محارم امي وجدي واصحابي الخمسة ـ حتي الجزء الثاني (10 المشاهدين)

El_5dewy

| الوزير | Team X
طاقم الإدارة
مدير
المالك
الوزير
TEAM X
النقاط
106,768
تبد قصتي لم كان عندي ١٥ سنه. انا معاذ من أسيوط عايش انا وجدي الحج موسى عنده ٧٠ سنه مبيتحركش من البيت وامي وابويا ابويا مخلفش غيري مش عارف السبب
اَمي اسمها بوسينه عندها ٤٥ سنه وصف امي ٩٠ كيلو كلهم بزاز وطياز حرفيآ بزازها زي بزاز البقره أكبر من بزاز الراقصه بوسي وطيازها زي الجلي طولها ١٧٠ سم ملامحها بريئه وهي غلبانه متعرفش اي حاجه في اي حاجه يعني اي حد يضحك عليها بكلمتين عادي جدآ بس كل ده هيتغير بعدين بابا سعيد غلبان عنده ٥٥ سنه وطول اليوم شغال في الأرض بيراعي البقر والخرفان المعيز وانا عشان وحيد كانو بيخافو عليا اوي وطول الوقت مضللين عليا
عندي اتنين صحاب من واحنا صغير سيد ١٦ سنه وفارس ١٥ سنه سيد كان اجمد واحد فين من ناحيه الطول وبشره سمرا شبه الافريقيين طوله ١٦٥ سم فارس بشرته مش بيضا ولا سمرا تخين شويه وقصير طوله ١٥٥ سم احنا ساكنين البيت في البيت وبيوتنا ديمآ مفتوحه على بعض كنا طول اليوم مع بعض والوقت ده كنا في اجازه اخر السنه في مره فارس رن عليا وطلعنا لعبنا كوره في الشارع مع بقيت صحبنا وبعدين رجعنا البيت بتعنا احنا التلاته دخلنا جدي قاعد قدام التلفزيون وامي بتنضف متعوده ديمآ في البيت كانت بتلبس عبايه نص كم ومن غير سنتيانه وبزازها اللي زي البطختين بيرجو طول النهار في البيت وكنت بلاحظ جدي بيبص عليها المهم صحابي طبعآ كانو بيعتبروها زي امهم بس انا كنت بتدايق بس مبعملش حاجه. المهم امي قلتلنا يا ولاد اللعب في الشارع غلط حد يخطفكو ولا حد يتكسر العبو هنا في البيت احسن سيد ضحك عليها قلها احنا كبرنا دلوقتي متخافيش علينا. بابا جه من الأرض ومفيش اي رد فعل من لبس ماما متعود انها تلبس كده قدامنا عادي فقال كنت بتلعبو برا بردو مش قلت مفيش لعب في الشارع. فارس قال يا عمي احنا كبرنا متخفوش علينا بابا قال خلاص هجبلكو بلاستيشن وتلعبو هنا فرحنا وامي فرحت ان هنفضل قدام عنيها ونسليها. فارس وسيد روحو وجدي دخل نام وامي وابويا دخلو ينامو وانا فضلت سهران قدام التلفزيون وجاني فضول اشوف ماما وبابا بيعملو اي روحت اسنط عليهم لقيت صدمه عمري امي ملط بتلعب في كسها وبابا مديها ضهره وامي بتقول لبابا انت شوفلك حل بتخلص بسرعه ليه انت مبتكملش دقيقتين وبابا بيقولها انتي اللي بقره مبتشبعيش وامي بتقوله طب هتلي عجل يطفي يطفي نار ويرضع بزاز البقره اةةةةةة وانا سمعت صوت امي بيعلي جريت على الاوضه ومعرفش اي اللي حصلي بس كنت حاسس احساس حلو من منطقه زبري وزبري حسيته بينفش خفت ونمت. تأني يوم امي جت تصحيني يخربيتنا بزازها اللي عمرها ما لمتهم وقالتلي ابوك جبلك البلاستيشن ي**** رن علي سيد وفارس و العبوا هنا َفيش خروج رنيت على سيد وفارس وجم وامي وفضلنا نلعب وامي خلصت كل مصالح البيت وجدي صحي من النوم وطلع قعد جَمبنا واحنا بنلعب في الصاله امي دخلت علينا وانا نظرتي من ناحيتها اتغيرت لم شفتها في السرير مع ابويا. دخلت لابسه عبايه نص كم ونص رجليها باينه وبزازها مترين قدامها قلتلنا انتو بتلعبو ازاي سيد قالها تعالي ياما اقعدي جمبي واتعلمي فجت امي قعدت في النص بين سيد وفارس وانا كنت َمستني دوري فلقيت فببص لقيت كوع سيد لازق في صدر اَمي ومع الحركه والحماس حسيته بيدعك في بزازها واَمي مفيش في نيتها حاجه وبتحاول تتعلم وجدي كان بيبص على كوع سيد وهو بيدعك في بزاز مرات ابنه وبيبلع ريقه وانا قلت اكيد ميقصدش او دراعه بيغبط غصب عنه فانا ذهقت وقلت لسيف عايز العب قلي لا وكانت رجله لازق في وراك امي وسيد قال انا مش هسيب الدراع غير لم عمتي بوسينه تتعلم وامي حضنته وقلتله يخليك ليا يا حبيبي وانا كل ده متغاظ هي اي شعور امي دلوقتي مش عارف المهم سيد جاب جول في فارس وقام هو و امي يتنططو قدمنا حسيت ان جدي هيغمي عليه من الهيجان وسيد لابس بنطلون واسع و ومع التنطيط زبره باين اوي قدامه حتى انا اول مره الاحظ زب سيد بالكبر ده يجي ٢٠ سم في البنطلون مش عارف امي خدت بالها ولا لا بس امي كانت بتحضن سيد وزبره كان بيخبط في فخادها وجدي فاتح بوقه وبيعرق وهو شايف بزاز امي بتتنطط بطريقه تهيج قدام عيل ١٦ سنه جدي قال انا عايز اتعلم البلاستيشن ده يا ولاد امي بتضحك قلتله انت كبرت يا حج على الكلام ده
قلها كبرت اي انا لسه شباب تحبي تشوفي احنا نلعب مصارعه انتي ومعاذ وانا وسيد وسيف حكم. َامي قلتله لا كده ظلم سيد طويل وجامد وانتو الاتنين رجاله جدي قالها انتي مش قلتي ان انا راجل كبير يبقى نشوف انا قلت لا اللعبه دي مش حلوه نلعب بلاستيشن احسن امي قالت لا انا عايز اشوف مين هيكسب واثبتلهم ان انا اقدر عليهم هما الاتنين وبتضحك. انا قلت خلاص انا وماما هنقطعكم. جدي قلع الجلابية وقال داحنا هنفشخكم انتي وابنك امي بصتلي مستغربه من الكلمه وفجأه جدي غير الموضوع قعد يضحك ويقول ي**** يا مرات ابني ولا خايفه عشان انتي تخينه ومش هتقدرى علينا هههههههه امي قالت اخاف اي ي**** سيف قال هعد لحد تلاته ونبدأ....



الجزء الثاني

فارس هعد لحد تلاته ونبتدي وبيضحك
وكلنا جهزنا حالنا انا وامي وجدي وسيد وبدأنا امي جريت على سيد وانا مسكت في جدي وبحاول اوقعه امي مسكت سيد وحضنين بعض وبزازها كلهم عند رقبت سيد عشان اقصر من امي بكتير وبتحاول توقعه وانا ماسك جدي من ضهره وهو بيحاول يشدني نحيه امي وسيد. مش عارف ليه بيسحبني كأنه كلب وعايز يطول حتت لحمه قدامه. انا بحاول اسحب جدي لورا وهو بيسحبني جامد عايز يوصل لأمي عشان ينقذ سيد سيد قفش في بطن امي بايديه الاتنين كل ايد في جمب وبيحاول يهرب منها وامي تضحك وانا مبسوط ان احنا مسيطرين عليهم وامي بتقولي وقع جدك على الأرض عشان نكسب وفجأه جدي زقني لورا وقعت على الأرض وجدي راح جاري نحيه امي ومسكها من وسطها وشها لسيد وضهرها لجدي سيد مكلبش في بطنها وراسه حرفيآ بين بزازها اللي زي البطيختطين وجدي بيزق فيها من ورا على سيد بس اللي استغربته جدي مبيزقش بأيده بيزقها بوسطه لقدام وانا قومت مسكت جدي من ورا بحاول ابعده عن امي بصلي بغضب انا خوفت جريت بعدت بسرعه امي مشفتش نظره جدي ليا وامي كل ده بتضحك وتقولي قوم يا ََمعاذ كده تسيب امك وسط اتنين رجاله مش هقدر عليهم لوحدي قوم سعدني انت خايف ليه احنا بنلعب راح جدي قالها دانتي تقدري على بلد يا بقره وبيضحك ههههههه قلتلها رجلي اتخبطت مش قادر أقف راح جدي زااقك امي بكل قوته وقعها في حضن سيد علي الكنبه وجدي راكبها َمن ورا امي بزازها غايصين في في وش سيد وجدي نايم عليها من ورا والكل بيضحك فجأه سيد قال يخربيت بزاز امك هفطس. انا اول ما سمعت الكلمه دي حسيت بأحساس غريبه بس كان احساس حلو حسيت بسخونه وان زبري بينفش معرفش ليه سيف قلي قوم ياد الحق امك كده هتخسرو قلتله هدخل الحمام واجي وقفت في مكان َمستخبي وشوفت جدي بيعدل زبره في بنطلونه وراح نايم مره وحده بوسطه على طياز امي امي طلعت اه عاليه فراح سيد قال خلاص انا هموت تحت بزاز البقره دي وبيضحك كان أول مره سيد يشتم امي كان ديمآ ينديها عمتي ومرات يقولها امي.
سيد يضحك وجدي يضحك والغريب ان امي كانت بتضحك ولاكأن عيل قد ابنها شتمها فامي قالت خلاص انتو كسبتو كفايه سيف قال خلاص فريق معاذ وامه خسرو راح جدي قبل ما يقوم رازع امي سبانك على طيزها كل فرده ضربه راحت امي منفوضه من فوق سيد قالها مش قلتلك هفشخك انتي وابنك هههههههه امي قالت مش هسبهلكم هههههههه سيد قام وشه عرقان و زبره عشرين سم قدامه امي تنحت في زبر سيد وجدي فاتح بوقه سيد قال انا مش هلعب اللعبه دي تاني امي متنحه في زبره وتلقائي حطت ايدها اليمين على بزازها جدي خد باله فقال ي**** سيد روح انت وسيف وبكره تيجي عشان المره الجايه هنعلقهم ونقطعهم امي فاقت مخضوضه وقامت تجري على اوضتها وانا عملت نفسي طالع من الحمام وجاي قلت مين كسب جدي قال فشخنا امك هههههههه وراح سيد وسيف روحوو وانا قلت لجدي انت زعلان منك عشان انت بصتلي بصه وحشه واحنا بنلعب قال كنت بهزر معاك انت حبيبي بس امك دي عجله وعايزه خمسه عشان يقرور يغلبوها في المصارعه المره الجاي تبقى انت معانا عليها عشان نقدر عليها هههههه هههههههه وبيضحك وانا بخاف منه وبقوله حاضر والباب خبط فتحت الباب طلع بابا جاي من الأرض وسلم علينا وقال هي امك مجهزتش العشا ولا اي قلتله ماما في اوضتها دخل على ماما اوضه النوم
وبكده يخلص الجزء التاني ونراكم الجزء القادم واتمنى تعليقات ايجابيه عشان اكمل


وبكده ينتهي الجزءالاول. انا عارف الجزء طويل ومفهوش جنس بس على فكره لسه القصه طويله في تلاته اصحابي هيظهرو في الجزء الثالث. الجزء التاني هيكمل مع فارس وسيد وابويا وجدي.. اتمنى تعليقات كويسه عشان اكمل
 

المستخدمون الذين يشاهدون هذا الموضوع

عودة
أعلى أسفل