مواقف

مثلية مواقف (1 المشاهدين)

نارتجينارتجي is verified member.

مشرف

طاقم الإدارة
مشرف
فضفضاوي معلم
ناقد فني
ناشر قصص
سكساتي مخضرم
سكساتي نشيط
عضو
ناشر حصري
فضفضاوي مميز
كاتب قصص
سكساتي متفاعل
وزير النشاط
ملك فعال
أسطورة الوقت
السمعة: 7%
إنضم
ديس 25, 2025
المشاركات
458
نقاط
6,450
انا ايمن شاب سالب بحب جدا اشوف نظره الناس على طيزي وخصوصا انها كبيره وطريه انا عندي ٢١سنه دلوقتي بدأت احس اني مش ولد وان انا بحب اكون بنت لما كنت صغير كان كل لعبي مع البنات ولما كبرت بقيت احب جدا اني اسرق الاندرات بتاعت اختي الأكبر مني والبسها وفي يوم اختي داليا كانت راجعه من الجامعه ودخلت كنت انا بلبس وبقي في اندراتها وكنت انا ساعتها عندي ١٥سنه وهي كانت ١٨سنه لقيتها راحت مطلعه تلفونها صورتني فيديو وانا مش واخد بالي محسيتش غير لما جات من ورايه وراحت صرباني على طيزي وقالت لي يالبوه طيزك حلوه ولسه هتكلم راحت ضربتني بالقلم قالت اوعي تفتحي بوقك يامتناكه وقلعت هدومها وبقت الاندر بس ولقيتها قالت لي اقلع الاندر ياخول ومسكت زبي وقالت ده مالوش لازمه ولو انه حلو وطي ياخول وبدأت تدعت خرم طيزي وتبعبصني جامد بصابع ايدها الوسطاني وقالت ده انتي ضيقه يالبوه لسه مافيش حد ضرب مفك لسه وراحت ضرباني على طيزي وقالت خليك ذي مانت وراحت جابت شمعه كبيره كانت في الشمعدان وجابت كريم دهنت الشمعه ودهنت خرم طيزي وقالت لي استني نقفل الباب ونيمتني على ضهري على طرف السرير ونزلت هي بين رجليه ورفعت رجلي وبدأت تلعب الشمعه في خرم طيزي بالراحه خالص ساعتها زبي كان بقي وقف على آخره راحت حطه زبي في بوقها وفضلت تلعب وتلعب لما لقيت نفسي بنزل في بوقها وهي بلعت اللي نزل وقالت شاطره يامتناكه ولفت رفعت كسها على وشي وقالت لي خليكي شاطره يالبوه والحسي كويس ودخلي لسانك جوه وبدأت تدخل الشمعه جوه من خرم طيزي اللي كنت حاسس ان انا اتخلقت عشان اتناك فيه وكانت داليا اختي خبيره في اللي بتعمله وانا مستمتع وكنت بلحس لها كسها ولقيت طعمه غريب بقولها طعمه غريب ياداليا راحت زقت الشمعه قوي جوه طيزي وانا صوت قالت داليا كده حاف يامتناكه انا ستك يا كلب فانا قولت لها حاضر ياستي قالت طعمه لبن رجل ومش اي رجل انا بقالي ساعه ياكسمك عمك الحاج ينيكني من كل حته زبه بقاله اسبوع ماكنتش اتمكن منه والنهارده روحت له عوضني عن الاسبوع اللي فات على فكره زبه بقي حاجه كده تهبل وراحت ساحبه الشمعه من طيزي وناولتني الشمعه وقالت حطها في طيزي كده خدتها حطيتها ولا اي حاجه دخلت وخرجت ولا كان في حاجه قالت زبه اتخن من الشمعه مرتين ولا تلاته وطوله فوق ال٢٠سم ولقيتها قامت لفت بقي كسها على بوقي ووشها ناحيتي وقالت لي قوم قوم وروحنا الحمام اترمي على الأرض ونزلت شفايف كسها على بوقي وبدأت تدعك كسها لدرجه ان انا اتخنقت من اللي هي بتعملها وكسها كان نااار وشويه جابت عسلها على ولقيتها لسه بتدعك وراحت لعبت في خرم طيزي وفي زبي اللي وقف وهي طلعت على زبي وقالت صغير بس اعمل ايه واقل من خمس دقايق كنت جبت تاني وهي ارتاحت وقامت خدت دش وقالت خد دش والبس هدومك وتعالي عشان زمانهم جايين يامتناكه وخرجت لبست هدومها وبقت خد تاني خالص وجم بابا علي وماما سعديه من الشغل وقعدنا نتغدى وشويه كل واحد قام بابا قام راح علي اودته ونام ذي ماهو متعود وماما خلصت تنضيف المطبخ وراحت علي اختي في اودته فانا قولت لازم اسمع اختي تقولها ايه فوقفت اتصنت لقيت ماما بتقول لها ايه الاخبار يا دودو قالت لها تمام ماما قالت لها تمام تمام يعني قالت لها انتي مش واثقه في ولا ايه قالت لها اصل عمك الحاج اتصل وكان ابوكي جانبي فمرديتش قالت لها كان هيقولك انه بلاش تروحي بكره وخليكي بعد يومين لانه قرص على نفسه قالت لها طيب تمام اقوم انا بقي الحق ابوكي بقي ولا خليها لبليل احسن وكان في حد معاه هناك ولا كان هو لوحده كان معه واحد صاحبه انما ليه يايوسو مجرم شوفي انا صورتهم بتفتح امها لمحت اخوها في الفيديو اللي كان على التلفون ايه ده قالت لها اه ايمن ابنك طول خول وشغلت لها الفيديو بتاع ايمن وبعدها شغلت الفيديو بتاع عم الحاج وصاحبه وسعديه قالت عم عثمان لسه جامد ذي ماهو ومين ده مانتش عارفه مين ده يا داليا ده عمك عادل من البلد بس ايه ده كله اوقالت لها يعني ارتاحوا الاتنين قالت لها اه وباست امها من بوقها فا امهاا قالت لها اخوكي لقيتي ايه قالت لها لا لسه مانضربش فيه مفك وطيزها خلو انا اللي سخنته شويه قالت لها عارفه عمك ابراهيم اللي معي في الشغل ثواني واتثَصلت عليه اذيك ياستاذ ابراهيم حد جانبك قالها لا انا لوحدي قالت له طيب كويس هبعتلك هديه مع داليا لسه ماحدش لمسه بس هتقدر ولا ايه قالها اقدر هتبعتي امته قالت له هشوف واعرفك وقفلت معاه وقالت لداليا ايه رايك تاخدي الخول ده لابراهيم يفتحه وهو ابراهيم مش هيعوره لانه لو راح لعمك عثمان هيشرمه ده غبي في النيك انما ابراهيم يتعامل معه بحنيه داليا قالت لها لو بابا سال ثالت هقوله ان انتي عندك درس متأخر واخدتني اخوكي معاكي عشان وانتي راجعه انا هقوم انام انا ولا ماني اعرف وانتي خدي المتناك نصفيله خرم طيزه كويس عشان ابراهيم يقدر ومش اقل من ٥الاف وقامت طلعت انا حري على الاوديه بتاعتي بس ماما لمحتني وانا بجري وعملت نفسها ماشفتش
خلص الموقف الاول
 
انا ايمن شاب سالب بحب جدا اشوف نظره الناس على طيزي وخصوصا انها كبيره وطريه انا عندي ٢١سنه دلوقتي بدأت احس اني مش ولد وان انا بحب اكون بنت لما كنت صغير كان كل لعبي مع البنات ولما كبرت بقيت احب جدا اني اسرق الاندرات بتاعت اختي الأكبر مني والبسها وفي يوم اختي داليا كانت راجعه من الجامعه ودخلت كنت انا بلبس وبقي في اندراتها وكنت انا ساعتها عندي ١٥سنه وهي كانت ١٨سنه لقيتها راحت مطلعه تلفونها صورتني فيديو وانا مش واخد بالي محسيتش غير لما جات من ورايه وراحت صرباني على طيزي وقالت لي يالبوه طيزك حلوه ولسه هتكلم راحت ضربتني بالقلم قالت اوعي تفتحي بوقك يامتناكه وقلعت هدومها وبقت الاندر بس ولقيتها قالت لي اقلع الاندر ياخول ومسكت زبي وقالت ده مالوش لازمه ولو انه حلو وطي ياخول وبدأت تدعت خرم طيزي وتبعبصني جامد بصابع ايدها الوسطاني وقالت ده انتي ضيقه يالبوه لسه مافيش حد ضرب مفك لسه وراحت ضرباني على طيزي وقالت خليك ذي مانت وراحت جابت شمعه كبيره كانت في الشمعدان وجابت كريم دهنت الشمعه ودهنت خرم طيزي وقالت لي استني نقفل الباب ونيمتني على ضهري على طرف السرير ونزلت هي بين رجليه ورفعت رجلي وبدأت تلعب الشمعه في خرم طيزي بالراحه خالص ساعتها زبي كان بقي وقف على آخره راحت حطه زبي في بوقها وفضلت تلعب وتلعب لما لقيت نفسي بنزل في بوقها وهي بلعت اللي نزل وقالت شاطره يامتناكه ولفت رفعت كسها على وشي وقالت لي خليكي شاطره يالبوه والحسي كويس ودخلي لسانك جوه وبدأت تدخل الشمعه جوه من خرم طيزي اللي كنت حاسس ان انا اتخلقت عشان اتناك فيه وكانت داليا اختي خبيره في اللي بتعمله وانا مستمتع وكنت بلحس لها كسها ولقيت طعمه غريب بقولها طعمه غريب ياداليا راحت زقت الشمعه قوي جوه طيزي وانا صوت قالت داليا كده حاف يامتناكه انا ستك يا كلب فانا قولت لها حاضر ياستي قالت طعمه لبن رجل ومش اي رجل انا بقالي ساعه ياكسمك عمك الحاج ينيكني من كل حته زبه بقاله اسبوع ماكنتش اتمكن منه والنهارده روحت له عوضني عن الاسبوع اللي فات على فكره زبه بقي حاجه كده تهبل وراحت ساحبه الشمعه من طيزي وناولتني الشمعه وقالت حطها في طيزي كده خدتها حطيتها ولا اي حاجه دخلت وخرجت ولا كان في حاجه قالت زبه اتخن من الشمعه مرتين ولا تلاته وطوله فوق ال٢٠سم ولقيتها قامت لفت بقي كسها على بوقي ووشها ناحيتي وقالت لي قوم قوم وروحنا الحمام اترمي على الأرض ونزلت شفايف كسها على بوقي وبدأت تدعك كسها لدرجه ان انا اتخنقت من اللي هي بتعملها وكسها كان نااار وشويه جابت عسلها على ولقيتها لسه بتدعك وراحت لعبت في خرم طيزي وفي زبي اللي وقف وهي طلعت على زبي وقالت صغير بس اعمل ايه واقل من خمس دقايق كنت جبت تاني وهي ارتاحت وقامت خدت دش وقالت خد دش والبس هدومك وتعالي عشان زمانهم جايين يامتناكه وخرجت لبست هدومها وبقت خد تاني خالص وجم بابا علي وماما سعديه من الشغل وقعدنا نتغدى وشويه كل واحد قام بابا قام راح علي اودته ونام ذي ماهو متعود وماما خلصت تنضيف المطبخ وراحت علي اختي في اودته فانا قولت لازم اسمع اختي تقولها ايه فوقفت اتصنت لقيت ماما بتقول لها ايه الاخبار يا دودو قالت لها تمام ماما قالت لها تمام تمام يعني قالت لها انتي مش واثقه في ولا ايه قالت لها اصل عمك الحاج اتصل وكان ابوكي جانبي فمرديتش قالت لها كان هيقولك انه بلاش تروحي بكره وخليكي بعد يومين لانه قرص على نفسه قالت لها طيب تمام اقوم انا بقي الحق ابوكي بقي ولا خليها لبليل احسن وكان في حد معاه هناك ولا كان هو لوحده كان معه واحد صاحبه انما ليه يايوسو مجرم شوفي انا صورتهم بتفتح امها لمحت اخوها في الفيديو اللي كان على التلفون ايه ده قالت لها اه ايمن ابنك طول خول وشغلت لها الفيديو بتاع ايمن وبعدها شغلت الفيديو بتاع عم الحاج وصاحبه وسعديه قالت عم عثمان لسه جامد ذي ماهو ومين ده مانتش عارفه مين ده يا داليا ده عمك عادل من البلد بس ايه ده كله اوقالت لها يعني ارتاحوا الاتنين قالت لها اه وباست امها من بوقها فا امهاا قالت لها اخوكي لقيتي ايه قالت لها لا لسه مانضربش فيه مفك وطيزها خلو انا اللي سخنته شويه قالت لها عارفه عمك ابراهيم اللي معي في الشغل ثواني واتثَصلت عليه اذيك ياستاذ ابراهيم حد جانبك قالها لا انا لوحدي قالت له طيب كويس هبعتلك هديه مع داليا لسه ماحدش لمسه بس هتقدر ولا ايه قالها اقدر هتبعتي امته قالت له هشوف واعرفك وقفلت معاه وقالت لداليا ايه رايك تاخدي الخول ده لابراهيم يفتحه وهو ابراهيم مش هيعوره لانه لو راح لعمك عثمان هيشرمه ده غبي في النيك انما ابراهيم يتعامل معه بحنيه داليا قالت لها لو بابا سال ثالت هقوله ان انتي عندك درس متأخر واخدتني اخوكي معاكي عشان وانتي راجعه انا هقوم انام انا ولا ماني اعرف وانتي خدي المتناك نصفيله خرم طيزه كويس عشان ابراهيم يقدر ومش اقل من ٥الاف وقامت طلعت انا حري على الاوديه بتاعتي بس ماما لمحتني وانا بجري وعملت نفسها ماشفتش
خلص الموقف الاول

قصة جميلة ومنتظر التكملة
 
انا ايمن شاب سالب بحب جدا اشوف نظره الناس على طيزي وخصوصا انها كبيره وطريه انا عندي ٢١سنه دلوقتي بدأت احس اني مش ولد وان انا بحب اكون بنت لما كنت صغير كان كل لعبي مع البنات ولما كبرت بقيت احب جدا اني اسرق الاندرات بتاعت اختي الأكبر مني والبسها وفي يوم اختي داليا كانت راجعه من الجامعه ودخلت كنت انا بلبس وبقي في اندراتها وكنت انا ساعتها عندي ١٥سنه وهي كانت ١٨سنه لقيتها راحت مطلعه تلفونها صورتني فيديو وانا مش واخد بالي محسيتش غير لما جات من ورايه وراحت صرباني على طيزي وقالت لي يالبوه طيزك حلوه ولسه هتكلم راحت ضربتني بالقلم قالت اوعي تفتحي بوقك يامتناكه وقلعت هدومها وبقت الاندر بس ولقيتها قالت لي اقلع الاندر ياخول ومسكت زبي وقالت ده مالوش لازمه ولو انه حلو وطي ياخول وبدأت تدعت خرم طيزي وتبعبصني جامد بصابع ايدها الوسطاني وقالت ده انتي ضيقه يالبوه لسه مافيش حد ضرب مفك لسه وراحت ضرباني على طيزي وقالت خليك ذي مانت وراحت جابت شمعه كبيره كانت في الشمعدان وجابت كريم دهنت الشمعه ودهنت خرم طيزي وقالت لي استني نقفل الباب ونيمتني على ضهري على طرف السرير ونزلت هي بين رجليه ورفعت رجلي وبدأت تلعب الشمعه في خرم طيزي بالراحه خالص ساعتها زبي كان بقي وقف على آخره راحت حطه زبي في بوقها وفضلت تلعب وتلعب لما لقيت نفسي بنزل في بوقها وهي بلعت اللي نزل وقالت شاطره يامتناكه ولفت رفعت كسها على وشي وقالت لي خليكي شاطره يالبوه والحسي كويس ودخلي لسانك جوه وبدأت تدخل الشمعه جوه من خرم طيزي اللي كنت حاسس ان انا اتخلقت عشان اتناك فيه وكانت داليا اختي خبيره في اللي بتعمله وانا مستمتع وكنت بلحس لها كسها ولقيت طعمه غريب بقولها طعمه غريب ياداليا راحت زقت الشمعه قوي جوه طيزي وانا صوت قالت داليا كده حاف يامتناكه انا ستك يا كلب فانا قولت لها حاضر ياستي قالت طعمه لبن رجل ومش اي رجل انا بقالي ساعه ياكسمك عمك الحاج ينيكني من كل حته زبه بقاله اسبوع ماكنتش اتمكن منه والنهارده روحت له عوضني عن الاسبوع اللي فات على فكره زبه بقي حاجه كده تهبل وراحت ساحبه الشمعه من طيزي وناولتني الشمعه وقالت حطها في طيزي كده خدتها حطيتها ولا اي حاجه دخلت وخرجت ولا كان في حاجه قالت زبه اتخن من الشمعه مرتين ولا تلاته وطوله فوق ال٢٠سم ولقيتها قامت لفت بقي كسها على بوقي ووشها ناحيتي وقالت لي قوم قوم وروحنا الحمام اترمي على الأرض ونزلت شفايف كسها على بوقي وبدأت تدعك كسها لدرجه ان انا اتخنقت من اللي هي بتعملها وكسها كان نااار وشويه جابت عسلها على ولقيتها لسه بتدعك وراحت لعبت في خرم طيزي وفي زبي اللي وقف وهي طلعت على زبي وقالت صغير بس اعمل ايه واقل من خمس دقايق كنت جبت تاني وهي ارتاحت وقامت خدت دش وقالت خد دش والبس هدومك وتعالي عشان زمانهم جايين يامتناكه وخرجت لبست هدومها وبقت خد تاني خالص وجم بابا علي وماما سعديه من الشغل وقعدنا نتغدى وشويه كل واحد قام بابا قام راح علي اودته ونام ذي ماهو متعود وماما خلصت تنضيف المطبخ وراحت علي اختي في اودته فانا قولت لازم اسمع اختي تقولها ايه فوقفت اتصنت لقيت ماما بتقول لها ايه الاخبار يا دودو قالت لها تمام ماما قالت لها تمام تمام يعني قالت لها انتي مش واثقه في ولا ايه قالت لها اصل عمك الحاج اتصل وكان ابوكي جانبي فمرديتش قالت لها كان هيقولك انه بلاش تروحي بكره وخليكي بعد يومين لانه قرص على نفسه قالت لها طيب تمام اقوم انا بقي الحق ابوكي بقي ولا خليها لبليل احسن وكان في حد معاه هناك ولا كان هو لوحده كان معه واحد صاحبه انما ليه يايوسو مجرم شوفي انا صورتهم بتفتح امها لمحت اخوها في الفيديو اللي كان على التلفون ايه ده قالت لها اه ايمن ابنك طول خول وشغلت لها الفيديو بتاع ايمن وبعدها شغلت الفيديو بتاع عم الحاج وصاحبه وسعديه قالت عم عثمان لسه جامد ذي ماهو ومين ده مانتش عارفه مين ده يا داليا ده عمك عادل من البلد بس ايه ده كله اوقالت لها يعني ارتاحوا الاتنين قالت لها اه وباست امها من بوقها فا امهاا قالت لها اخوكي لقيتي ايه قالت لها لا لسه مانضربش فيه مفك وطيزها خلو انا اللي سخنته شويه قالت لها عارفه عمك ابراهيم اللي معي في الشغل ثواني واتثَصلت عليه اذيك ياستاذ ابراهيم حد جانبك قالها لا انا لوحدي قالت له طيب كويس هبعتلك هديه مع داليا لسه ماحدش لمسه بس هتقدر ولا ايه قالها اقدر هتبعتي امته قالت له هشوف واعرفك وقفلت معاه وقالت لداليا ايه رايك تاخدي الخول ده لابراهيم يفتحه وهو ابراهيم مش هيعوره لانه لو راح لعمك عثمان هيشرمه ده غبي في النيك انما ابراهيم يتعامل معه بحنيه داليا قالت لها لو بابا سال ثالت هقوله ان انتي عندك درس متأخر واخدتني اخوكي معاكي عشان وانتي راجعه انا هقوم انام انا ولا ماني اعرف وانتي خدي المتناك نصفيله خرم طيزه كويس عشان ابراهيم يقدر ومش اقل من ٥الاف وقامت طلعت انا حري على الاوديه بتاعتي بس ماما لمحتني وانا بجري وعملت نفسها ماشفتش
خلص الموقف الاول
تسلم ايدك روعه



سكساتي متفاعل
 
انا ايمن شاب سالب بحب جدا اشوف نظره الناس على طيزي وخصوصا انها كبيره وطريه انا عندي ٢١سنه دلوقتي بدأت احس اني مش ولد وان انا بحب اكون بنت لما كنت صغير كان كل لعبي مع البنات ولما كبرت بقيت احب جدا اني اسرق الاندرات بتاعت اختي الأكبر مني والبسها وفي يوم اختي داليا كانت راجعه من الجامعه ودخلت كنت انا بلبس وبقي في اندراتها وكنت انا ساعتها عندي ١٥سنه وهي كانت ١٨سنه لقيتها راحت مطلعه تلفونها صورتني فيديو وانا مش واخد بالي محسيتش غير لما جات من ورايه وراحت صرباني على طيزي وقالت لي يالبوه طيزك حلوه ولسه هتكلم راحت ضربتني بالقلم قالت اوعي تفتحي بوقك يامتناكه وقلعت هدومها وبقت الاندر بس ولقيتها قالت لي اقلع الاندر ياخول ومسكت زبي وقالت ده مالوش لازمه ولو انه حلو وطي ياخول وبدأت تدعت خرم طيزي وتبعبصني جامد بصابع ايدها الوسطاني وقالت ده انتي ضيقه يالبوه لسه مافيش حد ضرب مفك لسه وراحت ضرباني على طيزي وقالت خليك ذي مانت وراحت جابت شمعه كبيره كانت في الشمعدان وجابت كريم دهنت الشمعه ودهنت خرم طيزي وقالت لي استني نقفل الباب ونيمتني على ضهري على طرف السرير ونزلت هي بين رجليه ورفعت رجلي وبدأت تلعب الشمعه في خرم طيزي بالراحه خالص ساعتها زبي كان بقي وقف على آخره راحت حطه زبي في بوقها وفضلت تلعب وتلعب لما لقيت نفسي بنزل في بوقها وهي بلعت اللي نزل وقالت شاطره يامتناكه ولفت رفعت كسها على وشي وقالت لي خليكي شاطره يالبوه والحسي كويس ودخلي لسانك جوه وبدأت تدخل الشمعه جوه من خرم طيزي اللي كنت حاسس ان انا اتخلقت عشان اتناك فيه وكانت داليا اختي خبيره في اللي بتعمله وانا مستمتع وكنت بلحس لها كسها ولقيت طعمه غريب بقولها طعمه غريب ياداليا راحت زقت الشمعه قوي جوه طيزي وانا صوت قالت داليا كده حاف يامتناكه انا ستك يا كلب فانا قولت لها حاضر ياستي قالت طعمه لبن رجل ومش اي رجل انا بقالي ساعه ياكسمك عمك الحاج ينيكني من كل حته زبه بقاله اسبوع ماكنتش اتمكن منه والنهارده روحت له عوضني عن الاسبوع اللي فات على فكره زبه بقي حاجه كده تهبل وراحت ساحبه الشمعه من طيزي وناولتني الشمعه وقالت حطها في طيزي كده خدتها حطيتها ولا اي حاجه دخلت وخرجت ولا كان في حاجه قالت زبه اتخن من الشمعه مرتين ولا تلاته وطوله فوق ال٢٠سم ولقيتها قامت لفت بقي كسها على بوقي ووشها ناحيتي وقالت لي قوم قوم وروحنا الحمام اترمي على الأرض ونزلت شفايف كسها على بوقي وبدأت تدعك كسها لدرجه ان انا اتخنقت من اللي هي بتعملها وكسها كان نااار وشويه جابت عسلها على ولقيتها لسه بتدعك وراحت لعبت في خرم طيزي وفي زبي اللي وقف وهي طلعت على زبي وقالت صغير بس اعمل ايه واقل من خمس دقايق كنت جبت تاني وهي ارتاحت وقامت خدت دش وقالت خد دش والبس هدومك وتعالي عشان زمانهم جايين يامتناكه وخرجت لبست هدومها وبقت خد تاني خالص وجم بابا علي وماما سعديه من الشغل وقعدنا نتغدى وشويه كل واحد قام بابا قام راح علي اودته ونام ذي ماهو متعود وماما خلصت تنضيف المطبخ وراحت علي اختي في اودته فانا قولت لازم اسمع اختي تقولها ايه فوقفت اتصنت لقيت ماما بتقول لها ايه الاخبار يا دودو قالت لها تمام ماما قالت لها تمام تمام يعني قالت لها انتي مش واثقه في ولا ايه قالت لها اصل عمك الحاج اتصل وكان ابوكي جانبي فمرديتش قالت لها كان هيقولك انه بلاش تروحي بكره وخليكي بعد يومين لانه قرص على نفسه قالت لها طيب تمام اقوم انا بقي الحق ابوكي بقي ولا خليها لبليل احسن وكان في حد معاه هناك ولا كان هو لوحده كان معه واحد صاحبه انما ليه يايوسو مجرم شوفي انا صورتهم بتفتح امها لمحت اخوها في الفيديو اللي كان على التلفون ايه ده قالت لها اه ايمن ابنك طول خول وشغلت لها الفيديو بتاع ايمن وبعدها شغلت الفيديو بتاع عم الحاج وصاحبه وسعديه قالت عم عثمان لسه جامد ذي ماهو ومين ده مانتش عارفه مين ده يا داليا ده عمك عادل من البلد بس ايه ده كله اوقالت لها يعني ارتاحوا الاتنين قالت لها اه وباست امها من بوقها فا امهاا قالت لها اخوكي لقيتي ايه قالت لها لا لسه مانضربش فيه مفك وطيزها خلو انا اللي سخنته شويه قالت لها عارفه عمك ابراهيم اللي معي في الشغل ثواني واتثَصلت عليه اذيك ياستاذ ابراهيم حد جانبك قالها لا انا لوحدي قالت له طيب كويس هبعتلك هديه مع داليا لسه ماحدش لمسه بس هتقدر ولا ايه قالها اقدر هتبعتي امته قالت له هشوف واعرفك وقفلت معاه وقالت لداليا ايه رايك تاخدي الخول ده لابراهيم يفتحه وهو ابراهيم مش هيعوره لانه لو راح لعمك عثمان هيشرمه ده غبي في النيك انما ابراهيم يتعامل معه بحنيه داليا قالت لها لو بابا سال ثالت هقوله ان انتي عندك درس متأخر واخدتني اخوكي معاكي عشان وانتي راجعه انا هقوم انام انا ولا ماني اعرف وانتي خدي المتناك نصفيله خرم طيزه كويس عشان ابراهيم يقدر ومش اقل من ٥الاف وقامت طلعت انا حري على الاوديه بتاعتي بس ماما لمحتني وانا بجري وعملت نفسها ماشفتش
خلص الموقف الاول
تسلم ياغالي
 
عودة
أعلى أسفل