El_5dewy

| الوزير | Team X
طاقم الإدارة
مدير
المالك
الوزير
TEAM X
النقاط
105,774
صباح الخير او مساء الخير حسب التوقيت
دي اول مره اكتب قصه اتمني تعجبكم وياريت تكتبو ارائكم
القصه فيها اجزاء ومواقف حقيقيه



انا اسمي سيد عندي 25 سنه القصه حصلت من 8 سنين تقر يبا ......... والدي متوفي وعايش مع امي واخواتي وعلاقتي بعيله ابويا متقطعه دايما بتواصل معاهم فتره وفتره لا والحكايه بتبداء في فتره علاقتي بيهم كويسه عمري وقتها 17 سنه كنت متعود اروح اسهر عند عمتي كل كام يوم
عمتي اسمها عبير عندها وقت القصه 55 سنه جسمها مليان طويله بزازها ضخمه مدلدله وبطنها كبيره وطيزها عاليه وكبيره يعني جسم بلدي من الاخر عندها بنتين الكبيره داليا عندها 25 سنه مش جميله اوي بس جسمها كويس طولها متوسط بشرتها قمحي صدرها كبير وعندها فخاد مليانه وبطن وطيزها مدوره
والتانيه دينا 20 سنه جميله بشرتها قمحي جسمها فرنساوي قصيره صدرها صغير بطنها ممسوحه وطيزها صغيره بس بارزه جسمها سكسي اوي
عمتي مطلقه من زمان جوزها طلقها وراح اتجوز او بمعني اصح هي الي طلقته لانه شخصيته كانت ضعيفه جدا قدامها تقريبا منعدمه

هو طبيعي جدا مع اي حد بس معاها هي كان كده مبيقدرش حتي يشوف بناته او حتي يكلمهم الا بأذن منها وطبعا ده لما تكون عاوزاه يديلهم فلوس ومع الوقت حتي بناته مبقوش يفتكروه الا عشان الفلوس مره كل شهر .......
في يوم رجعت من المدرسه زهقان قررت مروحش اي دروس اليوم ده ودخلت خدت دش وقولت انام شويه واقوم اروح الجيم
وفعلا نمت وصحيت بعد العصر روحت الجيم وخلصت تمرين علي بعد المغرب ووانا نازل من الجيم لقيت عمتي بتتصل بيا
عبير: ازيك يا سيد يا حبيبي اخبارك ايه
انا: تمام يا عمتي الحمد*** خير في حاجه ولا ايه
عبير : بتطمن عليك يا واد مانت براوي طالع لابوك مبسألش علي حد
انا :ليه بس كده يا عمتي مانا لسه كنت عندك من يومين
عبير : طيب بلاش رغي كتير انتي فين دلوقتي
انا : لسه خارج من الجيم ومروح اهو
عبير : طيب روح غير هدومك وتعالي نتعشي مع بعض ونسهر سوا
انا : حاضر يا عمتي انا اصلا زهقان وكنت بفكر اخرج اقعد في اي حته
عبير : طيب يا حبيبي انا هحضر العشا ومستنياك متتأخرش عشان البنات جعانين وعمتك رضوي زمانها جايه من الشغل
وقفلت مع عمتي وروحت اغير هدومي ونزلت روحتلهم .....
وصلت عند العماره وطلعت خبطت الباب فتحت عمتي ودخلت وانا بسلم عليها وباخدها بالحضن
ازيك ياعمتي
كويسه ياحبيبي ادخل تعالي اقعد علي ما اشوف الاكل في المطبخ
ودخلت عمتي علي المطبخ وانا ببص علي طيزها الي بتترج قدامي في القميص الي لابساه ...
هي متعوده تقعد في البيت بقمصان مكشوفه هي مش قصيره بس مبينه كل حاجه ومفتوحه من عند الصدر اوي ومبتلبسش اي حاجه تحت القميص بحكم انها عايشه مع بنالتها لوحدهم ومفيش رجاله بتدخل البيت غير انا او عمي الي هو اخوها الاصغر منها ب 20 سنه

هي رضوي لسه مجاتش ولا ايه يا بيرو
ردت عليا من المطبخ : زمانها طالعه كلمتني قبل ما انت تيجي وقالتلي قدامها ربع ساعه
قومت دخلت المطبخ
انا : اتأخرت ليه كده انهارده في الشغل
عبير: ومين قالك انها كل ده في الشغل مانت عارف عمتك تلاقيها خلصت شغل وراحت تلف علي المحلات تشتري هدوم او راحت تقعد مع الشرميط اصحابها في اي حته
انا : طيب فين البنات عشان اسلم عليهم
عبير : هتلاقيهم في اوضهم قافلين علي نفسهم ذي ما انت عارف روح خبط عليهم علي ما احط الاكل علي السفره
عمتي عبير لسانها طويل شويه وجريئه قوي وده بسبب شخصيتها القويه وبسبب انها كانت بتشتغل من وهيا صغيره
دلوقتي اعرفكم علي عمتي رضوي
عندها 29 سنه مطلقه بسبب انها مبتخلفش عايشه لوحدها في بيت جدي بشرتها بيضه وقصيره وجسمها كيرفي صدرها متوسط ومشدود جسمها مش تخين ومش رفيع يعني ملفوف طيزها متوسطه بس مغريه اوي ومن ساعه ما اتطلقت وهيا عايشه حياتها لنفسها وبس تشتغل وتخرج وتتفسح وتجيب هدوم ومكياج وخلاص
روحت عند اوضه دينا خبتط عليها .......ردت عليا من جوه مين
انا سيد يا دينا
ثواني يا سيد هفتحلك فتحت دينا الباب وكانت لابسه شورت قصير اوي وضيق وبادي كات لحد الصره وكان شعرها متنحكش وهدومها مش معدوله
قولتلها وانا ببص عليها من تحت لفوق ازيك يا دودو وحشتيني
ردت عليها وهي مش مهتمه ببصتي ليها ولشكلها الملخبط وانت كمان يا سيد وحشتني مبتجيش بقالك كام يوم

اوعي تكون الست الي جوا دي قالتلك حاجه زعلتلك انا عارفاها لسانها مترين
انا : يابنتي متظلميهاش امك دي غلبانه
دينا: غلبانه... انت الي غلبان اسكت
انا: امال فين داليا
دينا : في اوضتها هتلاقيها بتكلم الموكوس خطيبها
جرس الباب رن قولتلها تلاقيها رضوي هفتحلها انا روحت عشان افتح الباب وفعلا طلعت رضوي
رضوي :سيد وحشني كويس ان انت هنا
رديت عليا وانا بحضنها وانتي كمان وحشاني يا عمتي
رضوي : يا واد بلاش عمتي دي ده انت بقيت اطول مني قولي يا رضوي وبعدين لو حشتك كنت جيت بصيت عليا ولا حتي كلمتني في التليفون يا ندل
انا: معلش يا عمتي بقا انتي عارفه الدراسه والمذاكره
رضوي: مذاكره ايه ياواد انت هتضحك عليا انا ما انا عارفه انك بتروح المدرسه كل فين وفين
انا :خلاص ياعمتي اوعدك هاجي يوم اجازتك اقضي معاكي اليوم كله
بس علي *** متكونيش خارجه ذي عادتك وتعالي بقا ناكل عشان انا خلاص مش قادر
دخلنا علي السفره ولقتيت داليا هي كمان جت وواقفه قدام الكرسي الي هتقعد عليه بتلم شعرها ورا ضهرها وكانت لابسه قميص طويل بنص كم مفتوح من تحت الباط وب استك عريض من عند الصدر ومش لابسه برا وانا وقف جمبها بسلم عليها شوفت صدرها باين بوضوح من الفتحه الي تحت الباط وهي رافعه ايدها عشان تلم شعرها كان مدور وبيتهز مع حركه ايديها هزه خفيفه
زبي بداء يقف من المنظر بس محتطش في بالي وحاولت مركذش وقعدت واكلنا وقومت دخلت البلكونه وشويه وعمتي عبير قالت ل رضوي تعمل الشاي وندهتلي عشان نشربه في الصالون
رضوي: عايزاك تجيلي يوم الجمعه يا سيد بعد العصر عشان التكيف بايظ والصيانه جايين يصلحوه
انا:متفتكريينيش غير في المصلحه
رضوي: يعني يرضيك يجو وانا لوحدي وممعيش حد مش انت راجلنا برضو يا سيكو ولا ايه يا اختي
عبير: ده ابن اخوكي يابت احترمي نفسك ولا هتسبليله ده كمان يا وسخه وطبعا راجلنا وسيد الرجاله
انا: خلاص يا ستي انا عنيا ليكي استغليني براحتك يا دوده
رضوي :يخليك ليا يا راجلي
انا: طيب انا همشي بقا عاوزين حاجه
عبير: يابني طيب ما تبات معانا وامشي الصبح
انا معلش يا عمتي عشان عندي درس الصبح
عبير : طيب ياحبيبي *** يوفقك
روحت وطول الليل بفكر في الي شوفته وقت العشا لحد ما نمت ويوم الجمعه بعد العصر نزلت روحت لرضوي وخبتط الباب فتحتلي وكانت لسه صاحيه لابسه قميص نوم ابيض فوق الركبه ومكشوف من عند الصدر وشفاف حضنتني وباستني من خدي وهي بتقولي ازيك يا حبيبي جدع انك فاكر انا نسيت خالص وكنت نايمه اصلا قولتلها مقدررش انساكي يا جميل امال راجلك ازاي حضنتني تاني ودخلت ودخلت وراها نامت تاني علي السرير قولتلها انا هعمل قهوه وهعملك معايا عشان تفوقي علي ما يجو بتوع الصيانه هما هيجو امتي قالتلي كمان نص ساعه
عملت القهوه وفتحت التلاجه عشان اجيب مياه لقيت ازايز بيره في التلاجه اتصدمت بس سكتت مرضتش ابين اني شوفت حاجه وخدت القهوه وروحتلها الاوضه
اتفضلي يا قمر
****ايدك يا قلبي بس كمل جميلك بقا
رضيت عليها بضحك ايه تاني تحبي اغسلك المواعين ولا انضفلك الشقه
قالتلي لا يا خفيف هات سجاره عشان سجايري خلصت
قولتلها سجاير ايه انتي بتدخني اصلا ؟؟
ياواد متمثلش عليا انا عارفه انك بتدخن حتي بالاماره بتشرب ميريت مش كده
وعرفتي منين
شوفتك وانت في البلكونه بتشرب سيجاره بعد العشا عند عبير وخلص بقا قبل ما الناس تيجي
ولعت سيجاره واديتلها سيجاره وشويه والباب خبط قولتلها قومي البسي حاجه علي ما افتح الباب قالتلي دخلهم يصلحو تاكييف الصالون
فتحت الباب ودخلو يصلحو التاكييف وهي لبست اسدال وخرجت وبعد ساعتيين خلصو ومشيو
رضوي: انا جعانه اوي
انا : تحبي اطلبلك حاجه
رضوي : انا نفسي في بيتزا سي رانش
انا :بس كد من عنيا
رضوي: بس هتاكل معايا
انا :معلش انا هروح اقعد مع ناس اصحابي كنا متفقين نتقابل بس نسيت خالص
رضوي: **** هزعل منك بجد احنا متفقين تقعد معايا طول اليوم وانا كمان مرديتش اخرج عشانك
انا :ميهونش عليا زعلك يا دودا يا عسل انتي
رضوي: يخليك ليا يا قلبي اطلبلنا بقا الاكل علي ما اخد شاور واجيلك
طلبت الاكل وحطيته علي السفره وهي خرجت من الحمام لابسه برنس ابيض
الاكل وصل يا دودا
طيب يا حبيبي هغير واجي
دخلت الاوضه وانا قعدت علي السفره وبعد خمس دقايق سمعت حاجه فرقعت وهي بتصرخ قومت جريت فتحت الباب لقيت السيشوار بيتحرق فصلت الفيشه من الكهربا بسرعه وطفيته وبصيت ناحيتها شوفت منظر خلاني اتنح ومعرفش اتحرك من مكاني لقيتها واقعه علي الارض وهي بالاندر والبرا بس وصدرها خارج نصه برا البرا والاندر داخل بين فلقات طيزها فوقني صوتها وهي بتنده عليا عشان اقومها روحت قومتها من علي الارض وانا بسألها انتي كويسه ردت عليا قالتي اه بس وقعت علي رجلي وجعتني قعدتها علي السرير وفردت رجليها وقولتلها وريني فين الوجع شاورتلي عليه قولتلها ده شد عضلي بسيط وبداءت اعملها مساج بسيط علي العضله وهي بتعيط وعماله تقولي ان حياتها علي طول متعطله وكل حاجه بتبوظ وان في حد باصصلها في حياتها وانا بحاول اهديها وكل تركيزي علي فخادها وكسها الي كان متحدد من الكلوت وفضلت اعمل مساج للعضله لحد ما قلتلي خلاص الوجع راح جيت اخرج قالتلي لا هات الاكل هنا انا مش قادره اقوم قولتلها رجلك لسه تاعباكي اوديكي المستشفي ؟
قالتلي لا انا بس اعصابي تعبت من الخضه
جبت ترابيزه قدام السرير وجبت الكل وهيا شدت ملايه وغطت نفسها بيها واكلنا
وبعد الاكل قالتلي ساعدني البس عشان خايفه رجلي تشد تاني وانا بلبس البنطلون
قومت لبستها التيشرت وانا زبي هيفرقع من تحت البوكسر ولبستها البنطلون وانا بحسس علي فخادها منغير ما تاخد بالها
قالتلي هات سيجاره تاني اديتها وقالتلي افتح التلاجه هتلاقي بيره هاتلي ازازه ولو عاوز خد
قولتلها انتي كمان بتشربي بيره مردتش عليا ومسكت تليفونها تقلب فيه قومت جبت البيره واديتلها ازازه وخدت ازازه وسيبتها وخرجت فتحت التليفزيون وولعت سيجاره مع البيره وبعد نص ساعه ندهت عليا دخلت لقيتها نايمه علي السرير وفاتحه رجلها بطريقه غريبه قولتلها في ايه قالتلي قومت ادخل الحمام رجلي شدت ساعدني قومتها وانا زبي خلاص تكه كمان وهيخرم البوكسر وهي لاحظت وانا واقف قدامها وزبي عند وشها وحسيتها بتبلع ريقها بصعوبه قومتها وسندتها لحد الحمام وهي سانده عليا اوي شبه في حضني دخلت الحمام وخرجت قالتلي قعدني معاك في الصالون شويه خرجتها للصالون ولقيتها بتقولي البنطلون ضيقوتاعب رجلي عاوزه اقلعه اتحرجت وقولتلها طيب اسيبك ترتاحي انا قالتلي هتسيبني دلوقتي وانا تعبانه خليك معايا شويه ولا انت هتتكسف مني دانا عمتك وكنت بشيلك وانت عيل قولتها طبعا يا عمتي قلعت البنطلون وانا حاولت مقعدش قدمها عشان مشوفهاش وهش لاحظت ده
رضوي : كبرت ياحبيبي وبقيت سيد الرجاله .....قولي بقا في حاجه كده ولا كده
انا :حاجه ايه
صاحبه ولا حبيبه
انا لا لا مفيش وانا بضحك وبضور وشي
ومفيش ليه بقا صغير ولا فيك حاجه لا سمح ****
حاجه ايه يا عمتي لا طبعا انا بس مفيش حد يملا دماغي
وايه الي يملا دماغك بقا ان شاء ****
حد في جمالك ياقمر ....وبصيت ناحيتها لقيتها مربعه رجلها وكسها منفوخ وظاهر اوي كنت هتجنن وهي خدت بالها وحسيت انها اتبستط وقالتي انتي قاعد ليه بعيد
قولتلها مش عايز اتفرج علي التليفزيون مليش في العربي
قالتلي طيب انا عندي فيلم تركي جديد لسه نازل علي الابتوب جوه ايه رايك نتفرج عليه قولتلها انا مشوفتش افلام تركي قبل كده بس نجرب
قالتلي تعالي نتفرج جوه في الاوضه عشان الشاحن
دخلنا وقعدت علي السرير وانا طفيت النور وقولتلها مبعرفش اتفرج غير في الضلمه
قالتلي تعالي اقعد جمبي عشان نتفرج ..... مددت جمبها علي السرير وبدانا نتفرج وكان فيلم رومانسي مليان مشاهد رومانسيه وهي واحنا بنتفرج نامت علي صدري وحطت ايدي علي كتفها .....لحد ما جه مشهد الممثل بيبوس حبيبته بوسه فرينش وانا اندمجت مع الفيلم اوي وزبي بقا علي الاخر ونسيت نفسي وايدي فضلت تسرح لحد ما نزلت علي صدرها فوقت لما سمحت صوت اه خفيفه مع تنهيد لقيتني بحسس علي صدرها وبفرك الحلمه من فوق التيشرت علي خفيف
مبقتش مستوعب انا وصلت لكده ازاي ولا فاهم هي ساكته عليا بمزاجها ومبسوطه ولا عشان تشوف اخري ايه بس مفكرتش كتير لاني كنت مستنتع وخصوصا لما لقت الحلمه بتاعتها منتصبه وبداءت اقرص علي خفيف وبداء نفسها يعلا وبداءت احس ان صباعها ماشي علي زبي علي خفيف قرصت حلمتها جامد فجأه
صوتت وهي بقول اه بزي
في اللحظه دي شيلت الاب وبي ايدي التانيه نزلتها
علي كسها فوق البنطلون ادعكه وهي باداءت تتلوي نمت فوقها وانا بدعك في كسها بايد وايدي التانيه بتفعص في صدرها وشفايفي علي شفايفها بمصهم
فضلنا كده تقريبا 10 دقايق وقومت قلعتها التيشرت والبنطلون ونزلت علي كسها زقيت الكلوت وبدأت امص في كسها وادخل لساني فيه واعضعض علي خفيف وايدي بتفعص في بزازها لحد ما نزلت وغرقت السرير كله
قلعت البنطلون والبوكسر ومسكت زبي وفضلت امشيه علي كسها من فوق لتحت وهي بتتاؤه من امتعه لحد ما دخل راس زبي وفضلت احركها جوا كسها ونزلت علي بزازها امصهم وارضعهم واعض في حلماتها
رضوي بصةت مبحوح : اه اه اه اححح اييييي دخل زبي كله
دخلت زبي واحده واحده لحد الاخر وفضلت ادخله واخرجه براحه ونزلت صباعي علي خرم طيزها اضغط عليه وادعكه من برا وبدات ادخل صباعي براحه لحد ما دخل عقلتين وبدات ارزع بزبي جامد وهي بتتلوي تحتي لحد ما جبتهم في كسها
قومت بعد كده منغير ولا كلمه لبست ومشيت روحت قفلت تليفوني ونمت





اتمني تعجبكم وتكون محاوله ناجحه ولو في اي ملاحظات ياريت متبخلوش بيها ولو حابين اكمل اجزاء تاني عرفوني
 

المستخدمون الذين يشاهدون هذا الموضوع

عودة
أعلى أسفل