مشرف
طاقم الإدارة
مشرف
فضفضاوي معلم
ناقد فني
ناشر قصص
سكساتي مخضرم
سكساتي نشيط
عضو
ناشر حصري
فضفضاوي مميز
كاتب قصص
سكساتي متفاعل
السمعة: 11%
- إنضم
- ديس 25, 2025
- المشاركات
- 727
- نقاط
- 9,775
خساره الزمالك امس من اتحاد العاصمه مش نهايه المطاف وعلى فكره انا اهلاوي ومش هقولك انا عندي روح رياضيه وكنت عاوز الزمالك يكسب لالالا فرحت خسارتهم بس ياريت محدش يطلع يقول ذي المعتوه اللي بيقولك الوصول للنهاية هو بطوله في ظل المشاكل والايقافات ساعتها هقوله انت مبعر
انت عندك فوق من اللعيبه دوليين
انت شاري لعيبه بقيمه أعلى من اتحاد العاصمه
انت بقالك اسبوع مفخد واتحاد العاصمه لعب ماتش في الدوري عندهم
انت قيمه ما يتحصل عليه النجم جدو السعيد وبنتايك قد فلوس الاتحاد بالكامل
انت بقالك شهر من ساعه خروج بيراميدز والاهلي وانت بتقول انك عندك اللعيبه الجامده الفشيخه اللي بتطير في الجو ماتجيش دلوقتي تكلمني عن إيقاف القيد والمستحقات وتقولي فرقه المليار عشان ساعتها هتبقي انسان براس جحش واللي عندك ده مش مخ ده سطل بوظه
احنا كاهلاويه بنقول اهو فريقنا مايستحقش ياخد بطوله ولازم يمشي امام عاشور وزيزو تخيل بقي وبن شرقي عارف ليه لأنهم للاسف الاداره اول مره تجيب لعيبه بغرض كيد الضراير من مصلحه النادي انت بقى أقف مع فرقتك وقول لاه بس لاه ديه لايمكن هتقرله لانك زملكاوي
انت عندك فوق من اللعيبه دوليين
انت شاري لعيبه بقيمه أعلى من اتحاد العاصمه
انت بقالك اسبوع مفخد واتحاد العاصمه لعب ماتش في الدوري عندهم
انت قيمه ما يتحصل عليه النجم جدو السعيد وبنتايك قد فلوس الاتحاد بالكامل
انت بقالك شهر من ساعه خروج بيراميدز والاهلي وانت بتقول انك عندك اللعيبه الجامده الفشيخه اللي بتطير في الجو ماتجيش دلوقتي تكلمني عن إيقاف القيد والمستحقات وتقولي فرقه المليار عشان ساعتها هتبقي انسان براس جحش واللي عندك ده مش مخ ده سطل بوظه
احنا كاهلاويه بنقول اهو فريقنا مايستحقش ياخد بطوله ولازم يمشي امام عاشور وزيزو تخيل بقي وبن شرقي عارف ليه لأنهم للاسف الاداره اول مره تجيب لعيبه بغرض كيد الضراير من مصلحه النادي انت بقى أقف مع فرقتك وقول لاه بس لاه ديه لايمكن هتقرله لانك زملكاوي