هل لو سمحتم لو الواحد او وحده ضرب عشره او وحده ضربة 7.5 غلط

فضفضة معلومة هل لو سمحتم لو الواحد او وحده ضرب عشره او وحده ضربة 7.5 غلط (1 المشاهدين)

  • بادئ الموضوع بادئ الموضوع amrabass
  • تاريخ البدء تاريخ البدء

amrabass

سكساتي صغير

عضو
سكساتي قديم
سكساتي متفاعل
إنضم
مار 18, 2025
المشاركات
10
نقاط
100
السلام عليكم
*****************
هل لو سمحتم لو الواحد او وحده ضرب عشره او وحده ضربة 7.5 غلط

طب لو وهو شغال فى مكان شغله او مكان شغلها ده غلط ولا عادى

انا قولت اسقل حضرتكم.

وشكرا
************************************
 
السلام عليكم
*****************
هل لو سمحتم لو الواحد او وحده ضرب عشره او وحده ضربة 7.5 غلط

طب لو وهو شغال فى مكان شغله او مكان شغلها ده غلط ولا عادى

انا قولت اسقل حضرتكم.

وشكرا
************************************

موضوع مميز 🌹
 
السلام عليكم
*****************
هل لو سمحتم لو الواحد او وحده ضرب عشره او وحده ضربة 7.5 غلط

طب لو وهو شغال فى مكان شغله او مكان شغلها ده غلط ولا عادى

انا قولت اسقل حضرتكم.

وشكرا
************************************
ضرب العشرة فى مكان الشغل اكيد فى ناس كتير بتعملها بس فى حمام الشغل ودى عادى كتير من الشباب بتعملها ومحدش بيحس بيهم لكن المراءة صعب تعملها فى الشغل لان مش هتقدر تتحكم فى صوتها وشهوتها وممكن حد يحس بيها دة رائي مع احترام لرائي الاخارين وتحياتى
 
مواضيع مشابهة الاكثر مشاهدة عرض المزيد
عودة
أعلى أسفل