بقلم عادل المتميز
خمس ايام من النعيم
هذه القصة حقيقية وحدثت بالفعل
…………
قبل ما ابدأ في القصة حابب اعرفكم ب اربع ابطال القصة
اللي هما محور القصة كلها
حمدي وهيام زوجين
حمدي ٥٤ سنه وهيام ٥١
وايمن وفاطمة
ايمن ٥٢
وفاطمة ٥٠
هيام وفاطمة اصدقاء من الصغر ولما كبرو هيام اشتغلت ممرضة في احدي المستشفيات العامة
وبعد شهرين قدرت تشغل معاها صاحبتها فاطمة معاها ممرضة في نفس المستشفي
هيام وفاطمة اصدقاء عمر وعمرهم ما اتفرقو عن بعض
حتي في زواجهم كانت الصدفه تجمعهم للمرة الثانية وتزيد صداقتهم
لان الاتنين اتجوزو اتنين زمايل شغل
والاتنين كانوا مدرسين في إحدى مدارس المنطقة
سبب معرفة هيام وفاطمة ب حمدي وايمن
حمدي اتعرض لحادث سيارة واتنقل للمستشفي
وهناك اتحجز اسبوعين
والقدر لعب لعبته
وحمدي اعجب بهيام . وزميله وصديقة ايمن اتعرف واعجب ب فاطمة
حمدي تزوج هيام بعد سنه من تعارفهم ووراه ايمن تزوج فاطمة بعده بستة أشهر
والاتنين سكنوا في نفس المنطقة
بقلم عادل المتميز
ومع ان الاربعة تخطوا سن الخمسين إلا أن
هيام وفاطمة كانوا محتفظين برشاقتهم وأناقتهم
وجسمهم كان ولا جسم ستات في الثلاثينات
واللي كان يساعدهم علي الحفاظ علي جسمهم
يمكن درايتهم الطويلة في عالم الطب
وكان الاتنين كانوا بيعشقوا حاجة اسمها جنس
واغلب كلامهم طول ماهما ما بعض في المستشفي او حتي في زيارتهم لبعض في البيت في الجنس حتي كلامهم مع بعض يحتوي علي الفاظ قبيحة زي متناكة عاوزة تتركبي
كدة يعني وكان ديما بيحبوا يتكلمو مع بعض عن علاقاتهم مع ازواجهم
كانت كل واحدة تحكي للتانيه عن امكانيات جوزها
وبيعمل ايه وعمل ايه معاها
وتقريبا كانت كل واحدة فيهم عارفة كل تفصيله عن زوج التانية
والاجمل ما بين الاربعة ان مفيش بينهم اسرار حتي في الهزار بينهم او مكنش فيه اسرار
وكل واحدة فيهم عارفه هزار اجوازهم مع بعض شكله ايه لدرجة احيانا كانت اجوازهم بيقولو قدامهم ان كل واحد فيهم مستعد يبدل مع التاني في مراته
الحياه بينهم بسيطة وعارفين قد ايه معني رابط الصداقة
اللي بينهم
………
بقلم عادل المتميز
حمدي :: خلاص بقي يا جدع انت بقي متزعلش
ايمن :: يعني انت شايف انه مش من حقي ازعل
حمدي :: ياعم من حقك تزعل وتضايق بس مش تقاطعني كدة . احنا عشرة عمر
ايمن :: علشان كدة انت صونت العشرة وروحت تقول للكلب ده اني واخد منك فلوس
حمدي :: ياايمن و**** قولتلك ان الكلام كان بدون قصد
وبعدين من امتي اصلا حد فينا بيتكلم عن التاني
كل الحكاية زي ما شرحتلك بالظبط
حسين جه وقالي انه مزنوق في الفين جنيه وانا قولت له يصبر علشان ايمن واخد مني ٣٠٠٠ وهيدهملي كمان يومين .. ياعم انا عارف اني غلطان اني حكيت اصلا حاجة زي دي بس نيتي مش زي مانت فاهم
ايمن :: ياراجل يا متني ملقتش غير العرص ده اللي تقوله
حمدي :: يوووه بقي هحلف تاني انه مش قصدي
انت ايه ياعم قتيلك مبيموتش خالص
تليفون حمدي رن
حمدي بص علي التليفون وكانت مراته اللي متصله
هيام :: الو
حمدي :: ايه يا حبيبتي
هيام :: ايمن جنبك
حمدي :: اه جنبي اهو فيه ايه
هيام :: مفيش بس فاطمة بتحاول تتصل بيه تليفونة مقفول
حمدي :: هي فاطمة جنبك
هيام :: اه ادي التليفون ل ايمن هي عايزه
حمدي :: خد مراتك عاوزاك
ايمن اخد التليفون
ايمن :: ايه
فاطمة :: برن عليك تليفونك مقفول
ايمن :: ايوة تليفوني فاصل شحن وحاطة في الاوضة بتاعة المدرسين يشحن
فاطمة :: ماشي بقولك ايه انا النهارده هتأخر في المستشفي
ايمن :: ليه
فاطمة :: مفيش واحدة زميلتنا تعبت وانا همسك بدالها الوردية
ايمن :: وهيام
بقلم عادل المتميز
فاطمة :: لا هيام هتروح عادي في ميعادها
ايمن :: ماشي خلاص مع ان كان ليا مزاج الليلة
فاطمة ::ههههه هو انت مبتشبعش بس بقي
الولية جنبي
هيام ابتسمت وقالت بصوت واطي ايه هو الراجل عاوز يركب الليله ولا ايه
فاطمة ابتسمت ل هيام وهي بتشاور ليها تسكت
قفلت مع جوزها
فاطمة :: افرض كان الراجل سمعك
هيام :: هههههه ما يسمع
فاطمة :: انا هقوم بقي اشوف الدكتور احمد جه ولا لسه
هيام :: ماشي بس خدي بالك منه هههههه
فاطمة :: ليه وانا متناكة زيك هههههههه
هيام :: ههههه اقوم انا كمان هنزل الصيدليه اجيب كام علاج كدة كان طلبهم مني الدكتور محسن
……..
حمدي :: ايه ؟
ايمن :: مفيش الوليه هتبات الليلة في المستشفى
حمدي :: هههههههه سامعك كنت بتقولها كنت عاوزها
ايمن :: ايوة انا مش عارف و**** ايه اللي جرالي انا بقيت ولا المراهقين
حمدي :: هههههه طبيعي علي فكرة مانا كمان دلوقت يمكن بنام مع مراتي يوم بعد يوم مانا قايلك
ايمن :: هههههههه الا قولي ياض انت بتقدر علي هيام
حمدي :: زي ما انت بتقدر علي فاطمة ياعرص
ايمن :: هههههههه لا بس هيام جامدة
حمدي :: ما تتلم ياخول مش هتبطل كسم هزارك ده
هتفضل طول عمرك كدة
ايمن :: ياعم هو احنا اغراب عن بعض. عارف ياض يا حمدي انا لو مراتك دي مراتي و*** ماهنزلها الشغل ولا انا هنزل عارف ليه
حمدي :: ما تبس بقي يا كسمك
ايمن :: ههههه و**** بتكلم جد عارف ليه.
حمدي :: عارف كسمك انا مش هتخلص.. هتقولي علشان هتغير عليها وكدة
ايمن :: هههههه لا علشان هفضل انيك فيها ليل ونهار
حمدي :: طب ما تديني انا مراتك انكها انا
ايمن :: هههههن ياعم موافق انا انيك هيام وانت تاخد فاطمة
حمدي :: الجرس ضرب انا هقوم يحرق ابو شكلك
ايمن :: هههههههههه
…….
بقلم عادل المتميز
هيام :: شوفتي الدكتور محسن العرص
فاطمة :: ماله
المريضة ال***** اللي دخلت من شوية الجامدة دي
فاطمة :: اه شوفتها اللي كان معاها جوزها
هيام :: ايوة دي .. دي كانت داخله تركب لولب نحاسي
الخول فضل ساعة يركبهولها لغاية ما الست هاجت تحت ايده
فاطمة :: ههههههه هي عادتة ولا هيشتريها
هيام :: ان شاء **** ده نهايته هتكون زي نهايه الدكتور وليد الفيومي
فاطمة :: مين ده
هيام :: احا نستيه .. ده اللي كان هاري العيانين والممرضات تحسيس ايه نستيه يا متناكة
فاطمة :: ااااااه انا ازاي نسيته صحيح
هيام :: وده يتنسي .. ده صباعة لسه معلم في طيزك
هيام :: ده علي اساس اني سكت له
ده راح فين صحيح مفيش اخبار عنه
هيام :: بعد ما اتقفش وهو بينيك شيماء الممرضة في اوضة الكشف و تفضح وقدم الاستقالة فيه ناس بتقول انه راح مستشفي تاني ب غالبا فتح عيادة بره
فاطمة :: انا مش عارفة الولية اللي اسمها شيماء دي ازاي مكمله في المستشفي بعد الفضيحة بتاعتها
هيام :: ياختي هي دي بيفرق معاها حاجة ماهي مقضياها من حجر الدكتور ده لححر الدكتور ده واهي مبسوطة وواخدة حقها في المحروقة دي
فاطمة :: اهي شيماء جاية اسكتي بقي
هيام :: لو جبنا سيره جنيه مكنش جه
شيماء :: ازيكم يابنات
هيام :: بخير يا شيمو
فاطمة :: ايه جايه بدري يعني
شيماء :: مفيش دبيت خناقة مع الراجل وسبت له البيت وجيت
هيام :: هههههههه علي ايه المرة دي
شيماء :: هو احنا بنتخانق انا وهو غير علشان الفلوس
الراجل مش مخلي عنده ددمم وقاعدلي في البيت مبلط
كل اللي فالح فيه سيجارة الحشيش وعايز ينيك
وكل يوم عالصبح عاوز فلوس
هيام :: مانتي اللي عودتيه
فاطمة :: طب ما تطلقي منه
شيماء :: يعني بعد ما بقي عمري ٤٠ سنه
اطلق منه ؟.. انا بقول اهو اعتبره مش موجود وخلاص
هيام :: طيب بقولك ايه ما تستلمي مني دلوقت طالما كدة كدة جيتي
شيماء :: لا لا انا نازله اوضة الاشاعات شوية كدة وهاجي استلم منك
………
بقلم عادل المتميز
شيماء :: ازيك يا درش
مصطفي :: شيمو
شيماء :: بقولك ايه مين الدكتور اللي جوه
مصطفى :: دكتور بهاء
شيماء :: ايه ده اومال الدكتور مازن فين
مصطفي :: اعتذر النهاردة
شيماء :: امممم. ماشي فيه حد معاه جوه؟
مصطفي :: اه بيعمل اشاعة لراجل كبير جوه
شيماء :: ماشي.. قولي صحيح انت عامل ايه في الجواز
حلو الجواز مش كدة
مصطفي :: ههههه اه طبعا عريس جديد بقي ولازم اشوفة حلو
شيماء :: لا هو حلو بس انت تركز معاها كده متقصرش
مصطفي :: هههههه لا متخافيش انا مش مقصر
……….
بعد اليوم الدراسي ما خلص
اكل المدرسين و الطلبة خرجوا من المدرسة
حمدي :: انت هتروح
ايمن :: احتمال اعدي علي اختي بقالي كتير مشوفتهاش اتغدا عندها
حمدي :: طب بقولك ما تفكك من اختك وتيجي البيت عندي تاخذلك دش كدة وتتغذى معانا
وبالمرة اوريك فيلم ابن متناكة لسه متسرب عالنت
ايمن :: طب ما تبعته اسهل
حمدي :: علي اللاب .. ايه قولت ايه
ايمن فكر شويه وقال خلاص ماشي
كل واحد منهم ركب عربيته وراحوا على بيت حمدي
حمدي وهو في الطريق رن علي مراته
حمدي :: ايه يا حبيبتي انتي روحتي
هيام :: انا قدام باب العمارة اهو لسه هطلع الاسانسير
حمدي :: ماشي يعني لسه مفيش اكل
هيام :: عديت علي بتاع الفراخ اللي جنينا جبت فرختين وزجاجتين ساقع
مفييش حيل اعمل اكل
حمدي :: طيب تمام انا كده كده جاي انا وايمن
هيام :: و**** كنت متأكدة انك هتعزم عليه وكويس اني عملت حسابي.. اه صحيح ابنك وبنتك اتصلو بيا وانا في المستشفى راحو يقضو اليوم عند جدهم وجدتهم وهيجوا بكره
بقلم عادل المتميز
حمدي بقولك ايه ابقي البسي الترنج اياه
هيام :: نعم ههههههه هو ايه اتكلم تاني النهاردة في موضوع البدل ده
حمدي :: اه وشكله علي اخره
هيام :: حمدي انا عاوزة اقولك حاجة
ولا اقولك خليها بعدين
حمدي :: في ايه قولي
هيام :: بعدين بعدين انا خلاص قدام الشقة اهو
هدخل واروق نفسي
حمدي :: طيب انا كمان يعتبر داخل عالبيت اهو ووراي ايمن بعربيته
………….
فاطمة :: اخر حاله يا دكتور فادي اللي بره اللي عملت الاشاعات
الدكتور فادي :: طيب تعالي ثواني
هاتي قطن وشاش من من الدولاب ده
دخلت فاطمة وهي مقلقلة من الدكتور فادي بسبب حركاته المستمرة معاها ومع غيرها من الممرضات واوقات مع المرضي
وهي بتحاول تجيب القطن من فوق الدولاب وقعت علي الارض لفة الشاش
وهي بتوطي عشان تجيبهم من عالارض كان الدكتور فادي ما صدق وراح قايم بسرعة من على مكتبه ولزق فيها من ورا وهو عامل نفسه بيجيب القطن من الدولاب
فاطمة حست بزبه في طيزها
لمت اللي وقع ووقفت وهي بتقوله
ايه يا دكتور ما الاوضة واسعة
حطت اللي وقع عالدولاب والدكتور فادي بصوت واطي بينه وبين نفسه
مسيرك هتيجي يا لبوة
فاطمة :: بتقول حاجة يا دكتور
الدكتور فادي :: ايه ؟
فاطمة :: بسألك بتقول حاجة اصلي سمعتك بتقول حاجة بس مفهمتش
الدكتور :: اه بقولك دخلي الحاله
فاطمة بصوت واطي :: سمعتك يابن الجزمة
الدكتور فادي :: بتقولي ايه ؟
فاطمة بابتسامة :: لا مفيش متركزش
………
بقلم عادل المتميز
هيام في المطبخ بتحط الفراخ في الاطباق
وحمدي خرج ترنج من بتوعة ل ايمن اللي كان بيستحمي في الحمام
حمدي :: الترنج قدام الباب يلا
ايمن :: ايه يلا دي ياعلق ما تلم نفسك
حمدي :: انجز بقي علشان انا كمان عاوز اخد دوش
ايمن :: خلاص اهو خلصت
روح بعيد انت علشان اخد الترنج
حمدي :: يعني هشوف الامله ياروح امك
حمدي راح الصاله وأيمن خرج بعد ما لبس
حمدي قام واخد اللبس بتاعه ودخل هو كمان ياخد الحمام بتاعه وأيمن دخل ل هيام المطبخ
طيزها كانت مقنبره اوي والاندر يجنن على طيظها
عيون ايمن هتاكل طيز هيام وهاج اوي عليها لدرجة ان زبه وقف وكان ملحوظ
ايمن :: ايه يا هيام لسة مخلصتش انا هموت من الجوع
هيام لفت وهي بتقوله خلاص اهو
ايمن :: فراخ مشوية كمان دانا كده امى دعيالى وبص علي بزازها وكانت نظراته مقصوده وعايز يوصل لهيام رغبته الحقيقية فيه
هيام :: لمحت زب ايمن اللي واقف
اه يا عم انا كان قلبي حاسس انك جاي
ايمن قرب منها ومد يده ياخد الصينيه عنها وقوع ايده بقي لزق في بزازها
اخد الصينية وخرج وهيام خرجت وراه بالسلطات والعيش
ورجعت تجيب الساقع
حمدي خرج من الحمام وقعد جنب ايمن
ايمن :: لا متقعدش جنبي انت خلي القمر دي هي اللي تقعد جنبي
حمدي :: ما تحترم نفسك ياعرص انت
ايمن :: عرص هههه خليكي شاهدة انا هعمل بس احترام للدخول ده علشانك بس
هيام ::هههههه هتفضلوا طول عمركم كدة تظهر و الهزار ده قدامنا .. طيب افتكروا اننا ستات يعني . عمركم ما هتتغيرو
حمدي :: هات مراتك تقعد جنبي طيب الأول
ايمن :: ده علي اساس انك عمرك ما قعدت جنبها.. طيب ياعم موافق قوم بقي انت وتعالي جنبي انتي ياهيام
هيام :: هههههه لا خلاص انا قعدت
بدأو ياكلو وحمدي قام بعد ما شبع وراح يغسل ايده
ايمن :: بقول ايه يا هيام ما تيجوا نصيف
هيام :: و**** ياريت انا نفسي فعلا اشوف البحر واقضي كام يوم هناك
ايمن :: ايوة بقي فاكرة السنه اللي فاتت الاسبوع الدمار اللي قضيناه
بقلم عادل المتميز
حمدي خرج من الحمام وكان سامعهم
حمدي :: ياريت و**** انا كمان نفسي اخرج
ايمن :: بس المصيف المرة دي عاوزين نبقى انا وانت وهيام وفاطمة وبس ونسيب الاولاد
حمدي :: ده اللي هو ازاي وليه ؟
ايمن :: علشان ننفذ اللي قولتلك عليه واحنا في الشغل ههههههههه
حمدي :: بس ياعرص
هيام :: هو ايه ده اللي قولتو عليه
حمدي :: اقولها ياخول انت قولت ايه؟
ايمن ::يعني انا اول مرة اقول
هيام :: اه فهمت خلاص .. و**** يا ايمن انت مجنون
هو الهزار يوصل لكده ..
ايمن :: طب بزمتك هو فيه احلي من كدة
حمدي :: خلاص خلي مراتك الاول تبادل معايا وبعدين انا هوافق
هيام :: لا و****.. بطلو بقي ال هزار ده .. وانت يا ايمن ليه عايزنا منخدش الأولاد بجد معانا
ايمن :: و**** علشان نقعد براحتنا .. يعني نفسي كدة
نبقي أحرار البس مايوه ومراتي كمان تبقي براحتها بعيد عن خوفنا من نظرات اولادنا
حمدي بص لمراته وهي كمان بصت له
حمدي :: بص هي فكرة وفكرة حلوة
هيام :: وهتقول لعيالك ايه بقي لما نقولهم متخرجوش معانا
ايمن :: هقولكم تقولو ايه
تقولو انكم نفسكم مرة في حياتكم تخرجو مع بعض اسبوع و استرجعوا ايام زمان ايام شهر العسل
حمدي :: حلو ده
هيام :: مش عارفة ؟ حاسة اني مش هبقي مبسوطة من غير الاولاد
ايمن :: ليه بس و**** جربي مش هتندمي.. هيبقي اسبوع ولا من اسابيع الجنه ونعيمها
حمدي :: انا موافق ونتفق مع بعض علي امتي بالظبط وناخد اجازة من الشغل
……..
بعد ما الحاله اللي بقلم عادل المتميز
الدكتور فادي خرجت
الدكتور فادي قام من على مكتبه وبقي بيبص علي طيز فاطمة وهي بتلم بواقي الشاش والقطن
وقف جنبها وراح ماسكها من طيزها
مش ناوية بقي تحني عليا
فاطمة بالعافيه قدرت تبعد ايد الدكتور فادي اللي كان قفشها من طيزها وقال له
لا يا دكتور هو انت مفكر ان الكل هنا شراميط ولا ايه
لو الحركة دي اتكررت تاني انا هطلع اشتكيك للمدير
الدكتور فادي ببرود
يابت انا عايزك انتي ليه مش قادرة تفهمي انك جامدة جامدة اوي
فاطمة :: بت؟ بت ايه دانا اكبر منك ثم انا بسمحلك بس تناديني بأسمي كدة من غير مدام علشان انت بس دكتور وانا ممرضة .. لكن اللي عملته ده مش هسمحلك بيه تعمله تاني
فادي قرب منها تاني ومسكها من وسطها وشدها عليه
اوعي يابت تفكري انك شريفة ده كفايه لبسك اللي طيزك بترج فيه بس وحيات امك هجيبك يعنى هجيبك
الدكتور خرج وفاطمة واقفة مذهولة من جراءة الدكتور
وكلامة عن طيزها اللي بترج وهي ماشية ده
بسبب جوزها اللي كان بيزعل لما تلبس بنطلون تحت هدوم الخروج وديما بيصر علي نزولها من غير اندر او ب اندر بس والبناطيل ممنوعة نهائي
وانه ديما بيسألها لو حد بيبص علي طيازها او حد اتحرش بيها ده غير خياله اللي علي السرير وانه بيتخيل الدكاتره وهما بينكوها او يتخيل التبادل اللي كبران اوي في دماغة مع صحبتها هيام وجوزها
وفكرت ان هي نفسها مبسوطة بالخيال ده وساندت بطيزها علي المكتب وهي سرحانه بخيالها وهي وبتسأل نفسها انا ليه صحيح بزعل لما حد يحاول يتحرش بيا او يلمسني مع ان جوزها نفسه ده يحصل وحلم حياته انها تقوله فلان عمل فيا كذا وعمل فيا كذا
ليه مش بستمتع وبرفض مع ان ده بيمتعني انا كمان
وسألت نفسها تاني يعني بعد العمر ده كله تسيب نفسها للهيجان وممكن تتفضح وقالت لا لا مستحيل بس كانت متأكدة انها لما تحكي لجوزها اللي حصل هيقوم يقرعها اجدعها زبر وينكها نيكة عمرها ما هتنساها
وفاقت من خيالها علي صوت ممرضة اسمها نجلاء
………
ايمن كل ما هيام تقوم تعمل حاجة كانت عنيه بتاكل طيزها اكل وحمدي كان واخد باله من هيجان ايمن عليها
حمدي قام وقال انه ثواني وراجع
ودخل الاوضة ووقف ورا الباب وشاور هيام تجيله
هيام قامت بصنعة لطافة ودخلت ورا حمدي الاوضة
هيام :: ايه
حمدي :: واخدة بالك من نظرات ايمن ليكي
هيام :: هههههه اه واخدة وانت طبعا هتموت وتنكني قدامة صح؟
حمدي :: مانتي عارفة ان اللي بينا مش اكتر من تخيل وهيجان اكسر الملل
هيام :: لا مش مجرد تخيل .. التخيل ده كان زمان لما اقنعتني بيه او لما كنت بتحاول بس تخليني اقتنع بيه
عموما مش وقته لما ايمن يمشي اعمل حسابك تاخد الحباية من دلوقت علشاز انا هايجة وعاوزة اوفشخ
حمدي :: وانا هايج اكتر منك
وبكدة اكون وصلت لنهاية الجزء الأول من قصة
خمس ايام من النعيم
……………
الجزء الثاني
خمس ايام من النعيم
بقلم عادل المتميز
…………
هيام :: طب انا هخرج بقي
هيام خرجت وقعدت مع ايمن
ايمن :: دانا قولت دخلتو انتي وحمدي تعملوا واحد
هيام :: ما تلم نفسك بقي شوية
ايمن :: ههههههه ماشي هحاول بس موعدكيش مانتي عارفة
هيام :: عارفة ايه بقي ان شاء ****.
ايمن :: مقدرش الم نفسي وخصوصا قصادك انتي او قدام فاطمة
هيام :: فاطمة مراتك يا حبيبي انا بقي لا ف تلم نفسك بدل ما و**** هقطعهولك
حمدي خرج وهو بيسأل هو ايه ده اللي هتقطعيه ل ايمن
هيام :: بتاعة اللي فرحان بيه ده
ايمن :: شوفت ياعم
حمدي :: بقولك ايه ماتيجي ندخل الاوضه بتاعتي
ايمن :: ماشي يلا بينا
حمدي وأيمن دخلوا الاوضه وحمدي شغل الفيلم الجديد
وهيام روقت مكان قعداتهم في الصاله وعملت الشاي ودخلته ليهم
حمدي اول ما هيام دخلت لف الاب بتاعى مع انه عادي
بالنسبه ليهم كلهم عارفين وبيحكوا لبعض على الافلام اللي بيتفرجوا عليها ده غير انهم احيانا بيتنافشوا مع بعض لو فيلم جديد نزل
حتي ايمن استغرب من حركة حمدي
ايمن بعد ما هيام خرجت سأل حمدي :: غريبة يعني انك لفيت اللاب
حمدي :: عادي مش قصدي حاجة دي جت كدة
ايمن :: اممم ماشي
…………
شيماء خبطت علي اوضة بعد ما سألت الممرضة رودي فيه مرضي جوه ولا لا وعرفت انه لوحده جوه ومفيش خلاص حالات
خبطت عالباب ودخلت ووقفت قدام الباب وهي حاطة ايدها علي وسطها
الدكتور حسن :: بقولك ايه يا دكتور حسن ما تشوفلي ضرسي
الدكتور حسن :: ماله فيه ايه
شيماء بمحن :: بيوجعني اووووي
حسن :: لا لو بيوجعك اشوفة طبعا..
شيماء دخلت وقفلت الباب وراها و بخطوات كلها شرمطه راحت وقعدت على الكرسي
د.حسن :: وريني بقي ضرسك
شيماء فتحت بوقها واول ما الدكتور لزق في الكرسي وراح يبص جوه بقها كانت ايديها من تحت تلامس زبه
دكتور حسن تجاهل خالص تحسيس الممرضة شيماء لزبه وتابع فحص ضروسها وهو بيسألها
انهي ضرس اللي بيوجعك
شيماء :: اللي بيوجعني مش عندك يا دوك
وايدها مسكت زبه بعد ما وقف وبقي علي آخره بسبب ليونتها ومنيكتها
حسن : اه فهمت
شيماء قامت من علي الكرسي وراحت قفلت الباب بالمفتاح من جوه وراحت للدكتور حسن اللي كان واقف جنب كرسي الكشف وايديها راحت مرة تانية لزبه
ونظرات عنيها كلها نيك بتبص في عنيه وايدها رايحة جايه علي زبه
دكتور حسن بدأ يشعر بالهيحان خصوصا لما صوابع شيماء بدأت في فتح سوستة البنطلون
رجع بظهره للخلف وسند عالكرسي وشيماء بيدها طلعت زبه بره البنطلون ومسكته وعيونها راحت لعيونه وهي ب تعض على شفايفها
نزلت علي ركبها وقربت من زبه وبقت عماله تضرب بزبه علي شفايفها وهي هايجة
وبعدها بدأت تدعك زبه وهي بتبوس الراس براحة
حسن ايده نزلت علي شعرها وبدأ يتفاعل معاها وصوت اهاته مع دفع زبه للأمام
فتحت بقها وبدأت تاخد زبه وتقفل عليه بين شفايفها
وتمص فيه
مص زب الدكتور حسن واحساسه بزبه جوه بقها خلاه يمسكها من شعرها ويدخل زبه جواها
فضلت شيماء تمص وترضع زبه وصوابع ايدها من تحت بتعمل تدليك خفيف لبيضانه
خرجت زبه من بوقها ونزلت بلسانها لحس حوالين راس زبه نزولا لتحت براحة لغاية ما وصلت للبيضان وبقت بطرف لسانه تمشي علي البيوض وتحتها
وتطلع تاني لغاية الرأس وتدخله جوا بقها
قامت بعد ما شبعت من زبه وقلعت الأندر ولفت وبقي وشها ناحية المكتب وطيزها وكسها بقي ناحيه الدكتور حسن اللي نزل علي ركبه وفتح طيز شيماء بأيده وبلسانه بقي شغال يلحس حوالين خرم طيزها
شيماء ولعت بسبب لسان حسن الهايج علي خرم طيزها
وبدأت تفعص في بزازها وهي سانده علي المكتب وتحرك في طيزها شمال ويمين
لسان الدكتور حسن بدأ في النزول ل اسفل ووصل لغاية كسها
جسد شيماء ارتعش وانتفض وحست بكهرباء في كل جسمها
وهيجانها بقي غير طبيعي وبدأ في الغنج والتأوه
لسانك حلو اوي يا دوك… براحة علي كسي يا دوك
اااااه ياكسي ياني.. اوووووي .. احححححح اححححح
لسانك ولع كسي .. قوم نكني
لسان د حسن دخل جوه كسها
اححححححح ااححححخخ .. يالهوووي.. يالهوووي.. نكني بقي.. دخل زبك فيا .. ااااااه اااااااه
حسن قام ووقف وراها ومسك زبه وحطه علي كسها من تحت وبقى شغال يفرش كسها براس زبه
..نيكني . نييييكني.. هموت واتناك.. يلا بقى دخله.
د حسن ظبط راس زبه قصاد فتحة كسها وايده التانيه مسكتها من جنبها وبدأ في ادخال زبه المنتصب
ااااااه.. ايوه كده يا خرابي
زبه بيدخل براحة جوه كسها ويطلع بحنيه وايده مسكتها من وسطها
شوية وحسن بدأ ينيك بقوه وهيجان عليها اكتر
صوتها واهاتها وشرمطتها كانوا مخليين حسن طور هايج وبينيك في كسها بكل قوة.وبقي بيسحب زبه ويدخله بقوه لدرجة ان جسمها كان بيروح ويجي معاه والمكتب اتحرك من مكانه
ااااااه.. نيك… نيك اووووي.. اووو اووو. زبك حلووو . زبك حلوووو.. كمان يادوك.. نكني اوووي
حسن :: مالك يا شرموطة
شيماء :: هايجة اوووي.. كسي مولع .. نكني نكني
حسن :: مانا بنيكك اهو يا لبوة.. زبي جوه كسك اهو
شيماء :: ايوووه.. زبك ريفشخ كسي.. ااااااه ايوووه كدة.. ارزع اوووي
حسن وقف نيك في اللبوة ودخل زبه للاخر جواها ولازق فيها وحضنها من وسطها
ااااه ياقلبي … احضني وانت نايكني. احضن المتناكة اووووي .. عاوزة زبك يوصل جويا ويفضل كدة جويا
حسن بدأ يحرك وسطه شمال ويمين وهو مدخل زبه للاخر وبعدين راح مخليها رفعت رجل ووقفت عالتانية
وبدأ ينزل بوسطه ويسحب زبه لتحت وقبل ما زبه يخرج من كسها يقوم بدفع زبه تاني جوه كسها
حلوووو ده.. حلوووو .. النيك بتاعك حلووو اووووي
استمر حسن ينيك في شيماء علي الوضع ده شوية وبعدين شال زبه من كسها وراح مقعدها علي طرف المكتب وفتحت رجليها الاتنين قدامة
ودخل الدكتور حسن بين فخاد الشرموطة
وبلسانه وبقي بيلحس كسها المولع
وشيماء بتمسكه من دماغة وتروح بكسها عليه
وهي بتترجاه يقطع كسها لحس
الدكتور حسن نضف كس المتناكة شيماء من عسلها وافرزاتها وراح قايم وشدها من فخادها وسحب نصها بره المكتب ودخل زبه جواها
احححححح. انت فشختني.. شرمطتني
حسن :: عاجبك زبي ياشرموطة
شيماء :: اووووي.. ااااي ااااي . نيك لبوتك .. نكها في كسها .. اااااي اااااي . براحة براحة .. اوووووف اووووف
حسن فضل ينيك في شيماء بقوة واول ما حس انه خلاث هيجبهم طلع زبه من كسها وشيماء نزلت بسرعة
وقعدت علي ركبها واخذت زب حسن في بقها وفضلت تمص فيه لغاية مالبن حسن انفجر جوه بقها
مصت ورضعت لبنه ل اخر نقطة وبعدين قامت ظبطت لبسها والدكتور حسن طلع من المحفظه بتاعته ٢٠٠ وحطهم في صدرها
شيماء فتحت الباب وخرجت ورودي كانت قاعدة في الاوضة المخصصة للممرضات اللي في وش الاوضة بتاعة الدكتور حسن رودي الممرضة ضحكت ليها وسألتها
ايه خلصتي مع الدكتور حسن
شيماء :: اه ياقلبي كله تمام
رودي :: انتي عندك نبطشية فين دلوقت
شيماء :: المفروض مع الدكتور سعيد الراوي
رودي :: طيب لما تفضي عاوزكي
شيماء :: في حاجة ولا ايه
رودي :: خلصي بس وتعالي
رودي :: ماشي
……….
فاطمة :: خدي يابت ياشيماء
شيماء :: ايه ياقلبي
فاطمة :: كنتي فين
شيماء :: كنت بظبط المسائل
فاطمة :: **** يحرقك هو انتي مبتتهدش.
شيماء :: واتهد ليه ياختي .. اديني بلقط رزقي وبتكيف
فاطمة :: ههههههههه تتكيفي ؟ ماشي
شيماء :: اه بتكييف واستمتع وكمان باخد فلوس
فاطمة :: اصل البت رودي من شوية كانت معدية وقالتلي انك عند الدكتور حسن
شيماء :: المتناكة .. ماشي يا رودي
فاطمة :: هههههه متزعليش اوي كدة ما المستشفي كلها عارفة انك من حجر ده ل
……………
الجزء الثاني
خمس ايام من النعيم
بقلم عادل المتميز
…………
هيام :: طب انا هخرج بقي
هيام خرجت وقعدت مع ايمن
ايمن :: دانا قولت دخلتو انتي وحمدي تعملوا واحد
هيام :: ما تلم نفسك بقي شوية
ايمن :: ههههههه ماشي هحاول بس موعدكيش مانتي عارفة
هيام :: عارفة ايه بقي ان شاء ****.
ايمن :: مقدرش الم نفسي وخصوصا قصادك انتي او قدام فاطمة
هيام :: فاطمة مراتك يا حبيبي انا بقي لا ف تلم نفسك بدل ما و**** هقطعهولك
حمدي خرج وهو بيسأل هو ايه ده اللي هتقطعيه ل ايمن
هيام :: بتاعة اللي فرحان بيه ده
ايمن :: شوفت ياعم
حمدي :: بقولك ايه ماتيجي ندخل الاوضه بتاعتي
ايمن :: ماشي يلا بينا
حمدي وأيمن دخلوا الاوضه وحمدي شغل الفيلم الجديد
وهيام روقت مكان قعداتهم في الصاله وعملت الشاي ودخلته ليهم
حمدي اول ما هيام دخلت لف الاب بتاعى مع انه عادي
بالنسبه ليهم كلهم عارفين وبيحكوا لبعض على الافلام اللي بيتفرجوا عليها ده غير انهم احيانا بيتنافشوا مع بعض لو فيلم جديد نزل
حتي ايمن استغرب من حركة حمدي
ايمن بعد ما هيام خرجت سأل حمدي :: غريبة يعني انك لفيت اللاب
حمدي :: عادي مش قصدي حاجة دي جت كدة
ايمن :: اممم ماشي
…………
شيماء خبطت علي اوضة بعد ما سألت الممرضة رودي فيه مرضي جوه ولا لا وعرفت انه لوحده جوه ومفيش خلاص حالات
خبطت عالباب ودخلت ووقفت قدام الباب وهي حاطة ايدها علي وسطها
الدكتور حسن :: بقولك ايه يا دكتور حسن ما تشوفلي ضرسي
الدكتور حسن :: ماله فيه ايه
شيماء بمحن :: بيوجعني اووووي
حسن :: لا لو بيوجعك اشوفة طبعا..
شيماء دخلت وقفلت الباب وراها و بخطوات كلها شرمطه راحت وقعدت على الكرسي
د.حسن :: وريني بقي ضرسك
شيماء فتحت بوقها واول ما الدكتور لزق في الكرسي وراح يبص جوه بقها كانت ايديها من تحت تلامس زبه
دكتور حسن تجاهل خالص تحسيس الممرضة شيماء لزبه وتابع فحص ضروسها وهو بيسألها
انهي ضرس اللي بيوجعك
شيماء :: اللي بيوجعني مش عندك يا دوك
وايدها مسكت زبه بعد ما وقف وبقي علي آخره بسبب ليونتها ومنيكتها
حسن : اه فهمت
شيماء قامت من علي الكرسي وراحت قفلت الباب بالمفتاح من جوه وراحت للدكتور حسن اللي كان واقف جنب كرسي الكشف وايديها راحت مرة تانية لزبه
ونظرات عنيها كلها نيك بتبص في عنيه وايدها رايحة جايه علي زبه
دكتور حسن بدأ يشعر بالهيحان خصوصا لما صوابع شيماء بدأت في فتح سوستة البنطلون
رجع بظهره للخلف وسند عالكرسي وشيماء بيدها طلعت زبه بره البنطلون ومسكته وعيونها راحت لعيونه وهي ب تعض على شفايفها
نزلت علي ركبها وقربت من زبه وبقت عماله تضرب بزبه علي شفايفها وهي هايجة
بقلم عادل المتميز
وبعدها بدأت تدعك زبه وهي بتبوس الراس براحة
حسن ايده نزلت علي شعرها وبدأ يتفاعل معاها وصوت اهاته مع دفع زبه للأمام
فتحت بقها وبدأت تاخد زبه وتقفل عليه بين شفايفها
وتمص فيه
مص زب الدكتور حسن واحساسه بزبه جوه بقها خلاه يمسكها من شعرها ويدخل زبه جواها
فضلت شيماء تمص وترضع زبه وصوابع ايدها من تحت بتعمل تدليك خفيف لبيضانه
خرجت زبه من بوقها ونزلت بلسانها لحس حوالين راس زبه نزولا لتحت براحة لغاية ما وصلت للبيضان وبقت بطرف لسانه تمشي علي البيوض وتحتها
وتطلع تاني لغاية الرأس وتدخله جوا بقها
قامت بعد ما شبعت من زبه وقلعت الأندر ولفت وبقي وشها ناحية المكتب وطيزها وكسها بقي ناحيه الدكتور حسن اللي نزل علي ركبه وفتح طيز شيماء بأيده وبلسانه بقي شغال يلحس حوالين خرم طيزها
شيماء ولعت بسبب لسان حسن الهايج علي خرم طيزها
وبدأت تفعص في بزازها وهي سانده علي المكتب وتحرك في طيزها شمال ويمين
لسان الدكتور حسن بدأ في النزول ل اسفل ووصل لغاية كسها
جسد شيماء ارتعش وانتفض وحست بكهرباء في كل جسمها
وهيجانها بقي غير طبيعي وبدأ في الغنج والتأوه
لسانك حلو اوي يا دوك… براحة علي كسي يا دوك
اااااه ياكسي ياني.. اوووووي .. احححححح اححححح
لسانك ولع كسي .. قوم نكني
لسان د حسن دخل جوه كسها
بقلم عادل المتميز
اححححححح ااححححخخ .. يالهوووي.. يالهوووي.. نكني بقي.. دخل زبك فيا .. ااااااه اااااااه
حسن قام ووقف وراها ومسك زبه وحطه علي كسها من تحت وبقى شغال يفرش كسها براس زبه
..نيكني . نييييكني.. هموت واتناك.. يلا بقى دخله.
د حسن ظبط راس زبه قصاد فتحة كسها وايده التانيه مسكتها من جنبها وبدأ في ادخال زبه المنتصب
ااااااه.. ايوه كده يا خرابي
زبه بيدخل براحة جوه كسها ويطلع بحنيه وايده مسكتها من وسطها
شوية وحسن بدأ ينيك بقوه وهيجان عليها اكتر
صوتها واهاتها وشرمطتها كانوا مخليين حسن طور هايج وبينيك في كسها بكل قوة.وبقي بيسحب زبه ويدخله بقوه لدرجة ان جسمها كان بيروح ويجي معاه والمكتب اتحرك من مكانه
ااااااه.. نيك… نيك اووووي.. اووو اووو. زبك حلووو . زبك حلوووو.. كمان يادوك.. نكني اوووي
حسن :: مالك يا شرموطة
شيماء :: هايجة اوووي.. كسي مولع .. نكني نكني
حسن :: مانا بنيكك اهو يا لبوة.. زبي جوه كسك اهو
شيماء :: ايوووه.. زبك ريفشخ كسي.. ااااااه ايوووه كدة.. ارزع اوووي
حسن وقف نيك في اللبوة ودخل زبه للاخر جواها ولازق فيها وحضنها من وسطها
ااااه ياقلبي … احضني وانت نايكني. احضن المتناكة اووووي .. عاوزة زبك يوصل جويا ويفضل كدة جويا
حسن بدأ يحرك وسطه شمال ويمين وهو مدخل زبه للاخر وبعدين راح مخليها رفعت رجل ووقفت عالتانية
وبدأ ينزل بوسطه ويسحب زبه لتحت وقبل ما زبه يخرج من كسها يقوم بدفع زبه تاني جوه كسها
حلوووو ده.. حلوووو .. النيك بتاعك حلووو اووووي
استمر حسن ينيك في شيماء علي الوضع ده شوية وبعدين شال زبه من كسها وراح مقعدها علي طرف المكتب وفتحت رجليها الاتنين قدامة
ودخل الدكتور حسن بين فخاد الشرموطة
وبلسانه وبقي بيلحس كسها المولع
وشيماء بتمسكه من دماغة وتروح بكسها عليه
وهي بتترجاه يقطع كسها لحس
الدكتور حسن نضف كس المتناكة شيماء من عسلها وافرزاتها وراح قايم وشدها من فخادها وسحب نصها بره المكتب ودخل زبه جواها
احححححح. انت فشختني.. شرمطتني
حسن :: عاجبك زبي ياشرموطة
شيماء :: اووووي.. ااااي ااااي . نيك لبوتك .. نكها في كسها .. اااااي اااااي . براحة براحة .. اوووووف اووووف
بقلم عادل المتميز
حسن فضل ينيك في شيماء بقوة واول ما حس انه خلاث هيجبهم طلع زبه من كسها وشيماء نزلت بسرعة
وقعدت علي ركبها واخذت زب حسن في بقها وفضلت تمص فيه لغاية مالبن حسن انفجر جوه بقها
مصت ورضعت لبنه ل اخر نقطة وبعدين قامت ظبطت لبسها والدكتور حسن طلع من المحفظه بتاعته ٢٠٠ وحطهم في صدرها
شيماء فتحت الباب وخرجت ورودي كانت قاعدة في الاوضة المخصصة للممرضات اللي في وش الاوضة بتاعة الدكتور حسن رودي الممرضة ضحكت ليها وسألتها
ايه خلصتي مع الدكتور حسن
شيماء :: اه ياقلبي كله تمام
رودي :: انتي عندك نبطشية فين دلوقت
شيماء :: المفروض مع الدكتور سعيد الراوي
رودي :: طيب لما تفضي عاوزكي
شيماء :: في حاجة ولا ايه
رودي :: خلصي بس وتعالي
رودي :: ماشي
……….
فاطمة :: خدي يابت ياشيماء
شيماء :: ايه ياقلبي
فاطمة :: كنتي فين
شيماء :: كنت بظبط المسائل
فاطمة :: **** يحرقك هو انتي مبتتهدش.
شيماء :: واتهد ليه ياختي .. اديني بلقط رزقي وبتكيف
فاطمة :: ههههههههه تتكيفي ؟ ماشي
شيماء :: اه بتكييف واستمتع وكمان باخد فلوس
فاطمة :: اصل البت رودي من شوية كانت معدية وقالتلي انك عند الدكتور حسن
شيماء :: المتناكة .. ماشي يا رودي
فاطمة :: هههههه متزعليش اوي كدة ما المستشفي كلها عارفة انك من حجر ده ل حجر ده
شيماء :: كسم الناس كلها اللي له عندي حاجة يجي يحاسبني.
فاطمة :: المهم انا كنت عاوزة اسألك علي حاجة كدة
شيماء :: ايه ؟.
فاطمة :: بس محدش يعرف
شيماء :: انجزي هو انا من أمتي رغيت مع حد في حاجة بينا
فاطمة :: الدكتور فادي ايه نظامه
شيماء ابتسمت .. اه ماله عمل ايه معاكي
فاطمة ::ب يستخف معايا وبيعمل حركات كدة معايا مش تمام
شيماء :: اه هو علي فكرة عايزك وهيموت عليكي انتي وهيام
فاطمة :: اقعدي وفهميني
بقلم عادل المتميز
شيماء سحبت كرسي وقعدت .. بصي هو من اسبوع كنا انا وهو يعني زي مانتي فاهمة
فاطمة :: اه فاهمة كملي
شيماء :: بعد ما خلص معايا واخدت منه اللي فيه النصيب سألني عليكي ايه نظامك فأنا قولت له انك ملكيش في كدة فسألني علي هيام وقولت له نفس الرد
فاطمة :: ابن الوسخة . عاوز مني ايه ابن المتناكة ده
شيماء :: عاوزك هيكون عاوز ايه
فاطمة :: وحيات امي ل هربيه ابن الوسخة ده
شيماء :: يا وليه خلاص انا فهمته متبقيش عصبية كدة
فاطمة :: فهمتيه ايه ابن الاحبه ده
شيماء :: ليه هو عمل ايه
فاطمة :: بيتلزق فيا ويمسكني ابن الاحبه من جسمي
شيماء :: هو عايزك وهيموت عليكي وهيموت ويبقي معاكي
فاطمة :: انا هزقته النهاردة بيني وبينه ولو كررها تاني هطلع ميتين امه قدام المستشفي كلها
شيماء :: طب اقولك علي حاجة ومتزعليشص
فاطمة :: قولي
شيماء :: بصراحة يعني هو من حقة
فاطمة :: نعم ياختي انتي كمان .. من حقة ليه ان شاء ****
شيماء :: يافاطمة انتي جسمك حلو اوي سواء انتي ولا الهام .. بصراحة جسمكم انا نفسي بحسدكم عليه
انتي وهيام عليكم حته **** طيز ههههههه
فاطمة :: ههههههه ضحكتيني ياوسخة وانا مضايقة
شيماء :: انا بتكلم بجد و**** عليكم طيز انا نفسى بهيج عليها ههههههه
فاطمة :: قومي ياوسخة من جنبي
……….
ايمن :: انا عاوز قهوة
حمدي :: يا هيام .. يا هيام
ايمن :: لا انا هقوم اعملها لنفسي
هيام اصلا كانت في المطبخ ومسمعتش حمدي
ايمن خرج ولقي هيام واقفة في المطبخ ومشغله اغاني وهي بتغسل كام طبق وبترقص في طيزها
فضل واقف بتاع دقيقة عينه ثابته علي طيزها لغاية ما هيام لفت بالصدفة اتفاجئت ب ايمن بيتفرج عليها
هيام :: يخرب بيتك خضتني ..انت هنا من امتى
ايمن عنيه علي كسها المرسوم في بنطلون الترنج وهيام اخدت بالها
بقلم عادل المتميز
هيام :: ايه عينك يا بجح
ايمن :: ايه . اه .. اصلك جامدة اوي
هيام :: وبعدين بقي .. انت جاي المطبخ ليه
ايمن:: بصراحة انا نسيت .. اه جيت اعمل قهوة
هيام :: خلاص روح وانا هعملك
ايمن:: عينه علي كسها و يعض علي شفايفه. ياريت..
هيام :: ايه ههههههه ياريت ايه ؟
ايمن :: اقصد هعملها انا
ايمن دخل المطبخ وهيام قالت له طيب يا خويا البوتجاز قدامك والقهوه فوقك هنا
ايمن :: الكنكنة فين طيب
هيام :: هجبهالك الكنكة انا
الكنكة كانت في المطبقية اللي فوقها ف ايمن دخل بسرعة وقالها لا عنك هجيبها انا
وهو بيمد ايده علشان يجبها لزق فيها بالكامل وزبه بقي في نص طيزها
هيام :: لا دانت كدة مش هتحبها لبر انا خارجة ولما تخلص قهوتك ابقي ادخل
وهي بتخرج ايمن ضحك وفضل لزق فيها وزنقها بينه وبين الحيطة لغاية ما عدت من قدامة وخرجت
……….
شيماء :: ايه يا حبيبتي كنتي عايزني في ايه
رودي :: بصي انا و**** محرجة منك يعني بتقل عليكي
شيماء :: عاوزة ايه يا بت قولي
رودي :: انا عندى فرح بكرة وعايزة منك الفستان اللي كنتي حاضره بيه فستان البت ولاء
رودي :: بت فرح بردو ولا مقابلة
رودي :: هههههههه بصراحة سهرة
شيماء :: حد من المستشفى ولا حد تعرفيه
رودي :: بصي هو انتي مش غريبة انتي عارفة الحاله المادية معايا بقت ضنك عالاخر وكمان جوزي تقريبا كدة زي جوزك
رودي :: يابت عارفة كل ده هو انا اول مرة اعرفك
شيماء :: هجبلك الفستان النهاردة نروح مع بعض وادهولك بس مين حد من هنا ؟
رودي :: بصراحة كدة اه الدكتور فادي
شيماء :: هتقابليه فين في شقته اللي في المعادي
رودي :: اه
شيماء :: وجوزك هتقوليله ايه.
رودي :: انا فهمته ان هطبق في المستشفي والدكتور فادي جابلي اجازه تاني يوم
شيماء :: خلاص ياحبيبتي اوعي يضحك عليكي بس اقل حاجة تاخدي منه ٥٠٠ جنيه
رودي :: منحرمش منك ياقلبي
………….
بعد ما ايمن اخد قعدته عن حمدي ولبس هدومة ومشي
هيام دخلت الاوضة بتاعتها وهي هايجة نيك خصوصا ان دي المرة الأول رغم عشرة السنين دي كلها مع صاحبتها فاطمة وجوزها ايمن الا انها اول مرة تشعر بالهيحان ده ناحيته واول مرة هو يتحرش بيها بالشكل الجريئ ده
الاول كل اللي كان بينهم كلام . اه كلام خارج وقبيح بس كان هزار صحاب واخدين علي بعض جدا لكن المرة دي حست انه فعلا هايج عليها وفعلا عاوز ينكها مش مجرد كلام
قلعة الترنج وحاسه بصهد ونار طالع من كسها
هايجة وعايزة تتفشخ من النيك
دخل جوزها وهو كمان هايج عليها وعايز ينيكها لانه عارف ان صاحبه هايج علي مراته
هيام :: بقولك ايه انت الحبايه بتاعتك دي لازم تعمل اللي متعملش .. انا هايجة اووي وعايزك تفشخني من النيك
حمدي قرب منها ولزق فيها وحضنها وشفايفه راحت لشفايفها
بقلم عادل المتميز
بوس واحضان وتقفيش وهو بيسألها ايه حسيتي بهيجان ايمن عليكي
هيام اعصابها سايبه واقفة على رجليها بالعافية وبتاكل شفايف حمدي بشفايفها وايدها من تحت رايحة جاية علي زبه
هيام :: اااه حسيته عايز ينكني.. حسيت بهيجانه عليا بجد مش هزار
حمدي :: ايوه وانا كمان حسيت كدة النهاردة النهاردة وهو بيقولي عاوزني ابدل معاه وينيكك وانا انيك فاطمة
كان نفسي اقوله تعالا دلوقت ..تعالا اغرز زبك في كس مراتي
هيام مسكت زب حمدي بقوه وانفاسها وخارجة نار من صدرها .. نفسك انت ايمن ينكني بجد
حمدي :: ياريت . ياريت ينيكك ويمتع زبه في كسك
هيام :: اااااه يا حمدي . ااااه انا عاوزه اوووي اتناك
انا هايجة اووووي
حمدي نزل بنطلونه وهيام مسكت زبه بأيدها وبتدعك فيه وهي بتقوله انت عارف ان ايمن دخل عليا المطبخ علشان يعمل قهوة
حمدي :: ايوة وانا مردتش اخرج وراه علشان عارف عينه هتاكل طيزك فقلت اسيبه براحته
هيام :: عينه اكلت كسي وطيزي وبزازي ومش بس كدة
ده لزق فيا
ايد هيام مسكت زب حمدي بقوه وهي بتقوله انه لزق فيها وكأنها حست للمرة الثانية بزب أيمن علي طيزها
حمدي هاج اكتر وحضن وهو بيبوس تحت رقبتها وشفايفها وهو بيسألها زنق فيكي زنق بجد
هيام :: اه زنق فيا وحسيت بزبه الهايج علي طيزي ولحمي ..
حمدي ::يارتني كنت شفته
هيام :: ااااااه يا حمدي اااااه انا هايجة اوووي عاوز تشوف ايمن بيعمل فيا ايه
حمدي :: هو عمل ايه بالظبط
هيام نزلت علي ركبها ووقفت قدام زب جوزها حمدي ومسكته وقربت منه وبدأت تدعك فيه
وهي بتقوله
وقف ورايا وفضل يبص علي طيزي ولما لفيت واخدت بالي منه عينه نزلت لكسي.. كان بياكل كسي اكل بعيونة
هيام اخدت زب حمدي بين شفايفها وبقت تمص فيه بشرمطة وهيجان وهي بتقوله
لزق فيا من ورا وهو بيجيب الكنكنة وحسيت بزبه في طيزي .. زبه كان منتصب اوووي
حمدي :: ياخرابي .. اخيرا .. اخيرا حصل اللي بتمناه
زب ايمن لمسك
ايد هيام بعدت الاندر عن كسها وبدأت تدخل صوابعها في كسها وهي بتمص زب جوزها
هيام قوم .. انا عاوزه زبك في كسي
هيام قامت وشدت حمدي من ايده وخلته ينام علي ضهره علي السرير وطلعت فوق منه
ونزلت علي زبه وقعدت عليه ولبسته كله جوه كسها وهي بتسأله
نفسك اكون دلوقت علي زب مين
حمدي :: علي زب ايمن
هيام هاجت اكتر وقعدت علي زبه وبدأت تفرك وتتحرك لورا ولقدام وايديها بتخربش في صدر وبطن جوزها من قمة هيحانها
اااااه اااااه . كسي بياكلني اووووي.. عاوزه زبك يفشخه ااااااااحححححح اااحححححححح
بقلم عادل المتميز
هيام بتطلع وتنزل علي زب جوزها حمدي .. شوية وراحت قايمة ونامت علي ضهرها ورفعت رجليها لفوق وحمدي جه وطلع فوق منها وايدها من تحت مسكت زبه
يلا يلا .. نكني .. اوووووف.. هايجة اوي علي زبك .. احححححح .. ايووووووه .. اوووو اووووووو. جميل . جميل.. ااااااااه
حمدي شغال ينيك في هيام وايده ماسكة رجليها الأتنين من فوق وزبه داخل خارج في كسها
شوية وقام من عليها وخلاها تنام علي جنبها .. ورفعت رجل لفوق وهو نام ورا
وزبه حطة علي فتحة كسها
هيام :: بعشق الوضع ده اوووي.. يلا حطه كله في كسي
مكنش عارف يحطه علي فتحة كسها ف هيام ظبطت جسمها ورجعت اوي عليه وايدها مسكت زبه من ورا وحطتة علي فتحة كسها وحمدي بدأ يدخله في كسها
ااااااو اوووو . اوووي . اوووي يا حبيبي . نكني بقوة ارزعة في كسي
اااااااه ااااااه
حمدي عمال بنيك هيام ويطلع زبه ويرجع يدخلة .. بعدين راح ماسكها من وسطها وبدا يرجع بوسطة براحة وبطي ويرجع يرزعة بقوه في كسها ولحمة يرج لحم طيزها بفوة وصوت لحمة في لحمها كان عالي
هيام اطلع فوقي يا حمدي .. عايزة احس بجسمك كله فوق مني
حمدي طلع زبه وهيام نامت علي بطنها
وحمدي طلع ونام فوق منها
وزبه دخل بين فلقة طيزها
اااااااه اااااه حك زبك في طيزي اووووي.. احححححح اححححح. راس زبك سخنة اوووي . يلا بقي نزله علي كسي واحشرو فيا
رفعت وسطها لفوق وحمدي دخل زبه بين شفرات كسها وايده داست علي ضهرها واشتغل النيك فيها
اااااووو اووووو. اووووف اووووف . نيك .نيك . اوي .. ايووووه.. كمان .. كمان ياقلبي .. كمان ياعمري.. اححححح اححححح اووووووف
فضل حمدي ينيك في هيام لغاية ما نزل لبنه جوه كسها
ونام بعدها علي السرير وهو مش مصدق المتعة اللي اتمتعها معاها
وبكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء الثاني من قصة
خمس ايام من النعيم
خمس ايام من النعيم
بقلم عادل المتميز
………..
الجزء الثالث
………
روديي مشيت مع شيماء بعد ما خلصت النبطشيه وراحت معاها البيت
شقة شيماء في الدور الارضي الرطوبة واكله البياض اللي كان اصلا جيري
شقة مكونة من اوضتين وصاله ومطبخ وحمام
الأبواب متبهدله والخشب متاكل
الركنه اللي في الصاله قديمة ومتهالكة
شيماء فتحت الشقة ودخلت لقت جوزها حنفي قاعد بالفانلة واللباس وكرشه قابب مرتين لقدام .. شعر ذقنه داخل مع شنبه وشعره الخشن والمنكوش والعرق نازل علي وشه وايده قاعد بيشرب شيشة
وبصوت غليظ .. انتي جيتي يا هانم
شيماء :: اتفضلي يا حبيبتي
حنفي :: ايه ده روديي
روديي :: ازيك ياسي حنفي
حنفي عنيه علي جسم روديي الكيرفي المتجسم اللي يجنن اجدعها شنب
شيماء :: حنفي انا هاخد روديي وندخل جوه
يلا يابنتي
شيماء اخدت روديي ودخلت بيها اوضة النوم وطلعت لها حبه فساتين خروج من بتوعها
شيماء :: نقي يا حبيبتي اللي يعجبك منهم
روديي :: **** ده حلو اووي
شيماء :: ماشي .. استني بقي اجبلك طرحة تمشي عليه
روديي :: انا بحبك اوووي
شيماء :: وانا كمان يا قلبي بحبك اوووي . ها ايه رأيك بقي في الطرحة دي
روديي :: حلوة اوي . انتي اصلا زوقك يجنن في اللبس
شيماء :: قوليلي بقي هتقابلي الدكتور فادي الساعة كام
روديي :: عشره علي ما يخلص مشوار كدة
شيماء :: لسه بدري . اومال هتقضي الوقت ده كله فين
روديي :: مانا قولت اجي اخد منك الفستان وارجع المستشفى اقضي الساعتين تلاته دول هناك ومن هناك اخذ تاكسي واطلع على العنوان
شيماء :: وليه خليكي معايا وامشي من هنا
روديي :: مانا مش حابه اضايقك خصوصا جوزك يعني
شيماء قاطعها قبل ما تكمل كلامها بس يابت انتي بلاش هبل .. بقولك ايه انتي مروقة من تحت ولا ايه؟
روديي :: لا اوعي تقولي عاوزة تعملي معايا زي المرة اللي فاتت
شيماء سحبت شخرة ل روديي وهي بتضحك.. علي اساس ياختي معحبكيش
روديي :: ههههههههه الصراحة عجبني
شيماء :: معناه اجيب الحلاوة وانتف كسك بأيدي
روديي :: اه وتعملي زي المرة اللي فاتت
شيماء عضت علي شفايفها .. اعمل ايه ماهو مغري بصراحة ومنفوخ
روديي :: هههههههه طب وحنفي اللي بره ده
شيماء :: كسمه هو داري بالدنيا . تلقيه اصلا قاعد بره ونسي اننا جينا وقاعدين جوه
روديي :: قطيعة تقطعه ان كان هو ولا المنيل بندق جوزي
شيماء :: انتي ع الاقل جوزك نضيف ومهتم بنفسه ولبسه مش زي المعفن اللي متجوزاه
اللي ميهونش عليه يحلق حتى ذقنه
روديي :: اه بس بردو بندق زي قلته وشغله مش مكفي حتى مصاريف دماغه هو
شيماء :: معرفش ليه ياختي حظنا وقع في ولاد المتناكة دول.. يلا انا هقوم اجيب الحلاوة واجيلك وانتي اقلعي على ما اجي.. ولا نتغدى الاول
روديي :: بصراحة انا جعانه ناكل الاول
شيماء :: طيب قومي خدي ترنج من الدولاب البسيه
علي ما انا ادخل المطبخ اعمل لينا لقمة
شيماء دخلت المطبخ وروديي لبست ترنج من بتوع شيماء وخرجت وقفت مع شيماء في المطبخ
……….
هيام نايمه ب اندر وسنتيان علي السرير مولعة سيجارة
وبتفكر في ايمن ونظراته علي جسمها والحركة الجريئه اللي عملها معاها في المطبخ .. تحرشه بيها وجنبها جوزها نايم وفاتح اللاب بتاعة وبيقرا قصة جنسية
عن الدياثة وتبادل الزوجات
هيام :: فيه ايه اللاب ده مشغول فيه ومندمج
حمدي :: مفيش داخل بقرا قصة جنسية
هيام خدت نفس من السيجارة :: اه قصة من ايهم طبعا
حمدي :: اه
هيام :: بتحكي عن ايه بقي
حمدي :: عن تبادل الزوجات
هيام قامت بنص ضهرها وسندت علي شباك السرير
حمدي هو انت مفكر ان حوار تبادل الزوجات ده ممكن يحصل بيني وبين ايمن وبينك وبين فاطمة
حمدي :: مش عارف .. بس هو لو حصل وايمن كان
هيام قاطعته في الكلام
يعني انت معندكش مانع ايمن ينكني ؟
حمدي :: هو ممكن انا ارد ع السؤال ده بعد ما اسألك انا سؤالين في سؤال
هيام :: ماشي .. ها
حمدي :: احنا من شوية كان ايه اللي مهيجنا احنا الاتنين وانتي نفسك كنتي هايجة اوي ليه
مش علشان ايمن اتحرش بيكي في المطبخ وحسيتي بزبه وهو علي طيزك ؟
هيام :: اه بس ده حصل بدون ترتيب ومن غير اردتي
يعني التبادل ده هندخل مع بعض برغبتنا ونقلع وافتح رجلي له وزبه يدخل جوه كسي
انت عارف يعني ايه !؟ . انت عاوز يحصل فيا كدة بعد السنين دي كلها بينا
حمدي :: مش عارف ياهيام بس الفكرة نفسها مهيجاني
طب وانتي مش الفكرة مهيجاكي
هيام :: ماهي دي المصيبه انها مهيجاني انا كمان بس حتي لو انا عايزة انت انت فين غيرتك عليا وحبك ليا
حمدي :: انتي عارفة اني بعشقك مش بحبك بس معرفش ليه انا بهيج لما اتخيلك وانتي علي زب ايمن ومستمتعة معاه . بتخيل منظر اللبن وهو بينزل من كسك بكون عاوز اقوم اقطعك .. اقطع كسك نيك وبوس ولحس
هيام :: مانا عارفة
حمدي :: الغريب ان ايمن بيتكلم في حوار التبادل ده عادي قدام فاطمة وفاطمة بتظهر وبتضحك
هيام :: ماهي فاطمة هي كمان عارفة ان جوزها زيك
حمدي :: هو انتوا صحيح شعوركم ايه لما بتتكلمو مع بعض في الجنس او لما بنهزر قدامكم علي موضوع التبادل
هيام :: لا احنا عارفين ومتأكدين انكم مش بتهزرو وفاطمة اكتر من مرة تقولي ان جوزها نفسه فعلا يعمل التبادل
حمدي :: يعني فاطمة عارفة ان الكلام ده مش مجرد هزار بينا
هيام :: انا وفاطمة متأكدين انكم عاوزين ده الغريب ان فاطمة نفسها عاوزة تبادل
حمدي :: طب وانتي مش هتغيري عليا
هيام :: انت اللي وصلتني لكدة .. وصلتني اني مش عارفة ان كنت هستمتع ولا هضايق
حمدي :: تفتكري حوار المصيف ده ممكن يتم فيه حاجة ؟
هيام :: بص يا ايمن انا مستحيل اوافق علي حاجة زي كدة . انا عندي عيال علي وش جواز .. معقول بعد السن ده اعمل كدة
حمدي :: حيرتيني معاكي
هيام ولعت سيجارة تانية وقالت
انا كمان و**** مبقتش عارفة نفسي
هات القصة لما اقراها معاك
………
بعد ما شيماء وروديي اتغدو
شيماء قامت لمت الاطباق هي وروديي ودخلوها المطبخ والخرتيت جوز شيماء قاعد بيتفرج علي طيز روديي وهي رايحة جايه عالمطبخ
بعد ما خلصو دخول الاطباق في المطبخ
شيماء :: شبارة انا داخله انا وروديي الاوضة
لو عوزت حاجة قوم اعملها لنفسك
شبارة :: هعوز ايه منك
شيماء جابت الحلاوة من المكان اللي شيلاه فيه واخدت
روديي و دخلو الاوضة وشيماء قفلت عليهم بالمفتاح من جوه
شيماء بدأت تقلع في هدومها كلها .. لغاية ما بقت ملط
روديي :: ههههههه كدة اللي اتعمل المرة اللي فاتت هيتعمل تاني
شيماء :: طبعا يالبوه .. انا اصلا من المرة اللي فاتت وانا عشقت كسك وعشقت حاجة اسمها سحاق
ماتقلعي يالبوه مستنيه ايه
روديي :: يابت اتلمي هو لازم الشتيمة
شيماء قربت منها وبقت قدامها وشفايفها بقت مقاربه جدا لشفايف روديي وحطت ايدها علي بزازها وبدأت في تسخينها وهي بتمشي ايديها علي بزازها براحة :: اه طبعا هو فيه احلي من الشتيمة… وقربت بشفايفها واخدت شفايف روديي بين شفايفها
فضلت تبوس فيهم وايدها بتتحرك علي بزازها وبطنها لغاية ما روديي ساحت منها وراحت بيها علي السرير
وطلعت فوق منها وهي بتقلعها هدومها
شيماء قلعت روديي هدومها كلها وبقت بالأندر الفتله اللي مش مخبي حاجة من كسها وبزازها تحت السنتيان الموف الشفاف باينه وحلماتها واقفه
منظرها جنن شيماء اللي اكتشفت مع روديي متعة ممارسة السحاق وانه مش اقل متعة من متعة الممارسة مع الرجال
شيماء :: يالهووي علي كسك .. منفوخ اوي ومبطرخ واحمر اوووي
روديي :: بجد .. كسي عاجبك
شيماء فتحت رجل روديي وبصوابع ايديها بتحسس علي كسها وهي بتقول .. عجبني. دانا لو راجل مش هسيب كسك ده خالص .. هاكله اكل
ونزلت بشفايفها وبقت بتبوس حوالين كسها برقة وحنيه
روديي بدأت تشعر بالهيجان بيسري في كل جسمها . كل عرق من عروق جسمها متفاعل مع لمسات
شيماء قامت جابت الحلاوة من علي التسريحة
شيماء اقلعي بقي يالبوة الاندر ده
قلعت وشيماء بدأت تنضيف كس روديي وبعد ما أروقته
وبقي نضيف قربت منه وبدأت تبوس بحنيه كسها
ونفسها المولع هيج روديي اكتر
وارتجف جسمها وشعورها بدأ يذيد لما بدأت شيماء في تحريك طرف لسانها حوالين كسها ووصلت بطرف لسانها لفتحة كس روديي وبدأت تلحسه ببطء وبراحة . وهنا شعرت روديي كهرباء خفيفة انتابت كل جسمها .. وبدأت تعبر عن شهوتها بالغنج والتأوهات الخفيفة
شيماء رفعت وسط روديي وهي بتقلعها الكلوت ونزلت بشفايفها تبوس كل جزء في فخادها لغايه ما وصلت لصوابع رجليها
وطلعت مره تانيه لكسها اللي بدأ ينزل شهوتة ويسيل من بين شفراتها خرم طيزها
ماده بيضاء شفافة لذجة
نزلت بطرف لسانها تاخد لبن روديي وتسحبه من خرم طيزها لكسها وروديي بتعض علي شفايفها وبترفع كسها كل ما شيماء تطلع بلسانها له
بعد ما شيماء داقت طعم لبن كس روديي وبلعتة فتحت كسها بصوابعها ودخلت لسانها وبدأت تتفنن في تهيج المتناكة تحت منها وصباعها بيترك ببطئ حركات دائرية علي خرم طيزها
روديي .وصلت ان جسمها بدأ يرتجف واللبن بينزل من كسها بغزاره. وشيماء بتاخد لبنها بلسانها وتتذوقه بين شفايفها.
وآهاتهم وشرمطتهم ولعت الدنيا
رودي :: حطي صباعك في طيزي .. بتاكلني اووي
شيماء بلت صباعها من بوقها و مشت بطن صباعها علي الخرم براحة ورودي بتطلب منها بموحنيه انها تدخلة
دخليه يا شيماء .. عايزه احسه في طيزي . ااااااااخ
اااااااخ
شيماء بدأت تدخل صباعها في طيز رودي واحدة واحدة ورودي ماسكة زنبور شيماء بين شفايفها بتمص وتتموحن وتتلبون وهي فوق منها
شويه ورودي نزلت من فوق شيماء وراحت نايمة علي ضهرها وشيماء بقت هي اللي فوق منها
رودي :: عايزه شفايفك تقطع سكساتي بزازي .. حاسة فيهم نار بتغلي
شيماء :: بزازك كبيرة اوي وحلماتك تجنن .. امممم اممممم.. طعمين اوووووي امممممممم اممممم
رودي :: مصي اووووي .. اييي اييي اه اه .سنانك بتعضني
شيماء :: عمري ما كنت اتخيل اني ممكن اهيج مع ست كدة
رودي :: السحاق ده له طعم تاني خالص .. اييي انتي هتاكلي بزازي بجد.. هاتي شفايفك عايزة امصهم شوية
رودي وشيماء اخدو وقت وهما بيمصو شفايف بعض شيماء قامت وراحت طالعة فوق منها 69
ونزلت بكسها علي شفايف روديي
كس شيماء هو كمان كان غرقان بطريقة بنت متناكة . وريحة كسها هيج روديي اكتر واكتر وبدأت تلحس لبنها وترتشف السائل الساخن اللي بينزل منها . وشيماء هاريه كس روديي لحس ومص في زنبورها
روديي:: ااااه ااااااه يا شيماء . اااااااه ااااااااه. مش قادره .. ااااااااااه
شيماء :: يخرب بيت جمال كسك .. هو ماله يامتناكة منفوخ اووووي كدة.. هو ايه محشي ملبن
روديي:: كسي محتاجلك اووي يا شيماء.. نفسه فيكي اووووي
شيماء :: وانا طول ما انا وانتي مع بعض مش هسيبه المتناك ده . امممم اممممم . حلوو نيك .. امممم امممممم
شيماء مش شبعانة من كس روديي. وروديي مش سايبه كس شيماء وشغالين لحس ومص بشفايفهم في اكساس بعض
بدأت شيماء تدخل صوابعها في كس روديي اللي مسكت الملايه وشدتها وحطتها في بقها علشان تسيطر علي نفسها وتكتم اهاتها اللي لو خرجت هتفضح الدنيا
شيماء بتنيك في روديي بأصابعها وهي بتلحس وتمص في زنبورها وروديي هتموت تحت منها مش قادرة
شيماء قامت وطلعت فوق روديي وحطت رجليها بين رجلين روديي.. وكسها بقي علي كس التانية وبدات تروح وتيجي وكسهم بيحك في بعضه
ولينها اختلط بلبن الثانية ومن شدة هيجانهم راحت شيماء حضنت روديي وشفايفهم بقت بتاكل بعضها البعض
شويه وراحت روديي واخده سكساتي بزاز شيماء وبقت عماله ترضع فيهم .. وايد شيماء من تحت بتلعب في كسها
شيماء بقولك ايه انا هجت اوي انا هروح اجيب حاجه واي
شيماء قامت من علي روديي ولبست الروب بتاعها وخرجت
ورجعت بعد شوية وفي ايدها خيارتين
وفتحت درج الكومدينه وطلعت كوندوم ولبستهم ل خيارتين وادت روديي واحدة
وطلعت فوق روديي 69
وبدأت وصلة الهيجان بينهم تاني
كل واحده فيهم بتنيك الثانيه بالخيارة في كسها
وآهاتهم بدأت تزيد وهيجانهم على بعض بقي فوق الوصف
لغايه ما كل واحده فيهم نزلت شهوتها
…………..
الساعة تسعة فاطمة ردت علي اتصال أيمن جوزها :: انا دلوقت في الاستراحة وتعبانه هموت وانام
ايمن :: ايه المستشفي كان فيها حالات كتير ولا ايه
فاطمة :: يعني العادي هي المستشفيات بتفضي من الحالات
ايمن :: **** يكون في عونك
فاطمة :: ايه روحت من عند حمدي امتي
ايمن :: من ساعة كدة وقلت ليهم علي المصيف وهما موافقين
فاطمة :: اه وطبعا قولت علي اللي نفسك تعمله مانا عرفاك
ايمن :: عرفاني ايه ..
فاطمة :: هههههههه نفسك تسمعها انت
ايمن :: اه طبعا قولي بقي عرفاني ايه
فاطمة بصت ليكون حد معدي جنب الاوضه وتأكدت مفيش حد
عرفاك معرص وهتموت وتكون معرص بقرون كبير
ايمن :: يخرب بيتك هيجتيني
فاطمة :: هههههه اومال لو عرفت اللي حصل في المستشفى
ايمن :: ايه حصل
فاطمة :: انت كنت ديما طول السنين اللي فاتت علي طول تسألني عن ايه
ايمن :: ايه اوعي تقولي ان حصل حاجة بينك العيانين
او حد من الدكاترة
فاطمة :: اه حصل يا معرص .. اللي انت عايزه حصل
ايمن :: احكيلي بالتفصيل حصل ايه
بدأت فاطمة تحكي ل جوزها اللي حصل من الدكتور فادي
ايمن :: فاطمة انتي بتحوري عليا صح ؟ انتي قصدك اكيد تهيجيني ومحصلش
فاطمة :: ههههههههه لا طبعا مش قصدي اهيجك واللي حكيت ليك حصل بالظبط وبعدين ما انت طول عمرك بتسألني حد من الدكاترة عمل معاكي كده اقولك لا
ايمن :: بجد ؟ يعني الدكتور لزق فيكي ؟ حسيت بزبه
فاطمة بصوت واطي ::اه لزق فيا .. وبتاعة انا حسيت بيه
ايمن :: لا هو انا كدة هيجيلك المستشفى
فاطمة :: تجيلي فين انت ايه مش قادر تستنى لبكره
ايمن :: لا مش قادر استني .. وبعدين هي اول مرة يعني
اجي انيكك في اي اوضة من العيادات المقفولة اللي معاكي مفاتيحها
فاطمة :: مش قصدي ولا اقولك تعالا انا كمان هايجة اوي من ساعتها هموت واتناك منك
ايمن :: طب قوليلي انتي انبسطي
فاطمة ::عاوز الصراحة
انا حبيت الشعور ده ومن جوايا كان نفسي اخليه ينكني وانت السبب وكمان لاني عارفة ان الدكتور فادي نايك اغلب الممرضات اللي هنا وفيه ستات بتيجي له مخصوص بسبب تحرشة بيهم كل ده كان مخليني نفسي اتناك منه
ايمن :: اومال زعقتي له ليه
فاطمة :: مادة شعوري التاني اللي حسيته بردو .. الرفض
يمكن علشان تربيتي
ايمن :: بقولك ايه انا هجيلك دلوقت انا هايج اوووى
فاطمة :: بقولك ايه انت نفسك تنكني في طيزي صح
ايمن :: احا ؟ انتي موافقة
فاطمة :: اصلا انا هايجة اوى بسبب الدكتور زفت ده وعايزه اجرب ايه رأيك
ايمن :: ازاي مانتي ضيقة وهتتوجعي ومش هتستحملى
فاطمة :: لا انا هاخد من عيادة الاسنان ماده هنا جديدة شبه الجل كده ومخدرة علي ما تيجي اكون جبتها ايه رأيك
ايمن :: ياريت .. انا حلم حياتي اصلا انيكك في طيزك
ايمن قفل مع مراته ولبس ونزل راح لمراته المستشفى
وهناك الكل عارفة لانه بيروح بأستمرار ليها سواء هو او حمدي .. الاثنين معروفين في المستشفى
قعد شوية معاها وبعدين بالطريقة كدة وبالمداري
فاطمة اخدت جوزها وراحت بيه علي اوضة كشف دكتور العظام ودخلوا الاوضة وأيمن هجم علي مراته بسبب هيجانه عليها بوس وتقفيش واحضان
فاطمة :: انت هايج اوي كده عليا
ايمن وهو بيبوس فاطمة تحت رقبتها
اوي هايج اووي ونفسي اسمع علي طول حد اتحرش بيكي
فاطمة تحضنه وهي هايجة علي هيجان جوزها
وبتقوله نفسك انت حد ينكني ..
ايمن :: اه ياريت .. هموت واشوفك بتتناكي
فاطمة .. كسي هايج اوي يا معرصي.. كسي عاوز يتفشخ دلوقت .. يلا دخله فيا
فاطمة قلعت الكلوت وطلعت علي سرير المرضي وفتحت رجليها وايمن دخل بينهم وفضل يلحس في كسها اللي غرقان عسل
فاطمة :: قوم نكني .. نكني مش قادرة
ايمن نزل سوسته بنطلونه وطلع زبه ودخل بين فخاد مراته
وحط زبه في كسها
فاطمة :: زب مين ده اللي بيدخل في كسي يا معرصي
ايمن :: انتي عاوزه زب مين
فاطمة :: انت نفسك مين اكتر حد ينكتي
ايمن :: اكتر حد انتي عارفاه وعارفة ان حلم حياتي ان اخليه ينيكك وانا انيك مراته
فاطمة :: اه عارفة نفسك انت حمدي ينكني .. بس انا دلوقت نفسي الدكتور فادي هو اللي ينكني
ايمن :: اححححححح يخرب بيتك وبيت الهيجان انا هجت اووووي
فاطمة :: عارفة يلا بقي يا دكتور فادي دخل زبك في كسي
ايمن :: غرز زبه في كس مراته وهو متخيل ان اللي بينكها هو الدكتور فادي
فاطمة :: اااااه .. ااااه براحة يا دكتور .. براحة علي كسي .. اووووو اووووو . مش قادرة
ايمن :: زب الدكتور حلو
فاطمة :: اسكت انت يا معرصي .. خلي الدكتور يشوف شغله مع مراتك الهايجة.اوووووف . اووووف
ايمن هاج اكتر وبقي بينيك مراته بقوة
ااي ااااي . براحة . براحة.. ا احححححح احححححح
ايمن :: مالك هايجة ليه .. هو مكيفك
فاطمة :: اوووي اووووي .. فادي ده بيعرف ينيك اووي
ا اوووووي . براحة .. كسي كسي .. اااييي
ايمن :: بقولك ايه انا عاوز انيكك خلفي
فاطمة :: خد المخدر اهو ونكني في طيزي .. هموت واتناك فيها… قامت وقعدت على السرير في وضع الكلبة
وشها للحيطه و طيزها ناحيته
وايمن وقف وراها وزبه منتصب
حطه علي فتحة كسها
عاوزه الدكتور يعمل فيكي ايه
فاطمه :: عاوزاه ينيكني بس في طيزي مش كسي
ايمن مسك زبه وبقي بيفرش كس فاطمة وهي بتقوله
يلا دخله فيا بقي في طيزي.. نيكني
ايمن:: في كسك الاول
فاطمة :: ماشي .. يلا نيك اللبوه مرات المعرص اللي نفسه يشوفها بتتناك
ايمن هاج اوي بدأ بالفعل يدخل زبه في كسها
لغاية ما وصل للأخر جواها
ااااايييييي اااااااااايييييي..ايه ده .. ايه ده .. جمييييل اوووووووي .. يالهوووووي .. دخلة كلة جوايااااا
زبه بدأ في الدخول والوصول ل اعماقها وفاطمة حست انها لاول مرة في حياتها تتناك لانها بدأت تتخيل ان الدكتور فادي هو اللي بينكها مش جوزها ومن تخيلها واندماجها وصلت لمرحلة انها حست انها فعلا اول مرة تتناك من راجل بجد حجم وطول غير طبيعي بالمرة
ايمن بقي عمال يرزع زبه فيها وبيضانة بتخبط في كسها
اااااااااووووووف اوووووووووف.. انت ايه يا دكتوووور.. انت جامد اووووي .. نكني اوووووي
شرمطني .. انا شرموطة انا متناكة تحت منك . اووووووووووف اووووووووف
ايمن هو كمان كان كل تركيزه في مراته اللي بقت شرمطة واحساس ان الدكتور هو اللي كان بينكها كان مخليه حاسس انه في قمة المتعة اللي حاسس بيها وهو بيغرز زبه في اعماق كسها
ايمن طلع زبه وحطه بين فلقة طيزها وعلي خرم طيزها وبقي بيهيجها .. وفاطمة نزلت ايدها من تحت وبقت عمالة تدعك في كسها وتحرك طيزها المنيوكة له
شدها لبره وطلع المخدر وحط وحط منه علي خرم طيزها شوية ولما فاطمة حست ان طيزها اتخدرت قالت له يلا نكني في طيزي
ايمن بدأ يحاول يدخل زبه في طيز فاطمة براحة
فاطمة :: اااااااااييييي.. زبك كبير اووووي.. زبك هيفشخني يا دكتور
ايمن :: متخفيش .. زبي مش هيوجعك .. انا حاطط ايمن واحدة واحدة بيدخل زبه في طيز فاطمة
لغاية ما طيزها بدأت تتحاوب بسبب الهيجان بدأت فعلا تاخد زبه فيها
واصبح زبه بالكامل جوها
فاطمة :: زبك كله بقي جوايا ... ياخرابي .. معقول
معقول طيزي خدت زبك .. اااااااااه .. نكني يا دكتور..نكني وشبعني نيك
ايمن بقي بينيك فاطمة براحة اوي ومع الوقت بقي بيرزع كل زبه في خرمها وفاطمة عمالة تبص له
وهي ممحونة بزازها بتروح وبتيجي تحت الهدوم من شدة خبطات لحمة في لحمها وبأيدها بتفعص فيهم
لغايه ما ايمن كلبش فيها اوووي . ودخل زبه فيها للأخر وحست باللبن السخن والمولع نار وهو بينزل في طيزها
فاطمة مقدرتش تقوم من علي السرير بعد ما الدكتور جاب لبنة في طيزها وشال زبه واللبن بقي بينزل ينقط من خرمها
وبكدة يكون الجزء الثالث خلص من قصة
خمس ايام من النعيم
خمس ايام من النعيم
الرابع
بقلم عادل المتميز
…………
رودي :: ايه يا دكتور فادي انا مش عارفة اللوكيشن ده هيوديني فين
د.فادي :: انتي راكبه ايه
رودي :: تاكسي
د. فادي :: ليه يابنتي مانا قولت ليكي اركبي اوبر .. عموما اديني السواق
رودي :: خد يا اسطي التليفون واعرف منه المكان
السواق اخد الفون من رودي وكلم دكتور فادي وعرف منه العنوان بالظبط ووصل رودي قدام باب العمارة
رودي حاسبت السواق ونزلت من التاكسي واتصلت بدكتور فادي اللي قالها انا شايفك اهو من فوق اطلعي
الدور الرابع هتلاقي الشقة مفتوحة
رودي طلعت العمارة الدور الرابع وبصت لقت الشقة مفتوحة والدكتور فادي قاعد قصادها
رغم ان الدكتور فادي اللي مكنش اول مرة ينيك فيها رودي ولا هي اول مرة تتناك فيها منه الا انها كانت مكسوفة وخايفة ومتوترة
دخلت الشقة وفادي اول ما شافها بالفستان وتسريحتها وملامحها اللي تهوس بالميكب مكنش مصدق .. وقف مذهول قدامها
رودي دخلت الشقة وهي مكسوفة جدا واستقبلها فادي بعبارات الغزل في جسمها يمكن ده اللي شال شوية الكسوف من وش رودي
مسكها من ايديها وقعدها علي الكنبه وراح قفل الباب
ودخل المطبخ جاب زجاجة خمره وتلج وكسات وقعد جنبها وبدأ في وصله اخرى من التهييج ل رودي من بوس وتقفيش في بزازها لغاية ما جسمها كله ساب منها وبقي زي العجينة في ايد الدكتور فادي اللي نيمها علي الكنبه وفضل يبوس فيها ويقطع شفايفها من البوس ايده بتمشي علي كل حته في جسمها
…………..
هيام :: القصة دي جامدة اوووي انا ولعت منها
حمدي :: انا كمان سخنت منها وهيجتني
هيام :: اه انت هتقولي ماهي دي بالذات جاتلك علي الخرم
حمدي :: طب وانتي مجتش ليكي عالخرم
هيام :: تصدق بقي ان الفرصة دي لو جت بجد لازم استغلها طالما انت معندكش مانع ان مراتك تتناك من صاحبك
بقلم عادل المتميز
حمدي اتعدل وهو بيسألها :: بجد ؟ يعني ده مش من تأثير القصة وبكره ممكن تقولي لا
هيام :: اقول لا ليه خلاص مش انت عايز ده ؟ ولا انت اللي ممكن تغير رأيك بعد تأثير الهيجان ما يروح
حمدي :: مش عارف .. بس اكيد لا لا مش هغير
هيام :: لا ماهو بص مفيش حاجه اسمها مش عارف . انت عاوز ايمن ينيكني ولا لا
حمدي :: بصراحة.. عايز
هيام :: ان كان كدة انا كمان هحقق رغبتك لو ده حصل
بس ساعتها لو جيت تقولي ليه ولا مش ليه هتزعل من رده فعلي
حمدي :: يعني انتي بتتكلمي بجد ؟
هيام :: اه بتكلم جد الجد كمان .. واحدة جوزها بنفسه مش بيهيج غير لو اتخيل راجل تاني غيره هو اللي بينكها.. و امنية حياته مراته تتناك من صاحبه. وانا هقول لا ليه طالما هتمتع بزب تانى لا وايه بموافقتك
حمدي :: انا هجت اوووي يااااه يعني انا ممكن اشوف زب ايمن وهو داخل جواكي وانتي تشوفي زبي داخل في كس فاطمة
هيام :: اهو هو ده بقي اللي مستحيل اوافق بيه
حمدي :: ايه ده رجعتي تاني اهو تقولي لا
هيام :: لا يا حبيبي انا وافقت اتناك من ايمن ده يعني لو حصل .. بس مستحيل اوافق اني اتناك قدامك .. مستحيل انا كمان اوافق اني اشوفك وانت بتنيك فاطمة
حمدي :: يعني لو حصل مش هيحصل بينا في اوضة واحدة
هيام :: اه طبعا انت عاوز تنيك فاطمة براحتك بس مش قدامي .. وانا كمان مستحيل اني اوافق اني اتناك من صاحبك او من اي حد تاني قدامك
حمدي :: ايه ده انتي ممكن كمان تتناكي من حد غير ايمن
بقلم عادل المتميز
هيام :: ماهو انا لو اتنكت من صاحبك ايمن وعجبني النيك ده تفتكر انا هبطل .. هحاول بقي اني استمتع مع زب تاني . بس متندمش انت علي فتح الباب قصاد هيجاني
حمدي :: بقولك ايه انا هجت اووووي
هيام :: انزل الحس كسي يا حبيبي ونضفة وروق عليه
حمدي :: دانا هنزل اكله والحسه وانظفه
هيام :: يلا طيب انا كمان هايجة اووووي
حمدي :: لبني لسه في كسك .. قومي اغسلي كسك
هيام :: تؤ تؤ الحس لبنك من علي كسي واتخيله لبن صاحبك
حمدي :: نعم ؟ لا طبعا
هيام :: طب ايه رأيك بقي انك هتلحسه . وهتتخيل انه لبن ايمن صاحبك .. انت مش نفسك تبقي معرص بجد وانا اوافق اتناك من صاحبك
حمدي :: هيام ده هيهجك
هيام :: وانا متأكدة انه هيهجك انت كمان اقولك كمان انت تبوس رجلي الأول علشان اوافق اني اخليك تلحس كسي
حمدي :: ابوس رجلك ازاي
هيام :: هي مش في القصة هنا البطله وافقت علي التبادل شرط جوزها يبوس رجليها
حمدي :: ده في القصة لكن
هيام :: مفيش لكن ياحبيبي .. انا عاوزه ابقي زي البطله ايه مستحقش
حمدي :: عارفة يا هيام .. انتي تستحقي اصلا تبقي ملكة
انتي اصلا ملكة
هيام :: خلاص انزل بقي بوس رجلي وحسيني اني ملكة
حمدي :: بس كدة دانا هنزل ابوس رجلك والحسها
حمدي نزل علي ركبه تحت رجليين هيام وبدا يبوس فيهم
هيام :: انت بتبوس رجل مين دلوقت
حمدي :: رجلك ياقلي
شفايف حمدي علي وش رجل هيام عمال يبوس فيهم وحس بهيجان جديد اول مرة يحس بيه
هيام :: رجل ستك اللي هتتناك من صاحبك و هتخليك معرص بجد .. مش انت عاوز تبقي معرص
حمدي :: اه نفسي اووووي
هيام :: طب بوس بقي بضمير علشان اخليك تلحس لبن صاحبك من علي كسي.. صاحبك اللي لسه نايكني ومفضي لبن زبه جوه كسي
حمدي :: هيام انا هجت اوووي.. عاوز الحس كسك بجد
هيام :: لا لازم الاول تمص صوابع رجلي ولسانك يمشي علي كل حته في رجلي
حمدي طلع لسانه وبقي بيلحس كل حته في رجل مراته
هيام :: ايوه كده .. شاطر يا معرص .. مص صوابع ستك.. مص علشان اخليك تلحس كسي .
حمدي :: انا هايج اوووى .. ايه ده.. معقول رجلك تخليني هايج كده
بقلم عادل المتميز
هيام :: اه رجل ستك مهياج يا معرص .. علشان انت بقرون وده مقامك رجلي
حمدي بقي بيمص رجل هيام مراته وكلامها كان مخليه في قمة هيجانه
القصة فتحت ليهم مجال كبير للتخيل والمتعة اللي كان بس ناقصها موافقة هيام لفكرة التبادل
وده اللي كان مخلي حمدي في الوقت ده كلب تحت رجليها ومستعد ينفذ اي طلب ممكن تطلبه طالما هتشبع رغباته في الدياثة
هيام :: كدة انت تستحق الجائزة.. تلحس لبن ايمن من كسي الهايج
هيام فتحت رجليها وشاورت علي كسها له وهي بتقوله
تعالا يا عرص .. تعالى يا ابو قرون.. الحس لبن صاحبك اللي نطرهم في كسي
حمدي دخل بين فخاد هيام وقرب من كسها وفتحه بصوابعة
حمدي :: كسك لسه فيها لبني
هيام :: تؤتؤ.. مش قلنا ده لبن ايمن.. يلا انا هايجة عايزاك تلحس اللبن
حمدي :: طب ممكن نتخيل ان ايمن بينكك مش انا وانا بتفرج
هيام :: لا .. انت عمرك ماهتبقي موجود وانا بتناك منه او من غيره
حمدي :: اتخيل بس حتي
هيام :: انت عارف ان فيه واحد تاني نفسي اوووي اخليه ينكني ..
حمدي :: بتتكلمي بجد
هيام :: اه ده بقي اللي نفسي بجد بجد اخليه ينيكني .. ده علي طول لما بكون في المستشفى بتمناه اوووي
حمدي :: بجد ؟ احلفي
هيام :: مش لازم احلف يامعرص بس علشان اريحك وحيات عيالنا انا بتكلم بجد
حمدي :: هجم علي كسها يلحسه ويلحس اللبن اللي فيه
وبيقولها مين ده
بقلم عادل المتميز
هيام :: لا مش هقولك خالص دلوقت
حمدي :: علشان خاطري قوليلي مين اللي نفسك ينيكك وليه ده بالذات
هيام :: ااااه… ااااه .. الحس كسي يا معرص.. الحس يا هايج .. كسي مولع
حمدي :: وانا هايج احلفي انك بجد عاوزه حد ينيكك
هيام :: وحياة عيالنا عاوزه اتناك من حد معين في المستشفى
حمدي :: انا مش قادر.. انا عاوز انيكك بقي
هيام ؛: تموت انت في التعريص… قوم يامعرصي
قوم خلي زبك ينيك كس مراتك الهايجة.. واتخيل ان زبك تاني غير زبك هو اللي داخل في كسي
حمدي قام وحط زبه علي كس مراته وبدأ يفرش كسها وهو بيسألها بصوت هايج:: انتي ليه بتقوليلي اتخيل حد بينكك
هيام :: نفسك انت اقولك معرص.. علشان انت معرص و بقرون ونفسك تشوف بعيونك الزب يدخل في كسي
حمدي اول ما سمع هيام بتقوله كدة راح مدخل زبه للاخر جوه كسها
هيام ::: اااااه.. ااااه.. ايه ده يخرب بيت زبك ماله بقي تخين اوي كده ليه
حمدي :: زب مين ده مش زبي انا .. انا قاعد اهو بتفرج عليكي و انتي بتتناكي.. مين اللي بينيكك
هيام :: اااه ااااه.. نكني اوووي .. نكني قدام جوزي.. خلي زبك جوه كسي اااااااه.. اووووف..
حمدي هايج من شرمطة هيام وهيموت ويسمع اسم اللى نفسها تتناك منه
حمدي :: عشان خاطري .. ارحميني وارحمي هيجاني
قولي اسمه .. عاوز اسمعك وانتي بتنادي عليه وهو مدخل زبه في كسك
هيام :: اححححح اححححح نيك الشرموطة .. نيك المتناكة في كسها اووووي.. جوزي العرص هيموت ويعرف انت مين
حمدي :: طب انا ايه
هيام :: انت المعرص بتاعي اللي واقف جنب فحلي وعنيك علي كسي وهو بالع زبه
حمدي :: بينيكك اوي ؟
هيام :: اااه اااااه.. زبك حلووو اوووي.. زبك ممتع كسي
نكني قدام جوزي المعرص.. نكني وافشخ كسي قدامه
حمدي بينيك هيام وبيطلع وبيدخل زبه جواها
هيام :: نكني خلفي بقي .. حط زبك في كسي من ورا
حمدي طلع زبه من كس هيام . اللي وقفت علي كعوب ايديها وركبها .. وكسها بقي قدام .. وهو جه من وراها وشدها عليه وحط زبه علي كسها وراح مدخله كله فيها
هيام :: اااااوي.. ارزع زبك في كسي يا مدحت
حمدي :: مدحت .. اخيرا نطقتي اسمه
هيام :: نكني نكني يا مدحت اووووي
حمدي :: مدحت ده مدير المستشفى صح؟
هيام :: اه هو .. يلا بقي نكني قدام العرص بتاعي.. نكني بكل قوتك وخليه يعرف ان زبك احلي واجمل من زبه
بقلم عادل المتميز
حمدي مسك لحم طياز هيام وبقي مدخل زبه للآخر وبقى شغال فيها نيك بكل قوته .. نيك برزع وهبد صوت الارتطام كان عالي جدا وجسم هيام رايح جاي وبزازها مدلدله لتحت رايحه جايه مع كل رزعة بتتزرع في كسها
اااااه.. ايه ده.. يخرب بيتك.. هو انت مش بتعرف تنيك اوووي كدة غير لما قرونك تترفع .. اااااه ااااه.. براحة يخرب بيتك.. اااااه
حمدي :: نفسك بجد مدحت ينيكك .. اشمعني يعني ده
هيام :: علشان سنه من سنك.. وكمان شيك وابن ناس كده
ه غير نظراته علي جسمي
حمدي :: عمرك ما قولتي يعني
هيام :: لا ماخلاص بقي .. بعد كدة انا مش ورايا حاجة غير كسي ومتعة كسي ورفع قرونك .. مش انت اللي بقالك سنين عاوزني ابقي شرموطة
حمدي :: انا مش مصدق المتعه اللي بقيت فيها
هيام :: اااااه.. ااااه.. نكني .. نكني اوووووي… مبسوط يامعرص.. كدة انت مبسوط
حمدي :: اووووي.. ياخرابي.. اخيرا مراتي عاوزه تتناك بجد
هيام :: ولسه ياقلبي .. لسه لما هتناك واجيلك بكسي المليان لبن .. واخليك تلحس لبن فحولي
حمدي طلع زبه ونزل زي الكلب علي كس هيام من ورا وبقي عمال لحس في كسها
هيام :: اااه ااااه يا معرص.. هجت ونزلت تلحس كس مراتك .. نزلت تلحس اللبن من كسها لما اتخيلت
حمدي قام بعد ما اكل كسها بلسانه وطلع ورشق زبه بقوه جوه كسها وفضل ينيك فيها لغاية ما نزل لبنه في كسها
ودي كانت المرة الأولي بعد فترة كبيرة اللي حمدي ينيك فيها هيام مرتين في نفس الليله.. والسبب قرونه
………
بعد ما دكتور فادي ظبط دماغ رودي بكاسين خمرا وقعد جنب منها يبوس فيها ويقفش في بزازها علي الهدوم وبعد ما الاتنين خلاص هاجوا علي بعض اخدها ودخل بيها الأوضة وفضل شوية واقف بيها قدام السرير بوس وتقفيش وتحسيس علي جسمها وطيازها واول ما حس انها خلاص مش قادرة تقف علي رجليها راح منيمها عالسرير ووبدأ في تقليعها الفستان
والسنتيان والكلوت وفتح رجليها وشاف كسها الناعم وبظرها اللي بارز من بين الشفرات
اتجنن من نعومتها وجمال جسمها وبزازها المنفوخة والمشدودة وحلمتها البني فاتح
باعد. بين فخادها ونزل علي كسها و بطرف لسانه وراح ممشيه علي كسها
في اللحظة دي رودي طلعت اها مكتومة من سنين
اها خرجت بوجع سنين وحرمان ومتعة عمرها ما عاشتها مع جوزها
وفادي عايش في عالم غير عالمه ومتعته وهو لسانه بيمشي بكل بطي علي كس رودي واهاتها كانت زلزال فجر نار الشهوة جواه و زبه وقف علي اخره في انتظار دك حصونها والغوص في بحورها وسخونتها
رودي فتحت رجليها وكسها ل فادي علشان يعوض احساس عمرها ما حسته بالشكل ولا المتعة دي
وضمت رجليها علي رقبتة بكل قوتها علشان يلحس كسها بدون اي رحمة او شفقة مهما صرخت من المتعة و انفاسها خرجت من صدرها
بقلم عادل المتميز
بقلم عادل المتميز
لسانة فادي بقي يتحرك بكل بطئ فوق وتحت وتحت وفوق وصباعه جوا كسها المولع يدخله ويخرجه
اااااااه يا دكتور اااااه يا حبيبي اااااه ياقلبي
لسانك حلوووو اوووي علي كسي
فادي قام وقلع الروب الشورت وزبة بان ليها
رودي شافت حجم زبه عيونها برقت وكأنها ل اول مرة تشوف زبه
زب فادي حجمه اضعاف اضعاف زب جوزها من حيث الطول او التخن تقريبآ اتخن مرتين العروق بارزة جدا يمكن تكون قربت تخرج من مكانها .. .. انتصابه يكاد
محستش بنفسها غير وهي تحت رجلة علي ركبها ماسكة زبه بيدها الأتنين تتحسسة وتلمسه وتمتع نفسها بحاسة اللمس اللي عمرها حست بقيمتها قد اللحظة دي
وقربت بشفايفها علشان تتمتع بأجمل لحظة كانت محرومة منها مع جوزها
متعة المص ورضاعه زبه المنتفخ
راحت لزبة وكانها رايحة للمياه من بعد
سنين تاهت في الصحراء
وكانت اللحظة اللي عمرها ما هتنساها في حياتها
لحظة استقبال شفايفها لزب خال
ودخولة لاعماق بوقها وقفلت عليه لحظات. هي بتمتع بوقها بحجمه وملمسه وترضعه وتمص راسة
ااااااااااه ياااافادي زبك حلوووووووو اوووووي
نفسي افضل عمري كلة امص فيه وارضع راسة
فادي :: زبي كلة ليكي يا نسرو ارضعي ومصي فيه واشبعي منة .. ومسكها من راسها وبقي عمال يدخل زبة ويخرجه وهي تمص وترضع ومش شبعانة منه
بقلم عادل المتميز
قومها ونيمها عالسرير وبقي وسطها ورجليها مرفوعين علي أول السرير وهو واقف على الأرض.. رفعها وشدها علي برا ودخل بين فخادها وزبة سيف مسنون رايح وعارف طريقة
وبدء زبة في الأقتحام الجدار ولدخول من بوابتها ذات الحصون المنيعة
زبة بدء في الدخول بين شفراتها واهاتها تعلي وتعلي وانفاسها تتسارع ونبضها بيزيد
اااااااااااااااااه يا فادي ااااااااااااااااااه زبك حلوووووووووووو اوووووووي
نكني نكني يا فادي انا عيزااااااك اووووووي
ماسكها من وسطها ورجليها بين وسطة وزبة داخل خارج بينيك فيها وبزازها بتتهز مع خبطات لحمة في لحمها
فضل فادي ينيك في رودي عشر دقايق متواصلين في الوضع ده .. وبعدين طلب منها تفلئس
رودي قامت ووقفت علي روكبها وعلي ايديها ووشها لاحيطة وطيزها وكسها ناحية فادي
فادي قرب منها وشدها لطرف السرير ومسكها من لحم طيزها الجانبي وبدء في ادخال زبة في كسها من ورا
الوضع ده رودي عمرها ماجربتة
اول ما زبة دخل في كسها من ورا... اهاتها رجعت للأرتفاع
يخررررب بيتككككك يا فادي يخرب بيت زبك بجدددد
حلووو حلوووو حلوووو
وفادي شغال ينكها ويرزع زبة بكل قوة جواها
وبزازها مدلدله بتروح وتيجي من شدة الخبطات والنيك فيها لغااية ما حس انة خلاص قرب يجبهم
طلع زبة بسررررعة علشان ميجبهاش في كسها وتحمل منة وفضلت يدعك في زبة لغاية ما زبة انفجرررر منة اللبن وغرق طيزها وضهرها
بقلم عادل المتميز
رودي مقدرتش تقوم من سيبان جسمها ونامت علي بطنها وهو نام جنبها
وكانت احلي واجمل نيكه في حياة رودي رغم انها مكنتش اول مرة الا ان نيك البيت والامان عكس النيك في المستشفي وخوفها من اكتشاف امرها
……….
قامت هيام من علي السرير ولبست الاندر بتاعها والسنتيان وولعت سيجارة وراحت الحمام ورجعت
لقت جوزها قاعد بيقرا نفس القصة
هيام :: انت لسه هتقرا القصة تاني
حمدي :: القصة حلوة اوووي
هيام :: اه حلوة .. تموت انت في التعريص.. أما اتصل بالبت فاطمة اطمن عليها
هيام :: ايه يا حبي .. ايه اخبارك في الشفت
فاطمة بصوت واطي طالع بالعافيه الحمد *** كله تمام والدنيا هادية
هيام :: اومال مالك ؟ تعبانه ولا ايه
فاطمة :: هههههه لا بس لسه قايمة من نيكه ايه عجب
هيام :: احا ؟ نيكة .. ايه انا سمعت صح
فاطمة :: اه و**** نيكة اتنكت لما كسي اتفشخ
حمدي اول ما سمع هيام قالت نيكة اتعدل وساب تليفونة وركز مع هيام وبشاور ليها تفتح السبيكر
هيام فتحت السبيكر وسألت فاطمة
نيكة ايه انتي يابت مش في المستشفي
فاطمة :: اه يا وليه في المستشفى أصل ايمن جوزي جالي المستشفى وناكني في اوضة الدكتور فادي
هيام :: **** يحرقك وقعتي قلبي .. بس هو مقالش لما كان عندنا انه هيجيلك… ايه اللي حصل
هيام كانت مفكرة او اول حاجة جت في دماغها هيجان ايمن لما كان عندهم وبسبب تحرشة بيها فهاج علشان كدة راح يريح نفسه وهيجانه في مراته
فاطمة :: ههههههه ماهو انتي متعرفيش اللي حصل
هيام بصت لجوزها وهي بتقول :: لا معرفش خير حصل
بقلم عادل المتميز
فاطمة حكت ل هيام اللي عمله الدكتور فادي فيها
وهيجان جوزها لما قالت له اللي حصل
وانه مقدرش يستناها لبكره وراح ناكها في العياده ومش بس كدة ده كمان ناكها وهو بيتخيل الدكتور احمد هو اللي بينكها
حمدي لما سمع كدة فرح جدا ووشوش هيام
وقالها .. قولي كمان اللي حصل النهاردة بينا
هيام حطت ايدها عالمايك وقالت
اقولها جوزها اتحرش بيا ؟ ازاي
حمدي :: اسمعي مني
هيام :: معلش يا فاطمة ثواني علشان جوزي جنبي هخرج واكلمك
ورجعت حطت ايدها ع الميك تاني . اقولها ازاي
حمدي :: اسمعي مني وقولي وقولي كمان انك حكيتي ليا وهجت ونكتك وانا اتخيله انه بينكك
هيام :: لا ماهي كده كده عارفة بنحكي لبعض وجوزها كمان اصلا زيك بينكها على اني انا .. مش دي المشكله
كل ده خيال يعني اقولها ازاي اللي عمله ايمن
حمدي :: اخلصي و كلميها وقولي… مالكيش دعوة
هيام :: ايوة يا حبيبتي انا خرجت اهو من الاوضة
علي فكرة فيه حاجة حصلت وعايزة اقولك عليها
فاطمة :: حاجة ايه
هيام :: طبعا انتي عارفة اني مش بخبي عنك حاجة ولا انتي بتخبي عني حاجة وقبل اي حاجة احنا صحاب جدا ومش عاوزة اللي اقوله ليكي ده يخسرنا بعض
فاطمة قلبها اتقبض وخافت وهي بتسأل
فاطمة :: في ايه .. ايه اللي حصل وقعتي قلبي
هيام :: يابت متخفيش اوي كدة .. بصي هو بصراحة كدى جوزك لما كان عندنا عنيه كانت بتاكل جسمى اكل
فاطمة :: اه .. ايه الجديد ما انا وانتي عارفين طبع رجالتنا .. دول عايزين يبدولوا علينا.. هو في ايه ؟
هيام :: يابت فاهمة بس اصله.. بصي هو بصراحة كدة جوزك دخل المطبخ وانا كنت فيه علشان يعمل قهوة لنفسه وجوزي كان في الاوضة .. بيتفرجوا علي فيلم سكس
فاطمة :: عمل معاكي حاجة ؟ اتهجم عليكي؟
هيام :: هههههه لا هو لزق فيا وحسيت بهيجانه عليا
وبصراحة كدة جوزي لما عرف عمل نفس اللي عمله جوزك فيكي .. ناكني مرتين الليله
فاطمة :: ايمن جوزي اتحرش بيكي ؟ يابن الوسخة
هيام بصت لجوزها وقالت ل فاطمة :: انتي اضيقتي ؟
فاطمة :: لا هو فيه اكتر من انه عاوز ينيكك ويخلي جوزك ينكني.. اقصد ان ابن الوسخة ده مقالش وانا اللي حكيت له
بقلم عادل المتميز
هيام :: يعني مش زعلانه بجد مني
فاطمة :: وانا ازعل منك ليه.. بصي كأني معرفتش حاجة وانا هستني ابن الوسخة ده هو اللي يقولي
بس هو كان قاصد
هيام :: اه كان قاصد وحسيت ببتاعة
فاطمة :: تمام يبقي كدة لو محكاش ليا وحيات امه ماهو عارف مني حاجة بعد كدة
وبكده نكون وصلنا لنهاية الجزء الرابع من قصة
خمس ايام في نعيم
خمس ايام من النعيم
بقلم عادل المتميز
الجزء الخامس
………
تاني يوم بعد ما شفت فاطمة خلص روحت عالبيت وكان جوزها نايم
دخلت اخدت دش بارد ودخلت الاوضة ونامت جنب جوزها وراحت في نوم عميق وبدأت تحلم بالدكتور فادي زانقها في العيادة هو حمدي جوز صحبتها وصاحب جوزها وجوزها قاعد عالكرسي ومطلع زبه وقاعد بيدعك فيه وهو بيتفرج عليها وهي
ماسكه زب الدكتور فادي ومطلعاه من البنطلون وهي مفلقسة وشغاله تمص فيه وحمدي رافع الچيبه بتاعتها ومنزل الأندر بين رجليها وفاتح طيزها ويلحس في طيزها وكسها
عيونها بتبص لجوزها اللي هايج علي مراته وهي بين الاتنين
حمدي بعد ما لحس طيز وكس فاطمة راح واقف علي رجليه وقلع بنطلونة خالص وراح وقف جنب الدكتور فادي وفاطمة مسكت زبه وبقت عمالة تدعك فيه بأيد و الأيد الثانيه ماسكه زب الدكتور فادي وبتمصه
شبعت شوية من مص زب الدكتور فادي وراحت تمص زب حمدي
حمدي حط ايده علي بزاز فاطمة من فوق الهدوم بيفعص فيهم وفادي مسك البزه التانيه
واهات ولبونة فاطمة بدأت في الخروج وهي شغاله تمص في زب الاتنين وعيونها علي جوزها
فادي راح وقف ورا فاطمة وقلعها الأندر خالص وحمدي بد هو كمان يقلع فاطمة باقي هدومها لغاية ما بقت عريانه ملط قدامهم
والدكتور فادي قلع البنطلون والبوكسر واللي باقي من هددومة وقرب من فاطمة وزب منتصب انتصاب كامل
وحمدي سند يضهره علي المكتب وفاطمة بتمص في زبه
وتبص ل ايمن جوزها اللي قام وقف جنب حمدي وفتح بأيده طيز مراته ل الدكتور فادي علشان يبدأ في التحرك وهو ماسك زبه وبدأ يحرك زبه بين فلقة طيز فاطمة
ونزولا لكسها
فاطمة بصت لورا علي فادي وعلي جوزها وهي بتعض في شفايفها
وفادي حط راس زبه علي كس فاطمة وبدأ في الدخول
ايمن قام وراح وقف جنب مراته علشان تمص زبه العايج لكن فاطمة مردتش وشاورت بالنفي وعدم القبول بدماغها و بصباعها شاورت له يبعد ويسيبها للاثنين هما بس اللي هبيـ تستمتعوا بيها وبـ لحمها الطري
فاطمة اول ما زب الدكتور بدأ في اختراق كسها الهايج
بدأت هي المحنه والهيجان وصوت اهاتها بدأ في الخروج لغاية ما زب فادي بقي بالكامل جوه اعماقها
ااااااه اااااه.. نكني نكني اووووف اوووووف
ومسكت زب حمدي وبقت بتاكل فيه وهي هايجة وزب الدكنتور فادي داخل خارج في كسها
اااااه ااااااه.. حلووو .. اووووي.. اوووو اووووو. يالهوووي. اممم اممم.. زبك حلو
بتمص في زب حمدي وتتناك من زب الدكتور وايمن جوزها زبه مولع نار علي منظر مراته وهي مفشوخة من اتنين قدامة
ايمن قام ووقف جنب الدكتور ومسك طيز مراته
ويفتحها ل ايمن اللي شال ايده ومسكها من جناب طيزها
وبقي بيدخل زبه للأخر ويسحبه ويرجع يدخله
وحمدي مسك فاطمة من شعرها ولفة في ايده
وبقي شغال يدخل زبه في بقها للاخر
الدكتور فادي بدأ يغير من طريقة نيك فاطمة وبقي بينيك بقوه اكبر .. لدرجة ان جسم فاطمة بقي بيروح ويجي وبزازها مدلدله رايحة جايه
وايمن هايج نيك عاوز يشارك معاهم حفله نيك شرف مراته … حاول تاني مع فاطمة اللي المرة دي مسكت زبه وبقت بتدعك فيه وعيونها في عيونه كلها هيجان وكلام
حمدي راح وقف جنب دكتور ايمن اللي طلع زبه من كس فاطمة وحمدي جه مكانه وحط زبه وبقي بيمشيه علي كسها وخرم طيزها وفاطمة بتقوله
نكني يا حمدي… نيكني قدام جوزي.. مش ده حلمك .. نفسك تركبني. اركبني.. يلا دخل زبك في كسي
حمدي مسك زبه وحطه علي فتحة كسها وبدأ في دخول زبه
فاطمة :: اااااه اااااه.. ايوووه كده . ايووووه.. نيكني .. نكني.. نيكني .. اووووف اووووف.. انت زبك حلو اوووي
الدكتور فادي مسك بزاز فاطمة وراح بشفايفة لشفايفها.. فضل يبوس فيهم ويعصر ب ايده ويفرك في سكساتي بزازها .. وبعدين راح قالها
تعالي يا لبوه .. تعالي يا متناكة ..
فادي نام علي الأرض وحمدي سحب زبه من كس فاطمة اللي راحت وطلعت فوق الدكتور فادي
فاطمة وشها ناحيه وش الدكتور فادي … نزلت ومسكت زبه وقعدت عليه بكسها
دخل كله جواها . وهي بتفرك في حلماتها وتشدهم وتروح وتيجي علي زبه.. تروح لقدام وترجع لورا .. وحمدي وايمن واقفين جنبها كل واحد فيهم مستني فاطمة تمسك زبه وتمصه
فاطمة مشغوله بزب فادي اللي كابس كله جواها وقاعدة عليه ورايحه جايه.. شويه راحت ثابته
وكسها بالع زبه وراحت لشفايفة.. فضلت تمص في شفايف الدكتور فادي
وحمدي قرب منها ومسك يدها وحطها علي زبه
فاطمة بصت له.. ومسكت زبه وفضلت تمص فيه شوية وايمن بيدعك في زبه
فاطمة قامت من علي زب دكتور فادي وراحت
طالعة علي سرير المرضي وفتحت كسها لجوزها
وقالت له تعالا الحس كسي يا معرص.. الحس كسي للفحول اللي بينكوني..
حمدي بسرعة كان بقي بين فخادها وبقي بيلحس كسها بكل شراهة.. طرف لسانه بين شفرات كسها وبيتحرك حوالين الزنبور بيهيجة وبينزل ببطئ علي كسها لغايه الخرم .. ويدخل جواه .. ويطلع مره تانيه ويطلع فوق لغايه الزنبور
فاطمة :: ايوووه كدة يا معرص. ايوه .. الحس كس مراتك.. الحسه ونضفة ..
فضل حمدي يلحس لغاية ما فاطمه قالت له كفايه عليك كدة. وندهت ل حمدي علشان يجي يغرز زبه في كسها.. والدكتور فادي طلع فوقها ونزل بزبه علي بقها . شفايفها اتفتحت واخدته زبه وبقت عماله تمص فيه وحمدي بيمشي زبه بين شفرات كسها وراح غارزه في كسها ودخله كله
فضل حمدي ينيك فيها .. ويبدلوا عليها هو والدكتور فادي لغاية ما الدكتور فادي جاب لبنه جوه كس فاطمة.. وحمدي بعدها دخل زبه وكمل نيك فيها وجاب لبنه هو كمان جوه كسها
وبقي منظر كسها وهو نازل منه اللبن علي السرير
وشغاله تمص ل الاتنين وتنضف زبهم منظر هيج ايمن اللي جاب لبنه عالارض
الساعه ١١ الضهر ايمن صحي مراته كانت نايمة جنبه ورايحة في النوم وسامع صوت كلام مش مفهوم .. محطش في دماغه وقال ده من التعب
خرج لقي ابنه محمود وامجد قاعدين بيلعبو كورة علي البلايستيشن
ايمن :: ايه يا ولاد هو مفيش شغل النهاردة ولا ايه
محمود :: لا احنا النهاردة اجازة
امجد :: شوية كدة خارجين نفك علي نفسنا
ايمن :: ماشي .. انا داخل المطبخ اعمل فطار اعملكم معايا ولا فطرتو
امجد :: لا احنا فطرنا يابابا
ايمن :: دخل المطبخ عمل فطار وقعد فطر وقال ل ابنه امجد يعمل له فنجان قهوة
بعد ما شرب القهوة قعد معاهم وقالهم انه هياخد مامتهم الأسبوع اللي جاي وهيطلع بيها اسبوع وانهم حابين يطلعوا لوحدهم تغير جوه وعوده
العيال اصلا فرحوا ان باباهم ومامتهم هسيبوا البيت اسبوع بحاله لوحدهم
الساعة ٣ العصر فاطمة صحيت من النوم وقعدت شوية عالسرير وافتكرت الحلم وسرحت فيه
في اللحظة اللي دخل ايمن الاوضة علشان يشوفها صحيت ولا لا فقام لقاها صاحيه وقاعدة عالسرير
ايمن :: ايه ده انتي صحيتي
فاطمة :: اه .. من شوية مفيش كام دقيقة
ايمن :: مفيش حاجة حصلت تاني في المستشفى
فاطمة :: اسكت علشان انا لسه حلمانه حلم ابن متناكة دلوقت
ايمن :: حلم ايه ؟ وحش متحكيش
فاطمة :: لا هو حلو وحلو اوي كمان
ايمن :: حلم ايه ؟
فاطمة :: حلمت ب اكتور فادي .. هما الولاد فين صحيح بره
ايمن :: خرجو.. ماله بقي الدكتور فادي.. حلمتي بيه ازاي
فاطمة :: حلمت انه هو حمدي ناكوني في المستشفي
ايمن :: بتتكلمي بجد
فاطمة :: اه بتكلم بجد .. وانت كمان كنت موجود وبتتفرج علينا .
ايمن :: ايوة بقي .. يابختي
فاطمة :: ههههههه.. تموت انت في التعريص. حتى في الحلم كانت قرونك ايه . واصله للسما
ايمن :: انا نكتك معاهم صح
فاطمة :: تصدق بقي انك في الحلم كنت هتموت وتنيكني معاهم وانا اللي رفضت وخليتك كدة تتفرج عليا
ايمن :: تصدقي ده اللي انا عاوزة فعلا
فاطمة :: مش فاهمة
ايمن :: بصي انا نفسي وقتها تبقي كدة فاجرة معايا.. يعني تتعاملي معايا كأني كلب ملوش لازمة.. تكسري عيني.. ومتخلنيش حتي انيكك معاهم .. فهماني
فاطمة :: امممم.. بصراحة مش اوي. بس تقريبا انت عايزني اكون .. زي كده.. مش عارفة اوصف
ايمن :: عايزك تبقى مسيطرة وقوية وفاجرة.. وتكوني شرموطة معاهم و تتعاملي معايا كاني مليش لازمة.. لانك كاسرة عيني
فاطمة :: انت عارف ان انا نفسي اتناك بجد
ايمن :: يعني مش هتندمي
فاطمة :: انت فعلا عندك استعداد تتقبل ده
ايمن :: يعني بعد السنين دي كلها والخيالات والامنيات جايه دلوقت تقولي هندم.. لا طبعا مش هندم
فاطمة :: ماشي .. بس خليك فاكر انت اللي عايز.. وانت اللي وصلتني للمرحلة دي . متجيش بقي تندم
ايمن :: لا مش هندم ..
فاطمة :: طيب ناولني التليفون من عالتسريحة اما اتصل ب البت هيام اشوفها في المستشفي
فاطمة :: ايه يا بنتي
هيام :: ايه ياقلبي .. كنت و**** لسه هكلمك . ماتيجوا تتغدوا معانا
فاطمة :: نتغدا معاكم :: ليه هو انتي مش في المستشفي
هيام :: لا صحيت جسمي وجعاني من نيكة امبارح وكسلت اروح
فاطمة :: ههههه ايه هو حمدي افتري عليكي ولا ايه
هيام :: ههههه اه حاجة زي كدة.. مانتي عارفة اللي فيها
فاطمة :: الرجاله بتاعتنا شكلهم ناوينها بجد
هيام :: انا الاهم عندي انتي ومش عاوزة اخسرك
فاطمة :: عارفة يابت الحوار اصلا مستحيل يحصل انا شايفة انه بس بسبب هيجانهم
هيام :: طب ولو حد فيهم اتجرأ وعمل حاجة مع واحدة فينا ساعتها هنخسر بعض
فاطمة :: لا طبعا نخسر بعض ازاي .. بعدين انا متأكدة انه مش هيتحقق على أرض الواقع ماظنش خالص انهم ممكن يقبلوها على نفسهم
هيام :: لا جوزي يقبلها.. ده ما هيصدق
فاطمة :: ههههه تصدقي حتى جوزي بقولك ايه انا هقوم البس واجيلك انا وجوزي
هيام :: خلاص هستناكي
هيام قفلت مع فاطمة وقالت لجوزها فاطمة وايمن جايين يتغدوا
حمدي :: طب ايه رأيك تلبسي الاسدال علي الاندر والسنتيان بس
هيام :: طب وبناتك اللي موجودين دول
حمدي :: مانتي ديما بيه كدة هو انا بقولك تلبسيه عاللحم
هيام :: ده اللي ناقص .. ما اقابلهم عريانه احسن
حمدي :: ياريت و**** .. طب بقولك ايه فيه حاجة نفسي نجربها
حمدي :: ايه رايك نطلب اي اكل دليفري في مرة كدة ومكنش البنات هنا وتخرجي انتي تستلمي الاولدر بلبس خفيف
هيام :: اه الفكرة دي جاتلك من الفيلم السعودي اللي اتفرجنا عليه قبل كدة
حمدي :: اه
هيام :: بس يا حبيبي و متجبش سيرة الفكرة دي تاني .. انت دماغك دي هـ تتسبب في فضيحتنا وفضيحة لبناتنا
……..
شيماء :: بس زب الدكتور فادي يابنت ابن متناكة فاجر
رودي :: الصراحة هو أستاذ في النيك
شيماء :: اه بس عارفة مين بقي اللي سمعت ان زبه ابن متناكة فعلا وزبه افجر من الدكتور فادي
رودي :: مين
شيماء :: الواد الواد مصطفي اللي علي طول في الاشاعات
رودي :: اه عارفاه الاسمراني بتاع اسوان تقريبا
شيماء :: الواد ده من اسوان ؟ دانا سمعت انه قناوي
رودي :: طب اشمعني ده اللي مجربتيش تجبيه طالما جامد كدة
شيماء :: علشان فقري مفيش من وراه مصلحة
رودي :: لا بس لو الواد جامد وهيمتعك ايه المشكله ان ده يبقي زيه زي اليوم الفريه كدة
شيماء :: فكرت فيه بصراحة بس مستنيه شوية الواد عريس جديد ومش هيكون جعان .. اونا عاوزة اللي اكون واخداه للمتعة يفشخني تحت منه فهماني
رودي :: ايوة فهماكى .. عارفة يا بت يا شيماء انا امبارح استمتعت استمتاع عمري في حياتي ما استمتعتو.. مع ان الدكتور فادي مارس معايا هنا في المستشفى بس فيه فرق بردو في شقته
شيماء :: لا هو استاذ بصراحة في النيك واحلي ميزة فيه انه بيعمل كل حاجة في الجنس وبيبسط اللي تحته.. الا صحيح اخدتي منه كام
رودي :: هو اداني ٥٠٠ من غير ما اطلب
شيماء :: حلوين .. بنتناك وننبسط وناخد كمان فلوس.. بس اوعي جوزك يقلبك فيهم
رودي :: مانا مش عارفه الفلوس دي اوديها فين
وجوزي مش بيسيب حتة في الشقة غير لما يقلبها
شيماء :: اعملي زي ما انا بعمل .. كل ما احوش قرشين احطها في دفتر التوفير. وشايله الدفتر هنا في الدولاب بتاعي
رودي :: و**** فكرة .. طب اعمله ازاي ده
شيماء :: سهله ابقي اروح معاكي
……..
فاطمة :: ازيك يا حمدي
حمدي :: الحمد ***
ايمن :: ايه ياست انتي ده انتي مش عارفة اني بغير
هيام :: ههههههه طب قول كلام تاني يتصدق
حمدي :: اه بيغير عليها بس مش مني
فاطمة :: لا بصراحة انتوا الاتنين متتخيروش عن بعض… اومال الاولاد فين
هيام ::اسراء في الاوضة بتاعتها بتغير هدومها علشان نازله لصاحبتها تقعد معاها وشادي نزل راح يشوف واحد صاحبه احتمال ينزل معاه شغل
فاطمة :: بقولك ايه ماتيجي احنا المطبخ نجهز الاكل
هيام :: ماشي يلا
شويه اسراء خرجت سلمت علي عمو ايمن وبعدين دخلت سلمت علي طنط فاطمة وبعدين نزلت لصاحبتها
فاطمة :: البت بقت عروسة ونفس اخدها لعيل من عيالي
هيام :: ياختي هو بقي فيه كدة دلوقت .. الشباب دلوقت كل واحد بيختار شريك حياته
فاطمة :: مانا عارفة بس البت مستخسرها في حد تاني والنبي هتطلع من عيني
هيام :: اللي فيه الخير يقدمة ****. قولي بقي صحيح الدكتور فادي عمل ايه
فاطمة :: اسكتي علشان انا و**** كل ما افتكر كسي ينزل مايه ولا كأنه كس بنت بنوت
هيام :: ههههههه هو احنا عجزنا يابت ولا ايه ما احنا لسه ابطال بردو
فاطمة :: اه بس ابن الكلب زبه لما دقر في طيز حسيت اوي بأنتصابه
هيام :: احكيلي بقي بالتفصيل
……
ايمن :: بقولك ايه يا حمدي.. ايه رأيك الخميس الجاي نطلع المصيف
حمدي :: انا معنديش مشكله نسأل طيب مراتك ومراتي علشان يعرفوا يظبطوا اجازتهم
ايمن :: سهله لما يخرجوا من المطبخ نبقي نسألهم
ايه مفيش جديد ؟
حمدي :: لا انا بقالي كام يوم بطلت ادخل علي الافلام.. مقضيها قصص
ايمن :: اه مانا كمان بقرا احيانا قصص بس مليش تقل اوي عليها بحب الافلام اكتر .. بس فاطمة بتحب القصص اكتر
حمدي :: هبعتلك لينكات كام قصة كدة ولاد متناكة هيخلو فاطمة دي ايه مولعة
ايمن :: ههههههه انت متخيل ان فاطمة مستنيه مني قصص.. دي ياعم هي ومراتك بايتين في سكساتي
حمدي :: اه بشوفها علي طول فاتحة المنتدي وانا كمان احيانا بدخله اقرا فيه بس انا بحس ان جوجل اسهل
ايمن :: ماهي كل القصص اللي في جوجل في الاصل من سكساتي فاطمة قالت ليا كدة
فاطمة جايبه الأكل فسمعتهم بيتكلموا عنها:: سامعة اسمي بيتقال . ايه بتتكلمو عني في ايه
حمدي :: اه اصلي بقوله ابعتلك كام لينك قصة حلوين بدل الافلام فقال انك انتي وهيام علي طول في سكساتي ومش عاوزين قصص
فاطمة :: ااااه ده حقيقي احنا اصلا هناك هي مراتك مقالتش ليك
حمدي :: لا عارف .. المهم جوزك عاوزنا نطلع المصيف الخميس الجاي
فاطمة :: معنديش مشكله .. نظبط اجازة اسبوع ولا عشر ايام انا وهيام
انتهاء الجزء الخامس ومن الجزء القادم سنبدأ في سرد الخمس ايام من النعيم
……..
خمس ايام النعيم
السادس
……..
فاضل تلات ايام علي المصيف وهيام وفاطمة اخدو موافقة بالأجازة لمدة عشر ايام تبد قبل المصيف بيوم
وكمان حمدي وايمن اخدو هما كمان اجازة من الشغل عشر ايام
…..
هيام :: طب دلوقت انا معنديش حاجة انزل بيها البحر.. ايه رأيك هوريك كام مايوه عالنت كدة وتقولي رأيك
حمدي :: ماشي
هيام فتحت التليفون ودخلت علي كام طقم مايوهات بس معجبوش حمدي لانهم مايوهات شرعيه مغطي الجسم من فوق ل تحت
حمدي :: ايه ده انتي بذمتك ده لبس بحر
هيام :: اه ده كمان مش عاجبني وخايفة يلزق في جسمي لما انزل البحر
حمدي :: بقولك ايه انا عايز حاجة كدة من اللي بنشوفها في الافلام
هيام :: ده اللي هو ازاي
حمدي :: ثواني كدة.. حمدي اخد منها الفون وعمل بحث علي المايوهات وفضل يقلب لغاية ما لقي مايوه قطعتين
حمدي :: انا بقي عايزك تلبسي حاجة زي كدة
هيام برقت للطقم ولجوزها
ايه ده ؟ انت بجد عاوزني البس ده
حمدي :: اه
هيام :: انت متخيل ده عامل ازاي وهبقي فيه ازاي
حمدي :: مانا علشان متخيل عايزك تلبسي حاجة زيه
هيام :: حمدي انت بتتكلم بجد
حمدي :: اه يابنتي والنعمة بتكلم بجد ..
هيام :: مش عارفة. هلبس ده ازاي .. لا لا اتكسف طبعا
حمدي :: احنا اتفقنا بقي اننا هنعيش شوية من نفسنا
هيام :: اه بس انزل كدة قدام الناس وابقي كدة
حمدي :: يابنتي هو نبقي لوحدنا اللي كدة . ده هتلاقي اغلب اللي هناك لابسين حاجة زي كدة
هيام :: لا و**** ده علي اساس اننا عمرنا ما طلعنا مصايف يعني
حمدي :: لا ما احنا وايمن متفقين هنروح مصيف فخم كدة .. وهو خلاص ظبط الدنيا هناخد هناك شقة كام يوم
هيام :: شقة واحدة لينا احنا الاربعة
حمدي :: اه
هيام :: لا لا مينفعش معلش.. انا عاوزة شقة لينا لوحدنا .. كدة يابلاش منها خالص
حمدي :: اهدي طيب .. انا مش عارف دلوقت انتي متنرفزة ليه
هيام :: علشان انا مش هعرف كدة ابقي براحتي.. انا عارفة انت وايمن عاوزينعا مليطة بس مش كدة يعني
حمدي :: طب خلاص سيبك من حوار الشقة دلوقت هنظبطة
هيام :: اللي هو امتي ؟ .. ده مش فاضل غير بكره وبعده رايحين
حمدي :: احنا اصلنا مش هناخد شقة غير لما نروح
يعني كدة كدة لسه مأخندناش حاجة
هيام :: ماشي بس انا بقولك اهو من قبل ما نطلع
حمدي:: خلاص ياستي اللي عاوزه هنعمله .. دلوقت هنعمل ايه في حوار المايوه
هيام :: يعني انت متأكد انك عاوزني البس حاجة زي ده
حمدي :: اه متأكد
هيام :: خلاص اشوف بس فاطمة هتنزل بكره تشتري وانزل معاها واشتريه
حمدي :: حلو واسألي فاطمة هتجيب ايه بقي
هيام :: ايه مستعجل اوي عاوز تعرف فاطمة هتلبس ايه بكره.. اعمل حسابك و*** يا حمدي لو انت عملت حاجة مع فاطمة واحنا هناك .. هتلاقيني انا اللي روحت ل ايمن وخليتو ناكني
حمدي :: يا سلام ده يوم المنى اصلا
هيام :: ماشي ابقي اعملها بس
حمدي :: انا هبعتلك بقي صورة المايوه واتس اهو
وابعتيه ل فاطمة خدي رأيها فيه
هيام اخدت الصورة واتصلت ب فاطمة
فاطمة :: ااه اااه براحة الو ايوه يا فاطمة
هيام :: احا ؟ هو انتي بتتناكي ولا ايه
حمدي بصلها اوي لما سمعها بتقول كدة وقالها بصوت واطي افتحي الاسبيكر لكنها هزت دماغها بالرفض
فاطمة :: اصبر يخرب بيتك.. اي اي .. براحة عاوزة اكلم الوليه
هيام :: قولي ل ايمن يستني ياختي لما نخلص المكالمة
فاطمة بصوت ممحون :: اصبر يا ايمن بجد ايه يا حبيبتي
هيام :: اقولك خلصي نيك وبعدين نتكلم
فاطمة :: خلاص ايمن وقف خلاص
ايمن كان في اللحظة دي مدخل زبه جوه كس فاطمة ووقف نيك فيها
هيام :: بعتلك صورة مايوه علي الواتس
فاطمة :: لحظة طيب هشوفة
الفون كان تحت المخدة طلعته وشافت النايوهات
احا .. ايه المايوه ده ؟ اذا كان جوزي دلوقت بينكني وهو بيتخيلك انتي اومال لو شاف المايوه ده
هيام بصت ل جوزها وفتحت اللسبيكر المرة دي
وقالت :: ايمن بينكك وهو بيتخيلني انا
فاطمة :: اه العرص مش بيتكيف غير وهو بينكني وبيتخيلك انتي
ايمن بصوت عالي وزبه في كس مراته اه ياهيام
هيام :: ايه ده هو انتي فاتحة الأسبيكر
فاطمة :: لا
هيام :: طب بقولك ايه انا عاوزة اسمع.. سيبي الفون مفتوح بس كأنك قفلتي معايا
فاطمة :: ماشي يا حبيبتي.. سلام دلوقت
فاطمة قفلت الشاشة وضلمتها كانها قفلت مع هيام وشاورت لجوزها ان هيام بتسمع
ووهيام سمعت جوزها بيقولها وريني المايوه اللي المتناكة دي
عاوزة تشتريه
فاطمة :: لما لما تنكني وتخلص.. يلا يا عرص كمل نيك
حمدي قرب من هيام مراته اللي ماسكة الفون وبتسمع
فاطمة ::ايمن نكني بقي
ايمن :: انا هنيك مين
فاطمة بصوت هايج هتنكتي انا
ايمن :: لا انا هنيك هيام .. هنيك صاحبتك في كسك
فاطمة :: وانا كمان هتناك من حمدي.. زبه احلي واجمد من زبك
ايمن :: رافع رجلين فاطمة لفوق وداخل ما بينهم
وحط زبه بين شفرات كسها وشغال تفريش فيه
فاطمة :: يلا بقي نكني مش قادرة .. احححح كسي مولع اوووي يا حمدي
ايمن :: انتي عاوزه حمدي ينيكك يا شرموطة .. عاوزة صاحبي ينيكك فين
فاطمة :: في كسي الشرموط ده.. عاوزه زبه يدخل جوه كسي
حمدي :: وانا كمان عاوز اعمل كدة في هيام
وبدأ ايمن في ادخال زبه في كس فاطمة
فاطمة بهيجان ومحنه اااااه.. اااااه.. زبك بيدخل جوه كسي… اااااه ااااه
في الوقت ده كان حمدي هو كمان بيقلع هيام الأندر بتاعها ودخل علي كسها وقرب منه وفتحة ولسانه بقي بين شفرات كسها وبيلحس فيه
هيام حطت الفون جنبها علي المخده وبتسمع هيجان فاطمة اللي جوزها بينكها علي انها هي
وبدأت اصوات محنتها في الخروج بسبب طلوع ونزول لسان حمدي علي كسها
اه اه ااااي .. ااااي .. حلو حلوو
زب ايمن داخل خارج في كس فاطمة وايده ماسك رجليها وشغال يدخل ويطلع زبه
اااااححححح. احححححح.. يالهوي لو حمدي هو اللي بينكني كدة.. يالهوي.. اي اي اي اووووف احححح
في نفس اللحظة كان حمدي قلع كل هدومة وهيام كمان ملط .. وحمدي نايم فوقها وزبه بين فخادها وشفايفه ترضع في بزازها
حمدي هايج اوي وهو سامع فاطمة بتتمني تتناك منه
ويمص ويرضع في شفايف هيام وهيام ايديها من تحت ماسكه زب جوزها و متخيله ان اللي فوقها ايمن
حطت زبه علي فتحة كسها وحمدي بدأ يدخله وينيك فيها
وفاطمة طلبت من جوزها يقوم ينكها في طيزها
قامت بعد ما ايمن شال زبه من كسها وفلقست
وايمن نزل علي ركبه وبلسانه بقي بيلحس كسها وخرم طيزها وفاطمة هايجة وبتترجاه يدخله في طيزها
يلا بقي يا ايمن .. طيزي جعانه
ايمن :: انا مش ايمن يالبوة .. انتي نسيتي مين اللي بينكك
فاطمة :: اه انت حمدي.. حمدي فحلي وانا لبوته
ايمن تف علي زبه وعلي خرم طيزها وحط الراس
فاطمة :: اححححححححححححححح
مش قادر يا ايمن اااااااااااااااااااووووووووف.. يلا دخل زيرك بجد في طيزي
اوووووووووووووووف
ايمن عمال ينزل بجسمة ويضغط علي زبه لغاية ما الراس بقت جوا طيزها
فاطمة :: نكني يا حمدي اااااااااه نكني في طيزي اوووووووي
ايمن :: زبي عاجبك ياقلبي ..
فاطمة :: زبك مجنني وتاعبني وممتعني
ايمن :: انا بنيكك في طيزك حاسه انك ممحونة وهايجة
فاطمة :: انا ممحونة اوووووي يا ياحمدي ومش عايزه زبرك يطلع من طيزي
فاطمة :: ايووة كدة. دخله كله في طيز لبوتك.. نيك مرات صاحبك يا حمدي.. نيك الشرموطة
انا هايجة اوووي . ااااه ااااه زبك حلووو اوووي في طيزي.
ايمن دخل زبه للاخر وبدأ ينيك في مراته الهايجة والممحونة برقة وحنيه .. شوية وطيزها بدأت توسع والدخول والخروج بقي فيه زفلطة وفاطمة بتدعك كسها من
اااااه. حلوووو كدة .. نكني بقي اووووي يا حمدي افشخني .. انا شرموطة ليك ياقلبي
فضل ايمن ينيكها ويرزع زبة في طيزها بكل قوتة وهي ممحونة وعايزة اكتر
فضل ينكها ويعزف الحانة علي طيزها الهايجة لغاية ما قالتلة .. انا عايزة اقعد علي زبك واتنطط عليه
ايمن قام من عليها وراح نايم هو علي ضهرة وهي طلعت فوق منة وقعدت علي زبة
وضهرها كان له
مسكها من تحت طيزها وهي طالعة نازلة علي زبة وايدها علي السرير ساندة نفسها
فضلت فاطمة تطلع وتنزل علي زبة .. وتقعد شوية وتحرك كسها وهي لابسة زبة جوها شمال ويمين
خبرتها في الجنس كانت عامل اساسي في تهيج جوزها ورفع قرونة وقرون الجانب التاني حمدي
اللي بينيك مراته هيام وهو بيتخيل ايمن اللي بينكها
حمدي :: قومي يا متناكة عاوز انيكك في الوضع الخلفي
هيام :: حاضر
هيام قامت وفلقست وقالت يلا بس تنكني في كسي
حمدي :: حاضر يا شرموطة .. بس انتي كمان هتتخيلي ايمن اللي بينكك في كسك
هيام :: انت ايمن من ساعة ما لحست كسي
وانا رافعة قرونك .. يلا بقي حطه في كس هيام حبيبتك.. ماع زبك في كس اللبوة مرات صاحبك المعرص
حمدي :: وهو كمان معرص وهيخليني انيك مراته
هيام :: حط زبك بقي . هايجة
هيام رفعت وسطها لفوق شوية ومسك وحمدي زبه وبقي عمال يمشيه علي كسها من ورا
اااااااااااح ااااااااااااح الحركة دي بتجنني
هيام بتخليني عايزة اخد زبك بأيدي واحطه في كسي واقفل عليه جامد
حمدي :: انتي متناكة اوووي وعايزه زب 24ساعة في كسك
هيام :: طب يلا دخل زبك في كسي ونكني
حمدي حط زبه علي باب كس هيام وراح مدخلة براحة
هيام :: ياخررررررابي ياخرااااااااابي اوووووووف اوووووووووف
نكني يا ايمن نكني ياحبيبي
حمدي :: اتخيلي اننا في المصيف وايمن صاحبي بينيكك وانتي مش قادرة تتأوهي ولا تطلعي صوت علشان خايفة ان انا حد احس انك بتتناكي
هيام :: وانت مش راحم كسي وعمال ترزع فيا بزبك جامد وانا اقولك براحة براحة يا يا ايمن .. وانت تشتمني وتقولي بس يا شرموطة مش عايز اسمع كلمة براحة
حمدي :: ايوه وبعد ما افشخك نيك هروح شايلك وانيمك علي طرف السرير واحشرو في كسك
وانتي فاتحة رجلك وعمالة تدعكي في بزازك بأيدك
هيام :: واقولك تعالا الحس كسي. اللي انت فشختة
حمدي :: وانزل علي ركبي واشدك لطرف السرير والحس الحس احلي كس في الدنيا
هيام :: كسي ولع اوي .. كسي هاج اوي .. انزل بقي الحسة يا قلبي
حمدي شال زبه من كس هيام. وراح نزل علي ركبة وراها وهي مفلئسة وبقي بيحرك لسانة علي كسها وخرم طيزها
وهي عمالة تفعص في بزازها وتتلوي وتتأوه من المتعة
وبعدها راح نايم علي ضهره وخلاها تقعد علي زبره
هيام :: احححححححح احححححححح كسي ولع ولع يا ايمن
فضلت هيام تنزل وتطلع علي زبر حمدي لغاية ما راح ماسكها من وسطها وبقي عمال يطلع بوسطة لفوق ويدك كسها بزبه لغاية ما زبه انفجر باللبن في كسها وراحت نايمة علي صدره من التعب اللي بقت فيه
فاطمة :: اححححححح اححححححح
كسم زبك ياحمدي ... كسم كدة بجد ... ايه الجمال والمتعة دي .. انا طيزي بتحرقني اوووي. نكني جامد اااااااه اااااااه ايوه كدة ايوة كدة .. ارزع زبك جامد في طيزي.. بقولك جامد ااااااااخ اااااااااااخ
ايمن :: يخرب بيتك. انتي ايه بلاعة ...
فاطمة :: نيك يابن المتناكة اوووووف.. اححححح
حاسه اني هايجة اوووي
فاطمة فاشخة كسها بصوابعها وايمن فاشخ طيزها بزبه
وشغال فيها نيك لغاية ما حست انه خلاص هيجبهم
فقالت له جبهم في طيزي.. خلي طيزي المتتاكة دي تشبع من لبنك ..
ايمن مسكها بكل قوته وهو بيدخل زبه للأخر وحسمه اتخشب وبقي بينطر لبنه جوه طيزها
بعد ما جاب لبنه وطلع زبه فاطمة اخدت زبه في بقها وبقت شغاله تمصه
بعد ما خلصت فاطمة مسكت الموبايل ولقت المكالمة لسه شغاله
فاطمة :: الو
هيام :: صباحيه مباركة
فاطمة :: ههههههه سمعتي
هيام :: اه وعملنا معاكم احلي واحد
فاطمة :: ههههه عارفة اقولك علي حاجة.. احنا كمان كنا فاتحين اللاسبيكر وكنا سامعينكم
هيام :: كنت متأكدة و**** ههههههه بس النيكة دي ايه نار
ايمن :: سلميلي عليها
فاطمة :: سمعتي ؟
هيام :: ههههه اه سمعت **** يسلمه .. مقولتيش بقي رأيك ايه في المايوه اللي عاوزني حمدي اشتريه
فاطمة :: لحظة طيب خليكي معايا
فاطمة فتحت الواتس وبرقت وهي بتروي ايمن المايوه اللي قال بصوت عالي
**** عليك ياحمدي .. هو ده الكلام
فاطمة :: ههههههه ايمن عجبه المايوه
هيام :: انا عاوزة رأيك انتي
فاطمة :: مكشوف اووي ده هتلبسيه ازاي هناك
هيام :: جوزي اللي عاوزني البسه.. اوماال انتي هتشتري ايه
فاطمة :: احنا هننزل بكرة يا ايمن بس انا لا مش هجيب زي ده
ايمن :: ليه ؟
فاطمة :: لا مستحيل انا البس حاجة زي دي
هيام :: نعم ياختي ؟ لا ماهو هنبقي زي بعض يا اما مش هشتري انا كمان مايوه
فاطمة :: لا انا هشتري مايوه مقفول
ايمن :: يابنتي لو علي الناس وكدة ف احنا رايحيين مصيف تقدري تقولي كدة انه انه .. بصي اوبن مايند
فاطمة :: لا لا انا هجيب حاجه مقفوله
هيام بصت لجوزها وتقوله يعني هي تجيب مقفول وانا اللي اجيب مفتوح
ايمن :: طب عندي اقتراح ايه رأيكم تشترو الأتنين
وهناك تقررو هتلبسوا ايه
هيام :: ماشي حل حلو ده
حمدي قام وحضن هيام وهو بيقولها :: لا هتشتري اللي قولتلك علشان خاطري
هيام :: بصي احنا بكره ننزل ونشوف هنشتري ايه
………
تاني يوم
علي العصر كدة هيام نزلت وقابلت فاطمة علي اول الشارع بتاعها وراحو محالات ملابس داخلية واشتروا حبه كلوتات وسنتيانات وراحو المحل اللي بيبع ملابس البحر
وهناك هيام عجبها كام طقم بحر قطعتين
اشترت اتنين مش واحد و لكن فاطمة كانت عند رأيها رغم ان هيام حاولت تقنعها لكن كان اصرار فاطمة علي المايوه المقفول اصرار مفهوش رجوع
مش تدين لكنها كانت خايفة من نظرات الناس عكس هيام اللي كان فيه رغبه في انها تتحرر من قيودها
وقالت في نفسها ايه المشكله طالما جوزي عاوز كدة وانا هكون في مكان محدش يعرفني فيه خلاص
اشترو اللي نزلو علشانه وفاطمة اتصلت بجوزها
فعرفت حمدي عندهم
هيام وفاطمة راحو علي بيت فاطمة وكانوا متفقين محدش فيهم هيطلع المايوهات ل جوز التانيه
وفعلا لما روحوا حاول حمدي وايمن انهم يشوفوا الاطقم دي لكن لا هيام وافقت ولا فاطمة
فاطمة :: بقولكم ايه انا عندي فسيخ ايه رأيكم نتغدا فيسخ
حمدي :: اوووبا بقي انا اصلا بعشقة .. فيه بصل ؟
هيام :: انا هاجي معاكي
فاطمة :: تيجي فين بالهدوم دي .. ادخلي البسي اي حاجة من الدولاب بتاعي
هيام :: ماشي
هيام دخلت الأوضة قلعت اللبس بتاعها واختارت ترنج من بتوع فاطمة وبعدين بصت علي السرير بتاع فاطمة وايمن وسرحت بخيالها وشافت نفسها نايمة عالسرير وايمن شغال بوس فيها وتقفيش واحضان وايده بتدعك في كل جسمها
فاقت من خيالها علي صوت فاطمة :: ايه يابنتي واقفة سرحانه
هيام :: ها . خلاص اهو هلبس
فاطمة :: طيب الدولاب اهو قدامك نقي اللي يعجبك منه وانا علي ما تخلصي اكون ظبطت الاكل
فاطمة خرجت وهيام قلعت ويدوب لسه بتحط رجليها في بنطلون الترنج كان الباب اتفتح تاني بس المرة دي ايمن
بص عليها وشاف لحم طيازها البيضة وجسمها اللي زي الشمع
ايمن :: اوووبا
هيام بترفع البنطلون بسرعة وهي بتقوله ب انفعال
انت ايه اللي دخلك
ايمن :: انا فكرت فاطمة هنا .. خرج وقفل الباب وراه
وهيام لبست الترنج وخرجت ومتكلمتش خالص
دخلت المطبخ وباين علي وشها ان فيه حاجه
فاطمة فضلت تسألها في ايه فتقولها مفيش٧٢ؤم٩خؤ٩ؤم
لغاية ما قالت لها وقالت جوزك احرجني رغم انه عارف اني في الاوضة.. وان الهزار بينا اين كان مين،فعش يخليه يوصل للمرحلة دي
فاطمة تأسفت لها وقالت انه اكيد ميقصدش
وبعدين قلبت الكلام بهزار وقالت اومال يختي لو حصل اللي هما عايزينه هتعملي ايه
هيام فكت ابتسمت وقالت يابنتي دول كبريهم كلام . هو الكلام عليه جمرك.. بعدين قالت ولا ممكن
فاطمة بضحك وقالت مش عارفة بس شكلهم واخدين الموضوع جد ..
هيام :: بقولك ايه سيبك .. ادينا هنشوف بكره
فاطمة :: علي رأيك
طلعو بالاكل وفاطمة طلعت من التلاجة الساقع
قعدا اتغدو وبدأت هيام تلم في الاطباق وهي موطيه
عين ايمن علي طيز هيام وحمدي واخد باله
علي ما هيام لمت الاطباق ودخلت المطبخ ورجعت مرتين تلاتة كان أيمن فاضل تكة ويقوم ينيك هيام قدام جوزها من شده هيجانه عليها ده غير منظر لحمها بالكلوت والسنتيان جوه وهى بتغير هدومها كان مخليه على آخره عليها
فاطمة عملت الشاي وخرجت وقعدوا الاربعة ايمن قال
بقولكم ايه ايه رأيكم نستغل عدم وجود الاولاد ونبدل دلوقت انا اخد هيام وادخل بيها اوضتي . وانت ياحمدي تاخد فاطمة تروحوا اوضة الاولاد
حمدي :: بس ياخول
هيام :: هو انتي ياعم الحج مفيش غير الموضوع ده في دماغك هي ايه فاطمة مش ماليه عينك
فاطمة :: الرجاله كلها كدة يختي ميملاش عينها غير التراب
ايمن :: طب اسألي حمدي كدة نفسك ولا لا ٠
هيام :: ماهو انتوا الاتنين زي بعض قرونكم مرفوعة
حمدي :: ههههههه لا و****
هيام :: ايه تنكر
حمدي :: لا منكرش .. وايه رأيك بقي طالما احنا الاتنين قرونا مرفوعة انا موافق ودلوقت
هيام :: لا و****.. طب بكره نشوف مش متفقين في المصيف هتعملو ده.. لو انتوا قد كلمتكم وتقبلو ده علي نفسكم احنا موافقين
حمدي :: طب ناخد رأي فاطمة
فاطمة :: اذا كنتوا انتوا يارجاله موافقين ان ستاتكم
تبدلو انتوا عليها .. احنا هنقول لا
ايمن :: بس حلو ده.. يكش بس مترجعوش في كلامكم بكره
هيام وحمدي اخدو قعدتهم عند ايمن وفاطمة وروحو البيت واتفقوا علي انهم هيروحوا كلهم بـ عربية واحدة عربية أيمن ويمشوا على الفجر
………اتقابلو الصبح كلهم وركبوا عربية ايمن وطلعو علي الاسكندرية
هيام وفاطمة ركبو من ورا وحمدي ركب جنب ايمن
وفضلو طول الطريق ايمن وحمدي يتكلمو بهزار علي موضوع التبادل ده وطبعا وصل موضوع الهزار الى تحدي
هل فعلا حمدي وأيمن هيقبلو علي نفسهم ان كل واحدة فيهم بتتناك من صاحبه وكان رد الاتنين بقبول التحدي
اول ما وصلو الاسكندرية في المكان اللي فيه المصيف ايمن وحمدي اخدو هيام وفاطمة وراحوا كافيه قعدو فيه وسألو عن شقق بتتأجر ودلهم واحد علي حد
في مكان قريب من الكافيه هيوفر ليهم اللي عايزينه
ايمن اخد رقم تليفون الراجل وكلمه وقاله انه مستنيه في الكافيه
الراجل مفيش تلت ساعة كان جالهم وقعد معاهم
وحاول حمدي يقنع هيام وفاطمة ان الشقتين مكلفين لكن كان واضح ان الاتنين متفقين مع بعض علي موضوع الشقتين ومكنش قدام حمدي وايمن غير الموافقة
ايمن طلب قبل ما يدفعوا الفلوس للراجل انهم يرحوا الاول يشوفو الشقق
وفعلا قاموا الاربعة وراحو شافو الشقق وكان احلي حاجة فيهم ان الشقتين قدام بعض
اتفرجو علي الشقتين وعجبتهم ودفع ايمن وحمدي للراجل فلوس خمس ايام
وبمجرد ما الراجل مشي ايمن راح ماسك ايد هيام
هيام اتفاجئت
ايمن :: انا اهو قد اتفاقي وهاخد هيام علي الشقة بتاعتنا
ف حمدي كمان مسك ايد فاطمة وقال وانا كمان هاخد فاطمة وادخل بيها
فاطمة وهيام بيبصوا لبعض وكل واحدة بتبص لجوزها
ف أيمن قال :: ايه مش قد كلمتك ولا ايه
ف هيام بصت لجوزها لكنها تفاجئت ان حمدي اخد فاطمة وسحبها من ايدها ورايح بيها علي اتجاه الاوضة وفاطمة هي كمان بتبص لجوزها اللي هو كمان شد هيام وخرج وراح بيها علي اتجاه باب الشقة
والهزار فجأة تحول لجد
ايمن خرج وهو ماسك ايد هيام اللي وقفت وهي مذهوله
هيام :: ايه ده هو انت رايح بيا علي فين
ايمن :: ايه هو انتي مش قولتي امبارح انك انتي وفاطمة موافقة لو احنا موافقين
هيام :: اه بس انا متوقعة انكم بتهزرو
ايمن :: لا طبعا.. علي فكرة حمدي دخل ب فاطمة الاوضة .. وشد هيام اللي بصت ع الشقة باستغراب وهي مش عارفة تروح معاه ولا ترجع الشقة
تفكير لمده ثواني وايمن بيشدها من ايدها لكن رجلين هيام تقيله عالارض مش عاوزة تمشي معاه لكن ايمن واحدة واحدة بياخدها لناحيه الشقة
وفجاءة هيام لقت نفسها جوه الشقة والباب اتقفل عليهم وهي وايمن بس اللي جوه الشقة وجوزها حمدي قبل بالفعل علي مراته انها تتناك من غيره
وحست ان الموضوع مش سهل زي ما كانت متخيله
وانها بعد العمر ده كله والعشرة بينها وبين جوزها
ازاي جوزها يقبل ده علي نفسه وفي عز شعورها بالصدمة كان ايمن موفقها من تفكيرها وهو حاضنها وزنقها بينه وبين باب الشقة وبيبوس فيها
الصدمة شلت تفكيرها واردتها وشلت حتي مقوامتها
وايمن ايده رايحة جايه علي جسمها .. علي بزازها وعلي بطنها وشفايفة راحت لشفايفها بوس وتمص وايده نزلت ل بين فخادها ولمس كسها
في اللحظة دي هيام مسكت ايده وحاولت تبعدها عن كسها لكن ايمن زنقها اكتر علي الباب وايده دخلت اكتر بين فخادها ومسك كسها وهو بيقولها
اخيرا .. اخيرا انتي متعرفيش انا مجنون بيكي ازاي.. اخيرا بقيتي بتاعتي .. وشفايفه كملت مص في شفايفها وصباعه دخل بالفستان والاندر وبقي جوه كسها
هيام سلمت له وبعدت ايدها عن ايده وراحت ببطئ وهي بتترعش علي زبه اللي كان واقف تحت البنطلون
واول ما حست بيه جسمها اترعش واتنفض وحست بهيجان يسري في جسمها
ايمن شالها ودخل بيها اوضة النوم ونيمها عالسرير
ونزل علي رجليها يبوسها
فضل ايمن يبوس في رجليها وهيام حطت ايدها علي وشها وسلمت جسمها ل ايمن يعمل كل اللي هو عايزه فيها.. هي كمان كان نفسها تتناك منه كان نفسها تحس بيه وهو فوقها كانت مستنيه اللحظة اللي الخيالات تصبح حقيقة وتحس بزب ايمن وهو بيدخل جوه كسها
ايمن باس رجليها وصوابعها وطلع بين فخادها دخل تحت فستانها ووصل لغايه كسها .. باس كسها من فوق الاندر وسحب الاندر من الجنب وبقي شغال يبوس كسها
وهيام بصوابعها ماسكه في الملايه وبتحاول تستحمل متعة احساسها الزياده بالهيجان لكن كانت المتعة اقوي من انها تتحملها وجسمها بدأ بالتفاعل مع حركة شايف ايمن علي كسها.. واول ما ايمن طرف لسانه لامس كسها حست بكهربا وجسمها كله اترعش
واحست بهيجان في بزازها ومقدرتش تستحمل وايدها راحت تعصر في بزازها وصوت اهاتك بدأ بالخروج
اااه ااااه .. اييي اييي
ايمن قلع هيام الاندر وبص علي كسها
اتفاجئ من جمال كسها وبياضة ومقلبط ومليان وشفايفة كبيرة . وزنبورها طالع من بين الشفايف.
نزل عليه بشفايف كسها واخد الشفايف وبقي بيمص فيهم
وهيام بتعض في ايديها وتتلوى من هيجانها
في الجانب الأخر كانت فاطمة مكسوفة وخايفة وقاعده على السرير وحمدي قاعد يحاول يقنعها ان ايمن جوزها دلوقت مستمتع مع هيام وانها هي كمان لازم تستمتع زي ماهما بيستمتعوا دلوقت
فاطمة كانت أكثر جرأة وإقدام علي الممارسة مع حمدي
لانها متأكدة ان جوزها فعلا زمانه بينيك هيام
ولما اتأكدت ان جوزها وهيام فعلا طولو ومرجعوش ف اكيد هما دلوقت بيمارسو مع بعض الجنس
بصت ل حمدي وعنيها جت في عنيه
وحمدي :: بصي انا عاوز اقولك اني من زمان وانا ب ب تمناكي و بحلم بيكي ووافقت على عرض ايمن علشان انا امنية حياتي اني اطولك .. انا مش عايزك تبقي مجبرة
فاطمة :: وانا كمان عاوزاك وطالما ايمن مستمتع مع هيام انا كمان هستمتع معاك وهسيبك تستمتع بيا
فاطمة وقفت قدام حمدي وقربت منه
وحط ايده علي وسطها وهي اخدت شفايفة بين شفايفها راحت معاه لواقع من الخيال
بوس ومص ورضاعة في شفايف بعض وايدها نزلت تحت ومسكت زبه وبقت عمالة تدعك فيه وحمدي ب يترجاها تسيبة وتنزل لكنها مكنتش حتى بترد عليه .. وايدها عمالة تروح وتيجي علي زبه اللي وقفة في ايدها وقربت منه
ولذقت بجسمها في جسمة وايد راحت تحسس علي صدره
قصة بقلم / عادل المتميز
حمدي حس بهيجان قدم لمساتها لجسمة ولزبه
ومحسش غير بشفايفها بين شفايفة وايده راحت لبزازها وبقي شغال يفعص ويدعك فيهم
واخدها علي سريرة ونامت ونام فوق منها وجسمة بقي فوق جسمها
وبقي عمال يحسس علي كل جسمها وفاطمة ضمته ليها وبتاكل بشفايفها في شفايفة
نزل تجت رجليها ورفع فستانها وكشف عن فخادها البيضا والمتناسقة وشاف بعنيه كلوتها الغرقان من مياه كسها المولع
بصوابع نزل الكلوت وطلع بلسانة يلحس كسها فاطمة مش في وعيها وصوابعها بين خصلات حمدي تشد فيهم وتطلع بكسها لفوق علشان تحس بلسانة اللي رايح جاي زي التعبان
وعمالة تدوس علي راسة واهاتها بتخرج من صدرها نار
اااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااه
رفع رجليها علي اخرها وفرد لسانة علي كل كسها وبقي بيلحسه وفاطمة بتتأوه من المتعة واللذة اللي هي فيها
وبعد مدة من لحس كسها ومص زنبورها الهايج .. قام وحط زبه علي كسها ونام فوق منها
وراح شفايفه علي شفايفها وبقي يمص ويبلع ريقها
قومها وقلعها الفستان والسنتيان .. ونام فوق منها مرة تانية . وزبه علي كسها بين شفراته. ....وشفايفة بتاكل في شفايفها
رفع وسطها حبة وضبط راس زبه على فتحة كسها ونزل واحدة واحدة بزبه المنتصب علي فتحة كسها وبدأ في الأنزلاق وفاطمة حضناه بأيده وبضمة لها جامد وبتتأوه تحت منة
ااااااااااححححححححححححححح. اوووووووووووووف اوووووووووووف
يالهوووي يالهووووووي .. ايه الحلاوة دي اااااااااااااااااااااااااااه
حمدي طالع نازل بزبه في كس فاطمة الممحونة تحت منة. وكل شوية ينزل لحلمات بزازها يرضعهم ويعضعضهم بسنانة عضعضة خفيفة
قومها وخلاها تنام علي بطنها ونام فوق منها وحط زبه بين فلقة طيزها ونزل بكل جسمة عليها وبقي عمال يحك زبه في خرم طيزها من بره..
اااااااااووووووووف ااااااااااااااااااووووووووف.. مش قاااااادرة
رفع وسطة لفوق وهي وقفت علي ايدها وركبها ( وضع الكلبة ) ولذق فيها من ورا
وزبه عارف مكانة راح علي كسها المنفوخ
من الخلف واستقر علي فتحتة
مسكها من جنابها وبقي يضغط بزبه وجسمه عليها وزبه بيدخل فيها وهي ماسكه بزاها المدلدلة لتحت وعمالة تفعص فيهم وتفرك في حلماتها وعض علي شفايفها من المتعة
ااااااحححححححح اااااححححححححححححححححححححح
نكني . نكني اوووي يا حمدي .. زبك حلووو اوووووي اووووي
حمدي لذق فيها وهو حاشر كل زبه في كسها ومسكها من بزازها وبقي عمال يزق بزبه في كسها اكتر واكتر وفاطمة عمالة ترجع بطيزها عليه اكتر علشان يفضل ينيك في كسها المحروم ويشبعة نيك
فضل حمدي ينيك في فاطمة في الوضع ده اكتر من تلات دقايق وبعدين قرر انه هينكها في طيزها ولانه محروم مع هيام من نيك الطيز ف مصدق انه هينيك فاطمة اللي بتعشق نيك الطيز
بل زبه وخرم طيزها بريقة وبدأ يدخله فيها
واول ما زب حمدي بقي كله جوه طيزها
حمدي بدأ يسحب زبه براحة وفاطمة بتعض علي شفايفها من الوجع وعملت زي ما حمدي طلب منها وبقت عمالة تدعك في زنبورها بصوابعها.. وبدأت تحس بحالة هياج عمرها ما حست بيه قبل كدة والأحساس بالمتعة بقي اكبر من الوجع
حمدي فضل ينيك في طيز فاطمة براحة وبشويش وزبه شوية شوية بقي بيدخل ويخرج بسهولة عن الأول واهات فاطمة بدأت تذيد
بعد ما حمدي فشخ فاطمة نيك في طيزها سحب زبه وراح طلب منها تقف علي السرير وتتشعلق في رقبتة
حمدي وقف علي الأرض وراح شايل فاطمة وهي اتشعلقت في رقبتة وزبه من تحت مستني كسها المولع
وفعلا حمدي نزل فاطمة علي زبه وراح راشق زبه في كسها وهو شايلها
وبقي عمال يرفعها وينزلها علي زبه وهي ماسكة في رقبتة وهايجة وممحونة علي الأخر
فضل حمدي ينيك في فاطمة وهو شايلها وبعدين راح منيمها علي السرير وهو فوق منها وبقي بيرزع زبه في كسها بكل قوة لغاية ما جسمه كله اتشنج ونطر لبنه في كس فاطمة ودي المرة الوحيده في حياة فاطمة اللي لبن راجل تاني ينزل في كسها.. لا دي اول مره في حياتها كلها اللي واحد اصلا يمارس معاها الجنس غير جوزها
في الجانب الاخر
……..
ايمن فتح رجلين هيام علي اخرهم وقلع هدومة كلها ودخل تاني يكمل لحس في كس هيام وبعدين جه ينيك هيام اتفاجئ انها طلبت منه تمص زبه
هيام قامت وقلعت كل هدومها ونيمت ايمن علي ضهره ونزلت علي ركبها وشها ناحيه زب ايمن وطيزها وكسها ناحيه وش ايمن
نزلت وقربت من زبه ومسكته بأيدها وهي بتتأمل زبه
ونزلت عليه تبوس فيه وتمصه وايمن بيلعب في كسها من ورا بصوابعة..
هيام هاجت وبقت بترضع زب بهيجان عمرها ماكانت حاسه بيه قبل النهاردة.. ونزلت لبيضانه وبقت عماله تلحس فيهم وتطلع تمص زبه وايمن دخل صوابعة في كسها من ورا وبقي شغال ينيك بصوابعه فيها
قامت وطلعت فوق زبه ومسكته بأيدها ونزلت عليه
واخدت زب ايمن جوه كسها .. قعدت ومتحركتش وخرجت اهاتك من صدرها نار
اااااه .. ااااه.. اووووف اووووف.. ياخرابي عالمتعة.. مش مصدقة ان زبك اخير بقي في كسي
ايمن :: ولا انا .. كأني في حلم .. اخيرا بنيكك انتي .. واخيرا حمدي بينيك مراتي
هيام :: انتوا احلي معرصين في الدنيا.. دانا مش همنع كسي تاني من المتعه
هيام بتنفخ من اللذه اللي هي فيها وبدأت تتحرك علي زبه وتطلع وتنزل وايدها سانده علي بطنه وايد ايمن بتفعص في بزازها
شوية من النيك في الوضع ده تطلع وتنزل وترجع لورا وتيجي لقدام .. قامت بعد ما شبعت من الوضعيه دي
ونامت له علي ضهرها وهي بتقوله
يلا يا معرص.. نيك بقي مرات صاحبك اللي بينيك مراتك دلوقت وزبه فاشخ كسها. يلا وريني هتعمل ايه في كسي
ايمن :: دانا هطلع عين ام كسك المتناك ده.. ايمن نزل علي ايده الأول وفضل يلحس في كسها قبل ما ينكها
فتح رجليها وبلسانة وبقي عمال يلحس كسها هيام مش قادره خالص وحاطة ايدها علي وشها وبتعض بسنانها علي شفايفها
قصة بقلم / عادل المتميز
مش قادرة يا ايمن ... مش قادرة حرام عليك
ايمن :: ممممم مممممم كسك جميل اوووي جميل اوي هيام
هيام :: كفاية ابوس ايدك مش قادرة ااااااااااخ ااااااااااااخ .. يالهوووي يا ايمن يالهووووي
احمد فضل يبوس ويلحس بلسانة في كس هيام وبعدين راح قايم ودخل بين فخادها
واخدهم بين شفايفة وبقي عمال يمص فيهم وهيام بأيدها شغالة تحسي علي ضهره وعلي طيزه
وتدوس عليه علشان تحس بزبه اللي كان نايم علي كسها
ايمن طلع لشفايفها وبقي شغال يبوس فيها وهو بيحك زبه اللي بقي واقف زي الصقر وراسة علي فتحة كسها
اااااااااه اااااااااااه .. حك زبك اوووي في كسي ااااااااااااه
ايمن رفع وسطة لفوق ووجه راس زبه علي فتحة كسها وهي من تحت مسكتة علشان يدخل فيها مظبوط
وبدأ ايمن في انزال زبه جواها وهي عماله تتمنيك تحت منه
احححححححح اححححححححح
كسي .. كسي ولكني اووووي اووووووووف
ايمن :: دانا هنيك كسك المتناك ده وهخليه يورم النهاردة
هيام :: طب نكني اوووي .. نكني ياراجل بقوة .. ااااااااااااخ اااااااااااخ
ايوووووه كده .. حلوووو حلوووووووو
ايمن :: زبري ولا زبر جوزك يا هيام
هيام :: لا زبك انت طبعا اححححححححح
اديني .. اديني جامد اااااااااااااخ
ايمن :: كدة ... كدة حلو ..
هيام :: ايووووه .. حلووو. حلووووو اوووووي
ايمن بقي عمال ينيك في هيام وزبه داخل طالع في كسها
لغاية ما هيام حست انه خلاص هيجبهم
راحت حضناااه اوي وهي بتقوله
هاتهم يامعرص في كسي .. نزل لبنك في كس مرات صاحبك.. جيب جيب يا ايمن لبنك .. ااااه ااااه.. لبنك سخن اووووي ..
وهنا خلصنا الجزء السادس من قصة
خمس ايام من النعيم
خمس ايام من النعيم
بقلم عادل
…….
الجزء السابع
………
حمدي :: مبسوطة
فاطمة :: بجد ؟
حمدي :: اه بجد
فاطمة :: اوي اوي اوي.. بص هو انا كنت خايفة من حاجة كدة بصراحة.. هو انا كنت متأكدة انكم انت وايمن واخدين موضوع التبادل ده بجد وعارفة انه كان هيحصل
بس مكنتش متوقعة اول ماهنوصل بس المهم بقي اللي كنت خايفة منه بعد ما يحصل انا هحس ب ايه
حمدي :: اه فاهم تقصدي الندم
فاطمة :: اه والمهم اني حاسه اني مبسوطة
حمدي :: بس هي هيام مجتش ليه لغاية دلوقت
احنا بقالنا فوق الساعتين مع بعض
فاطمة :: ايه غيران عليها ؟
حمدي :: بصراحة احساس المتعة مغطي علي احساس الغيرة يمكن علشان اللي نايم مع مراتي انا نمت مع مراته فعلشان كدة يمكن الشعور اللي كنت خايف منه بردو مش موجود
فاطمة :: اللي هو الغيرة
حمدي :: لا اللي هو كسرة العين .. فاهمني
……
هيام :: طب ايه مش هروح بقي
ايمن :: انتي ايه زهقتي مني ولا ايه
هيام ::لا مش قصدي بس خلاص
ايمن :: خلاص ايه ؟ انتي مفكرة اني شبعت منك
هيام :: هههههه ولا انا كمان شبعت
ايمن :: طب خلاص تمشي ليه . ثم كمان حمدي وفاطمة شكلهم هما كمان مزهقوش ولا كنتي هتلاقي فاطمة جت
هيام :: طب انا هتصل ب حمدي اشوفه
ايمن :: تتصلي ليه .. سبيهم مستمتعين واحنا كمان عاوزين نستمتع
هيام :: مش خلاص عملنا اللي انتوا نفسكم فيه
ايمن تفتكري يعني بعد شوق وعطش السنين دي هنشبع كدة من مرة ولا اتنين ولا حتي عشرة
هيام :: هههههه اومال ايه هتشبعوا امتي
ايمن :: مأظنش خالص اننا هنشبع.. ولا انتي خلاص كدة شبعتي
هيام :: الصراحة …لا
ايمن :: قام وطلع فوقها ونام بجسمه عليها وزبه مرخي بين فخادها
قرب من شفايفها واخدهم بين شفايفة وهيام كمان حضنته اووووي وضمته عليها
وبقوا الاتنين شفايفهم بتاكل في شفايف بعض
……..
حمدي :: تعرفي انا نفسي اعمل ايه
فاطمة :: ايه
حمدي :: نفسي اوي انزل ابوس رجلك
فاطمة بأستغراب :: تبوس رجلي ؟
حمدي :: اه معرفش ليه الرغبه دي جاتلي معاكي دلوقت
نفسي اوي انزل تحت رجلك
فاطمة :: خلاص انزل لو انت عاوز كدة
حمدي :: طبعا عاوز
حمدي قام ونزل تحت رجلين فاطمة ونزل علي رجليها
وبشفايفة يلامس وش رجليها
فاطمة بدأت تشعر شعور غريب جواها
شعور بالاثارة الجنسية ورغبتها في ان حمدي يزود من بوس رجليها
حمدي :: هو كمان زبه بدأ في الانتصاب وهو بيبوس رجليها ولسانه بقي بيلحس وش رجلها وبقي بيدخل بين الصوابع ويمص صوابعها ويرضع فيهم
وفاطمة الشعور بالاثارة بقي بيذيد وهي شايفة راجل
نازل تحت رجليها وبيمص ويرضع في صوابعها
فضل حمدي يبوس فيهم ويرضعهم ولما حس خلاص انه
بقي علي اخره قام علشان يطلع يلحس كسها
فاطمة فتحت رجليها وحمدي بقي قدام كسها اللي مليان لسه بلبنه
حمدي :: هاتي منديل من جنبك
فاطمة :: ليه
حمدي :: همسح لبني من كسك
فاطمة :: ليه .. الحس كسي كده. مش ده لبنك يامعرص
حمدي :: الحس لبني ؟
فاطمة :: اه .. قرب وافتح كسي والحسه .. وكانك بتلحس كس مراتك هيام واللبن ده لبن ايمن جوزي اللي زمانه بينيك مراتك هو كمان
حمدي سخن اوي من كلام فاطمة وبدأ يشعر بالهيجان اكتر من كلام فاطمة وتذكيره بمراته اللي فعلا زمانها بتتناك من ايمن جوزها
وبعد ما كان قرفان من لبنه نزل علي كسها هايج ممحون وفتحه وبقي لسانه بين شفرات كسها
يلحسه وينضفه من لبنه
فاطمة :: اااااه ااااه.. ايوووه كدة .. ايوه . الحس يامعرص .. الحس كسي اوووي
اوووووف.. اووووف.. مش قادرة
حمدي :: اشتميني اكتر .. عاوزك تشتميني بالاهل
عاوز اتهان منك . عاوز احس نفسي كلب تحت كسك
فاطمة :: حاضر بس الحس يا معرص كسي اووووي. الحس لبنك ياخول.. الحس يامتناك.. اووووف اووووف مش قادرة..
حمدي هاج اكتر واكتر وبقي بيدخل لسانه جوه كس فاطمة ويطلع لبنه من جوه اوي ويبلعة
فاطمة :: ايوه كدة.. طلع لبنك يا ابن اللبوة من كسي. اوووف.. دخله كله جوايا.. اححححح اححخحح
ولعتني يابن المتناكة ولعت كسي
زمان جوزي هو كمان بيلحس كس مراتك.. يامعرص
حمدي لسانه داخل جوه كس فاطمة وبينضفة وهايج من كلامها وهيجانها
وفي نفس اللحظة كانت هيام مع ايمن
هيام منيمة ايمن علي ضهره ومفلقسه
ونازله علي زبه بترضع وبتمص فيه وهي ممحونة
ايمن :: الحسي بيوضي
هيام :: كدة .. كدة
ايمن :: ايوه.. انزلي بلسانك بقي تحت بيوضي
هيام :: حاضر ياهايج.. ونزلت بلسانها تحت بيوضة
وبقت شغاله لحس فيهم وتحتهم وبعدين طلعت بلسانها علي زبه وبقي لسانها بيتحرك ببطئ وهي حاطة ايدها تحته ورفاعاه لفوق . وفتحت شفايفها واخدت زبه
بينهم
ايمن بيتلوي تحتها وممحون من هيجان زبه اللي داخل بين شفايف هيام
فضلت تمص وترضع فيه وبعدين طلعته وحطته بين بزازها الطريه وبقت عماله تدعك فيه
ايمن:: ايوووه بقي .. ايوووه كدة بزازك طرية اووووي اوووف .. اووف ايه اللذه دي
هيام :: انا نفسي اوي امشي بزازي علي ضهرك
ايمن :: ياريت
هيام :: قوم ونام علي بطنك
ايمن نام علي بطنه وهيام بدات تمشي بزازها علي ضهره ..وكل ما تنزل لتحت ببزاها كان هيجان ومحن ايمن يذيد وهيجانها هي كمان بيذيد لغاية ما وصلت لطيز ايمن
وهنا حست ب ايمن بقي هايج اكتر ولمحت بعنيها
ايد ايمن ماسكه الملايه وبيضمها بقوة
وهنا هيام قررت تذيد من هيجان ايمن ودخلت بزازها بين فلقة طيز ايمن اللي تلقائي وبدون ارداة منه رفع له وسطه لفوق وبقي خرم طيزه في مواجهة حلمة بزازها المنتصبة
هيام هايجة ل اول مرة علي طيز راجل والشعور اللي وصلها كان بسبب اهات وهيجان العرص ايمن اللي تجاوب معاها واهاته بدات في الخروج وكأنه اصبح
واحدة متناكة
هيام بتحرك حلمة بزازها ببطئ حوالين خرم ايمن
ايمن :: ااااه..ااااه .. يالهووي. يالهوووي ايه الجمال ده
هيام لزقت بصدرها فيه ودقرت حلمتها في خرم طيز
ايمن ومن تحت نزلت بأيدها ومسكت زبه
واتفاجئت انه منزل سيالان متعة من هيجانه
مسكته اوووي وقالت له.انت كمان بتهيج من طيزك ياخول.. دانت متناك كبير
قامت وعدلت نفسها وهي بتقوله .. فلقس ياخول .. انا عاوزة الحس خرمك
ايمن رفع له وسطه وطيزه وهيام فتحت طيزو بأيدها وراحت بلسانها وبقت شغاله لحس في خرم المتناك
وايمن بأيده مسك زبه وبالايد التانيه مكلبش في الملايه
شويه واللحس اتحول لنيك طيزو .. وبقت بدخل لسانها جوه خرمة.. وايمن اهاته بتذيد
هيام مكتفتش بكدة وبدأت مرحله تانية مع ايمن
وهي مرحله اكبر واعمق واكثر متعة
وهي تحويل ايمن لخول ومتناك
وبدأت في تهيج خرمة .. بمداعبه خرمة بطرف صباعها وتظليك خفيف لخرمة بصباع ايدها والايد التانيه مسكت زبه من تحت
وبدأت في غرز صباعها جوة طيز ايمن اللي قفل طيزه علي صباحك
هيام :: افتح كدة وفك يا خول خليني اعرف انيكك بمزاج
وبدت تهيج ايمن وتدخل صباعها وتسحبه تدخله وتسحبه
بعد الصباع بقي صباعين تدخلهم جواه اوي وترجع تسحبهم وقبل ما يخرجوا تدخلهم تاني.
هيام :: انت متناك اوووي يا ايمن .. وطيزك هايجة اكتر من زبك يا خول
يلا بقي كيفت طيزك .. قوم كيف كسي يا معرص يابن المتناكة
هيام نامت علي ضهرها وشاورت علي كسها وبقت شغاله تخبط عليه
ايمن نزل علي ركبة وبأيده عمالة تحسس علي فخادها لغاية ما وصل لكسها
بصباعة وبقي عمال يلعب في نص كسها وطلب منها ترفع رجلها ودخل بينهم وراح نزل تحت كسها ...
هيام :: ووووووااااااه من كسي ... فيه نااااااررر مووووولعة
ومحتاجة زبك يفضل ينكني ااااححححح اححح
ايمن بين فخادها وساند عليهم بأيده وراح طالع بلسانة لمس كسها
هيام :: اااااااااااااااااااه يا كسي ياني… ااااه كسي. اووو اوووو
جسمها كلة اترعش لما لسانة لمس زنبورها وبقي عمال بيتحرك ويلحس كسها هي شغالة تضغط علي راسة وتدوس عليها علشان يفضل تحت كسها المنيوك وياكلة بلسانة
طلع بلسانة علي خرم طيزي وبقي عمال يلحس في طيزها وصباعة بيمشي بين شفايف كسها ويتحرك
وقلبها بيتحرك معاه
وهي كمان هاجت تاني علي مص زبه فقامت له وقربت من زبه وكان بينها وبينة الف قصيدة هجان ومحن وعهر قربت وشفايفها د بتتحرك غصب عنها . وريقها سال في بوقها
قربت وكنت في للحظة دي زي ما تكون بتكسر كل سنين الهيجان لفكرة انها تتناك من حد غير جوزها . شفايفها لمستة راس زبه وايدىها بتحسس علي بيضانة
اللي كانت اكثر اثاره بسبب نعومة جلدها المدلدل
بطرف لسانها حطيتة علي راس زبة وبقيت بتلحس براحة وببطئ وتنزل علي العرق البارزة اسفل زبه لغاية ما وصلت لبيضانة ... وبعدها طلعت تاني واخدت زبه في بوقهت وفضلت تمص وترضع في زبه
هيام :: اااااااااااااااااااه من طعم زبك يا متناك
اااااااه فيه كل متعة وحاسه. كأنها اول مرة تمص فيها زب
فضلت تمص فيه ايمن دايس علي راسها بأيده علشان تفضل تمص فيه
بقلم عادل المتميز
شويه ايمن قومها وقالها تعالي تحت عالارض
هيام نزلت علي الارض ووقفت قدامة وفضل يبوس في شفايفها وبعدين طلب منها ترفع رجل واحدة علي السرير والرجل التانيه علي الأرض ومسك زبه وفضل يمشي زبه وهو ماسكو وبقي عمال يفرش لكسها ويهيجها اوي وبعدين ظبط راس زبه علي فتحة كسها راح شاحط زبه كلة في كسها خلاها صرخت صرخة طلعت من ضلوعها ممزوجة بنيران كانت جواها من سنين
استمر ايمن ينيك فيها وهما واقفين وهيام رافعة رجليها علي السرير
بعدها راح شايلها وزبه جوا كسها
شالها وبدأ ينيك فيها وهو شايلها
وبقي عمال يرفعها وينزلها علي زبه وهي حاضنة فيه ومكلبشة
اخدها وراح بيها ناحيه السرير نيمها ونام فوقها . وزبه طالع داخل في كسها ... فشخها نيك
هيام ضمت رجليها حوالين ايمن
هيام :: ااااه يابن المتناكة… اااه.. حلووو اوووي الوضع ده … اححح احححح نكني اوووي ياكسمك .. نكني كمان .. ااااه اووووف.. اوووف ياخرابي .. ياخرابي .. اووووف
ايمن استمر اكتر من عشر دقايق وبعدين راح مقومها طلب منها تفلقس وتقعد علي ركبها وايديها . هيام قعدت بالفعل في وضع الكلبه
وبأيده مسك زبه وحط في كسها من ورا ... وراح مدخل زبه فيها بكل قوتة
لدرجة انها حست ان زبه هيطلع من زورها ومسكها من جناب طيزيها بكل قوتة وفضل يرزع زبه فيها هي بتصرخ و تترجاه
برااااااااحه زبك بيوجعني يا ايمن
لكن لا حياة لمن تنادي .. ايمن كان بينكها وكأنة عمره ماناك ستات قبل كدة .. كان بيحط زبه فيها بقوة وزي ما يكون هيجان هيجان عمره
فضلت هيام تصرخ من الوجع لدرجة ان لحم طيزيها احمر تحت ايده
لكنة فضل ينيك وينيك وينيك لغاية ما نام بجسمة عليها لدرجة انها فقدت توزانها ونمت علي بطنها وزبة كله جوه كسها
جسم ايمن اتخشب ورجليه. تخشبت وحست بنفواره سخنة ضربت في كسها وجاب لبنه للمرة الثانية جوه كسها
حمدي رافع رجليها علي كتفة وبدأ زبة في الدخول والخروج والأحتكاك بجدران كسها
فاطمة ::اووووف اووووف اااه يابن اللبوة انت .. يخرب بيتك.. نكني يا متناك.. نكني اوي ياخول نكني اوي يامعرص متخليش زبك يطلع من كسي
حمدي نزل رجل وفضل رافع التانية علي كتفة وبينكها بالجنب ... زبة بيدخل ويخرج ويحك و في جدار كسها. وهي حاسة وميته من الهيجان
وحاسه كانها دايبة تحت منة ومش عايزاه يبطل نيك في كسها المتناك ده
بقلم عادل المتميز
حمدي طلع زبه من كس فاطمة وراح قعد علي طرف السرير وقالها :: تعالي اقعدي علي زبي
فاطمة راحت له وطلعت فوق منه وقعدت علي حجرو وبعدين قامت شوية ومسكت زبة وحطتة علي فتحة كسها وبدأت تنزل وتقعد واحدة واحدة لغاية ما كسها بلع زبه كلة وحضنتة وفضلت تبوس فيه وهي لابسة زبه كلة جواها
وهو راح حاطط ايده تحتها وبدا يرفعها وينزلها علي زبه
اووووف .. اوووووف ..جميل جميل اووووي يا ايمن
حلو اوي .. ااححححح اححححح
فاطمة راحت ببزاها عليه وحمدي بقي شغال مص فيهم
شوية حمدي قومها وخلاها تعمل وضع الفرسة .. الدجي وراح تافف في خرم طيزها ومسك زبه وحطه علي خرم طيزها وبدأ يروح عليها ويضغط علي زبه بجسمة وهو ساند علي ضهرها
فاطمة :: ايوووة دخلة يا ايمن ... دخلة يابن الشرموطة
فضل حمدي يحاول ويحاول وكل شوية يتف علي طيزها وعلي راس زبه ويدوس علي خرم طيزها لغااية ما اخيرررا راس زبه قدرت تدخل فيها
ااااااااااااحححححححححححح
طيززززززي متناااااتكة اوووووي
زبه كان تخين وبيوجعها ... بس انا كنت حابة الوجع
وولانها ادمنت نيك الطيز ده.
براحة بقي علي طيزي يا معرص.. براحة اي اي اي .. براحة يابن المتناكة . اوووف .. اوووف ايوة كدة.. ايوة براحة.. برررررراااااحة يحرق ميتين امك
حمدي شغال يدخل زبه فيها براحة وينكها في طيزها لغاية ما حس انة خلاص هيجبهم
راح مطلع زبه وفضل يدعك فيه بأيده لغاية ما جابهم علي ضهرها وعلي طيزها
وهي عمالة تاخد اللبن في اللبن. وتحطة علي خرم طيزها... وبعدين قامت و مصت زبه ونامت في حضنة
الساعة بقت ١١ الضهر وكانت هيام غفلت في حضن ايمن وراحت في النوم وصحيت علي تليفون حمدي جوزها
هيام ردت علي جوزها كلمته
هيام :: ايه يا حمدي
حمدي :: ايه انتي عجبك الوضع مع ايمن ولا ايه
هيام بصت ل ايمن اللي نايم عريان جنبها وزبه مرخي علي فخاده :: ده علي اساس انك مش عاجبك الوضع مع الشرموطة اللي معاك
حمدي :: طب بقولك ايه مش هتيجي
هيام حطت ايديها علي زب ايمن وبعدين قالت طيب بقولك ايه انا بصراحة اتنكت مرتين لغاية دلوقت وانت صحتني وزب صاحبك اهو حاسه نفسي اقوم اخده في كسي للمرة التالته ف انجز وقولي انت بتتصل ليه
حمدي :: عاوزين نفطر كدة وننزل البحر
هيام :: حاضر بس سبني دلوقت انا عاوزة امص زب العرص اللي جنبي
هيام قفلت مع جوزها ونزلت علي زب ايمن وحطت ايدها من تحته ونزلت عليه وبقت شغاله تبوس فيه
ايمن صح علي هيجان هيام
ايمن :: صباح الفل
هيام :: صباح النور ياخول
ايمن :: ههههه خول بعد ما نكتك بردو
هيام نزلت تمص في زبه وبعدين قالت :: اه وانا عملت ايه .. ها مش نكتك في طيزك يامتناك
هيام علشان انت خول .. حتي بص .. وحطت صباعها من تحت وبدأت تلك في خرم طيز ايمن وزبه انتصب
هيام :: شوفت يا خول ؟ اهو المتناك اللي انت فرحان بيه بيوقف اوي لما ابعبصك في طيزك
وراحت هيام مدخله صباعها جوه طيز ايمن ودخلته كله
ونزلت بشفايفها علي زبه وبقت شغاله تبعبصه وتمص زبه لغايه ما بقي زبه مشدود ومنتصب انتصاب قوي
قامت وقعدت علي زبه
ااااااه اااه.. يخرب بيت جمال النيك.. يالهوي كان فين من زمان تعريصكم ده
ايمن :: انتي كمان جامدة اوي
هيام :: ايوة يا كسمك .. ااااه. اااه.. يابن اللبوة .. يابن المتناكة. انا هايجة اوووي.. خد بزازي في بقك يا متناك.. ارضع يامعرص
ايمن اخد بزازها في بقه وبقي بيرضعهم
هيام :: ااااه ااااه. ارضع بزازي اوووي .. قطعهم . اوووف اوووف
هيام بدأت تروح وتيجي علي زبه وتطلع وتنزل وهيجانها مش بيهدي
قامت وعملت وضع الدوجي وقالت له ..قوم ياخول .. قوم افشخ طيزي بزبك .. قوم حطه فيا ونكني
ايمن قام وفتح طيزها وبلسانها لحس خرمها
اااااه ااااه.. انت يامعرص لسه هتلحس.. ارشق زبك فيا .. دخله في طيزي الممحونة نفسي اوووي اجرب نيك الطيز زي المتناكة مراتك
حمدي :: الوليه شكلها عجبها زب جوزك
فاطمة :: هههههه لا هي بس فكرة اننا نتناك برضاكم مع حد تاني هي اللي مهيجانا
حمدي :: يعني هيام هايجة فعلا
قاطمة :: طبعا لو مش هايجة هتتناك من ايمن ليه
حمدي :: دي بتقولي هتتناك منه دلوقت كمان وااتناكت مرتين ودي التالته
فاطمة :: يابنت الوسخة . طب ايه مش هتخلص انت كمان طار مراتك وتقوم تنكني
حمدي :: اخلص طبعا . ده انا نفسي اصلا منخرجش من الاوضة وانيك فيكي ايام المصيف كلها
ايمن قام مسكها من وسطها وسحبها علي زبه
وبدأ يحاول يدخل زبه
هيام :: برااحة.. لا لا بيوجع .. بيوجع يا ايمن
ايمن تف علي زبه وتف علي خرمها ورجع تاني يحاول يدخل زبه .. محاولات كتير وكل شوية يتف علي زبه وعلي طيزها ويدقر زبه في طيزها لغاية ما هيام بدأت تصرخ لان كان زبه بدأ في الدخول
هيام :: شيله .. شيله مش قادرة
ايمن :: معلش هو في الاول بس
هيام :: اااي.. اي.. بيوجع.. طب براحة.. براااحة
يابن المتناااكة .. يابن المتناكة
فضل ايمن يدخل زبه لغاية بقي كله جواها
شوية وبدأ يسحبه تاني واحدة واحدة
وبدأت هيام تحس نسبيا بوجع اقل .. مع الزفلطة والنيك بالراحة بدات هي كمان تلعب من تحت في كسها
ودخله تاني برررراحة
شوية شوية بدأت تشعر بالمتعة
اااااااه يا ايمن حلووووو اووووي ايه الاحساس ده
فضل ايمن يدخل زبه بكل رقة وبطئ ويخرجة براحة لغاية ما حست ان طيزها خلاص خدت علي حجم زبه واهاتها بتذيد
ااااه كمان متخرجوش من طيززززي
وصوابعها علي كسها بتدعك فيه ولزق فيها جامد وزود من حركة ادخال زبه جواها واهاتها زادت مع زيادة حركة زبه
ايمن سحب زبه من طيزها وحطه جوه كسها
وطلعة من كسها ورجع تاني يدخله في طيزها
هيام :: ياابن المتناكة…ايه ده.. رايق اوووي في النيك يا خول.. اااااه اااااه.. ايه ده.. ايه ددددده .. اووووف
نكني في كسي طيب شوية
ايمن :: بس كدة من عيوني
هيام :: يلا يا كسمك نيك كسي.. هايجة اوووي
ايمن دخل زبه في كسها وشدها من وسطها عليه
ولزق فيها بقوة وبدأ يسحب زبه ويرجع يدخله بقوة
استمر النيك والرزع والفشخ في كس هيام لغاية ما جاب لبنه في كسها .. واللبن نازل يشرشر من كسها ل طيزها
بعد ما هيام اتناكت من ايمن وحمدي ناك فاطمة
اتقابلوا الاربعة في شقة حمدي
وبكدة نكون خلصنا الجزء السابع
خمس ايام من النعيم
هذه القصة حقيقية وحدثت بالفعل
…………
قبل ما ابدأ في القصة حابب اعرفكم ب اربع ابطال القصة
اللي هما محور القصة كلها
حمدي وهيام زوجين
حمدي ٥٤ سنه وهيام ٥١
وايمن وفاطمة
ايمن ٥٢
وفاطمة ٥٠
هيام وفاطمة اصدقاء من الصغر ولما كبرو هيام اشتغلت ممرضة في احدي المستشفيات العامة
وبعد شهرين قدرت تشغل معاها صاحبتها فاطمة معاها ممرضة في نفس المستشفي
هيام وفاطمة اصدقاء عمر وعمرهم ما اتفرقو عن بعض
حتي في زواجهم كانت الصدفه تجمعهم للمرة الثانية وتزيد صداقتهم
لان الاتنين اتجوزو اتنين زمايل شغل
والاتنين كانوا مدرسين في إحدى مدارس المنطقة
سبب معرفة هيام وفاطمة ب حمدي وايمن
حمدي اتعرض لحادث سيارة واتنقل للمستشفي
وهناك اتحجز اسبوعين
والقدر لعب لعبته
وحمدي اعجب بهيام . وزميله وصديقة ايمن اتعرف واعجب ب فاطمة
حمدي تزوج هيام بعد سنه من تعارفهم ووراه ايمن تزوج فاطمة بعده بستة أشهر
والاتنين سكنوا في نفس المنطقة
بقلم عادل المتميز
ومع ان الاربعة تخطوا سن الخمسين إلا أن
هيام وفاطمة كانوا محتفظين برشاقتهم وأناقتهم
وجسمهم كان ولا جسم ستات في الثلاثينات
واللي كان يساعدهم علي الحفاظ علي جسمهم
يمكن درايتهم الطويلة في عالم الطب
وكان الاتنين كانوا بيعشقوا حاجة اسمها جنس
واغلب كلامهم طول ماهما ما بعض في المستشفي او حتي في زيارتهم لبعض في البيت في الجنس حتي كلامهم مع بعض يحتوي علي الفاظ قبيحة زي متناكة عاوزة تتركبي
كدة يعني وكان ديما بيحبوا يتكلمو مع بعض عن علاقاتهم مع ازواجهم
كانت كل واحدة تحكي للتانيه عن امكانيات جوزها
وبيعمل ايه وعمل ايه معاها
وتقريبا كانت كل واحدة فيهم عارفة كل تفصيله عن زوج التانية
والاجمل ما بين الاربعة ان مفيش بينهم اسرار حتي في الهزار بينهم او مكنش فيه اسرار
وكل واحدة فيهم عارفه هزار اجوازهم مع بعض شكله ايه لدرجة احيانا كانت اجوازهم بيقولو قدامهم ان كل واحد فيهم مستعد يبدل مع التاني في مراته
الحياه بينهم بسيطة وعارفين قد ايه معني رابط الصداقة
اللي بينهم
………
بقلم عادل المتميز
حمدي :: خلاص بقي يا جدع انت بقي متزعلش
ايمن :: يعني انت شايف انه مش من حقي ازعل
حمدي :: ياعم من حقك تزعل وتضايق بس مش تقاطعني كدة . احنا عشرة عمر
ايمن :: علشان كدة انت صونت العشرة وروحت تقول للكلب ده اني واخد منك فلوس
حمدي :: ياايمن و**** قولتلك ان الكلام كان بدون قصد
وبعدين من امتي اصلا حد فينا بيتكلم عن التاني
كل الحكاية زي ما شرحتلك بالظبط
حسين جه وقالي انه مزنوق في الفين جنيه وانا قولت له يصبر علشان ايمن واخد مني ٣٠٠٠ وهيدهملي كمان يومين .. ياعم انا عارف اني غلطان اني حكيت اصلا حاجة زي دي بس نيتي مش زي مانت فاهم
ايمن :: ياراجل يا متني ملقتش غير العرص ده اللي تقوله
حمدي :: يوووه بقي هحلف تاني انه مش قصدي
انت ايه ياعم قتيلك مبيموتش خالص
تليفون حمدي رن
حمدي بص علي التليفون وكانت مراته اللي متصله
هيام :: الو
حمدي :: ايه يا حبيبتي
هيام :: ايمن جنبك
حمدي :: اه جنبي اهو فيه ايه
هيام :: مفيش بس فاطمة بتحاول تتصل بيه تليفونة مقفول
حمدي :: هي فاطمة جنبك
هيام :: اه ادي التليفون ل ايمن هي عايزه
حمدي :: خد مراتك عاوزاك
ايمن اخد التليفون
ايمن :: ايه
فاطمة :: برن عليك تليفونك مقفول
ايمن :: ايوة تليفوني فاصل شحن وحاطة في الاوضة بتاعة المدرسين يشحن
فاطمة :: ماشي بقولك ايه انا النهارده هتأخر في المستشفي
ايمن :: ليه
فاطمة :: مفيش واحدة زميلتنا تعبت وانا همسك بدالها الوردية
ايمن :: وهيام
بقلم عادل المتميز
فاطمة :: لا هيام هتروح عادي في ميعادها
ايمن :: ماشي خلاص مع ان كان ليا مزاج الليلة
فاطمة ::ههههه هو انت مبتشبعش بس بقي
الولية جنبي
هيام ابتسمت وقالت بصوت واطي ايه هو الراجل عاوز يركب الليله ولا ايه
فاطمة ابتسمت ل هيام وهي بتشاور ليها تسكت
قفلت مع جوزها
فاطمة :: افرض كان الراجل سمعك
هيام :: هههههه ما يسمع
فاطمة :: انا هقوم بقي اشوف الدكتور احمد جه ولا لسه
هيام :: ماشي بس خدي بالك منه هههههه
فاطمة :: ليه وانا متناكة زيك هههههههه
هيام :: ههههه اقوم انا كمان هنزل الصيدليه اجيب كام علاج كدة كان طلبهم مني الدكتور محسن
……..
حمدي :: ايه ؟
ايمن :: مفيش الوليه هتبات الليلة في المستشفى
حمدي :: هههههههه سامعك كنت بتقولها كنت عاوزها
ايمن :: ايوة انا مش عارف و**** ايه اللي جرالي انا بقيت ولا المراهقين
حمدي :: هههههه طبيعي علي فكرة مانا كمان دلوقت يمكن بنام مع مراتي يوم بعد يوم مانا قايلك
ايمن :: هههههههه الا قولي ياض انت بتقدر علي هيام
حمدي :: زي ما انت بتقدر علي فاطمة ياعرص
ايمن :: هههههههه لا بس هيام جامدة
حمدي :: ما تتلم ياخول مش هتبطل كسم هزارك ده
هتفضل طول عمرك كدة
ايمن :: ياعم هو احنا اغراب عن بعض. عارف ياض يا حمدي انا لو مراتك دي مراتي و*** ماهنزلها الشغل ولا انا هنزل عارف ليه
حمدي :: ما تبس بقي يا كسمك
ايمن :: ههههه و**** بتكلم جد عارف ليه.
حمدي :: عارف كسمك انا مش هتخلص.. هتقولي علشان هتغير عليها وكدة
ايمن :: هههههه لا علشان هفضل انيك فيها ليل ونهار
حمدي :: طب ما تديني انا مراتك انكها انا
ايمن :: هههههن ياعم موافق انا انيك هيام وانت تاخد فاطمة
حمدي :: الجرس ضرب انا هقوم يحرق ابو شكلك
ايمن :: هههههههههه
…….
بقلم عادل المتميز
هيام :: شوفتي الدكتور محسن العرص
فاطمة :: ماله
المريضة ال***** اللي دخلت من شوية الجامدة دي
فاطمة :: اه شوفتها اللي كان معاها جوزها
هيام :: ايوة دي .. دي كانت داخله تركب لولب نحاسي
الخول فضل ساعة يركبهولها لغاية ما الست هاجت تحت ايده
فاطمة :: ههههههه هي عادتة ولا هيشتريها
هيام :: ان شاء **** ده نهايته هتكون زي نهايه الدكتور وليد الفيومي
فاطمة :: مين ده
هيام :: احا نستيه .. ده اللي كان هاري العيانين والممرضات تحسيس ايه نستيه يا متناكة
فاطمة :: ااااااه انا ازاي نسيته صحيح
هيام :: وده يتنسي .. ده صباعة لسه معلم في طيزك
هيام :: ده علي اساس اني سكت له
ده راح فين صحيح مفيش اخبار عنه
هيام :: بعد ما اتقفش وهو بينيك شيماء الممرضة في اوضة الكشف و تفضح وقدم الاستقالة فيه ناس بتقول انه راح مستشفي تاني ب غالبا فتح عيادة بره
فاطمة :: انا مش عارفة الولية اللي اسمها شيماء دي ازاي مكمله في المستشفي بعد الفضيحة بتاعتها
هيام :: ياختي هي دي بيفرق معاها حاجة ماهي مقضياها من حجر الدكتور ده لححر الدكتور ده واهي مبسوطة وواخدة حقها في المحروقة دي
فاطمة :: اهي شيماء جاية اسكتي بقي
هيام :: لو جبنا سيره جنيه مكنش جه
شيماء :: ازيكم يابنات
هيام :: بخير يا شيمو
فاطمة :: ايه جايه بدري يعني
شيماء :: مفيش دبيت خناقة مع الراجل وسبت له البيت وجيت
هيام :: هههههههه علي ايه المرة دي
شيماء :: هو احنا بنتخانق انا وهو غير علشان الفلوس
الراجل مش مخلي عنده ددمم وقاعدلي في البيت مبلط
كل اللي فالح فيه سيجارة الحشيش وعايز ينيك
وكل يوم عالصبح عاوز فلوس
هيام :: مانتي اللي عودتيه
فاطمة :: طب ما تطلقي منه
شيماء :: يعني بعد ما بقي عمري ٤٠ سنه
اطلق منه ؟.. انا بقول اهو اعتبره مش موجود وخلاص
هيام :: طيب بقولك ايه ما تستلمي مني دلوقت طالما كدة كدة جيتي
شيماء :: لا لا انا نازله اوضة الاشاعات شوية كدة وهاجي استلم منك
………
بقلم عادل المتميز
شيماء :: ازيك يا درش
مصطفي :: شيمو
شيماء :: بقولك ايه مين الدكتور اللي جوه
مصطفى :: دكتور بهاء
شيماء :: ايه ده اومال الدكتور مازن فين
مصطفي :: اعتذر النهاردة
شيماء :: امممم. ماشي فيه حد معاه جوه؟
مصطفي :: اه بيعمل اشاعة لراجل كبير جوه
شيماء :: ماشي.. قولي صحيح انت عامل ايه في الجواز
حلو الجواز مش كدة
مصطفي :: ههههه اه طبعا عريس جديد بقي ولازم اشوفة حلو
شيماء :: لا هو حلو بس انت تركز معاها كده متقصرش
مصطفي :: هههههه لا متخافيش انا مش مقصر
……….
بعد اليوم الدراسي ما خلص
اكل المدرسين و الطلبة خرجوا من المدرسة
حمدي :: انت هتروح
ايمن :: احتمال اعدي علي اختي بقالي كتير مشوفتهاش اتغدا عندها
حمدي :: طب بقولك ما تفكك من اختك وتيجي البيت عندي تاخذلك دش كدة وتتغذى معانا
وبالمرة اوريك فيلم ابن متناكة لسه متسرب عالنت
ايمن :: طب ما تبعته اسهل
حمدي :: علي اللاب .. ايه قولت ايه
ايمن فكر شويه وقال خلاص ماشي
كل واحد منهم ركب عربيته وراحوا على بيت حمدي
حمدي وهو في الطريق رن علي مراته
حمدي :: ايه يا حبيبتي انتي روحتي
هيام :: انا قدام باب العمارة اهو لسه هطلع الاسانسير
حمدي :: ماشي يعني لسه مفيش اكل
هيام :: عديت علي بتاع الفراخ اللي جنينا جبت فرختين وزجاجتين ساقع
مفييش حيل اعمل اكل
حمدي :: طيب تمام انا كده كده جاي انا وايمن
هيام :: و**** كنت متأكدة انك هتعزم عليه وكويس اني عملت حسابي.. اه صحيح ابنك وبنتك اتصلو بيا وانا في المستشفى راحو يقضو اليوم عند جدهم وجدتهم وهيجوا بكره
بقلم عادل المتميز
حمدي بقولك ايه ابقي البسي الترنج اياه
هيام :: نعم ههههههه هو ايه اتكلم تاني النهاردة في موضوع البدل ده
حمدي :: اه وشكله علي اخره
هيام :: حمدي انا عاوزة اقولك حاجة
ولا اقولك خليها بعدين
حمدي :: في ايه قولي
هيام :: بعدين بعدين انا خلاص قدام الشقة اهو
هدخل واروق نفسي
حمدي :: طيب انا كمان يعتبر داخل عالبيت اهو ووراي ايمن بعربيته
………….
فاطمة :: اخر حاله يا دكتور فادي اللي بره اللي عملت الاشاعات
الدكتور فادي :: طيب تعالي ثواني
هاتي قطن وشاش من من الدولاب ده
دخلت فاطمة وهي مقلقلة من الدكتور فادي بسبب حركاته المستمرة معاها ومع غيرها من الممرضات واوقات مع المرضي
وهي بتحاول تجيب القطن من فوق الدولاب وقعت علي الارض لفة الشاش
وهي بتوطي عشان تجيبهم من عالارض كان الدكتور فادي ما صدق وراح قايم بسرعة من على مكتبه ولزق فيها من ورا وهو عامل نفسه بيجيب القطن من الدولاب
فاطمة حست بزبه في طيزها
لمت اللي وقع ووقفت وهي بتقوله
ايه يا دكتور ما الاوضة واسعة
حطت اللي وقع عالدولاب والدكتور فادي بصوت واطي بينه وبين نفسه
مسيرك هتيجي يا لبوة
فاطمة :: بتقول حاجة يا دكتور
الدكتور فادي :: ايه ؟
فاطمة :: بسألك بتقول حاجة اصلي سمعتك بتقول حاجة بس مفهمتش
الدكتور :: اه بقولك دخلي الحاله
فاطمة بصوت واطي :: سمعتك يابن الجزمة
الدكتور فادي :: بتقولي ايه ؟
فاطمة بابتسامة :: لا مفيش متركزش
………
بقلم عادل المتميز
هيام في المطبخ بتحط الفراخ في الاطباق
وحمدي خرج ترنج من بتوعة ل ايمن اللي كان بيستحمي في الحمام
حمدي :: الترنج قدام الباب يلا
ايمن :: ايه يلا دي ياعلق ما تلم نفسك
حمدي :: انجز بقي علشان انا كمان عاوز اخد دوش
ايمن :: خلاص اهو خلصت
روح بعيد انت علشان اخد الترنج
حمدي :: يعني هشوف الامله ياروح امك
حمدي راح الصاله وأيمن خرج بعد ما لبس
حمدي قام واخد اللبس بتاعه ودخل هو كمان ياخد الحمام بتاعه وأيمن دخل ل هيام المطبخ
طيزها كانت مقنبره اوي والاندر يجنن على طيظها
عيون ايمن هتاكل طيز هيام وهاج اوي عليها لدرجة ان زبه وقف وكان ملحوظ
ايمن :: ايه يا هيام لسة مخلصتش انا هموت من الجوع
هيام لفت وهي بتقوله خلاص اهو
ايمن :: فراخ مشوية كمان دانا كده امى دعيالى وبص علي بزازها وكانت نظراته مقصوده وعايز يوصل لهيام رغبته الحقيقية فيه
هيام :: لمحت زب ايمن اللي واقف
اه يا عم انا كان قلبي حاسس انك جاي
ايمن قرب منها ومد يده ياخد الصينيه عنها وقوع ايده بقي لزق في بزازها
اخد الصينية وخرج وهيام خرجت وراه بالسلطات والعيش
ورجعت تجيب الساقع
حمدي خرج من الحمام وقعد جنب ايمن
ايمن :: لا متقعدش جنبي انت خلي القمر دي هي اللي تقعد جنبي
حمدي :: ما تحترم نفسك ياعرص انت
ايمن :: عرص هههه خليكي شاهدة انا هعمل بس احترام للدخول ده علشانك بس
هيام ::هههههه هتفضلوا طول عمركم كدة تظهر و الهزار ده قدامنا .. طيب افتكروا اننا ستات يعني . عمركم ما هتتغيرو
حمدي :: هات مراتك تقعد جنبي طيب الأول
ايمن :: ده علي اساس انك عمرك ما قعدت جنبها.. طيب ياعم موافق قوم بقي انت وتعالي جنبي انتي ياهيام
هيام :: هههههه لا خلاص انا قعدت
بدأو ياكلو وحمدي قام بعد ما شبع وراح يغسل ايده
ايمن :: بقول ايه يا هيام ما تيجوا نصيف
هيام :: و**** ياريت انا نفسي فعلا اشوف البحر واقضي كام يوم هناك
ايمن :: ايوة بقي فاكرة السنه اللي فاتت الاسبوع الدمار اللي قضيناه
بقلم عادل المتميز
حمدي خرج من الحمام وكان سامعهم
حمدي :: ياريت و**** انا كمان نفسي اخرج
ايمن :: بس المصيف المرة دي عاوزين نبقى انا وانت وهيام وفاطمة وبس ونسيب الاولاد
حمدي :: ده اللي هو ازاي وليه ؟
ايمن :: علشان ننفذ اللي قولتلك عليه واحنا في الشغل ههههههههه
حمدي :: بس ياعرص
هيام :: هو ايه ده اللي قولتو عليه
حمدي :: اقولها ياخول انت قولت ايه؟
ايمن ::يعني انا اول مرة اقول
هيام :: اه فهمت خلاص .. و**** يا ايمن انت مجنون
هو الهزار يوصل لكده ..
ايمن :: طب بزمتك هو فيه احلي من كدة
حمدي :: خلاص خلي مراتك الاول تبادل معايا وبعدين انا هوافق
هيام :: لا و****.. بطلو بقي ال هزار ده .. وانت يا ايمن ليه عايزنا منخدش الأولاد بجد معانا
ايمن :: و**** علشان نقعد براحتنا .. يعني نفسي كدة
نبقي أحرار البس مايوه ومراتي كمان تبقي براحتها بعيد عن خوفنا من نظرات اولادنا
حمدي بص لمراته وهي كمان بصت له
حمدي :: بص هي فكرة وفكرة حلوة
هيام :: وهتقول لعيالك ايه بقي لما نقولهم متخرجوش معانا
ايمن :: هقولكم تقولو ايه
تقولو انكم نفسكم مرة في حياتكم تخرجو مع بعض اسبوع و استرجعوا ايام زمان ايام شهر العسل
حمدي :: حلو ده
هيام :: مش عارفة ؟ حاسة اني مش هبقي مبسوطة من غير الاولاد
ايمن :: ليه بس و**** جربي مش هتندمي.. هيبقي اسبوع ولا من اسابيع الجنه ونعيمها
حمدي :: انا موافق ونتفق مع بعض علي امتي بالظبط وناخد اجازة من الشغل
……..
بعد ما الحاله اللي بقلم عادل المتميز
الدكتور فادي خرجت
الدكتور فادي قام من على مكتبه وبقي بيبص علي طيز فاطمة وهي بتلم بواقي الشاش والقطن
وقف جنبها وراح ماسكها من طيزها
مش ناوية بقي تحني عليا
فاطمة بالعافيه قدرت تبعد ايد الدكتور فادي اللي كان قفشها من طيزها وقال له
لا يا دكتور هو انت مفكر ان الكل هنا شراميط ولا ايه
لو الحركة دي اتكررت تاني انا هطلع اشتكيك للمدير
الدكتور فادي ببرود
يابت انا عايزك انتي ليه مش قادرة تفهمي انك جامدة جامدة اوي
فاطمة :: بت؟ بت ايه دانا اكبر منك ثم انا بسمحلك بس تناديني بأسمي كدة من غير مدام علشان انت بس دكتور وانا ممرضة .. لكن اللي عملته ده مش هسمحلك بيه تعمله تاني
فادي قرب منها تاني ومسكها من وسطها وشدها عليه
اوعي يابت تفكري انك شريفة ده كفايه لبسك اللي طيزك بترج فيه بس وحيات امك هجيبك يعنى هجيبك
الدكتور خرج وفاطمة واقفة مذهولة من جراءة الدكتور
وكلامة عن طيزها اللي بترج وهي ماشية ده
بسبب جوزها اللي كان بيزعل لما تلبس بنطلون تحت هدوم الخروج وديما بيصر علي نزولها من غير اندر او ب اندر بس والبناطيل ممنوعة نهائي
وانه ديما بيسألها لو حد بيبص علي طيازها او حد اتحرش بيها ده غير خياله اللي علي السرير وانه بيتخيل الدكاتره وهما بينكوها او يتخيل التبادل اللي كبران اوي في دماغة مع صحبتها هيام وجوزها
وفكرت ان هي نفسها مبسوطة بالخيال ده وساندت بطيزها علي المكتب وهي سرحانه بخيالها وهي وبتسأل نفسها انا ليه صحيح بزعل لما حد يحاول يتحرش بيا او يلمسني مع ان جوزها نفسه ده يحصل وحلم حياته انها تقوله فلان عمل فيا كذا وعمل فيا كذا
ليه مش بستمتع وبرفض مع ان ده بيمتعني انا كمان
وسألت نفسها تاني يعني بعد العمر ده كله تسيب نفسها للهيجان وممكن تتفضح وقالت لا لا مستحيل بس كانت متأكدة انها لما تحكي لجوزها اللي حصل هيقوم يقرعها اجدعها زبر وينكها نيكة عمرها ما هتنساها
وفاقت من خيالها علي صوت ممرضة اسمها نجلاء
………
ايمن كل ما هيام تقوم تعمل حاجة كانت عنيه بتاكل طيزها اكل وحمدي كان واخد باله من هيجان ايمن عليها
حمدي قام وقال انه ثواني وراجع
ودخل الاوضة ووقف ورا الباب وشاور هيام تجيله
هيام قامت بصنعة لطافة ودخلت ورا حمدي الاوضة
هيام :: ايه
حمدي :: واخدة بالك من نظرات ايمن ليكي
هيام :: هههههه اه واخدة وانت طبعا هتموت وتنكني قدامة صح؟
حمدي :: مانتي عارفة ان اللي بينا مش اكتر من تخيل وهيجان اكسر الملل
هيام :: لا مش مجرد تخيل .. التخيل ده كان زمان لما اقنعتني بيه او لما كنت بتحاول بس تخليني اقتنع بيه
عموما مش وقته لما ايمن يمشي اعمل حسابك تاخد الحباية من دلوقت علشاز انا هايجة وعاوزة اوفشخ
حمدي :: وانا هايج اكتر منك
وبكدة اكون وصلت لنهاية الجزء الأول من قصة
خمس ايام من النعيم
……………
الجزء الثاني
خمس ايام من النعيم
بقلم عادل المتميز
…………
هيام :: طب انا هخرج بقي
هيام خرجت وقعدت مع ايمن
ايمن :: دانا قولت دخلتو انتي وحمدي تعملوا واحد
هيام :: ما تلم نفسك بقي شوية
ايمن :: ههههههه ماشي هحاول بس موعدكيش مانتي عارفة
هيام :: عارفة ايه بقي ان شاء ****.
ايمن :: مقدرش الم نفسي وخصوصا قصادك انتي او قدام فاطمة
هيام :: فاطمة مراتك يا حبيبي انا بقي لا ف تلم نفسك بدل ما و**** هقطعهولك
حمدي خرج وهو بيسأل هو ايه ده اللي هتقطعيه ل ايمن
هيام :: بتاعة اللي فرحان بيه ده
ايمن :: شوفت ياعم
حمدي :: بقولك ايه ماتيجي ندخل الاوضه بتاعتي
ايمن :: ماشي يلا بينا
حمدي وأيمن دخلوا الاوضه وحمدي شغل الفيلم الجديد
وهيام روقت مكان قعداتهم في الصاله وعملت الشاي ودخلته ليهم
حمدي اول ما هيام دخلت لف الاب بتاعى مع انه عادي
بالنسبه ليهم كلهم عارفين وبيحكوا لبعض على الافلام اللي بيتفرجوا عليها ده غير انهم احيانا بيتنافشوا مع بعض لو فيلم جديد نزل
حتي ايمن استغرب من حركة حمدي
ايمن بعد ما هيام خرجت سأل حمدي :: غريبة يعني انك لفيت اللاب
حمدي :: عادي مش قصدي حاجة دي جت كدة
ايمن :: اممم ماشي
…………
شيماء خبطت علي اوضة بعد ما سألت الممرضة رودي فيه مرضي جوه ولا لا وعرفت انه لوحده جوه ومفيش خلاص حالات
خبطت عالباب ودخلت ووقفت قدام الباب وهي حاطة ايدها علي وسطها
الدكتور حسن :: بقولك ايه يا دكتور حسن ما تشوفلي ضرسي
الدكتور حسن :: ماله فيه ايه
شيماء بمحن :: بيوجعني اووووي
حسن :: لا لو بيوجعك اشوفة طبعا..
شيماء دخلت وقفلت الباب وراها و بخطوات كلها شرمطه راحت وقعدت على الكرسي
د.حسن :: وريني بقي ضرسك
شيماء فتحت بوقها واول ما الدكتور لزق في الكرسي وراح يبص جوه بقها كانت ايديها من تحت تلامس زبه
دكتور حسن تجاهل خالص تحسيس الممرضة شيماء لزبه وتابع فحص ضروسها وهو بيسألها
انهي ضرس اللي بيوجعك
شيماء :: اللي بيوجعني مش عندك يا دوك
وايدها مسكت زبه بعد ما وقف وبقي علي آخره بسبب ليونتها ومنيكتها
حسن : اه فهمت
شيماء قامت من علي الكرسي وراحت قفلت الباب بالمفتاح من جوه وراحت للدكتور حسن اللي كان واقف جنب كرسي الكشف وايديها راحت مرة تانية لزبه
ونظرات عنيها كلها نيك بتبص في عنيه وايدها رايحة جايه علي زبه
دكتور حسن بدأ يشعر بالهيحان خصوصا لما صوابع شيماء بدأت في فتح سوستة البنطلون
رجع بظهره للخلف وسند عالكرسي وشيماء بيدها طلعت زبه بره البنطلون ومسكته وعيونها راحت لعيونه وهي ب تعض على شفايفها
نزلت علي ركبها وقربت من زبه وبقت عماله تضرب بزبه علي شفايفها وهي هايجة
وبعدها بدأت تدعك زبه وهي بتبوس الراس براحة
حسن ايده نزلت علي شعرها وبدأ يتفاعل معاها وصوت اهاته مع دفع زبه للأمام
فتحت بقها وبدأت تاخد زبه وتقفل عليه بين شفايفها
وتمص فيه
مص زب الدكتور حسن واحساسه بزبه جوه بقها خلاه يمسكها من شعرها ويدخل زبه جواها
فضلت شيماء تمص وترضع زبه وصوابع ايدها من تحت بتعمل تدليك خفيف لبيضانه
خرجت زبه من بوقها ونزلت بلسانها لحس حوالين راس زبه نزولا لتحت براحة لغاية ما وصلت للبيضان وبقت بطرف لسانه تمشي علي البيوض وتحتها
وتطلع تاني لغاية الرأس وتدخله جوا بقها
قامت بعد ما شبعت من زبه وقلعت الأندر ولفت وبقي وشها ناحية المكتب وطيزها وكسها بقي ناحيه الدكتور حسن اللي نزل علي ركبه وفتح طيز شيماء بأيده وبلسانه بقي شغال يلحس حوالين خرم طيزها
شيماء ولعت بسبب لسان حسن الهايج علي خرم طيزها
وبدأت تفعص في بزازها وهي سانده علي المكتب وتحرك في طيزها شمال ويمين
لسان الدكتور حسن بدأ في النزول ل اسفل ووصل لغاية كسها
جسد شيماء ارتعش وانتفض وحست بكهرباء في كل جسمها
وهيجانها بقي غير طبيعي وبدأ في الغنج والتأوه
لسانك حلو اوي يا دوك… براحة علي كسي يا دوك
اااااه ياكسي ياني.. اوووووي .. احححححح اححححح
لسانك ولع كسي .. قوم نكني
لسان د حسن دخل جوه كسها
اححححححح ااححححخخ .. يالهوووي.. يالهوووي.. نكني بقي.. دخل زبك فيا .. ااااااه اااااااه
حسن قام ووقف وراها ومسك زبه وحطه علي كسها من تحت وبقى شغال يفرش كسها براس زبه
..نيكني . نييييكني.. هموت واتناك.. يلا بقى دخله.
د حسن ظبط راس زبه قصاد فتحة كسها وايده التانيه مسكتها من جنبها وبدأ في ادخال زبه المنتصب
ااااااه.. ايوه كده يا خرابي
زبه بيدخل براحة جوه كسها ويطلع بحنيه وايده مسكتها من وسطها
شوية وحسن بدأ ينيك بقوه وهيجان عليها اكتر
صوتها واهاتها وشرمطتها كانوا مخليين حسن طور هايج وبينيك في كسها بكل قوة.وبقي بيسحب زبه ويدخله بقوه لدرجة ان جسمها كان بيروح ويجي معاه والمكتب اتحرك من مكانه
ااااااه.. نيك… نيك اووووي.. اووو اووو. زبك حلووو . زبك حلوووو.. كمان يادوك.. نكني اوووي
حسن :: مالك يا شرموطة
شيماء :: هايجة اوووي.. كسي مولع .. نكني نكني
حسن :: مانا بنيكك اهو يا لبوة.. زبي جوه كسك اهو
شيماء :: ايوووه.. زبك ريفشخ كسي.. ااااااه ايوووه كدة.. ارزع اوووي
حسن وقف نيك في اللبوة ودخل زبه للاخر جواها ولازق فيها وحضنها من وسطها
ااااه ياقلبي … احضني وانت نايكني. احضن المتناكة اووووي .. عاوزة زبك يوصل جويا ويفضل كدة جويا
حسن بدأ يحرك وسطه شمال ويمين وهو مدخل زبه للاخر وبعدين راح مخليها رفعت رجل ووقفت عالتانية
وبدأ ينزل بوسطه ويسحب زبه لتحت وقبل ما زبه يخرج من كسها يقوم بدفع زبه تاني جوه كسها
حلوووو ده.. حلوووو .. النيك بتاعك حلووو اووووي
استمر حسن ينيك في شيماء علي الوضع ده شوية وبعدين شال زبه من كسها وراح مقعدها علي طرف المكتب وفتحت رجليها الاتنين قدامة
ودخل الدكتور حسن بين فخاد الشرموطة
وبلسانه وبقي بيلحس كسها المولع
وشيماء بتمسكه من دماغة وتروح بكسها عليه
وهي بتترجاه يقطع كسها لحس
الدكتور حسن نضف كس المتناكة شيماء من عسلها وافرزاتها وراح قايم وشدها من فخادها وسحب نصها بره المكتب ودخل زبه جواها
احححححح. انت فشختني.. شرمطتني
حسن :: عاجبك زبي ياشرموطة
شيماء :: اووووي.. ااااي ااااي . نيك لبوتك .. نكها في كسها .. اااااي اااااي . براحة براحة .. اوووووف اووووف
حسن فضل ينيك في شيماء بقوة واول ما حس انه خلاث هيجبهم طلع زبه من كسها وشيماء نزلت بسرعة
وقعدت علي ركبها واخذت زب حسن في بقها وفضلت تمص فيه لغاية مالبن حسن انفجر جوه بقها
مصت ورضعت لبنه ل اخر نقطة وبعدين قامت ظبطت لبسها والدكتور حسن طلع من المحفظه بتاعته ٢٠٠ وحطهم في صدرها
شيماء فتحت الباب وخرجت ورودي كانت قاعدة في الاوضة المخصصة للممرضات اللي في وش الاوضة بتاعة الدكتور حسن رودي الممرضة ضحكت ليها وسألتها
ايه خلصتي مع الدكتور حسن
شيماء :: اه ياقلبي كله تمام
رودي :: انتي عندك نبطشية فين دلوقت
شيماء :: المفروض مع الدكتور سعيد الراوي
رودي :: طيب لما تفضي عاوزكي
شيماء :: في حاجة ولا ايه
رودي :: خلصي بس وتعالي
رودي :: ماشي
……….
فاطمة :: خدي يابت ياشيماء
شيماء :: ايه ياقلبي
فاطمة :: كنتي فين
شيماء :: كنت بظبط المسائل
فاطمة :: **** يحرقك هو انتي مبتتهدش.
شيماء :: واتهد ليه ياختي .. اديني بلقط رزقي وبتكيف
فاطمة :: ههههههههه تتكيفي ؟ ماشي
شيماء :: اه بتكييف واستمتع وكمان باخد فلوس
فاطمة :: اصل البت رودي من شوية كانت معدية وقالتلي انك عند الدكتور حسن
شيماء :: المتناكة .. ماشي يا رودي
فاطمة :: هههههه متزعليش اوي كدة ما المستشفي كلها عارفة انك من حجر ده ل
……………
الجزء الثاني
خمس ايام من النعيم
بقلم عادل المتميز
…………
هيام :: طب انا هخرج بقي
هيام خرجت وقعدت مع ايمن
ايمن :: دانا قولت دخلتو انتي وحمدي تعملوا واحد
هيام :: ما تلم نفسك بقي شوية
ايمن :: ههههههه ماشي هحاول بس موعدكيش مانتي عارفة
هيام :: عارفة ايه بقي ان شاء ****.
ايمن :: مقدرش الم نفسي وخصوصا قصادك انتي او قدام فاطمة
هيام :: فاطمة مراتك يا حبيبي انا بقي لا ف تلم نفسك بدل ما و**** هقطعهولك
حمدي خرج وهو بيسأل هو ايه ده اللي هتقطعيه ل ايمن
هيام :: بتاعة اللي فرحان بيه ده
ايمن :: شوفت ياعم
حمدي :: بقولك ايه ماتيجي ندخل الاوضه بتاعتي
ايمن :: ماشي يلا بينا
حمدي وأيمن دخلوا الاوضه وحمدي شغل الفيلم الجديد
وهيام روقت مكان قعداتهم في الصاله وعملت الشاي ودخلته ليهم
حمدي اول ما هيام دخلت لف الاب بتاعى مع انه عادي
بالنسبه ليهم كلهم عارفين وبيحكوا لبعض على الافلام اللي بيتفرجوا عليها ده غير انهم احيانا بيتنافشوا مع بعض لو فيلم جديد نزل
حتي ايمن استغرب من حركة حمدي
ايمن بعد ما هيام خرجت سأل حمدي :: غريبة يعني انك لفيت اللاب
حمدي :: عادي مش قصدي حاجة دي جت كدة
ايمن :: اممم ماشي
…………
شيماء خبطت علي اوضة بعد ما سألت الممرضة رودي فيه مرضي جوه ولا لا وعرفت انه لوحده جوه ومفيش خلاص حالات
خبطت عالباب ودخلت ووقفت قدام الباب وهي حاطة ايدها علي وسطها
الدكتور حسن :: بقولك ايه يا دكتور حسن ما تشوفلي ضرسي
الدكتور حسن :: ماله فيه ايه
شيماء بمحن :: بيوجعني اووووي
حسن :: لا لو بيوجعك اشوفة طبعا..
شيماء دخلت وقفلت الباب وراها و بخطوات كلها شرمطه راحت وقعدت على الكرسي
د.حسن :: وريني بقي ضرسك
شيماء فتحت بوقها واول ما الدكتور لزق في الكرسي وراح يبص جوه بقها كانت ايديها من تحت تلامس زبه
دكتور حسن تجاهل خالص تحسيس الممرضة شيماء لزبه وتابع فحص ضروسها وهو بيسألها
انهي ضرس اللي بيوجعك
شيماء :: اللي بيوجعني مش عندك يا دوك
وايدها مسكت زبه بعد ما وقف وبقي علي آخره بسبب ليونتها ومنيكتها
حسن : اه فهمت
شيماء قامت من علي الكرسي وراحت قفلت الباب بالمفتاح من جوه وراحت للدكتور حسن اللي كان واقف جنب كرسي الكشف وايديها راحت مرة تانية لزبه
ونظرات عنيها كلها نيك بتبص في عنيه وايدها رايحة جايه علي زبه
دكتور حسن بدأ يشعر بالهيحان خصوصا لما صوابع شيماء بدأت في فتح سوستة البنطلون
رجع بظهره للخلف وسند عالكرسي وشيماء بيدها طلعت زبه بره البنطلون ومسكته وعيونها راحت لعيونه وهي ب تعض على شفايفها
نزلت علي ركبها وقربت من زبه وبقت عماله تضرب بزبه علي شفايفها وهي هايجة
بقلم عادل المتميز
وبعدها بدأت تدعك زبه وهي بتبوس الراس براحة
حسن ايده نزلت علي شعرها وبدأ يتفاعل معاها وصوت اهاته مع دفع زبه للأمام
فتحت بقها وبدأت تاخد زبه وتقفل عليه بين شفايفها
وتمص فيه
مص زب الدكتور حسن واحساسه بزبه جوه بقها خلاه يمسكها من شعرها ويدخل زبه جواها
فضلت شيماء تمص وترضع زبه وصوابع ايدها من تحت بتعمل تدليك خفيف لبيضانه
خرجت زبه من بوقها ونزلت بلسانها لحس حوالين راس زبه نزولا لتحت براحة لغاية ما وصلت للبيضان وبقت بطرف لسانه تمشي علي البيوض وتحتها
وتطلع تاني لغاية الرأس وتدخله جوا بقها
قامت بعد ما شبعت من زبه وقلعت الأندر ولفت وبقي وشها ناحية المكتب وطيزها وكسها بقي ناحيه الدكتور حسن اللي نزل علي ركبه وفتح طيز شيماء بأيده وبلسانه بقي شغال يلحس حوالين خرم طيزها
شيماء ولعت بسبب لسان حسن الهايج علي خرم طيزها
وبدأت تفعص في بزازها وهي سانده علي المكتب وتحرك في طيزها شمال ويمين
لسان الدكتور حسن بدأ في النزول ل اسفل ووصل لغاية كسها
جسد شيماء ارتعش وانتفض وحست بكهرباء في كل جسمها
وهيجانها بقي غير طبيعي وبدأ في الغنج والتأوه
لسانك حلو اوي يا دوك… براحة علي كسي يا دوك
اااااه ياكسي ياني.. اوووووي .. احححححح اححححح
لسانك ولع كسي .. قوم نكني
لسان د حسن دخل جوه كسها
بقلم عادل المتميز
اححححححح ااححححخخ .. يالهوووي.. يالهوووي.. نكني بقي.. دخل زبك فيا .. ااااااه اااااااه
حسن قام ووقف وراها ومسك زبه وحطه علي كسها من تحت وبقى شغال يفرش كسها براس زبه
..نيكني . نييييكني.. هموت واتناك.. يلا بقى دخله.
د حسن ظبط راس زبه قصاد فتحة كسها وايده التانيه مسكتها من جنبها وبدأ في ادخال زبه المنتصب
ااااااه.. ايوه كده يا خرابي
زبه بيدخل براحة جوه كسها ويطلع بحنيه وايده مسكتها من وسطها
شوية وحسن بدأ ينيك بقوه وهيجان عليها اكتر
صوتها واهاتها وشرمطتها كانوا مخليين حسن طور هايج وبينيك في كسها بكل قوة.وبقي بيسحب زبه ويدخله بقوه لدرجة ان جسمها كان بيروح ويجي معاه والمكتب اتحرك من مكانه
ااااااه.. نيك… نيك اووووي.. اووو اووو. زبك حلووو . زبك حلوووو.. كمان يادوك.. نكني اوووي
حسن :: مالك يا شرموطة
شيماء :: هايجة اوووي.. كسي مولع .. نكني نكني
حسن :: مانا بنيكك اهو يا لبوة.. زبي جوه كسك اهو
شيماء :: ايوووه.. زبك ريفشخ كسي.. ااااااه ايوووه كدة.. ارزع اوووي
حسن وقف نيك في اللبوة ودخل زبه للاخر جواها ولازق فيها وحضنها من وسطها
ااااه ياقلبي … احضني وانت نايكني. احضن المتناكة اووووي .. عاوزة زبك يوصل جويا ويفضل كدة جويا
حسن بدأ يحرك وسطه شمال ويمين وهو مدخل زبه للاخر وبعدين راح مخليها رفعت رجل ووقفت عالتانية
وبدأ ينزل بوسطه ويسحب زبه لتحت وقبل ما زبه يخرج من كسها يقوم بدفع زبه تاني جوه كسها
حلوووو ده.. حلوووو .. النيك بتاعك حلووو اووووي
استمر حسن ينيك في شيماء علي الوضع ده شوية وبعدين شال زبه من كسها وراح مقعدها علي طرف المكتب وفتحت رجليها الاتنين قدامة
ودخل الدكتور حسن بين فخاد الشرموطة
وبلسانه وبقي بيلحس كسها المولع
وشيماء بتمسكه من دماغة وتروح بكسها عليه
وهي بتترجاه يقطع كسها لحس
الدكتور حسن نضف كس المتناكة شيماء من عسلها وافرزاتها وراح قايم وشدها من فخادها وسحب نصها بره المكتب ودخل زبه جواها
احححححح. انت فشختني.. شرمطتني
حسن :: عاجبك زبي ياشرموطة
شيماء :: اووووي.. ااااي ااااي . نيك لبوتك .. نكها في كسها .. اااااي اااااي . براحة براحة .. اوووووف اووووف
بقلم عادل المتميز
حسن فضل ينيك في شيماء بقوة واول ما حس انه خلاث هيجبهم طلع زبه من كسها وشيماء نزلت بسرعة
وقعدت علي ركبها واخذت زب حسن في بقها وفضلت تمص فيه لغاية مالبن حسن انفجر جوه بقها
مصت ورضعت لبنه ل اخر نقطة وبعدين قامت ظبطت لبسها والدكتور حسن طلع من المحفظه بتاعته ٢٠٠ وحطهم في صدرها
شيماء فتحت الباب وخرجت ورودي كانت قاعدة في الاوضة المخصصة للممرضات اللي في وش الاوضة بتاعة الدكتور حسن رودي الممرضة ضحكت ليها وسألتها
ايه خلصتي مع الدكتور حسن
شيماء :: اه ياقلبي كله تمام
رودي :: انتي عندك نبطشية فين دلوقت
شيماء :: المفروض مع الدكتور سعيد الراوي
رودي :: طيب لما تفضي عاوزكي
شيماء :: في حاجة ولا ايه
رودي :: خلصي بس وتعالي
رودي :: ماشي
……….
فاطمة :: خدي يابت ياشيماء
شيماء :: ايه ياقلبي
فاطمة :: كنتي فين
شيماء :: كنت بظبط المسائل
فاطمة :: **** يحرقك هو انتي مبتتهدش.
شيماء :: واتهد ليه ياختي .. اديني بلقط رزقي وبتكيف
فاطمة :: ههههههههه تتكيفي ؟ ماشي
شيماء :: اه بتكييف واستمتع وكمان باخد فلوس
فاطمة :: اصل البت رودي من شوية كانت معدية وقالتلي انك عند الدكتور حسن
شيماء :: المتناكة .. ماشي يا رودي
فاطمة :: هههههه متزعليش اوي كدة ما المستشفي كلها عارفة انك من حجر ده ل حجر ده
شيماء :: كسم الناس كلها اللي له عندي حاجة يجي يحاسبني.
فاطمة :: المهم انا كنت عاوزة اسألك علي حاجة كدة
شيماء :: ايه ؟.
فاطمة :: بس محدش يعرف
شيماء :: انجزي هو انا من أمتي رغيت مع حد في حاجة بينا
فاطمة :: الدكتور فادي ايه نظامه
شيماء ابتسمت .. اه ماله عمل ايه معاكي
فاطمة ::ب يستخف معايا وبيعمل حركات كدة معايا مش تمام
شيماء :: اه هو علي فكرة عايزك وهيموت عليكي انتي وهيام
فاطمة :: اقعدي وفهميني
بقلم عادل المتميز
شيماء سحبت كرسي وقعدت .. بصي هو من اسبوع كنا انا وهو يعني زي مانتي فاهمة
فاطمة :: اه فاهمة كملي
شيماء :: بعد ما خلص معايا واخدت منه اللي فيه النصيب سألني عليكي ايه نظامك فأنا قولت له انك ملكيش في كدة فسألني علي هيام وقولت له نفس الرد
فاطمة :: ابن الوسخة . عاوز مني ايه ابن المتناكة ده
شيماء :: عاوزك هيكون عاوز ايه
فاطمة :: وحيات امي ل هربيه ابن الوسخة ده
شيماء :: يا وليه خلاص انا فهمته متبقيش عصبية كدة
فاطمة :: فهمتيه ايه ابن الاحبه ده
شيماء :: ليه هو عمل ايه
فاطمة :: بيتلزق فيا ويمسكني ابن الاحبه من جسمي
شيماء :: هو عايزك وهيموت عليكي وهيموت ويبقي معاكي
فاطمة :: انا هزقته النهاردة بيني وبينه ولو كررها تاني هطلع ميتين امه قدام المستشفي كلها
شيماء :: طب اقولك علي حاجة ومتزعليشص
فاطمة :: قولي
شيماء :: بصراحة يعني هو من حقة
فاطمة :: نعم ياختي انتي كمان .. من حقة ليه ان شاء ****
شيماء :: يافاطمة انتي جسمك حلو اوي سواء انتي ولا الهام .. بصراحة جسمكم انا نفسي بحسدكم عليه
انتي وهيام عليكم حته **** طيز ههههههه
فاطمة :: ههههههه ضحكتيني ياوسخة وانا مضايقة
شيماء :: انا بتكلم بجد و**** عليكم طيز انا نفسى بهيج عليها ههههههه
فاطمة :: قومي ياوسخة من جنبي
……….
ايمن :: انا عاوز قهوة
حمدي :: يا هيام .. يا هيام
ايمن :: لا انا هقوم اعملها لنفسي
هيام اصلا كانت في المطبخ ومسمعتش حمدي
ايمن خرج ولقي هيام واقفة في المطبخ ومشغله اغاني وهي بتغسل كام طبق وبترقص في طيزها
فضل واقف بتاع دقيقة عينه ثابته علي طيزها لغاية ما هيام لفت بالصدفة اتفاجئت ب ايمن بيتفرج عليها
هيام :: يخرب بيتك خضتني ..انت هنا من امتى
ايمن عنيه علي كسها المرسوم في بنطلون الترنج وهيام اخدت بالها
بقلم عادل المتميز
هيام :: ايه عينك يا بجح
ايمن :: ايه . اه .. اصلك جامدة اوي
هيام :: وبعدين بقي .. انت جاي المطبخ ليه
ايمن:: بصراحة انا نسيت .. اه جيت اعمل قهوة
هيام :: خلاص روح وانا هعملك
ايمن:: عينه علي كسها و يعض علي شفايفه. ياريت..
هيام :: ايه ههههههه ياريت ايه ؟
ايمن :: اقصد هعملها انا
ايمن دخل المطبخ وهيام قالت له طيب يا خويا البوتجاز قدامك والقهوه فوقك هنا
ايمن :: الكنكنة فين طيب
هيام :: هجبهالك الكنكة انا
الكنكة كانت في المطبقية اللي فوقها ف ايمن دخل بسرعة وقالها لا عنك هجيبها انا
وهو بيمد ايده علشان يجبها لزق فيها بالكامل وزبه بقي في نص طيزها
هيام :: لا دانت كدة مش هتحبها لبر انا خارجة ولما تخلص قهوتك ابقي ادخل
وهي بتخرج ايمن ضحك وفضل لزق فيها وزنقها بينه وبين الحيطة لغاية ما عدت من قدامة وخرجت
……….
شيماء :: ايه يا حبيبتي كنتي عايزني في ايه
رودي :: بصي انا و**** محرجة منك يعني بتقل عليكي
شيماء :: عاوزة ايه يا بت قولي
رودي :: انا عندى فرح بكرة وعايزة منك الفستان اللي كنتي حاضره بيه فستان البت ولاء
رودي :: بت فرح بردو ولا مقابلة
رودي :: هههههههه بصراحة سهرة
شيماء :: حد من المستشفى ولا حد تعرفيه
رودي :: بصي هو انتي مش غريبة انتي عارفة الحاله المادية معايا بقت ضنك عالاخر وكمان جوزي تقريبا كدة زي جوزك
رودي :: يابت عارفة كل ده هو انا اول مرة اعرفك
شيماء :: هجبلك الفستان النهاردة نروح مع بعض وادهولك بس مين حد من هنا ؟
رودي :: بصراحة كدة اه الدكتور فادي
شيماء :: هتقابليه فين في شقته اللي في المعادي
رودي :: اه
شيماء :: وجوزك هتقوليله ايه.
رودي :: انا فهمته ان هطبق في المستشفي والدكتور فادي جابلي اجازه تاني يوم
شيماء :: خلاص ياحبيبتي اوعي يضحك عليكي بس اقل حاجة تاخدي منه ٥٠٠ جنيه
رودي :: منحرمش منك ياقلبي
………….
بعد ما ايمن اخد قعدته عن حمدي ولبس هدومة ومشي
هيام دخلت الاوضة بتاعتها وهي هايجة نيك خصوصا ان دي المرة الأول رغم عشرة السنين دي كلها مع صاحبتها فاطمة وجوزها ايمن الا انها اول مرة تشعر بالهيحان ده ناحيته واول مرة هو يتحرش بيها بالشكل الجريئ ده
الاول كل اللي كان بينهم كلام . اه كلام خارج وقبيح بس كان هزار صحاب واخدين علي بعض جدا لكن المرة دي حست انه فعلا هايج عليها وفعلا عاوز ينكها مش مجرد كلام
قلعة الترنج وحاسه بصهد ونار طالع من كسها
هايجة وعايزة تتفشخ من النيك
دخل جوزها وهو كمان هايج عليها وعايز ينيكها لانه عارف ان صاحبه هايج علي مراته
هيام :: بقولك ايه انت الحبايه بتاعتك دي لازم تعمل اللي متعملش .. انا هايجة اووي وعايزك تفشخني من النيك
حمدي قرب منها ولزق فيها وحضنها وشفايفه راحت لشفايفها
بقلم عادل المتميز
بوس واحضان وتقفيش وهو بيسألها ايه حسيتي بهيجان ايمن عليكي
هيام اعصابها سايبه واقفة على رجليها بالعافية وبتاكل شفايف حمدي بشفايفها وايدها من تحت رايحة جاية علي زبه
هيام :: اااه حسيته عايز ينكني.. حسيت بهيجانه عليا بجد مش هزار
حمدي :: ايوه وانا كمان حسيت كدة النهاردة النهاردة وهو بيقولي عاوزني ابدل معاه وينيكك وانا انيك فاطمة
كان نفسي اقوله تعالا دلوقت ..تعالا اغرز زبك في كس مراتي
هيام مسكت زب حمدي بقوه وانفاسها وخارجة نار من صدرها .. نفسك انت ايمن ينكني بجد
حمدي :: ياريت . ياريت ينيكك ويمتع زبه في كسك
هيام :: اااااه يا حمدي . ااااه انا عاوزه اوووي اتناك
انا هايجة اووووي
حمدي نزل بنطلونه وهيام مسكت زبه بأيدها وبتدعك فيه وهي بتقوله انت عارف ان ايمن دخل عليا المطبخ علشان يعمل قهوة
حمدي :: ايوة وانا مردتش اخرج وراه علشان عارف عينه هتاكل طيزك فقلت اسيبه براحته
هيام :: عينه اكلت كسي وطيزي وبزازي ومش بس كدة
ده لزق فيا
ايد هيام مسكت زب حمدي بقوه وهي بتقوله انه لزق فيها وكأنها حست للمرة الثانية بزب أيمن علي طيزها
حمدي هاج اكتر وحضن وهو بيبوس تحت رقبتها وشفايفها وهو بيسألها زنق فيكي زنق بجد
هيام :: اه زنق فيا وحسيت بزبه الهايج علي طيزي ولحمي ..
حمدي ::يارتني كنت شفته
هيام :: ااااااه يا حمدي اااااه انا هايجة اوووي عاوز تشوف ايمن بيعمل فيا ايه
حمدي :: هو عمل ايه بالظبط
هيام نزلت علي ركبها ووقفت قدام زب جوزها حمدي ومسكته وقربت منه وبدأت تدعك فيه
وهي بتقوله
وقف ورايا وفضل يبص علي طيزي ولما لفيت واخدت بالي منه عينه نزلت لكسي.. كان بياكل كسي اكل بعيونة
هيام اخدت زب حمدي بين شفايفها وبقت تمص فيه بشرمطة وهيجان وهي بتقوله
لزق فيا من ورا وهو بيجيب الكنكنة وحسيت بزبه في طيزي .. زبه كان منتصب اوووي
حمدي :: ياخرابي .. اخيرا .. اخيرا حصل اللي بتمناه
زب ايمن لمسك
ايد هيام بعدت الاندر عن كسها وبدأت تدخل صوابعها في كسها وهي بتمص زب جوزها
هيام قوم .. انا عاوزه زبك في كسي
هيام قامت وشدت حمدي من ايده وخلته ينام علي ضهره علي السرير وطلعت فوق منه
ونزلت علي زبه وقعدت عليه ولبسته كله جوه كسها وهي بتسأله
نفسك اكون دلوقت علي زب مين
حمدي :: علي زب ايمن
هيام هاجت اكتر وقعدت علي زبه وبدأت تفرك وتتحرك لورا ولقدام وايديها بتخربش في صدر وبطن جوزها من قمة هيحانها
اااااه اااااه . كسي بياكلني اووووي.. عاوزه زبك يفشخه ااااااااحححححح اااحححححححح
بقلم عادل المتميز
هيام بتطلع وتنزل علي زب جوزها حمدي .. شوية وراحت قايمة ونامت علي ضهرها ورفعت رجليها لفوق وحمدي جه وطلع فوق منها وايدها من تحت مسكت زبه
يلا يلا .. نكني .. اوووووف.. هايجة اوي علي زبك .. احححححح .. ايووووووه .. اوووو اووووووو. جميل . جميل.. ااااااااه
حمدي شغال ينيك في هيام وايده ماسكة رجليها الأتنين من فوق وزبه داخل خارج في كسها
شوية وقام من عليها وخلاها تنام علي جنبها .. ورفعت رجل لفوق وهو نام ورا
وزبه حطة علي فتحة كسها
هيام :: بعشق الوضع ده اوووي.. يلا حطه كله في كسي
مكنش عارف يحطه علي فتحة كسها ف هيام ظبطت جسمها ورجعت اوي عليه وايدها مسكت زبه من ورا وحطتة علي فتحة كسها وحمدي بدأ يدخله في كسها
ااااااو اوووو . اوووي . اوووي يا حبيبي . نكني بقوة ارزعة في كسي
اااااااه ااااااه
حمدي عمال بنيك هيام ويطلع زبه ويرجع يدخلة .. بعدين راح ماسكها من وسطها وبدا يرجع بوسطة براحة وبطي ويرجع يرزعة بقوه في كسها ولحمة يرج لحم طيزها بفوة وصوت لحمة في لحمها كان عالي
هيام اطلع فوقي يا حمدي .. عايزة احس بجسمك كله فوق مني
حمدي طلع زبه وهيام نامت علي بطنها
وحمدي طلع ونام فوق منها
وزبه دخل بين فلقة طيزها
اااااااه اااااه حك زبك في طيزي اووووي.. احححححح اححححح. راس زبك سخنة اوووي . يلا بقي نزله علي كسي واحشرو فيا
رفعت وسطها لفوق وحمدي دخل زبه بين شفرات كسها وايده داست علي ضهرها واشتغل النيك فيها
اااااووو اووووو. اووووف اووووف . نيك .نيك . اوي .. ايووووه.. كمان .. كمان ياقلبي .. كمان ياعمري.. اححححح اححححح اووووووف
فضل حمدي ينيك في هيام لغاية ما نزل لبنه جوه كسها
ونام بعدها علي السرير وهو مش مصدق المتعة اللي اتمتعها معاها
وبكدة نكون وصلنا لنهاية الجزء الثاني من قصة
خمس ايام من النعيم
خمس ايام من النعيم
بقلم عادل المتميز
………..
الجزء الثالث
………
روديي مشيت مع شيماء بعد ما خلصت النبطشيه وراحت معاها البيت
شقة شيماء في الدور الارضي الرطوبة واكله البياض اللي كان اصلا جيري
شقة مكونة من اوضتين وصاله ومطبخ وحمام
الأبواب متبهدله والخشب متاكل
الركنه اللي في الصاله قديمة ومتهالكة
شيماء فتحت الشقة ودخلت لقت جوزها حنفي قاعد بالفانلة واللباس وكرشه قابب مرتين لقدام .. شعر ذقنه داخل مع شنبه وشعره الخشن والمنكوش والعرق نازل علي وشه وايده قاعد بيشرب شيشة
وبصوت غليظ .. انتي جيتي يا هانم
شيماء :: اتفضلي يا حبيبتي
حنفي :: ايه ده روديي
روديي :: ازيك ياسي حنفي
حنفي عنيه علي جسم روديي الكيرفي المتجسم اللي يجنن اجدعها شنب
شيماء :: حنفي انا هاخد روديي وندخل جوه
يلا يابنتي
شيماء اخدت روديي ودخلت بيها اوضة النوم وطلعت لها حبه فساتين خروج من بتوعها
شيماء :: نقي يا حبيبتي اللي يعجبك منهم
روديي :: **** ده حلو اووي
شيماء :: ماشي .. استني بقي اجبلك طرحة تمشي عليه
روديي :: انا بحبك اوووي
شيماء :: وانا كمان يا قلبي بحبك اوووي . ها ايه رأيك بقي في الطرحة دي
روديي :: حلوة اوي . انتي اصلا زوقك يجنن في اللبس
شيماء :: قوليلي بقي هتقابلي الدكتور فادي الساعة كام
روديي :: عشره علي ما يخلص مشوار كدة
شيماء :: لسه بدري . اومال هتقضي الوقت ده كله فين
روديي :: مانا قولت اجي اخد منك الفستان وارجع المستشفى اقضي الساعتين تلاته دول هناك ومن هناك اخذ تاكسي واطلع على العنوان
شيماء :: وليه خليكي معايا وامشي من هنا
روديي :: مانا مش حابه اضايقك خصوصا جوزك يعني
شيماء قاطعها قبل ما تكمل كلامها بس يابت انتي بلاش هبل .. بقولك ايه انتي مروقة من تحت ولا ايه؟
روديي :: لا اوعي تقولي عاوزة تعملي معايا زي المرة اللي فاتت
شيماء سحبت شخرة ل روديي وهي بتضحك.. علي اساس ياختي معحبكيش
روديي :: ههههههههه الصراحة عجبني
شيماء :: معناه اجيب الحلاوة وانتف كسك بأيدي
روديي :: اه وتعملي زي المرة اللي فاتت
شيماء عضت علي شفايفها .. اعمل ايه ماهو مغري بصراحة ومنفوخ
روديي :: هههههههه طب وحنفي اللي بره ده
شيماء :: كسمه هو داري بالدنيا . تلقيه اصلا قاعد بره ونسي اننا جينا وقاعدين جوه
روديي :: قطيعة تقطعه ان كان هو ولا المنيل بندق جوزي
شيماء :: انتي ع الاقل جوزك نضيف ومهتم بنفسه ولبسه مش زي المعفن اللي متجوزاه
اللي ميهونش عليه يحلق حتى ذقنه
روديي :: اه بس بردو بندق زي قلته وشغله مش مكفي حتى مصاريف دماغه هو
شيماء :: معرفش ليه ياختي حظنا وقع في ولاد المتناكة دول.. يلا انا هقوم اجيب الحلاوة واجيلك وانتي اقلعي على ما اجي.. ولا نتغدى الاول
روديي :: بصراحة انا جعانه ناكل الاول
شيماء :: طيب قومي خدي ترنج من الدولاب البسيه
علي ما انا ادخل المطبخ اعمل لينا لقمة
شيماء دخلت المطبخ وروديي لبست ترنج من بتوع شيماء وخرجت وقفت مع شيماء في المطبخ
……….
هيام نايمه ب اندر وسنتيان علي السرير مولعة سيجارة
وبتفكر في ايمن ونظراته علي جسمها والحركة الجريئه اللي عملها معاها في المطبخ .. تحرشه بيها وجنبها جوزها نايم وفاتح اللاب بتاعة وبيقرا قصة جنسية
عن الدياثة وتبادل الزوجات
هيام :: فيه ايه اللاب ده مشغول فيه ومندمج
حمدي :: مفيش داخل بقرا قصة جنسية
هيام خدت نفس من السيجارة :: اه قصة من ايهم طبعا
حمدي :: اه
هيام :: بتحكي عن ايه بقي
حمدي :: عن تبادل الزوجات
هيام قامت بنص ضهرها وسندت علي شباك السرير
حمدي هو انت مفكر ان حوار تبادل الزوجات ده ممكن يحصل بيني وبين ايمن وبينك وبين فاطمة
حمدي :: مش عارف .. بس هو لو حصل وايمن كان
هيام قاطعته في الكلام
يعني انت معندكش مانع ايمن ينكني ؟
حمدي :: هو ممكن انا ارد ع السؤال ده بعد ما اسألك انا سؤالين في سؤال
هيام :: ماشي .. ها
حمدي :: احنا من شوية كان ايه اللي مهيجنا احنا الاتنين وانتي نفسك كنتي هايجة اوي ليه
مش علشان ايمن اتحرش بيكي في المطبخ وحسيتي بزبه وهو علي طيزك ؟
هيام :: اه بس ده حصل بدون ترتيب ومن غير اردتي
يعني التبادل ده هندخل مع بعض برغبتنا ونقلع وافتح رجلي له وزبه يدخل جوه كسي
انت عارف يعني ايه !؟ . انت عاوز يحصل فيا كدة بعد السنين دي كلها بينا
حمدي :: مش عارف ياهيام بس الفكرة نفسها مهيجاني
طب وانتي مش الفكرة مهيجاكي
هيام :: ماهي دي المصيبه انها مهيجاني انا كمان بس حتي لو انا عايزة انت انت فين غيرتك عليا وحبك ليا
حمدي :: انتي عارفة اني بعشقك مش بحبك بس معرفش ليه انا بهيج لما اتخيلك وانتي علي زب ايمن ومستمتعة معاه . بتخيل منظر اللبن وهو بينزل من كسك بكون عاوز اقوم اقطعك .. اقطع كسك نيك وبوس ولحس
هيام :: مانا عارفة
حمدي :: الغريب ان ايمن بيتكلم في حوار التبادل ده عادي قدام فاطمة وفاطمة بتظهر وبتضحك
هيام :: ماهي فاطمة هي كمان عارفة ان جوزها زيك
حمدي :: هو انتوا صحيح شعوركم ايه لما بتتكلمو مع بعض في الجنس او لما بنهزر قدامكم علي موضوع التبادل
هيام :: لا احنا عارفين ومتأكدين انكم مش بتهزرو وفاطمة اكتر من مرة تقولي ان جوزها نفسه فعلا يعمل التبادل
حمدي :: يعني فاطمة عارفة ان الكلام ده مش مجرد هزار بينا
هيام :: انا وفاطمة متأكدين انكم عاوزين ده الغريب ان فاطمة نفسها عاوزة تبادل
حمدي :: طب وانتي مش هتغيري عليا
هيام :: انت اللي وصلتني لكدة .. وصلتني اني مش عارفة ان كنت هستمتع ولا هضايق
حمدي :: تفتكري حوار المصيف ده ممكن يتم فيه حاجة ؟
هيام :: بص يا ايمن انا مستحيل اوافق علي حاجة زي كدة . انا عندي عيال علي وش جواز .. معقول بعد السن ده اعمل كدة
حمدي :: حيرتيني معاكي
هيام ولعت سيجارة تانية وقالت
انا كمان و**** مبقتش عارفة نفسي
هات القصة لما اقراها معاك
………
بعد ما شيماء وروديي اتغدو
شيماء قامت لمت الاطباق هي وروديي ودخلوها المطبخ والخرتيت جوز شيماء قاعد بيتفرج علي طيز روديي وهي رايحة جايه عالمطبخ
بعد ما خلصو دخول الاطباق في المطبخ
شيماء :: شبارة انا داخله انا وروديي الاوضة
لو عوزت حاجة قوم اعملها لنفسك
شبارة :: هعوز ايه منك
شيماء جابت الحلاوة من المكان اللي شيلاه فيه واخدت
روديي و دخلو الاوضة وشيماء قفلت عليهم بالمفتاح من جوه
شيماء بدأت تقلع في هدومها كلها .. لغاية ما بقت ملط
روديي :: ههههههه كدة اللي اتعمل المرة اللي فاتت هيتعمل تاني
شيماء :: طبعا يالبوه .. انا اصلا من المرة اللي فاتت وانا عشقت كسك وعشقت حاجة اسمها سحاق
ماتقلعي يالبوه مستنيه ايه
روديي :: يابت اتلمي هو لازم الشتيمة
شيماء قربت منها وبقت قدامها وشفايفها بقت مقاربه جدا لشفايف روديي وحطت ايدها علي بزازها وبدأت في تسخينها وهي بتمشي ايديها علي بزازها براحة :: اه طبعا هو فيه احلي من الشتيمة… وقربت بشفايفها واخدت شفايف روديي بين شفايفها
فضلت تبوس فيهم وايدها بتتحرك علي بزازها وبطنها لغاية ما روديي ساحت منها وراحت بيها علي السرير
وطلعت فوق منها وهي بتقلعها هدومها
شيماء قلعت روديي هدومها كلها وبقت بالأندر الفتله اللي مش مخبي حاجة من كسها وبزازها تحت السنتيان الموف الشفاف باينه وحلماتها واقفه
منظرها جنن شيماء اللي اكتشفت مع روديي متعة ممارسة السحاق وانه مش اقل متعة من متعة الممارسة مع الرجال
شيماء :: يالهووي علي كسك .. منفوخ اوي ومبطرخ واحمر اوووي
روديي :: بجد .. كسي عاجبك
شيماء فتحت رجل روديي وبصوابع ايديها بتحسس علي كسها وهي بتقول .. عجبني. دانا لو راجل مش هسيب كسك ده خالص .. هاكله اكل
ونزلت بشفايفها وبقت بتبوس حوالين كسها برقة وحنيه
روديي بدأت تشعر بالهيجان بيسري في كل جسمها . كل عرق من عروق جسمها متفاعل مع لمسات
شيماء قامت جابت الحلاوة من علي التسريحة
شيماء اقلعي بقي يالبوة الاندر ده
قلعت وشيماء بدأت تنضيف كس روديي وبعد ما أروقته
وبقي نضيف قربت منه وبدأت تبوس بحنيه كسها
ونفسها المولع هيج روديي اكتر
وارتجف جسمها وشعورها بدأ يذيد لما بدأت شيماء في تحريك طرف لسانها حوالين كسها ووصلت بطرف لسانها لفتحة كس روديي وبدأت تلحسه ببطء وبراحة . وهنا شعرت روديي كهرباء خفيفة انتابت كل جسمها .. وبدأت تعبر عن شهوتها بالغنج والتأوهات الخفيفة
شيماء رفعت وسط روديي وهي بتقلعها الكلوت ونزلت بشفايفها تبوس كل جزء في فخادها لغايه ما وصلت لصوابع رجليها
وطلعت مره تانيه لكسها اللي بدأ ينزل شهوتة ويسيل من بين شفراتها خرم طيزها
ماده بيضاء شفافة لذجة
نزلت بطرف لسانها تاخد لبن روديي وتسحبه من خرم طيزها لكسها وروديي بتعض علي شفايفها وبترفع كسها كل ما شيماء تطلع بلسانها له
بعد ما شيماء داقت طعم لبن كس روديي وبلعتة فتحت كسها بصوابعها ودخلت لسانها وبدأت تتفنن في تهيج المتناكة تحت منها وصباعها بيترك ببطئ حركات دائرية علي خرم طيزها
روديي .وصلت ان جسمها بدأ يرتجف واللبن بينزل من كسها بغزاره. وشيماء بتاخد لبنها بلسانها وتتذوقه بين شفايفها.
وآهاتهم وشرمطتهم ولعت الدنيا
رودي :: حطي صباعك في طيزي .. بتاكلني اووي
شيماء بلت صباعها من بوقها و مشت بطن صباعها علي الخرم براحة ورودي بتطلب منها بموحنيه انها تدخلة
دخليه يا شيماء .. عايزه احسه في طيزي . ااااااااخ
اااااااخ
شيماء بدأت تدخل صباعها في طيز رودي واحدة واحدة ورودي ماسكة زنبور شيماء بين شفايفها بتمص وتتموحن وتتلبون وهي فوق منها
شويه ورودي نزلت من فوق شيماء وراحت نايمة علي ضهرها وشيماء بقت هي اللي فوق منها
رودي :: عايزه شفايفك تقطع سكساتي بزازي .. حاسة فيهم نار بتغلي
شيماء :: بزازك كبيرة اوي وحلماتك تجنن .. امممم اممممم.. طعمين اوووووي امممممممم اممممم
رودي :: مصي اووووي .. اييي اييي اه اه .سنانك بتعضني
شيماء :: عمري ما كنت اتخيل اني ممكن اهيج مع ست كدة
رودي :: السحاق ده له طعم تاني خالص .. اييي انتي هتاكلي بزازي بجد.. هاتي شفايفك عايزة امصهم شوية
رودي وشيماء اخدو وقت وهما بيمصو شفايف بعض شيماء قامت وراحت طالعة فوق منها 69
ونزلت بكسها علي شفايف روديي
كس شيماء هو كمان كان غرقان بطريقة بنت متناكة . وريحة كسها هيج روديي اكتر واكتر وبدأت تلحس لبنها وترتشف السائل الساخن اللي بينزل منها . وشيماء هاريه كس روديي لحس ومص في زنبورها
روديي:: ااااه ااااااه يا شيماء . اااااااه ااااااااه. مش قادره .. ااااااااااه
شيماء :: يخرب بيت جمال كسك .. هو ماله يامتناكة منفوخ اووووي كدة.. هو ايه محشي ملبن
روديي:: كسي محتاجلك اووي يا شيماء.. نفسه فيكي اووووي
شيماء :: وانا طول ما انا وانتي مع بعض مش هسيبه المتناك ده . امممم اممممم . حلوو نيك .. امممم امممممم
شيماء مش شبعانة من كس روديي. وروديي مش سايبه كس شيماء وشغالين لحس ومص بشفايفهم في اكساس بعض
بدأت شيماء تدخل صوابعها في كس روديي اللي مسكت الملايه وشدتها وحطتها في بقها علشان تسيطر علي نفسها وتكتم اهاتها اللي لو خرجت هتفضح الدنيا
شيماء بتنيك في روديي بأصابعها وهي بتلحس وتمص في زنبورها وروديي هتموت تحت منها مش قادرة
شيماء قامت وطلعت فوق روديي وحطت رجليها بين رجلين روديي.. وكسها بقي علي كس التانية وبدات تروح وتيجي وكسهم بيحك في بعضه
ولينها اختلط بلبن الثانية ومن شدة هيجانهم راحت شيماء حضنت روديي وشفايفهم بقت بتاكل بعضها البعض
شويه وراحت روديي واخده سكساتي بزاز شيماء وبقت عماله ترضع فيهم .. وايد شيماء من تحت بتلعب في كسها
شيماء بقولك ايه انا هجت اوي انا هروح اجيب حاجه واي
شيماء قامت من علي روديي ولبست الروب بتاعها وخرجت
ورجعت بعد شوية وفي ايدها خيارتين
وفتحت درج الكومدينه وطلعت كوندوم ولبستهم ل خيارتين وادت روديي واحدة
وطلعت فوق روديي 69
وبدأت وصلة الهيجان بينهم تاني
كل واحده فيهم بتنيك الثانيه بالخيارة في كسها
وآهاتهم بدأت تزيد وهيجانهم على بعض بقي فوق الوصف
لغايه ما كل واحده فيهم نزلت شهوتها
…………..
الساعة تسعة فاطمة ردت علي اتصال أيمن جوزها :: انا دلوقت في الاستراحة وتعبانه هموت وانام
ايمن :: ايه المستشفي كان فيها حالات كتير ولا ايه
فاطمة :: يعني العادي هي المستشفيات بتفضي من الحالات
ايمن :: **** يكون في عونك
فاطمة :: ايه روحت من عند حمدي امتي
ايمن :: من ساعة كدة وقلت ليهم علي المصيف وهما موافقين
فاطمة :: اه وطبعا قولت علي اللي نفسك تعمله مانا عرفاك
ايمن :: عرفاني ايه ..
فاطمة :: هههههههه نفسك تسمعها انت
ايمن :: اه طبعا قولي بقي عرفاني ايه
فاطمة بصت ليكون حد معدي جنب الاوضه وتأكدت مفيش حد
عرفاك معرص وهتموت وتكون معرص بقرون كبير
ايمن :: يخرب بيتك هيجتيني
فاطمة :: هههههه اومال لو عرفت اللي حصل في المستشفى
ايمن :: ايه حصل
فاطمة :: انت كنت ديما طول السنين اللي فاتت علي طول تسألني عن ايه
ايمن :: ايه اوعي تقولي ان حصل حاجة بينك العيانين
او حد من الدكاترة
فاطمة :: اه حصل يا معرص .. اللي انت عايزه حصل
ايمن :: احكيلي بالتفصيل حصل ايه
بدأت فاطمة تحكي ل جوزها اللي حصل من الدكتور فادي
ايمن :: فاطمة انتي بتحوري عليا صح ؟ انتي قصدك اكيد تهيجيني ومحصلش
فاطمة :: ههههههههه لا طبعا مش قصدي اهيجك واللي حكيت ليك حصل بالظبط وبعدين ما انت طول عمرك بتسألني حد من الدكاترة عمل معاكي كده اقولك لا
ايمن :: بجد ؟ يعني الدكتور لزق فيكي ؟ حسيت بزبه
فاطمة بصوت واطي ::اه لزق فيا .. وبتاعة انا حسيت بيه
ايمن :: لا هو انا كدة هيجيلك المستشفى
فاطمة :: تجيلي فين انت ايه مش قادر تستنى لبكره
ايمن :: لا مش قادر استني .. وبعدين هي اول مرة يعني
اجي انيكك في اي اوضة من العيادات المقفولة اللي معاكي مفاتيحها
فاطمة :: مش قصدي ولا اقولك تعالا انا كمان هايجة اوي من ساعتها هموت واتناك منك
ايمن :: طب قوليلي انتي انبسطي
فاطمة ::عاوز الصراحة
انا حبيت الشعور ده ومن جوايا كان نفسي اخليه ينكني وانت السبب وكمان لاني عارفة ان الدكتور فادي نايك اغلب الممرضات اللي هنا وفيه ستات بتيجي له مخصوص بسبب تحرشة بيهم كل ده كان مخليني نفسي اتناك منه
ايمن :: اومال زعقتي له ليه
فاطمة :: مادة شعوري التاني اللي حسيته بردو .. الرفض
يمكن علشان تربيتي
ايمن :: بقولك ايه انا هجيلك دلوقت انا هايج اوووى
فاطمة :: بقولك ايه انت نفسك تنكني في طيزي صح
ايمن :: احا ؟ انتي موافقة
فاطمة :: اصلا انا هايجة اوى بسبب الدكتور زفت ده وعايزه اجرب ايه رأيك
ايمن :: ازاي مانتي ضيقة وهتتوجعي ومش هتستحملى
فاطمة :: لا انا هاخد من عيادة الاسنان ماده هنا جديدة شبه الجل كده ومخدرة علي ما تيجي اكون جبتها ايه رأيك
ايمن :: ياريت .. انا حلم حياتي اصلا انيكك في طيزك
ايمن قفل مع مراته ولبس ونزل راح لمراته المستشفى
وهناك الكل عارفة لانه بيروح بأستمرار ليها سواء هو او حمدي .. الاثنين معروفين في المستشفى
قعد شوية معاها وبعدين بالطريقة كدة وبالمداري
فاطمة اخدت جوزها وراحت بيه علي اوضة كشف دكتور العظام ودخلوا الاوضة وأيمن هجم علي مراته بسبب هيجانه عليها بوس وتقفيش واحضان
فاطمة :: انت هايج اوي كده عليا
ايمن وهو بيبوس فاطمة تحت رقبتها
اوي هايج اووي ونفسي اسمع علي طول حد اتحرش بيكي
فاطمة تحضنه وهي هايجة علي هيجان جوزها
وبتقوله نفسك انت حد ينكني ..
ايمن :: اه ياريت .. هموت واشوفك بتتناكي
فاطمة .. كسي هايج اوي يا معرصي.. كسي عاوز يتفشخ دلوقت .. يلا دخله فيا
فاطمة قلعت الكلوت وطلعت علي سرير المرضي وفتحت رجليها وايمن دخل بينهم وفضل يلحس في كسها اللي غرقان عسل
فاطمة :: قوم نكني .. نكني مش قادرة
ايمن نزل سوسته بنطلونه وطلع زبه ودخل بين فخاد مراته
وحط زبه في كسها
فاطمة :: زب مين ده اللي بيدخل في كسي يا معرصي
ايمن :: انتي عاوزه زب مين
فاطمة :: انت نفسك مين اكتر حد ينكتي
ايمن :: اكتر حد انتي عارفاه وعارفة ان حلم حياتي ان اخليه ينيكك وانا انيك مراته
فاطمة :: اه عارفة نفسك انت حمدي ينكني .. بس انا دلوقت نفسي الدكتور فادي هو اللي ينكني
ايمن :: اححححححح يخرب بيتك وبيت الهيجان انا هجت اووووي
فاطمة :: عارفة يلا بقي يا دكتور فادي دخل زبك في كسي
ايمن :: غرز زبه في كس مراته وهو متخيل ان اللي بينكها هو الدكتور فادي
فاطمة :: اااااه .. ااااه براحة يا دكتور .. براحة علي كسي .. اووووو اووووو . مش قادرة
ايمن :: زب الدكتور حلو
فاطمة :: اسكت انت يا معرصي .. خلي الدكتور يشوف شغله مع مراتك الهايجة.اوووووف . اووووف
ايمن هاج اكتر وبقي بينيك مراته بقوة
ااي ااااي . براحة . براحة.. ا احححححح احححححح
ايمن :: مالك هايجة ليه .. هو مكيفك
فاطمة :: اوووي اووووي .. فادي ده بيعرف ينيك اووي
ا اوووووي . براحة .. كسي كسي .. اااييي
ايمن :: بقولك ايه انا عاوز انيكك خلفي
فاطمة :: خد المخدر اهو ونكني في طيزي .. هموت واتناك فيها… قامت وقعدت على السرير في وضع الكلبة
وشها للحيطه و طيزها ناحيته
وايمن وقف وراها وزبه منتصب
حطه علي فتحة كسها
عاوزه الدكتور يعمل فيكي ايه
فاطمه :: عاوزاه ينيكني بس في طيزي مش كسي
ايمن مسك زبه وبقي بيفرش كس فاطمة وهي بتقوله
يلا دخله فيا بقي في طيزي.. نيكني
ايمن:: في كسك الاول
فاطمة :: ماشي .. يلا نيك اللبوه مرات المعرص اللي نفسه يشوفها بتتناك
ايمن هاج اوي بدأ بالفعل يدخل زبه في كسها
لغاية ما وصل للأخر جواها
ااااايييييي اااااااااايييييي..ايه ده .. ايه ده .. جمييييل اوووووووي .. يالهوووووي .. دخلة كلة جوايااااا
زبه بدأ في الدخول والوصول ل اعماقها وفاطمة حست انها لاول مرة في حياتها تتناك لانها بدأت تتخيل ان الدكتور فادي هو اللي بينكها مش جوزها ومن تخيلها واندماجها وصلت لمرحلة انها حست انها فعلا اول مرة تتناك من راجل بجد حجم وطول غير طبيعي بالمرة
ايمن بقي عمال يرزع زبه فيها وبيضانة بتخبط في كسها
اااااااااووووووف اوووووووووف.. انت ايه يا دكتوووور.. انت جامد اووووي .. نكني اوووووي
شرمطني .. انا شرموطة انا متناكة تحت منك . اووووووووووف اووووووووف
ايمن هو كمان كان كل تركيزه في مراته اللي بقت شرمطة واحساس ان الدكتور هو اللي كان بينكها كان مخليه حاسس انه في قمة المتعة اللي حاسس بيها وهو بيغرز زبه في اعماق كسها
ايمن طلع زبه وحطه بين فلقة طيزها وعلي خرم طيزها وبقي بيهيجها .. وفاطمة نزلت ايدها من تحت وبقت عمالة تدعك في كسها وتحرك طيزها المنيوكة له
شدها لبره وطلع المخدر وحط وحط منه علي خرم طيزها شوية ولما فاطمة حست ان طيزها اتخدرت قالت له يلا نكني في طيزي
ايمن بدأ يحاول يدخل زبه في طيز فاطمة براحة
فاطمة :: اااااااااييييي.. زبك كبير اووووي.. زبك هيفشخني يا دكتور
ايمن :: متخفيش .. زبي مش هيوجعك .. انا حاطط ايمن واحدة واحدة بيدخل زبه في طيز فاطمة
لغاية ما طيزها بدأت تتحاوب بسبب الهيجان بدأت فعلا تاخد زبه فيها
واصبح زبه بالكامل جوها
فاطمة :: زبك كله بقي جوايا ... ياخرابي .. معقول
معقول طيزي خدت زبك .. اااااااااه .. نكني يا دكتور..نكني وشبعني نيك
ايمن بقي بينيك فاطمة براحة اوي ومع الوقت بقي بيرزع كل زبه في خرمها وفاطمة عمالة تبص له
وهي ممحونة بزازها بتروح وبتيجي تحت الهدوم من شدة خبطات لحمة في لحمها وبأيدها بتفعص فيهم
لغايه ما ايمن كلبش فيها اوووي . ودخل زبه فيها للأخر وحست باللبن السخن والمولع نار وهو بينزل في طيزها
فاطمة مقدرتش تقوم من علي السرير بعد ما الدكتور جاب لبنة في طيزها وشال زبه واللبن بقي بينزل ينقط من خرمها
وبكدة يكون الجزء الثالث خلص من قصة
خمس ايام من النعيم
خمس ايام من النعيم
الرابع
بقلم عادل المتميز
…………
رودي :: ايه يا دكتور فادي انا مش عارفة اللوكيشن ده هيوديني فين
د.فادي :: انتي راكبه ايه
رودي :: تاكسي
د. فادي :: ليه يابنتي مانا قولت ليكي اركبي اوبر .. عموما اديني السواق
رودي :: خد يا اسطي التليفون واعرف منه المكان
السواق اخد الفون من رودي وكلم دكتور فادي وعرف منه العنوان بالظبط ووصل رودي قدام باب العمارة
رودي حاسبت السواق ونزلت من التاكسي واتصلت بدكتور فادي اللي قالها انا شايفك اهو من فوق اطلعي
الدور الرابع هتلاقي الشقة مفتوحة
رودي طلعت العمارة الدور الرابع وبصت لقت الشقة مفتوحة والدكتور فادي قاعد قصادها
رغم ان الدكتور فادي اللي مكنش اول مرة ينيك فيها رودي ولا هي اول مرة تتناك فيها منه الا انها كانت مكسوفة وخايفة ومتوترة
دخلت الشقة وفادي اول ما شافها بالفستان وتسريحتها وملامحها اللي تهوس بالميكب مكنش مصدق .. وقف مذهول قدامها
رودي دخلت الشقة وهي مكسوفة جدا واستقبلها فادي بعبارات الغزل في جسمها يمكن ده اللي شال شوية الكسوف من وش رودي
مسكها من ايديها وقعدها علي الكنبه وراح قفل الباب
ودخل المطبخ جاب زجاجة خمره وتلج وكسات وقعد جنبها وبدأ في وصله اخرى من التهييج ل رودي من بوس وتقفيش في بزازها لغاية ما جسمها كله ساب منها وبقي زي العجينة في ايد الدكتور فادي اللي نيمها علي الكنبه وفضل يبوس فيها ويقطع شفايفها من البوس ايده بتمشي علي كل حته في جسمها
…………..
هيام :: القصة دي جامدة اوووي انا ولعت منها
حمدي :: انا كمان سخنت منها وهيجتني
هيام :: اه انت هتقولي ماهي دي بالذات جاتلك علي الخرم
حمدي :: طب وانتي مجتش ليكي عالخرم
هيام :: تصدق بقي ان الفرصة دي لو جت بجد لازم استغلها طالما انت معندكش مانع ان مراتك تتناك من صاحبك
بقلم عادل المتميز
حمدي اتعدل وهو بيسألها :: بجد ؟ يعني ده مش من تأثير القصة وبكره ممكن تقولي لا
هيام :: اقول لا ليه خلاص مش انت عايز ده ؟ ولا انت اللي ممكن تغير رأيك بعد تأثير الهيجان ما يروح
حمدي :: مش عارف .. بس اكيد لا لا مش هغير
هيام :: لا ماهو بص مفيش حاجه اسمها مش عارف . انت عاوز ايمن ينيكني ولا لا
حمدي :: بصراحة.. عايز
هيام :: ان كان كدة انا كمان هحقق رغبتك لو ده حصل
بس ساعتها لو جيت تقولي ليه ولا مش ليه هتزعل من رده فعلي
حمدي :: يعني انتي بتتكلمي بجد ؟
هيام :: اه بتكلم جد الجد كمان .. واحدة جوزها بنفسه مش بيهيج غير لو اتخيل راجل تاني غيره هو اللي بينكها.. و امنية حياته مراته تتناك من صاحبه. وانا هقول لا ليه طالما هتمتع بزب تانى لا وايه بموافقتك
حمدي :: انا هجت اوووي يااااه يعني انا ممكن اشوف زب ايمن وهو داخل جواكي وانتي تشوفي زبي داخل في كس فاطمة
هيام :: اهو هو ده بقي اللي مستحيل اوافق بيه
حمدي :: ايه ده رجعتي تاني اهو تقولي لا
هيام :: لا يا حبيبي انا وافقت اتناك من ايمن ده يعني لو حصل .. بس مستحيل اوافق اني اتناك قدامك .. مستحيل انا كمان اوافق اني اشوفك وانت بتنيك فاطمة
حمدي :: يعني لو حصل مش هيحصل بينا في اوضة واحدة
هيام :: اه طبعا انت عاوز تنيك فاطمة براحتك بس مش قدامي .. وانا كمان مستحيل اني اوافق اني اتناك من صاحبك او من اي حد تاني قدامك
حمدي :: ايه ده انتي ممكن كمان تتناكي من حد غير ايمن
بقلم عادل المتميز
هيام :: ماهو انا لو اتنكت من صاحبك ايمن وعجبني النيك ده تفتكر انا هبطل .. هحاول بقي اني استمتع مع زب تاني . بس متندمش انت علي فتح الباب قصاد هيجاني
حمدي :: بقولك ايه انا هجت اووووي
هيام :: انزل الحس كسي يا حبيبي ونضفة وروق عليه
حمدي :: دانا هنزل اكله والحسه وانظفه
هيام :: يلا طيب انا كمان هايجة اووووي
حمدي :: لبني لسه في كسك .. قومي اغسلي كسك
هيام :: تؤ تؤ الحس لبنك من علي كسي واتخيله لبن صاحبك
حمدي :: نعم ؟ لا طبعا
هيام :: طب ايه رأيك بقي انك هتلحسه . وهتتخيل انه لبن ايمن صاحبك .. انت مش نفسك تبقي معرص بجد وانا اوافق اتناك من صاحبك
حمدي :: هيام ده هيهجك
هيام :: وانا متأكدة انه هيهجك انت كمان اقولك كمان انت تبوس رجلي الأول علشان اوافق اني اخليك تلحس كسي
حمدي :: ابوس رجلك ازاي
هيام :: هي مش في القصة هنا البطله وافقت علي التبادل شرط جوزها يبوس رجليها
حمدي :: ده في القصة لكن
هيام :: مفيش لكن ياحبيبي .. انا عاوزه ابقي زي البطله ايه مستحقش
حمدي :: عارفة يا هيام .. انتي تستحقي اصلا تبقي ملكة
انتي اصلا ملكة
هيام :: خلاص انزل بقي بوس رجلي وحسيني اني ملكة
حمدي :: بس كدة دانا هنزل ابوس رجلك والحسها
حمدي نزل علي ركبه تحت رجليين هيام وبدا يبوس فيهم
هيام :: انت بتبوس رجل مين دلوقت
حمدي :: رجلك ياقلي
شفايف حمدي علي وش رجل هيام عمال يبوس فيهم وحس بهيجان جديد اول مرة يحس بيه
هيام :: رجل ستك اللي هتتناك من صاحبك و هتخليك معرص بجد .. مش انت عاوز تبقي معرص
حمدي :: اه نفسي اووووي
هيام :: طب بوس بقي بضمير علشان اخليك تلحس لبن صاحبك من علي كسي.. صاحبك اللي لسه نايكني ومفضي لبن زبه جوه كسي
حمدي :: هيام انا هجت اوووي.. عاوز الحس كسك بجد
هيام :: لا لازم الاول تمص صوابع رجلي ولسانك يمشي علي كل حته في رجلي
حمدي طلع لسانه وبقي بيلحس كل حته في رجل مراته
هيام :: ايوه كده .. شاطر يا معرص .. مص صوابع ستك.. مص علشان اخليك تلحس كسي .
حمدي :: انا هايج اوووى .. ايه ده.. معقول رجلك تخليني هايج كده
بقلم عادل المتميز
هيام :: اه رجل ستك مهياج يا معرص .. علشان انت بقرون وده مقامك رجلي
حمدي بقي بيمص رجل هيام مراته وكلامها كان مخليه في قمة هيجانه
القصة فتحت ليهم مجال كبير للتخيل والمتعة اللي كان بس ناقصها موافقة هيام لفكرة التبادل
وده اللي كان مخلي حمدي في الوقت ده كلب تحت رجليها ومستعد ينفذ اي طلب ممكن تطلبه طالما هتشبع رغباته في الدياثة
هيام :: كدة انت تستحق الجائزة.. تلحس لبن ايمن من كسي الهايج
هيام فتحت رجليها وشاورت علي كسها له وهي بتقوله
تعالا يا عرص .. تعالى يا ابو قرون.. الحس لبن صاحبك اللي نطرهم في كسي
حمدي دخل بين فخاد هيام وقرب من كسها وفتحه بصوابعة
حمدي :: كسك لسه فيها لبني
هيام :: تؤتؤ.. مش قلنا ده لبن ايمن.. يلا انا هايجة عايزاك تلحس اللبن
حمدي :: طب ممكن نتخيل ان ايمن بينكك مش انا وانا بتفرج
هيام :: لا .. انت عمرك ماهتبقي موجود وانا بتناك منه او من غيره
حمدي :: اتخيل بس حتي
هيام :: انت عارف ان فيه واحد تاني نفسي اوووي اخليه ينكني ..
حمدي :: بتتكلمي بجد
هيام :: اه ده بقي اللي نفسي بجد بجد اخليه ينيكني .. ده علي طول لما بكون في المستشفى بتمناه اوووي
حمدي :: بجد ؟ احلفي
هيام :: مش لازم احلف يامعرص بس علشان اريحك وحيات عيالنا انا بتكلم بجد
حمدي :: هجم علي كسها يلحسه ويلحس اللبن اللي فيه
وبيقولها مين ده
بقلم عادل المتميز
هيام :: لا مش هقولك خالص دلوقت
حمدي :: علشان خاطري قوليلي مين اللي نفسك ينيكك وليه ده بالذات
هيام :: ااااه… ااااه .. الحس كسي يا معرص.. الحس يا هايج .. كسي مولع
حمدي :: وانا هايج احلفي انك بجد عاوزه حد ينيكك
هيام :: وحياة عيالنا عاوزه اتناك من حد معين في المستشفى
حمدي :: انا مش قادر.. انا عاوز انيكك بقي
هيام ؛: تموت انت في التعريص… قوم يامعرصي
قوم خلي زبك ينيك كس مراتك الهايجة.. واتخيل ان زبك تاني غير زبك هو اللي داخل في كسي
حمدي قام وحط زبه علي كس مراته وبدأ يفرش كسها وهو بيسألها بصوت هايج:: انتي ليه بتقوليلي اتخيل حد بينكك
هيام :: نفسك انت اقولك معرص.. علشان انت معرص و بقرون ونفسك تشوف بعيونك الزب يدخل في كسي
حمدي اول ما سمع هيام بتقوله كدة راح مدخل زبه للاخر جوه كسها
هيام ::: اااااه.. ااااه.. ايه ده يخرب بيت زبك ماله بقي تخين اوي كده ليه
حمدي :: زب مين ده مش زبي انا .. انا قاعد اهو بتفرج عليكي و انتي بتتناكي.. مين اللي بينيكك
هيام :: اااه ااااه.. نكني اوووي .. نكني قدام جوزي.. خلي زبك جوه كسي اااااااه.. اووووف..
حمدي هايج من شرمطة هيام وهيموت ويسمع اسم اللى نفسها تتناك منه
حمدي :: عشان خاطري .. ارحميني وارحمي هيجاني
قولي اسمه .. عاوز اسمعك وانتي بتنادي عليه وهو مدخل زبه في كسك
هيام :: اححححح اححححح نيك الشرموطة .. نيك المتناكة في كسها اووووي.. جوزي العرص هيموت ويعرف انت مين
حمدي :: طب انا ايه
هيام :: انت المعرص بتاعي اللي واقف جنب فحلي وعنيك علي كسي وهو بالع زبه
حمدي :: بينيكك اوي ؟
هيام :: اااه اااااه.. زبك حلووو اوووي.. زبك ممتع كسي
نكني قدام جوزي المعرص.. نكني وافشخ كسي قدامه
حمدي بينيك هيام وبيطلع وبيدخل زبه جواها
هيام :: نكني خلفي بقي .. حط زبك في كسي من ورا
حمدي طلع زبه من كس هيام . اللي وقفت علي كعوب ايديها وركبها .. وكسها بقي قدام .. وهو جه من وراها وشدها عليه وحط زبه علي كسها وراح مدخله كله فيها
هيام :: اااااوي.. ارزع زبك في كسي يا مدحت
حمدي :: مدحت .. اخيرا نطقتي اسمه
هيام :: نكني نكني يا مدحت اووووي
حمدي :: مدحت ده مدير المستشفى صح؟
هيام :: اه هو .. يلا بقي نكني قدام العرص بتاعي.. نكني بكل قوتك وخليه يعرف ان زبك احلي واجمل من زبه
بقلم عادل المتميز
حمدي مسك لحم طياز هيام وبقي مدخل زبه للآخر وبقى شغال فيها نيك بكل قوته .. نيك برزع وهبد صوت الارتطام كان عالي جدا وجسم هيام رايح جاي وبزازها مدلدله لتحت رايحه جايه مع كل رزعة بتتزرع في كسها
اااااه.. ايه ده.. يخرب بيتك.. هو انت مش بتعرف تنيك اوووي كدة غير لما قرونك تترفع .. اااااه ااااه.. براحة يخرب بيتك.. اااااه
حمدي :: نفسك بجد مدحت ينيكك .. اشمعني يعني ده
هيام :: علشان سنه من سنك.. وكمان شيك وابن ناس كده
ه غير نظراته علي جسمي
حمدي :: عمرك ما قولتي يعني
هيام :: لا ماخلاص بقي .. بعد كدة انا مش ورايا حاجة غير كسي ومتعة كسي ورفع قرونك .. مش انت اللي بقالك سنين عاوزني ابقي شرموطة
حمدي :: انا مش مصدق المتعه اللي بقيت فيها
هيام :: اااااه.. ااااه.. نكني .. نكني اوووووي… مبسوط يامعرص.. كدة انت مبسوط
حمدي :: اووووي.. ياخرابي.. اخيرا مراتي عاوزه تتناك بجد
هيام :: ولسه ياقلبي .. لسه لما هتناك واجيلك بكسي المليان لبن .. واخليك تلحس لبن فحولي
حمدي طلع زبه ونزل زي الكلب علي كس هيام من ورا وبقي عمال لحس في كسها
هيام :: اااه ااااه يا معرص.. هجت ونزلت تلحس كس مراتك .. نزلت تلحس اللبن من كسها لما اتخيلت
حمدي قام بعد ما اكل كسها بلسانه وطلع ورشق زبه بقوه جوه كسها وفضل ينيك فيها لغاية ما نزل لبنه في كسها
ودي كانت المرة الأولي بعد فترة كبيرة اللي حمدي ينيك فيها هيام مرتين في نفس الليله.. والسبب قرونه
………
بعد ما دكتور فادي ظبط دماغ رودي بكاسين خمرا وقعد جنب منها يبوس فيها ويقفش في بزازها علي الهدوم وبعد ما الاتنين خلاص هاجوا علي بعض اخدها ودخل بيها الأوضة وفضل شوية واقف بيها قدام السرير بوس وتقفيش وتحسيس علي جسمها وطيازها واول ما حس انها خلاص مش قادرة تقف علي رجليها راح منيمها عالسرير ووبدأ في تقليعها الفستان
والسنتيان والكلوت وفتح رجليها وشاف كسها الناعم وبظرها اللي بارز من بين الشفرات
اتجنن من نعومتها وجمال جسمها وبزازها المنفوخة والمشدودة وحلمتها البني فاتح
باعد. بين فخادها ونزل علي كسها و بطرف لسانه وراح ممشيه علي كسها
في اللحظة دي رودي طلعت اها مكتومة من سنين
اها خرجت بوجع سنين وحرمان ومتعة عمرها ما عاشتها مع جوزها
وفادي عايش في عالم غير عالمه ومتعته وهو لسانه بيمشي بكل بطي علي كس رودي واهاتها كانت زلزال فجر نار الشهوة جواه و زبه وقف علي اخره في انتظار دك حصونها والغوص في بحورها وسخونتها
رودي فتحت رجليها وكسها ل فادي علشان يعوض احساس عمرها ما حسته بالشكل ولا المتعة دي
وضمت رجليها علي رقبتة بكل قوتها علشان يلحس كسها بدون اي رحمة او شفقة مهما صرخت من المتعة و انفاسها خرجت من صدرها
بقلم عادل المتميز
بقلم عادل المتميز
لسانة فادي بقي يتحرك بكل بطئ فوق وتحت وتحت وفوق وصباعه جوا كسها المولع يدخله ويخرجه
اااااااه يا دكتور اااااه يا حبيبي اااااه ياقلبي
لسانك حلوووو اوووي علي كسي
فادي قام وقلع الروب الشورت وزبة بان ليها
رودي شافت حجم زبه عيونها برقت وكأنها ل اول مرة تشوف زبه
زب فادي حجمه اضعاف اضعاف زب جوزها من حيث الطول او التخن تقريبآ اتخن مرتين العروق بارزة جدا يمكن تكون قربت تخرج من مكانها .. .. انتصابه يكاد
محستش بنفسها غير وهي تحت رجلة علي ركبها ماسكة زبه بيدها الأتنين تتحسسة وتلمسه وتمتع نفسها بحاسة اللمس اللي عمرها حست بقيمتها قد اللحظة دي
وقربت بشفايفها علشان تتمتع بأجمل لحظة كانت محرومة منها مع جوزها
متعة المص ورضاعه زبه المنتفخ
راحت لزبة وكانها رايحة للمياه من بعد
سنين تاهت في الصحراء
وكانت اللحظة اللي عمرها ما هتنساها في حياتها
لحظة استقبال شفايفها لزب خال
ودخولة لاعماق بوقها وقفلت عليه لحظات. هي بتمتع بوقها بحجمه وملمسه وترضعه وتمص راسة
ااااااااااه ياااافادي زبك حلوووووووو اوووووي
نفسي افضل عمري كلة امص فيه وارضع راسة
فادي :: زبي كلة ليكي يا نسرو ارضعي ومصي فيه واشبعي منة .. ومسكها من راسها وبقي عمال يدخل زبة ويخرجه وهي تمص وترضع ومش شبعانة منه
بقلم عادل المتميز
قومها ونيمها عالسرير وبقي وسطها ورجليها مرفوعين علي أول السرير وهو واقف على الأرض.. رفعها وشدها علي برا ودخل بين فخادها وزبة سيف مسنون رايح وعارف طريقة
وبدء زبة في الأقتحام الجدار ولدخول من بوابتها ذات الحصون المنيعة
زبة بدء في الدخول بين شفراتها واهاتها تعلي وتعلي وانفاسها تتسارع ونبضها بيزيد
اااااااااااااااااه يا فادي ااااااااااااااااااه زبك حلوووووووووووو اوووووووي
نكني نكني يا فادي انا عيزااااااك اووووووي
ماسكها من وسطها ورجليها بين وسطة وزبة داخل خارج بينيك فيها وبزازها بتتهز مع خبطات لحمة في لحمها
فضل فادي ينيك في رودي عشر دقايق متواصلين في الوضع ده .. وبعدين طلب منها تفلئس
رودي قامت ووقفت علي روكبها وعلي ايديها ووشها لاحيطة وطيزها وكسها ناحية فادي
فادي قرب منها وشدها لطرف السرير ومسكها من لحم طيزها الجانبي وبدء في ادخال زبة في كسها من ورا
الوضع ده رودي عمرها ماجربتة
اول ما زبة دخل في كسها من ورا... اهاتها رجعت للأرتفاع
يخررررب بيتككككك يا فادي يخرب بيت زبك بجدددد
حلووو حلوووو حلوووو
وفادي شغال ينكها ويرزع زبة بكل قوة جواها
وبزازها مدلدله بتروح وتيجي من شدة الخبطات والنيك فيها لغااية ما حس انة خلاص قرب يجبهم
طلع زبة بسررررعة علشان ميجبهاش في كسها وتحمل منة وفضلت يدعك في زبة لغاية ما زبة انفجرررر منة اللبن وغرق طيزها وضهرها
بقلم عادل المتميز
رودي مقدرتش تقوم من سيبان جسمها ونامت علي بطنها وهو نام جنبها
وكانت احلي واجمل نيكه في حياة رودي رغم انها مكنتش اول مرة الا ان نيك البيت والامان عكس النيك في المستشفي وخوفها من اكتشاف امرها
……….
قامت هيام من علي السرير ولبست الاندر بتاعها والسنتيان وولعت سيجارة وراحت الحمام ورجعت
لقت جوزها قاعد بيقرا نفس القصة
هيام :: انت لسه هتقرا القصة تاني
حمدي :: القصة حلوة اوووي
هيام :: اه حلوة .. تموت انت في التعريص.. أما اتصل بالبت فاطمة اطمن عليها
هيام :: ايه يا حبي .. ايه اخبارك في الشفت
فاطمة بصوت واطي طالع بالعافيه الحمد *** كله تمام والدنيا هادية
هيام :: اومال مالك ؟ تعبانه ولا ايه
فاطمة :: هههههه لا بس لسه قايمة من نيكه ايه عجب
هيام :: احا ؟ نيكة .. ايه انا سمعت صح
فاطمة :: اه و**** نيكة اتنكت لما كسي اتفشخ
حمدي اول ما سمع هيام قالت نيكة اتعدل وساب تليفونة وركز مع هيام وبشاور ليها تفتح السبيكر
هيام فتحت السبيكر وسألت فاطمة
نيكة ايه انتي يابت مش في المستشفي
فاطمة :: اه يا وليه في المستشفى أصل ايمن جوزي جالي المستشفى وناكني في اوضة الدكتور فادي
هيام :: **** يحرقك وقعتي قلبي .. بس هو مقالش لما كان عندنا انه هيجيلك… ايه اللي حصل
هيام كانت مفكرة او اول حاجة جت في دماغها هيجان ايمن لما كان عندهم وبسبب تحرشة بيها فهاج علشان كدة راح يريح نفسه وهيجانه في مراته
فاطمة :: ههههههه ماهو انتي متعرفيش اللي حصل
هيام بصت لجوزها وهي بتقول :: لا معرفش خير حصل
بقلم عادل المتميز
فاطمة حكت ل هيام اللي عمله الدكتور فادي فيها
وهيجان جوزها لما قالت له اللي حصل
وانه مقدرش يستناها لبكره وراح ناكها في العياده ومش بس كدة ده كمان ناكها وهو بيتخيل الدكتور احمد هو اللي بينكها
حمدي لما سمع كدة فرح جدا ووشوش هيام
وقالها .. قولي كمان اللي حصل النهاردة بينا
هيام حطت ايدها عالمايك وقالت
اقولها جوزها اتحرش بيا ؟ ازاي
حمدي :: اسمعي مني
هيام :: معلش يا فاطمة ثواني علشان جوزي جنبي هخرج واكلمك
ورجعت حطت ايدها ع الميك تاني . اقولها ازاي
حمدي :: اسمعي مني وقولي وقولي كمان انك حكيتي ليا وهجت ونكتك وانا اتخيله انه بينكك
هيام :: لا ماهي كده كده عارفة بنحكي لبعض وجوزها كمان اصلا زيك بينكها على اني انا .. مش دي المشكله
كل ده خيال يعني اقولها ازاي اللي عمله ايمن
حمدي :: اخلصي و كلميها وقولي… مالكيش دعوة
هيام :: ايوة يا حبيبتي انا خرجت اهو من الاوضة
علي فكرة فيه حاجة حصلت وعايزة اقولك عليها
فاطمة :: حاجة ايه
هيام :: طبعا انتي عارفة اني مش بخبي عنك حاجة ولا انتي بتخبي عني حاجة وقبل اي حاجة احنا صحاب جدا ومش عاوزة اللي اقوله ليكي ده يخسرنا بعض
فاطمة قلبها اتقبض وخافت وهي بتسأل
فاطمة :: في ايه .. ايه اللي حصل وقعتي قلبي
هيام :: يابت متخفيش اوي كدة .. بصي هو بصراحة كدى جوزك لما كان عندنا عنيه كانت بتاكل جسمى اكل
فاطمة :: اه .. ايه الجديد ما انا وانتي عارفين طبع رجالتنا .. دول عايزين يبدولوا علينا.. هو في ايه ؟
هيام :: يابت فاهمة بس اصله.. بصي هو بصراحة كدة جوزك دخل المطبخ وانا كنت فيه علشان يعمل قهوة لنفسه وجوزي كان في الاوضة .. بيتفرجوا علي فيلم سكس
فاطمة :: عمل معاكي حاجة ؟ اتهجم عليكي؟
هيام :: هههههه لا هو لزق فيا وحسيت بهيجانه عليا
وبصراحة كدة جوزي لما عرف عمل نفس اللي عمله جوزك فيكي .. ناكني مرتين الليله
فاطمة :: ايمن جوزي اتحرش بيكي ؟ يابن الوسخة
هيام بصت لجوزها وقالت ل فاطمة :: انتي اضيقتي ؟
فاطمة :: لا هو فيه اكتر من انه عاوز ينيكك ويخلي جوزك ينكني.. اقصد ان ابن الوسخة ده مقالش وانا اللي حكيت له
بقلم عادل المتميز
هيام :: يعني مش زعلانه بجد مني
فاطمة :: وانا ازعل منك ليه.. بصي كأني معرفتش حاجة وانا هستني ابن الوسخة ده هو اللي يقولي
بس هو كان قاصد
هيام :: اه كان قاصد وحسيت ببتاعة
فاطمة :: تمام يبقي كدة لو محكاش ليا وحيات امه ماهو عارف مني حاجة بعد كدة
وبكده نكون وصلنا لنهاية الجزء الرابع من قصة
خمس ايام في نعيم
خمس ايام من النعيم
بقلم عادل المتميز
الجزء الخامس
………
تاني يوم بعد ما شفت فاطمة خلص روحت عالبيت وكان جوزها نايم
دخلت اخدت دش بارد ودخلت الاوضة ونامت جنب جوزها وراحت في نوم عميق وبدأت تحلم بالدكتور فادي زانقها في العيادة هو حمدي جوز صحبتها وصاحب جوزها وجوزها قاعد عالكرسي ومطلع زبه وقاعد بيدعك فيه وهو بيتفرج عليها وهي
ماسكه زب الدكتور فادي ومطلعاه من البنطلون وهي مفلقسة وشغاله تمص فيه وحمدي رافع الچيبه بتاعتها ومنزل الأندر بين رجليها وفاتح طيزها ويلحس في طيزها وكسها
عيونها بتبص لجوزها اللي هايج علي مراته وهي بين الاتنين
حمدي بعد ما لحس طيز وكس فاطمة راح واقف علي رجليه وقلع بنطلونة خالص وراح وقف جنب الدكتور فادي وفاطمة مسكت زبه وبقت عمالة تدعك فيه بأيد و الأيد الثانيه ماسكه زب الدكتور فادي وبتمصه
شبعت شوية من مص زب الدكتور فادي وراحت تمص زب حمدي
حمدي حط ايده علي بزاز فاطمة من فوق الهدوم بيفعص فيهم وفادي مسك البزه التانيه
واهات ولبونة فاطمة بدأت في الخروج وهي شغاله تمص في زب الاتنين وعيونها علي جوزها
فادي راح وقف ورا فاطمة وقلعها الأندر خالص وحمدي بد هو كمان يقلع فاطمة باقي هدومها لغاية ما بقت عريانه ملط قدامهم
والدكتور فادي قلع البنطلون والبوكسر واللي باقي من هددومة وقرب من فاطمة وزب منتصب انتصاب كامل
وحمدي سند يضهره علي المكتب وفاطمة بتمص في زبه
وتبص ل ايمن جوزها اللي قام وقف جنب حمدي وفتح بأيده طيز مراته ل الدكتور فادي علشان يبدأ في التحرك وهو ماسك زبه وبدأ يحرك زبه بين فلقة طيز فاطمة
ونزولا لكسها
فاطمة بصت لورا علي فادي وعلي جوزها وهي بتعض في شفايفها
وفادي حط راس زبه علي كس فاطمة وبدأ في الدخول
ايمن قام وراح وقف جنب مراته علشان تمص زبه العايج لكن فاطمة مردتش وشاورت بالنفي وعدم القبول بدماغها و بصباعها شاورت له يبعد ويسيبها للاثنين هما بس اللي هبيـ تستمتعوا بيها وبـ لحمها الطري
فاطمة اول ما زب الدكتور بدأ في اختراق كسها الهايج
بدأت هي المحنه والهيجان وصوت اهاتها بدأ في الخروج لغاية ما زب فادي بقي بالكامل جوه اعماقها
ااااااه اااااه.. نكني نكني اووووف اوووووف
ومسكت زب حمدي وبقت بتاكل فيه وهي هايجة وزب الدكنتور فادي داخل خارج في كسها
اااااه ااااااه.. حلووو .. اووووي.. اوووو اووووو. يالهوووي. اممم اممم.. زبك حلو
بتمص في زب حمدي وتتناك من زب الدكتور وايمن جوزها زبه مولع نار علي منظر مراته وهي مفشوخة من اتنين قدامة
ايمن قام ووقف جنب الدكتور ومسك طيز مراته
ويفتحها ل ايمن اللي شال ايده ومسكها من جناب طيزها
وبقي بيدخل زبه للأخر ويسحبه ويرجع يدخله
وحمدي مسك فاطمة من شعرها ولفة في ايده
وبقي شغال يدخل زبه في بقها للاخر
الدكتور فادي بدأ يغير من طريقة نيك فاطمة وبقي بينيك بقوه اكبر .. لدرجة ان جسم فاطمة بقي بيروح ويجي وبزازها مدلدله رايحة جايه
وايمن هايج نيك عاوز يشارك معاهم حفله نيك شرف مراته … حاول تاني مع فاطمة اللي المرة دي مسكت زبه وبقت بتدعك فيه وعيونها في عيونه كلها هيجان وكلام
حمدي راح وقف جنب دكتور ايمن اللي طلع زبه من كس فاطمة وحمدي جه مكانه وحط زبه وبقي بيمشيه علي كسها وخرم طيزها وفاطمة بتقوله
نكني يا حمدي… نيكني قدام جوزي.. مش ده حلمك .. نفسك تركبني. اركبني.. يلا دخل زبك في كسي
حمدي مسك زبه وحطه علي فتحة كسها وبدأ في دخول زبه
فاطمة :: اااااه اااااه.. ايوووه كده . ايووووه.. نيكني .. نكني.. نيكني .. اووووف اووووف.. انت زبك حلو اوووي
الدكتور فادي مسك بزاز فاطمة وراح بشفايفة لشفايفها.. فضل يبوس فيهم ويعصر ب ايده ويفرك في سكساتي بزازها .. وبعدين راح قالها
تعالي يا لبوه .. تعالي يا متناكة ..
فادي نام علي الأرض وحمدي سحب زبه من كس فاطمة اللي راحت وطلعت فوق الدكتور فادي
فاطمة وشها ناحيه وش الدكتور فادي … نزلت ومسكت زبه وقعدت عليه بكسها
دخل كله جواها . وهي بتفرك في حلماتها وتشدهم وتروح وتيجي علي زبه.. تروح لقدام وترجع لورا .. وحمدي وايمن واقفين جنبها كل واحد فيهم مستني فاطمة تمسك زبه وتمصه
فاطمة مشغوله بزب فادي اللي كابس كله جواها وقاعدة عليه ورايحه جايه.. شويه راحت ثابته
وكسها بالع زبه وراحت لشفايفة.. فضلت تمص في شفايف الدكتور فادي
وحمدي قرب منها ومسك يدها وحطها علي زبه
فاطمة بصت له.. ومسكت زبه وفضلت تمص فيه شوية وايمن بيدعك في زبه
فاطمة قامت من علي زب دكتور فادي وراحت
طالعة علي سرير المرضي وفتحت كسها لجوزها
وقالت له تعالا الحس كسي يا معرص.. الحس كسي للفحول اللي بينكوني..
حمدي بسرعة كان بقي بين فخادها وبقي بيلحس كسها بكل شراهة.. طرف لسانه بين شفرات كسها وبيتحرك حوالين الزنبور بيهيجة وبينزل ببطئ علي كسها لغايه الخرم .. ويدخل جواه .. ويطلع مره تانيه ويطلع فوق لغايه الزنبور
فاطمة :: ايوووه كدة يا معرص. ايوه .. الحس كس مراتك.. الحسه ونضفة ..
فضل حمدي يلحس لغاية ما فاطمه قالت له كفايه عليك كدة. وندهت ل حمدي علشان يجي يغرز زبه في كسها.. والدكتور فادي طلع فوقها ونزل بزبه علي بقها . شفايفها اتفتحت واخدته زبه وبقت عماله تمص فيه وحمدي بيمشي زبه بين شفرات كسها وراح غارزه في كسها ودخله كله
فضل حمدي ينيك فيها .. ويبدلوا عليها هو والدكتور فادي لغاية ما الدكتور فادي جاب لبنه جوه كس فاطمة.. وحمدي بعدها دخل زبه وكمل نيك فيها وجاب لبنه هو كمان جوه كسها
وبقي منظر كسها وهو نازل منه اللبن علي السرير
وشغاله تمص ل الاتنين وتنضف زبهم منظر هيج ايمن اللي جاب لبنه عالارض
الساعه ١١ الضهر ايمن صحي مراته كانت نايمة جنبه ورايحة في النوم وسامع صوت كلام مش مفهوم .. محطش في دماغه وقال ده من التعب
خرج لقي ابنه محمود وامجد قاعدين بيلعبو كورة علي البلايستيشن
ايمن :: ايه يا ولاد هو مفيش شغل النهاردة ولا ايه
محمود :: لا احنا النهاردة اجازة
امجد :: شوية كدة خارجين نفك علي نفسنا
ايمن :: ماشي .. انا داخل المطبخ اعمل فطار اعملكم معايا ولا فطرتو
امجد :: لا احنا فطرنا يابابا
ايمن :: دخل المطبخ عمل فطار وقعد فطر وقال ل ابنه امجد يعمل له فنجان قهوة
بعد ما شرب القهوة قعد معاهم وقالهم انه هياخد مامتهم الأسبوع اللي جاي وهيطلع بيها اسبوع وانهم حابين يطلعوا لوحدهم تغير جوه وعوده
العيال اصلا فرحوا ان باباهم ومامتهم هسيبوا البيت اسبوع بحاله لوحدهم
الساعة ٣ العصر فاطمة صحيت من النوم وقعدت شوية عالسرير وافتكرت الحلم وسرحت فيه
في اللحظة اللي دخل ايمن الاوضة علشان يشوفها صحيت ولا لا فقام لقاها صاحيه وقاعدة عالسرير
ايمن :: ايه ده انتي صحيتي
فاطمة :: اه .. من شوية مفيش كام دقيقة
ايمن :: مفيش حاجة حصلت تاني في المستشفى
فاطمة :: اسكت علشان انا لسه حلمانه حلم ابن متناكة دلوقت
ايمن :: حلم ايه ؟ وحش متحكيش
فاطمة :: لا هو حلو وحلو اوي كمان
ايمن :: حلم ايه ؟
فاطمة :: حلمت ب اكتور فادي .. هما الولاد فين صحيح بره
ايمن :: خرجو.. ماله بقي الدكتور فادي.. حلمتي بيه ازاي
فاطمة :: حلمت انه هو حمدي ناكوني في المستشفي
ايمن :: بتتكلمي بجد
فاطمة :: اه بتكلم بجد .. وانت كمان كنت موجود وبتتفرج علينا .
ايمن :: ايوة بقي .. يابختي
فاطمة :: ههههههه.. تموت انت في التعريص. حتى في الحلم كانت قرونك ايه . واصله للسما
ايمن :: انا نكتك معاهم صح
فاطمة :: تصدق بقي انك في الحلم كنت هتموت وتنيكني معاهم وانا اللي رفضت وخليتك كدة تتفرج عليا
ايمن :: تصدقي ده اللي انا عاوزة فعلا
فاطمة :: مش فاهمة
ايمن :: بصي انا نفسي وقتها تبقي كدة فاجرة معايا.. يعني تتعاملي معايا كأني كلب ملوش لازمة.. تكسري عيني.. ومتخلنيش حتي انيكك معاهم .. فهماني
فاطمة :: امممم.. بصراحة مش اوي. بس تقريبا انت عايزني اكون .. زي كده.. مش عارفة اوصف
ايمن :: عايزك تبقى مسيطرة وقوية وفاجرة.. وتكوني شرموطة معاهم و تتعاملي معايا كاني مليش لازمة.. لانك كاسرة عيني
فاطمة :: انت عارف ان انا نفسي اتناك بجد
ايمن :: يعني مش هتندمي
فاطمة :: انت فعلا عندك استعداد تتقبل ده
ايمن :: يعني بعد السنين دي كلها والخيالات والامنيات جايه دلوقت تقولي هندم.. لا طبعا مش هندم
فاطمة :: ماشي .. بس خليك فاكر انت اللي عايز.. وانت اللي وصلتني للمرحلة دي . متجيش بقي تندم
ايمن :: لا مش هندم ..
فاطمة :: طيب ناولني التليفون من عالتسريحة اما اتصل ب البت هيام اشوفها في المستشفي
فاطمة :: ايه يا بنتي
هيام :: ايه ياقلبي .. كنت و**** لسه هكلمك . ماتيجوا تتغدوا معانا
فاطمة :: نتغدا معاكم :: ليه هو انتي مش في المستشفي
هيام :: لا صحيت جسمي وجعاني من نيكة امبارح وكسلت اروح
فاطمة :: ههههه ايه هو حمدي افتري عليكي ولا ايه
هيام :: ههههه اه حاجة زي كدة.. مانتي عارفة اللي فيها
فاطمة :: الرجاله بتاعتنا شكلهم ناوينها بجد
هيام :: انا الاهم عندي انتي ومش عاوزة اخسرك
فاطمة :: عارفة يابت الحوار اصلا مستحيل يحصل انا شايفة انه بس بسبب هيجانهم
هيام :: طب ولو حد فيهم اتجرأ وعمل حاجة مع واحدة فينا ساعتها هنخسر بعض
فاطمة :: لا طبعا نخسر بعض ازاي .. بعدين انا متأكدة انه مش هيتحقق على أرض الواقع ماظنش خالص انهم ممكن يقبلوها على نفسهم
هيام :: لا جوزي يقبلها.. ده ما هيصدق
فاطمة :: ههههه تصدقي حتى جوزي بقولك ايه انا هقوم البس واجيلك انا وجوزي
هيام :: خلاص هستناكي
هيام قفلت مع فاطمة وقالت لجوزها فاطمة وايمن جايين يتغدوا
حمدي :: طب ايه رأيك تلبسي الاسدال علي الاندر والسنتيان بس
هيام :: طب وبناتك اللي موجودين دول
حمدي :: مانتي ديما بيه كدة هو انا بقولك تلبسيه عاللحم
هيام :: ده اللي ناقص .. ما اقابلهم عريانه احسن
حمدي :: ياريت و**** .. طب بقولك ايه فيه حاجة نفسي نجربها
حمدي :: ايه رايك نطلب اي اكل دليفري في مرة كدة ومكنش البنات هنا وتخرجي انتي تستلمي الاولدر بلبس خفيف
هيام :: اه الفكرة دي جاتلك من الفيلم السعودي اللي اتفرجنا عليه قبل كدة
حمدي :: اه
هيام :: بس يا حبيبي و متجبش سيرة الفكرة دي تاني .. انت دماغك دي هـ تتسبب في فضيحتنا وفضيحة لبناتنا
……..
شيماء :: بس زب الدكتور فادي يابنت ابن متناكة فاجر
رودي :: الصراحة هو أستاذ في النيك
شيماء :: اه بس عارفة مين بقي اللي سمعت ان زبه ابن متناكة فعلا وزبه افجر من الدكتور فادي
رودي :: مين
شيماء :: الواد الواد مصطفي اللي علي طول في الاشاعات
رودي :: اه عارفاه الاسمراني بتاع اسوان تقريبا
شيماء :: الواد ده من اسوان ؟ دانا سمعت انه قناوي
رودي :: طب اشمعني ده اللي مجربتيش تجبيه طالما جامد كدة
شيماء :: علشان فقري مفيش من وراه مصلحة
رودي :: لا بس لو الواد جامد وهيمتعك ايه المشكله ان ده يبقي زيه زي اليوم الفريه كدة
شيماء :: فكرت فيه بصراحة بس مستنيه شوية الواد عريس جديد ومش هيكون جعان .. اونا عاوزة اللي اكون واخداه للمتعة يفشخني تحت منه فهماني
رودي :: ايوة فهماكى .. عارفة يا بت يا شيماء انا امبارح استمتعت استمتاع عمري في حياتي ما استمتعتو.. مع ان الدكتور فادي مارس معايا هنا في المستشفى بس فيه فرق بردو في شقته
شيماء :: لا هو استاذ بصراحة في النيك واحلي ميزة فيه انه بيعمل كل حاجة في الجنس وبيبسط اللي تحته.. الا صحيح اخدتي منه كام
رودي :: هو اداني ٥٠٠ من غير ما اطلب
شيماء :: حلوين .. بنتناك وننبسط وناخد كمان فلوس.. بس اوعي جوزك يقلبك فيهم
رودي :: مانا مش عارفه الفلوس دي اوديها فين
وجوزي مش بيسيب حتة في الشقة غير لما يقلبها
شيماء :: اعملي زي ما انا بعمل .. كل ما احوش قرشين احطها في دفتر التوفير. وشايله الدفتر هنا في الدولاب بتاعي
رودي :: و**** فكرة .. طب اعمله ازاي ده
شيماء :: سهله ابقي اروح معاكي
……..
فاطمة :: ازيك يا حمدي
حمدي :: الحمد ***
ايمن :: ايه ياست انتي ده انتي مش عارفة اني بغير
هيام :: ههههههه طب قول كلام تاني يتصدق
حمدي :: اه بيغير عليها بس مش مني
فاطمة :: لا بصراحة انتوا الاتنين متتخيروش عن بعض… اومال الاولاد فين
هيام ::اسراء في الاوضة بتاعتها بتغير هدومها علشان نازله لصاحبتها تقعد معاها وشادي نزل راح يشوف واحد صاحبه احتمال ينزل معاه شغل
فاطمة :: بقولك ايه ماتيجي احنا المطبخ نجهز الاكل
هيام :: ماشي يلا
شويه اسراء خرجت سلمت علي عمو ايمن وبعدين دخلت سلمت علي طنط فاطمة وبعدين نزلت لصاحبتها
فاطمة :: البت بقت عروسة ونفس اخدها لعيل من عيالي
هيام :: ياختي هو بقي فيه كدة دلوقت .. الشباب دلوقت كل واحد بيختار شريك حياته
فاطمة :: مانا عارفة بس البت مستخسرها في حد تاني والنبي هتطلع من عيني
هيام :: اللي فيه الخير يقدمة ****. قولي بقي صحيح الدكتور فادي عمل ايه
فاطمة :: اسكتي علشان انا و**** كل ما افتكر كسي ينزل مايه ولا كأنه كس بنت بنوت
هيام :: ههههههه هو احنا عجزنا يابت ولا ايه ما احنا لسه ابطال بردو
فاطمة :: اه بس ابن الكلب زبه لما دقر في طيز حسيت اوي بأنتصابه
هيام :: احكيلي بقي بالتفصيل
……
ايمن :: بقولك ايه يا حمدي.. ايه رأيك الخميس الجاي نطلع المصيف
حمدي :: انا معنديش مشكله نسأل طيب مراتك ومراتي علشان يعرفوا يظبطوا اجازتهم
ايمن :: سهله لما يخرجوا من المطبخ نبقي نسألهم
ايه مفيش جديد ؟
حمدي :: لا انا بقالي كام يوم بطلت ادخل علي الافلام.. مقضيها قصص
ايمن :: اه مانا كمان بقرا احيانا قصص بس مليش تقل اوي عليها بحب الافلام اكتر .. بس فاطمة بتحب القصص اكتر
حمدي :: هبعتلك لينكات كام قصة كدة ولاد متناكة هيخلو فاطمة دي ايه مولعة
ايمن :: ههههههه انت متخيل ان فاطمة مستنيه مني قصص.. دي ياعم هي ومراتك بايتين في سكساتي
حمدي :: اه بشوفها علي طول فاتحة المنتدي وانا كمان احيانا بدخله اقرا فيه بس انا بحس ان جوجل اسهل
ايمن :: ماهي كل القصص اللي في جوجل في الاصل من سكساتي فاطمة قالت ليا كدة
فاطمة جايبه الأكل فسمعتهم بيتكلموا عنها:: سامعة اسمي بيتقال . ايه بتتكلمو عني في ايه
حمدي :: اه اصلي بقوله ابعتلك كام لينك قصة حلوين بدل الافلام فقال انك انتي وهيام علي طول في سكساتي ومش عاوزين قصص
فاطمة :: ااااه ده حقيقي احنا اصلا هناك هي مراتك مقالتش ليك
حمدي :: لا عارف .. المهم جوزك عاوزنا نطلع المصيف الخميس الجاي
فاطمة :: معنديش مشكله .. نظبط اجازة اسبوع ولا عشر ايام انا وهيام
انتهاء الجزء الخامس ومن الجزء القادم سنبدأ في سرد الخمس ايام من النعيم
……..
خمس ايام النعيم
السادس
……..
فاضل تلات ايام علي المصيف وهيام وفاطمة اخدو موافقة بالأجازة لمدة عشر ايام تبد قبل المصيف بيوم
وكمان حمدي وايمن اخدو هما كمان اجازة من الشغل عشر ايام
…..
هيام :: طب دلوقت انا معنديش حاجة انزل بيها البحر.. ايه رأيك هوريك كام مايوه عالنت كدة وتقولي رأيك
حمدي :: ماشي
هيام فتحت التليفون ودخلت علي كام طقم مايوهات بس معجبوش حمدي لانهم مايوهات شرعيه مغطي الجسم من فوق ل تحت
حمدي :: ايه ده انتي بذمتك ده لبس بحر
هيام :: اه ده كمان مش عاجبني وخايفة يلزق في جسمي لما انزل البحر
حمدي :: بقولك ايه انا عايز حاجة كدة من اللي بنشوفها في الافلام
هيام :: ده اللي هو ازاي
حمدي :: ثواني كدة.. حمدي اخد منها الفون وعمل بحث علي المايوهات وفضل يقلب لغاية ما لقي مايوه قطعتين
حمدي :: انا بقي عايزك تلبسي حاجة زي كدة
هيام برقت للطقم ولجوزها
ايه ده ؟ انت بجد عاوزني البس ده
حمدي :: اه
هيام :: انت متخيل ده عامل ازاي وهبقي فيه ازاي
حمدي :: مانا علشان متخيل عايزك تلبسي حاجة زيه
هيام :: حمدي انت بتتكلم بجد
حمدي :: اه يابنتي والنعمة بتكلم بجد ..
هيام :: مش عارفة. هلبس ده ازاي .. لا لا اتكسف طبعا
حمدي :: احنا اتفقنا بقي اننا هنعيش شوية من نفسنا
هيام :: اه بس انزل كدة قدام الناس وابقي كدة
حمدي :: يابنتي هو نبقي لوحدنا اللي كدة . ده هتلاقي اغلب اللي هناك لابسين حاجة زي كدة
هيام :: لا و**** ده علي اساس اننا عمرنا ما طلعنا مصايف يعني
حمدي :: لا ما احنا وايمن متفقين هنروح مصيف فخم كدة .. وهو خلاص ظبط الدنيا هناخد هناك شقة كام يوم
هيام :: شقة واحدة لينا احنا الاربعة
حمدي :: اه
هيام :: لا لا مينفعش معلش.. انا عاوزة شقة لينا لوحدنا .. كدة يابلاش منها خالص
حمدي :: اهدي طيب .. انا مش عارف دلوقت انتي متنرفزة ليه
هيام :: علشان انا مش هعرف كدة ابقي براحتي.. انا عارفة انت وايمن عاوزينعا مليطة بس مش كدة يعني
حمدي :: طب خلاص سيبك من حوار الشقة دلوقت هنظبطة
هيام :: اللي هو امتي ؟ .. ده مش فاضل غير بكره وبعده رايحين
حمدي :: احنا اصلنا مش هناخد شقة غير لما نروح
يعني كدة كدة لسه مأخندناش حاجة
هيام :: ماشي بس انا بقولك اهو من قبل ما نطلع
حمدي:: خلاص ياستي اللي عاوزه هنعمله .. دلوقت هنعمل ايه في حوار المايوه
هيام :: يعني انت متأكد انك عاوزني البس حاجة زي ده
حمدي :: اه متأكد
هيام :: خلاص اشوف بس فاطمة هتنزل بكره تشتري وانزل معاها واشتريه
حمدي :: حلو واسألي فاطمة هتجيب ايه بقي
هيام :: ايه مستعجل اوي عاوز تعرف فاطمة هتلبس ايه بكره.. اعمل حسابك و*** يا حمدي لو انت عملت حاجة مع فاطمة واحنا هناك .. هتلاقيني انا اللي روحت ل ايمن وخليتو ناكني
حمدي :: يا سلام ده يوم المنى اصلا
هيام :: ماشي ابقي اعملها بس
حمدي :: انا هبعتلك بقي صورة المايوه واتس اهو
وابعتيه ل فاطمة خدي رأيها فيه
هيام اخدت الصورة واتصلت ب فاطمة
فاطمة :: ااه اااه براحة الو ايوه يا فاطمة
هيام :: احا ؟ هو انتي بتتناكي ولا ايه
حمدي بصلها اوي لما سمعها بتقول كدة وقالها بصوت واطي افتحي الاسبيكر لكنها هزت دماغها بالرفض
فاطمة :: اصبر يخرب بيتك.. اي اي .. براحة عاوزة اكلم الوليه
هيام :: قولي ل ايمن يستني ياختي لما نخلص المكالمة
فاطمة بصوت ممحون :: اصبر يا ايمن بجد ايه يا حبيبتي
هيام :: اقولك خلصي نيك وبعدين نتكلم
فاطمة :: خلاص ايمن وقف خلاص
ايمن كان في اللحظة دي مدخل زبه جوه كس فاطمة ووقف نيك فيها
هيام :: بعتلك صورة مايوه علي الواتس
فاطمة :: لحظة طيب هشوفة
الفون كان تحت المخدة طلعته وشافت النايوهات
احا .. ايه المايوه ده ؟ اذا كان جوزي دلوقت بينكني وهو بيتخيلك انتي اومال لو شاف المايوه ده
هيام بصت ل جوزها وفتحت اللسبيكر المرة دي
وقالت :: ايمن بينكك وهو بيتخيلني انا
فاطمة :: اه العرص مش بيتكيف غير وهو بينكني وبيتخيلك انتي
ايمن بصوت عالي وزبه في كس مراته اه ياهيام
هيام :: ايه ده هو انتي فاتحة الأسبيكر
فاطمة :: لا
هيام :: طب بقولك ايه انا عاوزة اسمع.. سيبي الفون مفتوح بس كأنك قفلتي معايا
فاطمة :: ماشي يا حبيبتي.. سلام دلوقت
فاطمة قفلت الشاشة وضلمتها كانها قفلت مع هيام وشاورت لجوزها ان هيام بتسمع
ووهيام سمعت جوزها بيقولها وريني المايوه اللي المتناكة دي
عاوزة تشتريه
فاطمة :: لما لما تنكني وتخلص.. يلا يا عرص كمل نيك
حمدي قرب من هيام مراته اللي ماسكة الفون وبتسمع
فاطمة ::ايمن نكني بقي
ايمن :: انا هنيك مين
فاطمة بصوت هايج هتنكتي انا
ايمن :: لا انا هنيك هيام .. هنيك صاحبتك في كسك
فاطمة :: وانا كمان هتناك من حمدي.. زبه احلي واجمد من زبك
ايمن :: رافع رجلين فاطمة لفوق وداخل ما بينهم
وحط زبه بين شفرات كسها وشغال تفريش فيه
فاطمة :: يلا بقي نكني مش قادرة .. احححح كسي مولع اوووي يا حمدي
ايمن :: انتي عاوزه حمدي ينيكك يا شرموطة .. عاوزة صاحبي ينيكك فين
فاطمة :: في كسي الشرموط ده.. عاوزه زبه يدخل جوه كسي
حمدي :: وانا كمان عاوز اعمل كدة في هيام
وبدأ ايمن في ادخال زبه في كس فاطمة
فاطمة بهيجان ومحنه اااااه.. اااااه.. زبك بيدخل جوه كسي… اااااه ااااه
في الوقت ده كان حمدي هو كمان بيقلع هيام الأندر بتاعها ودخل علي كسها وقرب منه وفتحة ولسانه بقي بين شفرات كسها وبيلحس فيه
هيام حطت الفون جنبها علي المخده وبتسمع هيجان فاطمة اللي جوزها بينكها علي انها هي
وبدأت اصوات محنتها في الخروج بسبب طلوع ونزول لسان حمدي علي كسها
اه اه ااااي .. ااااي .. حلو حلوو
زب ايمن داخل خارج في كس فاطمة وايده ماسك رجليها وشغال يدخل ويطلع زبه
اااااححححح. احححححح.. يالهوي لو حمدي هو اللي بينكني كدة.. يالهوي.. اي اي اي اووووف احححح
في نفس اللحظة كان حمدي قلع كل هدومة وهيام كمان ملط .. وحمدي نايم فوقها وزبه بين فخادها وشفايفه ترضع في بزازها
حمدي هايج اوي وهو سامع فاطمة بتتمني تتناك منه
ويمص ويرضع في شفايف هيام وهيام ايديها من تحت ماسكه زب جوزها و متخيله ان اللي فوقها ايمن
حطت زبه علي فتحة كسها وحمدي بدأ يدخله وينيك فيها
وفاطمة طلبت من جوزها يقوم ينكها في طيزها
قامت بعد ما ايمن شال زبه من كسها وفلقست
وايمن نزل علي ركبه وبلسانه بقي بيلحس كسها وخرم طيزها وفاطمة هايجة وبتترجاه يدخله في طيزها
يلا بقي يا ايمن .. طيزي جعانه
ايمن :: انا مش ايمن يالبوة .. انتي نسيتي مين اللي بينكك
فاطمة :: اه انت حمدي.. حمدي فحلي وانا لبوته
ايمن تف علي زبه وعلي خرم طيزها وحط الراس
فاطمة :: اححححححححححححححح
مش قادر يا ايمن اااااااااااااااااااووووووووف.. يلا دخل زيرك بجد في طيزي
اوووووووووووووووف
ايمن عمال ينزل بجسمة ويضغط علي زبه لغاية ما الراس بقت جوا طيزها
فاطمة :: نكني يا حمدي اااااااااه نكني في طيزي اوووووووي
ايمن :: زبي عاجبك ياقلبي ..
فاطمة :: زبك مجنني وتاعبني وممتعني
ايمن :: انا بنيكك في طيزك حاسه انك ممحونة وهايجة
فاطمة :: انا ممحونة اوووووي يا ياحمدي ومش عايزه زبرك يطلع من طيزي
فاطمة :: ايووة كدة. دخله كله في طيز لبوتك.. نيك مرات صاحبك يا حمدي.. نيك الشرموطة
انا هايجة اوووي . ااااه ااااه زبك حلووو اوووي في طيزي.
ايمن دخل زبه للاخر وبدأ ينيك في مراته الهايجة والممحونة برقة وحنيه .. شوية وطيزها بدأت توسع والدخول والخروج بقي فيه زفلطة وفاطمة بتدعك كسها من
اااااه. حلوووو كدة .. نكني بقي اووووي يا حمدي افشخني .. انا شرموطة ليك ياقلبي
فضل ايمن ينيكها ويرزع زبة في طيزها بكل قوتة وهي ممحونة وعايزة اكتر
فضل ينكها ويعزف الحانة علي طيزها الهايجة لغاية ما قالتلة .. انا عايزة اقعد علي زبك واتنطط عليه
ايمن قام من عليها وراح نايم هو علي ضهرة وهي طلعت فوق منة وقعدت علي زبة
وضهرها كان له
مسكها من تحت طيزها وهي طالعة نازلة علي زبة وايدها علي السرير ساندة نفسها
فضلت فاطمة تطلع وتنزل علي زبة .. وتقعد شوية وتحرك كسها وهي لابسة زبة جوها شمال ويمين
خبرتها في الجنس كانت عامل اساسي في تهيج جوزها ورفع قرونة وقرون الجانب التاني حمدي
اللي بينيك مراته هيام وهو بيتخيل ايمن اللي بينكها
حمدي :: قومي يا متناكة عاوز انيكك في الوضع الخلفي
هيام :: حاضر
هيام قامت وفلقست وقالت يلا بس تنكني في كسي
حمدي :: حاضر يا شرموطة .. بس انتي كمان هتتخيلي ايمن اللي بينكك في كسك
هيام :: انت ايمن من ساعة ما لحست كسي
وانا رافعة قرونك .. يلا بقي حطه في كس هيام حبيبتك.. ماع زبك في كس اللبوة مرات صاحبك المعرص
حمدي :: وهو كمان معرص وهيخليني انيك مراته
هيام :: حط زبك بقي . هايجة
هيام رفعت وسطها لفوق شوية ومسك وحمدي زبه وبقي عمال يمشيه علي كسها من ورا
اااااااااااح ااااااااااااح الحركة دي بتجنني
هيام بتخليني عايزة اخد زبك بأيدي واحطه في كسي واقفل عليه جامد
حمدي :: انتي متناكة اوووي وعايزه زب 24ساعة في كسك
هيام :: طب يلا دخل زبك في كسي ونكني
حمدي حط زبه علي باب كس هيام وراح مدخلة براحة
هيام :: ياخررررررابي ياخرااااااااابي اوووووووف اوووووووووف
نكني يا ايمن نكني ياحبيبي
حمدي :: اتخيلي اننا في المصيف وايمن صاحبي بينيكك وانتي مش قادرة تتأوهي ولا تطلعي صوت علشان خايفة ان انا حد احس انك بتتناكي
هيام :: وانت مش راحم كسي وعمال ترزع فيا بزبك جامد وانا اقولك براحة براحة يا يا ايمن .. وانت تشتمني وتقولي بس يا شرموطة مش عايز اسمع كلمة براحة
حمدي :: ايوه وبعد ما افشخك نيك هروح شايلك وانيمك علي طرف السرير واحشرو في كسك
وانتي فاتحة رجلك وعمالة تدعكي في بزازك بأيدك
هيام :: واقولك تعالا الحس كسي. اللي انت فشختة
حمدي :: وانزل علي ركبي واشدك لطرف السرير والحس الحس احلي كس في الدنيا
هيام :: كسي ولع اوي .. كسي هاج اوي .. انزل بقي الحسة يا قلبي
حمدي شال زبه من كس هيام. وراح نزل علي ركبة وراها وهي مفلئسة وبقي بيحرك لسانة علي كسها وخرم طيزها
وهي عمالة تفعص في بزازها وتتلوي وتتأوه من المتعة
وبعدها راح نايم علي ضهره وخلاها تقعد علي زبره
هيام :: احححححححح احححححححح كسي ولع ولع يا ايمن
فضلت هيام تنزل وتطلع علي زبر حمدي لغاية ما راح ماسكها من وسطها وبقي عمال يطلع بوسطة لفوق ويدك كسها بزبه لغاية ما زبه انفجر باللبن في كسها وراحت نايمة علي صدره من التعب اللي بقت فيه
فاطمة :: اححححححح اححححححح
كسم زبك ياحمدي ... كسم كدة بجد ... ايه الجمال والمتعة دي .. انا طيزي بتحرقني اوووي. نكني جامد اااااااه اااااااه ايوه كدة ايوة كدة .. ارزع زبك جامد في طيزي.. بقولك جامد ااااااااخ اااااااااااخ
ايمن :: يخرب بيتك. انتي ايه بلاعة ...
فاطمة :: نيك يابن المتناكة اوووووف.. اححححح
حاسه اني هايجة اوووي
فاطمة فاشخة كسها بصوابعها وايمن فاشخ طيزها بزبه
وشغال فيها نيك لغاية ما حست انه خلاص هيجبهم
فقالت له جبهم في طيزي.. خلي طيزي المتتاكة دي تشبع من لبنك ..
ايمن مسكها بكل قوته وهو بيدخل زبه للأخر وحسمه اتخشب وبقي بينطر لبنه جوه طيزها
بعد ما جاب لبنه وطلع زبه فاطمة اخدت زبه في بقها وبقت شغاله تمصه
بعد ما خلصت فاطمة مسكت الموبايل ولقت المكالمة لسه شغاله
فاطمة :: الو
هيام :: صباحيه مباركة
فاطمة :: ههههههه سمعتي
هيام :: اه وعملنا معاكم احلي واحد
فاطمة :: ههههه عارفة اقولك علي حاجة.. احنا كمان كنا فاتحين اللاسبيكر وكنا سامعينكم
هيام :: كنت متأكدة و**** ههههههه بس النيكة دي ايه نار
ايمن :: سلميلي عليها
فاطمة :: سمعتي ؟
هيام :: ههههه اه سمعت **** يسلمه .. مقولتيش بقي رأيك ايه في المايوه اللي عاوزني حمدي اشتريه
فاطمة :: لحظة طيب خليكي معايا
فاطمة فتحت الواتس وبرقت وهي بتروي ايمن المايوه اللي قال بصوت عالي
**** عليك ياحمدي .. هو ده الكلام
فاطمة :: ههههههه ايمن عجبه المايوه
هيام :: انا عاوزة رأيك انتي
فاطمة :: مكشوف اووي ده هتلبسيه ازاي هناك
هيام :: جوزي اللي عاوزني البسه.. اوماال انتي هتشتري ايه
فاطمة :: احنا هننزل بكرة يا ايمن بس انا لا مش هجيب زي ده
ايمن :: ليه ؟
فاطمة :: لا مستحيل انا البس حاجة زي دي
هيام :: نعم ياختي ؟ لا ماهو هنبقي زي بعض يا اما مش هشتري انا كمان مايوه
فاطمة :: لا انا هشتري مايوه مقفول
ايمن :: يابنتي لو علي الناس وكدة ف احنا رايحيين مصيف تقدري تقولي كدة انه انه .. بصي اوبن مايند
فاطمة :: لا لا انا هجيب حاجه مقفوله
هيام بصت لجوزها وتقوله يعني هي تجيب مقفول وانا اللي اجيب مفتوح
ايمن :: طب عندي اقتراح ايه رأيكم تشترو الأتنين
وهناك تقررو هتلبسوا ايه
هيام :: ماشي حل حلو ده
حمدي قام وحضن هيام وهو بيقولها :: لا هتشتري اللي قولتلك علشان خاطري
هيام :: بصي احنا بكره ننزل ونشوف هنشتري ايه
………
تاني يوم
علي العصر كدة هيام نزلت وقابلت فاطمة علي اول الشارع بتاعها وراحو محالات ملابس داخلية واشتروا حبه كلوتات وسنتيانات وراحو المحل اللي بيبع ملابس البحر
وهناك هيام عجبها كام طقم بحر قطعتين
اشترت اتنين مش واحد و لكن فاطمة كانت عند رأيها رغم ان هيام حاولت تقنعها لكن كان اصرار فاطمة علي المايوه المقفول اصرار مفهوش رجوع
مش تدين لكنها كانت خايفة من نظرات الناس عكس هيام اللي كان فيه رغبه في انها تتحرر من قيودها
وقالت في نفسها ايه المشكله طالما جوزي عاوز كدة وانا هكون في مكان محدش يعرفني فيه خلاص
اشترو اللي نزلو علشانه وفاطمة اتصلت بجوزها
فعرفت حمدي عندهم
هيام وفاطمة راحو علي بيت فاطمة وكانوا متفقين محدش فيهم هيطلع المايوهات ل جوز التانيه
وفعلا لما روحوا حاول حمدي وايمن انهم يشوفوا الاطقم دي لكن لا هيام وافقت ولا فاطمة
فاطمة :: بقولكم ايه انا عندي فسيخ ايه رأيكم نتغدا فيسخ
حمدي :: اوووبا بقي انا اصلا بعشقة .. فيه بصل ؟
هيام :: انا هاجي معاكي
فاطمة :: تيجي فين بالهدوم دي .. ادخلي البسي اي حاجة من الدولاب بتاعي
هيام :: ماشي
هيام دخلت الأوضة قلعت اللبس بتاعها واختارت ترنج من بتوع فاطمة وبعدين بصت علي السرير بتاع فاطمة وايمن وسرحت بخيالها وشافت نفسها نايمة عالسرير وايمن شغال بوس فيها وتقفيش واحضان وايده بتدعك في كل جسمها
فاقت من خيالها علي صوت فاطمة :: ايه يابنتي واقفة سرحانه
هيام :: ها . خلاص اهو هلبس
فاطمة :: طيب الدولاب اهو قدامك نقي اللي يعجبك منه وانا علي ما تخلصي اكون ظبطت الاكل
فاطمة خرجت وهيام قلعت ويدوب لسه بتحط رجليها في بنطلون الترنج كان الباب اتفتح تاني بس المرة دي ايمن
بص عليها وشاف لحم طيازها البيضة وجسمها اللي زي الشمع
ايمن :: اوووبا
هيام بترفع البنطلون بسرعة وهي بتقوله ب انفعال
انت ايه اللي دخلك
ايمن :: انا فكرت فاطمة هنا .. خرج وقفل الباب وراه
وهيام لبست الترنج وخرجت ومتكلمتش خالص
دخلت المطبخ وباين علي وشها ان فيه حاجه
فاطمة فضلت تسألها في ايه فتقولها مفيش٧٢ؤم٩خؤ٩ؤم
لغاية ما قالت لها وقالت جوزك احرجني رغم انه عارف اني في الاوضة.. وان الهزار بينا اين كان مين،فعش يخليه يوصل للمرحلة دي
فاطمة تأسفت لها وقالت انه اكيد ميقصدش
وبعدين قلبت الكلام بهزار وقالت اومال يختي لو حصل اللي هما عايزينه هتعملي ايه
هيام فكت ابتسمت وقالت يابنتي دول كبريهم كلام . هو الكلام عليه جمرك.. بعدين قالت ولا ممكن
فاطمة بضحك وقالت مش عارفة بس شكلهم واخدين الموضوع جد ..
هيام :: بقولك ايه سيبك .. ادينا هنشوف بكره
فاطمة :: علي رأيك
طلعو بالاكل وفاطمة طلعت من التلاجة الساقع
قعدا اتغدو وبدأت هيام تلم في الاطباق وهي موطيه
عين ايمن علي طيز هيام وحمدي واخد باله
علي ما هيام لمت الاطباق ودخلت المطبخ ورجعت مرتين تلاتة كان أيمن فاضل تكة ويقوم ينيك هيام قدام جوزها من شده هيجانه عليها ده غير منظر لحمها بالكلوت والسنتيان جوه وهى بتغير هدومها كان مخليه على آخره عليها
فاطمة عملت الشاي وخرجت وقعدوا الاربعة ايمن قال
بقولكم ايه ايه رأيكم نستغل عدم وجود الاولاد ونبدل دلوقت انا اخد هيام وادخل بيها اوضتي . وانت ياحمدي تاخد فاطمة تروحوا اوضة الاولاد
حمدي :: بس ياخول
هيام :: هو انتي ياعم الحج مفيش غير الموضوع ده في دماغك هي ايه فاطمة مش ماليه عينك
فاطمة :: الرجاله كلها كدة يختي ميملاش عينها غير التراب
ايمن :: طب اسألي حمدي كدة نفسك ولا لا ٠
هيام :: ماهو انتوا الاتنين زي بعض قرونكم مرفوعة
حمدي :: ههههههه لا و****
هيام :: ايه تنكر
حمدي :: لا منكرش .. وايه رأيك بقي طالما احنا الاتنين قرونا مرفوعة انا موافق ودلوقت
هيام :: لا و****.. طب بكره نشوف مش متفقين في المصيف هتعملو ده.. لو انتوا قد كلمتكم وتقبلو ده علي نفسكم احنا موافقين
حمدي :: طب ناخد رأي فاطمة
فاطمة :: اذا كنتوا انتوا يارجاله موافقين ان ستاتكم
تبدلو انتوا عليها .. احنا هنقول لا
ايمن :: بس حلو ده.. يكش بس مترجعوش في كلامكم بكره
هيام وحمدي اخدو قعدتهم عند ايمن وفاطمة وروحو البيت واتفقوا علي انهم هيروحوا كلهم بـ عربية واحدة عربية أيمن ويمشوا على الفجر
………اتقابلو الصبح كلهم وركبوا عربية ايمن وطلعو علي الاسكندرية
هيام وفاطمة ركبو من ورا وحمدي ركب جنب ايمن
وفضلو طول الطريق ايمن وحمدي يتكلمو بهزار علي موضوع التبادل ده وطبعا وصل موضوع الهزار الى تحدي
هل فعلا حمدي وأيمن هيقبلو علي نفسهم ان كل واحدة فيهم بتتناك من صاحبه وكان رد الاتنين بقبول التحدي
اول ما وصلو الاسكندرية في المكان اللي فيه المصيف ايمن وحمدي اخدو هيام وفاطمة وراحوا كافيه قعدو فيه وسألو عن شقق بتتأجر ودلهم واحد علي حد
في مكان قريب من الكافيه هيوفر ليهم اللي عايزينه
ايمن اخد رقم تليفون الراجل وكلمه وقاله انه مستنيه في الكافيه
الراجل مفيش تلت ساعة كان جالهم وقعد معاهم
وحاول حمدي يقنع هيام وفاطمة ان الشقتين مكلفين لكن كان واضح ان الاتنين متفقين مع بعض علي موضوع الشقتين ومكنش قدام حمدي وايمن غير الموافقة
ايمن طلب قبل ما يدفعوا الفلوس للراجل انهم يرحوا الاول يشوفو الشقق
وفعلا قاموا الاربعة وراحو شافو الشقق وكان احلي حاجة فيهم ان الشقتين قدام بعض
اتفرجو علي الشقتين وعجبتهم ودفع ايمن وحمدي للراجل فلوس خمس ايام
وبمجرد ما الراجل مشي ايمن راح ماسك ايد هيام
هيام اتفاجئت
ايمن :: انا اهو قد اتفاقي وهاخد هيام علي الشقة بتاعتنا
ف حمدي كمان مسك ايد فاطمة وقال وانا كمان هاخد فاطمة وادخل بيها
فاطمة وهيام بيبصوا لبعض وكل واحدة بتبص لجوزها
ف أيمن قال :: ايه مش قد كلمتك ولا ايه
ف هيام بصت لجوزها لكنها تفاجئت ان حمدي اخد فاطمة وسحبها من ايدها ورايح بيها علي اتجاه الاوضة وفاطمة هي كمان بتبص لجوزها اللي هو كمان شد هيام وخرج وراح بيها علي اتجاه باب الشقة
والهزار فجأة تحول لجد
ايمن خرج وهو ماسك ايد هيام اللي وقفت وهي مذهوله
هيام :: ايه ده هو انت رايح بيا علي فين
ايمن :: ايه هو انتي مش قولتي امبارح انك انتي وفاطمة موافقة لو احنا موافقين
هيام :: اه بس انا متوقعة انكم بتهزرو
ايمن :: لا طبعا.. علي فكرة حمدي دخل ب فاطمة الاوضة .. وشد هيام اللي بصت ع الشقة باستغراب وهي مش عارفة تروح معاه ولا ترجع الشقة
تفكير لمده ثواني وايمن بيشدها من ايدها لكن رجلين هيام تقيله عالارض مش عاوزة تمشي معاه لكن ايمن واحدة واحدة بياخدها لناحيه الشقة
وفجاءة هيام لقت نفسها جوه الشقة والباب اتقفل عليهم وهي وايمن بس اللي جوه الشقة وجوزها حمدي قبل بالفعل علي مراته انها تتناك من غيره
وحست ان الموضوع مش سهل زي ما كانت متخيله
وانها بعد العمر ده كله والعشرة بينها وبين جوزها
ازاي جوزها يقبل ده علي نفسه وفي عز شعورها بالصدمة كان ايمن موفقها من تفكيرها وهو حاضنها وزنقها بينه وبين باب الشقة وبيبوس فيها
الصدمة شلت تفكيرها واردتها وشلت حتي مقوامتها
وايمن ايده رايحة جايه علي جسمها .. علي بزازها وعلي بطنها وشفايفة راحت لشفايفها بوس وتمص وايده نزلت ل بين فخادها ولمس كسها
في اللحظة دي هيام مسكت ايده وحاولت تبعدها عن كسها لكن ايمن زنقها اكتر علي الباب وايده دخلت اكتر بين فخادها ومسك كسها وهو بيقولها
اخيرا .. اخيرا انتي متعرفيش انا مجنون بيكي ازاي.. اخيرا بقيتي بتاعتي .. وشفايفه كملت مص في شفايفها وصباعه دخل بالفستان والاندر وبقي جوه كسها
هيام سلمت له وبعدت ايدها عن ايده وراحت ببطئ وهي بتترعش علي زبه اللي كان واقف تحت البنطلون
واول ما حست بيه جسمها اترعش واتنفض وحست بهيجان يسري في جسمها
ايمن شالها ودخل بيها اوضة النوم ونيمها عالسرير
ونزل علي رجليها يبوسها
فضل ايمن يبوس في رجليها وهيام حطت ايدها علي وشها وسلمت جسمها ل ايمن يعمل كل اللي هو عايزه فيها.. هي كمان كان نفسها تتناك منه كان نفسها تحس بيه وهو فوقها كانت مستنيه اللحظة اللي الخيالات تصبح حقيقة وتحس بزب ايمن وهو بيدخل جوه كسها
ايمن باس رجليها وصوابعها وطلع بين فخادها دخل تحت فستانها ووصل لغايه كسها .. باس كسها من فوق الاندر وسحب الاندر من الجنب وبقي شغال يبوس كسها
وهيام بصوابعها ماسكه في الملايه وبتحاول تستحمل متعة احساسها الزياده بالهيجان لكن كانت المتعة اقوي من انها تتحملها وجسمها بدأ بالتفاعل مع حركة شايف ايمن علي كسها.. واول ما ايمن طرف لسانه لامس كسها حست بكهربا وجسمها كله اترعش
واحست بهيجان في بزازها ومقدرتش تستحمل وايدها راحت تعصر في بزازها وصوت اهاتك بدأ بالخروج
اااه ااااه .. اييي اييي
ايمن قلع هيام الاندر وبص علي كسها
اتفاجئ من جمال كسها وبياضة ومقلبط ومليان وشفايفة كبيرة . وزنبورها طالع من بين الشفايف.
نزل عليه بشفايف كسها واخد الشفايف وبقي بيمص فيهم
وهيام بتعض في ايديها وتتلوى من هيجانها
في الجانب الأخر كانت فاطمة مكسوفة وخايفة وقاعده على السرير وحمدي قاعد يحاول يقنعها ان ايمن جوزها دلوقت مستمتع مع هيام وانها هي كمان لازم تستمتع زي ماهما بيستمتعوا دلوقت
فاطمة كانت أكثر جرأة وإقدام علي الممارسة مع حمدي
لانها متأكدة ان جوزها فعلا زمانه بينيك هيام
ولما اتأكدت ان جوزها وهيام فعلا طولو ومرجعوش ف اكيد هما دلوقت بيمارسو مع بعض الجنس
بصت ل حمدي وعنيها جت في عنيه
وحمدي :: بصي انا عاوز اقولك اني من زمان وانا ب ب تمناكي و بحلم بيكي ووافقت على عرض ايمن علشان انا امنية حياتي اني اطولك .. انا مش عايزك تبقي مجبرة
فاطمة :: وانا كمان عاوزاك وطالما ايمن مستمتع مع هيام انا كمان هستمتع معاك وهسيبك تستمتع بيا
فاطمة وقفت قدام حمدي وقربت منه
وحط ايده علي وسطها وهي اخدت شفايفة بين شفايفها راحت معاه لواقع من الخيال
بوس ومص ورضاعة في شفايف بعض وايدها نزلت تحت ومسكت زبه وبقت عمالة تدعك فيه وحمدي ب يترجاها تسيبة وتنزل لكنها مكنتش حتى بترد عليه .. وايدها عمالة تروح وتيجي علي زبه اللي وقفة في ايدها وقربت منه
ولذقت بجسمها في جسمة وايد راحت تحسس علي صدره
قصة بقلم / عادل المتميز
حمدي حس بهيجان قدم لمساتها لجسمة ولزبه
ومحسش غير بشفايفها بين شفايفة وايده راحت لبزازها وبقي شغال يفعص ويدعك فيهم
واخدها علي سريرة ونامت ونام فوق منها وجسمة بقي فوق جسمها
وبقي عمال يحسس علي كل جسمها وفاطمة ضمته ليها وبتاكل بشفايفها في شفايفة
نزل تجت رجليها ورفع فستانها وكشف عن فخادها البيضا والمتناسقة وشاف بعنيه كلوتها الغرقان من مياه كسها المولع
بصوابع نزل الكلوت وطلع بلسانة يلحس كسها فاطمة مش في وعيها وصوابعها بين خصلات حمدي تشد فيهم وتطلع بكسها لفوق علشان تحس بلسانة اللي رايح جاي زي التعبان
وعمالة تدوس علي راسة واهاتها بتخرج من صدرها نار
اااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااه
رفع رجليها علي اخرها وفرد لسانة علي كل كسها وبقي بيلحسه وفاطمة بتتأوه من المتعة واللذة اللي هي فيها
وبعد مدة من لحس كسها ومص زنبورها الهايج .. قام وحط زبه علي كسها ونام فوق منها
وراح شفايفه علي شفايفها وبقي يمص ويبلع ريقها
قومها وقلعها الفستان والسنتيان .. ونام فوق منها مرة تانية . وزبه علي كسها بين شفراته. ....وشفايفة بتاكل في شفايفها
رفع وسطها حبة وضبط راس زبه على فتحة كسها ونزل واحدة واحدة بزبه المنتصب علي فتحة كسها وبدأ في الأنزلاق وفاطمة حضناه بأيده وبضمة لها جامد وبتتأوه تحت منة
ااااااااااححححححححححححححح. اوووووووووووووف اوووووووووووف
يالهوووي يالهووووووي .. ايه الحلاوة دي اااااااااااااااااااااااااااه
حمدي طالع نازل بزبه في كس فاطمة الممحونة تحت منة. وكل شوية ينزل لحلمات بزازها يرضعهم ويعضعضهم بسنانة عضعضة خفيفة
قومها وخلاها تنام علي بطنها ونام فوق منها وحط زبه بين فلقة طيزها ونزل بكل جسمة عليها وبقي عمال يحك زبه في خرم طيزها من بره..
اااااااااووووووووف ااااااااااااااااااووووووووف.. مش قاااااادرة
رفع وسطة لفوق وهي وقفت علي ايدها وركبها ( وضع الكلبة ) ولذق فيها من ورا
وزبه عارف مكانة راح علي كسها المنفوخ
من الخلف واستقر علي فتحتة
مسكها من جنابها وبقي يضغط بزبه وجسمه عليها وزبه بيدخل فيها وهي ماسكه بزاها المدلدلة لتحت وعمالة تفعص فيهم وتفرك في حلماتها وعض علي شفايفها من المتعة
ااااااحححححححح اااااححححححححححححححححححححح
نكني . نكني اوووي يا حمدي .. زبك حلووو اوووووي اووووي
حمدي لذق فيها وهو حاشر كل زبه في كسها ومسكها من بزازها وبقي عمال يزق بزبه في كسها اكتر واكتر وفاطمة عمالة ترجع بطيزها عليه اكتر علشان يفضل ينيك في كسها المحروم ويشبعة نيك
فضل حمدي ينيك في فاطمة في الوضع ده اكتر من تلات دقايق وبعدين قرر انه هينكها في طيزها ولانه محروم مع هيام من نيك الطيز ف مصدق انه هينيك فاطمة اللي بتعشق نيك الطيز
بل زبه وخرم طيزها بريقة وبدأ يدخله فيها
واول ما زب حمدي بقي كله جوه طيزها
حمدي بدأ يسحب زبه براحة وفاطمة بتعض علي شفايفها من الوجع وعملت زي ما حمدي طلب منها وبقت عمالة تدعك في زنبورها بصوابعها.. وبدأت تحس بحالة هياج عمرها ما حست بيه قبل كدة والأحساس بالمتعة بقي اكبر من الوجع
حمدي فضل ينيك في طيز فاطمة براحة وبشويش وزبه شوية شوية بقي بيدخل ويخرج بسهولة عن الأول واهات فاطمة بدأت تذيد
بعد ما حمدي فشخ فاطمة نيك في طيزها سحب زبه وراح طلب منها تقف علي السرير وتتشعلق في رقبتة
حمدي وقف علي الأرض وراح شايل فاطمة وهي اتشعلقت في رقبتة وزبه من تحت مستني كسها المولع
وفعلا حمدي نزل فاطمة علي زبه وراح راشق زبه في كسها وهو شايلها
وبقي عمال يرفعها وينزلها علي زبه وهي ماسكة في رقبتة وهايجة وممحونة علي الأخر
فضل حمدي ينيك في فاطمة وهو شايلها وبعدين راح منيمها علي السرير وهو فوق منها وبقي بيرزع زبه في كسها بكل قوة لغاية ما جسمه كله اتشنج ونطر لبنه في كس فاطمة ودي المرة الوحيده في حياة فاطمة اللي لبن راجل تاني ينزل في كسها.. لا دي اول مره في حياتها كلها اللي واحد اصلا يمارس معاها الجنس غير جوزها
في الجانب الاخر
……..
ايمن فتح رجلين هيام علي اخرهم وقلع هدومة كلها ودخل تاني يكمل لحس في كس هيام وبعدين جه ينيك هيام اتفاجئ انها طلبت منه تمص زبه
هيام قامت وقلعت كل هدومها ونيمت ايمن علي ضهره ونزلت علي ركبها وشها ناحيه زب ايمن وطيزها وكسها ناحيه وش ايمن
نزلت وقربت من زبه ومسكته بأيدها وهي بتتأمل زبه
ونزلت عليه تبوس فيه وتمصه وايمن بيلعب في كسها من ورا بصوابعة..
هيام هاجت وبقت بترضع زب بهيجان عمرها ماكانت حاسه بيه قبل النهاردة.. ونزلت لبيضانه وبقت عماله تلحس فيهم وتطلع تمص زبه وايمن دخل صوابعة في كسها من ورا وبقي شغال ينيك بصوابعه فيها
قامت وطلعت فوق زبه ومسكته بأيدها ونزلت عليه
واخدت زب ايمن جوه كسها .. قعدت ومتحركتش وخرجت اهاتك من صدرها نار
اااااه .. ااااه.. اووووف اووووف.. ياخرابي عالمتعة.. مش مصدقة ان زبك اخير بقي في كسي
ايمن :: ولا انا .. كأني في حلم .. اخيرا بنيكك انتي .. واخيرا حمدي بينيك مراتي
هيام :: انتوا احلي معرصين في الدنيا.. دانا مش همنع كسي تاني من المتعه
هيام بتنفخ من اللذه اللي هي فيها وبدأت تتحرك علي زبه وتطلع وتنزل وايدها سانده علي بطنه وايد ايمن بتفعص في بزازها
شوية من النيك في الوضع ده تطلع وتنزل وترجع لورا وتيجي لقدام .. قامت بعد ما شبعت من الوضعيه دي
ونامت له علي ضهرها وهي بتقوله
يلا يا معرص.. نيك بقي مرات صاحبك اللي بينيك مراتك دلوقت وزبه فاشخ كسها. يلا وريني هتعمل ايه في كسي
ايمن :: دانا هطلع عين ام كسك المتناك ده.. ايمن نزل علي ايده الأول وفضل يلحس في كسها قبل ما ينكها
فتح رجليها وبلسانة وبقي عمال يلحس كسها هيام مش قادره خالص وحاطة ايدها علي وشها وبتعض بسنانها علي شفايفها
قصة بقلم / عادل المتميز
مش قادرة يا ايمن ... مش قادرة حرام عليك
ايمن :: ممممم مممممم كسك جميل اوووي جميل اوي هيام
هيام :: كفاية ابوس ايدك مش قادرة ااااااااااخ ااااااااااااخ .. يالهوووي يا ايمن يالهووووي
احمد فضل يبوس ويلحس بلسانة في كس هيام وبعدين راح قايم ودخل بين فخادها
واخدهم بين شفايفة وبقي عمال يمص فيهم وهيام بأيدها شغالة تحسي علي ضهره وعلي طيزه
وتدوس عليه علشان تحس بزبه اللي كان نايم علي كسها
ايمن طلع لشفايفها وبقي شغال يبوس فيها وهو بيحك زبه اللي بقي واقف زي الصقر وراسة علي فتحة كسها
اااااااااه اااااااااااه .. حك زبك اوووي في كسي ااااااااااااه
ايمن رفع وسطة لفوق ووجه راس زبه علي فتحة كسها وهي من تحت مسكتة علشان يدخل فيها مظبوط
وبدأ ايمن في انزال زبه جواها وهي عماله تتمنيك تحت منه
احححححححح اححححححححح
كسي .. كسي ولكني اووووي اووووووووف
ايمن :: دانا هنيك كسك المتناك ده وهخليه يورم النهاردة
هيام :: طب نكني اوووي .. نكني ياراجل بقوة .. ااااااااااااخ اااااااااااخ
ايوووووه كده .. حلوووو حلوووووووو
ايمن :: زبري ولا زبر جوزك يا هيام
هيام :: لا زبك انت طبعا اححححححححح
اديني .. اديني جامد اااااااااااااخ
ايمن :: كدة ... كدة حلو ..
هيام :: ايووووه .. حلووو. حلووووو اوووووي
ايمن بقي عمال ينيك في هيام وزبه داخل طالع في كسها
لغاية ما هيام حست انه خلاص هيجبهم
راحت حضناااه اوي وهي بتقوله
هاتهم يامعرص في كسي .. نزل لبنك في كس مرات صاحبك.. جيب جيب يا ايمن لبنك .. ااااه ااااه.. لبنك سخن اووووي ..
وهنا خلصنا الجزء السادس من قصة
خمس ايام من النعيم
خمس ايام من النعيم
بقلم عادل
…….
الجزء السابع
………
حمدي :: مبسوطة
فاطمة :: بجد ؟
حمدي :: اه بجد
فاطمة :: اوي اوي اوي.. بص هو انا كنت خايفة من حاجة كدة بصراحة.. هو انا كنت متأكدة انكم انت وايمن واخدين موضوع التبادل ده بجد وعارفة انه كان هيحصل
بس مكنتش متوقعة اول ماهنوصل بس المهم بقي اللي كنت خايفة منه بعد ما يحصل انا هحس ب ايه
حمدي :: اه فاهم تقصدي الندم
فاطمة :: اه والمهم اني حاسه اني مبسوطة
حمدي :: بس هي هيام مجتش ليه لغاية دلوقت
احنا بقالنا فوق الساعتين مع بعض
فاطمة :: ايه غيران عليها ؟
حمدي :: بصراحة احساس المتعة مغطي علي احساس الغيرة يمكن علشان اللي نايم مع مراتي انا نمت مع مراته فعلشان كدة يمكن الشعور اللي كنت خايف منه بردو مش موجود
فاطمة :: اللي هو الغيرة
حمدي :: لا اللي هو كسرة العين .. فاهمني
……
هيام :: طب ايه مش هروح بقي
ايمن :: انتي ايه زهقتي مني ولا ايه
هيام ::لا مش قصدي بس خلاص
ايمن :: خلاص ايه ؟ انتي مفكرة اني شبعت منك
هيام :: هههههه ولا انا كمان شبعت
ايمن :: طب خلاص تمشي ليه . ثم كمان حمدي وفاطمة شكلهم هما كمان مزهقوش ولا كنتي هتلاقي فاطمة جت
هيام :: طب انا هتصل ب حمدي اشوفه
ايمن :: تتصلي ليه .. سبيهم مستمتعين واحنا كمان عاوزين نستمتع
هيام :: مش خلاص عملنا اللي انتوا نفسكم فيه
ايمن تفتكري يعني بعد شوق وعطش السنين دي هنشبع كدة من مرة ولا اتنين ولا حتي عشرة
هيام :: هههههه اومال ايه هتشبعوا امتي
ايمن :: مأظنش خالص اننا هنشبع.. ولا انتي خلاص كدة شبعتي
هيام :: الصراحة …لا
ايمن :: قام وطلع فوقها ونام بجسمه عليها وزبه مرخي بين فخادها
قرب من شفايفها واخدهم بين شفايفة وهيام كمان حضنته اووووي وضمته عليها
وبقوا الاتنين شفايفهم بتاكل في شفايف بعض
……..
حمدي :: تعرفي انا نفسي اعمل ايه
فاطمة :: ايه
حمدي :: نفسي اوي انزل ابوس رجلك
فاطمة بأستغراب :: تبوس رجلي ؟
حمدي :: اه معرفش ليه الرغبه دي جاتلي معاكي دلوقت
نفسي اوي انزل تحت رجلك
فاطمة :: خلاص انزل لو انت عاوز كدة
حمدي :: طبعا عاوز
حمدي قام ونزل تحت رجلين فاطمة ونزل علي رجليها
وبشفايفة يلامس وش رجليها
فاطمة بدأت تشعر شعور غريب جواها
شعور بالاثارة الجنسية ورغبتها في ان حمدي يزود من بوس رجليها
حمدي :: هو كمان زبه بدأ في الانتصاب وهو بيبوس رجليها ولسانه بقي بيلحس وش رجلها وبقي بيدخل بين الصوابع ويمص صوابعها ويرضع فيهم
وفاطمة الشعور بالاثارة بقي بيذيد وهي شايفة راجل
نازل تحت رجليها وبيمص ويرضع في صوابعها
فضل حمدي يبوس فيهم ويرضعهم ولما حس خلاص انه
بقي علي اخره قام علشان يطلع يلحس كسها
فاطمة فتحت رجليها وحمدي بقي قدام كسها اللي مليان لسه بلبنه
حمدي :: هاتي منديل من جنبك
فاطمة :: ليه
حمدي :: همسح لبني من كسك
فاطمة :: ليه .. الحس كسي كده. مش ده لبنك يامعرص
حمدي :: الحس لبني ؟
فاطمة :: اه .. قرب وافتح كسي والحسه .. وكانك بتلحس كس مراتك هيام واللبن ده لبن ايمن جوزي اللي زمانه بينيك مراتك هو كمان
حمدي سخن اوي من كلام فاطمة وبدأ يشعر بالهيجان اكتر من كلام فاطمة وتذكيره بمراته اللي فعلا زمانها بتتناك من ايمن جوزها
وبعد ما كان قرفان من لبنه نزل علي كسها هايج ممحون وفتحه وبقي لسانه بين شفرات كسها
يلحسه وينضفه من لبنه
فاطمة :: اااااه ااااه.. ايوووه كدة .. ايوه . الحس يامعرص .. الحس كسي اوووي
اوووووف.. اووووف.. مش قادرة
حمدي :: اشتميني اكتر .. عاوزك تشتميني بالاهل
عاوز اتهان منك . عاوز احس نفسي كلب تحت كسك
فاطمة :: حاضر بس الحس يا معرص كسي اووووي. الحس لبنك ياخول.. الحس يامتناك.. اووووف اووووف مش قادرة..
حمدي هاج اكتر واكتر وبقي بيدخل لسانه جوه كس فاطمة ويطلع لبنه من جوه اوي ويبلعة
فاطمة :: ايوه كدة.. طلع لبنك يا ابن اللبوة من كسي. اوووف.. دخله كله جوايا.. اححححح اححخحح
ولعتني يابن المتناكة ولعت كسي
زمان جوزي هو كمان بيلحس كس مراتك.. يامعرص
حمدي لسانه داخل جوه كس فاطمة وبينضفة وهايج من كلامها وهيجانها
وفي نفس اللحظة كانت هيام مع ايمن
هيام منيمة ايمن علي ضهره ومفلقسه
ونازله علي زبه بترضع وبتمص فيه وهي ممحونة
ايمن :: الحسي بيوضي
هيام :: كدة .. كدة
ايمن :: ايوه.. انزلي بلسانك بقي تحت بيوضي
هيام :: حاضر ياهايج.. ونزلت بلسانها تحت بيوضة
وبقت شغاله لحس فيهم وتحتهم وبعدين طلعت بلسانها علي زبه وبقي لسانها بيتحرك ببطئ وهي حاطة ايدها تحته ورفاعاه لفوق . وفتحت شفايفها واخدت زبه
بينهم
ايمن بيتلوي تحتها وممحون من هيجان زبه اللي داخل بين شفايف هيام
فضلت تمص وترضع فيه وبعدين طلعته وحطته بين بزازها الطريه وبقت عماله تدعك فيه
ايمن:: ايوووه بقي .. ايوووه كدة بزازك طرية اووووي اوووف .. اووف ايه اللذه دي
هيام :: انا نفسي اوي امشي بزازي علي ضهرك
ايمن :: ياريت
هيام :: قوم ونام علي بطنك
ايمن نام علي بطنه وهيام بدات تمشي بزازها علي ضهره ..وكل ما تنزل لتحت ببزاها كان هيجان ومحن ايمن يذيد وهيجانها هي كمان بيذيد لغاية ما وصلت لطيز ايمن
وهنا حست ب ايمن بقي هايج اكتر ولمحت بعنيها
ايد ايمن ماسكه الملايه وبيضمها بقوة
وهنا هيام قررت تذيد من هيجان ايمن ودخلت بزازها بين فلقة طيز ايمن اللي تلقائي وبدون ارداة منه رفع له وسطه لفوق وبقي خرم طيزه في مواجهة حلمة بزازها المنتصبة
هيام هايجة ل اول مرة علي طيز راجل والشعور اللي وصلها كان بسبب اهات وهيجان العرص ايمن اللي تجاوب معاها واهاته بدات في الخروج وكأنه اصبح
واحدة متناكة
هيام بتحرك حلمة بزازها ببطئ حوالين خرم ايمن
ايمن :: ااااه..ااااه .. يالهووي. يالهوووي ايه الجمال ده
هيام لزقت بصدرها فيه ودقرت حلمتها في خرم طيز
ايمن ومن تحت نزلت بأيدها ومسكت زبه
واتفاجئت انه منزل سيالان متعة من هيجانه
مسكته اوووي وقالت له.انت كمان بتهيج من طيزك ياخول.. دانت متناك كبير
قامت وعدلت نفسها وهي بتقوله .. فلقس ياخول .. انا عاوزة الحس خرمك
ايمن رفع له وسطه وطيزه وهيام فتحت طيزو بأيدها وراحت بلسانها وبقت شغاله لحس في خرم المتناك
وايمن بأيده مسك زبه وبالايد التانيه مكلبش في الملايه
شويه واللحس اتحول لنيك طيزو .. وبقت بدخل لسانها جوه خرمة.. وايمن اهاته بتذيد
هيام مكتفتش بكدة وبدأت مرحله تانية مع ايمن
وهي مرحله اكبر واعمق واكثر متعة
وهي تحويل ايمن لخول ومتناك
وبدأت في تهيج خرمة .. بمداعبه خرمة بطرف صباعها وتظليك خفيف لخرمة بصباع ايدها والايد التانيه مسكت زبه من تحت
وبدأت في غرز صباعها جوة طيز ايمن اللي قفل طيزه علي صباحك
هيام :: افتح كدة وفك يا خول خليني اعرف انيكك بمزاج
وبدت تهيج ايمن وتدخل صباعها وتسحبه تدخله وتسحبه
بعد الصباع بقي صباعين تدخلهم جواه اوي وترجع تسحبهم وقبل ما يخرجوا تدخلهم تاني.
هيام :: انت متناك اوووي يا ايمن .. وطيزك هايجة اكتر من زبك يا خول
يلا بقي كيفت طيزك .. قوم كيف كسي يا معرص يابن المتناكة
هيام نامت علي ضهرها وشاورت علي كسها وبقت شغاله تخبط عليه
ايمن نزل علي ركبة وبأيده عمالة تحسس علي فخادها لغاية ما وصل لكسها
بصباعة وبقي عمال يلعب في نص كسها وطلب منها ترفع رجلها ودخل بينهم وراح نزل تحت كسها ...
هيام :: ووووووااااااه من كسي ... فيه نااااااررر مووووولعة
ومحتاجة زبك يفضل ينكني ااااححححح اححح
ايمن بين فخادها وساند عليهم بأيده وراح طالع بلسانة لمس كسها
هيام :: اااااااااااااااااااه يا كسي ياني… ااااه كسي. اووو اوووو
جسمها كلة اترعش لما لسانة لمس زنبورها وبقي عمال بيتحرك ويلحس كسها هي شغالة تضغط علي راسة وتدوس عليها علشان يفضل تحت كسها المنيوك وياكلة بلسانة
طلع بلسانة علي خرم طيزي وبقي عمال يلحس في طيزها وصباعة بيمشي بين شفايف كسها ويتحرك
وقلبها بيتحرك معاه
وهي كمان هاجت تاني علي مص زبه فقامت له وقربت من زبه وكان بينها وبينة الف قصيدة هجان ومحن وعهر قربت وشفايفها د بتتحرك غصب عنها . وريقها سال في بوقها
قربت وكنت في للحظة دي زي ما تكون بتكسر كل سنين الهيجان لفكرة انها تتناك من حد غير جوزها . شفايفها لمستة راس زبه وايدىها بتحسس علي بيضانة
اللي كانت اكثر اثاره بسبب نعومة جلدها المدلدل
بطرف لسانها حطيتة علي راس زبة وبقيت بتلحس براحة وببطئ وتنزل علي العرق البارزة اسفل زبه لغاية ما وصلت لبيضانة ... وبعدها طلعت تاني واخدت زبه في بوقهت وفضلت تمص وترضع في زبه
هيام :: اااااااااااااااااااه من طعم زبك يا متناك
اااااااه فيه كل متعة وحاسه. كأنها اول مرة تمص فيها زب
فضلت تمص فيه ايمن دايس علي راسها بأيده علشان تفضل تمص فيه
بقلم عادل المتميز
شويه ايمن قومها وقالها تعالي تحت عالارض
هيام نزلت علي الارض ووقفت قدامة وفضل يبوس في شفايفها وبعدين طلب منها ترفع رجل واحدة علي السرير والرجل التانيه علي الأرض ومسك زبه وفضل يمشي زبه وهو ماسكو وبقي عمال يفرش لكسها ويهيجها اوي وبعدين ظبط راس زبه علي فتحة كسها راح شاحط زبه كلة في كسها خلاها صرخت صرخة طلعت من ضلوعها ممزوجة بنيران كانت جواها من سنين
استمر ايمن ينيك فيها وهما واقفين وهيام رافعة رجليها علي السرير
بعدها راح شايلها وزبه جوا كسها
شالها وبدأ ينيك فيها وهو شايلها
وبقي عمال يرفعها وينزلها علي زبه وهي حاضنة فيه ومكلبشة
اخدها وراح بيها ناحيه السرير نيمها ونام فوقها . وزبه طالع داخل في كسها ... فشخها نيك
هيام ضمت رجليها حوالين ايمن
هيام :: ااااه يابن المتناكة… اااه.. حلووو اوووي الوضع ده … اححح احححح نكني اوووي ياكسمك .. نكني كمان .. ااااه اووووف.. اوووف ياخرابي .. ياخرابي .. اووووف
ايمن استمر اكتر من عشر دقايق وبعدين راح مقومها طلب منها تفلقس وتقعد علي ركبها وايديها . هيام قعدت بالفعل في وضع الكلبه
وبأيده مسك زبه وحط في كسها من ورا ... وراح مدخل زبه فيها بكل قوتة
لدرجة انها حست ان زبه هيطلع من زورها ومسكها من جناب طيزيها بكل قوتة وفضل يرزع زبه فيها هي بتصرخ و تترجاه
برااااااااحه زبك بيوجعني يا ايمن
لكن لا حياة لمن تنادي .. ايمن كان بينكها وكأنة عمره ماناك ستات قبل كدة .. كان بيحط زبه فيها بقوة وزي ما يكون هيجان هيجان عمره
فضلت هيام تصرخ من الوجع لدرجة ان لحم طيزيها احمر تحت ايده
لكنة فضل ينيك وينيك وينيك لغاية ما نام بجسمة عليها لدرجة انها فقدت توزانها ونمت علي بطنها وزبة كله جوه كسها
جسم ايمن اتخشب ورجليه. تخشبت وحست بنفواره سخنة ضربت في كسها وجاب لبنه للمرة الثانية جوه كسها
حمدي رافع رجليها علي كتفة وبدأ زبة في الدخول والخروج والأحتكاك بجدران كسها
فاطمة ::اووووف اووووف اااه يابن اللبوة انت .. يخرب بيتك.. نكني يا متناك.. نكني اوي ياخول نكني اوي يامعرص متخليش زبك يطلع من كسي
حمدي نزل رجل وفضل رافع التانية علي كتفة وبينكها بالجنب ... زبة بيدخل ويخرج ويحك و في جدار كسها. وهي حاسة وميته من الهيجان
وحاسه كانها دايبة تحت منة ومش عايزاه يبطل نيك في كسها المتناك ده
بقلم عادل المتميز
حمدي طلع زبه من كس فاطمة وراح قعد علي طرف السرير وقالها :: تعالي اقعدي علي زبي
فاطمة راحت له وطلعت فوق منه وقعدت علي حجرو وبعدين قامت شوية ومسكت زبة وحطتة علي فتحة كسها وبدأت تنزل وتقعد واحدة واحدة لغاية ما كسها بلع زبه كلة وحضنتة وفضلت تبوس فيه وهي لابسة زبه كلة جواها
وهو راح حاطط ايده تحتها وبدا يرفعها وينزلها علي زبه
اووووف .. اوووووف ..جميل جميل اووووي يا ايمن
حلو اوي .. ااححححح اححححح
فاطمة راحت ببزاها عليه وحمدي بقي شغال مص فيهم
شوية حمدي قومها وخلاها تعمل وضع الفرسة .. الدجي وراح تافف في خرم طيزها ومسك زبه وحطه علي خرم طيزها وبدأ يروح عليها ويضغط علي زبه بجسمة وهو ساند علي ضهرها
فاطمة :: ايوووة دخلة يا ايمن ... دخلة يابن الشرموطة
فضل حمدي يحاول ويحاول وكل شوية يتف علي طيزها وعلي راس زبه ويدوس علي خرم طيزها لغااية ما اخيرررا راس زبه قدرت تدخل فيها
ااااااااااااحححححححححححح
طيززززززي متناااااتكة اوووووي
زبه كان تخين وبيوجعها ... بس انا كنت حابة الوجع
وولانها ادمنت نيك الطيز ده.
براحة بقي علي طيزي يا معرص.. براحة اي اي اي .. براحة يابن المتناكة . اوووف .. اوووف ايوة كدة.. ايوة براحة.. برررررراااااحة يحرق ميتين امك
حمدي شغال يدخل زبه فيها براحة وينكها في طيزها لغاية ما حس انة خلاص هيجبهم
راح مطلع زبه وفضل يدعك فيه بأيده لغاية ما جابهم علي ضهرها وعلي طيزها
وهي عمالة تاخد اللبن في اللبن. وتحطة علي خرم طيزها... وبعدين قامت و مصت زبه ونامت في حضنة
الساعة بقت ١١ الضهر وكانت هيام غفلت في حضن ايمن وراحت في النوم وصحيت علي تليفون حمدي جوزها
هيام ردت علي جوزها كلمته
هيام :: ايه يا حمدي
حمدي :: ايه انتي عجبك الوضع مع ايمن ولا ايه
هيام بصت ل ايمن اللي نايم عريان جنبها وزبه مرخي علي فخاده :: ده علي اساس انك مش عاجبك الوضع مع الشرموطة اللي معاك
حمدي :: طب بقولك ايه مش هتيجي
هيام حطت ايديها علي زب ايمن وبعدين قالت طيب بقولك ايه انا بصراحة اتنكت مرتين لغاية دلوقت وانت صحتني وزب صاحبك اهو حاسه نفسي اقوم اخده في كسي للمرة التالته ف انجز وقولي انت بتتصل ليه
حمدي :: عاوزين نفطر كدة وننزل البحر
هيام :: حاضر بس سبني دلوقت انا عاوزة امص زب العرص اللي جنبي
هيام قفلت مع جوزها ونزلت علي زب ايمن وحطت ايدها من تحته ونزلت عليه وبقت شغاله تبوس فيه
ايمن صح علي هيجان هيام
ايمن :: صباح الفل
هيام :: صباح النور ياخول
ايمن :: ههههه خول بعد ما نكتك بردو
هيام نزلت تمص في زبه وبعدين قالت :: اه وانا عملت ايه .. ها مش نكتك في طيزك يامتناك
هيام علشان انت خول .. حتي بص .. وحطت صباعها من تحت وبدأت تلك في خرم طيز ايمن وزبه انتصب
هيام :: شوفت يا خول ؟ اهو المتناك اللي انت فرحان بيه بيوقف اوي لما ابعبصك في طيزك
وراحت هيام مدخله صباعها جوه طيز ايمن ودخلته كله
ونزلت بشفايفها علي زبه وبقت شغاله تبعبصه وتمص زبه لغايه ما بقي زبه مشدود ومنتصب انتصاب قوي
قامت وقعدت علي زبه
ااااااه اااه.. يخرب بيت جمال النيك.. يالهوي كان فين من زمان تعريصكم ده
ايمن :: انتي كمان جامدة اوي
هيام :: ايوة يا كسمك .. ااااه. اااه.. يابن اللبوة .. يابن المتناكة. انا هايجة اوووي.. خد بزازي في بقك يا متناك.. ارضع يامعرص
ايمن اخد بزازها في بقه وبقي بيرضعهم
هيام :: ااااه ااااه. ارضع بزازي اوووي .. قطعهم . اوووف اوووف
هيام بدأت تروح وتيجي علي زبه وتطلع وتنزل وهيجانها مش بيهدي
قامت وعملت وضع الدوجي وقالت له ..قوم ياخول .. قوم افشخ طيزي بزبك .. قوم حطه فيا ونكني
ايمن قام وفتح طيزها وبلسانها لحس خرمها
اااااه ااااه.. انت يامعرص لسه هتلحس.. ارشق زبك فيا .. دخله في طيزي الممحونة نفسي اوووي اجرب نيك الطيز زي المتناكة مراتك
حمدي :: الوليه شكلها عجبها زب جوزك
فاطمة :: هههههه لا هي بس فكرة اننا نتناك برضاكم مع حد تاني هي اللي مهيجانا
حمدي :: يعني هيام هايجة فعلا
قاطمة :: طبعا لو مش هايجة هتتناك من ايمن ليه
حمدي :: دي بتقولي هتتناك منه دلوقت كمان وااتناكت مرتين ودي التالته
فاطمة :: يابنت الوسخة . طب ايه مش هتخلص انت كمان طار مراتك وتقوم تنكني
حمدي :: اخلص طبعا . ده انا نفسي اصلا منخرجش من الاوضة وانيك فيكي ايام المصيف كلها
ايمن قام مسكها من وسطها وسحبها علي زبه
وبدأ يحاول يدخل زبه
هيام :: برااحة.. لا لا بيوجع .. بيوجع يا ايمن
ايمن تف علي زبه وتف علي خرمها ورجع تاني يحاول يدخل زبه .. محاولات كتير وكل شوية يتف علي زبه وعلي طيزها ويدقر زبه في طيزها لغاية ما هيام بدأت تصرخ لان كان زبه بدأ في الدخول
هيام :: شيله .. شيله مش قادرة
ايمن :: معلش هو في الاول بس
هيام :: اااي.. اي.. بيوجع.. طب براحة.. براااحة
يابن المتناااكة .. يابن المتناكة
فضل ايمن يدخل زبه لغاية بقي كله جواها
شوية وبدأ يسحبه تاني واحدة واحدة
وبدأت هيام تحس نسبيا بوجع اقل .. مع الزفلطة والنيك بالراحة بدات هي كمان تلعب من تحت في كسها
ودخله تاني برررراحة
شوية شوية بدأت تشعر بالمتعة
اااااااه يا ايمن حلووووو اووووي ايه الاحساس ده
فضل ايمن يدخل زبه بكل رقة وبطئ ويخرجة براحة لغاية ما حست ان طيزها خلاص خدت علي حجم زبه واهاتها بتذيد
ااااه كمان متخرجوش من طيززززي
وصوابعها علي كسها بتدعك فيه ولزق فيها جامد وزود من حركة ادخال زبه جواها واهاتها زادت مع زيادة حركة زبه
ايمن سحب زبه من طيزها وحطه جوه كسها
وطلعة من كسها ورجع تاني يدخله في طيزها
هيام :: ياابن المتناكة…ايه ده.. رايق اوووي في النيك يا خول.. اااااه اااااه.. ايه ده.. ايه ددددده .. اووووف
نكني في كسي طيب شوية
ايمن :: بس كدة من عيوني
هيام :: يلا يا كسمك نيك كسي.. هايجة اوووي
ايمن دخل زبه في كسها وشدها من وسطها عليه
ولزق فيها بقوة وبدأ يسحب زبه ويرجع يدخله بقوة
استمر النيك والرزع والفشخ في كس هيام لغاية ما جاب لبنه في كسها .. واللبن نازل يشرشر من كسها ل طيزها
بعد ما هيام اتناكت من ايمن وحمدي ناك فاطمة
اتقابلوا الاربعة في شقة حمدي
وبكدة نكون خلصنا الجزء السابع