محتوى مميز

قصة محارم مثيرة أخ مع أخته الكبيرة المتجوزة قصتي غريبة جداً عمري ما تخيلت ان اللي حصل دة ممكن يحصل , انا اسمي احمد وعندي اخت كبيرة اكبر مني ب 3 سنين انا عمري 37 سنة وهي 40 , اسمها ابتسام , طول عمرنا علاقتنا فيها مشاكل بسبب تفضيل الأهل ليا عشان انا ولد وكل ما بنكبر مشاكلنا بتكبر , لحد ما وصلت لمشاكل على الميراث رغم ان ابويا لسة عايش , متجوزة ومخلفة وانا كمان , في مرة كنت عند امي في البيت ولقيتها جاية ومكشرة وبتزعق ولما انا اتكلمت هي اتعصبت جدا وقعدت تشتم بألفاظ اول مرة اسمعها منها كانت مش في...
انا نسرين عمري 30 من الاردن و ابن سلفتي نسميه امير امير عمره 15 من الاردن عايشين بنفس الطابق و الباب ب الباب فا مره طلعت و نسيت باب البيت مفتوح شوي نزلت عند اهلي ثلاث اربع ساعات و رجعت فتحت الباب دخلت لقيت كل البواب مفتحه البرنده غرفة النوم الحمام دخلت غرفت النوم لقيت كل اشي مطلع من الجوارير و اوعي داخليه و اواعي العاديه و ماكينة حلاقه لا كسي و لقيت اواعي امير على الأرض تفاجأت و طلعت من بيتي و دخلت بيتهم كان فاضي دورت عليه ما لقيته رجعت فجأ لقيته بلم اواعي بدو يهرب شفته شالح اجيت بسكر الباب...
اخباركم ايه اعرفكم بنفسي انا مهندس الكترونيات في شركة كبيره جدا لها فروع كتير في الشرق الأوسط وشمال أفريقيا ولها فرع كبير في مصر عندي مرض نادر جدا بيخليني عندي مشكله اني عندي طاقة جنسية عاليه جدا ولو مفرغتش كتير ممكن يحصلي ارتفاع في درجات الحراره بتاعت جسمي كله والتهابات في البروستات والعضو الذكري ..... المهم تبدا القصه لما رجعت من الخليج بعد ما كنت بشتغل في اكتر من فرع هناك للشركه واترقيت نتيجة خبرة وشغل ورجعت اعيش في بلدي الأسكندريه فرجعت سكنت في فندق فترة لحد ما الاقي شقه اسكن فيها بشكل...
سهروا ليل الجمعة على التلفزيون وطلعوا على غرفهم يناموا.. وما ان اشرقت شمس السبت حتى كان وليد جالسا بسريره بأنتظار مفاجأته..عند الساعة التاسعه فتحت نهى باب غرفته ووقفت على الباب لابسه قميص نوم شفاف وبدون سوتيان او كيلوت..نهض بسرعة وليد من تخته..فقالت له : بونجور حبيبوا...خليك بتختك بونجور ماما.. صرلك زمان واعي؟ ليش نمت.!! ها ها ..- اقتربت من سريره وجلست على حافته- كيفك اليوم؟ انا منيح اقتربت منه وبدأت تقبيله..واستجاب لها ثم اوقف وقال وطارق؟؟ انسى انه موجود.. هلق بيكون واعي..بس عامل حالو نايم...
النهاردة هحكيلكم قصتي مع بنت خالي الميلف اللبوة. قصتي مع بنت خالي اللي اسمها مي بتبدأ مع بداية فترة كورونا لما الجامعات والمدارس وقفت وكل المصالح الحكومية اتعملت، المهم بقى أنا كان جامعتي في القاهرة وكذلك بنت خالي واحنا أصلاً من الصعيد، نزلنا كل واحد وحده البلد ومكانش تربطني علاقة بيها نهائياً لحد اليوم اللي قرروا فيه يرجعوا الدراسة والامتحانات. يومها كنت عند خالي أنا وأهلي واحنا قاعدين كنا فاتحين التليفزيون جيه الخبر بتاع الأعلى للجامعات يقرر رفع الحظر عن الدراسة. هوووبااا طب هنعمل إيه...
القصة لسه واصلي امبارح من علي لسان صاحبها من الجزائر طلبت منه يكتبها لغة عربية عشان الكل يفهمها واتمني الاستمتاع للجميع👍 بيقول...استيقظت على صوت امي وهي تهز كتفي برفق( انهض ... لقد تأخرنا صارت الساعة سبعة) فتحت عيناي بصعوبة...كانت واقفة الى جانب سريري ترتدي روب الحمام وتضع منشفة على راسها بينما انسدل شعرها المبلل على جانبي كتفيها.ولما لم اجبها سحبتني من مرفقي لترغمني على النهوض.قلت (خلاص... اذهبي انت ساتي ورائك).نهضت متثاقلا. لم اكن قد نلت كفايتي من النوم... في الحقيقة لم انم البارحة سوى...
أرجوك يا دكتور بلاش طيزي . أنا امرأة حسنة المظهر، متزوجة من رجب الذي يعمل بائع في شركة صغيرة ونعيش في ضواحي القاهرة. كنا متزوجين لمدة 5 سنوات وظل آباؤنا يسألون ويتحدثون عن الأطفال. نحن نريد الانجاب أيضًا لكن الأمور لم تسر كما كنا نتمنى. لقد حاولت أنا ورجب ممارسة الجنس بكل الأشكال والألوان لكن دون جدوى، وأصبح الجميع يضغط علينا في هذا الأمر وكان مصدر ازعاج دائم لنا. ذهبنا إلى مختبر فحص الأمراض أردنا فحص أعضاءنا الجنسية، الحيوانات المنوية، عملية الإباضة، وما إلى ذلك. طلبوا منا الحصول على...
بيقول...انا اسمي بديع وعمري ثلاثة وعشرين سنة ساحكي لك عن تجربتي مع لحم طيز خالتي سوسن وكيف جعلتني محترف في النيك وعلمتني كل فنونه بفضل خبرتها وحلاوة جسمها. كنت اذهب احيانا إلى المبيت عندهم فهي تعيش رفقة ولديها وهما اكبر مني وزوجها الذي يعمل في احدى الشركات البترولية في الصحراء وكثيرا ما يغيب عن البيت لشهور ومنذ صغري وانا ارى فيها ذلك الجمال والاثارة خاصة حين ترتدي روب النوم في المنزل على لحمها دون ستيان أو كيلوت ولما بلغت صرت استمني واضرب العشرات على ذلك الجسم في الحمام حتى لما اكون في...
أنا شيماء دكتورة عندي 39 سنة متجوزتش جسمي جميل اللي يشوفني يديني أقل من عمري بعشر سنين على الأقل، أنا عمري ما عرفت ولد ولا عمري حبيت إلا في خيالي وحبيت ولد واحد بس هو أخو واحدة صاحبتي، اسمه أحمد أصغر مني بسنتين، أول مرة شوفته كان من 9 سنين تقريبا كان جاي المستشفى يكشف على ابنه اللي لسة مولود، شاب وسيم شيك لبق، انا عندي غرور عند أي دكتورة شايفة نفسها حاجة كبيرة وبتبص للناس كلها من فوق لكن أنا عند أحمد حصل لي حاجة عمرها ما حصلت لي في حياتي، حبيته من أول نظرة، انا عمري ما حبيت ولا اتعلقت بحد،...
هذه القصة من أغرب قصص نيك المحارم التي ستقرؤونها ففهي هذه القصة يقوم حين أبو علي بنيك جدته الممحونة والتي رغم كبر سنها أشتهت حسن أبو علي وتعرت أمامخا وطلبت منه أن ينيكها. وهنا وجد حسن أبو علي نفسه ينيك جدته الممحونة. في البداية جدة جسن أبو علي تبلغ من العمر الخامسة والستين وهو منذ نعومة أظفاره يراها تهتم بنفسها يمكن أكثر من أمه وأخته وتظن أنها ما زالت في ريعان شبابها. وفي أحد الأيام أثناء إجازة نصف العام التي يقضيها في بيت جدته، أستيقظ حسن أبو علي متأخراً وكان المنزل هاديء تماماً فذهب إلى...
في البدايه انا اول مره اكتب قصه .وحبب ان القصه تعجبكو. اشخاص القصه انا طارق 25سنه عايش في بيت لوحدي وهوه منزل اهلي مكون من 4طوابق وجنينه كبيرهوبجواري منزل عمي .... مرات عمي 48سنه بس ايه تشفها تديها 27سنه مهتميه بنفسها قوي اسمها مديحه بنت عمي الكبيره 28سنه دكتوره متجوزه بس علي طول في مشاكل وعنت بيت اهلها اسمها رشا . بنت عمي الوسطنيه اميره 21سنه كليه علوم . والاخيره هبه 19سنه لسه دخله كليه هندسه. وعمي وابن عمي هاني .مش مهم مذكرهم . نبداء القصه انا في يوم كنت في البلكونه الصبح مطبق...
صباح او مساء الخير على الجميع هذه قصه حقيقيه حدثت معي ايام كنت في الثاني او الثالث الاعدادي كنا ساكنين في منطقه وسط العاصمه بالايجار لسنين عديده الى ان تسنى لوالدي تملك قطعة ارض فبناها بيتا للعائلة ولكن كان في منطقه بعيده عن وسط العاصمه في حينها الكلام هذا سنة 1970 او 1971 على الاكثر ولكنها الان وسط البلد كان لدينا هاتف ارضي في الدار القديمه وطلبنا نقله الى الدار الجديده ولكن لعدم توفر خطوط الهاتف في حينها تم تركيب هاتف مرتبط بسنترال حيث كنا نتصل بالعامل في السنترال ونملي عليه...
مرات خالي كنت مقرب جدا من خالي ومراتو وكنت اقضي اجازة الصيف عندهم دائما لاني كنت اقضي حاجات كثيره في منزل خالي وكانت مرات خالي تعتبرني زي ابنها بالرغم من انهم كانو لسه مخلفين وانا كنت في اولى ثانوي كانت بنت خالي بعمر سنتين لسه واخوها اصغر منها وكنت براعيهم لغياب خالي كثير عن البيت بحكم عملو بعدين عرفت انو كان يتصرمح مع الشراميط في يوم وانا عندهم بعد الغداء نامو الاولاد قالت لي مرات خالي تعال ساعدني نغسل العربيه والكراج قمت معاها كنت لابس بجامه وهي لابسه...
بقدر ما ستكون قصتي عاهرة تحكي كيف صارت شرموطة تمارس الدعارة ساخنة جدا و فيها لحظات تحرك الغريزة الجنسية فان الامر كان مؤلما لي خاصة حين عرفت معنى النيك و الزب في المرة الاولى لكني تحولت مع مرور الوقت الى عاهرة محترفة و صار النيك و الجنس جزء من حياتي . بداية اعرفكم بنفسي اسمي رميسة و عمري الان ثلاثين سنة و بداية قصتي كانت لما كان عمري تسعة عشر سنة اين تخاصمت مع زوجة ابي بسبب مشكل بسيط جدا و حين دخل ابي في الليل راحت تحرضه و تالبه حتى دخل الى غرفتي و ضربني بقوة حتى كاد يزهق نفسي . احسست بان...
اسمي حمادة وعمري 16 سنة.. اعيش مع أهلي في بيتنا المتواضع.. ولي اخت اسمها ندى تكبرني بتسع سنوات..وتزوجت ندى قبل عامين(نهر العطش بمن تشعر بالحرمان)...كنت منذ طفولتي انام مع اختي ندى في غرفتها واترك سريري وانام على سريرها..لانني كنت متعلقا بها لدرجة كبيرة لا يتصورها العقل...وكنت احبها اكثر من امي بكثير..ولم اكن اعرف شيئا عن الجنس...وكانت ندى تحضنني بالليل وانام بحضنها طوال الليل....وعندما تزوجت ندى بكيت عليها بمرارة....وايضا ندى بكت لفراقي....وطلبت مني ان ازورها دائما...وزوجها يعلم جيدا انني...
أنا من أسرة فقيرة أعمل فى مخبز بالليل وأذهب إلى المدرسة بعد الظهر(نهر العطش لمن تشعر بالحرمان) و أسرتنا مكونة من أبى الذى يعمل خفير بالليل وأمى وداد وأختى فاطمة وأخين صغيرين فى المدرسة الإبتدائية منزلنا الريفى مكون من غرفة واحدة كبيرة بها كنبة مفردة ينام عليها أبى بمفردة و سرير كبير ينام عليه أمى و أختى فاطمة و أخى الصغير (نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)وعلى نفس السرير من الجهه المعاكسة أنام أنا وأخى الأصغر منى أى أننا ننام على السرير خلف خلاف كنت فى السنة النهائية من دبلوم الصنايع أعمل بالليل...
عن لسان صديقى أنا متجوز جواز تقليدي وبعد كام سنه من الجواز اكتشفت ان مراتي بارده او بمعني تاني ملهاش في الجنس وانا انسان بحب المغامرات الجنسيه بلا بعشق الجنس بجميع انواعه فزادت الخلافات بيني وبين مراتي لحد ما انفصلنا فقررت اني اتجوز بس ازاي اعرف ان اللي هتجوزها بتحب الجنس شكلي علشان ما اقعش في نفس الغلطه اتعرفت علي بنت عجبتني كانت شغاله معايا في نفس المصنع عجبني جسمها كانت عندها عشرين سنه لكن صدرها بيقول انها متجوزه اكتر من مره هههههه بصراحه كان صدرها كبير لدرجة اني كنت بحس انه هيقطع الهدوم...
اولا اعرف نفسي اسمي احمد ٢١سنه بطل القصه خالتي شيماء مطلقه من ٥سنين باقي الشخصيات هنعرفها ف القصه الجزء الاول. كنت انا قاعد ف بيتنا كنت وقتها عندي ١٦سنه كنت لسه عارف يعني اي سكس ونيك من افلام السكس وكدا بعد. طلاقها بحوالي سنه كنت هيا تعبانه ومحتاجه اللي يريحها بقي انا كنت قاعد ع اللاب بتاعي حاطه ع الترابيزه وقاعد ع كرس عادي لقيتها جايه عندنا وكانت ع سنجة عشره ومظبطه نفسها ع الاخر اكنها عروسه ف ليلة فرحها نسيت اوصفلكوا نفسي وخالتي انا طولي حوالي١٨٥سم وعريض شويه وزبي ٢٠سم...
الصبح كان هادي في قرية "النورانية"، شمس خفيفة بتكسر الضباب اللي لسه متعلق في الهوا، والزرع مبلول من ندى الليل، وريحة الأرض الطينية مالهاش زي. في قلب القرية، كان فيه شاب اسمه "مالك"، ١٨ سنة، جسمه رياضي وعضلاته متشدة من كتر الشغل في الأرض. كان لابس جلابية بسيطة، وبيحط شنطته على ضهره. سمية، أمه: "مالك… خُد بالك من نفسك في المدينة. متنساش إحنا مين يا ابني." مالك: "ما تقلقيش يا أما. أنا رايح أتعلم وأرجع أفرّحك." أبوه أحمد كان واقف على باب البيت، بيشرب شايه على مصطبة، قال له بكلمته اللي دايمًا...
اخباركم ايه ياشباب انا شاب مهندس الكترونيات رياضي مهتم بمظهر وجسمي رياضي بشتغل في شركة الكترونيات عالميه لها فروع في معظم الدول العربية وأفريقيا وآسيا وأوربا غير اميركا الشركة الأم المهم انا امي وابويا متوفين وتقريبا علاقتي بأهلي ضعيفه أو شبه مقطوعه عمامي أو خوالي المهم كنت مسافر تبع شغلي مستقر في دوله في الخليج وانا بسبب ظروف عندي مرض نادر لازم أفرغ منوي كتير أو امارس كتير وليه مغامرات كتير من صغري المهم كنت في شغلي وليه خاله قريبه مني في السن متجوزه من مهندس وعايشه في دوله خليجيه وجوزها ده...
عودة
أعلى أسفل