مشرف عام ومراقب عام 🎖ومشرف قسم القصص🖋️
طاقم الإدارة
مشرف عام
El_3alamy
مشرف
الفرعون
العضوية الماسية
كاتب ماسي
العضوية الذهبية
كاتب ذهبي
العضو الأفضل
نجم سكساتي
ناقد فني
داعم قصص
ناشر محتوي
ناشر قصص
سكساتي مخضرم
سكساتي نشيط
عضو
فضفضاوي مميز
شاعر سكساتي
كاتب قصص
افضل ناشر
سكساتي قديم
سكساتي متفاعل
سكساتي حريف
Team E G Y
سكساتي مبدع
سكساتي عبقري
سكساتي كاريزما
وزير النشاط
ملك فعال
أسطورة الوقت
السمعة: 31%
- نقاطي
- 40,525
عايش انا و امى و ابويا و دعاء اختى فى اسماعيلية و انا اكبر من دعاء ب ١٠ سنين و دعاء دايما كانت لازقه فيا و بتحبنى اووى و كانت مش بتسبنى لحظه لحد م اتجوزت بعد الجيش لما اشتغلت كان عندى ٢٦ سنة و بداءت زياراتى تقل لانى كنت ساكن فى القاهرة جنب الشغل و دعاء كانت دايما لما اجى زيارة تفضل لازقه فيا حرفيا و كانت تفضل جنبى و ساعات كانت تغيظ فى مراتى و تقعد على حجرى علشان تهزر معاها و تغييير و كده بس كان كله طبيعى ده انا اللى مربيها و عارفها و فضلت متجوز سنتين و طلقت لانى مبخلفش و مراتى طلبت تطلق و فضلت فى شقتى عايش لوحدى وكنت بدور على واحده تكون مبتخلفش و كده او مطلقه علشان اتجوزها .
لحد م دعاء دخلت الجامعة وجالها التنسيق فى القاهرة اول سنة و بعد كده تحول اسكندرية و بلغونى ان دعاء هتيجى تعيش معايا قولت كويس بدل م انا قاعد لوحدى اهى تونسنى و كده.
ومن اول يوم وصلت و بداءت اهيج عليها من عمايلها و لبسها 😲😲 .
اول وصلت حضنتنى جامد و فضلت تبوس فى خدودى و تقولى انا مبسوطة اووى يا ابيه انى هبقى معاك و على راحتى مكنتش فاهم الاول راحتها ديه تقصد ايه لحد م غيرت هدومها 🙃 و قولتلها انا كمان مبسوط يا دودى و هتونسينى ❤️❤️ .
و دخلت غيرت هدومها و لقتها طالع لابسه بيجامة لبنى قماش و لقتها مجسمه طيزها و مش لابسه اندر ولا برا و حلماتها باينه و فاتحه اول زرار فى البلوزه و فلقه بزازها باينه 😲 المشكلة مكنتش فى كده المشكلة انى شفتها واحده ست و نسيت انها اختى اللى مربيها من صغرها 😲 .وازاى هيا تلبس كده اساسا و بداءت دماغى تغلى و زوبرى يهيج عليها و مكنتش عارف اعمل ايه و بداءت احاول اشغل نفسى باى حاجه علشان دماغى متفكرش فى حاجه ولا فى دعاء بس للاسف هيا مكنتش بتدينى فرصه خالص .
الاقيها نايمه على بطنها بتذاكر على الكنبه فى الصاله و طيزها مدورة قدامى و من قدام بزازها باينه 😲 تخش عليا الاوضه تسالنى فى اى حاجه و تطلع و اشوف طيازها بتترقص و تتهز قدامى 🥵 تاكل معايا و توطى و بزازها تبان من فتحه البلوزة اخش الاقيها مصدرة طيزها فى البلكونة و بقيت طول اليوم مش قادر اقاوم لحد مقررت اخش انام .
وصحيت زوبرى واقف اووى وواجعنى ولقيت دعاء نزلت الجامعة بتاعتها و انا نزلت على شغلى و لما خلصت روحت الشقة و دخلت كانت الشقه هاديه و ندهت على دعاء مردتش افتكرت لسه مرجعتش و دخلت اغير و اول موصلت على باب اوضه دعاء 🥵 لقتها نايمه على بطنها ولابسه نفس البجامة بس محشورة بين طيازها و شكلها هيجنى اووى وزوبرى وقف و فضلت اتفرج شوية عليها و بعدين دخلت اوضتى غيرت و دخلت استحمى و زوبرى واقف دعكته اضرب عشره على منظر طيز دعاء و انا تحت الدش ماسك زوبرى وهو واقف جامد نازل فيه دعك لقيت باب الحمام فتح و دعاء شهقت و بتبص على زوبرى و حط ايدها على بوقها ووشها احمر اووى و انا اتخضيت و خبيت زوبرى بايدى و هيا طلعت و استغربت ازاى تخش عليا الحمام اصلا حتى لو انا مش قافله بس كده كده صوت الدش باين ان انا جوا الحمام و مكنتش مستوعب اللى حصل و لما طلعت و غيرت هدومى لقتها بتتعامل عادى و لا كانها شافت حاجه و لقتها بتقولى ساعدنى فى المذاكرة قولتلها هوا انا فاهم حاجه فى جامعتك قالتلى اسالنى من الكتاب و انا هجاوب و بداءت اسئلها و بحاول اتلاشى انى ابص عليها علشان مشفش فلقه بزازها اللى مبيناها ديه 😲 .
و قعدت اسال فيها و اتلخبطت فى كام سوال وتقولى طيب ورينى الاجابه طيب و انا اقولها لما اخلص الاسئلة لقتها بدائت تقرب منى و عاوزه تاخد الكتاب تبص عليه وانا ابعد ايدى لحد ملزقت فيا و بزازها لزقت فى كتفى و لقتها مرة واحده قعدت على فخده رجلى اليمين ووشها ليا و قالتلى خلاص اسالنى و انا مش هغش و اول محسيت بسخونيه طيزها و ملمسها زوبرى وقف فى لحظه وخبط فى رجلها لقيت وشها احمر و صوتها بقى مبحوح و بتقولى اسالنى بقى و انا عينى جت على بزازها عرقت و هجت و لقيت حلماتها وقفت جامد و كان الوضع سكسى اوووى بس انا قررت ابعد عنها و قومت و سبتها كنت بحاول بكل الطرق انى مفكرش فى دعاء كواحده ست لانها اختى الصغيره .
بس بليل لما نامت و شفتها مقدرتش استحمل منظر طيزها 🤤 بليل رجعت كانت نايمه و سايبه نور اوضتها و الباب مفتوح ببص لقتها نايمه على بطنها ولابسه بلوزة قصيره و اندر اسود عامل زيى نص الشورت كده ماسك على نص طيزها و النص التانى باظظ و عريان ندهت عليها مردتش قربت و قعدت على السرير و حطيت ايدى على ضهرها و هيا م اتحركتش فضلت متردد لحد منزلت ايدى و حطتها على طيزها و فضلت ثابت شوية ملقتش اى رد فعل بداءت احسس على طيزها لقتها ناعمه اوووى ومولعه 🥵🥵 و خلت زوبرى هيقطع البوكسر 🤤🤤🤤 و بداءت اقفش فى طيازها و كانت طريه اوووى 🤤🤤 و منعت نفسى و قومت على اوضتى غيرت هدومى و لبست شورت و فانله حملات و مسكت الموبيل شوية بس مقدرتش استحمل رجعت تانى على السرير جنب دعاء لان زوبرى مكنش عاوز يهدى و حسست على طيزها تانى و طلعت زوبرى ادعك فيه بايدى التانيه و كنتهايج و مش حاسس بنفسى لقيت نفسى بميل بجسمى ناحيتها علشان زوبرى يلمس طيزها ااااااااااااه 🥵🥵 ايه الاحساااس ده زوبرى ولع نااار فى ثانية من حلاوة و نعومة و طراوة طيزها الللى زيى الملبن 🥵🥵🤤 و هجت اكتر و بداءت احكه براحه و انا فى قمة المتعه و الهيجان و قومت ضربت عشره فى الحمام 🤤 .
و فضلت كده ٣ ايام دعاء تهيجنى طول اليوم و ارجع بليل الاقيها نايمه باندر جديد غير اللى قبله لحد اليوم الرابع دخلت غيرت هدومى و بقيت البس الشورت على اللحم على طول و دخلت عليها كانت لابسه المرة ديه كاش قصير بس مغطى طيازها و شكل طيزها بردو يهيج نمت جنبها و اول مرفعت الكاش لقيت طيزها عريانه 🥵🥵 لقيت نفسى مش قادر استحمل نزلت الشورت وزوبرى واقف جامد و طلعت فوقها و مسكت زوبرى و حاولت احشره بين طيازها براحه و جسمها كان مولع نااار بس زوبرى بيحك جامد مش عارف ازنقه بين طيازها و فخادها روحت تافف على ايدى و بليت راس زوبرى و اول م حاولت احشره تانى لقيته زفلط بين طيازها و نزلت بوسطى براحه علشان احشر زوبرى للاخر بين طيازها و اول م وسطى لمس و حضن طيازها مقدرتش اااااه 🥵🥵 روحت نايم فوقها بس ساند على ايديا و بداءت احكه زوبرى و ارفع وسطى و انزله كانى بنيك فيها بس حسيت زوبرى بيحك جامد على الناشف و كنت هجت طلعت على اوضتى ضربت عشرة و لما كنت بصحى و نقضى اليوم مع بعض كانت المعامله بتبقى عادى خالص و لا كان فى حاجه .
و فى اليوم الجديد قبل م اروح اشتريت كيس فزلين من الصيدلية قولت لازم امتع زوبرى بين طيازها 🤤🤤 .
و كنت كل م ارجع بليل الاقيها نايمه كانها مستنيانى و اول مدخلت عليها الاوضه لقتها لابسه نفس الكاش مايوه بتاع امبارح و معريه طيزها لوحدها المرة ديه قلعت الشورت خالص و دهنت زوبرى فزلين و طبعا زفلط بين طيازها و طلعت فوقها و اشتغلت تدقير بزوبرى و لما حسيت انى هجبهم طلعت اوضتى اضرب عشرة و اليوم اللى بعده و انا راكب فوقها عقلى قالى اكيد هيا موافقه انى اعمل كده و حاسه لانها امبارح صحيت اكيد و طيزها كلها فزلين 😎
و ده شجعنى و خلانى انام بجسمى كله فوقها وااااه على احساس وسطى وهو حاضن طيزها الطريه السخنه اوووف زوبرى هاج اوووى و فضلت ادقر جامد و سريع من الهيجان لدرجة انى ممسكتش نفسى و جبت لبنى كله بين فخادها 🥵🥵 و سبتها بلبنى و قومت نمت .
ومن اليوم ده و اتحولت دعاء فى لبسها كانها مراتى بقت تلبس كاشات قصيره و هوت شورتات قطن و عبايات بيت صدرها مفتوح و مفتوحه من الجنب مبينه نص فخادها و رايحه جايه تترقص بطيازها و انا بقيت تقريبا كل يوم اجيبهم على فخادها و نكمل اليوم طبيعى ولا كان حاجه حصلت و احنا الاتنين متمتعين فى صمت و كان وقت النوم ده بيجى علشان اخش اركبها و فضلنا كده فترة طويلة طول اليوم اخوات عادى و تفضل تلبس لبس يهيجنى و بليل اخش ادقرلها .
بس الزوبر لما يهيج بيعوز اكتر و اكتر و خلاص عاوز يخش فى طيزها و ينيكها علشان كده قررت فى اليوم ده انى لازم اهيجها و اسيحها الاول و افتح طيزها واحده واحده و دخلت بليل عليها و هيا نايمه على بطنها زيى كل مرة مستنيانى ادقرلها بس المرة ديه دهنت خرم طيزها فزلين و فضلت افرك فى خرم طيزها بصابعى و اسيحها و لقتها بداءت تترعش براحه كده و طيازها تتهز 🥵🥵 و بداءت اضغط بصابعى براحه من غير م ادخله فى خرم طيزها و هيا جسمها سخن و بداءت خرم طيزها يعرق و فضلت اسيح فيها و بداءت اضغط واحده واحده لحد مدخلت عقله من صابعى و هيا طبعا حاولت تقمط خرم طيزها وتقفله بس صابعى كان مزفلط من الفزلين و بداءت ادخله اكتر و اكتر لحد مبعبصتها بصابعى كله و هيا تترعش و تحاول تقمط خرم طيزها بس من غير متتاوه حتى او تتحرك و فضلت سايب صابعى جوا طيزها و طلعت زوبرى من الشورت و بداءت احكه فى طيزها من الجنب علشان اسيحها و بداءت ابعبصها براحه فى الاول كانت بتحاول تقمط طيزها على صابعى بس بعد شوية و انا ببعبصها لقيتها ساحت و سابت طيزها دايبه من صابعى و انا شغال بعبصه بصابعى و حك بزوبرى فى طيازها و بعد شوية بداءت ادخل صابعين بس المرة ديه طلعتها منها ااااه فجاءه و انا كملت عادى لحد مدخلت الصابعين و نزلت بعبصه فيها و هيا تحاول تقمط طيزها و تتاوه براحه و انا شغال بعبصه وهيا فى نفس الوقت ولا بتتكلم و لا معترضه لحد مزوبرى هاج جامد بس انا كنت عاوز اهيجها اكتر و اكتر روحت ماسح خرم طيزها و فتحت رجلها و هجمت على خرم طيزها مص و لحس و ادخل لسانى فى خرمها و هيا تترعش جامد و تتنهد و تشهق اوووى و كنت بفتح طيازها بايديا و ادخل لسانى جوا طيزها و احركه و هيا تترعش و ترفع طيزها لفوق 🥵
و بعد م خرم طيزها بقى كله رياله من لسانى و دايب طلعت قعدت على فخادها و مسكت طيازها بايديا و حطيت زوبرى بين طيازها و بداءت احك راس زوبرى فى خرم طيزها و هيا تشهق وتتنهد و ترفع طيزها لفوق و تترعش و جسمها كله مولع و مفيش ثوانى لقتها مرة واحده بتقولى بصوووت واطى و كله محن مش قادره دخله يا ابييييه دخله ااااه وترفع طيزها لفوق وتتلوى 😲😲😲 و انا طبعا هايج لوحدى مش ناقص روحت ماسك زوبرى و ضغط راسه نطت فى خرم طيزها راحت مصوووت و اتاوهت جامد بصووت عالى جدا طلعت زوبرى بسرعه خفت عليها لقتها بتقولى لا يا ابيه دخله بسرعه دخله اااااه روحت ضاغط زوبرى براحه فى طيزها و هيا تتاوه جامد و لقتها مسكت طيازها بايدها تفتحهم علشان تخفف الوجع و انا لما صدقت فضلت ادخل زوبرى براحه و هيا تتاوه و تصوووت لحد مدخلته كله و نمت فوقها و زوبرى كله جوا طيزها و حضنتها جامد و هيا تتاوه وتقولى ااااه احضنى جامد يا ابيه اااااه اااااه و تتتاوه جامد و فضلت حاضنها جامد و من سخونية طيزها كان زوبرى بينبض جواها و كل مشده كده تتاوه جامد و بعد شوية بداءت ارفع وسطى واطلع زوبرى حته و ارجع اضغط وسطى براحه و هيا تتاوه اااااه اااااه يالهوووووى اااااه جامد اووووى يا ابيه اااااه و مكنتش قادر استحمل سخونية طيزها ولا صوت اهاتها روحت مطلع زوبرى و نطرت لبنى كله على خرم طيزها 🥵🥵 و دخلت استحميت و هيا استحمت و كل واحد نام فى اوضته عادى و صحيت الصبح كانت هيا نزلت الجامعة دخلت استحمى تانى و حلقت شعرى كله و شعر زوبرى و نضفت نفسى و نزلت الشغل و انا راجع اشتريت حباية فيجا لزوم النيك الكتير و رجعت البيت دخلت مكنتش لسه رجعت من الجامعة وانا دخلت اخد دش و اروق نفسى و فى اوضتى و لسه بلبس البوكسر لقتها بتفتح باب الشقه و جت عليا الاوضه و قلعت الطرحه و كانت لابسه جيبه واسعه و قميص و لقتها نطت فى حضنى و بتقولى وحشتنى اووى يا ابيه و عاوز تبوسنى روحت ماسكها من وشها و نزلت على شفايفها مص و لحس و زوبرى وقف فى بطنها و هيا تشهق وتتنهد وروحت حاضنها من وسطها جامد ونازل فيها بوس لقتها بتحسس على زوبرى روحت منزل البوكسر و مسكت ايدها مسكت زوبرى و لوحدها نزلت فيه دعك وجسمها ولع نااار و فرهدت جامد و عرقت اووى و انا مش سايب شفايفها بوس و مص و هيا تدعك فى زوبرى جامد و روحت مطلع القميص من الجيبه و دخلت ايدى الاتنين من الجيبه و قفشتها من طيازها اااااااه كانت طريه اووى و دافيه و عرقانه جامد روحت مدخل صابعى فى طيزها و مديها بعبوص جامد و قفشتها من طيازها 🤤🤤 وهيا تتاوه شوية و تكمل بوس و تفتح بوقها اووى و تشهق من الهيجان و انا نازل فيها تقفيش و بعبصع جامد و حسيت انى مش قادر خلاص امسك نفسى روحت ماسكها و منيمها على بطنها على حرف السرير و نزلت الجيبه بتاعتها و عريت طيزها و كانت لابسه اندر اسود شكله سكسى اووى و طيزها بيضه روحت ضاربها على طيازها و هيا اتاوهت و تقولى براحه يا ابيه عليا بكل لبونة 🥵🥵 و ضربتها تانى و هيا تتاوه و روحت منزل الاندر بتاعها و معرى طيزها و شكل طيازها محمره من كتر التقفيش و الضرب روحت ماسك زوبرى و دقرت راس زوبرى فى خرم طيزها واول ملمس خرم طيزها اتنهدت جامد كده و قالتلى دخله براحه يا ابيه روحت تافف على راس زوبرى و دخلته براحه وهيا تتاوه و تقولى ااااه يالهوووى براحه يا ابيييه ااااه و فضلت ادخله واحس بسخونيه طيزها و هيا تتاوه اجمد و اجمد لحد مدخلت زوبرى كله فى طيزها و حسيت بسخونيه طيزها فى حضنى روحت نايم فوقها و داقر زوبرى للاخر فيها و هيا عماله تتاوه جامد ومسكتها من رقبتها بايدى و نزلت بوس ومص فى رقبتها و لحس وهيا بتتاوه اااه اااه و بداءت ارفع وسطى وانزله على طيزها و انيكها براحه و هيا بتااوه ااااه براحه يا ابيه ده جامد اوووى شدتها من رقبتها و قولتلها اسمه زوبرك جامد اووى يا لبوة و اول مسمعت كده لقيت دعاء اتحولت لواحده لبوة بجد و لقتها بتااوه جامد و تقولى زوبرك جامد اوووى يا ابيه يالهوووى زوبرك سخن اوووى ااااه ااااه مش قادره مولع اووووى 🥵 و حسيت بهيجان جامد بداءت انيك فيها جامد وهيا تصوووت و تقولى يالهوووى براحه يا ابيه ااااه اااااه براحه ... و هجت اكتر و اتعدلت وقفت و انا شاددها من رقبتها وموقفها معايا و ايدى التانية لفتها على سوتها و شدتها جامد فى حضنى علشان زوبرى يخش للاخر و بداءت نيك فى طيزها جامد ووسطى يطرقع على طيازها 🥵🥵 و كنت هايج اوووى عليها و اتحركت بيها ووقفت بيها قدام التسريحه علشان اتفرج وانا بنيكها قدام المرايه لقيت وشها محمر و عماله تتاوه و كانها دايخه و بداءت افتح زراير القميص بتاعها و شديت القميص من على كتافها و سبتها مكتفها و شفت منظر بزازها فى البرا الاسود لبن اوووى شديت البرا لتحت و بزازها الاتنين نطوا منه و حلماتها واقفه جامد روحت قافشها من بزازها الاتنين و انا بنيك فيها و كانوا ملبن اووى وسخنين و اول ممسكت حلماتها و نزلت فيهم فرك لقتها بتتنهد جامد و تتاوه ااااه اووووف اااه و تقولى كمان يا ابيه دخل زوبرك كمان ااااااه وانا حاضنها من بزازها و نازل تقفيش فيهم و زوبرى اتخدر جامد فى طيزها 🥵🥵 و شغال نيك فيها و كانها عشيقتى و خدتها على حرف السرير و قعدت بيها و هيا على حجرى قاعده على زوبرى و حضنها و نازل بوس و مص فى رقبتها و جسمنا كله عرق من النيك و الفرهده و هيا تتاوه و بداءت تهز طيازها على زوبرىو تتاوه و تقولى اااااه زوبرك جامد اووى يا ابيه و انا نازل تفعيص و تقفيش فى بزازها و بعدين الهيجان كان عالى اوووى و هيا عماله تتلبون روحت مقومها و قلعتها كل هدومها ملط ووقفت قدامى و بقينا نبوس بعض و هيا مسكت زوبرى تدعكه و انا نازل تقفيش فى طيازها لقتها بتقولى بحبك اووى يا ابيه و عاوزه افضل معاك و فى حضنك و تدعك زوبرى جامد روحت شايلها فى حضنى وهيا اتشعلقت فى رقبتى و انا لفيت ايدى حولين وسطها و هيا لفت رجلها حولين وسطى و عماله تبوس فيا جامد و قالتلى دخله يا ابيه دخله مش قادره 🤤🤤 مسكت زوبرى و دخلته فى طيزها من تحت و هيا تتاوه ونزلت بجسمها على زوبرى لحد مدخل كله فيها و انا حضنتها بايديا الاتنين من وسطها و وبقيت ارفعها وانزلها على زوبرى و هيا تبوس فيا شوية و تتاوه شويه ااااه اااه كمان يا ابيه كمان دخله جامد مولع اوووى اووووف . ... كلامها هيجنى روحت قافشها من طيازها بايديا وبقيت ارفع طيازها و انزلها على زوبرى و بقيت انيك فيها جامد و هيا كاتمه بوقها فى رقبتى و خربشتنى بضوافرها فى ضهرى من الوجع وانا حسيت بهيجان منها و قعدت ارزع زوبرى جامد لحد محسيت انى هجبهم روحت منزلها على الارض و دخلته بين بزازها و كانت بزازها لبن و طريه اووى وسخنه نااار ملحقتش انيك بزازها من سخونيتها نطرت لبنى كله على بزازها 🥵 ووشها محمر و عرقانه اووى و شكلها كله هيجان و دخلت استحمى و نمت .
و تانى يوم صحيت على تلفون من امى بتقولى خالتك ليلى هتجيلك انهارده تبات معاك علشان تخلص ورق معاش جوزها .
خالتى ليلى مبتخلفش و عندها ٤٥ سنه بس ايه بطه بجد طيازها ملفوفه و محافظه على جسمها طول الوقت و قصيره و فرسه 🤤🤤 .
بقيت خلاص بعد منكت دعاء عاوز انيك اى واحده فى سكتى 😂😂
و نزلت الشغل و لما رجعت لقيت دعاء و خالتى مع بعض بيجهزوا الاكل و دعاء لابسه كاش قصير و فلقه بزازها باينه و الغريب ان خالتى لابسه عبايه ضيقه مجسمه طيزها وفلقه بزازها باينه بردو وو الاغرب بقى ان خالتى لابسه كده لا و كمان مقلتش حاجه على لبس دعاء و ده شغل تفكيرى جامد
المهم اليوم مشى عادى و انا قولت هنام فى اوضه و خالتى و دعاء فى اوضه ونزلت خرجت بليل و رجعت متأخر و لقيت خالتى صاحيه بتتفرج على التلفزيون لوحدها ولابسه حته كاش مايوه يوقف الزوبر النايم بزازها تقريبا كلها باينه و حاجه رجل على رجل و فخادها كلها باينه 🥵 .
ولقيت خالتى بداءت تكلمنى على الوحده و لازم تتجوز تانى وكده و قالتلى مينفعش تعيش لوحدك و دعاء بكرة هتتجوز و تسيبك و قولتلها م انتى لازم تتجوزى انتى كمان قالتلى لا خلاص انا كبرت قولتلها ده انتى لسه موزه يا لوله اتكسفت و قالتلى بس يا واد بقى و دخلت اوضتى و غيرت و مسكت الموبيل شوية لقيت خالتى بتخبط و دخلت و جسمها فى الكاش و هيا بتتحرك عاوزه تتركب جامد و لقتها بتقولى انا مش جايلى نوم بقى اعمل ايه طلعت قعدت معاها فى الصاله نتفرج على التلفزيون و مفيش ٥ دقايق و لقيت دعاء طلعت قعدت معانا و اتجمعنا و خالتى قامت تعمل شاى و لقيت دعاء بتقولى انا تعبانه اووى يا ابيه و بتحط ايدها على زوبرى 😲 .
قولتلها اعقللى خالتك هنا قالتلى مليش دعوة 😲 قولتلها طيب استنى تنام علشان ميحصلش فضيحه قالتلى طيب و سهرنا و دعاء قالت انا داخله انام علشان الجامعه الصبح و لقيت خالتى بتقولى احسن بردو انها دخلت انا عاوزه اقعد معاك لوحدنا 😳 .
استغربت اووى منها بس قولت اشوف عاوزه ايه لقيتها قربت منى و لزقت فيا و و انا زوبرى هاج و قالتلى متخليش دعاء تلبس كده فى البيت هيا صغيره و مش فاهمه حاجه لسه علشان ديه اختك قولتلها م انتى كمان يل خالتو لابسه زيها 😂😂 ضحكت و قالتى بس انا خالتك قولتلها و دعاء اختى بردو قالنلى بس لسه صغيره و ض٩كت بلبونه كده و قالتلى و الشيطان شاطر و البت حلوة و جسمها حلو 😳 قولتلها م انتى كمان يا لوله جسمك حلو بضحك كده لقيت وشها احمر و قالتلى هو انا فى زيى يا واد ده انا بطل قولتلها مهو باين اهو عليكى ضحكت بلبونه و قالتى بس يا واد بلاش قله ادب و لقتها بتقولى يعنى لو قالولك اختار انا ولا دعاء تختار مين مثلا قولتهلها انتوا الاتنين يا لوله 😁 قالتلى يا سافل مجرم انت بردو يا واد 😁
و لقتها بتقولى كفايه كده عليك هخش انام بقى و مسكت الموبيل شوية و دخلت اوضتى لقيت خالتى نايمه على سريرى و مفلقسه و نص طيازها عريانه 😲 قولت هيا عاوزه تتناك شكلها كده لانى قايلها الصبح على اوضه دعاء و هتنام معاها اكيد يعنى هتدور على اوضه دعاء و تنام معاها مش محتاجه ذكاء ديه .
مكنتش عارف اعمل ايه بصراحه بس قولت طالما هيا نامت هنا خلاص اخش انا بقى لدعاء اركب طيزها براحتى بس كنت عاوز اتاكد انها نامت الاول و لسه بلمس كتفها لقتها صاحيه بقولها منمتيش ليه يا خالتو مع دعاء ده سريرى لقتها بتقولى و انا انام جنب واحده ليه انا انام جنب راجل احسن 😲 .ف نمت على السرير من سكات لانها صاحيه و مكنش ينفع اروح لدعاء و نمت جنب خالتى و ادتها ضاهرى شوية و حسيت بطيز خالتى بتحك فى ضهرى 😳 قولت يمكن نامت و مش حاسه بنفسها بس انا كده كده زوبرى وقف و شوية و لقتها بتحك فيا تانى ساعتها بقى زوبرى هاج روحت لافف وشى ناحيتها و بعدت عنها شويه علشان اتاكد بس هيا نايمه ولا بتحك فيا بقصدها و الاوضه ضلمه بس النور اللى جاى من برا منوها خفيف كده زيى السهرايه يعنى و بعد شوية لقتها بترجع بطيزها و تلزق فيا و زوبرى دقر فى طيزها 🤤 قولت يبقى هيا عاوزه تتركب بقى روحت حاطط ايدى على فخادها و بداءت احسس عليهم و جسمها كان سخن و ناعم اووى و اول م شلحت الكاش بتاعها اشوف طيزها لقتها بتقول بس بقى يا احمد عاوزه انام و ده اسم جوزها قولت اعمل نفسى مش واخد بالى و اندمج معاها فى التمثليه بتاعتها ديه و اول مشلحت طيزها لقتها ملط و طيازها ملفوفه قدامى نزلت الشورت و البوكسر و طلعت زوبرى و زنقته بين فخادها و حضنتها لقتها اتاوهت براحه و بتقولى انت زوبرك كبير اووى يا احمد انهارده و مولع اووى .
روحت تافف على ايدى و بليت زوبرى و دخلته براحه فى كسها و هيا شهقت و اتاوهت و انا فضلت ادخله لحد محضنتها جامد و دخلت زوبرى كله فى كسها و هيا تتاوه و تقولى براحه يا احمد زوبرك جامد اووى انهارده .
و روحت مدخل ايدى تحت رقبتها علشان تنام بجسمها كله فى حضنى و مديت ايدى على صدرها و اول ممسكت بزها لقيته كبير و سخن و حلمتها واقفه اووى روحت نازل تفعيص فى بزازها و ايدى التانيه لفتها حولين وسطها و بداءت انيك فيها و هيا تتاوه وتقولى براحه يا احمد و انا شغال نيك فى كسها الملبن 🥵 .
و انا شغال نيك وتقفيش و هيا اهااات و براحه يا احمد و روحت قالبها على بطنها و نايم فوقها وزوبرى واقف جامد و نزلت نيك فى كسها و هيا تتاوه و فجاءه وسط النيك لقتها بتقول يالهوى زوبرك طلع جامد ااوى يا باسم 😲 .
بس انا مردتش و فضلت انيك فيها جامد و روحت مدخل ايديا تحت صدرها وقفشت فى بزازها الاتنين و بزازها كبيره و نازل تعشير فى كسها و حسيت انى هجبهم روحت مطلع زوبرى و نطرت لبنى كله على خرم طيزها و فضلت احكه زوبرى فى خرم طيزها لحد منام و لبست البوكسر و الشورت و نمت للصبح .
و لما صحيت كانت خالتى نايمه و دعاء نزلت الجامعة و انا لبست و نزلت الشغل و كان عندى كام مشوار و رجعت متاخر على الساعه ٨ بليل كده لقيت دعاء و خالتى بيتفرجوا على التلفزيون و لابسين لبس سكسى اووى لقيت دعاء لابسه بجامه شورت من تحت مبين نص فخادها و بلوزه مفتوحه ٧ مبينه نص بزازها و خالتى لابسه كاش مبين فخادها كلها و مفتوح مبين نص بزازها بردو خالتى دخلت تجهزلى الغداء و دخلت اوضتى اغير لقيت دعاء دخلت عليا وقفلت الباب و نطت فى حضنى و بتقولى انا مليش دعوة انا عاوزه انام فى حضنك قولتلها طيب لما خالتو تنام هجيلك الاوضه .
و لما خالتى جابتلى الاكل دعاء دخلت تنام و لقيت خالتى قعدت جنبى و انا باكل على الكنبه قدام التلفزيون و فجاءه حطت ايدها على فخادى و بداءت تحسس عليهم و تقولى كل و اتغذى انت بتتعب بردو قولتلها تسلم ايدك يا خالتو و لقتها بداءت ترفع ايدها فوق فخادى ناحيه زوبرى و زوبرى وقف طبعا و انا باكل و فجاءة حسست على زوبرى و مبتنكلمش و لقتها مدت ايدها فى الشورت و مسكت زوبرى و نزلت فيه دعك 😲 و بصيت لها لقتها باصه على التلفزيون و عامله مش واخده بالها 😳 و شغاله دعك فى زوبرى و خلصت اكل قولتلها تسلم ايدك سابت زوبرى و قامت شالت الاكل و و رجعت قعدت جنبى و لزقت فيا وفخادها فى فخادى و فجاءه دخلت ايدها من الشورت و مسكت زوبرى و هو كان واقف بس لما مسكته وقف جامد و نزلت دعك فيه و وشها للتلفزيون و انا هجت اووى و كنت مستغرب من تصرفات خالتى ديه . بس زوبرى هو اللى مسيطر عليا فى الاوقات ديه و حطيت ايدى لفتها على كتفها و بداءت احسس على دراعها و بعدين رقبتها لحد منزلت بايدى مسكت فرده بزها الشمال اووووووف يالهوووى على النعومة بزها كان ناعم اووى و طرى و سخن لقيت نفسى نازل تقفيش فيه و دايب و كل اللى اتخيلته فى اللحظه ديه انى عاوز احط زوبرى بين بزاز خالتى من حلاوة و نعومة بزها .
و بعد شوية هجت اكتر و رفعت وسطى و نزلت الشورت و البوكسر و زوبرى نط و خالتى لسه مندمجه فى الدعك و مرة واحده لقتها وطت و نزلت فى زوبرى مص و لحس و عمال تدلك فى بضانى 🥵🥵 خلتنى دايب و مش قادر امسك نفسى و زوبرى وقف جامد اووووى و هاج و بعد شوية لقتها قامت وقفت قدامى و قلعت الاندر اللى لبساه و لما وطتت شفت كسها محمر و نضيف اووى و طيزها بيضه ملفوفة لفه و لقتها راحت راجع على حجرى و قاعده على زوبرى و مدخلها كله فى كسها و اتاوهت و شهقت كده بكل لبونة و اول مقعدت بجسمها على حجرى و طيازها بقت على فخادى راحت نايمه بجسمها على صدرى و راسها على كتفى و انا من الهيجان روحت ماسك بزازها الاتنين و نازل فيهم تقفيش و هيا راحت منزله حملات الكاش و عرت بزازها اووووف اول ممسكت بزازها على اللحمنزلت فيهم دعك و تفعيص جامد و هيا تهز طيزها على زوبرى و انا رقبتها تحت بوقى نزلت فيها مص و لحس و بوس و هيا تتاوه براحه و تترعش كل شوية كده و زوبرى هاج و خالتى اصلا جسمها مدكوك كده فى بعض و مقلوظة روحت لافف دراعى حولين بزازها و قفشتها من بزها اليمين و ايدى التانيه لفتها على سوتها و قفشتها من وسطها و ضمتها على بطنى وفى حضنى جامد و بداءت ارفع وسطى و اشيلها و اهبدها على زوبرى وهو كله جوا كسها و هيا تتاوه جامد و حسيت ان صوتها عالى و دعاء هتسمعنا قولتلها وطى صوتك يا لوله احنا مش لوحدنا و هيا عماله تتلوى و تتاوه و مش حاسه بنفسها روحت مقومها و لما وقفت و شفت منظر بزازها الكبيره مقدرتش اقاوم روحت هاجم عليهم و هيا فى حضنى و نزلت فيهم مص و لحس ورضاعه و هيا تتاوه بلبونة و مسكت زوبرى نزلت فيه دعك و لما هجت هجمت على شفايفها مص و بوس و كانها عشيقتى مش خالتى و نزلت بايدى الاتنين دعك فى طيازها و تقفيش و طيزها مدورة و شكلها يهيج و خدتها من ايدها على اوضتى و هيا مبتتكلمش خالص و عينيها مبتجيش فى عينى و قفلت الباب و نورت الاوضه و انا قلعت ملط و قلعتها ملط و جسمها اوووووف بطه بلدى بجد و كانت بتتجنب تبص فى عينى بس انا كنت مصمم انيكها و انا شايف عينيها وواقفه و مديانى ضهرها روحت كافيها على وشها على حرف السرير و هيا واقف على الارض و شكل طيزها لما وطت يالهووووى مدورة تهيج 🤤 روحت مدخل زوبرى براحه فى كسها و بداءت نيك و هيا تتاوه و مسكتها من وسطها و بداءت ارزع زوبرى ووسطى يطرقع على طيزها و هيا تتاوه جامد و لما زوبرى هاج و حسيت انى هجبهم روحت لافف جسمها و مقعدها عل الارض و حشرت زوبرى بين بزازها و قفلت بزازها بايديا على زوبرى و نزلت نيك فى بزازها لحد منكرت لبنى كله على بزازها 🥵 ووشها محمر و عرقانه و لبوة اوووى و دخلت الحمام استحمت و انا نمت و لما صحيت الصبح كانت خالتى سافرت .
و رجعت انا و دعاء لوحدنا تانى و نزلت الشغل و قعدت طول اليوم دماغى بتاكلنى ازاى خالتى سافرت كده و ازاى حصل بينا ده كله بسهولة وازاى مدخلتش زوبرى فى طيزها اللى زيى البطة ديه و مشيت كده من غير اى كلام و لما رجعت البيت و لقيت دعاء قاعده فى اوضتها و مقموصه و دخلت اكلمها اشوفها مالها لقتها مبتردش عليا و كنت مستغرب بس لما قربت منها و حطيت ايدى على كتفها و بدعك لسه فى كتفها اشوفها مالها لقتها زقت ايدى و بتقولى هيا خالتو سافرت خلاص هتجيلى قولتلها مش فاهم حاجه قالتلى لا فاهم كل حاجه وسع بقى خلى خالتو تنفعك و قومت سبتها و انا دماغى بتاكلنى و دخلت اوضتى و قولت اكيد شافتنا لو سمعتنا و بعدين نمت و صحيت بليل لقتها قاعده بتتفرج على التلفزيون و لابسه هوت شورت و بدى مبين نص بزازها قعدت جنبها احاول افهم حاجه و اصالحها قبل م انزل اخرج لقتها مقموصه و حاولت احسس عليها و ابوسها لقتها بتقولى خلى خالتو تيجى تدلعك بقى قولتلها خالتو هتدلعنى ازاى انتى بس يا دودو اللى بتدلعينى قالتلى لا يا حبيبى انا اللى قولتلها و حكيتلها كل اللى بينا وهيا قالتلى خلاص ده سر بينا و قالتلى انا كمان هنام مع باسم والا هقول لمامتكم 😲😲 قولتلها ده كل حصل و انتى مش تعرفينى بس على العموم خالتو ديه مش تيبى انتى الملبن بتاعى و بحط ايدى على كتفها لقتها قامت و بتقولى ابقى هات خالتو اركبها بقى يا حبيبى و قامت رايحه على اوضتها و انا دماغى متلخبطه و زوبرى وقف جامد و حسيت انى لازم انيك دعاء لحقتها قدام المطبخ قبل متخش اوضتها و مسكتها من ايديها اوقفها لقتها بتزق ايدى و تقولى عاوز ايه قولتلها عاوز انتى و زنقتها فى الحيطه وزوبرى دقر فى بطنها و ايدى على وسطها لقتها بتزق ايدى و بتحاول تفلت منى و بزازها قدام عينيا عماله تتهز و تلعب هجت عليها فتحت سوسته البنطلون و طلعت زوبرى و بمسكها زوبرى مرضيتش بس خلاص كنت انا حيحااان فشخ عليها قولتلها يالاه بقى يا دودو ده زوبرى اللى بتحبيه و بحاول امسكها زوبرى تانى رفضت وحاولت اسيحها بالبوس كانت بتبعد وشها سبتها و هيا مشيت على اوضتها وانا واقف مبضوون و ببص عليها لقتها وقفت على باب الاوضه و مصدره طيزها لورا و بتشاور على طيزها و بتقولى انسى بقى تلمسها تانى ابقى دخله فى طيز خالتو بقى اووووف حسيت انها لبوتى و زعلانه و زوبرى هاج عليها اكتر و اكتر و هيا متضايقه كده روحت عليها بسرعه و مسكتها من شعرها بس براحه علشان متتوجعش قولتلها طيزك ديه يا دودو ملك لزوبرى و روحت ضاربها على طيزها جامد و قافش فرده طيزها بكف ايدى جامد و هيا اتاوهت وقالتلى لا خلاص انا زعلانه منك روحت شايلها وواخدها على كرسى التسريحه بتاعتها و مقعدها و ده كله زوبرى طالع من البنطلون واقف جامد .و مسكتها من وشها وقربت زوبرى من بوقها و دخلته و هيا فجاءه اتحولت و اتلبونت و مسك زوبرى نزلت فيه لحس ومص و ساحت على الاخر و واحده واحده حطته فى بوقها و نزلت مص فيه و انا ماسكها من شعرها و عمال ادقر بزوبرى براحه فى بوقها علشان سنانها متعورنيش 😅 .
وشوية بقت تبلع زوبرى و زوبرى داب جوا بوقها و بداءت انيكها فى بوقها و منظر وشها وهو محمر وزوبرى جوا بوقها يهيج مسكتها من شعرها جامد و انا مش حاسس و فضلت اخشر زوبرى فى زورها و هيا وشها احمر اوى و بداءت تريل على زوبرى و بوقها بينزل رياله بس حسيت انها اتخنقت طلعت زوبرى و هيا خدت نفس جامد و شرقت و لقيت صدرها ورقبتها كله رياله و منظر بزازها اوووف روحت منزل البدى من على كتافها و معرى بزازها و اول محطيت زوبرى على بزازها لقتها شهقت و اتاوهت و بتتقولى يالهوووى زوبرك مولع اووى و قفلت بزازها على زوبرى و انا بداءت انيك فى بزازها و كانوا سخنين اووى و طريه اووى 🥵🥵 .
و هيا جسمها سخن و عرقت اووى روحت قومها وواخدها على السرير و نيمتها على بطنها و روحت شادد الشورت و كانت مش لابسه اندر و طيزها بتلمع هجمت على خرم طيزها مص و لحس و هيا تترعش و ترفع طيزها لفوق و تقولى كمان كمان اللحسه كمان يا ابيه و ادخل لسانى و هيا تتنهد وتتاوه براحه و تتلوى و ترعش طيازها و بعد شوية خرمها بقى دايب اووى و قالتلى دخل زوبرك يا ابيه مش قادره بس انا كنت عاوز ادوبها و اهيجها اكتر و اكتر و مسكت زوبرى و نزلت دعك فى خرم طيزها و حك و هيا ترفع طيازها لفوق و تفضل ترفعهم و تهزهم و انا زوبرى يهيج و تقولى دخله بقى تعبانه بقالى يومين دخل زوبرك كله يا ابييه ااااه و انا مصمم انى افرهدها لدرجه انها مسكت طيازها و فتحتها و خرمها عمال ينبض و ترفع طيازها لفوق و تقولى دخل زوبرك بقى مش قادره يا ابيه قولتلها عاوز تتناكى فى طيزك يا لبوة انتى واضربها على طيازها و هيا تقولى ااااه عاوزه اتناك دخله بقى ااااه ااااه يالاه دخلللله .
و مسكت زوبرى و ضغط راسه براحه فى خرم طيزها و هيا اتاوهت ااااه سخن اوووى يا ابيه ااااه اوووف دخله كمان و بترجع بطيزها علشان زوبرى يخش اكتر و حطيت ايديا على كتفها وفضلت ادخله براحه و شايف زوبرى و هو بيخش فى طيزها الملبن وهيا سخنه و شكل طيازها قشطة و تتاوه اااااه كمان يا ابيه دخله كله فى طيزى 🥵🥵 .
لحد ملزقت وسطى على طيازها و زوبرى كله فى طيزها وهيا بتتاوه و تقولى زوبرك جامد اووى يا ابيه اااه اااه و بداءت احرك وسطى براحه و انيك فى طيزها و هيا ااااه اااه يالهوووى مولع اووى و قالتلى نكنى كمان يا ابيه دخله كله فى طيزى بحبه اووى و كلامها و صوتها كله اهااات و لبونة قولتلها عاوزه تتناكى يا لبوة و هايجه قالتلى اوووى عاوزاه كله ااااه اوووف .
روحت قايم من فوقها مقلعها البدى ملط و قلعت ملط و و شدتها من فخادها و فردتها على بطنها على السرير و روحت ضاربها ضربتين جامد على طيازها لسوعتها و طيازها تتهز و ضميت فخادها على بعضها و مسكت زوبرى و دخلت راسه فى طيزها و رمين نفسى بكل جسمى فوقها و رزعت زوبرى كله مرة واحده فى طيزها و هيا اااااااه اااااه براحه يا ابيه زوبرك جامد اووووى اووف يالهوووى قولتلها ده انا هدوب طيزك ديه يا لبوة و روحت رافع ايديها الاتنين لفوق و مسكت ايديها بايديا و خليت جسمها كله تحتى و بظاءت اعشر فى طيازها جامد و ادقر زوبرى جامد و هيا تتاوه جامد و ارفع وسطى و ارزع زوبرى فى طيزها و نازل فيها نيك و هيا اااه اااه براحه اوووف يالهوى اااااه براحه يا ابيه ااااه .
و انا شغال نيك و زوبرى هايج اووى و نازل نيك فى طيزها و مكتفها و لما حسيت انى خلاص هجبهم معرفش ليه حسيت انى عاوز اجيبهم فى بوقها قومت بسرعه و مسكتها من شعرها و عدلتها و دخلت زوبرى فى بوقها و قعدت ادقره شوية و بعدين نطرت لبنى كله فى بوقها و هيا رجعت لبنى و كانت قرفانه مسكت راسها جامد و زنقت زوبرى كله فى زورها و قولتلها ابلعى يا لبوة لبن زوبرى اللى هايجه عليه و كانت هترجع بس سبتها ووشها كله لبن و عرقانه و قالتلى براحه يا ابيه عليا و سبتها و دخلت استحمى و نمت .
و فضلت مقضيها نيك فى دعاء كل شوية لدرجة ان زوبرى بقى يخش فى طيزها على طول و فى اى وقت و فى اى مكان فى الشقه اشد الشورت بتاعه و احشر زوبرى و انيك . ارفع الكاش لما تلبسه و احشر زوبرى و انيك لحد مخلصت امتحانات و رجعت اسماعيلية .
و رجعت لوحدى تانى و بعد اسبوع كده و انا فى الشقة لوحدى كنت بتغدى لقيت الباب بيخبط فقتحت لقيت خالتى ليلى 😲😲 و معاها شنطة هدوم و قالتلى زهقت من القعده لوحدى يا واد قولت لامك هقعد معاك كام يوم كده بدل متقعد لوحدك قولتلها براحتك يا لوله و دخلتها اوضه دعاء حطت هدومها و معدى قدام الاوضه لقتها لابسه قميص نوم اسود قصير و شفاف و مبين نص طيزها و واقفه قدام الدولاب بتحط هدومها و طبعا انا بقالى اسبوع بحضن فى المخده 😅😅 بعد مكنت بنيك كل يوم و اصلا طياز خالتى توقف اى زوبر لوحده .قومت داخل عليها و حاضنها من ورا و زوبرى دقر فى طيزها و لفيت ايد حولين رقبتها و ايد على سوتها وقالتلى متهدى يا واد انا لسه واصله مستعجل ليه قولتلها انتى مهيجانى و روحت قافشها من بزازها و نازل فيهم تقفيش و دعك و قالتلى استنى اخش استحمى الاول قولتلها بس بسرعه يا لوله و دخلت و انا قاعد مستنيها فى الصاله على الكنبه و شويه و طلعت و جت الصاله و لقتها لابسه كاش مايوه حملات قصير اووى و يادوبك من فوق مغطى حلماتها و قعدت جنبى و انا زوبرى مولع مسكتها من ايديها و قعدها على ركبتها على الارض و طلعت زوبرى و مسكتها من شعرها و قربت وشها و هيا نزلت مص فى زوبرى زيى اللبوة الهايجه و تتنهد و انا اصلا تعبان بقالى اسبوع و هايج و مسكتها من شعرها و نزلت نيك فى بوقها جامد و هيا نفسها اتقطع و انا مش سايبها و طلعت زوبرى و هيا شهقت و خدت نفسها و بتقولى براحه يا باسم خنقتنى قولتلها مفيش براحه يا لبوة انا لازم افشخك انهارده انتى جايه علشان تتناكى اصلا يا شرموطة لقتها وشها احمر و برقت بعينيها مسكتها من شعرها و شدتها على الاوضه و زقتها على السرير و نيمتها على بطنها و شلحت الكاش و مسكت زوبرى و دقرته فى خرم طيزها لقتها بتفلفص و تقولى لا لا متدخلوش هنا قولتلها لازم اركب طيزك ديه اللى مهيجه زوبرى يا لبوة و نزلت ضرب فى طيازها وهيا تتاوه و تفلفص و مسكت زوبرى زنقته و دخلت راسه و هيا تصوووت روحت نازل بجسمى كله فوقها و زوبرى دخل كله فى طيزها وصوتها بقى عالى روحت كاتم بوقها و نزلت نيك فى طيزها زيى الطور و هيا عماله تفلفص و قولتلها فى ودنها طيزك ملبن يا متناكه ده انا هدلع زوبرى كل يوم و افشخها و نازل نيك فى طيزها ووسطى نازل طرقعه على طيازها و كنت هايج اووى و هيا بتفلفص و بداءت حركتها تهدى بس انا مش مبطل نيك فى طيزها و كل م احس بزوبرى وهو بيعشر فى طيزها و يوسعها مش اقدر اسيطر عليه و انيك فى طيز خالتى اجمد و اجمد 🥵🥵 .
و بعد شوية هديت و فضلت نايم فوقها و سايب زوبرى كله فى طيزها و شلت ايدى من على بوقها و لقتها بتتاوه جامد و تقولى ينفع كده يا باسم اااه و جعتنى اووى عيل حيوان .
قربت من رقبتها لحس ومص و همست فى ودنها الحيوان ده هينيك فيكى طول اليوم يا لبوة و ادقر زوبرى جامد و اضغط بوسطى على طيزها علشان زوبرى يدخل لكتر و اجمد و هيا تاااوه جامد و تقولى براحه يا باسم علشان خاطرى قولتلها ايوة مده اتعدلى يا لبوة معايا و قومت من فوقها و خلتها تفلقس وضع الدوجى و كسها كان دايب اووى و غرقان شهوة لدرجه انى لما دخلت زوبرى زفلط جوا كسها بسهولة وهيا اترعشت جامد و بتقولى ايوة كده ااااه حلو اووى هنا دخله هنا براحتك يا حبيبى اااه و مسكتها من وسطها و نزلت فيها نيك و هز براحه و هيا تتلبون و تتاوه و تقولى كمان و انا شغال نيك و منظر طيازها و هيا بتترج قدامى هيجنى عليها تانى طلعت زوبرى و دخلته فى طيزها و هيل اتاوهت جامد و فلفصت و زوبرى طلع و تقولى لا كفاية بقى شدتها من وسطها و عدلتها فى وضع الدوجى تانى بس المرة ديه مسكتها من شعرها و نزلت ضرب و لسوعه فى طيازها و هيا تتاوه و تقولى طيب دخله فى كسى شوية الاول تعبانه روحت سامع كلامها و رازع زوبرى كله فى كسها و ركبت كسها نيك و ايد ماسكه شعرها و ايدى التانية نازله ضرب على طيازها كل فرده طيز شوية و شغال نيك جامد فى كسها و هيا تهز طيازها لورا و تقولى كمان زوبرك جامد اووووى يخربيته ااااه اوووف و اهاات بلبونة و هيجان و منظر كسها و خرم طيزها شمعه و منضفه نفسها جامد و انا كل تفكير انى انيك طيزها 😅 .
و روحت مطلع زوبرى و شادد رجلها الاتنين و كفتها على بطنها و طلعت فوقها و مسكت زوبرى و رزعته كله فى طيزها و نمت فوقها بكل جسمى و هيا تتتاوه و تتوجع 🥵
و انا خلاص كنت جبت اخرى و نزلت نيك فى طيزها جامد و هيا تحتى تصووت و عاوزه تفلفص بس انا كنت فى قمه هيجانى و حاضنها جامد و قافش بكف ايدى على بزازها و شغال بوسطى تعشير بزوبرى فى طيزها اللى زيى الجيللى لحد محسيت انى هجبهم ضمتها جامد و نطرت لبنى كله فى طيزها وهيا سخنه 🤤🤤.
و قعدت معايا اسبوع كل يوم انيك فيها و اعشرها 🥵 ...
انتهت...
لحد م دعاء دخلت الجامعة وجالها التنسيق فى القاهرة اول سنة و بعد كده تحول اسكندرية و بلغونى ان دعاء هتيجى تعيش معايا قولت كويس بدل م انا قاعد لوحدى اهى تونسنى و كده.
ومن اول يوم وصلت و بداءت اهيج عليها من عمايلها و لبسها 😲😲 .
اول وصلت حضنتنى جامد و فضلت تبوس فى خدودى و تقولى انا مبسوطة اووى يا ابيه انى هبقى معاك و على راحتى مكنتش فاهم الاول راحتها ديه تقصد ايه لحد م غيرت هدومها 🙃 و قولتلها انا كمان مبسوط يا دودى و هتونسينى ❤️❤️ .
و دخلت غيرت هدومها و لقتها طالع لابسه بيجامة لبنى قماش و لقتها مجسمه طيزها و مش لابسه اندر ولا برا و حلماتها باينه و فاتحه اول زرار فى البلوزه و فلقه بزازها باينه 😲 المشكلة مكنتش فى كده المشكلة انى شفتها واحده ست و نسيت انها اختى اللى مربيها من صغرها 😲 .وازاى هيا تلبس كده اساسا و بداءت دماغى تغلى و زوبرى يهيج عليها و مكنتش عارف اعمل ايه و بداءت احاول اشغل نفسى باى حاجه علشان دماغى متفكرش فى حاجه ولا فى دعاء بس للاسف هيا مكنتش بتدينى فرصه خالص .
الاقيها نايمه على بطنها بتذاكر على الكنبه فى الصاله و طيزها مدورة قدامى و من قدام بزازها باينه 😲 تخش عليا الاوضه تسالنى فى اى حاجه و تطلع و اشوف طيازها بتترقص و تتهز قدامى 🥵 تاكل معايا و توطى و بزازها تبان من فتحه البلوزة اخش الاقيها مصدرة طيزها فى البلكونة و بقيت طول اليوم مش قادر اقاوم لحد مقررت اخش انام .
وصحيت زوبرى واقف اووى وواجعنى ولقيت دعاء نزلت الجامعة بتاعتها و انا نزلت على شغلى و لما خلصت روحت الشقة و دخلت كانت الشقه هاديه و ندهت على دعاء مردتش افتكرت لسه مرجعتش و دخلت اغير و اول موصلت على باب اوضه دعاء 🥵 لقتها نايمه على بطنها ولابسه نفس البجامة بس محشورة بين طيازها و شكلها هيجنى اووى وزوبرى وقف و فضلت اتفرج شوية عليها و بعدين دخلت اوضتى غيرت و دخلت استحمى و زوبرى واقف دعكته اضرب عشره على منظر طيز دعاء و انا تحت الدش ماسك زوبرى وهو واقف جامد نازل فيه دعك لقيت باب الحمام فتح و دعاء شهقت و بتبص على زوبرى و حط ايدها على بوقها ووشها احمر اووى و انا اتخضيت و خبيت زوبرى بايدى و هيا طلعت و استغربت ازاى تخش عليا الحمام اصلا حتى لو انا مش قافله بس كده كده صوت الدش باين ان انا جوا الحمام و مكنتش مستوعب اللى حصل و لما طلعت و غيرت هدومى لقتها بتتعامل عادى و لا كانها شافت حاجه و لقتها بتقولى ساعدنى فى المذاكرة قولتلها هوا انا فاهم حاجه فى جامعتك قالتلى اسالنى من الكتاب و انا هجاوب و بداءت اسئلها و بحاول اتلاشى انى ابص عليها علشان مشفش فلقه بزازها اللى مبيناها ديه 😲 .
و قعدت اسال فيها و اتلخبطت فى كام سوال وتقولى طيب ورينى الاجابه طيب و انا اقولها لما اخلص الاسئلة لقتها بدائت تقرب منى و عاوزه تاخد الكتاب تبص عليه وانا ابعد ايدى لحد ملزقت فيا و بزازها لزقت فى كتفى و لقتها مرة واحده قعدت على فخده رجلى اليمين ووشها ليا و قالتلى خلاص اسالنى و انا مش هغش و اول محسيت بسخونيه طيزها و ملمسها زوبرى وقف فى لحظه وخبط فى رجلها لقيت وشها احمر و صوتها بقى مبحوح و بتقولى اسالنى بقى و انا عينى جت على بزازها عرقت و هجت و لقيت حلماتها وقفت جامد و كان الوضع سكسى اوووى بس انا قررت ابعد عنها و قومت و سبتها كنت بحاول بكل الطرق انى مفكرش فى دعاء كواحده ست لانها اختى الصغيره .
بس بليل لما نامت و شفتها مقدرتش استحمل منظر طيزها 🤤 بليل رجعت كانت نايمه و سايبه نور اوضتها و الباب مفتوح ببص لقتها نايمه على بطنها ولابسه بلوزة قصيره و اندر اسود عامل زيى نص الشورت كده ماسك على نص طيزها و النص التانى باظظ و عريان ندهت عليها مردتش قربت و قعدت على السرير و حطيت ايدى على ضهرها و هيا م اتحركتش فضلت متردد لحد منزلت ايدى و حطتها على طيزها و فضلت ثابت شوية ملقتش اى رد فعل بداءت احسس على طيزها لقتها ناعمه اوووى ومولعه 🥵🥵 و خلت زوبرى هيقطع البوكسر 🤤🤤🤤 و بداءت اقفش فى طيازها و كانت طريه اوووى 🤤🤤 و منعت نفسى و قومت على اوضتى غيرت هدومى و لبست شورت و فانله حملات و مسكت الموبيل شوية بس مقدرتش استحمل رجعت تانى على السرير جنب دعاء لان زوبرى مكنش عاوز يهدى و حسست على طيزها تانى و طلعت زوبرى ادعك فيه بايدى التانيه و كنتهايج و مش حاسس بنفسى لقيت نفسى بميل بجسمى ناحيتها علشان زوبرى يلمس طيزها ااااااااااااه 🥵🥵 ايه الاحساااس ده زوبرى ولع نااار فى ثانية من حلاوة و نعومة و طراوة طيزها الللى زيى الملبن 🥵🥵🤤 و هجت اكتر و بداءت احكه براحه و انا فى قمة المتعه و الهيجان و قومت ضربت عشره فى الحمام 🤤 .
و فضلت كده ٣ ايام دعاء تهيجنى طول اليوم و ارجع بليل الاقيها نايمه باندر جديد غير اللى قبله لحد اليوم الرابع دخلت غيرت هدومى و بقيت البس الشورت على اللحم على طول و دخلت عليها كانت لابسه المرة ديه كاش قصير بس مغطى طيازها و شكل طيزها بردو يهيج نمت جنبها و اول مرفعت الكاش لقيت طيزها عريانه 🥵🥵 لقيت نفسى مش قادر استحمل نزلت الشورت وزوبرى واقف جامد و طلعت فوقها و مسكت زوبرى و حاولت احشره بين طيازها براحه و جسمها كان مولع نااار بس زوبرى بيحك جامد مش عارف ازنقه بين طيازها و فخادها روحت تافف على ايدى و بليت راس زوبرى و اول م حاولت احشره تانى لقيته زفلط بين طيازها و نزلت بوسطى براحه علشان احشر زوبرى للاخر بين طيازها و اول م وسطى لمس و حضن طيازها مقدرتش اااااه 🥵🥵 روحت نايم فوقها بس ساند على ايديا و بداءت احكه زوبرى و ارفع وسطى و انزله كانى بنيك فيها بس حسيت زوبرى بيحك جامد على الناشف و كنت هجت طلعت على اوضتى ضربت عشرة و لما كنت بصحى و نقضى اليوم مع بعض كانت المعامله بتبقى عادى خالص و لا كان فى حاجه .
و فى اليوم الجديد قبل م اروح اشتريت كيس فزلين من الصيدلية قولت لازم امتع زوبرى بين طيازها 🤤🤤 .
و كنت كل م ارجع بليل الاقيها نايمه كانها مستنيانى و اول مدخلت عليها الاوضه لقتها لابسه نفس الكاش مايوه بتاع امبارح و معريه طيزها لوحدها المرة ديه قلعت الشورت خالص و دهنت زوبرى فزلين و طبعا زفلط بين طيازها و طلعت فوقها و اشتغلت تدقير بزوبرى و لما حسيت انى هجبهم طلعت اوضتى اضرب عشرة و اليوم اللى بعده و انا راكب فوقها عقلى قالى اكيد هيا موافقه انى اعمل كده و حاسه لانها امبارح صحيت اكيد و طيزها كلها فزلين 😎
و ده شجعنى و خلانى انام بجسمى كله فوقها وااااه على احساس وسطى وهو حاضن طيزها الطريه السخنه اوووف زوبرى هاج اوووى و فضلت ادقر جامد و سريع من الهيجان لدرجة انى ممسكتش نفسى و جبت لبنى كله بين فخادها 🥵🥵 و سبتها بلبنى و قومت نمت .
ومن اليوم ده و اتحولت دعاء فى لبسها كانها مراتى بقت تلبس كاشات قصيره و هوت شورتات قطن و عبايات بيت صدرها مفتوح و مفتوحه من الجنب مبينه نص فخادها و رايحه جايه تترقص بطيازها و انا بقيت تقريبا كل يوم اجيبهم على فخادها و نكمل اليوم طبيعى ولا كان حاجه حصلت و احنا الاتنين متمتعين فى صمت و كان وقت النوم ده بيجى علشان اخش اركبها و فضلنا كده فترة طويلة طول اليوم اخوات عادى و تفضل تلبس لبس يهيجنى و بليل اخش ادقرلها .
بس الزوبر لما يهيج بيعوز اكتر و اكتر و خلاص عاوز يخش فى طيزها و ينيكها علشان كده قررت فى اليوم ده انى لازم اهيجها و اسيحها الاول و افتح طيزها واحده واحده و دخلت بليل عليها و هيا نايمه على بطنها زيى كل مرة مستنيانى ادقرلها بس المرة ديه دهنت خرم طيزها فزلين و فضلت افرك فى خرم طيزها بصابعى و اسيحها و لقتها بداءت تترعش براحه كده و طيازها تتهز 🥵🥵 و بداءت اضغط بصابعى براحه من غير م ادخله فى خرم طيزها و هيا جسمها سخن و بداءت خرم طيزها يعرق و فضلت اسيح فيها و بداءت اضغط واحده واحده لحد مدخلت عقله من صابعى و هيا طبعا حاولت تقمط خرم طيزها وتقفله بس صابعى كان مزفلط من الفزلين و بداءت ادخله اكتر و اكتر لحد مبعبصتها بصابعى كله و هيا تترعش و تحاول تقمط خرم طيزها بس من غير متتاوه حتى او تتحرك و فضلت سايب صابعى جوا طيزها و طلعت زوبرى من الشورت و بداءت احكه فى طيزها من الجنب علشان اسيحها و بداءت ابعبصها براحه فى الاول كانت بتحاول تقمط طيزها على صابعى بس بعد شوية و انا ببعبصها لقيتها ساحت و سابت طيزها دايبه من صابعى و انا شغال بعبصه بصابعى و حك بزوبرى فى طيازها و بعد شوية بداءت ادخل صابعين بس المرة ديه طلعتها منها ااااه فجاءه و انا كملت عادى لحد مدخلت الصابعين و نزلت بعبصه فيها و هيا تحاول تقمط طيزها و تتاوه براحه و انا شغال بعبصه وهيا فى نفس الوقت ولا بتتكلم و لا معترضه لحد مزوبرى هاج جامد بس انا كنت عاوز اهيجها اكتر و اكتر روحت ماسح خرم طيزها و فتحت رجلها و هجمت على خرم طيزها مص و لحس و ادخل لسانى فى خرمها و هيا تترعش جامد و تتنهد و تشهق اوووى و كنت بفتح طيازها بايديا و ادخل لسانى جوا طيزها و احركه و هيا تترعش و ترفع طيزها لفوق 🥵
و بعد م خرم طيزها بقى كله رياله من لسانى و دايب طلعت قعدت على فخادها و مسكت طيازها بايديا و حطيت زوبرى بين طيازها و بداءت احك راس زوبرى فى خرم طيزها و هيا تشهق وتتنهد و ترفع طيزها لفوق و تترعش و جسمها كله مولع و مفيش ثوانى لقتها مرة واحده بتقولى بصوووت واطى و كله محن مش قادره دخله يا ابييييه دخله ااااه وترفع طيزها لفوق وتتلوى 😲😲😲 و انا طبعا هايج لوحدى مش ناقص روحت ماسك زوبرى و ضغط راسه نطت فى خرم طيزها راحت مصوووت و اتاوهت جامد بصووت عالى جدا طلعت زوبرى بسرعه خفت عليها لقتها بتقولى لا يا ابيه دخله بسرعه دخله اااااه روحت ضاغط زوبرى براحه فى طيزها و هيا تتاوه جامد و لقتها مسكت طيازها بايدها تفتحهم علشان تخفف الوجع و انا لما صدقت فضلت ادخل زوبرى براحه و هيا تتاوه و تصوووت لحد مدخلته كله و نمت فوقها و زوبرى كله جوا طيزها و حضنتها جامد و هيا تتاوه وتقولى ااااه احضنى جامد يا ابيه اااااه اااااه و تتتاوه جامد و فضلت حاضنها جامد و من سخونية طيزها كان زوبرى بينبض جواها و كل مشده كده تتاوه جامد و بعد شوية بداءت ارفع وسطى واطلع زوبرى حته و ارجع اضغط وسطى براحه و هيا تتاوه اااااه اااااه يالهوووووى اااااه جامد اووووى يا ابيه اااااه و مكنتش قادر استحمل سخونية طيزها ولا صوت اهاتها روحت مطلع زوبرى و نطرت لبنى كله على خرم طيزها 🥵🥵 و دخلت استحميت و هيا استحمت و كل واحد نام فى اوضته عادى و صحيت الصبح كانت هيا نزلت الجامعة دخلت استحمى تانى و حلقت شعرى كله و شعر زوبرى و نضفت نفسى و نزلت الشغل و انا راجع اشتريت حباية فيجا لزوم النيك الكتير و رجعت البيت دخلت مكنتش لسه رجعت من الجامعة وانا دخلت اخد دش و اروق نفسى و فى اوضتى و لسه بلبس البوكسر لقتها بتفتح باب الشقه و جت عليا الاوضه و قلعت الطرحه و كانت لابسه جيبه واسعه و قميص و لقتها نطت فى حضنى و بتقولى وحشتنى اووى يا ابيه و عاوز تبوسنى روحت ماسكها من وشها و نزلت على شفايفها مص و لحس و زوبرى وقف فى بطنها و هيا تشهق وتتنهد وروحت حاضنها من وسطها جامد ونازل فيها بوس لقتها بتحسس على زوبرى روحت منزل البوكسر و مسكت ايدها مسكت زوبرى و لوحدها نزلت فيه دعك وجسمها ولع نااار و فرهدت جامد و عرقت اووى و انا مش سايب شفايفها بوس و مص و هيا تدعك فى زوبرى جامد و روحت مطلع القميص من الجيبه و دخلت ايدى الاتنين من الجيبه و قفشتها من طيازها اااااااه كانت طريه اووى و دافيه و عرقانه جامد روحت مدخل صابعى فى طيزها و مديها بعبوص جامد و قفشتها من طيازها 🤤🤤 وهيا تتاوه شوية و تكمل بوس و تفتح بوقها اووى و تشهق من الهيجان و انا نازل فيها تقفيش و بعبصع جامد و حسيت انى مش قادر خلاص امسك نفسى روحت ماسكها و منيمها على بطنها على حرف السرير و نزلت الجيبه بتاعتها و عريت طيزها و كانت لابسه اندر اسود شكله سكسى اووى و طيزها بيضه روحت ضاربها على طيازها و هيا اتاوهت و تقولى براحه يا ابيه عليا بكل لبونة 🥵🥵 و ضربتها تانى و هيا تتاوه و روحت منزل الاندر بتاعها و معرى طيزها و شكل طيازها محمره من كتر التقفيش و الضرب روحت ماسك زوبرى و دقرت راس زوبرى فى خرم طيزها واول ملمس خرم طيزها اتنهدت جامد كده و قالتلى دخله براحه يا ابيه روحت تافف على راس زوبرى و دخلته براحه وهيا تتاوه و تقولى ااااه يالهوووى براحه يا ابيييه ااااه و فضلت ادخله واحس بسخونيه طيزها و هيا تتاوه اجمد و اجمد لحد مدخلت زوبرى كله فى طيزها و حسيت بسخونيه طيزها فى حضنى روحت نايم فوقها و داقر زوبرى للاخر فيها و هيا عماله تتاوه جامد ومسكتها من رقبتها بايدى و نزلت بوس ومص فى رقبتها و لحس وهيا بتتاوه اااه اااه و بداءت ارفع وسطى وانزله على طيزها و انيكها براحه و هيا بتااوه ااااه براحه يا ابيه ده جامد اوووى شدتها من رقبتها و قولتلها اسمه زوبرك جامد اووى يا لبوة و اول مسمعت كده لقيت دعاء اتحولت لواحده لبوة بجد و لقتها بتااوه جامد و تقولى زوبرك جامد اوووى يا ابيه يالهوووى زوبرك سخن اوووى ااااه ااااه مش قادره مولع اووووى 🥵 و حسيت بهيجان جامد بداءت انيك فيها جامد وهيا تصوووت و تقولى يالهوووى براحه يا ابيه ااااه اااااه براحه ... و هجت اكتر و اتعدلت وقفت و انا شاددها من رقبتها وموقفها معايا و ايدى التانية لفتها على سوتها و شدتها جامد فى حضنى علشان زوبرى يخش للاخر و بداءت نيك فى طيزها جامد ووسطى يطرقع على طيازها 🥵🥵 و كنت هايج اوووى عليها و اتحركت بيها ووقفت بيها قدام التسريحه علشان اتفرج وانا بنيكها قدام المرايه لقيت وشها محمر و عماله تتاوه و كانها دايخه و بداءت افتح زراير القميص بتاعها و شديت القميص من على كتافها و سبتها مكتفها و شفت منظر بزازها فى البرا الاسود لبن اوووى شديت البرا لتحت و بزازها الاتنين نطوا منه و حلماتها واقفه جامد روحت قافشها من بزازها الاتنين و انا بنيك فيها و كانوا ملبن اووى وسخنين و اول ممسكت حلماتها و نزلت فيهم فرك لقتها بتتنهد جامد و تتاوه ااااه اووووف اااه و تقولى كمان يا ابيه دخل زوبرك كمان ااااااه وانا حاضنها من بزازها و نازل تقفيش فيهم و زوبرى اتخدر جامد فى طيزها 🥵🥵 و شغال نيك فيها و كانها عشيقتى و خدتها على حرف السرير و قعدت بيها و هيا على حجرى قاعده على زوبرى و حضنها و نازل بوس و مص فى رقبتها و جسمنا كله عرق من النيك و الفرهده و هيا تتاوه و بداءت تهز طيازها على زوبرىو تتاوه و تقولى اااااه زوبرك جامد اووى يا ابيه و انا نازل تفعيص و تقفيش فى بزازها و بعدين الهيجان كان عالى اوووى و هيا عماله تتلبون روحت مقومها و قلعتها كل هدومها ملط ووقفت قدامى و بقينا نبوس بعض و هيا مسكت زوبرى تدعكه و انا نازل تقفيش فى طيازها لقتها بتقولى بحبك اووى يا ابيه و عاوزه افضل معاك و فى حضنك و تدعك زوبرى جامد روحت شايلها فى حضنى وهيا اتشعلقت فى رقبتى و انا لفيت ايدى حولين وسطها و هيا لفت رجلها حولين وسطى و عماله تبوس فيا جامد و قالتلى دخله يا ابيه دخله مش قادره 🤤🤤 مسكت زوبرى و دخلته فى طيزها من تحت و هيا تتاوه ونزلت بجسمها على زوبرى لحد مدخل كله فيها و انا حضنتها بايديا الاتنين من وسطها و وبقيت ارفعها وانزلها على زوبرى و هيا تبوس فيا شوية و تتاوه شويه ااااه اااه كمان يا ابيه كمان دخله جامد مولع اوووى اووووف . ... كلامها هيجنى روحت قافشها من طيازها بايديا وبقيت ارفع طيازها و انزلها على زوبرى و بقيت انيك فيها جامد و هيا كاتمه بوقها فى رقبتى و خربشتنى بضوافرها فى ضهرى من الوجع وانا حسيت بهيجان منها و قعدت ارزع زوبرى جامد لحد محسيت انى هجبهم روحت منزلها على الارض و دخلته بين بزازها و كانت بزازها لبن و طريه اووى وسخنه نااار ملحقتش انيك بزازها من سخونيتها نطرت لبنى كله على بزازها 🥵 ووشها محمر و عرقانه اووى و شكلها كله هيجان و دخلت استحمى و نمت .
و تانى يوم صحيت على تلفون من امى بتقولى خالتك ليلى هتجيلك انهارده تبات معاك علشان تخلص ورق معاش جوزها .
خالتى ليلى مبتخلفش و عندها ٤٥ سنه بس ايه بطه بجد طيازها ملفوفه و محافظه على جسمها طول الوقت و قصيره و فرسه 🤤🤤 .
بقيت خلاص بعد منكت دعاء عاوز انيك اى واحده فى سكتى 😂😂
و نزلت الشغل و لما رجعت لقيت دعاء و خالتى مع بعض بيجهزوا الاكل و دعاء لابسه كاش قصير و فلقه بزازها باينه و الغريب ان خالتى لابسه عبايه ضيقه مجسمه طيزها وفلقه بزازها باينه بردو وو الاغرب بقى ان خالتى لابسه كده لا و كمان مقلتش حاجه على لبس دعاء و ده شغل تفكيرى جامد
المهم اليوم مشى عادى و انا قولت هنام فى اوضه و خالتى و دعاء فى اوضه ونزلت خرجت بليل و رجعت متأخر و لقيت خالتى صاحيه بتتفرج على التلفزيون لوحدها ولابسه حته كاش مايوه يوقف الزوبر النايم بزازها تقريبا كلها باينه و حاجه رجل على رجل و فخادها كلها باينه 🥵 .
ولقيت خالتى بداءت تكلمنى على الوحده و لازم تتجوز تانى وكده و قالتلى مينفعش تعيش لوحدك و دعاء بكرة هتتجوز و تسيبك و قولتلها م انتى لازم تتجوزى انتى كمان قالتلى لا خلاص انا كبرت قولتلها ده انتى لسه موزه يا لوله اتكسفت و قالتلى بس يا واد بقى و دخلت اوضتى و غيرت و مسكت الموبيل شوية لقيت خالتى بتخبط و دخلت و جسمها فى الكاش و هيا بتتحرك عاوزه تتركب جامد و لقتها بتقولى انا مش جايلى نوم بقى اعمل ايه طلعت قعدت معاها فى الصاله نتفرج على التلفزيون و مفيش ٥ دقايق و لقيت دعاء طلعت قعدت معانا و اتجمعنا و خالتى قامت تعمل شاى و لقيت دعاء بتقولى انا تعبانه اووى يا ابيه و بتحط ايدها على زوبرى 😲 .
قولتلها اعقللى خالتك هنا قالتلى مليش دعوة 😲 قولتلها طيب استنى تنام علشان ميحصلش فضيحه قالتلى طيب و سهرنا و دعاء قالت انا داخله انام علشان الجامعه الصبح و لقيت خالتى بتقولى احسن بردو انها دخلت انا عاوزه اقعد معاك لوحدنا 😳 .
استغربت اووى منها بس قولت اشوف عاوزه ايه لقيتها قربت منى و لزقت فيا و و انا زوبرى هاج و قالتلى متخليش دعاء تلبس كده فى البيت هيا صغيره و مش فاهمه حاجه لسه علشان ديه اختك قولتلها م انتى كمان يل خالتو لابسه زيها 😂😂 ضحكت و قالتى بس انا خالتك قولتلها و دعاء اختى بردو قالنلى بس لسه صغيره و ض٩كت بلبونه كده و قالتلى و الشيطان شاطر و البت حلوة و جسمها حلو 😳 قولتلها م انتى كمان يا لوله جسمك حلو بضحك كده لقيت وشها احمر و قالتلى هو انا فى زيى يا واد ده انا بطل قولتلها مهو باين اهو عليكى ضحكت بلبونه و قالتى بس يا واد بلاش قله ادب و لقتها بتقولى يعنى لو قالولك اختار انا ولا دعاء تختار مين مثلا قولتهلها انتوا الاتنين يا لوله 😁 قالتلى يا سافل مجرم انت بردو يا واد 😁
و لقتها بتقولى كفايه كده عليك هخش انام بقى و مسكت الموبيل شوية و دخلت اوضتى لقيت خالتى نايمه على سريرى و مفلقسه و نص طيازها عريانه 😲 قولت هيا عاوزه تتناك شكلها كده لانى قايلها الصبح على اوضه دعاء و هتنام معاها اكيد يعنى هتدور على اوضه دعاء و تنام معاها مش محتاجه ذكاء ديه .
مكنتش عارف اعمل ايه بصراحه بس قولت طالما هيا نامت هنا خلاص اخش انا بقى لدعاء اركب طيزها براحتى بس كنت عاوز اتاكد انها نامت الاول و لسه بلمس كتفها لقتها صاحيه بقولها منمتيش ليه يا خالتو مع دعاء ده سريرى لقتها بتقولى و انا انام جنب واحده ليه انا انام جنب راجل احسن 😲 .ف نمت على السرير من سكات لانها صاحيه و مكنش ينفع اروح لدعاء و نمت جنب خالتى و ادتها ضاهرى شوية و حسيت بطيز خالتى بتحك فى ضهرى 😳 قولت يمكن نامت و مش حاسه بنفسها بس انا كده كده زوبرى وقف و شوية و لقتها بتحك فيا تانى ساعتها بقى زوبرى هاج روحت لافف وشى ناحيتها و بعدت عنها شويه علشان اتاكد بس هيا نايمه ولا بتحك فيا بقصدها و الاوضه ضلمه بس النور اللى جاى من برا منوها خفيف كده زيى السهرايه يعنى و بعد شوية لقتها بترجع بطيزها و تلزق فيا و زوبرى دقر فى طيزها 🤤 قولت يبقى هيا عاوزه تتركب بقى روحت حاطط ايدى على فخادها و بداءت احسس عليهم و جسمها كان سخن و ناعم اووى و اول م شلحت الكاش بتاعها اشوف طيزها لقتها بتقول بس بقى يا احمد عاوزه انام و ده اسم جوزها قولت اعمل نفسى مش واخد بالى و اندمج معاها فى التمثليه بتاعتها ديه و اول مشلحت طيزها لقتها ملط و طيازها ملفوفه قدامى نزلت الشورت و البوكسر و طلعت زوبرى و زنقته بين فخادها و حضنتها لقتها اتاوهت براحه و بتقولى انت زوبرك كبير اووى يا احمد انهارده و مولع اووى .
روحت تافف على ايدى و بليت زوبرى و دخلته براحه فى كسها و هيا شهقت و اتاوهت و انا فضلت ادخله لحد محضنتها جامد و دخلت زوبرى كله فى كسها و هيا تتاوه و تقولى براحه يا احمد زوبرك جامد اووى انهارده .
و روحت مدخل ايدى تحت رقبتها علشان تنام بجسمها كله فى حضنى و مديت ايدى على صدرها و اول ممسكت بزها لقيته كبير و سخن و حلمتها واقفه اووى روحت نازل تفعيص فى بزازها و ايدى التانيه لفتها حولين وسطها و بداءت انيك فيها و هيا تتاوه وتقولى براحه يا احمد و انا شغال نيك فى كسها الملبن 🥵 .
و انا شغال نيك وتقفيش و هيا اهااات و براحه يا احمد و روحت قالبها على بطنها و نايم فوقها وزوبرى واقف جامد و نزلت نيك فى كسها و هيا تتاوه و فجاءه وسط النيك لقتها بتقول يالهوى زوبرك طلع جامد ااوى يا باسم 😲 .
بس انا مردتش و فضلت انيك فيها جامد و روحت مدخل ايديا تحت صدرها وقفشت فى بزازها الاتنين و بزازها كبيره و نازل تعشير فى كسها و حسيت انى هجبهم روحت مطلع زوبرى و نطرت لبنى كله على خرم طيزها و فضلت احكه زوبرى فى خرم طيزها لحد منام و لبست البوكسر و الشورت و نمت للصبح .
و لما صحيت كانت خالتى نايمه و دعاء نزلت الجامعة و انا لبست و نزلت الشغل و كان عندى كام مشوار و رجعت متاخر على الساعه ٨ بليل كده لقيت دعاء و خالتى بيتفرجوا على التلفزيون و لابسين لبس سكسى اووى لقيت دعاء لابسه بجامه شورت من تحت مبين نص فخادها و بلوزه مفتوحه ٧ مبينه نص بزازها و خالتى لابسه كاش مبين فخادها كلها و مفتوح مبين نص بزازها بردو خالتى دخلت تجهزلى الغداء و دخلت اوضتى اغير لقيت دعاء دخلت عليا وقفلت الباب و نطت فى حضنى و بتقولى انا مليش دعوة انا عاوزه انام فى حضنك قولتلها طيب لما خالتو تنام هجيلك الاوضه .
و لما خالتى جابتلى الاكل دعاء دخلت تنام و لقيت خالتى قعدت جنبى و انا باكل على الكنبه قدام التلفزيون و فجاءه حطت ايدها على فخادى و بداءت تحسس عليهم و تقولى كل و اتغذى انت بتتعب بردو قولتلها تسلم ايدك يا خالتو و لقتها بداءت ترفع ايدها فوق فخادى ناحيه زوبرى و زوبرى وقف طبعا و انا باكل و فجاءة حسست على زوبرى و مبتنكلمش و لقتها مدت ايدها فى الشورت و مسكت زوبرى و نزلت فيه دعك 😲 و بصيت لها لقتها باصه على التلفزيون و عامله مش واخده بالها 😳 و شغاله دعك فى زوبرى و خلصت اكل قولتلها تسلم ايدك سابت زوبرى و قامت شالت الاكل و و رجعت قعدت جنبى و لزقت فيا وفخادها فى فخادى و فجاءه دخلت ايدها من الشورت و مسكت زوبرى و هو كان واقف بس لما مسكته وقف جامد و نزلت دعك فيه و وشها للتلفزيون و انا هجت اووى و كنت مستغرب من تصرفات خالتى ديه . بس زوبرى هو اللى مسيطر عليا فى الاوقات ديه و حطيت ايدى لفتها على كتفها و بداءت احسس على دراعها و بعدين رقبتها لحد منزلت بايدى مسكت فرده بزها الشمال اووووووف يالهوووى على النعومة بزها كان ناعم اووى و طرى و سخن لقيت نفسى نازل تقفيش فيه و دايب و كل اللى اتخيلته فى اللحظه ديه انى عاوز احط زوبرى بين بزاز خالتى من حلاوة و نعومة بزها .
و بعد شوية هجت اكتر و رفعت وسطى و نزلت الشورت و البوكسر و زوبرى نط و خالتى لسه مندمجه فى الدعك و مرة واحده لقتها وطت و نزلت فى زوبرى مص و لحس و عمال تدلك فى بضانى 🥵🥵 خلتنى دايب و مش قادر امسك نفسى و زوبرى وقف جامد اووووى و هاج و بعد شوية لقتها قامت وقفت قدامى و قلعت الاندر اللى لبساه و لما وطتت شفت كسها محمر و نضيف اووى و طيزها بيضه ملفوفة لفه و لقتها راحت راجع على حجرى و قاعده على زوبرى و مدخلها كله فى كسها و اتاوهت و شهقت كده بكل لبونة و اول مقعدت بجسمها على حجرى و طيازها بقت على فخادى راحت نايمه بجسمها على صدرى و راسها على كتفى و انا من الهيجان روحت ماسك بزازها الاتنين و نازل فيهم تقفيش و هيا راحت منزله حملات الكاش و عرت بزازها اووووف اول ممسكت بزازها على اللحمنزلت فيهم دعك و تفعيص جامد و هيا تهز طيزها على زوبرى و انا رقبتها تحت بوقى نزلت فيها مص و لحس و بوس و هيا تتاوه براحه و تترعش كل شوية كده و زوبرى هاج و خالتى اصلا جسمها مدكوك كده فى بعض و مقلوظة روحت لافف دراعى حولين بزازها و قفشتها من بزها اليمين و ايدى التانيه لفتها على سوتها و قفشتها من وسطها و ضمتها على بطنى وفى حضنى جامد و بداءت ارفع وسطى و اشيلها و اهبدها على زوبرى وهو كله جوا كسها و هيا تتاوه جامد و حسيت ان صوتها عالى و دعاء هتسمعنا قولتلها وطى صوتك يا لوله احنا مش لوحدنا و هيا عماله تتلوى و تتاوه و مش حاسه بنفسها روحت مقومها و لما وقفت و شفت منظر بزازها الكبيره مقدرتش اقاوم روحت هاجم عليهم و هيا فى حضنى و نزلت فيهم مص و لحس ورضاعه و هيا تتاوه بلبونة و مسكت زوبرى نزلت فيه دعك و لما هجت هجمت على شفايفها مص و بوس و كانها عشيقتى مش خالتى و نزلت بايدى الاتنين دعك فى طيازها و تقفيش و طيزها مدورة و شكلها يهيج و خدتها من ايدها على اوضتى و هيا مبتتكلمش خالص و عينيها مبتجيش فى عينى و قفلت الباب و نورت الاوضه و انا قلعت ملط و قلعتها ملط و جسمها اوووووف بطه بلدى بجد و كانت بتتجنب تبص فى عينى بس انا كنت مصمم انيكها و انا شايف عينيها وواقفه و مديانى ضهرها روحت كافيها على وشها على حرف السرير و هيا واقف على الارض و شكل طيزها لما وطت يالهووووى مدورة تهيج 🤤 روحت مدخل زوبرى براحه فى كسها و بداءت نيك و هيا تتاوه و مسكتها من وسطها و بداءت ارزع زوبرى ووسطى يطرقع على طيزها و هيا تتاوه جامد و لما زوبرى هاج و حسيت انى هجبهم روحت لافف جسمها و مقعدها عل الارض و حشرت زوبرى بين بزازها و قفلت بزازها بايديا على زوبرى و نزلت نيك فى بزازها لحد منكرت لبنى كله على بزازها 🥵 ووشها محمر و عرقانه و لبوة اوووى و دخلت الحمام استحمت و انا نمت و لما صحيت الصبح كانت خالتى سافرت .
و رجعت انا و دعاء لوحدنا تانى و نزلت الشغل و قعدت طول اليوم دماغى بتاكلنى ازاى خالتى سافرت كده و ازاى حصل بينا ده كله بسهولة وازاى مدخلتش زوبرى فى طيزها اللى زيى البطة ديه و مشيت كده من غير اى كلام و لما رجعت البيت و لقيت دعاء قاعده فى اوضتها و مقموصه و دخلت اكلمها اشوفها مالها لقتها مبتردش عليا و كنت مستغرب بس لما قربت منها و حطيت ايدى على كتفها و بدعك لسه فى كتفها اشوفها مالها لقتها زقت ايدى و بتقولى هيا خالتو سافرت خلاص هتجيلى قولتلها مش فاهم حاجه قالتلى لا فاهم كل حاجه وسع بقى خلى خالتو تنفعك و قومت سبتها و انا دماغى بتاكلنى و دخلت اوضتى و قولت اكيد شافتنا لو سمعتنا و بعدين نمت و صحيت بليل لقتها قاعده بتتفرج على التلفزيون و لابسه هوت شورت و بدى مبين نص بزازها قعدت جنبها احاول افهم حاجه و اصالحها قبل م انزل اخرج لقتها مقموصه و حاولت احسس عليها و ابوسها لقتها بتقولى خلى خالتو تيجى تدلعك بقى قولتلها خالتو هتدلعنى ازاى انتى بس يا دودو اللى بتدلعينى قالتلى لا يا حبيبى انا اللى قولتلها و حكيتلها كل اللى بينا وهيا قالتلى خلاص ده سر بينا و قالتلى انا كمان هنام مع باسم والا هقول لمامتكم 😲😲 قولتلها ده كل حصل و انتى مش تعرفينى بس على العموم خالتو ديه مش تيبى انتى الملبن بتاعى و بحط ايدى على كتفها لقتها قامت و بتقولى ابقى هات خالتو اركبها بقى يا حبيبى و قامت رايحه على اوضتها و انا دماغى متلخبطه و زوبرى وقف جامد و حسيت انى لازم انيك دعاء لحقتها قدام المطبخ قبل متخش اوضتها و مسكتها من ايديها اوقفها لقتها بتزق ايدى و تقولى عاوز ايه قولتلها عاوز انتى و زنقتها فى الحيطه وزوبرى دقر فى بطنها و ايدى على وسطها لقتها بتزق ايدى و بتحاول تفلت منى و بزازها قدام عينيا عماله تتهز و تلعب هجت عليها فتحت سوسته البنطلون و طلعت زوبرى و بمسكها زوبرى مرضيتش بس خلاص كنت انا حيحااان فشخ عليها قولتلها يالاه بقى يا دودو ده زوبرى اللى بتحبيه و بحاول امسكها زوبرى تانى رفضت وحاولت اسيحها بالبوس كانت بتبعد وشها سبتها و هيا مشيت على اوضتها وانا واقف مبضوون و ببص عليها لقتها وقفت على باب الاوضه و مصدره طيزها لورا و بتشاور على طيزها و بتقولى انسى بقى تلمسها تانى ابقى دخله فى طيز خالتو بقى اووووف حسيت انها لبوتى و زعلانه و زوبرى هاج عليها اكتر و اكتر و هيا متضايقه كده روحت عليها بسرعه و مسكتها من شعرها بس براحه علشان متتوجعش قولتلها طيزك ديه يا دودو ملك لزوبرى و روحت ضاربها على طيزها جامد و قافش فرده طيزها بكف ايدى جامد و هيا اتاوهت وقالتلى لا خلاص انا زعلانه منك روحت شايلها وواخدها على كرسى التسريحه بتاعتها و مقعدها و ده كله زوبرى طالع من البنطلون واقف جامد .و مسكتها من وشها وقربت زوبرى من بوقها و دخلته و هيا فجاءه اتحولت و اتلبونت و مسك زوبرى نزلت فيه لحس ومص و ساحت على الاخر و واحده واحده حطته فى بوقها و نزلت مص فيه و انا ماسكها من شعرها و عمال ادقر بزوبرى براحه فى بوقها علشان سنانها متعورنيش 😅 .
وشوية بقت تبلع زوبرى و زوبرى داب جوا بوقها و بداءت انيكها فى بوقها و منظر وشها وهو محمر وزوبرى جوا بوقها يهيج مسكتها من شعرها جامد و انا مش حاسس و فضلت اخشر زوبرى فى زورها و هيا وشها احمر اوى و بداءت تريل على زوبرى و بوقها بينزل رياله بس حسيت انها اتخنقت طلعت زوبرى و هيا خدت نفس جامد و شرقت و لقيت صدرها ورقبتها كله رياله و منظر بزازها اوووف روحت منزل البدى من على كتافها و معرى بزازها و اول محطيت زوبرى على بزازها لقتها شهقت و اتاوهت و بتتقولى يالهوووى زوبرك مولع اووى و قفلت بزازها على زوبرى و انا بداءت انيك فى بزازها و كانوا سخنين اووى و طريه اووى 🥵🥵 .
و هيا جسمها سخن و عرقت اووى روحت قومها وواخدها على السرير و نيمتها على بطنها و روحت شادد الشورت و كانت مش لابسه اندر و طيزها بتلمع هجمت على خرم طيزها مص و لحس و هيا تترعش و ترفع طيزها لفوق و تقولى كمان كمان اللحسه كمان يا ابيه و ادخل لسانى و هيا تتنهد وتتاوه براحه و تتلوى و ترعش طيازها و بعد شوية خرمها بقى دايب اووى و قالتلى دخل زوبرك يا ابيه مش قادره بس انا كنت عاوز ادوبها و اهيجها اكتر و اكتر و مسكت زوبرى و نزلت دعك فى خرم طيزها و حك و هيا ترفع طيازها لفوق و تفضل ترفعهم و تهزهم و انا زوبرى يهيج و تقولى دخله بقى تعبانه بقالى يومين دخل زوبرك كله يا ابييه ااااه و انا مصمم انى افرهدها لدرجه انها مسكت طيازها و فتحتها و خرمها عمال ينبض و ترفع طيازها لفوق و تقولى دخل زوبرك بقى مش قادره يا ابيه قولتلها عاوز تتناكى فى طيزك يا لبوة انتى واضربها على طيازها و هيا تقولى ااااه عاوزه اتناك دخله بقى ااااه ااااه يالاه دخلللله .
و مسكت زوبرى و ضغط راسه براحه فى خرم طيزها و هيا اتاوهت ااااه سخن اوووى يا ابيه ااااه اوووف دخله كمان و بترجع بطيزها علشان زوبرى يخش اكتر و حطيت ايديا على كتفها وفضلت ادخله براحه و شايف زوبرى و هو بيخش فى طيزها الملبن وهيا سخنه و شكل طيازها قشطة و تتاوه اااااه كمان يا ابيه دخله كله فى طيزى 🥵🥵 .
لحد ملزقت وسطى على طيازها و زوبرى كله فى طيزها وهيا بتتاوه و تقولى زوبرك جامد اووى يا ابيه اااه اااه و بداءت احرك وسطى براحه و انيك فى طيزها و هيا ااااه اااه يالهوووى مولع اووى و قالتلى نكنى كمان يا ابيه دخله كله فى طيزى بحبه اووى و كلامها و صوتها كله اهااات و لبونة قولتلها عاوزه تتناكى يا لبوة و هايجه قالتلى اوووى عاوزاه كله ااااه اوووف .
روحت قايم من فوقها مقلعها البدى ملط و قلعت ملط و و شدتها من فخادها و فردتها على بطنها على السرير و روحت ضاربها ضربتين جامد على طيازها لسوعتها و طيازها تتهز و ضميت فخادها على بعضها و مسكت زوبرى و دخلت راسه فى طيزها و رمين نفسى بكل جسمى فوقها و رزعت زوبرى كله مرة واحده فى طيزها و هيا اااااااه اااااه براحه يا ابيه زوبرك جامد اووووى اووف يالهوووى قولتلها ده انا هدوب طيزك ديه يا لبوة و روحت رافع ايديها الاتنين لفوق و مسكت ايديها بايديا و خليت جسمها كله تحتى و بظاءت اعشر فى طيازها جامد و ادقر زوبرى جامد و هيا تتاوه جامد و ارفع وسطى و ارزع زوبرى فى طيزها و نازل فيها نيك و هيا اااه اااه براحه اوووف يالهوى اااااه براحه يا ابيه ااااه .
و انا شغال نيك و زوبرى هايج اووى و نازل نيك فى طيزها و مكتفها و لما حسيت انى خلاص هجبهم معرفش ليه حسيت انى عاوز اجيبهم فى بوقها قومت بسرعه و مسكتها من شعرها و عدلتها و دخلت زوبرى فى بوقها و قعدت ادقره شوية و بعدين نطرت لبنى كله فى بوقها و هيا رجعت لبنى و كانت قرفانه مسكت راسها جامد و زنقت زوبرى كله فى زورها و قولتلها ابلعى يا لبوة لبن زوبرى اللى هايجه عليه و كانت هترجع بس سبتها ووشها كله لبن و عرقانه و قالتلى براحه يا ابيه عليا و سبتها و دخلت استحمى و نمت .
و فضلت مقضيها نيك فى دعاء كل شوية لدرجة ان زوبرى بقى يخش فى طيزها على طول و فى اى وقت و فى اى مكان فى الشقه اشد الشورت بتاعه و احشر زوبرى و انيك . ارفع الكاش لما تلبسه و احشر زوبرى و انيك لحد مخلصت امتحانات و رجعت اسماعيلية .
و رجعت لوحدى تانى و بعد اسبوع كده و انا فى الشقة لوحدى كنت بتغدى لقيت الباب بيخبط فقتحت لقيت خالتى ليلى 😲😲 و معاها شنطة هدوم و قالتلى زهقت من القعده لوحدى يا واد قولت لامك هقعد معاك كام يوم كده بدل متقعد لوحدك قولتلها براحتك يا لوله و دخلتها اوضه دعاء حطت هدومها و معدى قدام الاوضه لقتها لابسه قميص نوم اسود قصير و شفاف و مبين نص طيزها و واقفه قدام الدولاب بتحط هدومها و طبعا انا بقالى اسبوع بحضن فى المخده 😅😅 بعد مكنت بنيك كل يوم و اصلا طياز خالتى توقف اى زوبر لوحده .قومت داخل عليها و حاضنها من ورا و زوبرى دقر فى طيزها و لفيت ايد حولين رقبتها و ايد على سوتها وقالتلى متهدى يا واد انا لسه واصله مستعجل ليه قولتلها انتى مهيجانى و روحت قافشها من بزازها و نازل فيهم تقفيش و دعك و قالتلى استنى اخش استحمى الاول قولتلها بس بسرعه يا لوله و دخلت و انا قاعد مستنيها فى الصاله على الكنبه و شويه و طلعت و جت الصاله و لقتها لابسه كاش مايوه حملات قصير اووى و يادوبك من فوق مغطى حلماتها و قعدت جنبى و انا زوبرى مولع مسكتها من ايديها و قعدها على ركبتها على الارض و طلعت زوبرى و مسكتها من شعرها و قربت وشها و هيا نزلت مص فى زوبرى زيى اللبوة الهايجه و تتنهد و انا اصلا تعبان بقالى اسبوع و هايج و مسكتها من شعرها و نزلت نيك فى بوقها جامد و هيا نفسها اتقطع و انا مش سايبها و طلعت زوبرى و هيا شهقت و خدت نفسها و بتقولى براحه يا باسم خنقتنى قولتلها مفيش براحه يا لبوة انا لازم افشخك انهارده انتى جايه علشان تتناكى اصلا يا شرموطة لقتها وشها احمر و برقت بعينيها مسكتها من شعرها و شدتها على الاوضه و زقتها على السرير و نيمتها على بطنها و شلحت الكاش و مسكت زوبرى و دقرته فى خرم طيزها لقتها بتفلفص و تقولى لا لا متدخلوش هنا قولتلها لازم اركب طيزك ديه اللى مهيجه زوبرى يا لبوة و نزلت ضرب فى طيازها وهيا تتاوه و تفلفص و مسكت زوبرى زنقته و دخلت راسه و هيا تصوووت روحت نازل بجسمى كله فوقها و زوبرى دخل كله فى طيزها وصوتها بقى عالى روحت كاتم بوقها و نزلت نيك فى طيزها زيى الطور و هيا عماله تفلفص و قولتلها فى ودنها طيزك ملبن يا متناكه ده انا هدلع زوبرى كل يوم و افشخها و نازل نيك فى طيزها ووسطى نازل طرقعه على طيازها و كنت هايج اووى و هيا بتفلفص و بداءت حركتها تهدى بس انا مش مبطل نيك فى طيزها و كل م احس بزوبرى وهو بيعشر فى طيزها و يوسعها مش اقدر اسيطر عليه و انيك فى طيز خالتى اجمد و اجمد 🥵🥵 .
و بعد شوية هديت و فضلت نايم فوقها و سايب زوبرى كله فى طيزها و شلت ايدى من على بوقها و لقتها بتتاوه جامد و تقولى ينفع كده يا باسم اااه و جعتنى اووى عيل حيوان .
قربت من رقبتها لحس ومص و همست فى ودنها الحيوان ده هينيك فيكى طول اليوم يا لبوة و ادقر زوبرى جامد و اضغط بوسطى على طيزها علشان زوبرى يدخل لكتر و اجمد و هيا تاااوه جامد و تقولى براحه يا باسم علشان خاطرى قولتلها ايوة مده اتعدلى يا لبوة معايا و قومت من فوقها و خلتها تفلقس وضع الدوجى و كسها كان دايب اووى و غرقان شهوة لدرجه انى لما دخلت زوبرى زفلط جوا كسها بسهولة وهيا اترعشت جامد و بتقولى ايوة كده ااااه حلو اووى هنا دخله هنا براحتك يا حبيبى اااه و مسكتها من وسطها و نزلت فيها نيك و هز براحه و هيا تتلبون و تتاوه و تقولى كمان و انا شغال نيك و منظر طيازها و هيا بتترج قدامى هيجنى عليها تانى طلعت زوبرى و دخلته فى طيزها و هيل اتاوهت جامد و فلفصت و زوبرى طلع و تقولى لا كفاية بقى شدتها من وسطها و عدلتها فى وضع الدوجى تانى بس المرة ديه مسكتها من شعرها و نزلت ضرب و لسوعه فى طيازها و هيا تتاوه و تقولى طيب دخله فى كسى شوية الاول تعبانه روحت سامع كلامها و رازع زوبرى كله فى كسها و ركبت كسها نيك و ايد ماسكه شعرها و ايدى التانية نازله ضرب على طيازها كل فرده طيز شوية و شغال نيك جامد فى كسها و هيا تهز طيازها لورا و تقولى كمان زوبرك جامد اووووى يخربيته ااااه اوووف و اهاات بلبونة و هيجان و منظر كسها و خرم طيزها شمعه و منضفه نفسها جامد و انا كل تفكير انى انيك طيزها 😅 .
و روحت مطلع زوبرى و شادد رجلها الاتنين و كفتها على بطنها و طلعت فوقها و مسكت زوبرى و رزعته كله فى طيزها و نمت فوقها بكل جسمى و هيا تتتاوه و تتوجع 🥵
و انا خلاص كنت جبت اخرى و نزلت نيك فى طيزها جامد و هيا تحتى تصووت و عاوزه تفلفص بس انا كنت فى قمه هيجانى و حاضنها جامد و قافش بكف ايدى على بزازها و شغال بوسطى تعشير بزوبرى فى طيزها اللى زيى الجيللى لحد محسيت انى هجبهم ضمتها جامد و نطرت لبنى كله فى طيزها وهيا سخنه 🤤🤤.
و قعدت معايا اسبوع كل يوم انيك فيها و اعشرها 🥵 ...
انتهت...