ما الجديد
ايمن وحنان والنيك الجنان حتى الجزء الثاني 31/1/2026

متسلسلة ايمن وحنان والنيك الجنان حتى الجزء الثاني 31/1/2026 (1 المشاهدين)

نارتجي

نارتجي

مشرف

طاقم الإدارة
مشرف
ناقد فني
ناشر قصص
سكساتي مخضرم
سكساتي نشيط
عضو
ناشر حصري
كاتب قصص
سكساتي متفاعل
وزير النشاط
ملك فعال
أسطورة الوقت
السمعة: 6%
نقاطي
5,870
تزوجت مراتي حنان بعد قصه حب هي كانت جارتنا وصاحبه اختي الصغيره جدا وكانت حنان من صغرها بطايه كده واللي موضح انها بطايه انها قصيره يعني حوالي ١٥٥سم وزنها فوق ال٧٠كيلو بيضا جدا رقبه جميله وشفايف من النوع التخين بزازها الصراحه يتقال فيهم اشعار من وهي لسه عيله بضفاير كانت من كبرهم وهي عندها ١٤ سنه كانت بتلبس سوتيانه وكانو مرفوعين وعلى الرغم من التخين بس مكنتش بكرش انما سوه بتقول ان في كنز تحتها وكسها هو المثال الواضح الكس المبطرخ المقلوب الأبيض القشطه ورجلين ملفوفه وكعب رجلها من الاخر كانت انوثه طافيه وانا ايمن كنت أكبر منها ب٤سنين كنت انا بدأت اتعلق بحنان لما اتنقلوا لاقامه في الشارع عندنا وكانت منقوله من بلدهم لان ابوها كان الشغل بتاعه نقله المدينه عندنا وكانت حنان ولها اخت أصغر منها مروه بسنتين كانت امهم راويه وابوهم خالد وانتقلت واتعرف امي على امها واختي سمر عشان قدها فبقيت تروح وتيجي معها وكانت ساعتها في أولى اعدادي وكانت بتقعد عندنا انا ايمن وبابا محمد وماما سعاد واختي سمر كان الكلام ده من اكتر من ١٥سنه المهم ان انا بدأت اهتم بحنان واختها مروه بس حنان الاكتر وفي مره واد عاكسهامعلش ياعم محمد روحت ضربته واتعورت وهي اليوم ده كانت قربت مني عشان تمسح لي الدم اللي نزل مني وكانت ١٧سنه وانا كنت ٢٠سنه ويومها كانت أول مره اخدها في حضني وابوسها من بوقها لأنها كانت بتعيط عشان كنت بجيب دم من الطبخ اللي الواد خبطني بها وكانت شايفها قريبه مني رحت ماسك شفايف حنان في بوسه وحدتها في حضني وكان أيدي على وسطها وديتها قوي على وزبي كان واقف وهي حست به قريب من كسها وفوقنا على اختي سمر بتقول احم احم فحنان اتلخبطت وطلعت تجري وسمر اختي قالت لي ليه يابني ده البت غلبانه مش حمل اللي انت عملته فيها وراحت بصه على زبي وقالت لي مفيش حضن بقي لاختك ولا هي حنان بس اختي كانت مش نفس جسم حنان كنت رفيعه عود فرنساوي بس طيزها كيرفي فقولت لها اخلي حضن تعالي وراحت حضنها ومسكت شايفها وحطيت أيدي على طيزها وشلتها وزنقت زبي على الآخر راحت لفه ايدها على رقبتي ولقيتها مجرمه في البوس وانا عملت اني مخدتش بالي وهي قالت لي ياااه يا ايمن ايه الحمدان ده وعملت اخر حاجه انا ممكن اتخيلها مسكت زبي من فوق الهدوم وقالت جميل رحت ضربها على طيزها دي الأجمل قالت ياللاه ونبقى نشوف ده بعدين وانا قولت لها عاوزك تروحي لها تطمنيها قالت ياااه بتحبها قولت لها جدا قالت وهي الصراحه تتحب ويومها رجعت سمر ومعاها حنان وكانت مكسوفه فحنان قالت انا هتاخدها ونطلع فوق السطح وانت شويه وتطلع عشان امك ماتقرفناش قالها ماشي يا روح قلبي وجم يخرجوا روحت رايح على حنان واخدها في حضني وبوستها من بوقها وسمعت صوت روحت باعد عنها وعملت نفسي بذاكر وجات نانا ازيك ياحنان عي امك فينها واخبارها ايه واختي قالت لها هنطلع فوق نقعد في الشمس قالت لها طيب انا ممكن ابقي اخرج اروح اجيب طلبات عشان لو نزلتي ملقيتنيش وطلعوا كان في عندنا دور مبنى مش متشطب وكمان كان في السطح عليه سور وفي اودتين متعرشين المهم شويه وسمعت امي بتقولي انها رايحه مشوار نص ساعه ولفت نظري الصراحه انا كنت مش علي بعضي كنت عمال اراقب امي عشان اعرف اطلع فلقيت امي كانت بتغير لقيتها قلعت ملط ولبست سوتيانه وقميص قصير من غير كلوت ولبست عبايه سمرا عليهم وكانت امي جسمها مش مليان وقالت لي انها خارجه وانا من منظرها كان زبي بينقط لبن لوحده وبعدين رايحه فين ولسه هسال نفسي واخا البت اللي فوق روحت طالع على طرطيف رجلي وسمعت اختي بتكلم حنان بتقولها بصي يا حنان ايمن اخويا بعد مانتي مشيتي حضني زيك بس ايه حنان قالت لها حسيتي باللي انا حسيت به قالت لها حسيت وحسيت ومسكت كمان راحت حنان قالت له يابختك انا بقي كنت هموت اساسا من اللي شفته روحت داخل عليهم وكان صهرهم ليه روحت واقف وراهم ومطلع زبي حطيته بينهم بيتلفتوا راحت حنان مصوته كنت انا نازل على بوقها شفايفي واختي قالت كسمك ياخي وراحت ماسكه زبي وحنان كانت ساحت من البوسه حدا وانارمضيعتش الفرصه وفتحت زرار البلوزه وبدأت العب لها في بزازها واختي كانت استاذه في مص الازبار وانا وقفت حنان وبدأت ارضع لها في بزازها وايدي بتلعب في كسها من على الهدوم واختي سمر اللي كنت متخيل انها عيله نزلت لبنى في بوقها ولقيتها بتبلع اللبن وقامت قلعت وقلعت حنان وقالت بص يا ايمن انا وحنان عاوزينك تمتعنا وراحت مفنسه نزلت على طيازهم واكساسهم لحس وسمر اختي قالت احنا مفتوحين فنيك براحتك وانا مفرقش معي غير اني اتمتع بالاكساس اللي قدامي ونمت فيهم بدأت بحنان اللي كان كسها وردي وضيق قالت قطع في كسي براحتك وفضلت انيك في كس حنان وجيت اجيب بطلعه حطيته في بوقها قالت ماتخافش هات في كسي ماتخافش وخلصت معاها ودخلت في دور مع سمر اختي وكانت لبوه على حق لقيتها بلاعه ازبار ونزلت لبنى في طيزها ولما خلصت بقولها البسوا احسن امك ممكن تيجي راحت سمر ضاحكه وقالت امك زمانه دلوقتي بتتناك ولا ليه يا حنان قالت اه ابويا وابوك ومهم اتنين كمان زمنهم فاشخينهم نيك وسمر قالت الصراحه انا اتناكت انا وامك مره ولا اتنين امك بنت متناكه لما بتسخن بتبقي بنت متناكه انتي عارفه يابت يا حنان اكتر يوم انبسط يوم ماكنت انا وانتي مع ابويا وابوكي ابوها بقي ايه يا ايمن رجل فنان في النيك لبسوا هدومهم ونزلوا وايمن بقي شاف العيله على حقيقتها وكان عاوز يروح بطب عليهم فا حنان قالت له يا عم ماتسبلهم حريتهم فقال لاخته انا هجيب ابويا وامي ونطلب ليدك يا حنان انتي لازم تبقى مراتي سمر قالت له بص عشان تبقى عارف انا وحنان اتنكنا كتير من زمان واحناربنتناك المدرسين عشان ينجحونا وفي يوم حنان قالت لي على موضوع انها شافت امك وامها بيتناكوا من ابوها ومعه رجاله تانيين حنان بتقول انا كنت المفروض قايله لهم ان عندي درس وكنت رايحه لاستاذ وحصل ظروف وروحت وكانوا مشغلين اغاني ومحدش فايق المهم دخلت لقيت امي اتنين ماسكها واحد في كسها والتاني في بوقها وبتلفت لقيت ابويا ومعه اتنين تانيين فاشخين امك وطلعت التلفون صورتهم وخرجت روحت لسمر اختك واليوم ده ابوك جهه وانا شيفاه قبل كده بينيك في امي اتفقت انا وسمر كان ابوك في الحمام اتفقنا ان انا ادخل له الحمام وفعلا دخلت الحمام وكان جوه قولت له معلش ياعم محمد مزنوقه وهو ماصدق كسي ظهر قدامه لقيته جهه على قالي ايه الجمال ده يا حنان تصدقي أن كسك احلى من كسمك قالت له طيب ياعم انت هتعمل ايه قالها هريحلك كسك يالبوه ورشق زبه في كسي وفضل ينيك في ودخلت سمر قالها اقولك تعالي انتي كمان وبقي يبدل بيني وبين سمر ولما خلصنا سال سمر على امها انا قولت له بتتناك عندنا ابويا ومعه مجموعه عاملين حفله عليها وعلى امي هناك قالها طيب كويس بقولك يا حنان البت اختك مروه الصراحه كده انا عاوز انيكها قالت له غالي والطلب رخيص وزنت على مروه جات لها عند سمر وكانت متفقه انها هتتساحق مع سمر في وجود مروه وانت تدخل تنيك في الكل ويومها ابوك كان شايل مروه على زبه وهي كانت مبسوطه وسمر قالت لها الصراحه ابوكي اللي معلم وفنان في النيك ايمن قالها طيب ماكويس وانا موافق واقولك انتوا مش تبقوا مبسوطين قالت له بص انا وامك طلعنا كام طالعه بالفلوس مع ناس عن طريق النت بس اوقات ينضحك علينا واوقات يبقى الاتفاق اتنين أو تلاته تلاقي عدد كبير وامك الصراحه مش بتقصر امك في مره كانو عيال ٢٠ولا٢٥سنه اتناكت يومهم من اكتر من ٨ وكانوا بيبدلو فضلت تتناك منهم وانا كان في رجل كبير معهم الصراحه زبه كان فوق العشرين سنتي وكان بياخد افيون وفضل ينحفر في طيزي بزبه ولا واحد قدر ينطق وخدت حنان له في مره يومها اتصل على معلم صاحبه وجم الاتنين ناكوني انا وحنان اكتر من ساعتين ازبار جباره وحدنا فلوس قالت له امك بقي بتتناك من الرجاله عند عمك خالد ابو حنان بلي ثمن للمتعه قالها طيب انا ولا اكني عرفت حاجه وقولهم يطلبولي حنان وانا كده هصطاد امك الأول يا حنان وبعدها امي بس من دلوقتي مروه تلزمني قالت له وايه المشكله وقال لسمر ابعتلي الفيديو قالت له ده فيديوهات صورت امك وهي كانت في يوم كنت انا وهي في حفله كبيره مع رجل ومراته وكانت في ست كبيره تطلع في الستين وكان الرجل في الأربعينات ومعهم مراته اربعينيات برضه ومعه ولدين عرفنا ان الرجل ده ودي مراته وامه ودول الشباب ولاده الاتنين وكان في واحد تالت صاحبهم الانتيم وفرجته على الفيديو وامه كان في اتنين من الشباب بينيكو ها في طيزها وكسها وجهه الرجل حط زبه في طيزها كمان انت عارف مراه الرجل بعد اول نص ساعه كانت تعبت من التيك انما امه كانت مجرمه شوف سابو امك وراحوا عليها والعيال مسكو ستهم وابوهم دخل ناك في طيز امه اللي كانت كبيره وروحت انا على امك اشوفها لقيتها بتقول شوفي ياختي المره بنت المتناكه لسه فيها نفس تتناك وسابو ابنها العيال وجم التلاته لي انا وامك كانوا بيتيكوا فينا وامك كانت تاخد اتنين والتالت معي وبدلوا برضه كانت بلاعه شوف خرم طيزها ده عامل ازاي ويومها الرجل داني ٥الاف جنيه ايمن قالها طيب تمام يبقى نتفق على اللي هنعمله تمام كده ده اللي نعرفه في اللي جاي

خلصنا لما ايمن عرف حاجات مكنش متخيله عن امه اللبوه الكبيره سعاد وكمان لما اتمتع لاخته سمر وحبيبته حنان وعرف ان حمات المستقبل راويه وحناه خالد بيبدلوا في الرجاله وكمان مروه اخت حنان طلعت بتتناك وان ابوه محمد ناك كل دول وناك مروه كمان وخرج ايمن وقال لحنان وسمر خليكوا انتوا ولما تيجي امك يا سمر رني على عشان اجي بعد ما تنضف اللبن من طيزها قالت له امك لا يمكن تنضف من اللبن اللي نطروا لبنهم كتير بتقولك في خمسه وانا بقولك راويه ام حنان مش قد امك خالص قالهم راويه جسمها جميل فسمر قالت له امك مفيش حد ركبها الا وقال انها ممتعه ونزل ايمن واتصل على ابوه كان صوته بينهج بيقوله انت فين يا حاج قاله مشوار كده يا ايمن في حاجه قاله اه في موضوع قاله لما اجي ياللاه ورمي التلفون من غير مايقفل وايمن ساب الخط مفتوح وسمع ابوه بيقولها عارفه يابت يامروه انتي صاحبتك ديه يلزمكم سهره كبيره وسمع صوت مروه اخت حنان بتقوله بالراحه على كسي ياعم خالد انت بتنيك في انا وتغريد من اكتر من نص ساعه قالها كسكم انتوا الاتنين مش قادر اسيبه راح ايمن قافل السكه وراح جاب سيارتين وطلع قعد على الكورنيش عندهم وشرب السيارتين واخته كلمته قالت له اللبوه حات وبتستحمي وجايه اللبن ايه انا دخلت وراها الحمام بقولها ايه الاخبار قالت لي فيهم اتنين رجاله وبينيكوا بفتري وورتني خرم طيزها كان محمر قوي قالت لي اتنين كانوا بينيكو في طيزي بس استمتعت سلام دلوقتي امك خارجه وقفلت مع ايمن اللي خد بعضه وروح فاكه بتقوله كنت فين يا ايمن وايه ريحه السجاير ديه قالها ريحه سجاير ولا ريحه اللبن اللي ماليه البيت يا ماما شمي كده كويس ودخل الحمام راح جايب لها الهدوم اللي كانت لبساها قالها شمي كده مش الريحه ديه اللي انتي شماها ولا انا بيتهيألي وراح رازع الباب وخارج وسمر طلعت تجري وراه وطلع فوق السطح وقف اخته قالت له في ايه قالها مش قادر ابلع اللي هي بتعمله عموما انتي انزلي وهي لو طلعت ماتطلعيش وكان عاين سجاير على السطح طلع سيجاره ووقف يشربها وامه طلعت وهو ولا شغل باله قالت له ياااه طيب اطفيها حتى احتراما لي قالها ايه بتقولي ايه احتراما احا انتي مصدقه نفسك راحت صرباه بالقلم فضل واقف ولا اتهز قالها اضربي التاني ولا ايدك وحعاكي من دعك ازبار الرجاله تحبي اقولك انتي كنتي فين انا شفتك وانتي بتقلعي ونزلت وراكي وشفتك باماره الثلاثه اللي معاكي والاتنين اللي مع الشرموطه التانيه منتظره مني احترمك اذاي يا قحبه يامتناكه راحت صرباه بالقلم تاني قالها عادي بقي ومسك السيجاره ووقف يشرب منها وقالها انا مستني لو عوزتي تضربي تاني ابقي اضربي ووقفت امه تعيط وتترعش قالها مش هياكل معي خالص اللي انتي بتعمليه لا وفي نفس اليوم اكتشف ان ابويا بينيك البت الصغيره كل ده في اليوم اللي كنت جاي اجري اقول اني عاوز اخطب البت الاقي امي بتتناك في بيت اللي انا عاوز اخطبها لا وابوها اللي بينيك في امي وحماتي بتتناك قدام جوزها احا عليكم عالم شراميط ولاد متناكه ملعون ابوكم وجايه تضربه بالقلم تاني راح ماسك ايدها ولوي ايدها ورا ضهرها ولفت بقت طيزها راشقه في زبه قالها طبعا يالبوه مانتي بكسمك عاوزه تعملي شريفه على انا يا شرموطه يابنت المتناكه اوعي اسمع صوت كسمك تاني ولا ايددك تترفع تاني على انتي تحطي وشك في الأرض ياشرَوطه ومان زبه وقف على الآخر قالها اتعدلي انزلي يلعن كسمكم كلكم وراح واخد بعضه وبعد عنها وهي المره ديه عيطت بحد وهو ولع سيجاره تانيه ووقف يشربها عادي وهي جات تقرب منه قاله خليكي مكانك عشان انا كرهتك وكرهت نفسي وبفكر ارمي نفسي من فوق راحت موطيه على رجله وقالت له مش هقولك مش هعمل كده ولا هقولك الكلام ده انا هقولك اعتبرني ذي مانت بتقول انا مرهشرموطه فعلا وابوك رجل ديوث وبيحب يشوفني بتناك وهو اللي وصلني للي انا فيه ايمن قالها اخرصي كلامك كله غلط لو انتي يابنت المتناكه مش جاي على هواكي يالبوه كنتي رفضتي كنتي صممتي كنتي اطلقتي انما انتي حابه كده قالت له ماتبقاش قاسي على في الكلام كده قالها قاسي ايه يامومس انتي انتي مش عارف جايبه ده كله منين قالت له خلاص انت عاوز تخطب البت حنان هخطبهالك بجد هحط أيدي في ايد خالد اذاي وهو لسه شايل زبه من طيزك يامره يامتناكه قالت له هجيبلك امها حالا تحت رجلك انتي بتقولي كلام غريب ياشرَوطه انزلي انزلي مش هنزل راح ايمن بيشدعا الجلبيه اترفعت مكنتش لابسه حاجه طيزها بانت راح ايمن نطلع زبه ورشقه في طيزها وفضل ينيك فيها ونزل لبنه في طيزها ولما خلص قالت له هديت شويه بص عليها وهي لسه في وضع الدوجي راح زبه وقف على آخره راح ناكها في كسها ونزل لبنه بعد اكتر من ربع ساعه نيك ولبس هدومه وهي رفعت الجلبيه وقامت وقفت قالت له كبرت يا ايمن وبتعرف تنيك اهوه قالها مش مجال للكلام قالت له ماشي يا ايمن عموما تعالي ننزل تحت ونتكلم تحت وبعتت سمر تشتري علبه سجاير وجات سمر وادت العلبه لأمها اللي طلعت سيجاره ولعتها ولادتها لايمن وسحبت سيجاره تانيه وولعتها ولادتها لسمر فا ايمن عمل نفسه مستغرب وولعت لنفسها وقالت له بص بقي يا ايمن انا واختك وابوك عايشين مع حنان عيلتها من زمان ومع غيرها دخل ابوه وشافهم وجهه يزعق فا ايمن قاله بلاش كده مانت ماقفلتش الخط وماستنتش مروه ولا هدير فاكه قالت له بص يا ايمن احنا كده ومش هنتغير واذا كان على حنان هتتحوزها وخليك تنيك امها واختها واحتك وانا كمان ماتشغلش بالك يا محمد تعبان ولا قادر قالها لا مش تعبان راحت قايلاله طيب ماتفرج ابنك على الشغل اذاي مع سمر بنتك وقام محمد ولف البت سمر قلعها العبايه وكانت ملط وبل زبه بايده من بقها وراح حاطط زبه في طيزها وقالها عارفه يابت يا سمر البت صاحبتك اللي اسمهاهدير قالت له هدير ابوها وامها مسافرين وقاعده عند ستها ام امها وعلى فكره بتتناك هي سوتها من خالها وواحد كمان جارهم بينيكو ها فا ابوها قالها يابت قالت مانا روحت معاها قبل كده انا وحنان اتناكنا هناك قبل كده بس خالها ده عربجي جارهم بقي كانه قاطع زب حمار ومركبه عنده مسك البت حنان في يوم شرمها كانت سعاد قلعت ونزلت على زب ابنها ايمن وقالت له مراتك اللي اختك بتحكي عنها ابوها قالها ستها كام سنه قالت له تطلع ٧٠ينه بس جسمها تخين وسعاد بعد ما خلت ايمن زبه بقي حديده قالت له قوم شوف الشرموطه ديه بتقول ايه وراح ابوهم مقاوم سمر من حضنه وخلاها تلف وشها وتنزل ضهرها على زبه في طيزها وبقي وشها اليمه التانيه وقامت سعاد طلعت بكسها على صدر جوزها وخدت سمر في حضنها من ضهرها وقالت لايمن تعالي ارشقهولها في كسها وايمن ماكدبش خبر وفضل ينيك في سمر شويه وسحب نفسه وراح ورا امه وحط زبه في طيزها وكانت بيوضه بتخبط في وش ابوه وهو بينيك سعاد امه وشويه وجاب لبنه في طيز امه سعاد قالت له لا انت عاوز تتدرب انك تطول عن كده سيب ده على انا هخليك اقله تقعد تنيك نص ساعه اقل حاجه حنان حاميه قوي في النيك وهتضحك عليك
 
تزوجت مراتي حنان بعد قصه حب هي كانت جارتنا وصاحبه اختي الصغيره جدا وكانت حنان من صغرها بطايه كده واللي موضح انها بطايه انها قصيره يعني حوالي ١٥٥سم وزنها فوق ال٧٠كيلو بيضا جدا رقبه جميله وشفايف من النوع التخين بزازها الصراحه يتقال فيهم اشعار من وهي لسه عيله بضفاير كانت من كبرهم وهي عندها ١٤ سنه كانت بتلبس سوتيانه وكانو مرفوعين وعلى الرغم من التخين بس مكنتش بكرش انما سوه بتقول ان في كنز تحتها وكسها هو المثال الواضح الكس المبطرخ المقلوب الأبيض القشطه ورجلين ملفوفه وكعب رجلها من الاخر كانت انوثه طافيه وانا ايمن كنت أكبر منها ب٤سنين كنت انا بدأت اتعلق بحنان لما اتنقلوا لاقامه في الشارع عندنا وكانت منقوله من بلدهم لان ابوها كان الشغل بتاعه نقله المدينه عندنا وكانت حنان ولها اخت أصغر منها مروه بسنتين كانت امهم راويه وابوهم خالد وانتقلت واتعرف امي على امها واختي سمر عشان قدها فبقيت تروح وتيجي معها وكانت ساعتها في أولى اعدادي وكانت بتقعد عندنا انا ايمن وبابا محمد وماما سعاد واختي سمر كان الكلام ده من اكتر من ١٥سنه المهم ان انا بدأت اهتم بحنان واختها مروه بس حنان الاكتر وفي مره واد عاكسهامعلش ياعم محمد روحت ضربته واتعورت وهي اليوم ده كانت قربت مني عشان تمسح لي الدم اللي نزل مني وكانت ١٧سنه وانا كنت ٢٠سنه ويومها كانت أول مره اخدها في حضني وابوسها من بوقها لأنها كانت بتعيط عشان كنت بجيب دم من الطبخ اللي الواد خبطني بها وكانت شايفها قريبه مني رحت ماسك شفايف حنان في بوسه وحدتها في حضني وكان أيدي على وسطها وديتها قوي على وزبي كان واقف وهي حست به قريب من كسها وفوقنا على اختي سمر بتقول احم احم فحنان اتلخبطت وطلعت تجري وسمر اختي قالت لي ليه يابني ده البت غلبانه مش حمل اللي انت عملته فيها وراحت بصه على زبي وقالت لي مفيش حضن بقي لاختك ولا هي حنان بس اختي كانت مش نفس جسم حنان كنت رفيعه عود فرنساوي بس طيزها كيرفي فقولت لها اخلي حضن تعالي وراحت حضنها ومسكت شايفها وحطيت أيدي على طيزها وشلتها وزنقت زبي على الآخر راحت لفه ايدها على رقبتي ولقيتها مجرمه في البوس وانا عملت اني مخدتش بالي وهي قالت لي ياااه يا ايمن ايه الحمدان ده وعملت اخر حاجه انا ممكن اتخيلها مسكت زبي من فوق الهدوم وقالت جميل رحت ضربها على طيزها دي الأجمل قالت ياللاه ونبقى نشوف ده بعدين وانا قولت لها عاوزك تروحي لها تطمنيها قالت ياااه بتحبها قولت لها جدا قالت وهي الصراحه تتحب ويومها رجعت سمر ومعاها حنان وكانت مكسوفه فحنان قالت انا هتاخدها ونطلع فوق السطح وانت شويه وتطلع عشان امك ماتقرفناش قالها ماشي يا روح قلبي وجم يخرجوا روحت رايح على حنان واخدها في حضني وبوستها من بوقها وسمعت صوت روحت باعد عنها وعملت نفسي بذاكر وجات نانا ازيك ياحنان عي امك فينها واخبارها ايه واختي قالت لها هنطلع فوق نقعد في الشمس قالت لها طيب انا ممكن ابقي اخرج اروح اجيب طلبات عشان لو نزلتي ملقيتنيش وطلعوا كان في عندنا دور مبنى مش متشطب وكمان كان في السطح عليه سور وفي اودتين متعرشين المهم شويه وسمعت امي بتقولي انها رايحه مشوار نص ساعه ولفت نظري الصراحه انا كنت مش علي بعضي كنت عمال اراقب امي عشان اعرف اطلع فلقيت امي كانت بتغير لقيتها قلعت ملط ولبست سوتيانه وقميص قصير من غير كلوت ولبست عبايه سمرا عليهم وكانت امي جسمها مش مليان وقالت لي انها خارجه وانا من منظرها كان زبي بينقط لبن لوحده وبعدين رايحه فين ولسه هسال نفسي واخا البت اللي فوق روحت طالع على طرطيف رجلي وسمعت اختي بتكلم حنان بتقولها بصي يا حنان ايمن اخويا بعد مانتي مشيتي حضني زيك بس ايه حنان قالت لها حسيتي باللي انا حسيت به قالت لها حسيت وحسيت ومسكت كمان راحت حنان قالت له يابختك انا بقي كنت هموت اساسا من اللي شفته روحت داخل عليهم وكان صهرهم ليه روحت واقف وراهم ومطلع زبي حطيته بينهم بيتلفتوا راحت حنان مصوته كنت انا نازل على بوقها شفايفي واختي قالت كسمك ياخي وراحت ماسكه زبي وحنان كانت ساحت من البوسه حدا وانارمضيعتش الفرصه وفتحت زرار البلوزه وبدأت العب لها في بزازها واختي كانت استاذه في مص الازبار وانا وقفت حنان وبدأت ارضع لها في بزازها وايدي بتلعب في كسها من على الهدوم واختي سمر اللي كنت متخيل انها عيله نزلت لبنى في بوقها ولقيتها بتبلع اللبن وقامت قلعت وقلعت حنان وقالت بص يا ايمن انا وحنان عاوزينك تمتعنا وراحت مفنسه نزلت على طيازهم واكساسهم لحس وسمر اختي قالت احنا مفتوحين فنيك براحتك وانا مفرقش معي غير اني اتمتع بالاكساس اللي قدامي ونمت فيهم بدأت بحنان اللي كان كسها وردي وضيق قالت قطع في كسي براحتك وفضلت انيك في كس حنان وجيت اجيب بطلعه حطيته في بوقها قالت ماتخافش هات في كسي ماتخافش وخلصت معاها ودخلت في دور مع سمر اختي وكانت لبوه على حق لقيتها بلاعه ازبار ونزلت لبنى في طيزها ولما خلصت بقولها البسوا احسن امك ممكن تيجي راحت سمر ضاحكه وقالت امك زمانه دلوقتي بتتناك ولا ليه يا حنان قالت اه ابويا وابوك ومهم اتنين كمان زمنهم فاشخينهم نيك وسمر قالت الصراحه انا اتناكت انا وامك مره ولا اتنين امك بنت متناكه لما بتسخن بتبقي بنت متناكه انتي عارفه يابت يا حنان اكتر يوم انبسط يوم ماكنت انا وانتي مع ابويا وابوكي ابوها بقي ايه يا ايمن رجل فنان في النيك لبسوا هدومهم ونزلوا وايمن بقي شاف العيله على حقيقتها وكان عاوز يروح بطب عليهم فا حنان قالت له يا عم ماتسبلهم حريتهم فقال لاخته انا هجيب ابويا وامي ونطلب ليدك يا حنان انتي لازم تبقى مراتي سمر قالت له بص عشان تبقى عارف انا وحنان اتنكنا كتير من زمان واحناربنتناك المدرسين عشان ينجحونا وفي يوم حنان قالت لي على موضوع انها شافت امك وامها بيتناكوا من ابوها ومعه رجاله تانيين حنان بتقول انا كنت المفروض قايله لهم ان عندي درس وكنت رايحه لاستاذ وحصل ظروف وروحت وكانوا مشغلين اغاني ومحدش فايق المهم دخلت لقيت امي اتنين ماسكها واحد في كسها والتاني في بوقها وبتلفت لقيت ابويا ومعه اتنين تانيين فاشخين امك وطلعت التلفون صورتهم وخرجت روحت لسمر اختك واليوم ده ابوك جهه وانا شيفاه قبل كده بينيك في امي اتفقت انا وسمر كان ابوك في الحمام اتفقنا ان انا ادخل له الحمام وفعلا دخلت الحمام وكان جوه قولت له معلش ياعم محمد مزنوقه وهو ماصدق كسي ظهر قدامه لقيته جهه على قالي ايه الجمال ده يا حنان تصدقي أن كسك احلى من كسمك قالت له طيب ياعم انت هتعمل ايه قالها هريحلك كسك يالبوه ورشق زبه في كسي وفضل ينيك في ودخلت سمر قالها اقولك تعالي انتي كمان وبقي يبدل بيني وبين سمر ولما خلصنا سال سمر على امها انا قولت له بتتناك عندنا ابويا ومعه مجموعه عاملين حفله عليها وعلى امي هناك قالها طيب كويس بقولك يا حنان البت اختك مروه الصراحه كده انا عاوز انيكها قالت له غالي والطلب رخيص وزنت على مروه جات لها عند سمر وكانت متفقه انها هتتساحق مع سمر في وجود مروه وانت تدخل تنيك في الكل ويومها ابوك كان شايل مروه على زبه وهي كانت مبسوطه وسمر قالت لها الصراحه ابوكي اللي معلم وفنان في النيك ايمن قالها طيب ماكويس وانا موافق واقولك انتوا مش تبقوا مبسوطين قالت له بص انا وامك طلعنا كام طالعه بالفلوس مع ناس عن طريق النت بس اوقات ينضحك علينا واوقات يبقى الاتفاق اتنين أو تلاته تلاقي عدد كبير وامك الصراحه مش بتقصر امك في مره كانو عيال ٢٠ولا٢٥سنه اتناكت يومهم من اكتر من ٨ وكانوا بيبدلو فضلت تتناك منهم وانا كان في رجل كبير معهم الصراحه زبه كان فوق العشرين سنتي وكان بياخد افيون وفضل ينحفر في طيزي بزبه ولا واحد قدر ينطق وخدت حنان له في مره يومها اتصل على معلم صاحبه وجم الاتنين ناكوني انا وحنان اكتر من ساعتين ازبار جباره وحدنا فلوس قالت له امك بقي بتتناك من الرجاله عند عمك خالد ابو حنان بلي ثمن للمتعه قالها طيب انا ولا اكني عرفت حاجه وقولهم يطلبولي حنان وانا كده هصطاد امك الأول يا حنان وبعدها امي بس من دلوقتي مروه تلزمني قالت له وايه المشكله وقال لسمر ابعتلي الفيديو قالت له ده فيديوهات صورت امك وهي كانت في يوم كنت انا وهي في حفله كبيره مع رجل ومراته وكانت في ست كبيره تطلع في الستين وكان الرجل في الأربعينات ومعهم مراته اربعينيات برضه ومعه ولدين عرفنا ان الرجل ده ودي مراته وامه ودول الشباب ولاده الاتنين وكان في واحد تالت صاحبهم الانتيم وفرجته على الفيديو وامه كان في اتنين من الشباب بينيكو ها في طيزها وكسها وجهه الرجل حط زبه في طيزها كمان انت عارف مراه الرجل بعد اول نص ساعه كانت تعبت من التيك انما امه كانت مجرمه شوف سابو امك وراحوا عليها والعيال مسكو ستهم وابوهم دخل ناك في طيز امه اللي كانت كبيره وروحت انا على امك اشوفها لقيتها بتقول شوفي ياختي المره بنت المتناكه لسه فيها نفس تتناك وسابو ابنها العيال وجم التلاته لي انا وامك كانوا بيتيكوا فينا وامك كانت تاخد اتنين والتالت معي وبدلوا برضه كانت بلاعه شوف خرم طيزها ده عامل ازاي ويومها الرجل داني ٥الاف جنيه ايمن قالها طيب تمام يبقى نتفق على اللي هنعمله تمام كده ده اللي نعرفه في اللي جاي

تسلم ايدك 🌹
 
تسلم ايدك ياقلبي
 

نظام تخصيص الثيم

من هذه القائمة، يمكنك تخصيص بعض مناطق موضوع المنتدى.

اختر اللون الذي يعكس ذوقك

عرض واسع / ضيق

يمكنك التحكم في هيكل يمكنك استخدامه لاستخدام موضوعك على نطاق واسع أو ضيق.

إغلاق الشريط الجانبي

يمكنك التخلص من الازدحام في المنتدى عن طريق إغلاق الشريط الجانبي.

الشريط الجانبي الثابت

يمكنك جعل الشريط الجانبي أكثر فائدة وأسهل للوصول إليه عن طريق تثبيته.

طيات الزاوية المغلقة

يمكنك استخدامه حسب ذوقك عن طريق إغلاق/فتح الطيات في زوايا الكتل.

عودة