D
D E N V E R
ضيف
الطريق الى كس كنده (خياليه تماما)
اعرفكم بنفسي أنا يوسف مهندس مدني عمري 54 سنة في لحظة كتابة هذه السطور ولكن القصه دي مر عليها عدة سنوات مش مهم كام سنه ورغم اني مهندس مدني إلا أني تركت المقاولات والانشاءات وتفرغت في الزراعة
بدا القصة بالقاهرة حيث كنت أحضر مؤتمر حول الزراعة بالمياه المالحة في ظل ندرة المياه وكنت في أحد الفنادق الكبيرة وبينما أنا في المطعم كنت أجلس على طاولة الطعام وكان هناك شاب واقف لا يجد مكان عزمت عليه يجلس فإذا به يحضر زوجته لتجلس معنا كانت بداية التعرف عليه وعلى زوجته
وتعرفت بتعرفي بصديقي سالم وهو شاب من سوريا مقيم بالاردن كان يزور مصر هو زوجته في فندق تعرفت بسالم وزوجته وكنت اشاهده يوميا في المطعم كيث
أنا : أعرفكم بنفسي يوسف مهندس مدني لكني سبت الهندسة مهتم بالزراعة وتربية الحيوانات والنحل أنا وهنا بحضر مؤتمر بالفندق أنتم
سالم:-وانا سالم من سوريا ودي كنده مراتي ...احنا هنا نقضي شهر عسل مؤجل هنا في مصر
أنا:-الف مبروك الزواج شهر عسل كله عسل واخباركم في سوريا إيه مع الثورة والقلق الي حاصل
سالم: احنا نعيش في الأردن هربنا من ويلات الحرب
وبدأت صدقه لدرجة انه خلال ثلاث أيام كنا نفطر ونتغدى سوا وصار بينا صداقه تقوي مع كل يوم لدرجة اني عزمت عليهم قضاء أسبوع معي في مزرعتي بالصحراء في سيوة وخلال أسبوع وصار بينا صداقه قويه وسالم يسمح لمراته ان تلبس لبس مثير ويستمتع وبنظرات الرجال الجائعة الي تشتهي لحم كنده مراته ويستمتع أكثر عندما يسمع كلمات الاعجاب بها صحيح ان تلك دياثة ولكنها هذه الدرجة من الدياثة صارت طبيعيه الان كتير من الرجال صاروا كده مع الأسف
واستمرت الصداقة مع سالم صداقة قوية وحرية الكلام الي اقصي الحدود لدرجة أنني كان طبيعي ان اسأله اخبار كنده ايه وويبلغها سلامي وكتير كان يخليني اكلمها ولا يخلو أي اتصال من تغزل فيها وسالم يرحب بهذا وبل ويشجعني واستمرت الصداقة حتي بعد سفرهم إلى الأردن وخطوه بخطوه صرت اتغزل في جمالها وجسدها سواء لها او له دون تجاوز أي خطوط حمراء
وفي فتره قررت البحث عن مكان اتوسع فيه في الاستثمار واخترت السفر إلى الأردن حيث يقيم سالم وزوجته وتواصلت مع سالم وطلبت منهم يساعدني فرحب بذلك جد وفعلا سافرت وبدأت العجلة تمشي و تقربت من سالم ووكنده اكتر وصرت جريء في التعامل مع سالم وكنده وكلما تجرأت أكثر كلما رحب سالم اكتر لدرجة اني سألته ذات مرة
أنا : أنت نكت كنده بالأمس وهل استمتعت
سالم: انها تمتعت وأسهب في شرح كيف تمتعت وكيف ناكها في تلك الليلة وانه مدمن على لحس كسها وشفط عسله
أنا: أنت محظوظ جدا يا سالم لانك كل ليله تنيك كنده اتمنى لو كانت زوجتي ليلة واحدة
سالم: اعلم انك معجب بها ودوما تأكلها بعينيك
أنا:-أنا أسف يا سالم الموضوع خارج عن ارادتي فجمال كنده لا يقاوم
سالم:- يوسف صديقي خد راحتك انا مبسوط انك معجب بجمالها وانا بتستمتع وانا اري رغبة الرجال الغرباء فيها واشتهائهم لجسدها وانت صديقي فخد راحتك انا مش زعلان بالعكس مبسوط جدا
أنا:-بعد استجمعت شجاعتي وتجرات بصراحه كنده تهيج الحجر وتصحي الميت ولابد ان الكل يحقد عليك وهم يعلمون انك تنيكها كل يوم
سالم:- انا مقدرش أنيكها كل يوم هو يوم أه ويوم لا ممكن كمان مرتين في الأسبوع
أنا:-انا لو كنت مكانك مكنتش تركنةنيوم من غير ما انيك كنده
سالم:- يعني لو هي مراتك هتعمل ايه الان ؟
أنا:- هستأذن منك اروح انيك كنده وأرجع ليك
سالم :- قال وهو يضحك خلاص ادخل نيكها وانا منتظر وضحك منتظر رد فعلي ...
في هذه اللحظة تأكدت ان سالم صديقي ديوث علي زوجته ولكنه يخاف من العواقب او يخاف من رد فعلها وضحكت ايضا وتعاملت مع سالم انه كان بيهزر مع تاكدي انه كان نفسه يحصل
انا:-علي فكره انا طيب وعلى نياتي وممكن أصدق وأدخل ومش هتعرف ترجعني
سالم:- إدخل وانا مش هرجعلك ههههههههه
انفتح باب الحوار الجنسي عن كندة على مصراعيه مع صديقي سالم إلى أن قلت له بجد يا سالم نفسي انيك مراتك كنده
سالم:- ابتسم بخبث وقال عارف وموافق من زمان بس بشرط تحكي لي كل ما حدث بينكم لكن أن مش عارف هنعملها اذاي
أنا:-لسالم دورك انك تسهل اي انفرد بيها وسيب الباقي علي
سالم تحمس للفكرة جدا وأصبح يتحرق شوقا لحدوثها وكان يقول لي دوما متى نفعلها وبدأنا نتفق على الخطه علي الواتس وكنت اطلب منه بعد كل حوار مسح جميع الرسائل من الجميع وكنت أقوم بالمسح أيضا لأسباب سوف نعرفها لاحقا وكان الاتفاق ان يرتب سالم مع كنده انهم رايحين مشوار وفي اخر لحظه يدعي انه مش هيعرف يروح و يطلب مني أن اذهب انا مكانه حتي لا تضطر للذهاب وحدها وفعلا رحت معها المشوار وسالم عرف يحبك الخطه عليها وكان ذهابنا الكلام عادي ولكن لا يخلو من تغزل فيها وان صديقي سالم محظوظ وقلت
أنا:- تعرفي ان سالم صديقي محظوظ بيكي وبجمالك
كنده:- أممم بحس انه مش حاسس بكده
أنا:- أيه مخليكي بتقولي كده ده دايما بيعبر عن حبه ليكي
كنده:-الحب مش كلام بس
أنا:- عاوزاه يعمل ايه
هي سكتت وانا فهمت هي تقصد ايه
كنده:- وانت مش محظوظ بمراتك
أنا:- أكيد محظوظ بيها بس لو كانت ليكي اخت كنت هبقى محظوظ مرتين
كنده:-ليه عاوز تتجوز علي مراتك الي بتقول انك محظوظ بها (عجيب أمركم أيها المصريون تدعون انكم تحبون زوجاتكم لكن تبحثون دائما عن أخرى)
أنا:- ههههههههههههه حلوه قوي هقولك سر بس توعديني محدش يعرفه
كنده:- قول متخفشى سرك في بير
أنا:- رغم اني بحب مراتي بس كنت متجوز قبلها واحدة في السر وبعدها تزوجت مراتي والاثنين عاشوا معي ولمياء مراتي مكنتش تعرف لكن دولت كانت عارفه وكنت بحب الاثنين
كنده:- طلقتها
أنا:-ا *** يرحمها ماتت من فترة
كنده:- انا عندي بنت عمي قمر أجوزهالك طالما انت مزواج كده
أنا : هي حلوه لكن مش ذيك انا عاوز الزمن يرجع ومامتك تخلف كنده وهنده توأم
كنده:- وانت في الحاله دي هتختار مين وتسيب مين لسالم
أنا:- الي نعرفه احسن من الي منعرفوش
كنده:- انت مش سهل خالص يا يوسف
وفي طريق العودة دخلت بيها في طريق قلت انه مختصر لكنه في الحقيقه طريق مقطوع ولما تأكدت اننا بقينا بعيداً عن اي شخص حطيت ايدي علي كتفها بس سكتت شلت ايدي من على كتفها وحطيتها علي فخدها
كنده:-شيل ايدك عيب كده يا يوسف وبعدت هي ايدي وقالت ارجوك يا يوسف أنا مرات صحبك مينفعش كده
كنت وقفت العربيه وخطفت بوسه من شفايفها هي صرخت وحاولت ابوسها تاني قاومت بعنف ثبت راسها وبستها غصب ضربتني بالقلم بستها تاني وتالت ومسكت بزازها وهي تقاوم وتضرب وتقولي ارجوك بلاش مثبتها جامد
أنا:-ليها معدش ينفع تراجع
كنده:- ليه مينفعش تتراجع سيبني وانا مش هقول لسالم وعد (لم أتوقف وكملت ما افعله غير مهتم بما تقول) هتعمل ايه ..بطل ارجوك انت عايز مني ايه
انا:- هنيكك بس يا كنده مش قادر أمنع نفسى
كنده:-أنت سافل وحقير عاوز تعمل ايه في مرات صحبك
أنا: عارف اني سافل وحقير واستاهل الموت لكن مش قادر اقاوم جمالك ه
كنده:-ارجوك بلاش انا ست محترمة بحب جوزي
أنا:- عارف انك محترمه و بتحبي جوزك لكن انا كمان بحبك
كنده:- سالم لو عرف مش هيسكت
أنا:- مش هيعرف ومش هتقدري تقولي ليه ولا تواجهيه غبراحه كده فكري لو قاومتي هتبهدلي نفسك وهدومك وبرده هنيكك احسنلك تستسلمي واوعدك مره وتروح لحالها كل ده بعلمه وانا حاضنها وبوس شفايفهاورقبتها وبلعب في بزازها
كنده:-أرجوك ارحمني بلاش
أنا:- وانا مين يرحمنى ويرحم حبي ليكي وشوقي ليكي
كنده:-خلاص متدخلوش وانا هساعدك تجيبهم
أنا:- كذبت عليها وقلت موافق
كانت المنطقة صحراوية دخلت ورا جبل نزلتها من العربية و فرشت مفرش علي الارض و قلت ليها تعالي ترددت بس نزلت وبدات ابوس شفايفها ورقبتها وهي مش عاوزه تنجاوب وقفت وقلت ليها مفيش مرواح من غير تجاوب
بدات تفك وتتجاوب وا مص لسانها واطلع بزازها ترضع فيهم لحد ما قلعتها البلوزه والبرا كنت قلعت انا كله لكن هي قالعه النص الي فوق فقط
خليتها مسكت زبي
كنده:-ايه ده ده اكبر من بتاع سالم جوزي بكتير
أنا:- ليها ايه رايك فيه سكتك قرصت حلمتها وقلت ليها ردي ايه رأيك؟
كنده:-حلو وناشف
أنا:- الي هو ايه
كنده:-بتاعك
أنا:- مش اسمه بتاعك اسمه زبك
كنده:-زبك حلو قوي وناشف
أنا:- عاوزه زبي عجبك
كنده:-أيوه لكن مش تدخله اعمل حسابك مش تدخله ارجوك ذي ما وعتدتي
أنا:- متخافيش أنا وعدتك خلاص
مش هتكلم عن الإحساس الروعه و هي مسكاه وهتاكله بعنيها وقلت ليها بوسيه يا لبوه اتخضت من الكلمة لكن نزلت على ركبها تبوس وتمص فيه وتحركه بين بزازها وتنيك بيه بزازها بس كانت مغمضه
أنا:-: ليها فتحي وبصي في عينا ففتحت بس مش ركزت في عنيا قلت ليها ركزي في عينا يا لبوتي
بصت فعلا في عنيا وكانت هي كمان الشهوه تملكت منها وبقت خلاص بتمص وترضع في زبي ولا اجدعها واحده شرموطه محترفه وباصه في عنيا بكل شهوه والخجل خلاص راح وتبخر وقفتها وحاولت اقلعها الجيبه رفضت وقاومت في البداية
أنا:- مهو لازم الحس كسك
وقلعتها وبقت ملط امامي وفضلت ابوس والحس كسها وهى تصوت فتحت أشفار كسها ودخلت لساني جواه وبدأنت أنيك كسها وتخبط الأرض
هموت منك يا يوسف الحس اكتر متع كسي اروي عطشه وقبل ما تجيب شهوتها وقفت لحد ما تهدي شويه (قالت وقفت ليه كمل عاوزه اجيب عسلي)
أنا:- بحبك وبعشقك وبدأت الحس تاني كسها وبقت هتموت تحتي وقبل ما تجيب شهوتها رحت موقف ورافع رجليها وراشق زبي في كسها
كنده:-شهقت وقالت لا طلعه مش اتفقنا مش تدخله وحاولت تزقني بعيد عنها مش قدرت لاني كنت كابس جامد
كنده:- اهدي هو دخل خلاص خلينا نستمتع بقي وبدأت وانتي مش شوية كنتي بتقولي لنفسك عاوزه اتناك من يوسف مش قادرة
كنده:- (اتخضت وقالت عرفت إذاي)
أنا:- نخلص احكيلك وبدأت ارزع في اروع كس وانيك في كس كنده بكل عنف وهي تجيب شهوتها وانا مكمل نيك
كنده:- تقول نيكني اكتر إروي عطش كسي وطبعا احساس المتعة في الوقت ده لا يمكن وصفه لاني بنيك واحده مش بتتناك غير من جوزها كسها نضيف وشهي وشكل كسها حتي حلو واشفاره من النوع الي يساعد علي انها تتناك وزنبورها صغير وشكله حلو وشهي كنده جابت شهوتها ٣ مرات وانا مكمل نيك فيها وهى تقول كفايه هموت
أنا:- ليها خلاص هجيبهم
كنده:-هاتهم بره
كبست وجبتهم جوه كسها لان إحساس وتأثير ان الواحد يجيب لبنه في كس واحده أروع من أي شيء تاني
كنده:-كده ممكن احمل منك
أنا:- ياريت
كنده:-انت مجنون قالتها وعيونها كلها لبونه وشرمطه وتغير حالها من الرفض الإحساس بالمتعه وقامت تحاول تلبس
أنا:- لا لسه كمان مره
كنده:-هتتاخر كده كمان هتقدر تعمل تاني
أنا:- إسمها هتقدر تنيكني تاني
كند:- ماشي
أنا:- قوليها
كنده:هتقدر تنيكنيي تاني
أنا:- هتشوفي وخليتها تاخد وضع الدوجي وضربتها على طيازها وفضلت احك زبري على كسها وخرم طيزها لحد ما هاجت وبقيت الحس كسها وهي علي نفس الوضع لحد ما بقت هتموت من الشهوه وبدأت ادخل زبري في كس كنده وهي تقول دخله كله هموت عليه زبك و ونكت فيها تاني وفضل اروع فى كسها وهى تصوت تحتي وتقول نيك وافشخ كسي الشرموط وتقول انا لبوتك ومتناكتك كنت ماسك بزازها وبتنيك فيها جامد قوي وهي تقولي افشخ كمان نيكك نار لحد جبنا احنا الاثنين وطبعا جبتهم في كسها تاني قلت لها البسي ويلا بينا عشان تاخرنا
بعت لسالم رسالة قلت فيها نجحت الخطة وتم نيك كنده بنجاح
سالم:- قال مبروك حبيبي وفحل كنده احكي لي قلت ليه مش الان كنده معي لما اروح و رجعنا وهي نايمه علي كتفي طول الطريقوقلت ليها اعملي حسابك هنيكك كل اسبوع مرتين قالت لا سالم يعرف دي مره وعدت
أنا:- معادنا يوم السبت ٥ مساء في بيتي ..
كنده:-صحيح انا تمتعت معاك بس مش هقدر أعملها تاني
أنا:- انا مش باخد رايك يا لبوه انا بعرفك واخدت شفايفها في بوسه طويله
روحتها البيت وسالم من الهيجان عاوز ينيكها بس هي رفضت عشان كسها كان تعب من كتر النيك والفشخ ولان تاني مره طولت جامد كمان خافت انه يحس لان كسها مليان من لبني لكن برده سالم حط ايده علي حس كنده لقاه مبلول بس هي جريت علي الحمام ولما شم ايده لقي ريحتها لبسالم طلبني وحكيت ليه كل شيء بالتفصل الممل وكان هايج جدا وطلبت منه يسيب كنده براحتها تخرج يوم السبت وبلاش ينيكها النهارده لانها اتفشخت مني وتاني يوم كان الخميس سالم فشخ كنده نيك وحكي لي انها كانت مستغربه من هيجانه عليها وأصرت أنه مش يلمسها يوم الجمعه عشان تريح قبل فشخت يوم السبت
كنده:-اتصلت بي وقالت ممكن تخلي معادنا بكره اوكي بس خليها بدري شويه علي 3 بدل خمسه
أنا:- موافق بس ليه
كنده:-مش عاوزه اتأخر علي سالم عشان مش يشك
أنا:-تؤمري يا لبوتي
يوم السبت كنده صحيت كلها اشراق وسعاده وجهزت نفسها عشان تتناك
كنده:- سالم انا رايحه أزور بنت عمي هيام لسه واصله من السفر
سالم:-براحتك وطبعا كان عارف انه هتتناك
كنده:-لسالم أنا مجهزه لك غدا عشان لو تأخرت
وفي المعاد رحت لكنده تحت البيت اخذتها ورحت بيتي ودخلنا كنت مجهز ليها عزومه محترمه من طبيخي (انا متعود لما أكون هنيك واحده لازم اعزمها على الغداء من طبيخي ) سفاح الجيزه تعلمها مني وانا تعلمتها من صديق ميلفات مخضرم ومعلم وأكلنا سوا وكنت بأكلها بإيدي فيها وطبعا من هيجاني علي كنده مكنش فارق اني لسه واكل في موضوع النيك
بعد كده اخدتها الاوده وفضلت ابوس واحضن فيها واعصر بزازها
كنده:-تتأوه وتقول انت مجرم يا يوسف عملت مني شرموطه في يوم واحد
انا:-مش عملت منك شرموطه انا بس طلعت الشرموطه الي جواكي وخليتها في الي تتصدر المشهد
بدأت اقلعها كانت لابسه بلوزه نبيتي وجيب اسود تحت الركبه فتحت زراير البلوزه وقلعتها وانا ببوس فى رقبتها وبزازها وبعده فكتي الجيب وفتحت السوسته ووقعت على الأرض كانت لابسه تحتها بانتى وبرا بيض نيمتها علي السرير وفضلت ابوس في كل جسمها من أول شفايفها لرقبتها لصدرها لبزازها بطنها لحد ما وصلت لكسها نزلت البانتي بقيت أشم فيه وسحبت البانتي بأسناني ونزلته وظهر امامي كسها بقيت أشمه وابوس فيه والحس واشفطه كله وهى تصوت من الشهوه وتقول عايزه اتناك يدكري مش قادره وانا مش سامع ليها وممكن لحس وشفط في كسها وهي تترجاني انيكها بفتحت أشفار كسها وفضل الحس فيه وادخل لساني جوه وطبعا كسها من أروع الاكساس (الكل يعرف لان سالم ناشر صور كسها وطيزها وبزازها)
كنده:- لي خلاص خلاص هجيبهم أأأأأأأأأأأأأأه
وفعلا كنده جابت عسل كلها وانا لحسته وشفطه من كسها وكان عسل كسها شهي طعنه قمه في الروعه وكميه كبيره فعلا فضلا عن إحساس نبضات كسها الرائع وهي تجيبهم سبتها شويه وقمت اجيب ليها حاجه تشربها عشان تفوق معي وجبت ليها عصير مانجو
أنا:- ليها عايز اشرب من بقوك
كنده:-ازاي ده
أنا:- تشرب وابوسك تقومي تعطيني العصير في فمي
كنده:-مش هتقرف
أنا:- انا بلحس كسك وبشرب عسله كيف أقرف نت فمك الي ببوسه وبمص لسانك حربت وعرفتها تعملها إذاي وفعلاعجبها قوي الفكره وشربت من فمها وهي كانت مبسوطه قوي بعدها فتحت رجليها وفضلت احك زبري علي كسها حد ما هاجت قوي وبدت تطلب تتناك رحت رافع رجليها عي اكتافي ودخلت زبري في كسك وبقيت ادخله اطلعه براحهى وهي تطلب ااسرع شويه وتوقلي نيك بسرعه افشح كسمي وي اثناء ما هي هايجه قوي رن تليفونها اتخضت قوي لانها كانت رنت مخصوصه لسالم جوزها قالت يا لهوي سالم بيتصل اعمل ايه (قلت متخافيش هو مدخلش علينا دي إتصال بس) هديت حركتي خالص بس كنت سايب زبي في كسها وقلت ليها ردي ردت عليه ايوه يا سالم فيه شيء قالها تاخد راحته لو عاوزه تتاخر وهو هيجي ياخدها عشان عنده مشوار وهيتاخر فيعدي عليها ياخدها قالت ليه مش تقلق صاحبتي هتوصلني كل ده وزبي في كسها بنيك فيها بالراحه ورحت رزع رازعه جمده راحت قايله اه بطوت كله لبونه سمعها سالم وقال ليها فيه ايه قالت ليه صحبتي بتهزر معي قال ليها هاتي اسلم عليها قالت ليه هي بتكسف تكلم رجاله وقفلت معاه وطبعا كمنت معها وفشختها نيك وهي تثوت تحتي لحد ما جابت شهوتها كملت نيك وجبتهم بعدها بفتره قصيره (كنت متوقع ان اتصال سالم هيفصلها بس بالعكس حسيتها هايجه اكتر وعاوزه اكتر ولا كأن حصل حاجه ونمت جنبها وقلت ليها حسيتي بإيه وانتي بتتناكي وسالم بيكلمك قالت في الأول كنت خايفه يحس بس لما بدأ يكلمني حسيت نفسي عاوز اقوله انا بتناك الان من صاحبك تعالي اتفرج وانا بتناك وقالت ده كمان لما وصلت يوم الأربع حط ايده علي كسي لما وصلت ممكن يكون لاحظ شيء؟؟ قلت ليها لو لاحظ كان بان عليه
اخدنا دش على السريع عشان نفوق و ,طلعنا عريانين من الحمام وكانت اللبوة تجري أمامي كما لو كانت مكسوفه ودخلنا اوضة النوم وفضلت اقفش في بزازها والحس كسها وانيك كسها بلسانى لحد ما خلاص بقت مش قادره وهتموت وتتناك وبقت تقول لي ارجوك نيكني ركبتها علي ذبي وبقت تتنطط عليه وتقول انا لبوه انا شرمطه انا قحبه وهي بتشخر كمان لحد ما خلاص بدأت تجيب شهوتها راحت نايمه على صدري وحضنتي جامد وهى بتترعش كما لو كانت لمست سلك عريان وانا مكنتش لسه جبتهم فانتظرت لحد ما هجيت ىشويه ورحت راشق زبي في كسها وفضلت ارزع فيها لحد ما جبتهم وهي بتصوت من المتعه وتشخر وبعدها اخذنا دش تاني وأحلي نيكه هي الاخيره تحت الدش رفعت رجليها وركبته علي ذبي وكان فيه مسوره عاملها في الحمام للغرض اتعلقت فيها وبقت تتنطط على زبي لحد ما جبناهم سوا كمان مره تحت الدش رجعتها البيت وطبعا كان لازم احكي لسالم كل شيء ورغم اني مكنتش بحب احكي بس كان لازم احكي ليه عشان استمر انيك مراته اللبوه كنده
استمرت علاقتي بكنده حوالي ست شهور انيكها بصفة شبه يومية ممكن توصل لخمس أيام في الأسبوع انيك فيهم كنده و ويومين فقط لسالم مكنش كسها بيريح خالص من النيك
لحد ما سالم قالي كده كفايه انا عاوز كنده تعرف الحقيقه قلت ليه ده ممكن يدمر كل شيء لكنه أصر قال انا عاوزها تعرف وعاوزه هي التي تحكي ليه حاولت معها اخوفه من رد فعلها لكن مفيش فايده نهائيا فقلت ليه خد بالك لو عاوز اننا ننيك كنده جماعي مش هيحصل قال لي سالم ده مش في دماغي خالص بس انا عاوزها تبقى علاقة مفتوحة لما تكون عاوزه تتناك منك تطلبها بنفسها ولما تتناك منك تيجي هي الي تحكي
اتفقت اننا نصارحها سوا وحددنا اليوم ورحت البيت وانا بقدم رجل وآخر عشرة وفعلا سالم قلها الحقيقة خطب لزق وهنا كنده انهارت من العياط محدش عرف فينا يهديها طلبت من سالم يمشي وسيبني معي وحدها وهي لما تهدي هطلبك تيجي (سالم كان بيحلم ان مراته ننيك مراته جماعي طل لا فيه جماعي ولا فردي)
اخدتها في حضني بقوه وبدأت اهديها
كنده:- ببكاء ازاي تعمل كده في انت كده دمرتني دمرت حياتي و وثقتي فيك وفي جوزي ونفسي
انا :-ايه مخوفك ومدمر نفسيتك (جوزك عايزك تتناكي وانتي حققتي امنيته)
كنده:- انا معرفش سالم ممكن يعمل ايه ولا يستعغل ده ضدي
أنا:-لا يقدر يعمل شيء كل ه برضاه وموافقته وفهمتها ان الموضوع كان اتفاق من خلال رسائل واتس وبعد طلبت منه يمسح كل شيء وانا كمان لكن قبل ما امسح كنت واحد نسخة الكترونية طباعة الشاشة عن طريق تطبيق يعني الدليل الوحيد علي انه موافق علي كل شيء عندي وحدي كمان سجلت كل المكالمات الي بينا واخنا بنتفق عليكي يعني من هنا لاخر يوم في عمرك تقدري تتناكي براحتك ومحدش يقدر يكلمك
كنده:- ممكن تتفق معاه عليا
أنا:- تصدقي اني ممكن اتفق معاه عليكي
كنده:- اصدق قوي هو الي انت عملته تسميه إيه
أنا:- (انا اتفقت معاه علي اني أوصل ليكي وتبقي حبيبتي)
قالت لي كذاب انت بس عاوز تنيكني قلت مهو انا عاوز انيكك عشان بحبك كل ده كنت بقوله وانا حاضنها وبلعب في بزازها وببوس فيها وتقريبا كنت شبه قلعتها وبدأت وارضع في بزازها وهي تقول لا انا لسه زعلانه وانا أقول ليها انا بصالحك اه وخلاص بقت عريانه ملط وانا كمان
رفعت رجليها ورشقت ذبي في كسها وبدات النيك فيها وهنا كان مر وقت طويل وهنا سالم اتصل كنده مرضتش ترد اتصل علي والح في الطب رديت عليه وانا بنيك وكانت بتصوت تحتي وهو سامع الصويت
سالم انت تصالحها ولا تنيكها ...
أنا:- عندك مانع مش كفايه بلم بلاويك
سالم :- انا راجع
أنا:- انتظر لما اقولك تيجي
كنده بصوت سامعه سالم كويس نيك جامد يتا يوسف افشح كسي
سالم مقدرش يمسك نفسه كان نفسه يشوف كنده تتناك ودخل علينا وانا بنيك كنده هنا كنته اتخضت وحاولت تغطي نفسها لكن مش لحقت وكان سالم عاوز يتفرج عليها وعي بتتناك مني وفعلا بعد شوية خجل كنده هاجت جدا وبقت تشتم في نفسها وتقول انا شرموطه انا موومس أفشخ كسمي يا يوسف وكانت بتشخر جامد قوي وفي عز هيجانها جابت شهوتها ورعشت تحتي بعد انا كمان وبعد ما خلصت نيك وسبتها مفشخه هنا سالم دخل عليها يلحس كسها وبدأ ينيك هو فيها وهنا بدأ شكل جديد للعلاقه بيني وبين كنده بمشاركة سالم
في الوقت ده انا خرجت بره الاوضه اللي كنت بنيك فيها كنده وسبتهم سوا شويه ولقيت كنده خرجت وهي عريانه ملط تتقصع بكل لبونه وبيجي تقعد علي رجلي وتحضني وتقولي بحبك يا يوسف يا ذكرى أرجوك مش تسيبتني ولا ابتعد عني قلت ليها مش هسيبك بس ولا عمري هبعد عنك بس عندي ثلاث شروط قالت وانا موافقه قلت ليها مش لما تعرفيهم الأول حتي قبل ما اعرفهم موافقه قولي بقي
اول شرط مفيش نيك جماعي يعين انا وجوزك مش هنيكك سوا مهما حصل قالت موافقه
تاني شرط مفيش راجل تاني يسلمك اقصد ثالت يعني محدش ينيكك غيري انا وجوزك
قالت ده طلبي انا كمان
ثالث شرط هو صعب شويه بس يكون قدر الإمكان علاقتي بيكي هي الأساس وجوزك يجي بعدي
بعد لحظة صمت ضحكت وقالت موافقه مكنتش اعرف انك كده قلت ليها كده ايه بتغير علي ..ضحكنا سوا و قلت ليها قومي خدي شاور جامد ونضفي كسك كويس عاوز انيكك قبل ما امشي
الجزء الثاني
استمرت علاقتي بكنده وزوجها علي هذا المنوال لفتره ليست طويله وكنت قد قررت أنه طالما أنا في الأردن سوف أظل انيكها بعلم وموافقة زوجها وكانت كنده قد اتفقت معي زوجها انها سوف تأتي لي أربع أيام أسبوعيا تحضر لي أخر النهار وترجع عند منتصف الليل (سالم يحضرها وانا أعيدها خلصانه)
وحقيقي كنده كانت سعيده بعلاقتها بي وكانت تأتي لي بفرح ولكن هذا قدومها لي أربع مرات أسوعيا وقضاء من اربع الي ستة سعات تتناك مني (طبعا مش بنيكها أربع ساعات لكن خلال هذه الأربع ساعات تتناك كنده مني من مرتين الي ثلاثه حسب مقدرتها علي التحمل فإنها تأتي بواقع أربع مرات أسبوعيا وباقي الأيام مع زوجها وكانت تأتي بإنتظام وكانها لا تحافظ علي حقها في المتعة فقط معي وإنما تحافظ علي حقها في الحياة أيضاً
وفي يوم جت كنده بدري علي غير عادتها وصلها سالم وطلعت وحدها وكان هي معها المفتاح دخلت وانا كنت باخد شور عشان اجهز ليها انا من طبعي لازم اخد شاور جامد قوي قبل النيك وبعسل جمسي كله وخاصه زبري وبيضاني وما حولهم وهي لما جت دخلت علي الحمام تليف ظهري وهي بتليف ظهري
أنا:-وحشتني يا لبوتي
كنده : انا لحقت انا كنت عنك امبارح
انا:- مش بقدر علي بعدك
كنده:-تسلمي حبيبي (وكان علي وجهها تظهر علمات سعادة غير معتاده)
خلصت شاور وخرجت لافف بشكير علي جسمي وعملت لي اسبريسو دبل وقعدت اشربه وهي أمامي روب من الستان الأحمر العنابي بإطار أسود تغلقه بجزام اسود ويظهر انها لا ترتدي تحته غير بانتي وبرا ضيقه وخفيفه فقط وكانت تجلس مش علي بعضها تفرك عاوزه تقول شيء بس متردده قلت اسيبها لما تقول بنفسها وانا عارف مهما طلبت مني انا هعرف اعمله
غيرت كنده جلستها وجلست الي جواري وتعلقت في رقبتي وقالت
كنده:- ايه مش وحشتك بتشرب القهوه ببطي كده ليه احنا مش ورانا نيك
انا:- مهو لازم كل شيء يبدأ بالراحه عشان نستمتع اكتر
كنده:- انا مش قادره يا يوسف كسي هيموت ويتناك من زبرك
أنا: مش هيموت متخافيش خدي شفطة اسبرسو
كنده:- مش بحب كمان انت بتشربها ساده
انا:- خديها ورجعيها في بؤي
كنده:- مش هتقرف
انا:- اقرف اذاي وانا بمص لسانك وادخل لساني في بؤك. بس خدي رشفه مش شفطه (كنده اخدت شفطه وقربت من شفايفي وراحت مدخله الاسبريسو في بؤي) في الأول كانت قرفانه من طعم الاسبريسو بس مع الوقت الطعم المتبقي في بؤها عجبها)
كنده:- تعرف طعمه حلو بس النيك أحلي
أنا:- هعمل واحد تاني واحط سكر عشان يعجبك
كنده:- لا خلينا نبدأ
انا:- مفيش لا
كنده:- دماغك ناشفه
عملت الاسبريسو وحطيت عليه شوية سكر شربت هي نصه و انا شربت الباقي (مش بخل لكن أروع قهوه الي تخمس فيها مع إمراه)
أنا: يلا بينا عشان اروي عطش كسمك يا لبوه بلبني يلا ادمي
وقفت كنده فضربتها علي طيزها فجريت علي اودة النوم وانا وراها وكنده من النسوان الي تحب الرجل يقلعها هدومها قبل النيد مش تحب تقلع بنفسها
ردخلت عليها حضنتها جامد قوي وعصرت جسمها وبقيت اقولكها وحشامي يا لبوتي قوي وبست شفايفها وععضعت فيهم وبست رقبتها ومصيت حلمة أذنها وهي تذوب في يدي وقمت بفك الروب ووقع علي الأرض وكنت اقبل زراعيها ووباقي جسدها كالمجنون وقمت بفك البرا والقائها علي الرض وكنت اقبل بزازها الرائعه وارضع فيها وابد بينهما وهي تقول قطع حلماتي يا دكري بعدها القيتها علي السرير ونزعت البشكير وصعدت فوقها الأقبل واعضضعض كل جسمها الشهي وهي تترجاني ان انيكها فيه مشتاقه لزبي ولكن عودتها اني لا استجيب لما تطلب مباشرة كنت اقلب جسمها في جميع الاتجتهات لاقبل كل جزء من لحمها الشهيى دون الإقتراب من كسها
نيمتها علي ظهرها وسجبت البانتي فشهقت وانا اسحبه وواقتربت من كسها اقبل فيه الحس وابعبصه بصباعي وانيك بلساني وخلال دقائق قليله إذ بطس كنده ينبض وفي فمي وعصير كسها ينفع لألهطه من كسها النظيف والشهي
هدات رعشة كنده الاولي وبدات افرش كسها بزبري وهي تقولي لي حرك اسعر انا احرك ببطي وكانت الحركه البطيئة لزبري عس شفرات كسها تشعلها اكثر وترجاني ان افرش اسرع او ابدأ بالنيك فقمت برفع رجليها اعلي كتفي و إدخال زبري في كسها وبدات انيك فيها ببطي واسرع تدريجيا ولم يكد يمر سبع دقايق حتي أتت رعشتها لثاني مره
لم أسحب زبري من كسها واكملت نيك فيها علي الهادي جدا وهي علي غير عاداتها
كنده:- يوسف حبيبي ممكن أطلب منك طلب
أنا:- أنتي تؤمري من تطلبي يا حبيبتي
كنده:- العفو يا دكري
أنا:-أول مره تقولي دكري
كنده:- ايوه دكري انا اكتر من 90% من اللبن الي بيغذي كسي من زبرك
أنا:- هاهاهاهاها ليه هو سالم مش بينيكك كفايه
كنده:- لا مش كده انا لما بجيلك بتنكني ثلاث مرات يعني 12 مره في الأسبوع وبتجيب كمية لبن أد سالم مرتين ده علي الأقل ان مكنش اكتير وسالم بينكني مرتين بس في الأسبوع عني 2 لبن من سالم مقابل 24 لبن منك يعني اكتر من 90% ذي ما قلت
أنا: شطوره في الحساب لكن يعني عندك يوم فاضي يا لبوه مخبياه عني (كل ده واانا بنيك فيها علي الهادي)
كنده:- انتوا بتهروا كسي طوال الأسبوع بريح يوم منكم يا جبابره
أنا:- ماشي هعديها بمزاجي ..عاوزه ايه يا لبوه
كنده:- معلهش ومش تفهمني غلط لحد ما اخلص كلام ممكن
أنا:- مش هقاعطعك
كنده:- انا تعب بجد من الانتقال كل يوم من بيتي ليك والعوده والمسافه طويله قوي
أنا:- (تغير وجهي الي الغضب حيث شعرت انها تريد أن تقليل عدد مرات نيكي ليها ) هيه والمطلوب
كنده:- شفت بتتسرع في الحكم اهدي وسبني أكمل
أنا:-كملي
كنده:- ولحسن الحظ فيه شقه إدامنا عطول فضيت وسالم كلم صاحب البيت يحجزها لحد ما اكلمك
أنا:- وسالم غرضه إيه
كنده:- راجل بيحب مراته ومش غاوي تعبها
أنا:-قولي الحقيقه
كنده:- هقولك الحقيقه بس مش تضايق
أنا:- قولي
كنده:- سالم أحينا بيحب ينيكني بعد ما برجع بس بيكون جسمي شرب لبنك وبيكون كسي نشف واحينا بيحب يلحس كسي بعد ما اتناك منك عشان كده هو اقترح الإقتراح ده وهو بصراحه اريح لي
أنا:- هو الي قالك كده
كنده:- هو مقلش بس ده جوزي وانا عارفه دماغه مودياه فين
أنا:- وانتي أريك ايه
كنده:- ياريت بجد تنقل عاوز أكون تحت زبرك في أي وقت تطلبني فيه
كان أسلوب كنده مقنع جدا ومثير جدا جعل زبري ينتصب إنتصاب شديد ومؤلم بالنسبه لي
أنا:- موافق (انا لقيت ان مفيش مشكله بل افضل لي وأيضا يتم البعد عن إعتبار العلاقه بيني وبين كنده علاقه روتينيه وان الموضوع مش مواعيد بل رغبه عندما تأتي يجب ان تجاب)
كنده:- هطلب سالم أقوله
أنا:- استني لما تروحي أو نخلص
كنده:- النيكه دي هتطول كمان انا بايته عندك اليوم
أنا:- أنتي مجنونه
كنده:- طلبت سالم قالت يوسف وافق
سالم : وهو يوسف فين الان
كنده:- راكب عليا وزبره راشق في كس
سالم:- بجد
كنده:- هكدب عليك يا عرصي
أنا:- عيب يا كنده مش تقولي كده
كنده:- سالم مش زعلان وفتحت الاسبيكر وقالت أنت زعلان اني بقولك يا عرصي
سالم:- لا يا قلبي انا فعلا عرصك وديوثك كمان
كنده:- شفت يا يوسف هو مبسوط
سالم:-سيبي الفون مفتوح عاوز اسمع
كنده :- يوسف يضايق
أنا:- انا بصراحه اتجننت اكتر وقلت ليها سيبيه
كنده:-بجد
أنا:- أيوه
كملت نيك في كنده بقوه وبعنف شديد وهي طبعا تقولي إرحمني يا يوسف براحه شويه وانا أقول ليها مفيش راحه ولا براحه وانا نازل فيها ترزيع وكنده سامع يا عرص ألي بيحصل في مراتك أنا بتفشخ لحد ما جابت شهوتها وانا كنت لسه سحبت زبري من كسها وقلت ليها اقفلي الفون وريحي شويه ونامت كنده وهي مشوخه علي بطنها وانا نمت جنبها
كنده:- انت ايه جرالك يا دكري انت كنت عنيف قوي محصل منك قبل كده العنف ده
أنا:- مش لازم تجربي كل شيء ..تعبتي او اضايقتي
كنده:- هو حلو بس بس بيوجع شويه بس بعدها بيكون إحساس حلو قوي انا هريح شويه عشان نكمل انت لسه مجبتهمش
أنا:- انتي مش مبيته
كنده:- أيوه
أنا:- خلاص هتتناكي للصبح
كنده:- يا ويلي منك ومن زبرك
أنا:- يلا يا لبوه قوي ناخد شاور سوا عشان نفوق
كنده:- بحبك وبحب اجرامك في النيك
انا:- فاكره أول مره
كنده:- ايوه طبعا ودي تتنسي
انا:- كنتي بتكرهيني وقتها
كنده :- بصراحه كنت كرهاك وبحبك في نفس الوقت عاوزك تكمل ومش عاوزاك تكمل خايفه ومبسوطه وكنت خايفه من رد فعل سالم لو عرف كنت هبله اتاريكم مرتبينها سوا
انا:- انا من اول لما شفتك وفهمت شخصية جوزك عرفت انك هتكوني تحت زبري
كنده:- احنا مش هناخد شاور ولا ايه
أنا: ناخد
اخدت كنده من ايدها عريانه لحد الحمام ووقفنا تحت الدش ودعكنا جسم بعص ونزلت علي قعدت علي الارض وهي سانده علي الحيطه تحت الدش وبدأت الحس كسها وابعبص طيزها وهي بتضغط علي دماغي كانها عاوزه دتخلني جوه كسها لحد ما حسيت انها هاجدت جدا رحت وقف ورافع رجليها الشمال علي كتفي وراشق زبري في كسها وفضلت أرزع في كسها لحد ما هي جابت رعشتها ولبني تدفق في كسها وبعد ما جبت لبني في كسها سبت زبري حوالي 3 دقايق لحد ما بدا ينكمش وانسحب خارج كسها وكملنا تشطيف وخرجنا كنت مجهز ليها عصير مانجو ومدوب فيه نص حباية فيجرا حريمي شربته وقعدنا نتكلم شويه لحد ما مفعول الحبايه اشتغل وهي حست ان حطيت ليها شيء
كنده:- انت حطيط لي شيء في العصير
أنا:- أيوه فياجرا حريمي
كنده:- ليه هو انا بقول لا ولا هيجاني مش عاجبك
أنا:- عيب عليكي فشر الي يقول عليكي كلمه انتي اوهيجانك انتي بقيتي لبوه رسمي فهمي نظمي
كنده:- طب ليه ؟
أنا:- عاوز اشوف وانتي مش متحمله كمان ده كله نص حبايه
كنده:- يلا ندخل مش مستحمله
أنا:- لا هنيكك هنا (كنا علي كنبه كبيره في الليفينج
مديتش ليها فرصه تقول اه أو لا وهجمت هل عليها ابوس شفايفها ورقيتها وامص شحمة ودانها ابوس في رقبتها وكدنه مش مستحمله وتقولي نيك علي طول وانا مش معبرها نزلت ارضع في بزازها وابوس فيهم وابوس بطنها وسوتها ولحسه هحاول ابوس في فخادها راحت ساحبه بؤي علي كسها عشان الحس ليها فيه ولحست كسها ونكته بلساني لحد ما جابت شهوتها لتالت مره حرت قايم ومفرش كسها بزبري لحد ما بدات تهيج تاني بس خلاص هتمموت تحتي وتقولي دخل خلاص رحت راشق زبري في كسها وانا رافع جليها علي اكتافي ومش راحمها من النيك العنيف لحد ما جبنا شهوتنا مع بعض المره دي ونامت الي جواري علي الكنبه
كنده:- انا تعب خلاص مش قادره
أنا:- هسيبك تريحي شويه
كنده:- انا عاوزه راحه أسبوع مش قادره
أنا:- لسه كمان مره انتي الي جبتيه لنفسك قلتي مبيته اليوم
كنده: انا عيله رجعت في كلامي انا راحه لجوزي حبيبي عمره ما عمل في كده لمن انت متوحش
أنا:- ههههههههههههه اوعدك المره الجايه هتكون خفيفه
كنده:- الرجل ده هيموتني
أنا:- ريحي ساعتين لحد ما مفعول اللبوسه الي اديتها ليكي تكون اشتغلت
كنده:- انت هتنيك طيزي
أنا:- عيب عليكي لا طبعا دي لبوسه في كسك بتهديه وبتقل الي التهابات من التيك العنيف
كنده:- لما نشوف
أنا:- تعلي ناكل عشان جعان
كنده:- غلط الاكل للرجاله قبل النيك او اثناء النيك او خلاله
أنا:- ده للرجاله العاديه
كنده:- مغرور
أنا:- تمام هنشوف المغرور هيعمل فيكي ايه
كنده:- ابوس ايدك بالراحه المره الجايه
أنا:- خليها بظروفها
اكلت انا وكندي وهي تعمدت تاخد وقت طويل في الاكل وقامت علمت قهوه وجت لابسه بيبي دول اسود قصير واصل لنط طيزها وهيجنن عليها وشربنا القهوه وقعدنا نتكلم شويه ونتفق هيكون شكل العلاقه اسه بعد ما نسكن في نفس البيت
كنده:- انت ممكن تنكني كل يوم لما تبقي جنبنا
أنا:-كل يوم اذاي وانتي مفرفره مش عاوزه تكملي
كنده:- هو انت عاوز تنكني كل يوم 3 مرات
أنا:- ممكن مرتين
كنده:- ولما سالم يكون عاوز ينيكني هو كمان أروح فين
أنا:- انتي مش قلتي بينيكك مرتين في الاسبوع
كنده:- ايوه
أنا:-اليومين بتوعه هنيكك مره واحده
كنده:- انا مضمنش هو عاوز أي يوم هو بحالات كمان كتير بيحب ينيك بعدك
أنا: ليه كده؟
كنده:- بيحب ينيك ولبنك ي كسي
أنا:خليها بظروفها
علي الجانب الاخر
سالم يدهب لصاحب أبو حسين البيت ليتفق معه علي إيجار الشقه
سالم:- إذيك أبو حسين عاوزين نأجر الشق المقابله لنا لصديق مصري
أبو حسين :- المصريين بيعلمو مشاكل خاصه لو عذاب
سالم:- ده رجل أعمال مش صايع ولا عامل مش متعلم
أبو حسين:- هو متزوج ؟
سالم:- ايوه بس مراته لسه مجتش
أبو حسين:- علي ضمانتك يا سالم
سالم:- انا هجيب جاري لي بتاع مشاكل معقوله دي
أبو حسين:- معاك حق (هاخد مقدم شهرين و تأمين شهرين)
سالم:- مش النظام شهر وشهر
أبو حسين:- ده الي عندي والا بلاش
سالم:- خلاض ماشي جهز العقود وهو يجي بكره يدفع ويمضي
أبو حسين: تمام
سالم:- يتصل بكنده الو حبيبتي
كنده:- أيو حبيبي عملت ايه
سالم:- الراجل وافق بس اطريت اكدب عليه و أقوله مرات يوسف جايه كمان عاوز شهرين مقدم وشهرين تأمين
كنده:-انا اعتبر ذي مراته ومان الفلوس مش ففارقه مع يوسف
سالم:- ايه ذي مراته ذي يعني انا سايبك تنبسطي معاه تقوي تقولي كده
كنده:- امنت زعلان ليه مش كله برضاك وتخطيطك معاه لحد ما بقيت لبوه وشرموطه وكمان تنكر انك بتكون مبسوط وهو بينيكني
سالم:- قفلي علي الموضوع ده و بلغي يوسف
كنده:- أعتبره موافق وملكش دعوه انا عارفه بقولك ايه وقفلت معاه
كنده:- سالم اتصل وبيقول ان الراجل طالب شهرين مقدم وشهرين تأمين واطر يقول للرجل ان مراتك جايه
أنا:- مفيش مشكله
كنده:- في ايه بالضبط
أنا:- الأربع شهور وان مراتي جايه
كنده:- انت هتجيبها انا مش مستحمله ولسه متخانقه مع سالم بسبب مراتك
أنا:- ههههههههههه لا طبعا انا قصدي ان هو مش هيفتش علينا سواء جت او مجتش وكمان بعد كده لما اسكن ومحدش يشتكي مني اني بنيك مراته مثلا هو نفسه مش هيهمه غير الايجار ثم تعالي هنا اني تخانقتي ليه مع سالم بسبب مراتي
كنده:- هو لما قال انه قال للراجل ان مراتك جايه قلت ليه يعتبرني ذي مراته فزعل وكبر الموضوع
أنا:- طبعا ليه حق يزعل انتي كده بتقلي منه
كنده:- ليه بقي مشةهو موافق انك تنيكني
أنا:- حتي ولو بس انتي مراته هو مينفعش الي قليته دي
كنده:- أعمل ايه
أنا:- تكلميه تبلغيه اني موافق وتعتذري ليه وانك كنتي غلطانه ومفيش زوج ليكي غيره وانك بتحبيه هو انا مجرد متعه فقط
كنده:- اوكي
كنده:- الو سالم يوسف بيقول مفيش مشكله
سالم :- تمام
كنده : سالم حبيبي أنا اسفه (لحظة صمت) معلهش حبيبي انا كنت بهزر معاك بس انا اتغابيت في الكلام انت بس جوزي وحبيبي والي بيين وبين يوسف متعه عشان ننبسط سوا فقط
سالم:- ماشي حبيتي وكان شيء لم يكن
كنده:- طول عرمك قلبك كبير يا حبيبي
سالم:- هتعلموا ايه الان (كان سالم يريد اجابه واحده)
كنده:- يوسف عاوز ينيكيني للمره للتالثه
سالم:- لمعت عيناه واشتعل زبه وقال تتهني حبيبتي بس ممكن طلب
كنده :- موافقه
سالم:- مش تعرفي قبل ما توافقي
كنده:- عاوزني اطلبك وافتح السبيكر عشان تسمع من غير ما يوسف ياخد باله
سالم:- صح
كنده: أسيبك بقي عشان يوسف زبره واقف وعاوز ينفشخني
سالم: تهني حبيبة قلبي سلام
كنده:- صالحته خلاص بس هو طالب طلب
أنا:- إيه
كنده:- عاوزني افتح السبيكر من غير ما انت تاخدى بالك
أنا:- افتحيه من غير ما اخد بالي
كنده:- هههههههههههه
أنا:- تعالي يلا يا لبوه خلينا نخلص
شيلت كنه علي اودة النوم وقلعت الشورت ووقلعتها البيبي دول وبدات ابوس جسمها من اول قدمها وانا طللع فوق وفوت كسها وطلعت بابوس سوتها وبطنها وبزازها ورضعت فيهم جامد وبقيت ابدل بين حلمات بزازها الجامده قوي أرضع فيهم واعض حلماتها بالراحه وهي هتموت تحت لحد ما قالت بزازي اتهرت يا يوسف إرجمني حطيت زبري بين بزازها ونكتهم وبقي كلما زبري طلع لفوق تبوس راسه بعدها فضلت ابوس في شفايفها وأعضع فيهم وامص لسانه بعدها نزلت مباشرة لكسها قلعتها البانتي ونزلت لكسها في الأول شميت ريحته وبوسته وبقيت الحس حوليه بعيد عن شفايف كسها لحد ما هاجت بدأت امصصص في شفايف كسها واشفطهم واخد كسها كله في بؤي وأشفط فيه بعدها دخلت لساني في كسها وبقيت انيك في كسها بلساني لحد ما جابت شهوتها
سبتها تريح 10 دقايق وقلت ليها اركبي زبري ركبت وفضلت تتنطط علي زبري ووبزازها الرائعه تهتز امامي لحد ما جابت شهوتها وهي إترمت جنبي مش قادره تتحرك من 6 مرات جابت شهوتها فيهم
رحت طالع عليها ورافع رجليها علي اكتافي وكملت نيك فيها بعنف و سرعه هي تقولي أرجوك يا يوسف إرحمني كسي أتهري مش قادره خلاص سالم مش هيلاقي كس ينيكه هتهم بسرعه أبوس رجلك وانا مش معبرها خالص لحد ما جبت لبني في كسها ونمت معاهى لحد الصبح
كل ده وسالم يسمع كل ما يقال وصراخ زوجته من المتعه ويكاد زبه ينفجر من الشهوة
رحت مضيت العقد مع أبو حسين ونقلت اشيائي وعزمت سالم وكنده علي العشاء إحتفلا بهذه المناسبه ومنذ ذلك اليوم بدات مرحله جديده من علاقتي بسالم ومراته كنده والتي سوف أحكيها لكم بمشاركة صديقي سالم في الحلقه الثالثه والرابعه
اعرفكم بنفسي أنا يوسف مهندس مدني عمري 54 سنة في لحظة كتابة هذه السطور ولكن القصه دي مر عليها عدة سنوات مش مهم كام سنه ورغم اني مهندس مدني إلا أني تركت المقاولات والانشاءات وتفرغت في الزراعة
بدا القصة بالقاهرة حيث كنت أحضر مؤتمر حول الزراعة بالمياه المالحة في ظل ندرة المياه وكنت في أحد الفنادق الكبيرة وبينما أنا في المطعم كنت أجلس على طاولة الطعام وكان هناك شاب واقف لا يجد مكان عزمت عليه يجلس فإذا به يحضر زوجته لتجلس معنا كانت بداية التعرف عليه وعلى زوجته
وتعرفت بتعرفي بصديقي سالم وهو شاب من سوريا مقيم بالاردن كان يزور مصر هو زوجته في فندق تعرفت بسالم وزوجته وكنت اشاهده يوميا في المطعم كيث
أنا : أعرفكم بنفسي يوسف مهندس مدني لكني سبت الهندسة مهتم بالزراعة وتربية الحيوانات والنحل أنا وهنا بحضر مؤتمر بالفندق أنتم
سالم:-وانا سالم من سوريا ودي كنده مراتي ...احنا هنا نقضي شهر عسل مؤجل هنا في مصر
أنا:-الف مبروك الزواج شهر عسل كله عسل واخباركم في سوريا إيه مع الثورة والقلق الي حاصل
سالم: احنا نعيش في الأردن هربنا من ويلات الحرب
وبدأت صدقه لدرجة انه خلال ثلاث أيام كنا نفطر ونتغدى سوا وصار بينا صداقه تقوي مع كل يوم لدرجة اني عزمت عليهم قضاء أسبوع معي في مزرعتي بالصحراء في سيوة وخلال أسبوع وصار بينا صداقه قويه وسالم يسمح لمراته ان تلبس لبس مثير ويستمتع وبنظرات الرجال الجائعة الي تشتهي لحم كنده مراته ويستمتع أكثر عندما يسمع كلمات الاعجاب بها صحيح ان تلك دياثة ولكنها هذه الدرجة من الدياثة صارت طبيعيه الان كتير من الرجال صاروا كده مع الأسف
واستمرت الصداقة مع سالم صداقة قوية وحرية الكلام الي اقصي الحدود لدرجة أنني كان طبيعي ان اسأله اخبار كنده ايه وويبلغها سلامي وكتير كان يخليني اكلمها ولا يخلو أي اتصال من تغزل فيها وسالم يرحب بهذا وبل ويشجعني واستمرت الصداقة حتي بعد سفرهم إلى الأردن وخطوه بخطوه صرت اتغزل في جمالها وجسدها سواء لها او له دون تجاوز أي خطوط حمراء
وفي فتره قررت البحث عن مكان اتوسع فيه في الاستثمار واخترت السفر إلى الأردن حيث يقيم سالم وزوجته وتواصلت مع سالم وطلبت منهم يساعدني فرحب بذلك جد وفعلا سافرت وبدأت العجلة تمشي و تقربت من سالم ووكنده اكتر وصرت جريء في التعامل مع سالم وكنده وكلما تجرأت أكثر كلما رحب سالم اكتر لدرجة اني سألته ذات مرة
أنا : أنت نكت كنده بالأمس وهل استمتعت
سالم: انها تمتعت وأسهب في شرح كيف تمتعت وكيف ناكها في تلك الليلة وانه مدمن على لحس كسها وشفط عسله
أنا: أنت محظوظ جدا يا سالم لانك كل ليله تنيك كنده اتمنى لو كانت زوجتي ليلة واحدة
سالم: اعلم انك معجب بها ودوما تأكلها بعينيك
أنا:-أنا أسف يا سالم الموضوع خارج عن ارادتي فجمال كنده لا يقاوم
سالم:- يوسف صديقي خد راحتك انا مبسوط انك معجب بجمالها وانا بتستمتع وانا اري رغبة الرجال الغرباء فيها واشتهائهم لجسدها وانت صديقي فخد راحتك انا مش زعلان بالعكس مبسوط جدا
أنا:-بعد استجمعت شجاعتي وتجرات بصراحه كنده تهيج الحجر وتصحي الميت ولابد ان الكل يحقد عليك وهم يعلمون انك تنيكها كل يوم
سالم:- انا مقدرش أنيكها كل يوم هو يوم أه ويوم لا ممكن كمان مرتين في الأسبوع
أنا:-انا لو كنت مكانك مكنتش تركنةنيوم من غير ما انيك كنده
سالم:- يعني لو هي مراتك هتعمل ايه الان ؟
أنا:- هستأذن منك اروح انيك كنده وأرجع ليك
سالم :- قال وهو يضحك خلاص ادخل نيكها وانا منتظر وضحك منتظر رد فعلي ...
في هذه اللحظة تأكدت ان سالم صديقي ديوث علي زوجته ولكنه يخاف من العواقب او يخاف من رد فعلها وضحكت ايضا وتعاملت مع سالم انه كان بيهزر مع تاكدي انه كان نفسه يحصل
انا:-علي فكره انا طيب وعلى نياتي وممكن أصدق وأدخل ومش هتعرف ترجعني
سالم:- إدخل وانا مش هرجعلك ههههههههه
انفتح باب الحوار الجنسي عن كندة على مصراعيه مع صديقي سالم إلى أن قلت له بجد يا سالم نفسي انيك مراتك كنده
سالم:- ابتسم بخبث وقال عارف وموافق من زمان بس بشرط تحكي لي كل ما حدث بينكم لكن أن مش عارف هنعملها اذاي
أنا:-لسالم دورك انك تسهل اي انفرد بيها وسيب الباقي علي
سالم تحمس للفكرة جدا وأصبح يتحرق شوقا لحدوثها وكان يقول لي دوما متى نفعلها وبدأنا نتفق على الخطه علي الواتس وكنت اطلب منه بعد كل حوار مسح جميع الرسائل من الجميع وكنت أقوم بالمسح أيضا لأسباب سوف نعرفها لاحقا وكان الاتفاق ان يرتب سالم مع كنده انهم رايحين مشوار وفي اخر لحظه يدعي انه مش هيعرف يروح و يطلب مني أن اذهب انا مكانه حتي لا تضطر للذهاب وحدها وفعلا رحت معها المشوار وسالم عرف يحبك الخطه عليها وكان ذهابنا الكلام عادي ولكن لا يخلو من تغزل فيها وان صديقي سالم محظوظ وقلت
أنا:- تعرفي ان سالم صديقي محظوظ بيكي وبجمالك
كنده:- أممم بحس انه مش حاسس بكده
أنا:- أيه مخليكي بتقولي كده ده دايما بيعبر عن حبه ليكي
كنده:-الحب مش كلام بس
أنا:- عاوزاه يعمل ايه
هي سكتت وانا فهمت هي تقصد ايه
كنده:- وانت مش محظوظ بمراتك
أنا:- أكيد محظوظ بيها بس لو كانت ليكي اخت كنت هبقى محظوظ مرتين
كنده:-ليه عاوز تتجوز علي مراتك الي بتقول انك محظوظ بها (عجيب أمركم أيها المصريون تدعون انكم تحبون زوجاتكم لكن تبحثون دائما عن أخرى)
أنا:- ههههههههههههه حلوه قوي هقولك سر بس توعديني محدش يعرفه
كنده:- قول متخفشى سرك في بير
أنا:- رغم اني بحب مراتي بس كنت متجوز قبلها واحدة في السر وبعدها تزوجت مراتي والاثنين عاشوا معي ولمياء مراتي مكنتش تعرف لكن دولت كانت عارفه وكنت بحب الاثنين
كنده:- طلقتها
أنا:-ا *** يرحمها ماتت من فترة
كنده:- انا عندي بنت عمي قمر أجوزهالك طالما انت مزواج كده
أنا : هي حلوه لكن مش ذيك انا عاوز الزمن يرجع ومامتك تخلف كنده وهنده توأم
كنده:- وانت في الحاله دي هتختار مين وتسيب مين لسالم
أنا:- الي نعرفه احسن من الي منعرفوش
كنده:- انت مش سهل خالص يا يوسف
وفي طريق العودة دخلت بيها في طريق قلت انه مختصر لكنه في الحقيقه طريق مقطوع ولما تأكدت اننا بقينا بعيداً عن اي شخص حطيت ايدي علي كتفها بس سكتت شلت ايدي من على كتفها وحطيتها علي فخدها
كنده:-شيل ايدك عيب كده يا يوسف وبعدت هي ايدي وقالت ارجوك يا يوسف أنا مرات صحبك مينفعش كده
كنت وقفت العربيه وخطفت بوسه من شفايفها هي صرخت وحاولت ابوسها تاني قاومت بعنف ثبت راسها وبستها غصب ضربتني بالقلم بستها تاني وتالت ومسكت بزازها وهي تقاوم وتضرب وتقولي ارجوك بلاش مثبتها جامد
أنا:-ليها معدش ينفع تراجع
كنده:- ليه مينفعش تتراجع سيبني وانا مش هقول لسالم وعد (لم أتوقف وكملت ما افعله غير مهتم بما تقول) هتعمل ايه ..بطل ارجوك انت عايز مني ايه
انا:- هنيكك بس يا كنده مش قادر أمنع نفسى
كنده:-أنت سافل وحقير عاوز تعمل ايه في مرات صحبك
أنا: عارف اني سافل وحقير واستاهل الموت لكن مش قادر اقاوم جمالك ه
كنده:-ارجوك بلاش انا ست محترمة بحب جوزي
أنا:- عارف انك محترمه و بتحبي جوزك لكن انا كمان بحبك
كنده:- سالم لو عرف مش هيسكت
أنا:- مش هيعرف ومش هتقدري تقولي ليه ولا تواجهيه غبراحه كده فكري لو قاومتي هتبهدلي نفسك وهدومك وبرده هنيكك احسنلك تستسلمي واوعدك مره وتروح لحالها كل ده بعلمه وانا حاضنها وبوس شفايفهاورقبتها وبلعب في بزازها
كنده:-أرجوك ارحمني بلاش
أنا:- وانا مين يرحمنى ويرحم حبي ليكي وشوقي ليكي
كنده:-خلاص متدخلوش وانا هساعدك تجيبهم
أنا:- كذبت عليها وقلت موافق
كانت المنطقة صحراوية دخلت ورا جبل نزلتها من العربية و فرشت مفرش علي الارض و قلت ليها تعالي ترددت بس نزلت وبدات ابوس شفايفها ورقبتها وهي مش عاوزه تنجاوب وقفت وقلت ليها مفيش مرواح من غير تجاوب
بدات تفك وتتجاوب وا مص لسانها واطلع بزازها ترضع فيهم لحد ما قلعتها البلوزه والبرا كنت قلعت انا كله لكن هي قالعه النص الي فوق فقط
خليتها مسكت زبي
كنده:-ايه ده ده اكبر من بتاع سالم جوزي بكتير
أنا:- ليها ايه رايك فيه سكتك قرصت حلمتها وقلت ليها ردي ايه رأيك؟
كنده:-حلو وناشف
أنا:- الي هو ايه
كنده:-بتاعك
أنا:- مش اسمه بتاعك اسمه زبك
كنده:-زبك حلو قوي وناشف
أنا:- عاوزه زبي عجبك
كنده:-أيوه لكن مش تدخله اعمل حسابك مش تدخله ارجوك ذي ما وعتدتي
أنا:- متخافيش أنا وعدتك خلاص
مش هتكلم عن الإحساس الروعه و هي مسكاه وهتاكله بعنيها وقلت ليها بوسيه يا لبوه اتخضت من الكلمة لكن نزلت على ركبها تبوس وتمص فيه وتحركه بين بزازها وتنيك بيه بزازها بس كانت مغمضه
أنا:-: ليها فتحي وبصي في عينا ففتحت بس مش ركزت في عنيا قلت ليها ركزي في عينا يا لبوتي
بصت فعلا في عنيا وكانت هي كمان الشهوه تملكت منها وبقت خلاص بتمص وترضع في زبي ولا اجدعها واحده شرموطه محترفه وباصه في عنيا بكل شهوه والخجل خلاص راح وتبخر وقفتها وحاولت اقلعها الجيبه رفضت وقاومت في البداية
أنا:- مهو لازم الحس كسك
وقلعتها وبقت ملط امامي وفضلت ابوس والحس كسها وهى تصوت فتحت أشفار كسها ودخلت لساني جواه وبدأنت أنيك كسها وتخبط الأرض
هموت منك يا يوسف الحس اكتر متع كسي اروي عطشه وقبل ما تجيب شهوتها وقفت لحد ما تهدي شويه (قالت وقفت ليه كمل عاوزه اجيب عسلي)
أنا:- بحبك وبعشقك وبدأت الحس تاني كسها وبقت هتموت تحتي وقبل ما تجيب شهوتها رحت موقف ورافع رجليها وراشق زبي في كسها
كنده:-شهقت وقالت لا طلعه مش اتفقنا مش تدخله وحاولت تزقني بعيد عنها مش قدرت لاني كنت كابس جامد
كنده:- اهدي هو دخل خلاص خلينا نستمتع بقي وبدأت وانتي مش شوية كنتي بتقولي لنفسك عاوزه اتناك من يوسف مش قادرة
كنده:- (اتخضت وقالت عرفت إذاي)
أنا:- نخلص احكيلك وبدأت ارزع في اروع كس وانيك في كس كنده بكل عنف وهي تجيب شهوتها وانا مكمل نيك
كنده:- تقول نيكني اكتر إروي عطش كسي وطبعا احساس المتعة في الوقت ده لا يمكن وصفه لاني بنيك واحده مش بتتناك غير من جوزها كسها نضيف وشهي وشكل كسها حتي حلو واشفاره من النوع الي يساعد علي انها تتناك وزنبورها صغير وشكله حلو وشهي كنده جابت شهوتها ٣ مرات وانا مكمل نيك فيها وهى تقول كفايه هموت
أنا:- ليها خلاص هجيبهم
كنده:-هاتهم بره
كبست وجبتهم جوه كسها لان إحساس وتأثير ان الواحد يجيب لبنه في كس واحده أروع من أي شيء تاني
كنده:-كده ممكن احمل منك
أنا:- ياريت
كنده:-انت مجنون قالتها وعيونها كلها لبونه وشرمطه وتغير حالها من الرفض الإحساس بالمتعه وقامت تحاول تلبس
أنا:- لا لسه كمان مره
كنده:-هتتاخر كده كمان هتقدر تعمل تاني
أنا:- إسمها هتقدر تنيكني تاني
كند:- ماشي
أنا:- قوليها
كنده:هتقدر تنيكنيي تاني
أنا:- هتشوفي وخليتها تاخد وضع الدوجي وضربتها على طيازها وفضلت احك زبري على كسها وخرم طيزها لحد ما هاجت وبقيت الحس كسها وهي علي نفس الوضع لحد ما بقت هتموت من الشهوه وبدأت ادخل زبري في كس كنده وهي تقول دخله كله هموت عليه زبك و ونكت فيها تاني وفضل اروع فى كسها وهى تصوت تحتي وتقول نيك وافشخ كسي الشرموط وتقول انا لبوتك ومتناكتك كنت ماسك بزازها وبتنيك فيها جامد قوي وهي تقولي افشخ كمان نيكك نار لحد جبنا احنا الاثنين وطبعا جبتهم في كسها تاني قلت لها البسي ويلا بينا عشان تاخرنا
بعت لسالم رسالة قلت فيها نجحت الخطة وتم نيك كنده بنجاح
سالم:- قال مبروك حبيبي وفحل كنده احكي لي قلت ليه مش الان كنده معي لما اروح و رجعنا وهي نايمه علي كتفي طول الطريقوقلت ليها اعملي حسابك هنيكك كل اسبوع مرتين قالت لا سالم يعرف دي مره وعدت
أنا:- معادنا يوم السبت ٥ مساء في بيتي ..
كنده:-صحيح انا تمتعت معاك بس مش هقدر أعملها تاني
أنا:- انا مش باخد رايك يا لبوه انا بعرفك واخدت شفايفها في بوسه طويله
روحتها البيت وسالم من الهيجان عاوز ينيكها بس هي رفضت عشان كسها كان تعب من كتر النيك والفشخ ولان تاني مره طولت جامد كمان خافت انه يحس لان كسها مليان من لبني لكن برده سالم حط ايده علي حس كنده لقاه مبلول بس هي جريت علي الحمام ولما شم ايده لقي ريحتها لبسالم طلبني وحكيت ليه كل شيء بالتفصل الممل وكان هايج جدا وطلبت منه يسيب كنده براحتها تخرج يوم السبت وبلاش ينيكها النهارده لانها اتفشخت مني وتاني يوم كان الخميس سالم فشخ كنده نيك وحكي لي انها كانت مستغربه من هيجانه عليها وأصرت أنه مش يلمسها يوم الجمعه عشان تريح قبل فشخت يوم السبت
كنده:-اتصلت بي وقالت ممكن تخلي معادنا بكره اوكي بس خليها بدري شويه علي 3 بدل خمسه
أنا:- موافق بس ليه
كنده:-مش عاوزه اتأخر علي سالم عشان مش يشك
أنا:-تؤمري يا لبوتي
يوم السبت كنده صحيت كلها اشراق وسعاده وجهزت نفسها عشان تتناك
كنده:- سالم انا رايحه أزور بنت عمي هيام لسه واصله من السفر
سالم:-براحتك وطبعا كان عارف انه هتتناك
كنده:-لسالم أنا مجهزه لك غدا عشان لو تأخرت
وفي المعاد رحت لكنده تحت البيت اخذتها ورحت بيتي ودخلنا كنت مجهز ليها عزومه محترمه من طبيخي (انا متعود لما أكون هنيك واحده لازم اعزمها على الغداء من طبيخي ) سفاح الجيزه تعلمها مني وانا تعلمتها من صديق ميلفات مخضرم ومعلم وأكلنا سوا وكنت بأكلها بإيدي فيها وطبعا من هيجاني علي كنده مكنش فارق اني لسه واكل في موضوع النيك
بعد كده اخدتها الاوده وفضلت ابوس واحضن فيها واعصر بزازها
كنده:-تتأوه وتقول انت مجرم يا يوسف عملت مني شرموطه في يوم واحد
انا:-مش عملت منك شرموطه انا بس طلعت الشرموطه الي جواكي وخليتها في الي تتصدر المشهد
بدأت اقلعها كانت لابسه بلوزه نبيتي وجيب اسود تحت الركبه فتحت زراير البلوزه وقلعتها وانا ببوس فى رقبتها وبزازها وبعده فكتي الجيب وفتحت السوسته ووقعت على الأرض كانت لابسه تحتها بانتى وبرا بيض نيمتها علي السرير وفضلت ابوس في كل جسمها من أول شفايفها لرقبتها لصدرها لبزازها بطنها لحد ما وصلت لكسها نزلت البانتي بقيت أشم فيه وسحبت البانتي بأسناني ونزلته وظهر امامي كسها بقيت أشمه وابوس فيه والحس واشفطه كله وهى تصوت من الشهوه وتقول عايزه اتناك يدكري مش قادره وانا مش سامع ليها وممكن لحس وشفط في كسها وهي تترجاني انيكها بفتحت أشفار كسها وفضل الحس فيه وادخل لساني جوه وطبعا كسها من أروع الاكساس (الكل يعرف لان سالم ناشر صور كسها وطيزها وبزازها)
كنده:- لي خلاص خلاص هجيبهم أأأأأأأأأأأأأأه
وفعلا كنده جابت عسل كلها وانا لحسته وشفطه من كسها وكان عسل كسها شهي طعنه قمه في الروعه وكميه كبيره فعلا فضلا عن إحساس نبضات كسها الرائع وهي تجيبهم سبتها شويه وقمت اجيب ليها حاجه تشربها عشان تفوق معي وجبت ليها عصير مانجو
أنا:- ليها عايز اشرب من بقوك
كنده:-ازاي ده
أنا:- تشرب وابوسك تقومي تعطيني العصير في فمي
كنده:-مش هتقرف
أنا:- انا بلحس كسك وبشرب عسله كيف أقرف نت فمك الي ببوسه وبمص لسانك حربت وعرفتها تعملها إذاي وفعلاعجبها قوي الفكره وشربت من فمها وهي كانت مبسوطه قوي بعدها فتحت رجليها وفضلت احك زبري علي كسها حد ما هاجت قوي وبدت تطلب تتناك رحت رافع رجليها عي اكتافي ودخلت زبري في كسك وبقيت ادخله اطلعه براحهى وهي تطلب ااسرع شويه وتوقلي نيك بسرعه افشح كسمي وي اثناء ما هي هايجه قوي رن تليفونها اتخضت قوي لانها كانت رنت مخصوصه لسالم جوزها قالت يا لهوي سالم بيتصل اعمل ايه (قلت متخافيش هو مدخلش علينا دي إتصال بس) هديت حركتي خالص بس كنت سايب زبي في كسها وقلت ليها ردي ردت عليه ايوه يا سالم فيه شيء قالها تاخد راحته لو عاوزه تتاخر وهو هيجي ياخدها عشان عنده مشوار وهيتاخر فيعدي عليها ياخدها قالت ليه مش تقلق صاحبتي هتوصلني كل ده وزبي في كسها بنيك فيها بالراحه ورحت رزع رازعه جمده راحت قايله اه بطوت كله لبونه سمعها سالم وقال ليها فيه ايه قالت ليه صحبتي بتهزر معي قال ليها هاتي اسلم عليها قالت ليه هي بتكسف تكلم رجاله وقفلت معاه وطبعا كمنت معها وفشختها نيك وهي تثوت تحتي لحد ما جابت شهوتها كملت نيك وجبتهم بعدها بفتره قصيره (كنت متوقع ان اتصال سالم هيفصلها بس بالعكس حسيتها هايجه اكتر وعاوزه اكتر ولا كأن حصل حاجه ونمت جنبها وقلت ليها حسيتي بإيه وانتي بتتناكي وسالم بيكلمك قالت في الأول كنت خايفه يحس بس لما بدأ يكلمني حسيت نفسي عاوز اقوله انا بتناك الان من صاحبك تعالي اتفرج وانا بتناك وقالت ده كمان لما وصلت يوم الأربع حط ايده علي كسي لما وصلت ممكن يكون لاحظ شيء؟؟ قلت ليها لو لاحظ كان بان عليه
اخدنا دش على السريع عشان نفوق و ,طلعنا عريانين من الحمام وكانت اللبوة تجري أمامي كما لو كانت مكسوفه ودخلنا اوضة النوم وفضلت اقفش في بزازها والحس كسها وانيك كسها بلسانى لحد ما خلاص بقت مش قادره وهتموت وتتناك وبقت تقول لي ارجوك نيكني ركبتها علي ذبي وبقت تتنطط عليه وتقول انا لبوه انا شرمطه انا قحبه وهي بتشخر كمان لحد ما خلاص بدأت تجيب شهوتها راحت نايمه على صدري وحضنتي جامد وهى بتترعش كما لو كانت لمست سلك عريان وانا مكنتش لسه جبتهم فانتظرت لحد ما هجيت ىشويه ورحت راشق زبي في كسها وفضلت ارزع فيها لحد ما جبتهم وهي بتصوت من المتعه وتشخر وبعدها اخذنا دش تاني وأحلي نيكه هي الاخيره تحت الدش رفعت رجليها وركبته علي ذبي وكان فيه مسوره عاملها في الحمام للغرض اتعلقت فيها وبقت تتنطط على زبي لحد ما جبناهم سوا كمان مره تحت الدش رجعتها البيت وطبعا كان لازم احكي لسالم كل شيء ورغم اني مكنتش بحب احكي بس كان لازم احكي ليه عشان استمر انيك مراته اللبوه كنده
استمرت علاقتي بكنده حوالي ست شهور انيكها بصفة شبه يومية ممكن توصل لخمس أيام في الأسبوع انيك فيهم كنده و ويومين فقط لسالم مكنش كسها بيريح خالص من النيك
لحد ما سالم قالي كده كفايه انا عاوز كنده تعرف الحقيقه قلت ليه ده ممكن يدمر كل شيء لكنه أصر قال انا عاوزها تعرف وعاوزه هي التي تحكي ليه حاولت معها اخوفه من رد فعلها لكن مفيش فايده نهائيا فقلت ليه خد بالك لو عاوز اننا ننيك كنده جماعي مش هيحصل قال لي سالم ده مش في دماغي خالص بس انا عاوزها تبقى علاقة مفتوحة لما تكون عاوزه تتناك منك تطلبها بنفسها ولما تتناك منك تيجي هي الي تحكي
اتفقت اننا نصارحها سوا وحددنا اليوم ورحت البيت وانا بقدم رجل وآخر عشرة وفعلا سالم قلها الحقيقة خطب لزق وهنا كنده انهارت من العياط محدش عرف فينا يهديها طلبت من سالم يمشي وسيبني معي وحدها وهي لما تهدي هطلبك تيجي (سالم كان بيحلم ان مراته ننيك مراته جماعي طل لا فيه جماعي ولا فردي)
اخدتها في حضني بقوه وبدأت اهديها
كنده:- ببكاء ازاي تعمل كده في انت كده دمرتني دمرت حياتي و وثقتي فيك وفي جوزي ونفسي
انا :-ايه مخوفك ومدمر نفسيتك (جوزك عايزك تتناكي وانتي حققتي امنيته)
كنده:- انا معرفش سالم ممكن يعمل ايه ولا يستعغل ده ضدي
أنا:-لا يقدر يعمل شيء كل ه برضاه وموافقته وفهمتها ان الموضوع كان اتفاق من خلال رسائل واتس وبعد طلبت منه يمسح كل شيء وانا كمان لكن قبل ما امسح كنت واحد نسخة الكترونية طباعة الشاشة عن طريق تطبيق يعني الدليل الوحيد علي انه موافق علي كل شيء عندي وحدي كمان سجلت كل المكالمات الي بينا واخنا بنتفق عليكي يعني من هنا لاخر يوم في عمرك تقدري تتناكي براحتك ومحدش يقدر يكلمك
كنده:- ممكن تتفق معاه عليا
أنا:- تصدقي اني ممكن اتفق معاه عليكي
كنده:- اصدق قوي هو الي انت عملته تسميه إيه
أنا:- (انا اتفقت معاه علي اني أوصل ليكي وتبقي حبيبتي)
قالت لي كذاب انت بس عاوز تنيكني قلت مهو انا عاوز انيكك عشان بحبك كل ده كنت بقوله وانا حاضنها وبلعب في بزازها وببوس فيها وتقريبا كنت شبه قلعتها وبدأت وارضع في بزازها وهي تقول لا انا لسه زعلانه وانا أقول ليها انا بصالحك اه وخلاص بقت عريانه ملط وانا كمان
رفعت رجليها ورشقت ذبي في كسها وبدات النيك فيها وهنا كان مر وقت طويل وهنا سالم اتصل كنده مرضتش ترد اتصل علي والح في الطب رديت عليه وانا بنيك وكانت بتصوت تحتي وهو سامع الصويت
سالم انت تصالحها ولا تنيكها ...
أنا:- عندك مانع مش كفايه بلم بلاويك
سالم :- انا راجع
أنا:- انتظر لما اقولك تيجي
كنده بصوت سامعه سالم كويس نيك جامد يتا يوسف افشح كسي
سالم مقدرش يمسك نفسه كان نفسه يشوف كنده تتناك ودخل علينا وانا بنيك كنده هنا كنته اتخضت وحاولت تغطي نفسها لكن مش لحقت وكان سالم عاوز يتفرج عليها وعي بتتناك مني وفعلا بعد شوية خجل كنده هاجت جدا وبقت تشتم في نفسها وتقول انا شرموطه انا موومس أفشخ كسمي يا يوسف وكانت بتشخر جامد قوي وفي عز هيجانها جابت شهوتها ورعشت تحتي بعد انا كمان وبعد ما خلصت نيك وسبتها مفشخه هنا سالم دخل عليها يلحس كسها وبدأ ينيك هو فيها وهنا بدأ شكل جديد للعلاقه بيني وبين كنده بمشاركة سالم
في الوقت ده انا خرجت بره الاوضه اللي كنت بنيك فيها كنده وسبتهم سوا شويه ولقيت كنده خرجت وهي عريانه ملط تتقصع بكل لبونه وبيجي تقعد علي رجلي وتحضني وتقولي بحبك يا يوسف يا ذكرى أرجوك مش تسيبتني ولا ابتعد عني قلت ليها مش هسيبك بس ولا عمري هبعد عنك بس عندي ثلاث شروط قالت وانا موافقه قلت ليها مش لما تعرفيهم الأول حتي قبل ما اعرفهم موافقه قولي بقي
اول شرط مفيش نيك جماعي يعين انا وجوزك مش هنيكك سوا مهما حصل قالت موافقه
تاني شرط مفيش راجل تاني يسلمك اقصد ثالت يعني محدش ينيكك غيري انا وجوزك
قالت ده طلبي انا كمان
ثالث شرط هو صعب شويه بس يكون قدر الإمكان علاقتي بيكي هي الأساس وجوزك يجي بعدي
بعد لحظة صمت ضحكت وقالت موافقه مكنتش اعرف انك كده قلت ليها كده ايه بتغير علي ..ضحكنا سوا و قلت ليها قومي خدي شاور جامد ونضفي كسك كويس عاوز انيكك قبل ما امشي
الجزء الثاني
استمرت علاقتي بكنده وزوجها علي هذا المنوال لفتره ليست طويله وكنت قد قررت أنه طالما أنا في الأردن سوف أظل انيكها بعلم وموافقة زوجها وكانت كنده قد اتفقت معي زوجها انها سوف تأتي لي أربع أيام أسبوعيا تحضر لي أخر النهار وترجع عند منتصف الليل (سالم يحضرها وانا أعيدها خلصانه)
وحقيقي كنده كانت سعيده بعلاقتها بي وكانت تأتي لي بفرح ولكن هذا قدومها لي أربع مرات أسوعيا وقضاء من اربع الي ستة سعات تتناك مني (طبعا مش بنيكها أربع ساعات لكن خلال هذه الأربع ساعات تتناك كنده مني من مرتين الي ثلاثه حسب مقدرتها علي التحمل فإنها تأتي بواقع أربع مرات أسبوعيا وباقي الأيام مع زوجها وكانت تأتي بإنتظام وكانها لا تحافظ علي حقها في المتعة فقط معي وإنما تحافظ علي حقها في الحياة أيضاً
وفي يوم جت كنده بدري علي غير عادتها وصلها سالم وطلعت وحدها وكان هي معها المفتاح دخلت وانا كنت باخد شور عشان اجهز ليها انا من طبعي لازم اخد شاور جامد قوي قبل النيك وبعسل جمسي كله وخاصه زبري وبيضاني وما حولهم وهي لما جت دخلت علي الحمام تليف ظهري وهي بتليف ظهري
أنا:-وحشتني يا لبوتي
كنده : انا لحقت انا كنت عنك امبارح
انا:- مش بقدر علي بعدك
كنده:-تسلمي حبيبي (وكان علي وجهها تظهر علمات سعادة غير معتاده)
خلصت شاور وخرجت لافف بشكير علي جسمي وعملت لي اسبريسو دبل وقعدت اشربه وهي أمامي روب من الستان الأحمر العنابي بإطار أسود تغلقه بجزام اسود ويظهر انها لا ترتدي تحته غير بانتي وبرا ضيقه وخفيفه فقط وكانت تجلس مش علي بعضها تفرك عاوزه تقول شيء بس متردده قلت اسيبها لما تقول بنفسها وانا عارف مهما طلبت مني انا هعرف اعمله
غيرت كنده جلستها وجلست الي جواري وتعلقت في رقبتي وقالت
كنده:- ايه مش وحشتك بتشرب القهوه ببطي كده ليه احنا مش ورانا نيك
انا:- مهو لازم كل شيء يبدأ بالراحه عشان نستمتع اكتر
كنده:- انا مش قادره يا يوسف كسي هيموت ويتناك من زبرك
أنا: مش هيموت متخافيش خدي شفطة اسبرسو
كنده:- مش بحب كمان انت بتشربها ساده
انا:- خديها ورجعيها في بؤي
كنده:- مش هتقرف
انا:- اقرف اذاي وانا بمص لسانك وادخل لساني في بؤك. بس خدي رشفه مش شفطه (كنده اخدت شفطه وقربت من شفايفي وراحت مدخله الاسبريسو في بؤي) في الأول كانت قرفانه من طعم الاسبريسو بس مع الوقت الطعم المتبقي في بؤها عجبها)
كنده:- تعرف طعمه حلو بس النيك أحلي
أنا:- هعمل واحد تاني واحط سكر عشان يعجبك
كنده:- لا خلينا نبدأ
انا:- مفيش لا
كنده:- دماغك ناشفه
عملت الاسبريسو وحطيت عليه شوية سكر شربت هي نصه و انا شربت الباقي (مش بخل لكن أروع قهوه الي تخمس فيها مع إمراه)
أنا: يلا بينا عشان اروي عطش كسمك يا لبوه بلبني يلا ادمي
وقفت كنده فضربتها علي طيزها فجريت علي اودة النوم وانا وراها وكنده من النسوان الي تحب الرجل يقلعها هدومها قبل النيد مش تحب تقلع بنفسها
ردخلت عليها حضنتها جامد قوي وعصرت جسمها وبقيت اقولكها وحشامي يا لبوتي قوي وبست شفايفها وععضعت فيهم وبست رقبتها ومصيت حلمة أذنها وهي تذوب في يدي وقمت بفك الروب ووقع علي الأرض وكنت اقبل زراعيها ووباقي جسدها كالمجنون وقمت بفك البرا والقائها علي الرض وكنت اقبل بزازها الرائعه وارضع فيها وابد بينهما وهي تقول قطع حلماتي يا دكري بعدها القيتها علي السرير ونزعت البشكير وصعدت فوقها الأقبل واعضضعض كل جسمها الشهي وهي تترجاني ان انيكها فيه مشتاقه لزبي ولكن عودتها اني لا استجيب لما تطلب مباشرة كنت اقلب جسمها في جميع الاتجتهات لاقبل كل جزء من لحمها الشهيى دون الإقتراب من كسها
نيمتها علي ظهرها وسجبت البانتي فشهقت وانا اسحبه وواقتربت من كسها اقبل فيه الحس وابعبصه بصباعي وانيك بلساني وخلال دقائق قليله إذ بطس كنده ينبض وفي فمي وعصير كسها ينفع لألهطه من كسها النظيف والشهي
هدات رعشة كنده الاولي وبدات افرش كسها بزبري وهي تقولي لي حرك اسعر انا احرك ببطي وكانت الحركه البطيئة لزبري عس شفرات كسها تشعلها اكثر وترجاني ان افرش اسرع او ابدأ بالنيك فقمت برفع رجليها اعلي كتفي و إدخال زبري في كسها وبدات انيك فيها ببطي واسرع تدريجيا ولم يكد يمر سبع دقايق حتي أتت رعشتها لثاني مره
لم أسحب زبري من كسها واكملت نيك فيها علي الهادي جدا وهي علي غير عاداتها
كنده:- يوسف حبيبي ممكن أطلب منك طلب
أنا:- أنتي تؤمري من تطلبي يا حبيبتي
كنده:- العفو يا دكري
أنا:-أول مره تقولي دكري
كنده:- ايوه دكري انا اكتر من 90% من اللبن الي بيغذي كسي من زبرك
أنا:- هاهاهاهاها ليه هو سالم مش بينيكك كفايه
كنده:- لا مش كده انا لما بجيلك بتنكني ثلاث مرات يعني 12 مره في الأسبوع وبتجيب كمية لبن أد سالم مرتين ده علي الأقل ان مكنش اكتير وسالم بينكني مرتين بس في الأسبوع عني 2 لبن من سالم مقابل 24 لبن منك يعني اكتر من 90% ذي ما قلت
أنا: شطوره في الحساب لكن يعني عندك يوم فاضي يا لبوه مخبياه عني (كل ده واانا بنيك فيها علي الهادي)
كنده:- انتوا بتهروا كسي طوال الأسبوع بريح يوم منكم يا جبابره
أنا:- ماشي هعديها بمزاجي ..عاوزه ايه يا لبوه
كنده:- معلهش ومش تفهمني غلط لحد ما اخلص كلام ممكن
أنا:- مش هقاعطعك
كنده:- انا تعب بجد من الانتقال كل يوم من بيتي ليك والعوده والمسافه طويله قوي
أنا:- (تغير وجهي الي الغضب حيث شعرت انها تريد أن تقليل عدد مرات نيكي ليها ) هيه والمطلوب
كنده:- شفت بتتسرع في الحكم اهدي وسبني أكمل
أنا:-كملي
كنده:- ولحسن الحظ فيه شقه إدامنا عطول فضيت وسالم كلم صاحب البيت يحجزها لحد ما اكلمك
أنا:- وسالم غرضه إيه
كنده:- راجل بيحب مراته ومش غاوي تعبها
أنا:-قولي الحقيقه
كنده:- هقولك الحقيقه بس مش تضايق
أنا:- قولي
كنده:- سالم أحينا بيحب ينيكني بعد ما برجع بس بيكون جسمي شرب لبنك وبيكون كسي نشف واحينا بيحب يلحس كسي بعد ما اتناك منك عشان كده هو اقترح الإقتراح ده وهو بصراحه اريح لي
أنا:- هو الي قالك كده
كنده:- هو مقلش بس ده جوزي وانا عارفه دماغه مودياه فين
أنا:- وانتي أريك ايه
كنده:- ياريت بجد تنقل عاوز أكون تحت زبرك في أي وقت تطلبني فيه
كان أسلوب كنده مقنع جدا ومثير جدا جعل زبري ينتصب إنتصاب شديد ومؤلم بالنسبه لي
أنا:- موافق (انا لقيت ان مفيش مشكله بل افضل لي وأيضا يتم البعد عن إعتبار العلاقه بيني وبين كنده علاقه روتينيه وان الموضوع مش مواعيد بل رغبه عندما تأتي يجب ان تجاب)
كنده:- هطلب سالم أقوله
أنا:- استني لما تروحي أو نخلص
كنده:- النيكه دي هتطول كمان انا بايته عندك اليوم
أنا:- أنتي مجنونه
كنده:- طلبت سالم قالت يوسف وافق
سالم : وهو يوسف فين الان
كنده:- راكب عليا وزبره راشق في كس
سالم:- بجد
كنده:- هكدب عليك يا عرصي
أنا:- عيب يا كنده مش تقولي كده
كنده:- سالم مش زعلان وفتحت الاسبيكر وقالت أنت زعلان اني بقولك يا عرصي
سالم:- لا يا قلبي انا فعلا عرصك وديوثك كمان
كنده:- شفت يا يوسف هو مبسوط
سالم:-سيبي الفون مفتوح عاوز اسمع
كنده :- يوسف يضايق
أنا:- انا بصراحه اتجننت اكتر وقلت ليها سيبيه
كنده:-بجد
أنا:- أيوه
كملت نيك في كنده بقوه وبعنف شديد وهي طبعا تقولي إرحمني يا يوسف براحه شويه وانا أقول ليها مفيش راحه ولا براحه وانا نازل فيها ترزيع وكنده سامع يا عرص ألي بيحصل في مراتك أنا بتفشخ لحد ما جابت شهوتها وانا كنت لسه سحبت زبري من كسها وقلت ليها اقفلي الفون وريحي شويه ونامت كنده وهي مشوخه علي بطنها وانا نمت جنبها
كنده:- انت ايه جرالك يا دكري انت كنت عنيف قوي محصل منك قبل كده العنف ده
أنا:- مش لازم تجربي كل شيء ..تعبتي او اضايقتي
كنده:- هو حلو بس بس بيوجع شويه بس بعدها بيكون إحساس حلو قوي انا هريح شويه عشان نكمل انت لسه مجبتهمش
أنا:- انتي مش مبيته
كنده:- أيوه
أنا:- خلاص هتتناكي للصبح
كنده:- يا ويلي منك ومن زبرك
أنا:- يلا يا لبوه قوي ناخد شاور سوا عشان نفوق
كنده:- بحبك وبحب اجرامك في النيك
انا:- فاكره أول مره
كنده:- ايوه طبعا ودي تتنسي
انا:- كنتي بتكرهيني وقتها
كنده :- بصراحه كنت كرهاك وبحبك في نفس الوقت عاوزك تكمل ومش عاوزاك تكمل خايفه ومبسوطه وكنت خايفه من رد فعل سالم لو عرف كنت هبله اتاريكم مرتبينها سوا
انا:- انا من اول لما شفتك وفهمت شخصية جوزك عرفت انك هتكوني تحت زبري
كنده:- احنا مش هناخد شاور ولا ايه
أنا: ناخد
اخدت كنده من ايدها عريانه لحد الحمام ووقفنا تحت الدش ودعكنا جسم بعص ونزلت علي قعدت علي الارض وهي سانده علي الحيطه تحت الدش وبدأت الحس كسها وابعبص طيزها وهي بتضغط علي دماغي كانها عاوزه دتخلني جوه كسها لحد ما حسيت انها هاجدت جدا رحت وقف ورافع رجليها الشمال علي كتفي وراشق زبري في كسها وفضلت أرزع في كسها لحد ما هي جابت رعشتها ولبني تدفق في كسها وبعد ما جبت لبني في كسها سبت زبري حوالي 3 دقايق لحد ما بدا ينكمش وانسحب خارج كسها وكملنا تشطيف وخرجنا كنت مجهز ليها عصير مانجو ومدوب فيه نص حباية فيجرا حريمي شربته وقعدنا نتكلم شويه لحد ما مفعول الحبايه اشتغل وهي حست ان حطيت ليها شيء
كنده:- انت حطيط لي شيء في العصير
أنا:- أيوه فياجرا حريمي
كنده:- ليه هو انا بقول لا ولا هيجاني مش عاجبك
أنا:- عيب عليكي فشر الي يقول عليكي كلمه انتي اوهيجانك انتي بقيتي لبوه رسمي فهمي نظمي
كنده:- طب ليه ؟
أنا:- عاوز اشوف وانتي مش متحمله كمان ده كله نص حبايه
كنده:- يلا ندخل مش مستحمله
أنا:- لا هنيكك هنا (كنا علي كنبه كبيره في الليفينج
مديتش ليها فرصه تقول اه أو لا وهجمت هل عليها ابوس شفايفها ورقيتها وامص شحمة ودانها ابوس في رقبتها وكدنه مش مستحمله وتقولي نيك علي طول وانا مش معبرها نزلت ارضع في بزازها وابوس فيهم وابوس بطنها وسوتها ولحسه هحاول ابوس في فخادها راحت ساحبه بؤي علي كسها عشان الحس ليها فيه ولحست كسها ونكته بلساني لحد ما جابت شهوتها لتالت مره حرت قايم ومفرش كسها بزبري لحد ما بدات تهيج تاني بس خلاص هتمموت تحتي وتقولي دخل خلاص رحت راشق زبري في كسها وانا رافع جليها علي اكتافي ومش راحمها من النيك العنيف لحد ما جبنا شهوتنا مع بعض المره دي ونامت الي جواري علي الكنبه
كنده:- انا تعب خلاص مش قادره
أنا:- هسيبك تريحي شويه
كنده:- انا عاوزه راحه أسبوع مش قادره
أنا:- لسه كمان مره انتي الي جبتيه لنفسك قلتي مبيته اليوم
كنده: انا عيله رجعت في كلامي انا راحه لجوزي حبيبي عمره ما عمل في كده لمن انت متوحش
أنا:- ههههههههههههه اوعدك المره الجايه هتكون خفيفه
كنده:- الرجل ده هيموتني
أنا:- ريحي ساعتين لحد ما مفعول اللبوسه الي اديتها ليكي تكون اشتغلت
كنده:- انت هتنيك طيزي
أنا:- عيب عليكي لا طبعا دي لبوسه في كسك بتهديه وبتقل الي التهابات من التيك العنيف
كنده:- لما نشوف
أنا:- تعلي ناكل عشان جعان
كنده:- غلط الاكل للرجاله قبل النيك او اثناء النيك او خلاله
أنا:- ده للرجاله العاديه
كنده:- مغرور
أنا:- تمام هنشوف المغرور هيعمل فيكي ايه
كنده:- ابوس ايدك بالراحه المره الجايه
أنا:- خليها بظروفها
اكلت انا وكندي وهي تعمدت تاخد وقت طويل في الاكل وقامت علمت قهوه وجت لابسه بيبي دول اسود قصير واصل لنط طيزها وهيجنن عليها وشربنا القهوه وقعدنا نتكلم شويه ونتفق هيكون شكل العلاقه اسه بعد ما نسكن في نفس البيت
كنده:- انت ممكن تنكني كل يوم لما تبقي جنبنا
أنا:-كل يوم اذاي وانتي مفرفره مش عاوزه تكملي
كنده:- هو انت عاوز تنكني كل يوم 3 مرات
أنا:- ممكن مرتين
كنده:- ولما سالم يكون عاوز ينيكني هو كمان أروح فين
أنا:- انتي مش قلتي بينيكك مرتين في الاسبوع
كنده:- ايوه
أنا:-اليومين بتوعه هنيكك مره واحده
كنده:- انا مضمنش هو عاوز أي يوم هو بحالات كمان كتير بيحب ينيك بعدك
أنا: ليه كده؟
كنده:- بيحب ينيك ولبنك ي كسي
أنا:خليها بظروفها
علي الجانب الاخر
سالم يدهب لصاحب أبو حسين البيت ليتفق معه علي إيجار الشقه
سالم:- إذيك أبو حسين عاوزين نأجر الشق المقابله لنا لصديق مصري
أبو حسين :- المصريين بيعلمو مشاكل خاصه لو عذاب
سالم:- ده رجل أعمال مش صايع ولا عامل مش متعلم
أبو حسين:- هو متزوج ؟
سالم:- ايوه بس مراته لسه مجتش
أبو حسين:- علي ضمانتك يا سالم
سالم:- انا هجيب جاري لي بتاع مشاكل معقوله دي
أبو حسين:- معاك حق (هاخد مقدم شهرين و تأمين شهرين)
سالم:- مش النظام شهر وشهر
أبو حسين:- ده الي عندي والا بلاش
سالم:- خلاض ماشي جهز العقود وهو يجي بكره يدفع ويمضي
أبو حسين: تمام
سالم:- يتصل بكنده الو حبيبتي
كنده:- أيو حبيبي عملت ايه
سالم:- الراجل وافق بس اطريت اكدب عليه و أقوله مرات يوسف جايه كمان عاوز شهرين مقدم وشهرين تأمين
كنده:-انا اعتبر ذي مراته ومان الفلوس مش ففارقه مع يوسف
سالم:- ايه ذي مراته ذي يعني انا سايبك تنبسطي معاه تقوي تقولي كده
كنده:- امنت زعلان ليه مش كله برضاك وتخطيطك معاه لحد ما بقيت لبوه وشرموطه وكمان تنكر انك بتكون مبسوط وهو بينيكني
سالم:- قفلي علي الموضوع ده و بلغي يوسف
كنده:- أعتبره موافق وملكش دعوه انا عارفه بقولك ايه وقفلت معاه
كنده:- سالم اتصل وبيقول ان الراجل طالب شهرين مقدم وشهرين تأمين واطر يقول للرجل ان مراتك جايه
أنا:- مفيش مشكله
كنده:- في ايه بالضبط
أنا:- الأربع شهور وان مراتي جايه
كنده:- انت هتجيبها انا مش مستحمله ولسه متخانقه مع سالم بسبب مراتك
أنا:- ههههههههههه لا طبعا انا قصدي ان هو مش هيفتش علينا سواء جت او مجتش وكمان بعد كده لما اسكن ومحدش يشتكي مني اني بنيك مراته مثلا هو نفسه مش هيهمه غير الايجار ثم تعالي هنا اني تخانقتي ليه مع سالم بسبب مراتي
كنده:- هو لما قال انه قال للراجل ان مراتك جايه قلت ليه يعتبرني ذي مراته فزعل وكبر الموضوع
أنا:- طبعا ليه حق يزعل انتي كده بتقلي منه
كنده:- ليه بقي مشةهو موافق انك تنيكني
أنا:- حتي ولو بس انتي مراته هو مينفعش الي قليته دي
كنده:- أعمل ايه
أنا:- تكلميه تبلغيه اني موافق وتعتذري ليه وانك كنتي غلطانه ومفيش زوج ليكي غيره وانك بتحبيه هو انا مجرد متعه فقط
كنده:- اوكي
كنده:- الو سالم يوسف بيقول مفيش مشكله
سالم :- تمام
كنده : سالم حبيبي أنا اسفه (لحظة صمت) معلهش حبيبي انا كنت بهزر معاك بس انا اتغابيت في الكلام انت بس جوزي وحبيبي والي بيين وبين يوسف متعه عشان ننبسط سوا فقط
سالم:- ماشي حبيتي وكان شيء لم يكن
كنده:- طول عرمك قلبك كبير يا حبيبي
سالم:- هتعلموا ايه الان (كان سالم يريد اجابه واحده)
كنده:- يوسف عاوز ينيكيني للمره للتالثه
سالم:- لمعت عيناه واشتعل زبه وقال تتهني حبيبتي بس ممكن طلب
كنده :- موافقه
سالم:- مش تعرفي قبل ما توافقي
كنده:- عاوزني اطلبك وافتح السبيكر عشان تسمع من غير ما يوسف ياخد باله
سالم:- صح
كنده: أسيبك بقي عشان يوسف زبره واقف وعاوز ينفشخني
سالم: تهني حبيبة قلبي سلام
كنده:- صالحته خلاص بس هو طالب طلب
أنا:- إيه
كنده:- عاوزني افتح السبيكر من غير ما انت تاخدى بالك
أنا:- افتحيه من غير ما اخد بالي
كنده:- هههههههههههه
أنا:- تعالي يلا يا لبوه خلينا نخلص
شيلت كنه علي اودة النوم وقلعت الشورت ووقلعتها البيبي دول وبدات ابوس جسمها من اول قدمها وانا طللع فوق وفوت كسها وطلعت بابوس سوتها وبطنها وبزازها ورضعت فيهم جامد وبقيت ابدل بين حلمات بزازها الجامده قوي أرضع فيهم واعض حلماتها بالراحه وهي هتموت تحت لحد ما قالت بزازي اتهرت يا يوسف إرجمني حطيت زبري بين بزازها ونكتهم وبقي كلما زبري طلع لفوق تبوس راسه بعدها فضلت ابوس في شفايفها وأعضع فيهم وامص لسانه بعدها نزلت مباشرة لكسها قلعتها البانتي ونزلت لكسها في الأول شميت ريحته وبوسته وبقيت الحس حوليه بعيد عن شفايف كسها لحد ما هاجت بدأت امصصص في شفايف كسها واشفطهم واخد كسها كله في بؤي وأشفط فيه بعدها دخلت لساني في كسها وبقيت انيك في كسها بلساني لحد ما جابت شهوتها
سبتها تريح 10 دقايق وقلت ليها اركبي زبري ركبت وفضلت تتنطط علي زبري ووبزازها الرائعه تهتز امامي لحد ما جابت شهوتها وهي إترمت جنبي مش قادره تتحرك من 6 مرات جابت شهوتها فيهم
رحت طالع عليها ورافع رجليها علي اكتافي وكملت نيك فيها بعنف و سرعه هي تقولي أرجوك يا يوسف إرحمني كسي أتهري مش قادره خلاص سالم مش هيلاقي كس ينيكه هتهم بسرعه أبوس رجلك وانا مش معبرها خالص لحد ما جبت لبني في كسها ونمت معاهى لحد الصبح
كل ده وسالم يسمع كل ما يقال وصراخ زوجته من المتعه ويكاد زبه ينفجر من الشهوة
رحت مضيت العقد مع أبو حسين ونقلت اشيائي وعزمت سالم وكنده علي العشاء إحتفلا بهذه المناسبه ومنذ ذلك اليوم بدات مرحله جديده من علاقتي بسالم ومراته كنده والتي سوف أحكيها لكم بمشاركة صديقي سالم في الحلقه الثالثه والرابعه