ما الجديد
👑EL3ALAMY

لهجة مصريه جنسية ام معتز الشرموطه الي حملت مني (2 المشاهدين)

👑EL3ALAMY👑EL3ALAMY is verified member.

مشرف عام ومراقب عام 🎖ومشرف قسم القصص🖋️

طاقم الإدارة
مشرف عام
El_3alamy
مشرف
الفرعون
العضوية الماسية
كاتب ماسي
العضوية الذهبية
كاتب ذهبي
العضو الأفضل
نجم سكساتي
ناقد فني
داعم قصص
ناشر محتوي
ناشر قصص
سكساتي مخضرم
سكساتي نشيط
عضو
فضفضاوي مميز
شاعر سكساتي
كاتب قصص
افضل ناشر
سكساتي قديم
سكساتي متفاعل
سكساتي حريف
Team E G Y
سكساتي مبدع
سكساتي عبقري
سكساتي كاريزما
وزير النشاط
ملك فعال
أسطورة الوقت
السمعة: 31%
نقاطي
40,525
اهلا وسهلا بكل اعضاء منتدي سكساتي



جايب لكم قصه و احدث حقيقيه فعلاً
بس بدون ذكر اسماء اصاحب القصه
يلا بينا نبداء أحدث القصه
انا اسمي احمد كانت متزوج و انفصلت عن زوجتي معايا *** واحد فقط هو عايش معايا أنا ووالدتي ولدتي هي متوليه أمره في الدرسه كده لما ابني بدأ في المدرسه ولدتي اتعرفت علي واحده عندها ابن في سن ابني زميل ابني في المدرسة اسمه معتز وأمه ست صعيديه ...سمره البشره وهي ولدتي بقوا اصحاب جدا جدا رغم اني أم معتز دي سنها صغير يعني نقول عندها ٣٠ سنه مثلا لحسن الحظ اني اشوفها اول مره لما فكرنا نسيب الشقه اللي احنا فيها ونعزل في مكان تاني فاتجي تساعدنا
واول مره اشوفها حصل حاجه غير متوقعه خالص أنا كانت في الاوضه بتاعي بغير هدومي تقربنا كده محدش اخد باله إني موجود وماما كانت عاوزه توريها حاجه في الاوضه بتاعتي فكره إني مش موجود وخرجت لشغل و دخلت عليا وأنا بغير هدومي وبصدفه كانت وقف بالبوكسر وزوبري كان وقف الصراحه كانت بفكر في حاجه شوفتها كده فمعلم وقف و شادد على الاخر ودي دخله عليا واكسفت وطلعت تجري علي بره والموقف الحقيقه كان جاي في صلحيتي وفرصه كمان عشان عاوز افضي
أنا علي الآخر وطلعت من الاوضه بتاعي و ماما عرفتني عليها بدأنا في لما العزال أنا عيني عليها وهي بتوطي كانت عيني جايبه كل جسمها وطيزها و بزازها متوسطة الحجم وصدرها برضوا متوسطة الحجم بس جسمها طري اوي انا بحب الجسم الطري دي فلما كنت برفع معها حاجه وجسمي يخبط في جسمها الاقيها بتضحك بتشجيع اكتر و كانت بحس بجسمها الطري الناعم ده وبقول لنفسي مش هسيبك غير لما اخد منك اللي أنا عاوزه مدام انتي شرموطه كده شكلك عاوزه تناكي مني وفي هذا الاحدث وهي كانت بتشيل حاجات وبصدفه كنت وراها وهي ما اخدتش بالها وكانت هتوقع عليا و زوبري حك علي فلقت طزها تقربنا كانت اجمل حاجه حصلت عشان تسهل عليا اللي أنا عاوز اعملوا معاها وكل ما اشيل معاها حاجه احط ايدي علي ايديها علي ضهرها اهزار معاها بأيدي كل دي بعيد عن ولدتي في الخبثه كده مره ازنقها في الاوضه اعمل نفسي بساعدها اوقف وراها واحك وزبري عليها وهي تبص وتضحك بلبونه كده وعدي اليوم دي تاني يوم تجي الشقه الجديده كانت فكره إني ماما مجوده عشان تساعدها في ترتيب الشقه بعد العزال وشغل الستات دي انتم عارفين يعني
بس ماما نزلت راحت لخالتي عشان تعبانه كان معاها ابني هي تقربنا ام معتز مكانش معاها رصيد تكلمها عشان تعرف اذا كانت موجوده ولا لاء أو عارفه و كانت عاوزه تتناك مش عارف الحقيقيه بس دي لحسن حظي الجميل و جت في ملعبي...وخبطت علي باب الشقه وأنا فتحت الباب لقتها هي وأنا كانت فرحان جدآ لقتها..بتقولي فين مامتك... وانا قولتها طب اتفضلي ادخلي و دخلت وقعدت وأنا قفلت الباب وبقولها الحقيقه ماما مش هنا ودي وشها قالب أحمر..... كانت عاوزه تماشي بس أنا فتحت معاها حوار و فضلت ارغي معاها وقمت من مكاني قعدت جنبها علي الكنبه وقربت منها واحده واحده وحطيت ايدي علي رجالها وبماشي أيدي عليها واحسس وهي سكته خالص ..هي كانت لبسه عبايه سوده مجسمه عليها وكملت فرك بأيدي علي رجلها لقتها سكته مش بتعارض اي حاجه بعملها قربت من شفايفها فضلت أمص فيهم جامد دي نفسها بقي عمل زي النار وراحت في عالم تاني خالص مسكت أيدها لقتها بتقولي هتعمل إيه قولتها تعالي بس واخدتها من أيدها لحد الاوضه بتاعي وخلتها تقعد على السرير وكملت بوس ومص وقلعها الطرحه بتاعتها فضلت ابوس في رقبتهامن ورا ودنها وهي عماله تين من الفرك وتقفش في بزها وخلتها تقلع العبايه اللي كانت لبسها كانت تحت منها سنتيان احمر وكلوت كحلي غامق غرقان ميه وفكيت لها السنتيان مسكت البزاز وفضلت افرك فيها بأيدي اول بعد كده بستاني وبعد كده مص وهي راحت مصوته بصوت واطي اااااااااااااااة مش قادر استحمل و أنا بقولها اصبري يا شرموطه كسك حلو اوي تقولي بلاش سبني بقي اماشي وأنا بقولها أنا هنزلهم جوه كسك الاول بعد كده اماشي تقولي ممكن اتفضح لو حصل حمل وأنا ولا كأني سمعت حاجه أصلا وبقولها انتي كان نفسك تتناكي مني يا شرموطه بدأت افرك كسها من تحت كلوت بتاعها اللي بقي غرقان ميه شهوتها وهي عامله توحوح وتتوجع وتقول اااااااااااااااة بيوجعني بلبونه و قلعتها كلوت بتاعها و رميته على السرير وخلتها تنام على ظهرها علي طرف السرير ونزلت علي كسها وفضلت اشفط والحس كسها وهو غرقان و بيجيب شهوتها وانا اشرب وبقولها هو جوزك مش مكيفك ولا إيه يا شرموطه واشفط منها العسل بتاعها و هي تقولي اااااااااااااااة مش قادر استحمل دخله بقي وطفي ناري وأنا اقولها اصبري لسه عاملت حاجه وهي تقولي اااااااااااااااة ارجوك أنا جيبت ٣مرات أنا اقولها طب ما تجيبي تاني براحتك يا شرموطه لسه انا عاوز استمتع بكسك الأحمر دي يا منيوكة وخالتها ترفع رجلها لفوق وهي نائمه على ظهرها علي طرف السرير وبدأت افرك زوبري علي كسها وهي تجيب ميتها الشرموطه وتين وزوم الحقيقه كسها كان جميل

جدا كانت عماله حلاه ونظيف جدا فضلت افرك زوبري علي كسها شويه حلوين اوي بعد كده بدأت ادخله واحده واحده لحد ما دخل بدأت ازوق زوبري لجوه لحد ما اتزفلط ودخل كله وفضلت ارزع فيها جامد اوي وهي تقولي اااااااااااااااة انا قولها كسك حلو اوي اوي يا أم معتز يا شرموطه وارزع فيها جامد وهي مستمره في نزول شهوتها لدرجه إني أنا نفسي مسك نفسي عشان منزلهمش بسرعه وأنا لسه برزع فيها جامد وخرجت زوبري وقربته ناحيه بؤقها قولتها يلا يا متناكه لبوي مصي زوبري فضلت تمص فيه شويه مكان كسها وخلتها تنام على بطنها وتفتح رجلها ودخلته تاني في كسها بس مره دي مسك بزها وبفرك فيها بيدي الاتنين وشغل رزع في كسها الشرموطه وتقفيش في بزازها لدرجه اني مكان ايدي علمت أحمر من كتر الفرك
في صدرها اللبوه هيجانه منيوكة وهي نائمه تحت مني عماله تتنفض وتجيب شهوتها تقولي اااااااااااااااة مش قادره كفايه كده نزلهم بره أنا مش عامله حسابي و أنا بقولها اااااااااااااااة هجيب اللبن بتاعي جوه مكاملتش الكلمه وفعلاً جبت اللبن بتاعي كله جوه وهي المهبل بينقبض علي زوبري هيفرتكوا وأنا بحضنها جامد اوي و أنا اقفش في بزازها وهي جابت شهوتها معايا ولقيتها بتعيط وبتقولي يخربتك هتودني في داهيه وعاوزه تقوم وأنا بقولها استني بس لما زوبري ينام ويطلع يا متناكه وأنا لسه راكب عليها لحد ماينام زوبري وأقوم من عليكي وفعلا ينام ويطلع وأقوم من عليها ونام علي السرير من التعب وبقولها اااااااااااااااة انتي جامده اوي و بضحك منظرها وهي مش عارفه تتلم على اعصابها وهي إللي طالع عليها يخربتك هتودني في داهيه بقولها حد قاليك تعالي النهارده يا شرموطه تقولي النصيب بقي أنا كانت اعرف أنك انت هنا لواحدك بتضحك و أنا قولتها يا شرموطه وضحكت ضحكه بشرمطه ولقتها بتقولي أنا دخله الحمام اتشطف من اللي انت عملته فيا وقامت وهي حطه أيدها على كسها اللي بقي عامل زي خرطوم المياه عمال نقط الباقي من الحيوان المنوية وتجري علي حمام و تتشطف وتطلع تاني عشان تلبس هدومها بدلع كده وتراقص طيزها وتضحك وانا اقولها بلاش بدل ما اعمالك واحد ثاني وبضحك وهي تقولي ارجوك لاء مش عارفه اماشي ازي و أنا مفرشحه كده 😂 😂
وانا بقولها بقولك إيه يا ام معتز تقولي إيه يا قلب ام معتز...بقولك عاوز اخد كلوت بتاعك احتفظ بي معايا تقولي افرض مامتك شافته هتقولها إيه....مانا هخبيه في مكان محدش يعرفوا قالتلي خده اهو دي حتي عليه للبن بتاعك لحسن جوزي يشوفه ويشك فيا 😂 سلام يا حبيبي و فتحت الباب ونزلت عشان تروح لجوزها وعيالها ولحد من قريب كنا بنتقابل لما يبقى المكان عندي فاضي ومارست معاها كام مره كده لكن الايام دي لما قبلتها لقتها بتقولي أنا حمل مش عارفه اعمل إيه اقولتها مع نفسك بقي يا حلوه مليش فيه وأنا وهي زعقنا مع بعض من ساعاتها مابقتش أشوفها بس عرفت اني هي خلفت بنت وعرفت أنها كمان لبست الراجل الطيب في عيال مش بتاعه الشرموطه أما أنا لسه لحد الآن محتفظ باكلوت بتاعها معايا
دي كانت حكايتي مع ام معتز الشرموطه
لو عجبتكم القصه اكتب قصص تانيه
مستني ردودكم في تعليقات

اهلا وسهلا بكل اعضاء منتدي سكساتي


بعد ما حملت مني ام معتز وبعدنا عن بعض راجعتلي تاني عاوزني ابقي معاها
بعد ما خلص قولت لنفسي كويس إني هي حلت عن دماغي رجعت تاني عشان بنتها اللي هي حملت فيها مني بتقول إني جوزها عاوز يعمل تحليل عشان يعرف البنت دي بنته ولاء واتخانقنا مع بعض كعاده لتاني مره بس عارفت بعد كده إني دي حوار وهي عمله عليا عشان أفضل معاها رغم عدم حبي ليها هي بنسبة ليا واحده يستمتع معاها فقط 🖐🏻 لكن اضطرت اجاريها عشان أعرف إيه اللي في دماغها وفعلا حصل بينا علاقه جنسية اكتر من مره بس مكنتش متوقع إني الموضوع يوصل للحمل وأجرت شقه مفروشه عشان لما يجلنا الشوق اخدها فيها ونبقى براحتنا وجيت أول مره في الشقة الجديده كانت معاها بنتها صغيره عشان مش هينفع تسيبها لواحدها مع عيالها عشان غلابنا كده مش هيعرفوا يتعاملوا معاها في عندي اوضه فاضيه قعدت فيها البنت صغيره وأنا اخدت أم معتز علي اوضه النوم بتاعي وشغلت اغاني وخليتها ترقصلي شويه كانت لبسه تحت العبايه بتاعها بيبي دول أحمر وكلوت احمر وكانت لبسه توب احمر وتقربنا كده الليله حمراء😂 لقيت نفسي ساخنت عليها وقلعت هدومي كلها ملط وبدأت ابوس في شفايفها وباكلهم أكل وأنا قبلها كانت عمل حسابي واخد حبايه فياجرا وزوبري كان وقف زي حته الحديده ونزلت بوس ومص ولحس مسكت بزازها اكلتهم أكل ولحد ما وصلت زغلول كبير كسها فضلت اشفت فيه شويه و هي عامله في كسها حلاوه ونظيف جدا فضلت افرك في كسها وهي عامله تجيب ميتها لحد ما خلتها تجب آخرها وهي بتقولي اااااااااااااااة خلاص بقي مش قادره نزلت شهوتي ٣مرت وأنا اقولها لسه عاوز استمتع بكسك الأحمر دي وهي لسه عماله تزوم وتئن من كتر الفرك المص بتاعي في كسها وهي تئن وأنامكمل عادي جدا مره واحده لقتها بتقول ااااااااااااااح يامااااااا كسي غرقان لبن ولسه عماله أجيب تاني مش قادره اااااااااااااااة فين جوزي المعرص يجي تشوف النيك المظبوط مش يدخله في كس زي حمار وتجيب لبنه علي طول يقوم من عليا كأني بهيمه وبصراحه كلامها استفزني جدا كاراجل وأنا رد عليها كانت متغظ منها وبقولها عيب يا شرموطه طب يمكان الراجل قدرته كده انتي اللي شرموطه شبقه عاوزه تتناكي علي طول وقولتها يلا يا متناكه انزلي مصي زوبر سيدك يا متناكه يا لبوي ونزلت تمص فيه شويه زي الشرميط وبعدين قولتها يلا نامي علي ظهرك وحطيت زوبري علي فلقت كسها من بره وفضلت افرك فيه طلع نزل وهي نايمه علي ضهرها وفتحه رجلها الاتنين و في نفس الوقت لسه عماله تئن وتجيب شهوتها وبدأت ادخله في فتحة المهبل بتاعها وبدأت ارزع فيها جامد اوي وهي تقولي اااااااااااااااة مش قادره ارزع كمان بقالي كتير اوي متناكتش النياك دهو وأنا بقولها أنا هفشخ كس أمك يا شرموطه فضلت ارزع فيها شويه حلوين اوي وبعد كده خلتها تقوم وتنام علي باطنها وبدأ أدخله تاني في كسها من وراه و نامت بجسمي كله عليها ومسكت طيزها بأيدي وفضلت ارزع بأيدي علي طيز كبيره وهي تقولي اااااااااااااااة بيوجعني براحه علي طيزي بتضحك بشرمطه ولبونه وفضلت ارزع في كسها جامد اوي اقولها ااااااة هنزلهم بره المردي يا متناكه وهي تقولي لاء نزلهم جوه عاوزه ادوق لبنك سخن في كسي واحشني لبنك اوي وهي لسه بتزوم وبدأت فعلاً انزلهم بس مقدرتش أطلعه من كسها بصراحه من الدفا إللي في كسها وهي كمان جابت
معايا شهوتها و المهبل بتاعتها عمال يتنفض وقفش علي زوبري قفشه سواده لحد ما جيبت اللبن بتاعي كله جوه الرحم بتاعها بقولها اااااااااااااااة كسك قفش زوبري يا متناكه اااااااااااااااة وهي نائمه مستمتعة بلبن بتاعي في كس ونامت فوقيها لحد ما زوبري ينام ويطلع منها وبعد ماخلصنا وهديت وزوبري نام وطلع منها وقمت من عليها ونامت جمبها علي السرير وهي بتقولي ااااااااااااااااااااااح لبنك سخن اوي ومخلي كسي نار جوه
وقامت من جنبي وهي حطه أيدها على كسها من اللبن بتاعي وبتاعها اللي نزل منها وادتني بوسه مشبك وراحت تشوف البنت صغيره لقتها بتلعب وسكته ودخلت الحمام تستحمى ولبست هدمها وطالعه ترقصلي جسمها وطيزها وأنا بضحك بقولها اه مزاجك اتعدل بعد النياكه الجامده دي تقولي طبعا مش جوزي وأنا بقولها يا متناكه يا شرموطه أنا مش جوزك أنا عشايقك ولقتها ساكته خالص وبعد كده قالت ماشي ليه زعلت من كلمه دي وأنا برد عليها وبقولها عشان دي الحقيقه يا متناكه ولقيتها بتقولي اه فعلاً عندك حق وبعدين قالتلي أنا هماشي بقي عشان العيال بقولها بقولك إيه هاتي وانتي جاي أكل معاكي عاوز أكول من إيدك قالتلي من عيوني يا حبيبي وقلتها خدي فلوس اهي وبصت باستغراب وقالتلي لاء يا حبيبي معايا فلوس قولتها خديهم يا إما مش عاوز حاجه واخدتهم وبستمت وقالتها هاتي البت اشلها شويه وأنا بابص علي ملامحها لقيتها فيها شبه من أمها ومني واخدت البنت مني تاني وماشيت وأنا سراحت شويه وأنا بفكر في **** صغيره دي مالهش

ذنب بس أنا بصراحه مبسوطه جدا من اللي حصل
دي عشان بقالي كتير اوي ما فضتش فيها بس مش عارف إيه اخرتها مع أم معتز وياترا إيه اللي هيحصل بسبب اللي أنا بعملوا معاها دي واخرتها أيه و البنت صغيره اللي معاها دي ذنوبها إيه إني امها دي شرموطه وقالت لنفسي يلا اللي يحصل يحصل ودخلت الحمام اخد شاور ولبست هدومي وراحت علي البيت بتاعي عند أمي لقيت أمي بتصل بشرموطه ام معتز وهي مش بترد عليها وتقربنا كده هي مش سامعه تلفون أو عامله عبيطه مش عاوزه ترد علي أمي أومش عارفه ترد المهم بعتلها رساله علي واتساب ردي علي ستك يا شرموطه يا متناكه لبوي وهي ثواني وشافت الرسالة فعلاً لقتها في نفس اللحظه هي إللي بتصل بيها بتقولها معلش اصلي كانت نائمه ماكنتش سامعه تلفون بتاعي وأمي كانت بتسألها علي مكان درس كده... وبعد كده عدي كام يوم مش بشوفها عشان دورس اولاد وعدي اسبوع وقابلتها لتاني مره في الشقة بتاعتنا.. ومره واحده لقتها بتقولي أنا اخدت حقنه عشان ما يحصلش حمل تاني مش ناقصة مرار من جوزي واهانه منه وأنا طلعت فيها وبزعق فيها وأنا بقولها أنا مالي أنا وضربتها بقلم علي وشها وقلتها اوعي تاني مره تجيبي سيره جوزك هنا تاني انتي هنا بتاعتي أنا وبس يعني الشرموطه بتاعي غير كده اوعي لزعل أمك يا متناكه
يلا يا شرموطه تقلعي هدمك ظبطي نفسك عشان تجهزي الاكل عشان جعان اوي يلا غوري قالتلي ثواني حاضر ودخلت المطبخ وأنا اسحبت وراها برقبها لتحط حاجه في الاكل وتموتني بيها لقتها بتعيط انا الظاهر زودت معاها العيار شويه وهي تقربنا كده عندها كرامه مش عارف ازي موميس وشرموطه عندها كرامه فبقولها إيه طالبه معاكي نكد يا نكديه بقولك إيه حضري الاكل وغوري أماشي علي بيتك مش ناقص أمك أنا اللي فيا مكفيني وفعلن عاملت الأكل ولبست هدمها و مشيت على بيتها بعدها لقيتها بعته رساله ليا علي الواتساب كالاتي.. أنا بحبك مقدرش استغنى عنك أبدا ومهما عاملت فيا أنا هفضل احبك جدا برضوا وأنا بقراءة الرسالة وانابضحك مبسوطه جدا بكلامها بس أنا ماردتش علي رساله عشان ماتخدش في نفسها قلم وتفتكر إني هموت عليها بعد الموضوع دي عدي اسبوع كامل مش بشوفها ولا حتي بتصل وعارفت إني هي وجوزها روحوا بلد عشان أبو جوزها مات ده كانت بصدفه يعني لما كانت قعد مع أمي وقالتي إني أم معتز حماها مات عشان أعزي ام معتز لما اقابلها وكده وأنا كانت هفشخ أمها عشان بتصل بيها وهي مش بترد عليا بعتلها رساله علي الواتساب كالاتي... انتي ليه مش بتردي عليا ومختفيه فين بعد دقيقتين ردت على رساله أنا في بلد أبو جوزي اتوفي وهرجع بعد أسبوع كده وأنا رديت عليها ماشي وفعلا قبل مايعدي أسبوع هي راجعت البيت مع اولادها بس عشان المدرسة والدروس وكان غير متوقع منها لقتها بعته رساله علي الواتساب بتقولي فيها .... حبيبي أنا راجعت البيت بتاعتي وعاوزك تيجي البيت عندي نفسي اتناك منك علي سرير جوزي وأنا شكيت في الأمر وقالت لنفسي اكيد جوزها شك فيها وعرف إني مراته شرموطه وممكن تكون هي قالتله إني أنا اللي بعمل معاها كده وهو ومراته اتفقوا علي و عاملين ليا كمين....فكرت في فكر جهنميه إني اروح بدري شويه راقب المكان من بعيد فعلا رواحت قعدت في مكان قريب من البيت بتاعها وفضلت أرقب وسألت حد كده كأني بسأل علي صنايعيه لشغل بما إني جوزها صنايعي وكده ولقيت فعلاً كلامها صح إني جوزها في بلد لسه وفضلت قعد لحد ما الشارع يبقي هادي ودخلت البيت وهي قعده في بيت في الدور ارضي رنت عليها قولتها انا عند البيت عندك اول ماواقفت عند باب الشقه لقتها فتحت الباب كانت لبسه قميص نوم فوشيا يادوب ماغطي كسها و طيزها وفتحت وهي مبتسمة كده حطه برفان ريحته حلوه اوي وكأنها عروسه فعلاً أنا الحقيقه يا إخوتي مره دي ماكنتش واخد اي حاجه وشكلها يجنن بقولها لاء استني بقي أجيب حاجه وجاي لقتها بتشدني من دراعي وبتضحك وبتقولي استني أنا جايبه كل حاجه حتي الفياجرا 😂 بتضحك وأنا كمان بضحك على ضحكها وكانت عامله عشاءحلو اوي حمام محشي راز و عامله جانبه مكرونه بالبشاميل بصراحه هي نفسها في الاكل جميل جدآ وبعد ما اكلنا وتمام التمام واخدت حبايه فياجرا الجميلة وكوبيه الشاي الحلوه قولتها يلا بقي ارقصلي شويه كان عندها شيشه بتاعت جوزها ولعت الفحم والحجر الجميل وبدانا السهره جميله فصلت ترقص شويه حلوين اوي اتاري الشرموطه سيبه العيال عند أمها عشاني وعشان تستمتع بيوم يعني وبعد الراقصه جميله اوي دي بقولها تعالي بقي قولك كلمه سر بضحك وهي بتضحك هي كمان بلبونه كده 😂 وشالتها لحد اوضه النوم بتاعتها وأنا بقولها دي أنا هفشخك يا شرموطه وفضلت أبوس شفايفها وهي بتمص شفايفي و اول مادخلنا اوضه النوم قلعت هدومي كلها ولقتها نزلت متص زوبري وبضاني وبتقولي اه زوبرك جامد اوي وخلتها تقوم وتقعد علي زوبري وتفرك كسها علي زوبري وفي ميه نزله منها زي الحنفيه ولقتها رفعت نفسها ومسكت زوبري ودخلته في فتحت كسها ودخلته كله جوه الرحم بتاعها ونزلت علي صدري وفضلت تبوس فيا وفضلت تفرك

كسها في زوبري وتقولي اااااااااااااااة بيوجعني بلبونه كده عاوزه اتناك في كسي منك عاوزه زوبرك يدخل كله جوه الرحم بتاعي ولسه مستمره في الفرك وقلتها قومي وعاملت وضع الدوجن وفضلت أمص كسها وهي تمص زوبري شويه حلوين هي عماله تجيب شهوتها وانا اشرب منه وبعدين خلتها تنام على جنبها ونامت وراها ودخلت زوبري كله في فتحة كسها وفضلت انيك فيها شويه أزرع في كسها وبعد كده نامت على ظهرها وخلتها قعدت علي بطني وعلى زوبري ودخلت زوبري كله في كسها وفضلت تفرك في زوبري لحد ما زوبري خلص قرب ينفخر جوه كسها بس أنا عمال أقوم وخلتها تقوم وتنام على ضهرها ورفعت رجلها ودخلت بزوبري كله في في كسها وفضلت ارزع فيها جامد اوي لحد ما زوبري خلاص بدأ بجيب اللبن كله جوه الرحم بتاعها وشقلبتها ونامت عليها بجسمي كله ودخلت زوبري كله جوه و زوبري ماصدق انفجر ونزلت اللبن بتاعي وهي قفلت رجلها الاتنين علي ظهري عشان زوبري ما يخرجش من كسها وهي عماله تقولي اح اح اح البن بتاعك غرق كسي بيوجعني اااااااااااااااة وهي بتقول ااااااااااااااااح من كتر ما أنا لسه عمال اجيب اللبن بتاعي في شويه نزله منها علي السرير بتاعها وبتقولي اااااااااااااااة عاوز اجيب منك النونه تانيه زي ما جيبت منك البت دي وبتضحك وأنا بقولها لاء مش هينفع يا حبيبتي هي سيره وخلاص وبعد ما خلصت زوبري فضي اللبن كله ونام وطلع منها قمت من عليها ونامت جمبها وبقولها أنا دخل الحمام وجليك تاني ودخلت الحمام وطالعت مسك في أيدي كلوت بتاعها وبضحك وهي بتضحك بتقولي لاء الكلوت دي لاء وأنا بقولها 😂 اشمعنا يعني بتقولي أبو العيال جبهولي 😂 أنا بقولها يعني جايبه من باريس ياخي خدي اهو و رميته في وشها وأنا بضحك وهي بتضحك كمان 😂واخدت بوسه مشبك منها ولبست هدومي وقلتها يلا عشان تجيبي عيالك من عند أمك قالتلي خليك النهارده معايا بات هنا عاوزك جمبي يا حبيبي وأنا بقولها لاء مش هينفع عشان عيالك لو شوفني هيحصل مصيبه كبيره وماشيت وراحت علي بيت أمي واخدت غيار واخدت شاور تمام ونامت زي القتيل مش داري بنفسي دي طبيعي جدا بعد المجهود اللي أنا عاملتوا مع أم معتز وصحيت من النوم علي صوت تلفون بتاعي لقيتها رنه عليا يجي ٥٠ مره وبعته رساله علي الواتساب كالاتي... حبيبي صباح الخير كل ده نوم يلا عشان عاملت الاكل مستنيك مش عاوزه اكل من غيرك مستنياك عندي في البيت بتاعي أنا و ردت عليها وبقولها لاء تعالي علي الشقه بتاعتنا أحسن عشان عيالك ولقتها بتقولي لاء العيال عند أمي وقلتها طب يلا تعالي الشقه بتاعتنا علي ما اخد دش ولبس هدومي وتتحرك ليكي واخدت الهدوم بتاعي ودخلت اخد الدش ولبست ونزلت عشان اروح علي الشقه بتاعي وأنا طلع قابلت صاحب الشقة بقولي علي فلوس المياه والكهرباء والغاز و حسبته علي كله وبيقولي هو في حد معاك فبقوله اه في حاجه مش انت ليك الاجار والنور ومياه الغاز اكتر من كده ملكش عندي ماتسالش في إللي ملكش فيه و سبته ودخلت الشقه بتاعتي اول ما دخلت لقيت الشرموطه في المطبخ واتسحبت براحه خالص وحضنتها من وره جامد اوي بقولها واحشتني يا حبيبي وهي لفت وشها ليا واخدت بوسه مشبك فضلت ٤ دقائق بابوس فيها وبسألها هو حد خبط عليكي قالتي اه بس ما فتحتش لحد بتقولي في حاجه بقولها اه صاحب الشقة بيسأل في حد معايا في الشقه ولا لاء بس أنا ظبط أمه بتقولي لاء كده في خطر علينا وأنا بقولها خايف لكون يعرفك أو شفاك قبل كده مع جوزك او عارف جوزك ويقوله تبقي مصيبه كبيره تبقي أنا وانتي هنموت 😂 بضحك وهي عيطت بتقولي لاء أنا فدك يا حبيبي وأنا بقولها بعد كل اللي بعمله فيكي بتحبيني برضوا 😂 وبتقولي اه طبعا مش أبو بنتي 😂 بقولها أنتي مبسوطه ليه كده 😂😂 دي مصيبه كبيره ياما 😂 أبو ابني اللي جاي بقولها نهارا ابوكي اسواد انتي حمل لقتها بضحك ضحك هستيرية بتقولي الدوره الشهريه متأخرة عندي أنا بقولها اهلا اهلا طب لزم تنزلي العيال ده وهي بصه بستغراب اوي وبتقولي لاء مش هينفع اتقتل حته من حبيبي وبعدين أنا كل ما بشوف بنت صغيره بتفكرني بأيام اللي كانت بنام معك فيها وبتضحك جامد انا مش عارف هي ليه مبسوطه كده يقولها طب عاملي اختبار حمل ياما قالتلي ماشي بدلع كده وتراقص وبعد الحوار الطويل دي راحت تجهز الاكل وحطيت الاكل عشان ناكل وليقتها عامله كوارع وشربه ومخصاصي انا بصراحه بموت في الاكله دي 😂 😂 بقولها إيه دي مش عاوزه تجبها لبر معايا بضحك 😂 وهي بتقولي عشان حبيبي بيعمل مجهود كبير بقولها اه فعلا صح مع حبيتي الجامده بقولها يخريبت جسمك تعبني اوي عاوز طول الوقت انيك فيكي بس 😂 استهدي كده يا حبيبي انا تعبانه من تحت من كتر إللي انت عمالته معايا 😂بقولها اه يعني مفيش نيك النهارده هي بتقولي لاء لحد ما كسي يخف شويه واعمل اختبار حمل انا بقولها طب اقولك حاجه تعالي اجيبهم علي طيزك من بره قالتلي ماشي بدلع كده قالتلي انت ممكن نجيبها علي كسي بس من بره مش هدخله فيا ها وبصه بعين واحده رافعه حاجبها وبتضحك بتقولي استني اخوش اقلع هدومي

وأنا بقولها لسه هستني و راحت شيلها علي أيدي ودخلت بيها اوضه النوم وقلعتها الهدوم بتاعتها كلها ملط وأنا كمان اقلع هدومي كلها ملط مسكت شفايفها بوس ونزلت أمص في بزازها وهي عامله توحوح وتتوجع وحطيت ايدي علي كسها لقيته غرقان ميه وخلتها تنام على بطنها علي طرف السرير ونسيت خالص إني هي تعبانه من تحت ودخلت بزوبري كله في كسها وفضلت ارزع فيها جامد اوي وهي تقولي اااااااااااااااة بيوجعني انا يا حبيبي مش قولتك كسي بيوجعني بقولها اه أنا نسيت بس مش قادر استحمل اسيب الكس الجميل دي وأنا لسه برزع فيها جامد لحد ما لقيتها عامله تجيب شهوتها جامد وزوبري بقي غرقان لبن من كسها وعمال يتنفض جامد اوي لحد ما زوبري جاب اخره فضلت ارزع فيها شويه حلوين اوي وعدي واقت وقليل وانا كمان جيبت كل اللبن بتاعي جوه الرحم بتاعها وهي عماله تتوجع وتقولي اااااااااااااااة اااااااااااااااة لبنك سخن وهي كمان جابت شهوتها معايا في نفس الوقت وتقولي نزلنه كله جوه عاوزه منك نونه بحبك اوي يا حبيبي وفضلت نايم فوقها شويه لحد ما زوبري خلص وجاب كل اللبن ونام وطلع كمان وهي عدلات نفسها بتضحك وبتقولي تؤام 😂😂 انا بقولها يلا علي بركه جوزك هفشخك انتي 😂 قومنا وأنا وهي ودخلنا الحمام تستحمى ولبسنا هدومناوخلتها تعمل كوبيه شاي وشربت سيجاره وتمام ونزلت روحت مشوار وراجعت علي بيت أمي لقيت المجنونه عندنا بس كان معاها العيال انا في الحقيقة بقالي كتير اوي ما شفتش البنت صغيرة مش عارف ليه متعلق بيها زي مايكون أنا فعلاً متأكد إني دي بنتي وبقولها إيه دي بنتك دي وهي بتقولي اه فأنا بقولها هاتي اشلها شويه وديتهالي اشيلها وبقولها دي واحشه 😂 هي ترد عليا تقولي لاء دي زي القمر زي باباها😂😂 بضحك وهي بص ليا وبتضحك جامد 😂 امي موجود فأنا اطريت اقول كده عشان ممكن تشك اني في حاجه غريبه بيني وبين أم معتز
وأنا بكتب باقي الاحدث بسمع أغانيه اسمر يا اسمراني و عاوز اتعرف ليكم اعترف أنا بحبها اوي برغم معاملتي معاها باساوه وهي مسحتملني وانا عارف اني اللي احنا بنعملوا دي غلط بس لسه مستمرين في لحد لما جاه اليوم إللي اكتب فيها نهايه قصتنا لما كانت عندها في الشقه بتاعها وجوزها مكنتش مكان ماسفر شغل في بلد تأتيه وكنا واخدين راحتنا علي آخر ونايم بقي عليها عامل إيه ارزع فيها وهي تصوت وخلص بجيب لبن بتاعي وفجأة لقيت جوزها واقف وريا 😂 بقوله استهدي كده دي انا لقيتك مشغول عنها شويه فقولت أسد مكان وأنا في اليوم لحسن حظي كانت لبسه همومي يا يدوب ارفع البنطلون بتاعي بس
وأنا بكلامه كانت رفعت بنطلون بتاعي وراحت حطفه من أيده وزقيته علي مراته وهي نائمه علي السرير وعارينه ملط وعماله تلطم وشها وأنا بقوله ابقي نضف كس مراتك من اللبن بتاعي يا معرص وخلعت من المكان 😂😂 هو أخدها وعمل محضر بالواقعة وبعد اكلت علقه سخنه زي الفل 😂😂وهي اعترفت عليا الشرموطه واخدنا كل واحد فينا ٣سنين سجن وبعد المده طلعت من السجن إيه حاجه جميله جدا هو اخد عيالوا وسافر البلد وقعد هناك وهي كان معاها البنت صغيره الي هي بنتي يعني بس رغم حكم المحكمة اني البت دي بنت هو إنما لما اتعمل تحليل دي أن إيه طلعت مش بنته هو وأمي اخدت البت عشان البهدله وكده والان لا اعلم عن أم معتز حاجه لكن معي حته منها بنتنا 🖐🏻


انتهت..
دي كانت نهاية القصه.... اشوفكم في قصه جديده...
 
التعديل الأخير:
تحياتى لاجمل واعظم كاتب وصديق
 
جميله يا نجم
 
مواضيع مماثلة معظم المشاهدة عرض المزيد

نظام تخصيص الثيم

من هذه القائمة، يمكنك تخصيص بعض مناطق موضوع المنتدى.

اختر اللون الذي يعكس ذوقك

عرض واسع / ضيق

يمكنك التحكم في هيكل يمكنك استخدامه لاستخدام موضوعك على نطاق واسع أو ضيق.

إغلاق الشريط الجانبي

يمكنك التخلص من الازدحام في المنتدى عن طريق إغلاق الشريط الجانبي.

الشريط الجانبي الثابت

يمكنك جعل الشريط الجانبي أكثر فائدة وأسهل للوصول إليه عن طريق تثبيته.

طيات الزاوية المغلقة

يمكنك استخدامه حسب ذوقك عن طريق إغلاق/فتح الطيات في زوايا الكتل.

عودة