ما الجديد
عيله للمتعه حتى الجزء الرابع 28/1/2025

دياثة عيله للمتعه حتى الجزء الرابع 28/1/2025 (1 المشاهدين)

نارتجي

نارتجي

مشرف

طاقم الإدارة
مشرف
ناقد فني
ناشر قصص
سكساتي مخضرم
سكساتي نشيط
عضو
ناشر حصري
كاتب قصص
سكساتي متفاعل
وزير النشاط
ملك فعال
أسطورة الوقت
السمعة: 6%
نقاطي
5,870
صحيت الست بدريه اللي كانت في الخمسينات من نومها عشان تبص جانبها عشان تتأكد من اللي جنبها بتبص لقت انها بين اتنين جوزها المعلم عصام وبتبص الناحيه التانيه شافت المعلم ايمن اخو جوزها يبقى كده فعلا مش حلم راحت شايله الغطا لقت الاتنين ملط وهي كانت ملط وفي لبن ناشف على كسها وعلى طيزها وكان زب ايمن واقف كانت بدريه مراه عصام من اكتر من ٣٠ سنه عاشت معه كل أنواع المتعه كانت بدريه طول عمرها مشكلتها انها بتحب النيك وبتحط الازبار وعصام جوزها الصراحه كان نييك وحابت منه ممدوح وعمر ونهله ممدوح بقي عنده ٣٢سنه متجوز من سما وهي تبقى بنت عمه ايمن ومخلف منها انا عمر فده عنده ٢٧سنه متجوز من هاجر وهي بنت اخت بدريه اللي اصغر منها واخر العنقود نهله مخطوبه لابن عمها التاني اللي اسمه مراد وكل الرجاله ديه عندهم شونه كبيره فيها اسمنت وحديد واللي بيديها عصام وأولاده اما محجر الرمل والزلط أو الجباسه فا ايمن اللي بيديره ومراد ابن اخهم بقي اللي ماسك محل الحدايد والمستلزمات ودي نبذه عن عيله تبان قدام الناس انها من العائلات المحترمه اللي بيتقال الحاج عصام والحاج ايمن والمعلمين ولادهم بس لما بيتقفل عليهم باب العماره بيبقوا حاجه تانيه وكانت البدايه من زمان وكان ابو عصام اللي مات من فتره السبب لما عصام اتجوز بدريه كانت بنت ١٨سنه وعصام شغال مع ابوه على الجرار الزراعي وكانت ام عصام متوفيه وسايب له عصام وايمن واخوهم الصغير ابو مراد كان اسمه عماد وكان عم محمد ابو عصام ده رجل صعيدي جهه على العاشر من رمضان واشتغل فيها وكان تركيزه على تربيه عياله وكمان انه يكبر الشغل ولما كان بيحب ينيك كان في واحده جوزها كان شغال معه وكانت تبقى ام بدريه كان محمد بيخلي جوزها ينام في الشغل ويروح هو ينيك فيها كانت من الشرقيه من بلبيس وكانت بيضا بياض بحمار وكانت علطول جاهزه ولما محمد اول مره اتعزم عندهم وقعد وشاف العود وهو عارف ان جوزها صحته على اده فعرف ان ليلتهم هتبقي حلوه ومن اول مره استغل ان جوزها نزل يجيب دخان وزنقها محمد وقالها انه سداد مكان جوزها في كل حاجه وقرب منها وراح حاطط ايده على طيزها وعي قالت له طالما كده اشوف ووراها زبه وهي قالت كده ماشي قوي ومسكت زبه وقالت له تمام يا محمد انت خليه يبات بكره في الشغل وانت تعالي بات بين رجليه تحب تشوف قالها اشوف ومسك بزازها كانت بترقص في ايده وقالها كفايه قالت له بص صحيح انا مره بحب النيك من الاخر هتمتعني نيك هبقي بتعتك لوحدك هتقصر معي ماتزعلش قالها ماشي يالبوه وتاني يوم راجلها وفضل ينيك فيها اكتر كن نص ساعه وبقت كل أسبوع مره واوقات مرتين وقالت له بقولك جوزي كده كده عارف انك بتنكني انا اللي قولت له لأنه كان في واحد بلديات كانوا بينكني سوي فححهريومربيقولي انهم عاوزين نسهر كنت انت جاي تاني يوم فانا قولت له كل حاجه قالي وماله محمد بتعنا بس مش مستهله انك تبيته بره انت معي اهوه وهو جوه ومستني تنادي عليه لو مش عاوز هيفضل جو قالها طيب نسخن عشان قبل ما يكمل كانت بقت ملط ودخل جوزها وناكوعا الاتنين سوي وفضلوا يبدلوا عليها وينيك ها الاتنين لحد ما هي شبعت واستمر الوضع على كده وكان عندها بنت صغيره اللي هي بدريه من عمر ابنه عصام ومات جوزها والبت كانت ١٦ سنه ولا ١٧ سنه وكانت طالعه لأمها جسمها فاير وكانت جميله وكانت عامله نصبه شاي جانب الموقع اللي كانوا شغالين فيه والبت كانت شافت المعلم محمد كام مره بينيك امها وكانت البت في مره كان محمد ناك امها وناموا ودخلت البت وكان محمد زبه وهو نايم يخوف من تخنه وهي نزلت على زبه حطته في بوقها وفتح محمد عينه كان فاكر ان امها ولما شاف البت راحت حاطه ايدها على بوقه وهو شاور لها تطلع بره وخرج وراه وكان زبه شادد بيقوله ايه يابدريه قالت له انا عاوزه انا كمان ولا هي امي اللي ليها نصيب من الحلويات ده انا حتى شوفووطت وورته خرم طيزها اللي كان بيلمع وقالت له انا بجهز نفسي لليوم ده ونزلت مسكت زبه وفضلت ترضع في وقعدته ودهنت خرم طيزها مقدرتش تدخل الا راسه بس وهو قالها نامي على ضهرك هتعك وبدأ يفرش كسها وخرم طيزها وهي ما ماستحملتش وصوتها على وامها قامت شافت كده قالت لها برضه يابنت المتناك نفذتي اللي في راسك كان محمد نطر لبنه على كسها من بره وامها قالت لها فتحك ياشرَوطه قالت لها لاه يا متناكه ملحقتش بس اللي جاي يبقى يفتحني وقامت البت ومحمد لبس هدومه وقالها انا هخطب البت للواد عصام ماتخفيش بس هسيبها له يفتحها هو ايه رايك البت قالت انا موافقه هو زبه حلو كده زيك قالها مانا موجود يا كسمك قالت وانا وكسمي سدادين وفي اقل من شهر كانت بدريه اتجوزت الواد عصام وكانوا عايشين في شقه إيجار في نفس العماره اللي كان محمد قاعد فيهااللي قصاد شقتهم وكان محمد عنده ايمن كان أصغر من عصام واخرهم عماد اللي كان صحته تعبانه ويوم دخلت عصام محمد ساب العيال في الشقه وراح ناك ام بدريه وشربوا وحشش واليوم ده خدها وراح بها على شقه بنتها وصمم انه يخبط وهي البت فتحت وكانت لبسه روب وهو دخل لقى ابنه نايم وقالها بقولك يا لبوه امك وراح قالها خشي انتي على الواد عصام وراح مقلعها ملط وقله بدريه ملط كمان وقالها ياااه وراح بالل زبه ونيمتها على ضهرها وفرش كسها بزبه وحشر زبه في كسها وهي كانت اتفتحت من عصام وقالت له ماتيجي ندخل جوه معهم هموت واتناك انا وامي على سرير واحد ودخلوا لقوا عصام بيمرجحها على زبه وهو حاطط زبه في كسها ومحمد قالها هقوم اساعده وراح رايح على خرم طيزها واشتغل نيك فيها وتعبت وقامت راحت جات بدريه مكان امها وكان محمد حماها نايم على ضهره وهي قعدت وركبت على زبه وبقي بزازها في بوق محمد ومحمد قال لعصام نيك ياواد طيزها تعالي والاتنين جابو لبنهم فيها وقامت عملت لهم عصير وفضل ينيك ا فيها هي وامها طول الليل وبقت بدريه ومن يوم الدخله متجوز محمد وعصام وفصلوا على كده سنتين ولا تلاته وكبر ايمن واتجوز من مياده اللي كانت تنقيه بدريه وقالت لمحمد وعصام ان مياده ديه بقي هتعحبهم وهيتبقي ستر وغطا كمان للي بيحصل والواد ايمن كان عنتيل وفي فتره الخطوبه ومساعده بدريه خلته يفتح مياده عندها في شقتها وكان عصام موجود وقاله شاطر ياواد يا ايمن وعحلوا بكتب الكتاب وشاف ا بيت من بابه تلت أدوار قعد محمد وابنه عماد في الأرضي ودور لعصام وبدريه والأخير ايمن مياده وكانت الدنيا تمام وبعد ما اتجوز ايمن بأسبوع كان عازمهم عصام عنده في شقته وكان ابوهم هو واخوهم الصغير مسافرين و نزل ايمن مياده وايمن قاله بقولك ياعصام هو انت ابوك كان بيعمل ليه مع مراتك قاله بص يا ايمن انا وابوك بنيك في بدريه وامها من اول يوم وعلى فكره ابوك مسافر عشان يخليني اقولك انه من بكره مراتك تتناك هي كمان قاله تصدق فكره قاله طيب بص بدريه جوه في الحمام ادخلها عاوزاك وسيب لي مياده انا هدخلها المطبخ ونتقابل على السرير وراح قايم عصام داخل لمياده على المطبخ وراح جاي من عند ودنها وباسها قالت له اخيرا انا كنت هموت وفضلت تحضن فيه ومسكت زبه وكان ايمن دخل بدريه اللي قالت له تعالي ياعم ادخل ودخلت معه في حضن وقلعت وقالت له كده هتبقي الدنيا كويسه انا مياده وامي عليكم انت وابوك واخوك بس انت غيرهم زبك ده رهيب زمان مراتك اتحفر لها في خرم طيزها لان اخوك عصام مدمن نيك طيز حتى شوف قالها ايا ما كان وراح راشق زبه في طيزها وقالها كده يبقى هيلق زبه صغير ولا ايه وخدها وخرجوا وراح لقى مياده وضعيه69وكانت مبسوطه وقالت جوزها مبسوط
ده اللي نعرفه في اللي جاي


كان محمد مسافر ومعه ابنه الصغير عماد وكان بيفكر في البت مراه ابنه ايمن كانت لبوه وهو عينه منها وبدريه يوم ماهو قالها على البت قالت له هخليك تذوق كل حته فيها يا عم محمد ماتقلقش احنا جوزها لايمن ابنك وبعدها اخليها تدخل الجمعيه معانا انا وامي وهي ماتخافش قالها انا لايمكن اخاف يالبوه وانتي موجوده وهو ايمن اتجوز ها والنهارده زمان عصام وايمن يبدلوا في النسوان ومن بكره يدها هو معهم في التبديل هو مكنش عاوز يكسر نفسه ولا ابنه ايمن لان ايمن غير عصام ايمن ناشف في رده انما عصام عادي وتعب عماد وخده وداه المستشفى والواد اتحجز وبيت هو به اول يوم والصبح روح وساب ابنه وراح بعت ابنه ايمن يبات معه وقال لام بدريه تروح مع الواد ايمن واول ما مشي ا دخل محمد علي مراه ابنه بدريه مراه عصام وقالها عملتوا ليه قالت له انا هندهلك على مياده اللي تحكيلك وعصام قاله الصراحه يابا البت متناكه قوي يابا وجات بدريه وفي ايدها مياده وبدريه قالت لها قربي يالبوه من سيدنا كلنا يعاين البضاعه راحت رايحه وقال ليه موطيه وشها مكسوفه وكان محمد قاعد على السرير وقام قلعها العبايه والبت كان جسمها كل حتى فيه عاوزه تتاكل وبدريه ما صدقت راحت قالعه ملط وراحت علي زب محمد وقالت له بص مهما اتناك من ولادك انت ليك طعم تاني وجهه عصام وقف جانب ابوه ونزلت مياده مسكت زب محمد في بوقها وقالت له بص يا حمايا انا تحت منك انت واولادك بس المهم انكم متقصروش معانا عشان ساعتها محدش يزعل راح محمد حطه في زورها وقالها ارضعي يا كسمك وانتي ساكته وعصام كان باصص على مراته ومراه اخوه وهم بيرضعوا في زب ابوه اللي كان زبه واقف وكانت مياده ماسكه زب عصام وهي ترضع ومحمد قال لمياده تعالي ياكسمك تتفشخي مني انا وعصام وفضلوا ينيك ا فيها لما نطروا لبنهم في مياده اللي قالت كده كويس يا رجاله تعالي يا بدريه ادخلي لنتي بقي راح محمد شال ايده وراح ضارب ها بالقلم وقالها لا يا كسمك انتي هنا تحت من بدريه ده اولا ثانيا انتي هنا ترفعي رجلك للي جاي ينيك انا أو عصام أو جوزك يا كسمك ومن دلوقتي مش عاجبك راح ضارب ها بالقلم تاني وقالها النقط اتحطت على الحروف ومش عاجبك النهارده تكوني بره البيت ده ولبس حلبيته والبت عيطت مياده راحت بايسه ايد حماها وقالت له انت كبيرنا هنا ومحدش يقدر يتكلم والبت راحت شدت مياده وقالت لها ياللاه تعالي حبي على ايده راح محمد قالها لاتحب على أيدي ولا على رجلي انما انا هنزل شويه لحد المستشفى وهبعت لها جوزها وعرفه اللي حصل عشان تقوله رايها وراح ماشي وعصام بعد نا ابوه مشي قالها انتي اختاري الوقت والبني ادم الغلط يا مياده عشان تتحكمي فيه وعلى فكره انا ولا ايمن لا نملك اننا نقوله لاه لو قال لي حاجه وده مش غلط ولبس هو كمان وقال انه رايح ورا ابوه وبدريه قالت لها يا مياده انا عارفه انك قارحه بس اللي جاي هيبقي مش حلو لما ييجي الرجاله تكوني خدتي وقتك ياقارحه وسبتها وخرجت. مياده فكرت بينها وبين نفسها كده قالت يعني انا كنت بتناك وبتحصل على فلوس دلوقتي هستناك بلوشي ولا لاه وشويه رجع جوزها قالها هتعملي ايه يا مياده قالت له هو انا لو قولت مفيش منه قالها يبقى انتي كلامك صح مفيش منه وتفارقي بالسلامه ودخل علق على شاي لنفسه وهي قالت له لا طبعا انا مستغناش عنك يا ايمن قالها بصي يابنت الحلال لازم تعرفي ان اي لعب انتي اللي خسرانه فقالت له انا مش عاوزه لا لعب ولا غيره وقامت خدته في حضنها قالها لما نشوف ووجهه ابوه بعد شويه وايمن سمع صوته عند بدريه وكانت تم بدريه معهم ونزل ايمن وابوه كان بيقول عصام هو اللي هيبات مكانك ولقي ام بدريه خارجه من الحمام ملط بتقوله تعالي ياواد يا ايمن ادعكلي ضهري ولا خايف من القارحه اللي انت متجوز ها قالها لا أخاف من مين دانا هطلع اجيبها وراح طلع وجابها وقالها ادخلي يا بنتي بوسي ايد ابويا ونزلت على ايد ابوه وباست ايده وقالت له سامحني يا عمي وانا اللي غلطانه راحت ام بدريه قالت له خلاص بقي ياسي محمد انا هاخد ايمن وبدريه وانت شوف بقي عاوز تعلمها اهي وراحت شدها وذقتها على محمد والبت مياده واقفه راح جوزها قالها ثواني يام بدريه وقلع مياده وقالها ابويا لازم ينبسط ماذا والا راحت نازله علي ركبتها وقعدت على الأرض وبدريه قلعت محمد الجلبيه والكالسون وقالت لأمها ياللاه تعالي نسيبهم ومسكت بدريه زب عصام اخو جوزها اللي كان صوره من ابوه ودخلت بدريه وامها مع ايمن اخو جوزها الحمام وسابت مياده مراه ايمن لمحمد ابوه اللي البت فضلت ترضع في زبه واتفننت في انها تخليه يتمتع وجاب لبنه في في بوقها وهي بلعت اللبن كله ومحمد قالها تعالي يابنت المتناكه وراح لاففها ولوي ذرعها وبقت طيزها على زبه اللي رشقه في خرم طيزها وزبه كان تخين وهي بقي بدأت تتمتع وخرجت بدريه وامها اللي كان كسها بيتقط لبن وقالت لمياده جوزك يسلم الصراحه راح محمد مشاور لايمن اللي دخل هو وابوه مع مياده وبداوا ينيك ها سوي وكانت بدريه هي وامها بيلحسوا لبعض وفضلو فتره يبدلوا ايمن وابوه على النسوان التلاته وبعدها جابو لبنهم ونام محمد وكانت مياده في حضنه وايمن نام في حضن بدريه وامها وصحيوا على عصام وهو جاي وحايب عماد معه وده اللي نعرفه في اللي جاب

كان محمد مسافر ومعه ابنه الصغير عماد وكان بيفكر في البت مراه ابنه ايمن كانت لبوه وهو عينه منها وبدريه يوم ماهو قالها على البت قالت له هخليك تذوق كل حته فيها يا عم محمد ماتقلقش احنا جوزها لايمن ابنك وبعدها اخليها تدخل الجمعيه معانا انا وامي وهي ماتخافش قالها انا لايمكن اخاف يالبوه وانتي موجوده وهو ايمن اتجوز ها والنهارده زمان عصام وايمن يبدلوا في النسوان ومن بكره يدها هو معهم في التبديل هو مكنش عاوز يكسر نفسه ولا ابنه ايمن لان ايمن غير عصام ايمن ناشف في رده انما عصام عادي وتعب عماد وخده وداه المستشفى والواد اتحجز وبيت هو به اول يوم والصبح روح وساب ابنه وراح بعت ابنه ايمن يبات معه وقال لام بدريه تروح مع الواد ايمن واول ما مشي ا دخل محمد علي مراه ابنه بدريه مراه عصام وقالها عملتوا ليه قالت له انا هندهلك على مياده اللي تحكيلك وعصام قاله الصراحه يابا البت متناكه قوي يابا وجات بدريه وفي ايدها مياده وبدريه قالت لها قربي يالبوه من سيدنا كلنا يعاين البضاعه راحت رايحه وقال ليه موطيه وشها مكسوفه وكان محمد قاعد على السرير وقام قلعها العبايه والبت كان جسمها كل حتى فيه عاوزه تتاكل وبدريه ما صدقت راحت قالعه ملط وراحت علي زب محمد وقالت له بص مهما اتناك من ولادك انت ليك طعم تاني وجهه عصام وقف جانب ابوه ونزلت مياده مسكت زب محمد في بوقها وقالت له بص يا حمايا انا تحت منك انت واولادك بس المهم انكم متقصروش معانا عشان ساعتها محدش يزعل راح محمد حطه في زورها وقالها ارضعي يا كسمك وانتي ساكته وعصام كان باصص على مراته ومراه اخوه وهم بيرضعوا في زب ابوه اللي كان زبه واقف وكانت مياده ماسكه زب عصام وهي ترضع ومحمد قال لمياده تعالي ياكسمك تتفشخي مني انا وعصام وفضلوا ينيك ا فيها لما نطروا لبنهم في مياده اللي قالت كده كويس يا رجاله تعالي يا بدريه ادخلي لنتي بقي راح محمد شال ايده وراح ضارب ها بالقلم وقالها لا يا كسمك انتي هنا تحت من بدريه ده اولا ثانيا انتي هنا ترفعي رجلك للي جاي ينيك انا أو عصام أو جوزك يا كسمك ومن دلوقتي مش عاجبك راح ضارب ها بالقلم تاني وقالها النقط اتحطت على الحروف ومش عاجبك النهارده تكوني بره البيت ده ولبس حلبيته والبت عيطت مياده راحت بايسه ايد حماها وقالت له انت كبيرنا هنا ومحدش يقدر يتكلم والبت راحت شدت مياده وقالت لها ياللاه تعالي حبي على ايده راح محمد قالها لاتحب على أيدي ولا على رجلي انما انا هنزل شويه لحد المستشفى وهبعت لها جوزها وعرفه اللي حصل عشان تقوله رايها وراح ماشي وعصام بعد نا ابوه مشي قالها انتي اختاري الوقت والبني ادم الغلط يا مياده عشان تتحكمي فيه وعلى فكره انا ولا ايمن لا نملك اننا نقوله لاه لو قال لي حاجه وده مش غلط ولبس هو كمان وقال انه رايح ورا ابوه وبدريه قالت لها يا مياده انا عارفه انك قارحه بس اللي جاي هيبقي مش حلو لما ييجي الرجاله تكوني خدتي وقتك ياقارحه وسبتها وخرجت. مياده فكرت بينها وبين نفسها كده قالت يعني انا كنت بتناك وبتحصل على فلوس دلوقتي هستناك بلوشي ولا لاه وشويه رجع جوزها قالها هتعملي ايه يا مياده قالت له هو انا لو قولت مفيش منه قالها يبقى انتي كلامك صح مفيش منه وتفارقي بالسلامه ودخل علق على شاي لنفسه وهي قالت له لا طبعا انا مستغناش عنك يا ايمن قالها بصي يابنت الحلال لازم تعرفي ان اي لعب انتي اللي خسرانه فقالت له انا مش عاوزه لا لعب ولا غيره وقامت خدته في حضنها قالها لما نشوف ووجهه ابوه بعد شويه وايمن سمع صوته عند بدريه وكانت تم بدريه معهم ونزل ايمن وابوه كان بيقول عصام هو اللي هيبات مكانك ولقي ام بدريه خارجه من الحمام ملط بتقوله تعالي ياواد يا ايمن ادعكلي ضهري ولا خايف من القارحه اللي انت متجوز ها قالها لا أخاف من مين دانا هطلع اجيبها وراح طلع وجابها وقالها ادخلي يا بنتي بوسي ايد ابويا ونزلت على ايد ابوه وباست ايده وقالت له سامحني يا عمي وانا اللي غلطانه راحت ام بدريه قالت له خلاص بقي ياسي محمد انا هاخد ايمن وبدريه وانت شوف بقي عاوز تعلمها اهي وراحت شدها وذقتها على محمد والبت مياده واقفه راح جوزها قالها ثواني يام بدريه وقلع مياده وقالها ابويا لازم ينبسط ماذا والا راحت نازله علي ركبتها وقعدت على الأرض وبدريه قلعت محمد الجلبيه والكالسون وقالت لأمها ياللاه تعالي نسيبهم ومسكت بدريه زب عصام اخو جوزها اللي كان صوره من ابوه ودخلت بدريه وامها مع ايمن اخو جوزها الحمام وسابت مياده مراه ايمن لمحمد ابوه اللي البت فضلت ترضع في زبه واتفننت في انها تخليه يتمتع وجاب لبنه في في بوقها وهي بلعت اللبن كله ومحمد قالها تعالي يابنت المتناكه وراح لاففها ولوي ذرعها وبقت طيزها على زبه اللي رشقه في خرم طيزها وزبه كان تخين وهي بقي بدأت تتمتع وخرجت بدريه وامها اللي كان كسها بيتقط لبن وقالت لمياده جوزك يسلم الصراحه راح محمد مشاور لايمن اللي دخل هو وابوه مع مياده وبداوا ينيك ها سوي وكانت بدريه هي وامها بيلحسوا لبعض وفضلو فتره يبدلوا ايمن وابوه على النسوان التلاته وبعدها جابو لبنهم ونام محمد وكانت مياده في حضنه وايمن نام في حضن بدريه وامها وصحيوا على عصام وهو جاي وحايب عماد معه وده اللي نعرفه في اللي جاب

عماد كان اخوه عصام شايله ولما دخلوا بيقوله هم نايمين كلهم مده ليه قاله ياعم عماد تعالي وخده وطلع به على شقته وعمله فطار وقاله اقعد هنا ونزل صحي ام بدريه قالت له تعالي قالها تعالي انتي ياكسمك قومي الواد اخويا فوق اطلعي اقعدي به شويه على مابال الكوز انا كمان مانتي وبنتك طول الليل بتتناكوا اطلعي على شقتي اقعدي بالواد عماد لبست وطلعت ودخل هو على مياده وراح رافع رجلها وحشر زبه في كسها وهي فتحت بتقوله بالراحه ياعم انت كان جوزها قلق قاله اهلا ياعصام وراح لافف مياده وقاله اطلعي ياكسمك عشان كيفك انا والمعلم عصام وبدريه فاقت راحت حاضنه ايمن اخو جوزها من ضهره وعصرت بزازها في ضهر ايمن اللي كان منيك مراته في حضن اخوه عصام وكانت مياده راكبه زب عصام وايمن ركب طيزها وبدريه وقفت ورا من ايمن وقلق محمد شاف الوضع كده راح شايل بدريه وقالها تعالي يامتناكه يابنت المتناكه وسيبيهم الاتنين ينيك اللبوه مياده راحت مياده شخرت وهي بتتناك من جوزها وأخوه وقالت له في مكان ياعم محمد لو عاوز تركب تعالي وفضل محمد وولاده الاتنين ينيكو في بدريه ومياده اكتر من نص ساعه وجابو لبنهم وقامت النسوان لبست الجلابيات على اللحم وطلعت كل وحده على شقتها ومحمد قال لعصام وايمن عاوزين نشد حيلنا في الشغل الايام اللي جايه عشان عاوزين نشتري مطرح لينا يبقى ملك نتلم فيه وعلى فكره عمكم الدسوقي ممكن ييجي قريب هو ومراته سعديه وعنده بنته صغيره نجوي فلو قال انه جاي عاوزين نشوف له سكنه وشغل هو جاي معاه قرشين والشغل فاتح والمقاول عاوز جرار كمان عشان الشغل كتير وعاوز تنك مياه احنا لو كده هنجيب تنك المياه عشان فلوسه اللي هتيجي منه حلو الشغل بالنقل ولو كده عمكم ييجي نجيب له الحرار عصام بيقوله هنجيب الفلوس منين قاله احنا لو كده هنضغط الدنيا وتلم اللي نقدر عليه ونجيب مع عمك ندفع مقدمه والباقي من الشغل وانا وواحد منكم على الجرار والتاني على التنك مياه ونبدل وندور الشغل وعمك هيكفي نفسه راح عصام قاله طيب واللي احنا فيه ده هنعمل اذاي قاله ماتقلقش عمك الدسوقي صاحب كيف ومراته اه من مراته نتايه جامده عصام بيقوله انت كسرت البطه قبل كده قاله الصراحه لاه بس حلوه راح ايمن قاله الصراحه طيزها جامده قاله محمد قاله اللي طيزها جامده مياده مراتك انده عليها بنت المتناكه فنده عليها نزلت راح قافل الباب وقالها انقلعي قالت نعم قالها انقلعي ياكسمك كان عصام قام قلع وايمن قلع وقلعوها وشالها قعدوها على زب محمد وهي بتقوله انت مش سهل انت يا عم محمد ومسك زب كل واحد من عصام في ايد وجوزها في الايد التانيه وفضل محمد ينيك فيها لحد ماجابش لبنه في خرم طيزها وقالهم خذوها بقي على ما اريح شويه والاتنين ناكها ونزلو في طيزها وكسها وقالها البسي واطلعي ياكسمك وطلع عصام قال لايمن تعالي نشرب شاي عندي وراح لقى عماد نايم وكانت ام بدريه لابسه قميص فوق طيزها وكانت بتوطي وهم داخلين راح ايمن راشق صبغه في خرم طيزها وقالها انتي الكل في الكل يامتناكه وراح عصام مطلع زبه وهي فضلت تاكل في زب عصام وبدريه قالت لهم اه احسن من ساعه ما طلعت وبنت المتناكه مابطلتيش كلام وناكوها عصام وايمن لحد ماتكيفت ونده عصام على بدريه وقالها اعملي شاي وقال لام بدريه عاوزين ناكل من ايدك ذي مابناكل من كسك يالبوه وراحت بدريه عملت الشاي وصحي عماد اللي عصام قاله الدكتوره في المستشفى قالت ان انت بقيت كويس وعاوزين نجوزك وطلع ابوهم وقالهم اعملولي شاي وانتي يام بدريه هاتي فحميتين والجوزه وام بدريه كانت عماله تروح وتيجي وكانت طيزها بتتهز جامد ومحمد قالها انتي الخبره والخير والبركه يا متناكه انتي ومسك والجوزه وعصام رصله حجر وقاله شد يابا وقالهم انتوا رايكوا ايه فالكلام اللي انا قولته فام بدريه سالت فحكي لها فقالت له انا معي قرشين وبدريه قالت وانا كمان والحلق والخاتم دول كمان ملهمش لازمه وكده نقدر نجيب التنك من غير مانستلف قالهم طيب ماحنا لو كده نجيب الجرارين وندفع الفلوس مقدمه للتنين وعصام بيقوله طب وعمي قاله لما يبقي ييجي نبقي نشوف له مصلحه وشد والجوزه وقالهم ماتجهز ا الاكل ياولاد المتناكه وريح مكانه ودارت الدنيا وعمهم اتأخر في انه ييجي وجهه زياره وقالهم انه هيفضل شويه عشان الأرض ماتبعتش ومرت الايام اشتغلوا بايده اسنانهم وكبر عماد وحوزوه بنت رجل مقاول وهم بقي فتحوا محجر بقي يجيبوا مستلزمات المباني واشتروا حته وفضلوا مع بعض وعماد لما مراته جات مكنش عاجبها الوضع في الأول لحد ما محمد خدها وناكوها محمد وعصام وايمن وكان عماد صحيا على اده فهي جربت نيك الفحول فيها فكانت بعد ماكانت رافضه بقت هي اللي بتروح تتناك منهم وكانت شديده على عماد وخلفت الحريم ومات عماد ومراته في حادثه وكانت ام بدريه ماتت قبلهم والعيال كبرت ومحمد عجز قوي ومات بعد موت ابنه بكام سنه وفضل عصام كبير العيله وايمن الدراع اليمين وعيالهم وكانت حفلات النيك مستمره بين الكل وده اللي نعرفه في قصه تانيه
 
روعه 🌹🌹
 
مواضيع مماثلة معظم المشاهدة عرض المزيد

نظام تخصيص الثيم

من هذه القائمة، يمكنك تخصيص بعض مناطق موضوع المنتدى.

اختر اللون الذي يعكس ذوقك

عرض واسع / ضيق

يمكنك التحكم في هيكل يمكنك استخدامه لاستخدام موضوعك على نطاق واسع أو ضيق.

إغلاق الشريط الجانبي

يمكنك التخلص من الازدحام في المنتدى عن طريق إغلاق الشريط الجانبي.

الشريط الجانبي الثابت

يمكنك جعل الشريط الجانبي أكثر فائدة وأسهل للوصول إليه عن طريق تثبيته.

طيات الزاوية المغلقة

يمكنك استخدامه حسب ذوقك عن طريق إغلاق/فتح الطيات في زوايا الكتل.

عودة