محارم أنا وأختي المريضة عقلياً كامله (7 المشاهدين)

El_5dewy

| الوزير | Team X
طاقم الإدارة
مدير
المالك
الوزير
TEAM X
النقاط
108,714
آهلا يا جماعه رجعتلكم بقصه جديده من وحي خيالي، القصه هتبقي جزء واحد بس وتقريبا مش هتبقي طويله اوي وبعتذرمنكم لتأخري بنشر القصص❤️🙏🏻.



( هذه القصه من وحي خيالي الشخصي ولا تمد للواقع بصله وجميع الاسامي غير حقيقيه)



البدايه



أزيكم يا جماعه أتمني تكونوا بخير أعرفكم بنفسي،

أنا أسمي مروان عندي ١٧ سنه طالب ٢ ثانوي،

شاب زي أي شاب ف سني، مراهق عادي أنولدت وسط عيله ذات الطبقه التحت المتوسطه بس عايشين ومبسوطين الحمد***.



عيلتي مكونه من ٤ أفراد، مروان وده أنا، وأختي نور ٢١ سنه، وماما وبابا، أهلي يعتبر ملهمش دور ف القصه يعني ولا الأسم ولاالعمر مهمين اللي ممكن اضيفه ان بابا شغال عامل تبع شركه مقاولات وكدا مواقع والشغل ده وكان شغله زي م كتير عارف بعيدوبيبات ف الموقع، ماما اشتغلت ف الفتره الاخيره ف مصنع ملابس عشان تضيع وقتها مش اكتر.



هوصف شكل جسمنا انا ونور من ساعه م بدات الاحداث قدام، بشرتنا كانت بيضه وجسمي عادي رفيع واختي ساعتها كانتجسمها حلو وبزازها كانو حلوين اوي مش كبار ولا صغيرين وجسمها بيرفكت بس للاسف مرضها موقف حياتها يعتبر.



فتحت عيني ولقيت نفسي في بيت فيه مشاكل مش بتخلص بسبب ان بابا عصبي شويه وماما كانت غلبانه مكنتش بتتكلملاخوتها حاجه، كان بابا عصبي حتي علينا.



المهم كبرت شويه ولما بدأت أفهم حبه حبه لقيت نور أختي عنده حاجه شبه التوحد كدا (معرفش عشان مهبدش كل ده من تأليفيأصلًا) او دماغها لسا صغيره فاهمين؟.



كانت فيه حاجات لازم حد يعملهالها متعرفش تعملها لوحدها يعني متعرفش تعمل اكل لنفسها ولا الحاجات البسيطه دي، لما كنتلسا صغير بس مش اوي (مش عايز أذكر سن معين عشان القصه متتحذفش).



كانت ماما بتحمينا سوا عادي وكنت بشوف نور عريانه عادي وماما بتلبسها عشان كنت صغير وكدا لما كبرت شويه وبداتاستحمي لوحدي وبطلت ماما تحميني كنت ساعات بشوفها عريانه لما ماما بتلبسها هدومها.



وماما كانت قايلالي لو حصل حاجه مثلا وانا مش موجوده انت لازم تعرف تشيل مسؤليه أختك، قلتلها أزاي قالت يعني تعملهاأكل وتحميها وتلبسها وتغسلها وتدخلها الحمام انت فاهم طبعا اختك مريضه وأحنا لازم نخدمها قلتلها حاضر يماما.



عدي سنين ونوصل لاول مره اصحي من نومي الاقي نفسي جايبهم علي نفسي طبعاً مكنتش فاهم اي ده فكرت الاول اني عملتحمام ع نفسي ف لما قومت دخلت الحمام اتشطف ورميت الهدوم ف الغساله واستحميت وطلعت.



لما ماما بتغسل متعوده تفتش ف الهدوم عشان لو في فلوس ولا حد ناسي حاجه عشان الغساله متبوظش، ف المهم لما مسكتبوكسري ولقيت عليه لبني نادت عليا وقالتلي اي دا يامروان قلتلها معرفش انا صحيت لقيت نفسي عامل كدا رحت داخلمستحمي.



قالتلي انت عارف دا اي قلتلها لا قالت انت كدا بلغت وبقيت راجل وفضلت تتكلم شويه اني بقيت بالغ دلوقتي وعرفتني عن لماشعر العانه يطلع احلقه كل ٤٠ يوم وكلمتني عن النضافه الشخصيه يعني.



لغيت لما عرفت من صحابي عن السكس والفيديوهات وضرب العشره والحاجات دي كلها، وقتها مكنش معايا فون تاتش كان معايافون ب زراير عشان لو رنو عليا وأحتاجوني كنت ١٣ سنه وقتها.



(بتمني يكون السن المناسب ف المنتدي لو مش كدا بتمني من الادمن يغيره وميحذفش القصه❤️).



وكان عندي كمبيوتر بس معلهوش نت ف كنت بروح عند صحابي احمل ع فلاشه واحطهم ع الكمبيوتر ف ملف وسط الملفات الليمش مهمه واتفرج عليهم لما اكون لوحدي.



نسيت اقولكم ان بيتنا غرفتين غرفه لاهلي وغرفه ليا انا و نور، ف لما نور تكون نايمه اشغل الفيديوهات واجيبهم وامسح لبني ولامن شاف ولا مندري.



عدت سنتين وبقي عندي ١٥ سنه واختي ١٩ سنه،

كانت ماما لسا اول شهر ليها فالشغل و بابا هوا كمان كان شغال مش اجازه، صحيت الصبح وحضرت فطار ليا انا ونور ودخلتالحمام ظبط حالي وغسلت وشي وطلعت صحيتها من النوم ودخلتها الحمام وقلعتها هدومها وخليتها تعمل حمام وخلصتبعدها غسلتلها وشها وسنانها وظبط عليها.



طلعنا نفطر وكانت متعوده تشرب حليب كل يوم الصبح ف صبيت ليها شويه ف الكوبايه وهيا بتشرب راحت قايلالي هوا اللبن دهبيجي من البقره صح قلتلها اه صح برافو قالت بيطلعوه من البقره ازاي رحت وصفتلها وقولتلها بتبقا في لبن في بطنها والناسبيعملو ويشدو مكان ويطلع اللبن.



قالت هيا البقره بس اللي فيها لبن قلتلها معظم الحاجات اللي مخلوقه بتطلع لبن حتا الانسان قالت بجد يعني احنا بنطلع لبنرحت ضاحك وقلتلها الستات بس اللي بيطلعوا لبن قالت يعني ممكن اطلع لبن قلتلها لا لما الست تكون متجوزه ومخلفه صدرهابيكون فيه لبن عشان تأكل البيبي الصغير قالت اه.



قالت هوا ده الصدر مش كدا وشاورت علي بزازها قلتلها اه الاتنين دول لما تتجوزي وتخلفي هيبقا فيهم لبن، قالت وانت معندكشلبن قلتلها وانا بفكر كدا حاجه شبه اللبن بس مش لبن قالت ازاي قلتلها عندي حاجه سايله بتطلع وتكون لونها ابيض وبتكونسايله شبه اللبن بس بتبقا تقيله.



قالت بتطلعهم من صدرك برضو قلتلها لا من هنا وشاور ع زبي هيا طبعا مش فاهمه، قالت طب من عندي زيك قلتلها لا قلتلها ساعهلما ندخل واحميكي هوريكي قالت لا دلوقتي وفضلت تزن لما قلتلها خلصي لبنك وناخد غيار ونخش احميكي.



راحت شربتها ف ثانيه قالت يلا يلا رحت قومتها ودخلتها الحمام وقلعتها هدومها وقعدت ع القعده وانا طلعت اخدت غيارات ليناوحطيتها ف الحمام، بدأت اقلع وحده وحده وعينها كانت علي زبي ومستني تعرف هيا هتشوف اي.



طبعا قلعت ولما نزلت البوكسر وزبي بان قدامها راحت بصه لكسها وقالت انا معنديش زيك ليه يعني عشان انا بطلع لبن منصدري ف انت عندك ده تطلع منه لبن قلتلها لا لا مش كدا خالص.



قلتلها لو محدش يعرف باللي هيحصل عشان لو حد عرف هيضربك خافت وقالت لا مش هقول لحد رحت شاورت ع زبي وقلتلها ده اسمه زب وده بعمل منه حمام مايه وبطلع منه لبن، وحت مطرطر قدامها وقالت دي المايه شبهكم واللبن مبيطلعش بالساهل.



قالت ليه قلتها لازم حاجات تحصل قلتلها فاكره لمت قلتيلي البقره بيطلع منها اللبن ازاي قالت اه قلتلها شبهه كدا قلتلها عايزهتطلعي لبن من زبي قالت اه قلتلها طيب تعالي رحت فاتح باب الحمام وطلعت واخدتها واحنا عريانين ودخلتها الاوضه.



قعدها علي السرير وقلتلها أصبري رحت داخل جايب طبق ورجعتلها تاني وقفت قدامها لعبت ف زبي لغيت لما وقف قدامي قالتدا كبر قلتلها اه ما لازم يكبر عشان يطلع لبن.



رحت طالع علي السرير جنبها واخدت وضع الدوجي وفتحت رجلي وبقي زبي مدلدل كدا وواقف رحت حطيت الطبق تحتيوقلتلها اعدلي نفسك وعدلت نفسها وبصت ع زبي قلتلها بصي كدا رحت ماسك زبي وفضلت احلب شويه وقلتلها تكملي انتيقالت ماشي.



راحت مسكاه جامد رحت متوجع قلتلها براحه مش كدا راحت فكه شويه مسكتها وفضلت تحلب زبي وانا شبه البقره 😂😂😂،لغيت لما حسيت اني خلاص هجيب رحت قلتلها اللبن طالع اهو راحت بصه جامد وانا بدات انطر لبني كله من الهيجان وهيامكمله حلب.



بعد اما خلصت قالت بس كدا دول شويه قلتلها ايوا م اللبن ده بيطلع شويه بصي كدا عامل ازاي راحت ماسكه الطبق وبتتفرج علبني رحت لاقتها طلعت لسانها ولحسته قلتلها عملتي اي يمجنونه قالت مش هوا لبن برضو ليه مالح.



قلتلها م انا قلتلك دا مش لبن دا شبهه، قالت بس طعمه حلو عاوزه تاني قلتلها لا خلاص ساعتين علي الققل عشان يطلع لبن تانيقالت هوا مش ع طول قلتلها هوا ممكن بس انا هتعب قالت لا نصبر شويه وبصيت ع كسها لقيته عليه شعر وماما مش مهتميهبجسمها ولا بحاجه وكسها كان مليان شعر.



قلتلها يلا نخش الحمام راحت قايمه واخدت الطبق ولحست بواقي اللبن اللي عليه ورحت اخده منها ورميته ف حوض المطبخودخلنا الحمام رحت مدور ع حاجات ماما لغيت لما لقيت كريم ون رحت خليت نور تنام علي ضهرها وتفتح رجليها ف الحمامورحت داهن بيه كسها وفضلت أدعك وانا مش واخد بالي لقيتها ساكته ومنسجمه مع دعكي وفركي لكسها.



لما فجأه حسيت ب مايه طلعت مره واحده وجسمها اتنفض فجأه وبصتلي قلتلها متخافيش ده حاجه عاديه عشان كنت بلعبفكسك قالت حلوه اوي اللعبه دي ممكن تلعب تاني قلتلها بعد م اخلص الاول ورحت مخليها تنام ع بطنها ودهنت مرهم مابينفلقتها وطيزها وانا بدعك صوابعي بتيجي ع خرمها وتروح تتنفض كدا كل م اللمس.



عدا زي ١٠ دقايق ورحت عامل بالمايه والشعر وقع من كسها وطيزها وشوفت احلي كس ممكن الواحد يشوفه لما بان وانا منيم نورع ضهرها فتحته بايدي ولقيته احمر وعايز يتاكل بس مرضتش اعمل حاجه.



راحت قايلالي اللبن جاهز دلوقتي عشان شافت زبي واقف قلتلها ممكن اه ورحت قاعد علي القعده وهيا قاعده مابين رجلي ماسكهزبي وبتحلبه لغيت ما نطرت علي وشها وهيا اخدته ب صوابعها ولحست لبني قلتلها عاجبك للدرجادي قالت اه.



لبسنا وعدا اليوم ونبهت عليها متقولش لحد نهائي والا هتضرب وهيا خافت وحلفت انها مش هتقول لحد جه الليل وماما دخلتنامت ودخلنا احنا الاوضه عشان ننام قالت مروان قلتلها اي قالت عايزه لبنك تاني قلتلها ماشي طبعا انا فرحان رحت فاتح النورورجعت نمت ع السرير علي ضهري ونزلت البنطلون وطلعتله كان نايم وهي جت قعدت جنبي فضلت تلعب فيه شويه لغيت م قاموفضلت تضربلي شويه.



رحت قايم وخليتها تقعد ع ركبها ع الارض ووقفت قدامها وقولتلها افتحي بوقك راحت فاتحه وانا فضلت اضرب لغيت لما حسيتاني هجيب رحت مقرب راس زبي من بوقها ورحت جايب لبني ف بوقها وبعدها راحت بالعه كله وانا لبست هدومي ورحت نايم.



صحيت بدري رحت اجيب عيش عشان ماما تاخد فطار معاها الشغل نزلت كان الفرن لسا فاضي اخدت العيش وروحت ومامااخدت عيش وحطته ف شنطتها كانت لسا الساعه ٦ونص وهيا بتنزل ٧ فضلت تقول مهتم ب أختك كويس قلتلها اه ومخلي باليمنها كمان قالت **** يخليكو لبعض وبعدها دخلت اكمل نوم.



صحيت ع أيد نور بتقولي مروان انا عايزه اخش الحمام رحت واخدها مدخلها الحمام وانا عيني مغمضه عشان النوم ميروحشقلعتها البنطلون و الاندر ولما خلصت لبستها ودخلنا الاوضه وانا نمت ع طول، بعدها بنص ساعه باين لقيتها بتصحينيوبتقولي مروان اصحي يامروان بقولها عايزه اي يانور.



قالت انا جعانه كانت الساعه جت ١١ رحت قايم عملت فطار وقولتلها عايزه تخشي الحمام قالت لا خلصت الفطار وحطيته وبعداما خلصنا اكل رحت صابب ليها كوبايه لبن زي ما متعوده ولما حطيتها قدامها قالت لا انا مش عايزه لبن من ده قلتلها لي يانورقالت لبنك احسن قلتلها خلاص مفيش لبن ليك تاني.



لقيتها هتبدء تعيط وتزرنجن وكدا قلتلها خلاص خلاص بس بشرط تشربي اللبن بتاعك كمان فرحت وقالت ماشي يلا رحت قالعالبنطلون قولتلها تعرفي انك ممكن م تستخدمي ايدك تستخدمي بوقك عادي قالت ازاي رحت مقعدها ع ركبها وانا قعدت عالكرسي وزبي بقا قدام وشها.



قلتلها افتحي بوقك راحت فتحت بوقها وانا مسكت زبي وراسها وقربت راسها لغيت م زبي بقا ف بوقها وقولتلها اقفلي بوقك بقاقولتلها افضلي دخلي زبي في بوقك كدا رحت ماسك دماغها ب ايدي وفضلت ارجع وادخل دماغها وقولتلها وانتي بتعملي كدامصيه هزت دماغها ب ماشي وفعلا بدات تمص زبي وشويه شويه لما عرفت تمص احسن شويه وقمت وهيا مكنتش عايزه تسيبزبي قلتلها اصبري بس رحت واقف ودخلت زبي في بوقها تاني وفضلت انيك بوقها وكان شعور جامد.



فضلت شويه لغيت لما جبت لبني وهيا بلعت لبني كله، قلتلها اي رايك ف طعم زبي قالت ملهوش طعم بس عامل شبه المصاصهقلتلها اه فعلا، قمت دخلت المواعين ف المطبخ ورجعت لقيتها قاعده بتتفرج ع كرتون في التلفزيون سبتها وقعدت ع الكنبه جنبهاونمت معرفش نمت ساعه كانت ١ونص وماما بتيجي من الشغل ٥ المغرب.



لما نور شافتني صحيت قالتلي مروان هوا اي اللعبه اللي لعبتها معايا وانت بتحميني دي قلتلها مالها قالتلي عجبتني اويممكن تلعب معايا تاني فكرت كدا ولقيتها فرصه ممكن يحصل حاجه جديده قلتلها طب تعالي نخش الحمام، رحنا قالعين ملطوخليتها تنام علي ضهرها وانا قعدت جنبها وبايدي علي كسها بدات افركه وبدات اسمع صوت نفسها اللي بيعلى.



وانا بفرك جت ف بالي وضع 69 قولت طب م اجربه خليتها نايمه لسا ع ضهرها وانا قومت قولتلها عايزه تمصي وتاخدي اللبنقالت اه رحت نازل ببتاعي ف بوقها ونمت علي بطنها وايدي بفرك كسها وهيا طبعا مش هتعرف تحرك راسها ف انا بنيك فيبوقها كان شعور جامد وفجأه راحت جايبه مايتها وجسمها اتنفض.



وانا فضلت ف نفس الوضع بنيك بوقها لغيت لما قربت اجيب رحت حاشر زبي لغيت م كنت هخنقها و جبت لبني ف زورها دايركتبعدها قمت وكانت لسا مكانها قالتلي انت كنت هتموتني قلتلها لي قالت خنقتني ومكنتش عارفه اتنفس.



قلتلها معلش ومش هعملها تاني قامت ولبسنا وطلعنا، عدي الوقت وماما جت واتغدينا واليوم عدي ونور اخدت لبن بليل ونمت،صحيت لقيتها قاعده مابين رجلي وحاطه زبي ف بوقها وبترضع منه انا سبتها تكمل لغيت م جبت وهيا بلعت وقامت تنام واناكملت نوم.



صحيت ع الضهر وكانت نور عايزه تخش الحمام قومت ودخلتها وقلعتها ولما خلصت لبستها وطلعنا وخليتها تقعد قدامالتلفزيون تتفرج ع كرتون وانا دخلت اجهز فطار، بعد اما خلصت الاكل رحت واخد الطباق وباقي الحاجات وطلعتهم علي السفرهوقومتها عشان تاكل بعدها لما خلصنا اكل دخلت الطباق ودخلتها الحمام خسلتلها ايديها وطلعنا قعدنا ف الصاله وهيا قعدتتتفرج علي كرتون.



وانا قاعد افكر ازاي انيكها وهقولها اي وكنت عايز ادوق طعم الكس والطيز عامل ازاي ف رحت قايلها زي ما انتي بتمصي زبي اناكمان عايز اللحس كسك قالت بس انا معنديش لبن قلتلها لا شوفتي لما بنلعب اللعبه وتلاقي مايه بتطلع منك قالت اه قالت دا اسمهعسل وبيبقا طعمه حلو قالت خلاص ماشي وقولتلها هنلعب لعبه كمان قالت اي قلتلها هنلعب لعبه الدكتور والمريضه.



قالت ماشي بتتلعب ازاي قولتلها زبي هيبقا مكان الحقنه وهحطلك الحقنه قالت ماشي ف خليت وشها للتلفزيون وخليتها تقعدعلي ركبها ع الارض وتسند بجسمها علي كرسي وبقت مفنسه وخليتها تفتح رجليها رحت مقلعها البنطلون وبدات اتأمل ف الكساللي قدامي كسها جميل خالص ويتاكل رحت مقرب ب وشي عند باب كسها وبدات اشم ريحته مكنتش وحشه بس معرفش مششبه اي ريحه ممكن تشمها رحت مطلع لساني وبدات اللحس وهيا حسيتها بدا نفسها يعلي وانا اتعودت ع طعم كسها اللي بدايحلو في بوقي واحط لساني ف كسها واللعب بيه وانا مغمض وفي عالم تاني رحت مطلع لساني وقولت انهارده هفتح خرمها.



بدات الحس فيه هوا كمان وحسيتها بتتنفض كدا وانا زبي هينفجر من الجمدان وبدات احاول بلساني افتح خرمها وادخل حتهمن لساني فيها وهيا كل مره ألاقيها بتتنطر لقدام ف قومت من وراها وجيت قدامها طلعتلها زبي وخليتها تمصه شويه لغيت لمابقا عليه رياله من بوقها بعدها قعدت وراها تاني وفضلت امشي زبي علي كسها وخرمها وحسيتها ولا هنا ف حطيت راس زبي عخرمها وبدات ادخل ف الاول مكنش راضي حتي الراس تخش وهيا باين انها كانت قافله خرمها جامد قلتلها افتحي متقفليشعايز اديكي الحقنه وهيا بتقولي دا شكله هتوجع قلتلها متخافيش وفين لغيت م عرفت ادخل الراس بس.



بعدها بطلت احرك زبي وخليتها كدا عشان طيزها تتعود عليه وبدات ادخل زياده وهيا صوتها بدا يطلع بتقول براح اهع يمروانمش قادره واقولها معلش عشان تخفي وكل اما ادخل حته اوقف عقبال م تتعود لغيت م دخلت نصه تقريبا فضلت انيك ب النص داشويه وحاسس ان خرمها شافط زبي رحت بايدي مقلعها التيشرت والبرا اللي كانت لبساهم ورحت ماسك بزازها العب فيهم وانابنيك فضلنا علي الحال ده لغيت م دخلت زبي كله وكل ده واحنا بنفس الوضع وانا خلاص قربت اجيب رحت قايلها هجيب الدوهقالت ماشي رحت فضلت انيك وبدأت انطر للبني بكميات رهيبه وهيا اه يحح بيلسع اوي يامروان وانا مبسوط.



فضلت سكه ٣٠ثانيه بنطر جواها ولما خلصت مش عارف اطلع زبي من طيزها، خرمها شافط زبي أكن حد عنده امساك كدا رحتنايم فوقيها وحاضنها وايدي ماسكه بزازها لغيت م زبي نام وطلع لوحده رحت باصص علي خرمها لقيته محمر ومليان لبنحسيت ب انبساط اني عملت كل ده ف قولت لنور انبسطي من اللعبه قالت اه بس وجعتني اوي قولتلها معلش عشان اول مرهنلعب اللعبه مع بعض بس بعد كدا الحوار هيبقي سهل وهتاخدي الدوه ومش هتحسي بالأبره قالت ماشي قلتلها وبما أنيالدكتور ف ليكي الحقنه مرتين ف اليوم قالت ماشي يادكتور.



كانت لسا زي ما هيا وخرمها بينبض قدامي رحت مبعبصها وبلعب بصوبعي ف خرمها وهيا ااههه براحه يامروان كنت عايزالحس خرمها بس اتقرفت بسبب لبني رحت مقومها وكانت ماشيه بالعافيه دخلتها الحمام ونضفت خرمها من اللبن وكانتبتتوجع بسبب الشطافه ف المهم لبستها وعشان اضمن انها متتوجعش وتفضحنا رحت نازل الصيدليه وجايب بنج موضعيتقريباً وطلعت قلعتها وحطيت علي خرمها البنج وبدات متحسش بالوجع تاني.



عدي اليوم وماما جت وزي باقي الايام بتعدي بس المره دي لما الليل جه وماما نامت دخلت انا ونور الاوضه وقفلت الباب ورحتقالع البنطلون ونايم علي السرير وقلعت نور ملط خالص وخليتها تنزل تمص زبي وبالفعل بقت شاطره ف المص وبتعشق حاجهاسمها زب مروان فضلت تمص شويه لما غرقت زبي كله رحت قايم ونيمتها علي بطنها وحطيت مخده تحت كسها كدا عشان ترفعهاوفتحت رجلها وبفتح بايدي كدا فلقت طيزها لقيت خرمها صغر كدا وبمشي علي صبعي هي تصوت رحت حاطت البانتي بتاعهاف بوقها ونزلت بلساني لحس فكسها وخرمها ولما بدات تستجيب وتفك طيزها رحت تافف وبصوبعي بنيكها بعدها بشويه لمااتاكدت انها جهزت رحت تافف علي زبي وغرقته وبدات افرش ف كسها وخرمها وبدات ادخل الراس وحده وحده وعشان دي مشالمره الاولي فكان الحوار ساهل شويه بس هيا صوتها ووجعها من زبي كان باين رحت قاليها لو طلعتي صوت مش هلعب معاكيتاني ومش هديلك اللبن ده تاني راحت ساكته.



وانا شويه شويه لما خلاص خرمها اخد واتعود وبدات انيك بجد وبقيت طالع نازل وهيا امممم اههه مروان اممم وانا مبسوط رحتقايم ونمت علي ضهري وقولتها تقعد علي زبي بس لما اقولها رحت مقومها ومقعدها علي الهوا كدا ولما ظبط زبي علي خرمهاخليتها تقعد وحده وحده لغيت لما قعدت عليه كله وعلمتها هي اللي تتناك خليتها تطلع وتنزل وانا ماسك طيزها وشويه انيكوشويه اسبها تتعامل وانا بمسك بزازها واللعب ف حلماتها وهيا فعالم موازي وفجاه وانا بلعب ف كسها راحت جايبه نافوره مايهعليا وعلي وشي وجسمها رعش كله نوبه واحد رحت انا مكمل نيك عشان تحس بالمتعه اكتر وصوت فخادنا مالي الاوضه وهيابطرشء ف بعض لولا ان عارف ان نوم ماما تقيل مكنش قلبي جامد كدا.



فضلت انيكها شويه رحت منيمها عليا وبقيت حاضنها كدا وبنيك لغيت لما جبت جواها وكل مره زبي ينطر لبن كل شويه اسمعصوتها الواطي وهيا بتقول اممم اههه بيلسع بيلسع لغيت لما خلصت سبت زبي لغيت لما نام جواها وطلع لوحده طبعا كنا بقيناعرقانين من النيكه دي رحت طالع باصص اطمن صحيت ولا لا رحت واخد نور بسرعه مشطفها ومحميها ونضفت خرمها وانااستحميت ورحت جايب غيارات جديده ولبسناهم وطلعنا نضفت الاوضه من الكركبه ونمنا من كتر التعب.



تاني يوم صحيت قبلها علي الساعه ١٠ كدا ف قولت استغل ان احنا ف اول اليوم كدا واعمل واحد صباحي😂😂، ف المهم كانتهيا نايمه علي بطنها وحاضنه مخده جنبها رحت مدخل ايدي تحت بنطلونها ومسكت طيزها وبحسس علي خرمها ف صحيتهاوقولتلها قومي يلا عشان معاد الدوه قامت قالت بدري كدا قولتلها اه معلش تعالي بس نخش الحمام الاول رحت واخد هدوم ليناواخدتها ودخلنا الحمام قلعتها هدومها وانا قلعت وخليتها تقعد تعمل حمام وانا وقفت قدامها ومسكت زبي وخليتها تمصه وهيابتعمل حمام كل اما افتكر المنظر اهيج خالص.



بعدها خليتها تقوم وتسند علي الحوض وانا وقفت وراها بلعب بزبي علي كسها وافرش وهيا مغمضه عينها وكان باين انهامبسوطه ورحت ماسك زبي ودخلته ف خرمها بقت حاجه سهله عشان خلاص خرمها اتعود وهيا اتعودت عليه وفضلت انيكهاوامسك بزازها اقفش فيهم واللعب ف كسها شويه وهيا صوت اهاتها بيهيجني وانا بنيك جامد وصوت جسمي وهوا بيخبطجسمها مالي الحمام طن طن طن طن رحت مطلع زبي وخليتها تقعد علي ركبها تمصه شويه وكانت خلاص فنانه ف المص وشويهورحت قاعد علي القعده وخليتها تقعد عليه وكان شعور جامد زبي كله فطيزها خليتها قاعده وانا مبعملش اي حاجه مبسوطخرمها دافي وشافط زبي جواه.



بعدها خليتها تتناك هي تقوم وتقعد كدا لما حسيت بعد شويه اني مش مرتاح عشان القعده ناشفه وطيزي ورمت منها😂😂،رحت قايم وخليتها تنام علي بطنها وانا نمت ودخلت زبي وفضلت انيكها وعلمتها ازاي تريح نفسها خليتها وانا بنيكها تلعب فكسها وكانت تالت مره تجيب ساعتها وانا حسيت اني هجيب رحت قايلها عايزه اللبن فين قالت وهيا بتفكر هاتهم جوه قلتلهاحاضر رحت مزود نيك لغيت م جبت لبني جواها وهيا بتتلسع عشان لبني بينزل سخن وانا بأنن كدا عشان شعور كان جامد وهياتتأوه برضو ولما خلصت فضلت نايم فوقها وماسك بزازها وبابوس قفاها وضهرها ولما زبي نام جوه رحت قايم وقومتها وشغلتالدوش واستحمينا وطلعنا مهدودين ودهلنا نمنا مصحتش الا علي الساعه ٢ علي صوت نور وكانت بتقولي مروان اصحيجعانه رحت قايم بسرعه عامل فطار وفطرتها وبقيت بحس ب انها مسؤله مني اكتر من الاول وبقيت بخاف عليها خالص وكنت بجيبلها شكولاتات علي طول عشان بتحبها.



فطرنا وعملت شاي وشربنا وفضلنا قعدين قدام التلفزيون بنتفرج علي فيلم كرتون وانا كنت نايم علي الركنه وناديت عليها تناممعايا راحت نايمه قدامي وزبي بقا لازق ف طيزها ورحت حاضنها وواخدين شكل الجنين كدا وزبي بدأ يصحي من نومه ف المهمهيا اخدت بالها وقالتلي هوا جه معاد الدوه وانا مكنتش ناوي اعمل بس كلامها هيجني رحت قولت اه قمت وقلعت البنطلونوهيا نايمه علي جنبها طبعا رحت نازل ب زبي وخليتها تمصه شويه وفضلت انيك بوقها لغيت بقا زبي بيظفلط رحت نايم وراهاومقلعها البنطلون وخليتها تمسك طيزها تفتحها وانا ماسك زبي بدخله ف خرمها وحده وحده ولما دخل خليتها تسيب طيزهاوبدات انيك براحه واحنا بنتفرج علي الفيلم وبسمع صوتها الواطي اممم اههه بمحن رهيب وزبي واقف علي اخره ف طيزهاوفضلت كدا لغيت م جبت جواها بس فضلنا زي ما احنا انا نايم وراها وزبي نايم ف طيزها لغيت م الكرتون م خلص رحت قايمخليتها تمص زبي تنضفه كويس بعدها لبس وحطيت صبعي ف خرمها عشان اللبن ميقعش ويبقع الركنه ودخلتها الحماموشيلت صبعي واللبن كله انكب نضفتها وخليتها تتشطف وطلعنا وعدا اليوم ولما ماما دخلت تنام واتأكدت انها نامت.



رحت قلتلها تعالي نلعب علي الكمبيوتر قالت ماشي ف جبت لعبه ولعبت قدامها وكانت هتموت وتلعب قلتلها انزلي مصي زبيالاول قالت ماشي رحت مدخلها المكان اللي بيبقا فاضي اللي تحت الكبيوتر ده كنا عملين شبه مكتب كدا ومفيش ادراج عشان كداالمساحه كبيره ورحت قالع البنطلون وقعدت علي الكرسي ومسكت زبي تمصه رحت فاتح فيديو سكس وبقا من بدل م استخدمايدي واضرب عشره بقيت بنيك بجد شويه بعدها خليتها تقوم ولما شافت فيديو السكس اتخضت قالت دول بيلعبو لعبه الدكتوربرضو قولتلها اه عايزه تتفرجي ولا اغير قالت لا سيبه طبعا انا كنت هايج رحت مقلعها البنطلون والبانتي ونيمتها علي ضهرهاونزلت اللحس كسها واللعب فيه وامسك زبي امشيه علي كسها وهيا مغمضه عينها رحت قايم وجايب فيديو تاني وقعدت عليالكرسي وخليتها تقعد علي زبي وبدات انيكها واحنا الاتنين بنتفرج علي سكس وشويه قمنا وخليتها تاخد وضع الدوجيوفضلت انيك فيها زي نص ساعه لغيت م جبت لبني علي وشها وهيا لحسته.



تاني يوم ولما الروتين اتكرر تاني وبعد الفطار كنت انا قاعد علي الركنه جت قعدت جنبي وكان كرتون شغال واحنا قاعدين رحتقايم قالع البنطلون وخليتها تكون نايمه وانا قاعد وحطه راسها علي رجلي وخليتها وهيا بتتفرج تحط زبي ف بوقها وترضع منهوهيا بتتفرج لغيت م جبت لبني وهيا بلعت وعدت الايام وعملت عليها وضعيات كتير وعملت معاها كل اللي ممكن تتخيله وكل مرهبحس انها بتحبني اكتر احس اني حاجه كبيره فنظرها اني بريحها وهي طول عمرها مكانتش هتعرف تعمل كدا ولا ترتاح كدا.



وبس ياصديقي قصتي انتهت لحد هنا.



بتمني تكون القصه عجبتكم وتنول رضاكم عزيزي القارئ متنساش اللايك عشان ده اللي بيدعمني اني اكمل.



وحابب افكرك ان القصه دي من وحي خيالي الشخصي مش اكتر. 👋🏻❤️
 

المستخدمون الذين يشاهدون هذا الموضوع

عودة
أعلى أسفل