طنطا واللي منها

فضفضة طنطا واللي منها (1 المشاهدين)

نارتجينارتجي is verified member.

مشرف

طاقم الإدارة
مشرف
فضفضاوي معلم
ناقد فني
ناشر قصص
سكساتي مخضرم
سكساتي نشيط
عضو
ناشر حصري
فضفضاوي مميز
كاتب قصص
سكساتي متفاعل
وزير النشاط
ملك فعال
أسطورة الوقت
السمعة: 7%
إنضم
ديس 25, 2025
المشاركات
462
نقاط
6,490
اشتغلت فتره في طنطا وهي كغيرها من البلاد فيها وفيها بس طنطا فيها نسبه كبيره واماكن كتيره افتكر ان في مره وبحكم شغل في الفتره ديه كان لي احتكاك بالناس اتعرفت على واحده اسمها حنان كانت أيامها شغاله في سنترال جانبي كانت الحته البلدي اللي ذي ما الكتاب بيقول كنت بروح اشحن من عندها وهي كانت بتيجي تشتري من المكان اللي انا كنت فيه المهم صار في كلام بينا وطلبت من في مره فلوس سلف فبضحك معاها بقولها ولو مارديتهاش قولت لها ساعتها هاااااااا وسكت قالت طيب ما من غير ما ارجعها هاااااا علطول بالفلوس ومشيت ورجعت بعد ساعه قالت لي قولت ايه قلت لها انتي عاوزه اد ايه قالت انا محتاج ٣٠٠ جنيه أيامها كانت فلوس مش قليله قولت لها هو انتي متجوزة قالت ياعم انا معاك اقولك هاخد منك الفلوس لاني لازم ادفع فلوس قرض وحوار وانا معاك مرتين تلاته ماتشغلش بالك وقبل ما تمشي قالت انا هلسطك جدا وقالت لي ان انا هجرب ها قولت لها بعد الشغل تعالي معي قالت وماله وفعلا جات معي وفضلت انا وحنان مع بعض في علاقه كامله كانت بتاخد مني فلوس وتيجي معي مره كل أسبوع ياما تقضي اليوم كله معي ياما كانت بتبات معي مره ولا اتنين وعرفت ان جوزها كان محبوس وحكت لي كل حاجه عنها عمري ماهنسي عنوانها كانت مساكن خلف السكه الحديد عند سنترال كبير
 
اشتغلت فتره في طنطا وهي كغيرها من البلاد فيها وفيها بس طنطا فيها نسبه كبيره واماكن كتيره افتكر ان في مره وبحكم شغل في الفتره ديه كان لي احتكاك بالناس اتعرفت على واحده اسمها حنان كانت أيامها شغاله في سنترال جانبي كانت الحته البلدي اللي ذي ما الكتاب بيقول كنت بروح اشحن من عندها وهي كانت بتيجي تشتري من المكان اللي انا كنت فيه المهم صار في كلام بينا وطلبت من في مره فلوس سلف فبضحك معاها بقولها ولو مارديتهاش قولت لها ساعتها هاااااااا وسكت قالت طيب ما من غير ما ارجعها هاااااا علطول بالفلوس ومشيت ورجعت بعد ساعه قالت لي قولت ايه قلت لها انتي عاوزه اد ايه قالت انا محتاج ٣٠٠ جنيه أيامها كانت فلوس مش قليله قولت لها هو انتي متجوزة قالت ياعم انا معاك اقولك هاخد منك الفلوس لاني لازم ادفع فلوس قرض وحوار وانا معاك مرتين تلاته ماتشغلش بالك وقبل ما تمشي قالت انا هلسطك جدا وقالت لي ان انا هجرب ها قولت لها بعد الشغل تعالي معي قالت وماله وفعلا جات معي وفضلت انا وحنان مع بعض في علاقه كامله كانت بتاخد مني فلوس وتيجي معي مره كل أسبوع ياما تقضي اليوم كله معي ياما كانت بتبات معي مره ولا اتنين وعرفت ان جوزها كان محبوس وحكت لي كل حاجه عنها عمري ماهنسي عنوانها كانت مساكن خلف السكه الحديد عند سنترال كبير

موضوع مميز 🌹
 
اشتغلت فتره في طنطا وهي كغيرها من البلاد فيها وفيها بس طنطا فيها نسبه كبيره واماكن كتيره افتكر ان في مره وبحكم شغل في الفتره ديه كان لي احتكاك بالناس اتعرفت على واحده اسمها حنان كانت أيامها شغاله في سنترال جانبي كانت الحته البلدي اللي ذي ما الكتاب بيقول كنت بروح اشحن من عندها وهي كانت بتيجي تشتري من المكان اللي انا كنت فيه المهم صار في كلام بينا وطلبت من في مره فلوس سلف فبضحك معاها بقولها ولو مارديتهاش قولت لها ساعتها هاااااااا وسكت قالت طيب ما من غير ما ارجعها هاااااا علطول بالفلوس ومشيت ورجعت بعد ساعه قالت لي قولت ايه قلت لها انتي عاوزه اد ايه قالت انا محتاج ٣٠٠ جنيه أيامها كانت فلوس مش قليله قولت لها هو انتي متجوزة قالت ياعم انا معاك اقولك هاخد منك الفلوس لاني لازم ادفع فلوس قرض وحوار وانا معاك مرتين تلاته ماتشغلش بالك وقبل ما تمشي قالت انا هلسطك جدا وقالت لي ان انا هجرب ها قولت لها بعد الشغل تعالي معي قالت وماله وفعلا جات معي وفضلت انا وحنان مع بعض في علاقه كامله كانت بتاخد مني فلوس وتيجي معي مره كل أسبوع ياما تقضي اليوم كله معي ياما كانت بتبات معي مره ولا اتنين وعرفت ان جوزها كان محبوس وحكت لي كل حاجه عنها عمري ماهنسي عنوانها كانت مساكن خلف السكه الحديد عند سنترال كبير
كده الناس عرفت عنوانها يروحو يدوقو هما كمان 😂😂
 
اشتغلت فتره في طنطا وهي كغيرها من البلاد فيها وفيها بس طنطا فيها نسبه كبيره واماكن كتيره افتكر ان في مره وبحكم شغل في الفتره ديه كان لي احتكاك بالناس اتعرفت على واحده اسمها حنان كانت أيامها شغاله في سنترال جانبي كانت الحته البلدي اللي ذي ما الكتاب بيقول كنت بروح اشحن من عندها وهي كانت بتيجي تشتري من المكان اللي انا كنت فيه المهم صار في كلام بينا وطلبت من في مره فلوس سلف فبضحك معاها بقولها ولو مارديتهاش قولت لها ساعتها هاااااااا وسكت قالت طيب ما من غير ما ارجعها هاااااا علطول بالفلوس ومشيت ورجعت بعد ساعه قالت لي قولت ايه قلت لها انتي عاوزه اد ايه قالت انا محتاج ٣٠٠ جنيه أيامها كانت فلوس مش قليله قولت لها هو انتي متجوزة قالت ياعم انا معاك اقولك هاخد منك الفلوس لاني لازم ادفع فلوس قرض وحوار وانا معاك مرتين تلاته ماتشغلش بالك وقبل ما تمشي قالت انا هلسطك جدا وقالت لي ان انا هجرب ها قولت لها بعد الشغل تعالي معي قالت وماله وفعلا جات معي وفضلت انا وحنان مع بعض في علاقه كامله كانت بتاخد مني فلوس وتيجي معي مره كل أسبوع ياما تقضي اليوم كله معي ياما كانت بتبات معي مره ولا اتنين وعرفت ان جوزها كان محبوس وحكت لي كل حاجه عنها عمري ماهنسي عنوانها كانت مساكن خلف السكه الحديد عند سنترال كبير
تسلم ايدك ياغالى
 
مواضيع مشابهة الأكثر مشاهدة عرض المزيد
عودة
أعلى أسفل