني بنت بيضه وجسمها زي القشطه
وجسمها ملبن حرفيا البت مليانه شويه بس مش طخينه دي الي اسمها كيرفي
بقولها كل دي 16 سنه
ضحكت ام نجلاء وقالت زي امها
وفعلا انا شوفت امها بيضه وجسمها ناااار بردو
قولتلها انا لسه اودامي سنتين وخلص دراسه
قالت كويس وهيا تكون 18 سنه وتتجوزو بدري بدري كمان
نجلاء قالت وانا موافقه امها قالتلها قال يعني ليك كلمه قالت ايوه انا ام العريس التانيه ضحكنا وانا بايدي الشمال بحسس ع طيزها وهيا وقفه وانا بحسس مابين طيزها وبعدت ايدي وطلعت وبعد شويه طلعو كانت عايزه تنام شويه انا لقيت نجلاء بتقولي لو تنجوزت ريهام مش هتبص لينا تاني
بقولها طبعا هو انا لما اتجوز هعوز منك ايه
امي ضحكت وردت نجلاء وقالت بتضحكي ع ايه مانتي هينوبك من الحزن جانب
لبن ابنك الي كنتي بتبلعبيه من كسي خلاص راح والهيجان الي ابنك كان بيعمل فيا وانا بعملو فيك هيروح
امي قالت احسن بردو
فضلنا كده وانا قولتلهم داخل انام
وكنت مستني ماما ودخلت وانا وقفت وبقرب منها وشفايفي بتبوس شفايفها
وبتقولي لما تتجوز هتبعد عني
امي بتكلمني كانها بتقولي انا مش عايزاك تسيبني ابدا
انا بمص ف شفايفها وايدي علي طيزها بفعص فيها وانا بقولها انتي غيرها انتي مراتي الاولي
الي هنيكها دايما وهيا قالت وانا ملكك لوحدك وجسمي ملكك بس خليك معايا
بقولها انا معاك ياماما
قالت قولي ياسناء او اشتمني لما نكون سوا
انا قعدتها وبقولها لا ياماما انتي امي حبيبتي اتا مينفعش اشتممك
امي قالت علي بقولها نعم
قالت انا كلمت ابوك نروح مصيف هو وفق
بقولها كويس
قالت صاحب ابوك ف الشغل عندو شقتين ف راس البر بقولها راس البر قالت ايوه
بقولها مفيش حاجه احسن شويه
قالت ابوك قالي انه عايز نروح راس البر مش مكلفه والشقتين موجودين كل واحده شقه وانا فكرت ان احنا هنكون لوحدنا
بقولها طب لما ينام معاك انا هروح فين قالت ابوك قال تروح عند نجلاء عشان هو بيقولي ناخد راحتنا ف الشقه انا عرفه انك كمان هتاخد راحتك مع نجلاء
ضحكت وبقولها طب انا موافق مدام هكون انا وانتي سوا بعد مانخرج من البحر
تخيلي هعمل معاك ايه واحنا ف شقه لوحدنا
امي قالت انا وفقت ع راس البر عشانك
انا بقولها وانا هخليك تعيشي احلي يومين
ضحكت وقالت احنا هنروح اسبوع
بقولها يعني 3 ايام
انا نمت وماما جنبي
وقالت انا مش مصدقه انك بقيت راجل وبقيت قادر تتحكم في اتنين حريم
انا بقولها ولسه ما اخد خبره اكتر
ماما قالت لو عايز تسمع كلامي وافق علي ريهام بنت حلوه ومحترمه انا اعرفها شخصيا وكمان بنت جسمها حلو بقولها زي جسمك قالت احلي صدرها مليان وانت بتحب النوع ده
بقولها خلاص يبقي موافق
قالت انا هكلم ابوك ف الموضوع
بقولها هو انتي ممكن تحبلي قالت ايوه بس انا عمله حسابي
انا بقولها هترقصيلي
قالت لما نروح هعتبرك جوزي الجديد وورقصلك وهعرفك مين سناء
انا بقولها هنروح امتي
قالت لما ابوك يحدد
انا بقولها بليل دخلتك قالت لا انت لسه منزل كفايه عليك كده
امي قامت وبتغير هدومها وبتقولي 3 ايام هروح اشتري ليك فيهم قمصان جديد محدش هيشوفني بيهم غيرك
انا بقولها ياريت ياماما
قالت سناء
انا حضنتها وبهمس ف ودنها سناء الشرموطه بتاعتي هيا قالت بصوت واطي عيب ياعلي كده ولقيتها مسكت زوبري وبتقولي مش بينام بقولها مصيه قالت نام بقي كفايه
هيا قالت كتر النيك غلط عليك وع صحتك
انا بقولها انا انهارده معاك
قالت لا انهارده علي الناشف بدون جنس
بقولها ليه
قالت عشان صحتك
بقولها ماشي بس هنقضيها بوس وتقفيش
قالت بردو ممكن تنزل
وفر صحتك شوي ياعلي عشان ماتتعبش واحنا كده كده معاك مش هنهرب يعني
بقولها انا مش بقدر اتحكم ف نفسي لما بشوفك
قالت ليه ياحبيبي
بقولها بحس اني عايزك تكوني ف حضني وقالعه
ضحكت وقالت لما تتجوز هتنساني وتتمتع مع مراتك وتجيب لينا عيال
انا بقولها هنسافر امتي قالت مستعجل ليه
قولتلها عايزك ف حضني ف شقه واحده
انيكك برحتي واسمع صوتك
امي قالت لما نروح هخليك تتمتع كانك عريس
انا نمت وصحيت علي الغدا واكلنا كلنا مع بعض وانا بحاول اتجنب اي حركات جنسيه من نجلاء وبذات لما امها مشت
الي بيهيجني جسمهم بس
ملبن ورجع بابا الكل بيلبس هدوم واسعه شويه
وبليل قفلت الباب ونمت علي ماما بوس وتقفيش وبنبوس بعض وزوبري وقف وفضلت ابوس واقفش امي حولت تبعدني عشان مانغلطش ونيكها بس ف الاخر ده الي حصل انا طلعت زوبري ودخلتو ف كسها وفضلت نايم عليها لحد منزلت ف كسها رغم ان ماما كانت رافضه بس بعد النيك بثواني كانت حضناني وبتشجعني انيك واتمتع ومتعها
انا نمت تعبان وقررت مانمش مع حد لحد اول يوم مصيف وفعلا 5 ايام منمتش مع واحده والي ساعدني بابا كان واخد اجازه يومين وانا حولت فيهم ابعد عنهم وطول 5 ايام مالمستش حد فيهم كنت بخرج كتير وال5 ايام دول حسيت اني بصحتي مكنتش حاسس بكده الفتره الي فاتت وانبسط اوي لما عرفت ان بابا اخد اجازه اسبوع عشان المصيف اليوم ده بليل ربع ساعه وانا بلحس ف كس ماما لحد منزلت مرتين ونمنا وتاني يوم الصبح طلعنا بالعربيه كنا بعيد عن البحر شويه 10 دقايق مشي عسان نوصل للبحر
وصلنا الشقه وقعدنا وبابا قال ل ماما دي شقتك ووطلع فوق وقال وشوفنا شقه نجلاء الاتنين زي بعض بالظبط ماما قعدت تحت
وانا عشان موجود بابا طلع فوق مع نجلاء يريح جسمو انا وماما نضفنا الشقه كانت فيها تراب شويه وانا لابس شورت وفانله وماما لابسه عبايه ضيقه وانا طول الساعه بتحرش بيها وهيا تبعدني وف لحظات بنبوس بعض وهيا الي كانت تمسك زوبري وتحسس عليه ولما كنت اقولها يلا تقولي خليها بليل ممكن ابوك ينزل ف اي وقت وهو معاه مفتاح انا كنت اخاف وبعد عنها الساعه 4 انا قاعد وماما ف المطبخ وهيا لبسه عبايه تجنن دخل بابا واتاخر ولما طلع زوبرو كان واضح انه وقف
ونجلاء نزلت قعدت واتغدينا وقبل المغرب نزلنا البحر وكان الناس بتمشي وده كان شئ كويس فضلنا ف البحر نص ساغه والنور راح وبابا كان عايز يروح ف الوقت ده عشان محدش يتفرج علي امي ونجلاء بس مايعرفش ان انا وماما جنب بعض مستنيين اي فرصه يبعد عنيهم علينا انا كنت امسك صدرها احنا طلعنا وقعدنا ع الشط
وبابا واخد نجلاء ف البحر وشكلهم بيقفشو لبعض وكان واضح من حركات ايديهم
وبردو ماما بتقولي ابوك انهارده هينام مع نجلاء ومش قادر يستحمل لما. يروحو
انا بقولها وانا مش قادر اشوفك جنبي وصابر كده
امي قالت انا نفسي نروح قبل منك
بقولها انتي كمان تعبانه
قالت اكتر منك بس لازم نتحكم ف نفسنا
مش عايزه يكتشفو حاجه مابينا
بقولها تمام
قالت لما نرجع مالمسش بعض غير لما نتاكد ان ابوك نام انا بقولها احنا هنقفل من جوه
قالت اما نشوف
انا بقولها ل ماما شوفي حضنها ازاي تلاقي زوبرو في كسها من ورا
قالت الظاهر كده احنا كنا شايفين بالعافيه وماما بتقولي زوبرك وقف انا بضحك وبقولها اعمل ايه محروم
امي بتبص يمين وشمال مفيش حد ولقيتها دخلت ايديها علي زوبري وبتحسس علي وهو وقف وقالت ناشف اووووي وفضلت كده دقيقه وبعدت ايديها وانا وقفت وخبيت زوبري وبعد شويه خرجو وانا ماشي انا وماما وراهم كانو مستعجلين ف الخطوه
ودخلنا العماره بابا قال انا هطلع انام عند نجلاء
اتعشو ونامو انتو عشان انا تعبان
امي قالتلو ماشي
طلعو واحنا دخلنا وانا بقول ل ماما
دلوقتي
قالت لا اصبر انا بقولها مش قادر
امي قالت اسمع كلامي ياعلي انا بقولها تعالي دلوقتي احسن وهما هيكونو مشغولين
امي لقيتها بتدخل ايديها ف البنطلون
ولقيتها بتدخلو ف كسها وخرجتو كان في عسل وهيا قالتلي شوف انا محتاجه زوبرك اكتر منك بس لازم نصبر عشان نطمن وبعدين يبقي برحتنا لو ابوك منزلش نقفل الباب وانا هخليك تنزلهم لوحدك من غير ماتلمسني
انا صبرت وماما عملت اكل واكلت معاها بس بردو انا مش هستحمل 5 دقايق من البوس والتفعيص فيها خمس دقايق امي نست اي كلمه قالتها انا قومت من عليها غصب عنها
امي قلعت الكلوت والبنطلون وبتقولي تعالي نكمل وانا بقولها نصبر
الساعه 9 والجو مكهرب مستني بس حد يعطي اشاره لتاني امي دخلت وطلعت بقميص نوم يجنننننننننن
القميص عباراه عن حماله علي كتفها ووشفاف من صدرها ومن ضهرها عريان ولحد نص فخادها وهيا نامت علي بطنها اودامي وقالتلي ضهري وجعني اووووي تعالي ادعكو زي ماكنت بتدعكو الاول
انا شايف النظره ف عين امي بتاكلني
وانا بقولها نقفل الباب من جوه عشان لو حد دخل قالت ابوك مش هينزل خلاص روح اقفلو وتعال انا روحت قفلتو بالمفتاح ودخلت ع ماما وانا بقلع وهيا بتقولي اوعي تعمل حاجه عيب
بقولها ماتخفيش انا قلعت البوكسر وزوبري اودامها وقف اوووي
امي بتبص عليه وانا وقفت اودامها وزوبري ف وشها وانا بحسس علي كتفها وانا بدعك ف ضهرها وزوبري بيخبط ف وشها وامي بتفتح بوقها وبتمصو وانا اخرجو ودخلو وهيا بتمص زوبري علطول وانا بدخلو كلو وماسك طيزها وببعبص فيها وهيا بتمص زوبري وانا بدخلو صباعين ف كسها وبنيكها بيهم وهيا ف عالم تاني امي كسها كان مليان عسل وده كان سبب ان كسها ينزل وانا ببعبصها انا طلعت عليها وزوبري علي طيزها وبدعك ضهرها وانا زوبري بيحك ف طيزها ف كل حاجه وانا دخلتو ف كسها اوووووي واجمل اهات طالعه من ماما 5 دقايق نيك عنيف بنفس الوضعيه وماما بلعت لبن زوبري الي كان كتير وهيا مبسوطه قامت بتاخد لبني وتبلعو تاخدو بايديها وتبلعو وانا وهيا اتشطفنا سوا وسهرانين وهيا فضلت ترقص ليه وتدلعني دلع كاني عريس وانا كنت مبسوط اووووي والمص والحس اشتغلو وانا فضلت انيك فيها ربع ساعه والصوت عالي ف الشقه ماما واخده راحتها وانا بنيك طيزها وكسها ونزلت تاني ف كسها
انا خرجت ونمت ف الغرفه التانيه كنت مبسوط اوي بالدلع بتاع ماما وبكره يوم نجلاء
انا عارف انها هتريحني اكتر من ماما
نجلاء بتحبني وبتحب تخليني مبسوط
ومين كان يتخيل ان اليوم الي قولت مستحيل ياجي يكون اودام عيني انا وماما ونجلاء علي سرير واحد واحنا التلاته مولعين ونجلاء بتقعد ماما علي زوبري وانا نايم ومبسوط وماما بتقعد علي زوبري ونجلاء بتقولها ايوووووه كده ابلعي زوبر ابنك ياشرموطه.........
هعرفكم ايه الي وصلنا لكده القصه هتبقي 10 اجزاء فقط واخر جزاء هيكون في صور
 

المستخدمون الذين يشاهدون هذا الموضوع

عودة
أعلى أسفل