محارم شهوة أبناء - اسرار أمهات / طريق المحارم و الدياثة (3 المشاهدين)

  • بادئ الموضوع بادئ الموضوع El_5dewy
  • تاريخ البدء تاريخ البدء
  • Tagged users Tagged users لا شيء

El_5dewy

| الوزير | Team X

طاقم الإدارة
مدير
المالك
الوزير
TEAM X
النقاط
112,063
( الجـزء الـاول )




في البداية حباب اعرفكم بنفسي اسمي كريم و انا شاب في أول جامعة كلية تجارة جامعة حلوان عندي 18 سنة وكمان كام شهر هتم 19 طولي 192 سنتي قمحاوي البشرة وزني 68 زبي 18 لـ 20 سنتي مش مبالغة ده حقيقي
عاشق للنسوان و زوقي هتعرفوا بس انا عندي قاعدة دائما فرضها في حياتي كلما زادت المخاطر للوصول إلي غرضي كلما زادت الشهوة عندي يعني بالعربي بتاعنا المرأة اللي تدخل دماغي حتي لو هشوفها مرة واحدة في حياتي هتكيف منها حتي لو هيحصل ايه هعرف اتصرف و اخرج من اي مشكلة تواجهني و انا بتكيف و بكيفها المهم عندي شلة متكونة من 4 انا واحد منهم و عندي ( يوسف )ده نصي التاني انا المخ و هو العضلات جسمه رياضي و بيعشق الجيم والتمارين و الرياضة و عصبي جدا و مجنون حرفيا لكن في نقاط مشتركة بينا كتير بس أهمها عشقه للبنات و النسوان زي بالظبط بس انا كنت مهووس اكتر منهم كلهم تاني واحد ( هشام ) و ده بقا غلبان و في حاله بس خبيث في حتة البنات ذوقه مختلف عننا و الاخير ( احمد ) وده الممول بتاع الشلة أبوه و أمه مطلقين و أبوه بس مستواهم من طبقة الأغنياء و هو متدلع بس ده لاسع اللي نفسه فيه و يقف قصاده بيحله اما بالفلوس أما بمكالمة تليفون بـ أبوه أما عمه المهم انا لسه مخلصتيش جزء التعرف بس دول الأربعة اللي القصة هتدور عليهم نبداء بقا بـ عائلتي انا الاول ...


الهام امي ست في أول الاربعين ( 42 ) سنة متجوزة ابويا ايهاب ( 47 ) سنة بقالهم 26 سنة متجوزين و الجوازة كانت صالونات كانوا من نفس المنطقة دائماً كانت بقول أن امي ست صعب لو انت جوزها تعرف تديها كل حقوقها عشان امي ست من نوع الستات اللي من القليل تلاقيهم دلوقتي امي ست فررررسة حرفياً شغالة في شركة سياحة و دائما بتحب تلبس بناطيل جينز و جياب و قمصان ده معظم ستايل لابسها و اما بتبقي ماشية في الشارع طيزها و بزازها بتوقف ازبار كل رجالة الشارع و بتتعكس و بيتحرشوا بيها أوصافها لكم قمحاوية وزنها 74 كيلو و طولها حوالي 158 أو 160 في الحدود دي و جوزين بزازها كبار مدورين خخخخخ جيلي لو في فردة بز تكيفني هي فردت بز الهام امي و عليها طيز مدورة و كبيرة و ملبن بنت المتناكة و وسطها ده حوار تاني مفيش كرش و لا دهون ولا جوانب مدلدلة و ده اللي مخلي شكل بزازها و طيزها بيهيج و ملمس جلدها ناااااعم و طرية نييييييييك و رائحتها اوووووووف اول ما بتبقي راجعة من الشغل و بتدخل تحضني و بعدين تدخل الحمام تاخد دش و تخرج بالروب و بزازها نصها بيانة و طيزها من وراء متجسمة و فخادها متعرية و استني تدخل أوضتها و تقفل و انزل علي خرم الباب اتفرج علي جسمها ابن الزاني و لحمها الجيلي ابن العرص اوووووف وبتدهن جسمها بكريم وبتلبس القميص الواسع علي اللحم و ادخل انا الحمام اشم في الكلوت و السنتيان بتاعها لحد ما اجيب لبني عليهم و ارجعهم تاني الغسالة و اخرج ده روتين يومي ده من ناحية امي لكن انا عندي أختين اكبر من الكبيرة خالص( هاله ) و دي نسخة مصغرة من امي بزازها بس متوسطة و طيزها كمان و اخر سنة لها في هندسة عندها 24 سنه و اختي الاصغر منها ( خلود ) 20 سنة 162 سنتي بس بزازها صغيرة لكن عليها فردتين طيز خخخخخخخ بنت متناكة هتصدقوني لو قولتلكم أن طيزها احلي من طيز امي في شكل البناطيل الجينز لكن طيز امي في العادي لو هي ملط خخخخخخخ مفيش مقارنة ....


خلينا نبداء قصتنا ونتعرف علي أحداث و شخصيات و تفاصيل اكتر ....


صحيت كالعادة الصبح الساعة 7:30 انا بنام في اوضة لوحدي و اخواتي في اوضة و امي و ابويا اوضة صحيت علي خناقة بين هالة و خلود و امي في النص بينهم بتحاول تسكتهم اول ما فتحت الآوضة هم كانوا واقفين قصاد باب اوضتهم اول ما شافوني امي لاقيتها مسكت سنتيان لونه احمر بايديها و خبيته وراء ضهرها ..

امي : صباح الخير يا حبيبي
كريم : صباح الفل يا حبيبتي
امي : مقولتيش ليه اصحيك
كريم : لا ما أنا عندي بقرتين بيصحوني كل يوم الصبح مفيش داعي يا حبيبتي
هالة : ما تحترم نفسك انت كمان يا جاموس
خلود : يا عم و انا هقابل أن اخويا حبيبي و روحي يقولي بقره عادي
كريم : اااااه تعرفي يا ماما انا ممكن اطول النهاردة في الجامعة ممكن ارجع 12 أو 1 بالليل
ماما : براحتك يا حبيبي .. بس انت إجازة النهارده صح من شغلك
كريم : انا إجازة الاسبوع ده كله
خلود : كده يا كيمو بتغير اتفاقك معايا
كريم : يا حبيبتي مش بغير اتفاقي ولا حاجة بس انا مش بحب صاحبتك و امها دي دمهم تقيل
ماما : اه ده موضوع الفرح
كريم : ما تروحي معها
ماما : مش عارفة ابوك النهاردة عايزين اجي معه نزور مرات صاحبه عشان لسه ولادة
كريم : متقوليش الرجل اللي اسمه عاشور ده
ماما : هو
كريم : ماشي ماشي .. باصي يا خوخا انا هرجع الساعة 2 الضهر هرجع انام ساعتين هقوم البس و اجهز و انزل يعني 5 هبقي في العربية مستناكي 5 و 10 دقايق همشي ماشي
خلود : و**** يا كيمو انا مليش غيرك في البيت ده
( نطيت عليا و حضنتني و باستني من خدي )
هالة : خليكي انت في المحن ده .. بس قصاد اخوكي و امك اهو لو لبستي حاجة من حاجتي تاني مش هيحصل طيب
كريم : اهدي طيب يا لولي
هالة : اوعا يلا يا ملزق انت كمان و انت واقف لنا ملط كده
كريم : خليك متغاظة انتي ( لفيت البت خلود بقيت واقفة بضهرها في وشي و حطيت ايدي علي بطنها و حضنتها وهنا كانت الجنون انا لابس البوكسر و لسه صاحي و زبي مرتخي يعني لو طيز ملبن زي طيز اللبوة اختي خلود زبي اتحشر فيها زبي نط وقف في ثانية اول ما لحم طيزها لمس زبي و اتزنق فيه و أيدي نزلت عند سوتها وهي بنت الوسخة لابسه زي فستان صيفي زي تيشيرت كبير اوي و نزل لحد فوق ركبتها بشوية نص فخادها عريانه ونص كم و كتفها مكشوفة شوية و هي لبسه علي اللحم كمان اوووووف ) شوفتي انا و خوخا حبيبتي براحتنا خليكي متغاظة انتي بقا
هالة : اه ما أنا بنت البطة السوداء
امي : لا يا حبيبة امك انت بنت البطه البيضاء تعالي يا روحي ( خدتها في حضنها )
هالة : ابقا انزل اشتري لها بقا بدل ما تسرق مني ماشي يا بتاع خوخا ( لقيت البت خوخا اتنرفزت و راحت تهجم عليها و اتحركت قدام )
خلود : بت انتي متقوليش تسرق هو انا حرامية ( في اللحظة اللي هي اتحركت فيها لقدام زبي كان مزنوق فيها و هو بالجانب أما اتحركت لقيت زبي نزل اتفرد بقا واقف زي عمود الخرسانة بكل هيجان علي منظر طيزها أيدي اللي كانت علي بطنها رجعتها تاني لكن المره دي زبي واقف بالطول و مرة واحدة طررررخ حصل التصادم المنتظر زبي ربع او اكتر دخل بين فلقة طيزها و بقيت لازق في خرم طيزها طبعا من فوق الهدوم اول ما لمسنا بعض كده انا و هي اتكهربنا )
كريم : لا يا خوخا متتهوريش
خلود : سيبني يا كيمو عليها ( والبت بقا مش تهدي عشان زبي ابن المتناكة يهدي لا فضلت شغلة فرك و حرك أكني عايزها تروح تضربها و انا اللي ماسكها يعني و زبي عمال شغال بقا يخرج و انا امسكها وترجع عليه تاني يدخل لحد جوه ويلمس خرم طيزها وفضلنا كده حوالي دقيقتين لحد انا كنت هتجنن مش قادر انا بدقر في طيز اختي خلود الملبن اوووووووف كسم الاحساس و أيدي اللي مسكها من بطنها بقيت بقفش في بطنها من كتر المتعة اللي انا بقيت فيها )
امي : خلصتوا يلا بطلوا هبل عشان كلنا هنتاخر و انا هلبس و نازلة الشغل
هالة : وانا كمان عندي محاضرات
خلود : بس يبقي هقعد انا و كيمو حبيبي و نعمل فطار و نفطر و ننزل سواء مع السلامة يا بومة
هالة : بس يا حيوانة يا جزمة
خلود : شوفت يا كيمو يا روحي بتقولي ايه ( وهي بتقول كده انا كنت سرحان في عالم تاني بشعور زبي و هو جوا طيز خلود مرة واحدة لقيت اللبوة قفلت فردتين طيزها علي زبي و قرصت عصرت زبي فوقت في ثانية )
كريم : سيبها يا روحي متغاظة منك معلش
امي : اوعوا اللي يقف معاكم دقيقة كمان هيتجنن يلا و انت يا بنتي روحي البسي و انت يلا سيب اختك و روح ادخل الحمام يلا
خلود : انت متغاظة انتي كمان ولا ايه يا ماما
امي : يلا يا كلبة يا زبالة روووحي يا بت اعملي فطار لاخوكي ( انا كنت لسه هتحرك لاقيت بنت الصايعة خلود مسكتني من أيدي اللي هو استني )
خلود : حاضر روحي انتي بس عشان هتتاخري كده ..

لقيت امي دخلت الآوضة و قفلت الباب و هالة كمان اول ما الابواب اتقفلت لقيت خلود اتحركت لقدام ولفيت بصت لي و عينها نزلت علي زبي لقيتها بتقولي

خلود : هو ينفع و انت بتفول عربيتك تمشي و الخرطوم جوه
كريم : ايه
خلود : ولا حاجة بس انا ستر و غطاء عليك امك لو شافتك بالمنظر ده كانت هتبهدلك
كريم : ليه بقا
خلود : ولا متستهبلش ماشي
كريم : اوعي طيب .. انا داخل اغسل وشي و سناني
خلود : ماشي هدي اعصابك كده ماشي
كريم : انا اعصابي هادية كده كده يلا حضري الحاجة عشان اخرج اعملك البيض و الفول
خلود : لا ما أنا مش هقف معاك في المطبخ بالشكل ده كده اخاف يا عم انا هحضرلك الحاجة و اسيبك تعيش بقا
كريم : لو لقيتك واقفة في المطبخ معايا هنفخك
خلود : لا ما أنا لازم ادوق
كريم : ما أنا خدت بالي يلا سيبني بقا ادخل الحمام ..



دخلت الحمام وانا زبي علي آخره حرفيا وبفكر غسلت وشي و سناني و ظبط نفسي و عملت حمام و خرجت يعني بعد 25 دقيقة مثلا لاقيت الابواب بتاعت الاوض مفتوحة و مفيش حد فيها روحت خرجت بره ناحية المطبخ ملقتيش خلود في المطبخ بصيت ع البلكونة لاقيت اللبوة واقفة بتنشر الكلوتات و السنتيانات و بتواطي تجيب من قفص الغسيل وكل ما توطي الفستان يترفع و اخر طيزها بتبان وانا اول ما شوفت المنظر ده خخخخخخخ اتجنتت محستيش غير بنفسي و انا بنزل البوكسر و بطلع زبي وفضلت اضرب علي منظر طيزها وانا زبي على آخره مش قادر حسيت انها خدت بالها مني روحت دخلت زبي جوه البوكسر بس الاعمي كان يشوف أن زبي واقف علي آخره مش قادر روحت اتكلمت معها بقا

كريم : انا هدخل المطبخ حضرتي الحاجات
خلود : لا اخلص الغسيل و هدخل احضرهم لك
كريم : قصادك قد ايه
خلود : عشر دقائق
كريم : اجي اساعدك طيب
خلود : يا ريت ده لو في ددمم
كريم : تصدقي انا رجل مهزاء
خلود : خلاص بقا بهزار معاك ضهري اتقطم من كتر ما بواطي اتهد حيلي
كريم : ماشي .. تحبي ادعكه
خلود : لا انت متجيش جنبي تاني بعد اللي شوفته الصبح
كريم : براحتك أنا كنت هريحيك
خلود : يا شيخ رايح نفسك الاول بدل اشيائك اللي واقفة علينا دي
كريم : طيب اسكتي بقا وكملي نشر ...


فتحت درفة الحديد اللي جنبها عشان اعرف انشر جنبها ولازم اعدي من وراها عشان اجيب الهدوم و انشرها خدت كلوت منقط احمر و لونه ابيض و ضحكت

خلود : متضحكش
كريم : اصلي الأحجام دي مش عندنا هههههه ( الكلوت كان صغير )
خلود : انت ايش فهمك انت في الحاجات دي
كريم : اكيد بتاع هالة هي اقرب واحدة لمقاس ده
خلود : ده بتاعي ( انا هنا انصدمت طيز خلود اكبر من الكلوت ده مرتين تلاته كمان ازاي بقا
كريم : بتهزاري
خلود : هات يا رخم
كريم : أصلها كبيرة
خلود : أخرس بقا يا سافل
كريم : ماشي انا هنشر وانا ساكت
خلود : يبقي احسن ...


خدت اول حاجة شورت من بتوعها و روحت نشرته وانا معدي من وراها و زبي كان واقف حك فيها و هي مفيش اي رياكشن كررتها مره و التانية و التلاته لحد ما خدت بالي انها وصلت لـ اول حبل و بتقف علي طرطيف صوابعه علشان تتطوله فـ اول ما بتقف كده ربع طيزها من تحت بتبان و المنظر ده جنن كسم دماغي و قولت خلاص لازم انيك اللبوة اختي عشان كده مش هينفع انا لو نزلت كده من البيت اول واحدة هقابلها في الشارع همسكها و انزل فيها نيك المهم فضلت بصاص لـ طيز خلود و انا ببلع ريقي و عيوني هتطلع من مكانها علي طيزها و زبي بقا عبارة عن حتة حديدة لاغيت أما فوقت علي واحدة بتصوت لاقيت خلود ماسكة الحبل لانه اتفك من المنشر و هيقع في الشارع ...

خلود : الحق يا كريم الحبل هيقع تعال امسكه بسرعة
كريم : ( في لحظة كنت واقف وراها مسكت منها الحبل و زنقتها في سور البلكونة علي أساس أن بلحق الحبل وزبي من تحت كان عامل الواجب بزيادة كمان زبي كان واقف لفوق في اتجاه بطني اول ما زانقتها زبي بالوضع بتاعه عايز اقولكم أن زبي عمل غطس بطول فلقة طيزها اوووووووووف كسم الدافئ خخخخخخخ طيزها مش طبيعية ) خلاص انا مسكته اهو بقا سيبي انتي
خلود : اااااي أيدي أيدي ( الحبل لف علي أيدها )
كريم : انا اسف اسف ( مسكت الحبل و ربطه في الشبك في ثانية بعد ما فكيته من ايديها عشان اطمئن عليها ) انت كويسه
خلود : اه بس بتحرقني اوي
كريم : معلش هجبلك كريم مرطب دلوقتي
خلود : عندي واحد في اوضتي خليك انا هجيب
كريم : لا خليكي يا حبيبتي انا هجبلك واحد احسن استني هنا ( طلعت جريت في ثانية جابت المرهم و رجعت خليتها تقاعد الكرسي و انا نزلت علي ركبي و دهنت ايديها وانا بدعك قلبي كان قلبي هيقف و زبي كان هينط من مكانه من اللي انا شوفته ضربت عيني بين فخادها خخخخخ شوفت كسها و كان شكله جامد نييييك و طالع رائحة منه اوووووووف وصلتني للتوب هيجاني لدرجة أن زبي خرج من البوكسر من الجنب مستحملش الحبسة و هي فضلت مبحلقة في زبي و حجمه و رأسه المنفوخة وانا مبحلق في كسها اللي شفراته لونها بني زي الشاي باللبن و محمر من جوه و عليه شعر خفيف و زنبورها اللي في حجم زب *** مولود خخخخخخخ جننتني بنت المتناكة بصيت عليها عشان اسالها بقيت كويسه ولا لا لقيت عينها مركزة بين رجلي و بصيت عليها بتبص علي ايه لقيت زبي ربعه طالع من البوكسر من توتري دخلته بسرعة وهي انحرجت ) ها بقيتي احسن ولا لسه في حرقان زي الاول
خلود : لا يا حبيبي تسلملي الحرقان خاف شوية
كريم : معلش يا روحي مخدتش بالي حقك عليا
خلود : لالا عادي يا حبيبي كفاية انك كنت خايف عليا
كريم : خايف عليكي .. ده انا كنت هتجنن عليكي
خلود : بتحبني يا كريم
كريم : اكيد يا حبيبتي بموت فيكي وانت عارفة انك اقرب واحدة مني في البيت هنا و في حياتي في العموم
خلود : يا روحي تعالي ( فتحت درعتها لي روحت وقفت علي ركبتي و دخلت في حضنها وعشان هي قاعدة علي كرسي و انا علي ركبي في هي اكيد تبقي اطول شوية وضع الحضن كان كالاتي راسي علي بزازها اللي عبارة عن برتقانة متوسطة نمت علي فرضت بزها الشمال و شفايفي كانت لمسه لحم بزازها زبي خابط فوق سمانة رجلها كان خرمها لحد ما شفايفي خدت وضعية البوس و بوسة بزها لاقيتها اتنفضت وبعدتني عنها وانا حسيت اني اتسرعت روحت بعدت عنها و قومت و هي قامت )
كريم : يلا بقا انا هدخل اعمل الفطار
خلود : خد تعالي
كريم : ايه
خلود : نعمل الحبل و تربطه الاول كويس بس و روح أنا هكمل نشر الكام حته دول
كريم : ماشي ( انا جوايا زبي بيقولي يا بن المره دخله فيها و يحصل اللي يحصل بس انا عايز انيك الطيز دي و اجيب لبني فيها خخخخخخخ )
خلود : هتعملها ازاي بقا
كريم : ازاي ايه هي كيميائية سهلة متقلقيش
خلود : يا حبيبي واحد يمسك الحبل عشان لو فلت و التاني يربط
كريم : وطبعا انا اللي هربط و انتي اللي هتمسكي الحبل صح كده
خلود : بالظبط كده ( ثواني افهمكوا هي قصدها ايه اللي هيرابط الحبل واقف وراء و اللي ماسك الحبل واقف قدام ع الشبك و طالما هي قالت كده يبقي كسم الحبل و كسم كل ده هي متكيفة من زبي وعايزه اني ادقرها تاني بس ده اللي في دماغها لكن اللي في دماغي هنعرفه دلوقتي )


لقيت خلود وقفت تاني علي طرطيف صوابعها عشان تفك الرابطة اللي عملتها كده عشان تركب الحبل في الخانة بتاعته هي بتعمل كده ونص طيزها حرفيا بانت خخخخخخخ وكسها ابن المتناكة المبطرخ لاقيته واضح قصاد المهم جسمي كان مولع روحت لقيت أيدي تلقائياً نزلت طلعت زبي من البوكسر و سقط البوكسر شوية ودخلت وقفت وراها و قربت منها لحد ما بقا فاضل بيني و بينها حوالي 2 سنتي وانا وشي و جسمي مولعين و بجيب عرق من كل حته من التوتر لحد ما صوتها قطعني ..


خلود : يخربيت ام الحبل ده .. انت يا عم ما تفك الحبل ده مش انت اللي ربطته


من غير ما افكر ثانية زبي كانت واقف و مشدود علي آخره لفوق و هي نص طيزها مكشوفة اول ما لمستها جسمي حرفيا اترعش رعشة سريعة أكني اتكهربت و زبي مدخلش بين فلقة طيزها لاااا ده نام بالطول الفلقة و بقا نص زبي اللي فوق دخل تحت الفستان بتاعها و النص التاني بره عند جزء طيزها اللي كان باين وهي مفيش ولا حرف ولا نفس طلع منها بس مفيش دقيقة وانا زبي بـ لحمه و شحمه لازق في طيزها لاقيتها نزلت من علي طرطيف صوابعها زبي بدل ما كان لازق في طيزها اول ما نزلت زبي غرق في فلقة طيزها بالطول طرف زبي كانت عند بداية طيزها من فوق عند ضهرها وباقي زبي كان جوه طيزها و فوق كل ده اما هي نزلت وقفة علي رجلها زبي عشان بره عري الفستان كله من علي طيزها كلها وانا بصيت علي طيزها لقيت طيزها كلها مكشوفة و باينه قصادي خخخخخخخ كسم طيزها كسم دي طيز بنت متناكة خخخخخخخ لحد ما سمعت صوتها ..

خلود : كريم هو انت قلعت البوكسر
كريم : ايه ده !! تصدقي سقط من غير ما اخد بالي
خلود : هو ده البوكسر اللي كنت بتقول لامك امبارح أنه واسع عليك
كريم : اه معلش ... استني انزل اجيبه البسه
خلود : لا خليك بقا بعد ما نخلص ( اكنها اديتني الضوء الأخضر و مسموح لي اعمل اي حاجة بس عشان تكونه معايا في الصورة موضوع المحارم موضوع معقد جدا يعني شهوتك الزيادة في الموضوع و كل اللي بيدور في دماغك و أفكارك شئ و ساعة الجد و التنفيذ شئ تاني بتبقي في شوية تردد و خوف من النتيجة حتي لو خلود في اللحظة دي قالتلي كريم نيكني في كسي و طيزي انا كنت هبقي متردد عشان الموضوع كان اول مره فاهمني )
كريم : خليكي ماسكة الحبل من عندك كويس متتحركيش .. يا بنتي لو تعرفي تشبي اكتر و تمسكي الحبل من هنا يبقي احسن
خلود : حاضر ..


شبت و وقفت علي طرطيف صوابعها علي الاخير وانا مركز علي طيزها لاقيت رجلها بعدت عن بعض شوية و فلقة طيزها بقيت جاهزة لاستقبال زبي وده شجعني اووووي روحت تفت في أيدي الشمال و نزلت دعكت زبي و سنترته قصاد فلقة طيزها لاقيت سخونة طلعه من طيزها روحت غمضت عيني الاتنين و مرة واحدة بدون تردد حشرت زبي في جزء من الثانية طيزها لحد ما وصل لحد خرم طيزها بس مدخلش اكيد عشان خرم طيزها ضيق سمعتها في لحظتها

خلود : اممممممم احححح
كريم : انا كويسة ولا اكمل لوحدي
خلود : انا كويسة كمل كمل

قلبي اتجراء اكتر و بقيت بنيك في لحم طيزها و بقيت بحرك وسطي لقدام و وراء و خدت وضعية النيك بقيت اخرج و ادخل بس علي خفيف و هي في عالم تاني اساسا روحت نمت علي ضهرها ببطني و جسمها لازق في سوار البلكونة و زانقت زبي في خرم طيزها علي آخره و هي صوت أنفاسها بتزيد و اهات مكتومة بتطلع لحد ما حسيت أن زبي من الفرك و العرق حسيت أن طرفه ابتداء يدخل في خرم طيزها روحت أنا ربط الحبل في ثواني و أيدي اليمين مسكت وسطها والشمال بدون تردد روحت قفشت بزازها الصغيرة بس كان حلوووه اوي رغم أنها صغيرة بس خطيرة متوقعتش أن بزازها كده و حلمتها حجمها متوسط لكن بنت متناكة بارزة و واقفة زي السهم بس الهيجان بيجيب غشامة من كتر الهيجان انا خلصت الحبل و هي في عالم تاني مخدتش بالها روحت نشفت عليها و قرارت ادخل زبي اول ما زبي نشف علي طيزها و ابتداء يدخل بالعافية...

خلود : ااااااي لالالا كريم كررررريم اااااه
كريم : انا اسف انا اسف ( رجعت وشالت زبي من بين طيزها و يدوبك انا خرجته لقيتها من غير ما تبص في عيني غطت طيزها ولمت نفسها و جريت علي أوضتها و رزعت الباب و قفلت بـ المفتاح ) ...



انا بقا مبقتش عارف ادخل اكلمها و الموضوع هيكبر طيب اسيبها تهدي شوية طيب ادخل اهجم عليها و انزل فيها نيك في افكار كتير بقيت تدور في راسي بس استقرت أن أدخل اعمل فطار ملوكي و ادخل لها به و اروق عليها .. دخلت فعلا عملت فطار و عملت له البيض الـ اوملت اللي بتحبه و المربي و جبنة و فول بالسمنة و حطيته في صنية شكلها حلو من بتوع السرير و خدتها و دخلت خبط عليها وهي مفيش رد خبط كذا مره وهي مفيش رد بردوه


كريم : خلود انت كويسة طيب
خلود : اه انا كويسة
كريم :طيب ممكن تفتحي عشان اطمئن عليكي
خلود : شوية بس ممكن تسيبني لوحدي دلوقتي
كريم : هو انا من امتا بـ سيبك متضايقة و زعلانه و بمشي مش همشي افتحي بقا
خلود : يووووه بقا ( لاقيت الباب اتفتح بس هي وشها كان عرقان و هدومها )
كريم : انت كنتي بتجري في الآوضة ولا ايه
خلود : لا كنت بروق الآوضة
كريم : عملت لك شوية فطار انما ايه هتاكل صوابعك وراهم
خلود : لا انا مش جعانة و غير كده انا محاضراتي في الجامعة اتلغت هفطر علي الضهر كده افطر انت عشان انت نازل
كريم : طيب ما انتي لو مش هتاكلي معايا انا هنزل من غير اكل خلي بالك
خلود : ليه يا عم
كريم : ايوه عشان انتي مقموصة
خلود : هو انت شايف أن المفروض متقمصش
كريم : لا حقك اكيد ... بس انا دخلت لك عشان اعتذار و اصالحك
خلود : ايوه يا كريم انا عايزه شوية وقت بعد اذنك عشان استوعب اللي حصل بعد اذنك و متضغطش عليا ممكن انا هفك لوحدي
كريم : مع اني مش بحب اسيبك وانتي متضايقة لوحدك بس حاضر اللي يريحك يا خوخا ( نزلت بوستها من خدها و رأسها و سابت لها الاكل و خرجت )


خرجت وانا بالي خلود بتفكر في ايه او عايزه ايه ممكن اكون زودتها أو هي حسيت بالذنب بس كانت مستمتعة في الاول و أما لاقيت أن الموضوع هيتطور و يدخل في النيك خافت و هتحط لي حدود بعد كده و اديني هشوف اليوم لسه في أوله دخلت الحمام و خدت دش عشان افوق خلصت و لفيت الفوته حوالين وسطي وخرجت دخلت الآوضة لبست هدومي و ظبط حالي وخرجت من الإوضة خدت مفتاح العربية و دخلت على خلود لقيتها بتتكلم في التليفون شاورت لها اني نازل ..

خلود : خلي بالك من نفسك ماشي .. و متنساش الفرح

شاورت لها أنها تمام و بعت لها بوسة في الهواء و ردتها لي و خرجت روحت علي باب الشقة و لبست الجزمة لاقيت موبايلي بيرن لاقيته يوسف


يوسف : ايه يا صاحبي انت فين
كريم : اهو انا بلبس الجزمة و نازل اهو
يوسف : طيب انا هتاخر انا
كريم : ليه
يوسف : هبقي اقولك أما اشوفك
كريم : يبقي هتنيك
يوسف : علي الصبح كده
كريم : اه عادي
يوسف : لا يا عم انت عارف اني بحب النيك بالليل
كريم : ماشي يا عم العنتيل .. انا هروح اجيب ملخص المحاضرات من الجامعه و هروح تاني علي البيت عشان اوصل اختي فرح اخت واحدة صاحبتها
يوسف : فرح البت غادة صح
كريم : اه عرفت منين
يوسف : البت هدي اختي و امي هيروحوا بردوه و انا بتبضان من الافراح يسطا و بتبضان من البت غادة و عائلتها كلها انت عارف
كريم : ما تدخل في الموضوع يا معرص أنجز بلاش مقدمات
يوسف : يسطا اخوك عنده خروجة مع ياسمين وانت فاهم و هنروح سينما و نقاعد في اخر صف و هنزل فيها نيك
كريم : اااااه مش قولتلك معرص
يوسف : يسطا عادي .. امي بتحبك وانت عارف كده و البت هدي زي خلود اختك و هيبقوا مطمئنين وهم معاك وانا هبقي مطمئن انا كمان
كريم : ماشي سهلة يا عم 1-0 كده
يوسف : يا عم خلصانه .. بقولك ايه
كريم : قول
يوسف : ابقا كلم ضحي عشان امبارح سالت عليك كتير اوي
كريم : فكك منها
يوسف : اخويا اللي مكبرها علي النسوان
كريم : يا عم ولا اي تكبير .. بقولك شوف انت هتعمل ايه دلوقتي عشان انزل سلام
يوسف : ماشي يا اخويا سلام ..


نزلت مسحت العربية الاول انا معايا عربية جيب اللي هي مفتوح زي اللي طلعت في فيلم مافيا بس مقفولة مش مكشوفة المهم وانا واقف بمسح العربية لقيت عربية جاية تضرب كلاكس لقيت عربية أبوه هشام صاحبي عم طارق 50 سنة مهندس معماري و جنبه طنط نڤين45 و هشام راكب وراء اول ما وصل قصاد عربيتي لقيت العربية بتطلع دخان من الكابوت ..


كريم : عم طارق العربية بتطلع دخان من الكابوت افتحه كده
طارق : ايوه صح كده عمال اقولهم العربية فيها حاجة طبيعية يقولولي لا ( فتح لي الكابوت )
كريم : طيب ما تركن في الضلة هنا يا عم طارق
نڤين : يعني كده هنتاخر ع الشغل
طارق : نڤين اتمني مسمعش صوتك ده خالص لحد ما نشوف القصة في ايه
هشام : هو انتم هتتخانقوا في البيت و الشارع
نڤين : قول لـ ابوك متقوليش انا
طارق : ما هو اللي حصل في العربية ده حصل من نبرك و ذنك ع الصبح
نڤين : انا مش هتاخر علي شغلي و افضل واقفة معاكوا في الشارع كده
هشام : ماما ممكن تهدي نشوف العربية الاول مالها
طارق : غوووري اركبي اي حاجة و روحي شغلك
كريم : يا عم طارق اهدي احنا في الشارع
طارق : بس انت يا كريم دي مره بومة
هشام : بابا ممكن تهدي عشان نشوف العربية .. ماما ممكن تركبي في عربية كريم عقبال ما نشوف العربية 5 دقايق
نڤين : أما نشوف اخرتها
كريم : تعالي يا طنط معايا ( سيبتهم و خدتها لحد عربيتي و فتحت لها الباب و مسكت ايديها و هي بتركب علشان العربية عالية ومن هنا ابتديت شرارة بيني و بينها هي ست شغالة HR manager في شركة محترمة مهتمة بـ نفسها بـ درجة عليا جدا شعرها بني ودائما عامله كحكة ولبسها معظمه فورمال عيونها لونها بني فاتح و شفايفها منفوخة و كبيرة شوية و عندها حسنتين مخلين شكلها اوووووووف يهيج نييييك واحدة فوق شفتها من ناحية الشمال و التانية الناحية الشمال بس فوق عند خدها قريبة من مناخيرها و حطه بريسنيج في مناخيرها وهي رفيعة يعني 60 كيلو وجسمها متقسم تقسيمة صح مفيش كرش خالص أو في بس علي خفيف ووسطها واخد كرڤ جامد نيك من بداية طيزها من الوسط و نازل علي طيزها مخليها زاهدة شكل القلب و تقسيمة طيزها فردتين طيز بنت متناكة كل فردة ع شكل الكورة وجيلي بنت متناكة بتتهز من اقل حركة و جوزين بزاز متوسطين بس مشدودين و كورتين بردوه اليوم ده بقا كانت لابسه بنطلون قماش لونه كحلي و بادي ابيض و فوق جاكت بدله خفيف مشمره لحد نص درعها و حطه برفان اوووووووف رائحتها تهيج اللي معندوهوش زب فـ ما بالك انا اللي واقف معها و جنبها و فصصتها لكم زب كان واقف عليها وانا واقف جنبها )
نڤين : رجل غبي و حمار و متخلف .. كسم أسلوبه اللي زي الخرا
كريم : اهدي يا طنط
نڤين : كريم توصلني لـ شغلي
كريم : اكيد طبعا
نڤين : طبعا ايه انت كمان .. انت مش عندك جامعة
كريم : تولع الجامعة
نڤين : لا تولع انت مجنون روح جامعتك
كريم : يا ستي بقا ملكيش دعوة
طارق : عمر معاك مياه خضره
كريم : اه يا عم طارق ثواني ( انا بحط چركن المياه تحت الكرسي اللي نڤين قاعده عليه ) معلش ممكن توسعي رجلك كده
نڤين : انزلك طيب
كريم : لا يا حبيبتي خليكي زي ما انتي بس ابعدي رجلك كده شوية معلش
نڤين : ماشي حاضر
كريم : معلش حقك عليا
نڤين : لا يا حبيبي ولايهمك
كريم : ( روحت نزلت وانا واقف بره العربية هي فشخت رجلها حرفيا رجل كان ناحية باب العربية و رجل التانية ناحية الفتيس و انا بواطي وبقا وشي قصاد طرف الكرسي اللي هي قاعدة عليه في رائحة خلتني اتمسمرت مكاني وأيدي سندت علي طرف الكرسي و أيدي التانية دخلت تحت الكرسي عشان اجيب الچيركن واللي حصل كالاتي رائحة كسها قوية اوووووي و جميلة اوووي ممزوجة برائحة برفان وعيني ضربت مكان كسها خخخخخخخ لقيت البنطلون متجسم علي كسها و شق شفرات كسها بيان اووووي وانا أيدي اللي سنده علي طرف الكرسي بيني و بين كسها حوالي 2 أو 3 سنتي يعني لو فردت صوبعي هيخرم كسها وحساس بصهد طالع من ناحية كسها و سخونة و أنا مش هكدب عليكم زبي وقف في ثانية عشان مكانش لسه هادي من موضوع خلود و نازل هيجان و انا قولتلكم ايه من شوية لو معرفتش انيك خلود اول واحدة هقابلها في الشارع هنيكها و كان من حظي ام هشام صاحبي اللبوة اللي توقف اجدع زب عنتيل في العالم كله المهم فضلت دقيقتين كده متمسمر مكاني لحد ما صوت نڤين و ايديه فوقتني شوية )
نڤين : كررررريم
كريم : في ايه
نڤين : الزفت عمال ينادي عليك
كريم : ثواني طيب ( رجعت و طلعت من العربية ) ايه يا عم طارق
طارق : لقيتها
كريم : اه عندي في العربية بدور عليها بس اديني 5 دقايق بس
طارق : ماشي انا خليت هشام يرجع البيت يدور عليها هو كمان
كريم : ماشي طيب انت هتعمل ايه دلوقتي
طارق: مش عارف هروح اقعد ع القهوة اللي هناك دي اشرب حجر
كريم : اللي يريحك
طارق : ماشي قول لـ ام هشام
كريم : تمام متشغليش بالك انت معايا هي
طارق : يلا انا رايح
كريم : ماشي ( بسسسسس الفرصة جات لي لحد عندي اهي مفيش الرجل و مفيش هشام انا و الست لوحدنا و في الشارع عندي و الدنيا هس هس في الشارع الساعة 8:30 الصبح روحت رجعت العربية انا نسيت اقولكم انا لابس ايه انا لابس بنطلون شروال واسع لونه اوف وايت و تيشيرت اسود و كاب اسود و كوتشي ابيض تمام و الشروال كل اما يبقي واسع و زبك يقف يبقي واضح اكتر و يبقي فضحك اكتر لو قاعدت بقا و الشروال يقفش عليك وانا بوجه كلامي هنا الفحول اللي ازبارهم طولها أزيد من 18 سنتي عارفين قصدي ايه المهم رجعت لها )
نڤين : هو الرجل ده رايح فين ؟؟
كريم : ( قولت اولعها بينهم ) رايح يشرب حجرين عقبال ما هشام يجيب المياه الخضراء من البيت
نڤين : ااااايه!!! يعني يرجع ابنه اللي رايح الجامعة و يعطله عشان العربية و يعطلني انا كمان و يعطل الكل و هو يشرب شيشة لا ده انا هنزله ( روحت وقفت قصاد الباب وهي نزلة وانا زبي واقف نار ع آخره وهي جاية تنزل رجلها الاتنين لفيتها وخلاص عايزه تنزل تروح لجوزها تتخانق معه روحت انا وقفت قصادها مسكتها من وسطها و كسها حرفيا من قدام لازق علي رأس زبي ) لا سابني يا كريم ده رجل بارد و عديم المسئولية
كريم : اللي انتي هتعمليه ده مش حل صدقني ده هيعقد الأمور اكتر
نڤين : صدقني تولع الدنيا انا عايزه أطلق منه مبقتش قادرة استحمل خلاص نفسيتي تعبت ( اصدقائي توضيح بس كل ده وزبي راشق في شفرات كسها من قدام وهي مفيش اي رياكشن منها لا بالعكس هي بتفرك و تتحرك وعايزها تبعدني عشان تنزل وزبي بيضغظ علي كسها و بيتحرك يمين و شمال )
كريم : ممكن عشان خاطري تهدي و انا و انتي هنتحرك دلوقتي انا هحلك الموضوع كله ممكن تهدي بقا و تتطلعي مكانك معلش
نڤين : طيب و هتحلها ازاي بقا
كريم : يا حبيبتي انا هتصرف ثقي فيا مش هتندمي ممكن ( اول ما قولتلها الكلمة دي لاقيت ملمح وشها كلها اتغيرت و هديت شوية و حسيت أن دماغها و عقلها راحوا حته تانية خالص )
نڤين : حاضر هثق فيك
كريم : شكرا ارجعي بقا مكانك ( روحت رفعتها من وسطها اللي كان مدلدل نصه جوها العربية و نصه بره و رجعتها جوه العربية تاني وقفلت الباب )



سابتها و بعدت عن العربية شوية كده و مسكت تليفوني و كلمت هشام

هشام : الو يا كيمو
كريم : اتش ابوك قالبها دراما و امك هتجنن منه و انا مفرملها بالعافية
هشام : طيب اعمل ايه يا كيمو و **** انا اتجننت منهم و اتخانقت من خناقتهم اليومية
كريم : ماشي يا اتش يا حبيبي انت قول لابوك بقا انك لاقيت المياه بس مش لاقي حاجة هتركبها وهتتاخر عليه خليه يقتنع أنه يسيب العربية عندي قصاد البيت و نشوفها أما نرجع و انا هاخد امك و اوصلها الشغل ماشي بس متعملش كده غير أما ارن عليك
هشام : حاضر
كريم : يلا روح انت و انا هتصرف متقلقش ماشي
هشام : شكرا يا اخويا مش عارف هقولك ايه
كريم : انت عبيط يلا يا خول انت .. روح انت الجامعة بس عشان احتمال اعدي علي صاحبة امي اخد منها شوية حاجات بعد ما اوصل امك الشغل روح بقا الجامعة و خد بس محاضرات من عزت ماشي
هشام : حبيبي ماشي حاضر مع السلامة


قفلت معها و ركبت العربية من غير ما اتكلم ولا حرف و دورت العربية لاقيت نڤين قطعت تفكيري و الصمت

نڤين : ها عملت ايه يا كريم يا حبيبي
كريم : متقلقيش بقا انا حليت القصة دي
نڤين : ازاي
كريم : تعالي نشوف احسن ما احكي
نڤين : ( لقيت الابتسامه اترسمت علي وشها وكتمة الضحكة ) يلا بينا
كريم : فرحتي دلوقتي
نڤين : اه شوية
كريم : انتي حلوة في كل حالاتك بس وانت مبتسمة شعور تاني و حاجة تانية خالص
نڤين : شكراً ع المجاملة يا كيمو
كريم : لا بكلمك جد دي مش مجاملة
نڤين : ما هي لو مش مجاملة يبقي معاكسة
كريم : طيب هو انتي كبيرة علي المعاكسة لو هنحسبها معاكسة
نڤين : لا انا لسه صغيرة دايما الناس بتفكرني اخت هشام ابني
كريم : ايوه عشان حلوة و جميلة و .... ( لاقيت عينها سرحت فيا وانا بتكلم و الابتسامة علي وشها مبسوطة من كلامي وكان نفسي ادفع نص عمري و اعرف هي سرحت في ايه في المرتين اللي سرحت فيهم معايا المهم واحنا بنتكلم قربنا علي القهوة اللي طارق قاعد عليها لقيته بيتكلم في التليفون ) معلش هرجع نكمل كلامنا بس اعملي نفسك بتتكلمي في التليفون عشان مش عايزه يكلمك تاني ولا بتتخانقوا
نڤين : و أما يقولي بتكلمي مين
كريم : هقولوا بتكلمي امي ماشي
نڤين : طيب تمام ..


نزلت من العربية و انا بفكر في فكرة ازاي انيك المره الفاجرة اللبوة دي و النهاردة مش بكره ولا بعده لا انا هيجان من الصبح و عايز انيك وهي نصيبي كده ومعها رجل ابن متناكة مش مقدارها و انا بفكر في كل ده لقيت طارق في وشي

طارق : ها اشتغلت
كريم : لاااا بس اسمعني بقا انت تركن العربية مكان عربيتي و سيب المفتاح من عبدالرازق البواب
طارق : طيب وانا هعمل ايه بقا
كريم : انا دلوقتي هوصل طنط علي شغلها في طريقي للجامعة و حضرتك روح الشغل بـ تاكسي أما تخلص هتلاقي العربية تحت شغلك ماشي
طارق : و دي هتحصل ازاي
كريم : عم طارق انا هتصرف اعمل زي ما قولتلك كده
طارق : ماشي هطلب عربية تجيلي دلوقتي
كريم : ماشي عايز حاجه انا ماشي
طارق : استني اروح اقول لـ نڤين حاجة
كريم : لا بلاش يا عم طارق والنبي
طارق : في ايه يا بني
كريم : انتم اعصابكم مشدودة دلوقتي
طارق : اه وبعدين يعني هتمنعني اكلم مراتي
كريم : قولها في التليفون بقا يا عم طارق انا متأخر أساساً و ورايا مليون حاجة
طارق : قولها إني مسافر بالليل طيب 5 ايام و خليها ترجع من الشغل تحضر الاكل و الشنطة و الباسبور بتاعي ماشي
كريم : حاضر تيجي بالسلامة .. يلا سلاموا عليكوا



انا الرجل مبقتيش طايقه أما شوفته بيعامل مراته كده
المهم رجعت العربية و ركبت اول ما ركبت

نڤين : هااا طمني عملت ايه
كريم : عيب عليكي أنا قولتلك هنحلها
نڤين : بجد انت جاااامد اووووي ( لقيتها اديتني بوسة من خدي و بزها كوعي خرمه و رجعت مكانها تاني )
كريم : هنعمل ايه بقا
نڤين : انت هروح شغلي و انت هتروح جامعتك
كريم : عادي نتأخر ربع ساعة ولا
نڤين : بص انا عندي مقابلة مهمة و معينه كمان ساعة بالظبط
كريم : طيب تمام في ماركت في بنزينة ادخل احط بنزين و نشتري قهوة ايه رايك
نڤين : اللي انت شايفه أنا مينفعش اروح الشغل وانا كده بردوه
كريم : وانتي مالك في ايه
نڤين : مخنووووقة اوووووي يا كريم .. نفسي امسك الرجل ده واضربه مليون جزمة علي دماغه
كريم : طيب كويس
نڤين : هههههههههه يخربيت عقلك هههههههه انت لذيذ اوووي و كنت فاهمك غلط بس اثبت لي انك جميل و ذكي و جرئ و بتحس بمشاعر اللي قصادك
كريم : وانتي
نڤين : وانا ايه بقا بس قولي بكل صراحة من غير مجاملات ممكن و مش عشان انا ام صاحبك
كريم : علي فكرة انا حابب نتعامل مع بعض أننا صحاب مش ام صاحبي و معرفش ايه عشان انت لسه شباب ولا ايه
نڤين : وانا هسمح لك تقولي نڤين عادي لو إثبات انك قد علاقة الصحاب دي هخليك تعرف اسم الدلع بتاعي
كريم : نوڤا صح كده
نڤين : هشاااام ابن العرص
كريم : ههههههههه انتي مشكلة لا مش هشام
نڤين : الهام اللي قالتلك صح
كريم : لا مقلتليش بس سمعتها و هي بتكلمك قبل كده و عرفت أنه نوڤا دي انتي
نڤين : لا وانت ذكي ..
كريم : معلش هنزل اجيب قهوة عقبال ما يحط بنزين
نڤين : ماشي .. ممكن تجيب لي قهوة معاك
كريم : ده اكيد .. امريكان من غير سكر صح
نفين : ( لقيتها فضلت سرحانة شوية اللي هو انت عرفت ازاي ) م.بسث. ( لسانها شبك في بعض )
كريم : كوكيز بطعم القهوة و الشكولاته صح
نڤين : لااااا بقا انت فظيع انت عرفت الحاجات دي ازاي
كريم : عيب عليكي
عامل البنزينه : افوال يا باشا
كريم : فوال يا كبير .. بس خليك بقا من العربية عقبال ما اجيب حاجة من الماركت
العامل : في عيوني ...
كريم : اجبلك حاجة يا حبيبتي تاني
نڤين : هو كنت هقولك تجيب لي حاجة
كريم : ماشي ايه هي
نڤين : هو انت مش عارف كل حاجة شوف بقا انا كنت هقولك ايه
كريم : ماشي هجيب اللي انتي عايزه بس متصدميش
نڤين : طيب و**** ما هتجيب اللي في دماغي صدقني
كريم : هنشوف استني 5 دقايق ...


نزلت الماركت و دخلت طلبت القهوة و خدت الكوكيز و جابت علبة سجائر سليم اللي هي بتاعت الستات بطعم التفاح زي ما هي بتحبها اه انا كنت عارف انها بتشرب لكن دي عرفتها من هشام مش من امي المهم خدت الحاجة و حسابة و خدت الحاجة و خرجت لكن علبة السجائر حطتها في جيبي عشان افجاها المهم وصلت عند العربية لاقيت العربية متحركة من مكانها و نڤين قاعدة مكان السواق روحت عشان احساب الرجل علي البنزين قالي

العامل : مدام حضرتك حاسبتني يا فندم
كريم : مدام !!! ( بصيت ورايا لاقيت نڤين مبتسمة و بتعملي باي ) شكراً يا معلم تعبتك معايا ( رجعت لها العربية اول ما لقيتني داخل عليها خخخخخخخ كسم طيزها عليها حتة طيز خخخخخخخ بنت متناكة قامت ونقلت الكرسي التاني و حرفيا نص طيزها اتكشفت و هي بتنقل شوفت لون الكلوت خخخخخخخ اصفر جامد اوووي و شوفت طرفه اتجننت و زبي فضل واقف علي اخره و المصيبة أنه هو رافع الشروال و واضح وهي المفروض تبص لوشي لاقيتها عينها راشقة في زبي و لمحت تفاحة آدم اللي في زورها وهي بتطلع و بتنزل يعني بتبلع رايقها من منظر زبي روحت لاقيتها فرضت نفسها عشان تفتح لي باب العربية عشان الحاجات اللي شايلها لاقيت ابراهيم و حسام حسن طالعين من بلوزتها 😂😂 احااااااا بزازها ربعها طلعت من البلوزة و انا زبي مبقاش قادر حساس بشدته و سخونته ومش قادر علي أخري يا جدعان و دي فتحت الباب و رجعت مكانها و انا دخلت عليها بقا

نڤين : ايه رايك فيا بعرف اسوق
كريم : بتعرفي !! انت بتعرفي تعملي كل حاجة .. خدي دي قهوتك
نڤين : شكرا يا حبيبي
كريم : بس الطقم ده حلوه ( لاقيتها حطيت القهوة ع الطبلوه وانا ركبت و قفلت الباب و حطيت كوبايتي جنب كوبايتها و لسه بدور هووووب لاقيت العربية اتخبطت من وراء و مره واحدة سمعت نڤين جنبي بتصوووت ...



نڤين : يالهوووووي اااااااه ( القهوة واقعت علي فخادها احااااا وانا اتفزعت حرفيا )
كريم : نڤين انتي كويسه يا نهار اسود ده انا هنزل اكسر كسمه
نڤين : اااااااالحقني يا كريم
كريم : إقلعي البنطلون طيب و انا هقفلك الازاز ( الناس كلها اللي كانت في المحطة اتجمعت حوالين العربية وانا كل ده لسه منزلتش من العربية عشان كنت لازم اساعد نڤين و اخليها تتوجع من الحرق اللي عندها بس مره واحدة لاقيت حد من جنبي في الشباك بيكلمني )

كارما : انا آسفة و**** حقكم عليا ( كارما دي تبقي صاحبة هالة اختي و دي بقا ملاك نازل من السماء مش عارف البت دي بسكوته بطعم الكراميل و مسكرة كده ووشها حلو اوووووي هي 23 سنة و شعرها اصفر فاتح و عينها لبني و شفايفها صغيرة و بمبه كده من غير ميكب بتبقي قمر جسمها فرنساوي اوووي وسطها منحوت و بزازها متوسطة و طيزها كبيرة و مدورة و جيلي وبشرتها بيضه لبن حرفيا المهم انا اتفاجاة أما شوفتها )
كريم : كارمااا !!!
كارما : و**** انا آسفة مكانش قاصدي
كريم : هو انتي اللي خبطتني
كارما : اه انا آسفة
نڤين : و انتي اتعميتي يعني
كريم : نڤين ممكن تهدي شوية
نڤين : انت بتبرق لي ليه إنشاء**** انت مش شايفني محروقة ولا مش فارق معاك
كريم : كارما معلش امشي انتي دلوقتي و انا هتبقي اكلمك يلا
نڤين : اااااااه فخادي موووولعة مش قادرة
كارما : معلش انا آسفة للمرة المليون و انشاء**** تبقي كويسة
كريم : شكرا يا كارما امشي بقا ( قفلت الازاز و العربية عندي كلها فامي و فتحت التكييف و دورت العربية واتحركت )
نڤين : كررررريم ابوس ايديك ساعدني
كريم : يا حبيبتي انا هساعدك حالا هروح اجيب مرهم من الصيدلية أو لو مش مستحملة خالص اوديكي المستشفي ... بس الاول إقلعي البنطلون ده عشان الهواء الساقع يهدي لك الحرق بعد اذنك
نڤين : مش هعرف ساعدني طيب
كريم : ثواني طيب اركن علي جنب
نڤين : مش قادرة يا كررررريم ( وقفت العربية علي جنب ونزلت لها من ناحيتها و فتحت الباب عشان انزل اساعدها تقلع البنطلون روحت لها و فتحت الباب و انا زبي كان ولع من فكرة أنها هتفضل قاعدة بالاندر قصادي روحت فتحت الباب العربية فتحت الباب بتاعها لاقيتها بتقولي..

نڤين : في عندك مفرش اوي اي حاجة احطها بعد ما اقلع البنطلون
كريم : لا طبعا ( حسيتها اتفاجاة من رد فعلي اللي هو طلع مفاجأة من بوقي لأن اندفعت أما عرفت انها عايزها تغطي طيزها و فخادها عشان انا مشوفش حاجة و اتبضنت منها بس حولت اصلح اللي عملته )
ما انتي لو عايزها تغطيها يبقي متقلعيش البنطلون
نڤين : كريم عايز الصراحة انا مكسوفة الصراحة اوي انا عمري ما قلعت هدومي قصاد حد غير جوزي و هشام بس
كريم : انا فاهم وانا مقدر ده بس انت موجوعة دلوقتي .. عندك حل تاني
نڤين : بسسس انت مش هتتغير بعد ما اقلع ( ولاقيت اللبوة بتبص علي زبي اللي تكة وهيخرج من الشروال وينط في كسها )
كريم : اتغير معاكي ازاي
نڤين : متاخدش في بالك .. هنعملها ازاي أنا مينفعش انزل اقلع في الشارع صح
كريم :اكيد يعني .. مش كفاية انك خايفة مني
نڤين : صدقني الموضوع مش كده و متفهماش غلط انت لو تعرف انا بحبك و بعزك قد ايه وبعد اللي انت عملته النهاردة كمان كبرت في نظري جامد بس .. ما أنا مش عارفة اجبهلك ازاي
كريم : جايبها زي ما انتي عايزها اخبطيها مره واحدة
نڤين : ماشي .. انا قصادي انك رجل و عندك مشاعر بتتحرك و انا ست و عندي نفس المشاعر والصراحة أنا خايفة انا أضعف أو انت تضعف نلاقي نفسنا في حته تانيه خالص فاهمني
كريم : سكة ايه و رجل ايه و ست ايه هي وصلت للضعف... ما انجزي يا ستي هتقلعي ولا اوديكي المستشفي 😂😂
نڤين : هههههههه يخربيت فقرك مش قادرة اضحك
كريم : اصلي اكيد انا فاهم و انتي فاهمة الكلام ده
نڤين : ده انت مصيبة .. طيب هقلع البنطلون ده ازاي بقا
كريم : اعدلي نفسك ناحيتي و خرجي رجلك الاتنين بره العربية
نڤين : وبعدين
كريم : وافتحي سوستة البنطلون بس
نڤين : وبعدين
كريم : لا مفيش بعدين اعدلي نفسك الاول بس .. بس براحة و علي مهلك
نڤين : حاضر هات ايديك طيب
كريم : علي مهلك وخلي بالك عشان الحرق ميوجعكيش علي الهادي و براحة
نڤين : حاضر ( لاقيتها حركت رجلها مره وصرررخت ) اوووووووووه امممممممممممم يالهوووووي اااااااه
كريم : اهدي اهدي انا اسف انا اسف اهدي معلش معلش حقك عليا انا اللي غبي معلش ( كنت مفزوع عليها حرفيا عشان الوجع كان ظاهر علي ملامح وشها روحت نزلت قربت من فخادها و فضلت أنفخ عشان تهدي شوية وفعلا دقيقتين من الوجع بعدين فضلت تهدي شوية شوية ) ها كده هاديتي شوية
نڤين : اه شوية
كريم : خليكي بقا زي ما انتي وانا هتعامل ماشي
نڤين : حاضر بس والنبي شوية شوية براحة
كريم : حاضر ( نزلت قالعتها جزمتها براحة اوي وانا حساس انا من اول ما لمستها أعصابه ارتخائة علي الاخير قلعتها الجزمة و رمتها في دوسة العربية )
نڤين : شكرا
كريم : انا مش عايز ولا شكر ولا اي حاجة انا عايز اشوف الابتسامة اللي كنت شايفها علي وشك من نص ساعة و اطمئن انك بقيتي كويسة ممكن
نڤين : حاضر .. بس انا هقلع البنطلون ازاي بردوه
كريم : انتي مش هتعملي حاجة خالص انا اللي هعمل كل حاجة ممكن
نڤين : ممكن ( صوتها كان مبحوح كده ) ...


حركت رجلها الاول بالتصوير البطئ لحد ما خرجت الاتنين بره العربية و هي كانت بتتحرك بوسطها و بتلف معايا روحت وانا كنت فاشخ رجلها عن بعض روحت وقفت قصادها ونزلت أيدي عند بطنها و رفعت البلوزه و عيني باصص في عينها و أيدي لمست بطنها و انا بفتح الزرار و اول ما لمستها غمضت عينها و قفلت شفايفها علي بعض و ضغطت عليهم و انا زبي كان قريب اوي من كسها لو 3 سنتي اتحركت راس زبي هترشق في كسها المهم فتحت الزرار و نزلت السوسته و صوابعي لمست لحمها هي اتكهربت ..

كريم : نامي علي ضهرك
نڤين : ايه
كريم : متخافيش هتبقي كويسة
نڤين : ( عيونها كانت مترددة بس في لحظات لاقيتها بتقولي ) حاضر ( لسه هترجع و تنام )
كريم : ثواني ثواني ( كان في أيد كده بين الكرسين بتنزل و اكن الكرسين كنبه حرفية بتوصلهم ببعض روحت قربت منها و حرفيا انا حضنتها و في لحظاتها زبي رشق في كسها وانا حسيت بطراوة كسها اوووي لأن زبي كان ناشف اوي و اكيد هي كمان حسيت بـ ناشفان زبي و مديت أيدي من وراها و نزلت الأيد و انا برجع شميت رائحة رقبتها هيجاتني اووووي روحت قرصت بـ زبي علي كسها لقدام شوية لاقيتها )
نڤين : امممممم اااااي
كريم : معلش انا اسف
نڤين : لا عادي يا روحي ( حرفيا انا كنت حساس أن نڤين روحها بتتساحب منها لان الكلام طالع منها بالعافية )
كريم : يلا ارجعي وراء نامي علي ضهرك شوية شوية ( لاقيتها مديت ايديها و مسكت أيدي عشان إسنادها وانا بايدي التانية حطيت ايدي وراء ضهرها و قربت منها اوي و زبي كان راكب فوق كسها و خرمه لولا البنطلون بتاعها ضايق كان زمان زبي جوه كسها لحد ما نيمتها علي ضهرها و رفعت نفسي من عليها شوية )
باصي بقا هترفعي وسطك شوية عشان اسحب البنطلون من تحتك ماشي
نڤين : هتعرف
كريم : انا عملت حاجة غلط لحد دلوقتي
نڤين : لا .. حاضر هرفعه ( هي رفعت وسطها وانا حطيت ايدي تحت طيزها خخخخخخخ كسم طرواة لحم طيزها احااااااااا لبن جيلي ملبن خخخخخخخ اول ما لمستها انا وهي اتكهربنا وهي رفعت وسطها روحت انا في ثانية اللي ثانية سحبت البنطلون من تحت طيزها اول ما سحبت البنطلون من وراء انسحب من قدام و ومنطقة كسها كلها بانت والاندر الاصفر بنت اللبوة كانت لابسه الاندر الصغير اللي هو البانتي و انا شايف شفرات كسها من بره خخخخخخ مخي هينفجر من كتر الهيجان )
كريم : هرفع رجلك شوية شوية لفوق عشان اسحب باقي البنطلون ( لاقيتها هزات لي رأسها من غير ما تفتح بوقها بصيت بره العربية قبل ما ارفع رجلها لاقيت الحته اللي أنا واقف فيها هوس هوس في ضهري صحراء و الطريق سريع محدش هياخد باله لو طلعت زبي و حشرته في كسها اول ما جاتلي الفكرة دي عملت فلاش باك وافتكرت وانا بدقر في طيز خلود اختي الصبح و زبي أما اتحشر في خرم طيزها لاقيتني نزلت من غير تفكير طلعت زبي من الشروال و قربت منها ورفعت رجلها شوية شوية اول رجلها اترفعت معايا سحبت باقي البنطلون من تحتها من عند فخادها تحس بقا كسها مغناطيس و شد زبي لاقيت زبي لازق في كسها بس ملزقش من بره خخخخخخ راس زبي نصها خدت الكلوت و خرمة كسها و كسها كان مولع و راس زبي لازقت من عسلها لأنها زي ما أنا كنت متوقع هي جابتهم كذا مره وكل ده انا مش سامع صوت لـ نڤين شايفها مغمضة عينها و عضه علي شفايفها و ايديها مسكه في الكرسي اكنها خايف تطير احساس طرف زبي وهو جوه كسها ابن متناكة هيجاني روحت بكل هيجان حركت وسطي لقدام خخخخخخ زبي ربعه دخل جوه كسها من فوق الكلوت )
نڤين : ااااااي امممممممممممم لالالالا يا كريم الحرق حرقني اووووي ( اول ما هي قالت الحرق حرقني عرفت أن اللبوة متكيفة روحت بكل غباء سحبت باقي البنطلون و نزلته لحد تحت عند سمانة رجلها وهي مخدتيش بالها في الاول لحد ما انا نزلت بايدي ورجعت زبي خرجته من كسها ولمست طرف الكلوت بايدي هي فتحت عينها في ثانية معرفش ليه ) خلصت
كريم : ( مش عارف ليه انا عملت كده خبيت زبي جوه الشروال في ثانية قبل ما تشوفه ) اه خلصنا شوفتي سهلة ازاي
نڤين : سهلة ايه انت متعرفش حاجة
كريم : ( مديت أيدي لها عشان اعدلها تقوم تقاعد ) يلا
نڤين : ( مسكت أيدي و انا حطيت ايدي وراء ضهرها و قربت منها عشان ارفعها وزبي لازق في كسها تاني بس المره دي من تحت الشروال ) انا حاسه ان جسمي مكسر
كريم : معلش هنروح الصيدلية هنجيب شوية حاجات و هتبقي كويسة متقلقيش ( قومتها لحد ما قاعدة و وشي بقا لازق في وشها و عيني في عينها و أنفاسنا بنبدلها مع بعض )
نڤين : يلا طيب قبل ما الشمس تسيحنا
كريم : عندك حق يلا ..


دخلتها و قفلت الباب و لفيت الناحية التانية عشان اركب و لسه بفتح الباب لقيت في عربية جايه تضرب كلاكسات كتير اوي اول ما عيني جات عليها قلبي وقف في ثانية و زبي اللي كان واقف نام في ثانية لأن دي عربية ابويا و امي معه و خالتي احااااااااا و نڤين ام صاحبي و صاحبة امي المقربة لابسه الاندر جوه العربية .....








دي كانت نهاية الجزء الاول منتظر كل أراكم عشان اقدر اكمل و ارجو التفاعل و ادعموني بـ رايكم رايكم مهم جدا بالنسبة ليا أما تدخل تتفرج من ما تقول حاجة انت كده حرفيا مش بتقدر مجهودي و تعابي الفترة اللي جاية هتبقي ضرب ناااااار انتظروني في جزء جديد
 
مواضيع مشابهة الأكثر مشاهدة عرض المزيد

المستخدمون الذين يشاهدون هذا الموضوع

عودة
أعلى أسفل