مشرف
طاقم الإدارة
مشرف
ناقد فني
ناشر قصص
سكساتي مخضرم
سكساتي نشيط
عضو
ناشر حصري
كاتب قصص
سكساتي متفاعل
وزير النشاط
ملك فعال
أسطورة الوقت
السمعة: 6%
- نقاطي
- 5,870
البدايه
سلوى هي بت طلعت لقت امها شغاله في لم الزباله وهي نزلت مع امها من وهي كانت بنت ٨سنين وكانت امها لواحظ عندها ٣٥ سنه كانت عودها حلو وطيزها كبيره كانت متجوزة عبده اللي طفش وهج منها لما خلفت البت سلوى لانه عنده منها ايمن الكبير خلفته لواحظ وهي بنت ١٨سنه وبعدها جاببت بنتها التانيه مشيره أصغر من ايمن بسنه كان عبده شغال في مصنع النسيج وقاعد في بيت ابوه وحياته كانت حلوه لحد ما ابوه مات وأخواته اتورثوا وادولو فلوس وهو اشتري شقه في المساكن عندهم وباقي الفلوس بدا يتلم على شله بايظه وكانت لواحظ نفسها تعمل اي سبوبه فقالت له تعالي نعمل لم الزباله من الشقق قالها انتي عبيطه وبعد زن منها وكان لسه العيال ايمن ومشيره لسه صغيرين يعني يادوب هي قالت جوزها هات بس وانا هطلع الم من الشقق وتاخد منهم واجرت حتت أرض كانت بتلم فيها وبتفرز وكانت بتاخد العيال معاها طول النهار والصراحه اهملت في عبده وهو مكنش طايق ريحتها بس كان نلمووم على شويه رجاله بتوع كيف منهم واحد خده معه عند البيت وهناك عبده شاف مراه صاحبه ده اللي كان عادي مراته قعدت ترص لهم وتظبط الجوزه والمهم كانت اسمها نعيمه كانت لبوه وجوزها عينه من لواحظ مراه عبده واتفقوا انها تتناك من عبده وتقنعه انه يجيب مراته معه المره اللي جايه وفعلا نعيمه قعدت وكانت اول ما دخل لابسه روب على القميص البيتي وبعد شويه قامت قلعت الروب وبقت بالقميص ومكنتش لابسه سنتيانه وكانت قعده على كرسي حمام على الأرض وهم قاعدين على الكنبه وهي بزازها كانت نافشه في القميص اللي كان ضيق والكلمه واقفه خالص وقام جوزها قلع الجلبيه وقال لعبده هدخل اطرطر ودخل طرطر وخرج وسايب زبه بره من الكلسون وجهه وقف حانب مراته وقالها ماتشغليش ليه التلفون بتاعك ده وتقومي ترقصي فقالت له ارقص ايه بس وقالها انتي فيكي ايه يابنت المتناكه ماتقوم ترقصي يا كسمك ولا على الطلق اتصل على اختك تيجي هي ترقص وراح مقرب من عبده وساعتها كان زبه على بوق نعيمه وقاله اختها جات رقصت في مره وكانت ايه وراح راشق زبه في بوقها وقالها وكسمك لترقصي ملط ذي ماهي رقصت والا مش هتبات على زمتي فاهمه يابنت المتناكه ورشق زبه في بوقها لحد زورها وعبده مش مصدق ان الفرسه ديه هتقلع وراح جوزها مقومها وش ها وقفها وهي عامله انها مكسوفه وراح مقلعها القميص وكانت من غير سنتيانه ولابد كلوت كان اسم قالها وهتقلعيه ده كمان ونزله لها وبص عبده شاف كسها بيبرق شمع وايمن شغل التلفون على موسيقى رقص وقعد مسك الجوزه من عبده وهي بدأت تتندمج مع الموسيقى وعبده كان مكسوف الأول بس لما هي قعدت على رجل جوزها وبقي زبه اشق في خرم طيزها وكانت بتسند على رجل عبده عشان ترفع طيزها عشان الزب يرشق في النص وكانت ميلت بزازها على عبده اللي لقى نعيمه تبوسه في شفايفه وهو كان كف ايده على ب ها. الشمال اللي كان ناحيته ولعب لها في حلمه بزها اللي كانت واقفه على الآخر ونعيم راحت مدت ايدها على زب عبده اللي كان حاجه محترمه وكان جوز نعيمه لاحظ ان عبده بدا يسخن راح قاله انت مكتف نفسك ليه كده ياعم وراح متأخر ونعيمها على زبه وقاله اقلع الحلبية ياعم ومصدق ونزلت هي براسها على رجل عبده وبدأت تطلع زبه وكان عملاق وساعتها قمطت على زب جوزها اللي بص شاف زب عبده وقالها ماتقوم يابنتي تضيفي الرحل كده وده اللي نعرفه بعدين
التاني
وقفنا لما نعيمه كانت قاعده على زب جوزها اللي خد باله لما هي قمطت على زبه بخرم طيزها ان عبده زبه واقف وحش طالع من الكلسون وقالها قومي يامره انتي ضايفي المعلم عبده هو ينفع كده يابنت المتناكه وقال لعبده معلش بقي ماهو لو في حته كمان كنا كل واحد رطب على حاله وعموما المره دي نتشارك يامعلم عبده فيها ذي السيجاره وقالها قومي يامتناكه فرجي المعلم عبده علي اللحمه راحت نعيمه موطيه مقلعه المعلم عبده الكلسون وحطت زبه في بوقها وجوزها كان قاعد ماسك الحوزة بيشد وهي لفت ضهرها للمعلم عبده وحطت وشها في وش جوزها وغمزت له ومسكت زب جوزها في بوقها وكان هو مركز على عبده اللي كان بيحسس على طيزها وكسها وبيبص على جوزها لقاه بيبصله فانكسف فقاله يحمي المال أصحابه قاله وانت أصحابه يا معلم عبده وراح قايم شال نعيمه من وسطها وخلها رشقت زب عبده في طيزها ورفع رجلها وشبط زبه في كسها وقاله تصدق يا عبده انا اول مره انبسط كده وعبده كان في دنيا تانيه فضلو. الاتنين ينيك في نعيمه ييجي نص ساعه ونعيمها قالت انا تعبت مش لو لواحظ كانت هنا معانا كنا بدلنا انا وهي ومتعناكم اكتر من كده قالها لواحظ مين يانعيمه هي دي م ه بتاعت متعه ياشيخه اسكتي راحت قرصه على عبده وقالت له لواحظ مراتك ديه اجمد مني بكتير وكمان عودها شديد يا معلم عبده قالها لواحظ قالت له ايوه لواحظ انت عارف يا معلم عبده لواحظ مراتك ديه رك بس ما تسخن خد منها احلى شغل كفايه طيزها ديه يندفع لها كتير على طيزها ديه عبده قالها انتي مجنونه ولا اي رجل يبص لها طيب انت ياعم تبص للواحظ قاله هي فرسة ياعم قاله ياعم انت عارف تخدها وتديني لهطه القشطه ديه قاله موافق وراح مقومها قالها انتي بتعته اسبوع يانعيمه انتي تحت امر المعلم عبده الاسبوع كله ييجي في اي وقت ينيك وينزل لبنه في كل حته حواكي وانتي ولا تقولي اي حاجه عبده قالها تعالي يا قشطه حضنها وفضل يرضع في بزازها وقام جوزها دخل الحمام وكانت نعيمه بقي قالت له بص يا معلم انت لازم ترد له الهديه هاديه للواحظ قالها اذاي بس وهي بقت بتبات في الحوش كمان قالت له بص انت تجيب سرير نص عمر كده وتروح به لها كانك عاوز تفتح صفحه معاها وتسرب العيال في لي حته وتاخد معاك شامبو وحاجات حلوه وازاز تين بيره مشبرين بص يامعلم عبده انا مش عاوزه ابعد عنك ولا عن ده ومسكت زبه ونزلت ترضع له في زبه وكانت بتبص في عينه قوي وقالت له وكمان نحط لها نقط من اللي بتهيج النسوان ديه وتخليهم يبقوا عاوزين بيتناكوا وابقي اطب انا والرجل عليكم على اننا كنا مع يين وهي هتبقي ساخنه ومش على بعضها والباقي سيبه على انا بقي قالها ارضعي يا لبوه ارضعي وخرج جوزها من الحمام قاله اتمتع براحتك وانا هقوم انام شوية فقالت له تنام ايه ياعم انت احنا عاوزين نفضل مع بعض يا رجل على بال ما لواحظ تيجي تبقى الرابعه معانا ونبقى طول الليل مع بعض ياعم قالها عشان تاخدي راحتك انتي والمعلم عبده فقالت راحتنا وانت معانا ولا ايه يامعلم وعموما انا مش نعيمه انا دلوقتي مش نعيمه انا لواحظ دلوقتي وفضل ا ينيك ا فيها الاتنين لما عبده بقي خلاص ونعيمها كانت شرموطه على أصوله حسست عبده انها هتموت لو زبه بعد عنها وكانت بنت متناكه بعد الفجر قاموا ولعوا الجوزه وسخنتهم اللبوه نعيمه ونكوها و عبده مشي بعدها علطول وهي قامت دخلت خدت دش وخرجت كان جوزها صاحي فقالت له اعتبر لواحظ على زبك هتموت انت يا ابراهيم علي لواحظ قالها غبيه ومغفله ذيك ذي الخول اللي متجوزة اللي ما يعرفش قيمه لواحظ سيبك من انها جسمها جامد ما في مليون متناكه بحسم جامد انما انتي حماره هاتي الشاي وتعالي يابنت المتناكه افهمك وهاتي ولعه معاكي وولع الجوزه وشد نفسين وهي قاعده جانبه قالت له قول ياعم اللي فاهم قالها هو جوزها الخول ده اللي قارفه منها انها بتلم زباله من الشقق صح ده حمار هي تعرف تدخل الشقق كلها ولما تتعود على النيك وتبدأ تنضرب باي حاجه من اللي طالعه ترامادول ولا آيس ولا هدرو اي حاجه هتبقي خاتم في صوابع ايدينا نقدر نخليها تلعب على اي حد وتصوره ونقلبه كمان اي ست عندها مشكله مع جوزها نعرف نجيبها نطيب خاطرها وكمان نشوف حد يدفع ينيكها ولا بت عاوزه تجرب انها تتباس أو يتقفش لها في بزازها يتوج مع رجل كبير يكون عاوز اللي يجعله شبابه فهمتي يا حماره بقت لواحظ هي الباب لكل العالم ديه ولحد ما نحط ايدينا على الناس ديه تقعد لواحظ فاتحه رجليها للي عاوز ينيك وكمان الأهم شويه العيال التسريحه البنات اللي بيروح لها فيهم عيال تقدري تكلي من وراهم الشهد راحت قالت له يخربيت دماغ امك ايه ده كله قالها امال ايه ولازم تكلميه قوليله انك تنزلي تشتري حاجات ياخدها معه للواحظ تروحي تجيبي علبتين نقط تفرغيهم في العصير الحقنه وكمان شامبو ولوفه وكريم حاجات كده واللي هتصرف هاييجي اده مليون مره افهمي بقي انا اذا كان على هشوف حوش جانبها واخده عشان يبقى انا المعلم ابراهيم لان اللي جاي كله فلوس وانتي انا عاوزك تخليه يجيلك كمان ساعتين كده عاوزك تخليه يفضل ينيك لما يجيب هوا من زبه فقالت له انت ما بتغيريش على وهو بي نكني يا ابراهيم قاله انا عارف يا كسمك من تاني شهر اتجوزت فيه انك تتناكي من المعلمين بتوع السوق وانا عملت نفسي مش عارف افكرك باللي حصل يانعيمه يوم ماقولتيش ان انتي رايحه لاختك اللي انتي ما تعرفيه ش ان اختك جاتلي يومها قالت لي نكتها هي وبنتها سهير وحكت لي على كل حاجه انتي تعمليها عشان انتي خطفتي المعلم يومها كانت واخده البت معاها وكان المعلم متفق بس انتي خطفتي منها وكتير يا نعيمه من كده فاوعي ياكسمك تقولي ما بغيرش عليكي لا بغير قوي وقالها قومي يابنت المتناكه قومي هاتي نار وتكلمي الخول ده وانتي بترضعي في زبي عشان اشوف اذا كنت هغير ولا لاه
سلوى هي بت طلعت لقت امها شغاله في لم الزباله وهي نزلت مع امها من وهي كانت بنت ٨سنين وكانت امها لواحظ عندها ٣٥ سنه كانت عودها حلو وطيزها كبيره كانت متجوزة عبده اللي طفش وهج منها لما خلفت البت سلوى لانه عنده منها ايمن الكبير خلفته لواحظ وهي بنت ١٨سنه وبعدها جاببت بنتها التانيه مشيره أصغر من ايمن بسنه كان عبده شغال في مصنع النسيج وقاعد في بيت ابوه وحياته كانت حلوه لحد ما ابوه مات وأخواته اتورثوا وادولو فلوس وهو اشتري شقه في المساكن عندهم وباقي الفلوس بدا يتلم على شله بايظه وكانت لواحظ نفسها تعمل اي سبوبه فقالت له تعالي نعمل لم الزباله من الشقق قالها انتي عبيطه وبعد زن منها وكان لسه العيال ايمن ومشيره لسه صغيرين يعني يادوب هي قالت جوزها هات بس وانا هطلع الم من الشقق وتاخد منهم واجرت حتت أرض كانت بتلم فيها وبتفرز وكانت بتاخد العيال معاها طول النهار والصراحه اهملت في عبده وهو مكنش طايق ريحتها بس كان نلمووم على شويه رجاله بتوع كيف منهم واحد خده معه عند البيت وهناك عبده شاف مراه صاحبه ده اللي كان عادي مراته قعدت ترص لهم وتظبط الجوزه والمهم كانت اسمها نعيمه كانت لبوه وجوزها عينه من لواحظ مراه عبده واتفقوا انها تتناك من عبده وتقنعه انه يجيب مراته معه المره اللي جايه وفعلا نعيمه قعدت وكانت اول ما دخل لابسه روب على القميص البيتي وبعد شويه قامت قلعت الروب وبقت بالقميص ومكنتش لابسه سنتيانه وكانت قعده على كرسي حمام على الأرض وهم قاعدين على الكنبه وهي بزازها كانت نافشه في القميص اللي كان ضيق والكلمه واقفه خالص وقام جوزها قلع الجلبيه وقال لعبده هدخل اطرطر ودخل طرطر وخرج وسايب زبه بره من الكلسون وجهه وقف حانب مراته وقالها ماتشغليش ليه التلفون بتاعك ده وتقومي ترقصي فقالت له ارقص ايه بس وقالها انتي فيكي ايه يابنت المتناكه ماتقوم ترقصي يا كسمك ولا على الطلق اتصل على اختك تيجي هي ترقص وراح مقرب من عبده وساعتها كان زبه على بوق نعيمه وقاله اختها جات رقصت في مره وكانت ايه وراح راشق زبه في بوقها وقالها وكسمك لترقصي ملط ذي ماهي رقصت والا مش هتبات على زمتي فاهمه يابنت المتناكه ورشق زبه في بوقها لحد زورها وعبده مش مصدق ان الفرسه ديه هتقلع وراح جوزها مقومها وش ها وقفها وهي عامله انها مكسوفه وراح مقلعها القميص وكانت من غير سنتيانه ولابد كلوت كان اسم قالها وهتقلعيه ده كمان ونزله لها وبص عبده شاف كسها بيبرق شمع وايمن شغل التلفون على موسيقى رقص وقعد مسك الجوزه من عبده وهي بدأت تتندمج مع الموسيقى وعبده كان مكسوف الأول بس لما هي قعدت على رجل جوزها وبقي زبه اشق في خرم طيزها وكانت بتسند على رجل عبده عشان ترفع طيزها عشان الزب يرشق في النص وكانت ميلت بزازها على عبده اللي لقى نعيمه تبوسه في شفايفه وهو كان كف ايده على ب ها. الشمال اللي كان ناحيته ولعب لها في حلمه بزها اللي كانت واقفه على الآخر ونعيم راحت مدت ايدها على زب عبده اللي كان حاجه محترمه وكان جوز نعيمه لاحظ ان عبده بدا يسخن راح قاله انت مكتف نفسك ليه كده ياعم وراح متأخر ونعيمها على زبه وقاله اقلع الحلبية ياعم ومصدق ونزلت هي براسها على رجل عبده وبدأت تطلع زبه وكان عملاق وساعتها قمطت على زب جوزها اللي بص شاف زب عبده وقالها ماتقوم يابنتي تضيفي الرحل كده وده اللي نعرفه بعدين
التاني
وقفنا لما نعيمه كانت قاعده على زب جوزها اللي خد باله لما هي قمطت على زبه بخرم طيزها ان عبده زبه واقف وحش طالع من الكلسون وقالها قومي يامره انتي ضايفي المعلم عبده هو ينفع كده يابنت المتناكه وقال لعبده معلش بقي ماهو لو في حته كمان كنا كل واحد رطب على حاله وعموما المره دي نتشارك يامعلم عبده فيها ذي السيجاره وقالها قومي يامتناكه فرجي المعلم عبده علي اللحمه راحت نعيمه موطيه مقلعه المعلم عبده الكلسون وحطت زبه في بوقها وجوزها كان قاعد ماسك الحوزة بيشد وهي لفت ضهرها للمعلم عبده وحطت وشها في وش جوزها وغمزت له ومسكت زب جوزها في بوقها وكان هو مركز على عبده اللي كان بيحسس على طيزها وكسها وبيبص على جوزها لقاه بيبصله فانكسف فقاله يحمي المال أصحابه قاله وانت أصحابه يا معلم عبده وراح قايم شال نعيمه من وسطها وخلها رشقت زب عبده في طيزها ورفع رجلها وشبط زبه في كسها وقاله تصدق يا عبده انا اول مره انبسط كده وعبده كان في دنيا تانيه فضلو. الاتنين ينيك في نعيمه ييجي نص ساعه ونعيمها قالت انا تعبت مش لو لواحظ كانت هنا معانا كنا بدلنا انا وهي ومتعناكم اكتر من كده قالها لواحظ مين يانعيمه هي دي م ه بتاعت متعه ياشيخه اسكتي راحت قرصه على عبده وقالت له لواحظ مراتك ديه اجمد مني بكتير وكمان عودها شديد يا معلم عبده قالها لواحظ قالت له ايوه لواحظ انت عارف يا معلم عبده لواحظ مراتك ديه رك بس ما تسخن خد منها احلى شغل كفايه طيزها ديه يندفع لها كتير على طيزها ديه عبده قالها انتي مجنونه ولا اي رجل يبص لها طيب انت ياعم تبص للواحظ قاله هي فرسة ياعم قاله ياعم انت عارف تخدها وتديني لهطه القشطه ديه قاله موافق وراح مقومها قالها انتي بتعته اسبوع يانعيمه انتي تحت امر المعلم عبده الاسبوع كله ييجي في اي وقت ينيك وينزل لبنه في كل حته حواكي وانتي ولا تقولي اي حاجه عبده قالها تعالي يا قشطه حضنها وفضل يرضع في بزازها وقام جوزها دخل الحمام وكانت نعيمه بقي قالت له بص يا معلم انت لازم ترد له الهديه هاديه للواحظ قالها اذاي بس وهي بقت بتبات في الحوش كمان قالت له بص انت تجيب سرير نص عمر كده وتروح به لها كانك عاوز تفتح صفحه معاها وتسرب العيال في لي حته وتاخد معاك شامبو وحاجات حلوه وازاز تين بيره مشبرين بص يامعلم عبده انا مش عاوزه ابعد عنك ولا عن ده ومسكت زبه ونزلت ترضع له في زبه وكانت بتبص في عينه قوي وقالت له وكمان نحط لها نقط من اللي بتهيج النسوان ديه وتخليهم يبقوا عاوزين بيتناكوا وابقي اطب انا والرجل عليكم على اننا كنا مع يين وهي هتبقي ساخنه ومش على بعضها والباقي سيبه على انا بقي قالها ارضعي يا لبوه ارضعي وخرج جوزها من الحمام قاله اتمتع براحتك وانا هقوم انام شوية فقالت له تنام ايه ياعم انت احنا عاوزين نفضل مع بعض يا رجل على بال ما لواحظ تيجي تبقى الرابعه معانا ونبقى طول الليل مع بعض ياعم قالها عشان تاخدي راحتك انتي والمعلم عبده فقالت راحتنا وانت معانا ولا ايه يامعلم وعموما انا مش نعيمه انا دلوقتي مش نعيمه انا لواحظ دلوقتي وفضل ا ينيك ا فيها الاتنين لما عبده بقي خلاص ونعيمها كانت شرموطه على أصوله حسست عبده انها هتموت لو زبه بعد عنها وكانت بنت متناكه بعد الفجر قاموا ولعوا الجوزه وسخنتهم اللبوه نعيمه ونكوها و عبده مشي بعدها علطول وهي قامت دخلت خدت دش وخرجت كان جوزها صاحي فقالت له اعتبر لواحظ على زبك هتموت انت يا ابراهيم علي لواحظ قالها غبيه ومغفله ذيك ذي الخول اللي متجوزة اللي ما يعرفش قيمه لواحظ سيبك من انها جسمها جامد ما في مليون متناكه بحسم جامد انما انتي حماره هاتي الشاي وتعالي يابنت المتناكه افهمك وهاتي ولعه معاكي وولع الجوزه وشد نفسين وهي قاعده جانبه قالت له قول ياعم اللي فاهم قالها هو جوزها الخول ده اللي قارفه منها انها بتلم زباله من الشقق صح ده حمار هي تعرف تدخل الشقق كلها ولما تتعود على النيك وتبدأ تنضرب باي حاجه من اللي طالعه ترامادول ولا آيس ولا هدرو اي حاجه هتبقي خاتم في صوابع ايدينا نقدر نخليها تلعب على اي حد وتصوره ونقلبه كمان اي ست عندها مشكله مع جوزها نعرف نجيبها نطيب خاطرها وكمان نشوف حد يدفع ينيكها ولا بت عاوزه تجرب انها تتباس أو يتقفش لها في بزازها يتوج مع رجل كبير يكون عاوز اللي يجعله شبابه فهمتي يا حماره بقت لواحظ هي الباب لكل العالم ديه ولحد ما نحط ايدينا على الناس ديه تقعد لواحظ فاتحه رجليها للي عاوز ينيك وكمان الأهم شويه العيال التسريحه البنات اللي بيروح لها فيهم عيال تقدري تكلي من وراهم الشهد راحت قالت له يخربيت دماغ امك ايه ده كله قالها امال ايه ولازم تكلميه قوليله انك تنزلي تشتري حاجات ياخدها معه للواحظ تروحي تجيبي علبتين نقط تفرغيهم في العصير الحقنه وكمان شامبو ولوفه وكريم حاجات كده واللي هتصرف هاييجي اده مليون مره افهمي بقي انا اذا كان على هشوف حوش جانبها واخده عشان يبقى انا المعلم ابراهيم لان اللي جاي كله فلوس وانتي انا عاوزك تخليه يجيلك كمان ساعتين كده عاوزك تخليه يفضل ينيك لما يجيب هوا من زبه فقالت له انت ما بتغيريش على وهو بي نكني يا ابراهيم قاله انا عارف يا كسمك من تاني شهر اتجوزت فيه انك تتناكي من المعلمين بتوع السوق وانا عملت نفسي مش عارف افكرك باللي حصل يانعيمه يوم ماقولتيش ان انتي رايحه لاختك اللي انتي ما تعرفيه ش ان اختك جاتلي يومها قالت لي نكتها هي وبنتها سهير وحكت لي على كل حاجه انتي تعمليها عشان انتي خطفتي المعلم يومها كانت واخده البت معاها وكان المعلم متفق بس انتي خطفتي منها وكتير يا نعيمه من كده فاوعي ياكسمك تقولي ما بغيرش عليكي لا بغير قوي وقالها قومي يابنت المتناكه قومي هاتي نار وتكلمي الخول ده وانتي بترضعي في زبي عشان اشوف اذا كنت هغير ولا لاه