بتعملوا اي

نقاش بتعملوا اي

  • بادئ الموضوع بادئ الموضوع El_5dewy
  • تاريخ البدء تاريخ البدء

El_5dewy

الخديوي

طاقم الإدارة
مدير
السمعة: 79%
إنضم
نوف 30, 2024
المشاركات
3,610
حاسس بملل رهيب قولت انزل موضوع اتكلم معاكم
 
حاسس بملل رهيب قولت انزل موضوع اتكلم معاكم

موضوع مميز 🌹
 
 

مديحة دي بتفكرني بام كلثوم 😂
مملانين مع بعض يا صاحبي؟
 
هيا فين
 

هنا
بس مش عارفة ايه اللي ممكن نتكلم فيه هنا 😏
 
انتوا بتعملوا اي دلوقتي
 
انتوا بتعملوا اي دلوقتي

بص على نتفليكس
ومش لاقية حاجه تشدني
وأنت؟
 
لا شكلي هسيبكم وانام
 
لا شكلي هسيبكم وانام

يا ريت
نايم من بكرة
بس مش عايز تنام؟ 😏
 
لا شكلي هسيبكم وانام

سيبك تنامي وخلاص.. ما انتِ عارفة انام قبل الفجر اصلا 😅
 
كلامك مش مفهوم

يعني مش عايزه تنام
بس مش عارفة اعمل ايه
وأنت؟
 
برضة عندي ملل
 
برضة عندي ملل

يعني نعمل ايه؟ 😅
نفتح موضوع تاني؟ ولا نفضل نضيع وقت بعض؟
 
نضيع وقت بعض احسن 😂
 
مواضيع مشابهة الاكثر مشاهدة عرض المزيد
عودة
أعلى أسفل