- نقاطي
- 0
انا اسمي احمد من اسكندريه وانا زي ما بيقولوا عليا واد مخلص نودزاوي درجة اولي بس كوميدي ودمي خفيف يعني من الاخر مفيش مسرح فيكي يا اسكندريه الا ووقفت عليه كنت دايما بقول لنفسي لازم اكون نمبر وان مش محمد رمضان بس انا احسن منو المهم بعد الثانوية العامة بقيت محتار ادخل اي فكنت عاوز ادخل المعهد العالي للفنون المسرحية بس اهلي رفضوا ودخلوني كليه اداره اعمال قسم محاسبه ماليه ودي في الجامعة الأمريكية عندنا ف اسكندريه مش عاوز اقولكم على مناظر البنات اللي معايا اووووه عبارة عن قطع ملبن متحركه على الأرض اول ما دخلت من باب الكليه زبي فرد علي الاخرر المهم دخلت الحرم الجامعي اول حاجه سالت عليها كالعادة عن مكتب رعاية الشباب عشان اقدم مسرح وبالفعل روحت واقدمت وطلبو مني اعمل مشهد 10ثواني وانا عملت مشهد حزين كان قنبلة حرفيا وبعد ما خلصت الدكتور طلب مني اجمع شباب الجامعه اللي عاوزين يشتركو مسرح هنا بقي نزلت اسال كل شباب الدفعه اللي عاوز يشترك واللي مش عاوز واللي قالي طبعا عاوز يشترك كنت بسجل اسمه ثلاثي ورقم تليفونه واكتر اللي اشترك معايا بنات و لما كنت واقف مع اربع بنات بسجل اساميهم كانو عليا ورندا ومروه ونيتالي شوفتها بجسمها الكيرفي شوفتها بلبسها اللي هيتفرتك على جسمها اللي ايوا هي بطلت قصتي ايوا هي اللي مش هتنيمني الليل ايوا هي اللي نفسي احطو واجيبهم فيها ايوا هي دي انجي اجمل بنت في الكليه صاحبه الأنوثة المتفجرة نسيت اقولكم لابسه اي كانت لابسه تيشيرت نص كم اسود مفتوح من عند الصدر وجيبه حرير فوق الركبة وجسمها كله ابيض روحت جريت عليها
احمد: هاي ازيك عامله ايه
انجي : انا كويسه انتا عامل اي
احمد : بصراحه تعبان
انجي : افندم
احمد: بقولك انا تمام
انجي : اه اوكي سوري مسمعتش كويس
احمد : ياباشا ولا يهمك احنا في الخدمه
انجي : ميرسي
احمد : ااااه بقولك تدخلي معايا
انجي : ادخل معاك فين
احمد بتوهان : الشقه اقصد المسرح
انجي : اوكي تمام
احمد : طب ممكن اسمك ثلاثي والرقم
انجي : اه اوكي اتفضل 01*
احمد : خلاص يا جوجو هكلمك بليل
انجي : جوجو هههههه انتا لحقت هههه
احمد : لا بصي انا طبعي اجتماعي وباخد على الناس بسرعه
انجي : خلاص يا حمو هستنا مكالمتك
احمد : حمو ياعم ومالو حمو حمو اي حاجه من القمر ده مقبوله
انجي : هههههه اي الاسم مش عاجبك ولا ايه ههههه
احمد: طب و**** ده احلي دلع ادلعتو ف حياتي (محصلش طبعاً 😁)
انجي :هههههه طب اي هنفضل نتكلم كتير ونسيب المحاضرة الأولى تضيع مننا
احمد : لا يلا بينا
كانت المادة محاسبه ماليه وكانت انجي قاعدة جمبي وانا كل شويه ابص ب جمب عيني على صدرها وزبي وقف جامد
انجي : اي يا حمو المحاضرة عجبتك
احمد : هههههه دي كانت احلي محاضره دخلتها ف حياتي
انجي : ههههه طبطبت على زبي وقالتلي مهو واضح هههههههه
احمد : بكسوف واول مره يتحط في الموقف ده لا مهو انا هموت وادخل الحمام
انجي : قربت من وداني وقالتلي عشان تضرب عشرة علي بزازي ههههه
احمد : مش عارف يرد يقول اي بس رد وقالها بصراحه دول يتعبو بلد والبلد وقفت اهي عليهم وعاوزه تستريح
انجي : اه يا شقي طب مش بدري اوي على البلد
احمد : بدري اي ده بقالهم سنين يعيني مش بيقفو مستنين الفرصه
انجي بضحكه مايصه : خلاص اول ما نطلع المحاضرة هنشوف الموضوع ده هههههههه
احمد : طب يلا دلوقتي
انجي :,يا واد اصبر شويه مستعجل على اي
احمد : طب يلا بقي يا اما هزعل منك
انجي: خلاص خلاص طب يلا بينا
وفعلا طلعنا مدرج دكتور عادل وكنا قعدين وحوالينا شويه صغيرين فضلت قاعد باصص ل صدر انجي لحد ما الكل دخل القاعه وجت دكتور العلوم السلوكية وبدأت المحاضرة انجي مسكت زبي على البنطلون
انجي : يخربيتك كل ده مخبيه تحت البنطلون
احمد : واطي صوتك لحد ياخد باله
انجي : هههههه ده انا مش هحلو ههههه
احمد : هههههه اهو عندك منك ليه ووسعي ايدك بقي وافتحي رجلك
انجي :هههههه حاضر بس براحه متزقش هههههههه
انا فعلا حطيت ايدي تحت الجيبه لقيتها مش لابسه اندر وكسها كلو لبن
احمد : يخربيتك اي كل ده هههه ده انتي هايجه اكتر مني هههه
انجي : هههههههه لا مش انا ده كسي سخن من حجم زبك هههههه
احمد : اه يا وسخه
وفعلا ضربو لبعض وخرجوا من المحاضرة بيضحكو وأيديهم ف ايد بعض
انجي : حمو هنروح فين
احمد: اه منك يا جوجو ما تيجي نروح الحمام
انجي : اييييي مكفكش اللي حصل في المدرج ولا الشقي ده منمش ( وهي بتشاور بعنيها على زبي)
احمد : ههههه حنكش ههههه لا ياروحي حنكش مبينمش بدري
انجي : هههههه اي اده هو اسمو حنكش
احمد : اه انا مسميه كده
انجي : هههههه اتشرفنا ب أستاذ حنكش
احمد : لا هو ده تعارف ده تعالى بس اعرفك عليه
وقمت واخدها وداخل بيها الحمام وعلى فكره عشان الأسئلة الكتير اه احنا الحمام عندنا شبه مشترك وفعلا دخلنا كابينه الحمام وقفلت الباب علينا قبل بس ما اكمل هوصفلكم الحمام عندنا هو مش علبه هو عامل زي اوضه عشان كده اخدت انجي ودخلت ادور جواها على الأطفال عشان بصراحه جسمها شبه الملعب
احمد : تعالي بقي عشان العب في الخريطة شويه وببوس رقبتها وانا قافش بزازها فوق الهدوم
انجي : هههههه طب براحه طيب هههههه طب اصبر اقلع طب ههههه
احمد : تعبان يا كابتن هههههه
انجي: هههه طب وحياتي عندك تصبر
احمد : يووووه حاضر اديني صبرت
وبدأت انجي تقلع الهدوم قطعه قطعه أما بالنسبة الداخلي كانت لابسه برا واندر بينك كانو روعه وجسمها مشدود شده ولا بزازها انا اول ما شفت المنظر ده قلعت ملط
احمد : اي ده كل ده مستخبي مني بس انتي لبستي الاندر ده امتي
انجي : ههههه لبسته في المدرج بعد ما جبت لبني علي طول
احمد : طب تعالي بقي عشان انا خلاص هجيب على روحي
وقمت مسكتها من وسطها وكانت لسه بالداخلي وشدتها عليا وبقيت عمال اكل ف شفايفها وانا بقلعها البرا واول ما خلعت البرا مسكت فردت بزها اليمين وبقيت ابلع فيها
انجي : اااااه براحه يا حبيبي مش كده ااااه انتا تعبتني خالص اااه براحه وحياتي عندك
احمد : و**** ما بايدي ده انا لو عليا اكلهم اكل وبدأت انزل على سوتها وادخل لساني فيها
انجي : ااااه مش قادره يخربيتك انزل بقي ل كسي عشان مش مستحمل
احمد : ده حبيبي رايحلو اهو ونزلت قلعتها الاندر بلساني وهنا كانت الصدمة كس وردي جدا وحجمه كبير وشفايفو عليها عسل وريحتو بتضرب نار
احمد : اي يا جوجو الجمال ده ياريتني عرفتك من زمان
انجي : طب يلا بقي مش قادره هتفضل تتفرج كتير
ورحت هنا هجمت علي كسها بوس ومص أو بمعنى أصح شفط لاني كنت بشفط مش بمص من جمالو وبلحس بلساني من جوا الشفرات ولا كأني بسحبو بلساني
انجي : اااااه خلاص يا احمد مش قادره مش قادره هجيب هجيب هجيب ااااااااه وجابت كل عسلها ف بوقي وانا كنت مش قادر هموت من الهيجان روحت شربت عسلها كلو وقومت ادخل زبي في كسها
انجي : اي ده انتا هتعمل ايه
احمد : هنور كشاف عشان اشوف في حد جوا ولا لاء يعني واحد ماسك زبو وقدامه كس اجمد من الملبن هيكون هيعمل اي
انجي : هههه لابس انا لسه بنت بنوت حطو خلفي
احمد : يخربيتك انتي كل الخبره دي والجسم ده لسه بنت بنوت طب لفي اديني طيزك
انجي : اهخ اموت ف سفالتك يا مجرم خد طيزي اهي بس براحه عليها
وفعلا مسكت زبي وحطيتو ف طيزها وبقيت عمال انيك فيها جامد وطيزها طلعت مفتوحة قبل كده وهنعرف بعدين مين اللي فتحها نرجع لقصتنا
انجي: اووووف اااااه احححح زبك سخن اوي اااااه نيكني جامد يا حبيبي كيفني عشان انا شرموطه وتعبانه
احمد : ده انا هفشخ طيزك الملبن دي يا لبوه وهفشخ كسمك
انجي : ااااه انا لبوه افشخني اكتر مش قادره هموت منك يا فحلي اااااااه اااااااح اوووووف ااححممد انا هجيب نيك جامد واسرع
احمد : وانا كمان هجيب اووووف
انجي : طب هات ف طيزي اااااه
وفعلا انا وانجي جبنا في نفس الوقت وكنت هموت من التعب وانا بنيك فيها
انجي : اااااااح لبنك سخن وفشخلي طيزي ااااااه مش قادره ده انا مش هسيبك ثانيه واحده
احمد : عارفه انا اول ما شوفتك كنت هموت عليكي مكنتش متخيل انك هتبقي ليا من اول يوم
انجي : حبيبي انا ليك على طول وفي كل وقت
احمد : طب يلا ياروحي البسي عشان زمان المحاضرة خلصت والحمام هيكون في شباب وبنات
انجي : حاضر يا روحي
وفعلا انجي لبست وانا لبست وخرجنا وكل واحد فينا روح بيته بعد النيكه السُخنة دي ..
روحت أخدت شاور ونمت صحيت على رنة تليفوني
احمد: ألو
إنجي : باين عليك كنت نايم ..
احمد: اه انتي تعبتيني النهارده هههههه
إنجي : ههههه ولسه هتعبك اكتر ههههه
احمد : أيوا كدا يا وديع ههههه
إنجي : هههههه بس إي رأيك فيا عجبتك ..
احمدد: احا الا عجبتيني دا انتي تعجبي العنتيل بس في سؤال عايز أسألهولك وتردي عليا بصراحه ..
إنجي : إسأل يا حبيبي عن أي حاجه عايز تعرفها وانا اوعدك هجاوبك بصراحه
احمد: انتي عرفتي الحاجات دي منين وجسمك عامل كدا ازاي والسؤال الأهم بقا انتي طيزك مفتوحه من مين ؟.
إنجي : هقولك بس متزعلش ..
احمد: لا مش هزعل بس حابب اعرف
إنجي : بصراحه انا كنت بسمع افلام سكس مع اصحابي البنات وكنت بسخن عليهم وكنت حابه اجرب وكان لأخويا واحد صاحبه قريب منه جامد وبيجيلنا البيت كتير وكنت بلاحظ منه نظرات وتلميحات كدا ناحيتي فطلعت ف دماغي الفكره بقينا نتكلم ونتواعد وكان بيجيلي البيت وهو فاضي وكنا اوقات بنتقابل برا وهو اللي فتح طيزي وكان بيلعب في جسمي ويقفشلي فيه ويرضع ف بزازي ويضربني عليها ويضربني علي طيزي كتير ودا اللي خلاهم كبار كدا مع الوقت وحبيت الموضوع بصراحه هههههه
احمد: اه يا سافله دا انتي طلعتي خبره ومش سهله بقا هههههههه
إنجي : اكيد هههههه المهم بقا عايزين نتقابل المره الجايه لواحدنا وف مكان امان عشان نبقي فيه براحتنا اكتر
احمد: اه طبعا اكيد بس المشكله انا معنديش مكان ..
إنجي : متشغلش بالك انت انا هتصرف
وفضلنا نتكلم شويه عن النيك والجنس وعملنا سكس فون وقفلنا مع بعض
تاني يوم روحت الكليه فضلت ابص و ادور عليها مش لاقيها بعدين لقيتها بترن عليا
احمد: اي يابنتي انتي فين عمال بدور عليكي مش لاقيكي
إنجي : انا داخله من البوابه اهو صحيت متأخر وجسمي بيوجعني من اللي حصل امبارح يا شقي هههههه
احمد: ههههه طب يلا هستناكي ف الكافتيريا
إنجي : اشطا دقيقه وأكون عندك
وفعلا جت وقعدنا نتكلم ونسأل علي بعض وكان عندنا محاضره دخلنا حضرناها وكالعاده هي جمبي ومش ساكته عماله تحط ايديها علي زوبري من ع البنطلون
احمد: يابت بتعملي اي يخربيتك اووف
وهي ساكته وعماله تلعب فيه وبعدين فتحت البنطلون طلعت زوبري وفضلت تلعب فيه لحد موقف خالص وبقا حديده ومش قادر خلاص راحت هي نازله بوشها عليه وفضلت ترضع فيه وتلعب في بيضاني وتلحسها وتشفطها جوه بوقها انا بقيت خلاص هنفجر روحت مقومها وقافل البنطلون وعادل هدومي واستنينا لما المحاضره خلصت وروحنا طالعين ع الحمام اخدتها جوه ضرب ورزع علي طيازها وبزازها وفضلت ابوس فيها بعنف وأشد شفايفها ب سناني وانزل علي بزازها ارضع فيها واضمهم علي بعض وارضع في دي شويه ودي شويه وأشد ف حلماتها لحد موقفت من الهيجان وبحط ايدي علي كسها لقيت الاندر بتاعها غرقان عسل وكسها سايح ع الآخر
احمد: احححح يا شرموطه دا انتي علي اخرك
إنجي: اوي يا ااحمد عايزه اتناك ف كل حته ف جسمي عايزاك تقطعني عشان خاطرى نيكني ف كسي ريحه كسي هيموتني عايز يتفشخ افشخ كسي يا احمد ااااه
احمد: احا انتي عايزه تودينا ف داهيه وطي صوتك لحد يسمعنا وبعدين انتي ناسيه انك لسه بنت بنوت مينفعش انيكك ف كسك
إنجي: ماليش دعوه اتصرف وريحني انا هايجانه اوي ومش قادره
احمد: طيب اهدي وانا هتصرف
روحت مقلعها هدومها كلها بالاندر والبرا وفضلت ارضع وابوس والحس ف جسمها من فوق ونازل علي رقبتها وبزازها وبطنها لحد موصلت لكسها وفضلت ألحس واعض فيه واكله أكل ببوقي وهي تترعش وتتنفض وعماله بتجيب في عسلها
احمد: اي كل دا يخربيتك غرقتيني
إنجي: تعبانه اوي يا حمو ريحني وافشخ كسي قطعه بسنانك
احمد: هقطعه وافشخه وافشخ كسمك يا فاجره بس مش دلوقتي لما نبقي لواحدنا وبراحتنا
إنجي: طيب ريحني بقا دلوقتي يلااا
احمد: حاضر يا لبوه
إنجي : ايوا لبوه وشرموطه ووسخه وفاجره وكل حاجه لحبيبي حمو ااااه نيكني بقاااا حرام عليييك هموووت
انا قعدت الحس واشفط ف كسها وادخل لساني جواه وانيكها بيه شويه وبعدين قومت نزلت هدومي وديرتها خليت طيزها ليا وبليت زوبري ب ريقي وبليت خرم طيزها وروحت مدخل زوبري ف طيزها ولسه هتصوت حطيت ايدي علي بوقها كتمت صوتها وفضلت انيك وارزع في طيزها جامد واضربها عليها لحد م صوابعي علمت عليها واحمرت اوي
من الهيجان اللي كنا فيه احنا الاتنين انا مقدرتش امسك نفسي وملحقتش اطلع زوبري قبل مجيب روحت منزل لبني ف طيزها ونمت علي ضهرها شويه ارتاح وزوبري لسه جوه طيزها لحد مخرج لواحده واحنا بدأنا نفوق ولبسنا وخرجنا
روحت مهدود حيلي ومش شايف قدامي بس ف نفس الوقت فرحان ب اللي حصل والمتعه اللي كنت فيها
روحت أخدت شاور وغيرت هدومي وكلمتها ع التليفون
إنجي : الو
احمد: انتي كان مالك النهارده ههههه
إنجي : معرفش بقيت لما بشوفك مبقدرش امسك نفسي وبسخن عليك اوي وببقي عايزه اعمل معاك ب أي طريقه
احمد : للدرجادي ههههه
إنجي : اه و**** انا حتا لما روحت وهديت كدا سألت نفسي نفس السؤال وكل مفتكر كلامي واحنا مع بعض اتكسف واضحك واقول اي اللي انا كنت فيه دا .. انت عملت فيا اي يا واد هههههههه
احمد: انا لسه عملت حاجه ههههه
إنجي : ايوا بقا هههههه
المهم بكره تستناني قدام الكليه متدخلش
احمد : ليه ؟
إنجي : عاملالك مفاجأه اسمع الكلام بس ومتجادلش
احمد : خلاص اشطا ماشي
صحيت الصبح فطرت ولبست ونزلت ع الكليه وكان في كافيه قدام الكليه قعدت فيه شربت قهوه ورنيت عليها
احمد : اي يابنتي انتي فين انا بقالي نص ساعه قاعد مستنيكي
إنجي: انا داخله ع الكليه اهو انت فين
احمد : ف الكافيه اللي ف وش الكليه قاعد بره هتشوفيني وانتي جايه
إنجي: خلاص دقيقتين واكون قدامك
عدا ييجي عشر دقايق وهي لسه مجتش وبعدين ببص لقيتها جايه
احمد: هما دول الدقيقتين بتوعك
إنجي: طب قول صباح الخير.. ازيك .. عامله اي .. هتصدرلي الوش الخشب من اول اليوم كدا
ع العموم اللي اخرني اني كنت بظبط ف المفاجأه اللي محضرهالك يا أستاذ
احمد: واي هي بقا المفاجأه دي
إنجي : تعالي معايا وانت تعرف
ومسكتني من ايدي وبتشدني عشان نمشي
احمد: اجي معاكي فين طب والكليه ..؟
إنجي: كسم الكليه هي هتطير .. مجتش من يوم يلا بينا بقا خلينا نكسب وقت..
خدتني وروحنا شقة واحده صاحبتها ساكنه قريب من الكليه وعايشه ف الشقه دي مع امها وأبوها واختها واخوها
ودول كلهم نزلوا ومش هيرجعوا قبل الساعه 3 العصر واحنا كنا لسه الساعه 9 الصبح ومفيش حد في الشقه غير صاحبتها دي
كلمتها ف الفون وقالتلها أن احنا طالعين عليها وتخليها تفتح الباب عشان نطلع ندخل علي طول قبل محد يشوفنا
طلعنا فعلاً الباب كان مفتوح وهي واقفه مستنيانا دخلنا وهي قفلت الباب علي طول
دخلنا جوه قعدنا ف الريسيبشن واتكلمنا انا وهي وصاحبتها قالتلنا هدخل اعملكم حاجه تشربوها ودخلت المطبخ..
احمد : انتي جايبانا هنا ليه ومين دي ..؟
إنجي : دي إسراء صاحبتي وانا حاكيالها علي كل حاجه بينا وقولتلها عايزه مكان امان ليا انا وانت نقضي فيه وقت حلو مع بعض ف قالتلي نيجي عندها هنا ابوها وامها بينزلوا علي شغلهم من الصبح مبيرجعوش غير ع العصر واخواتها بينزلوا يروحوا مدارسهم ودروسهم مش بيرجعوا غير المغرب والعشا
ودا أأمن مكان ممكن نتجمع فيه وانا واثقه فيها وعارفين كل حاجه عن بعض ومش بنخبي حاجه عن بعض وهتشوف بنفسك دلوقتي...
صاحبتها جت واحنا بنتكلم قدمتلنا العصير وقعدت تتكلم معانا شويه وتطمنا وتقولي انا مش عايزاك تخاف والدنيا امان واقعد براحتك واعتبر نفسك ف بيتك والكلام دا كله وقالت ل انجي انا هدخل اوضتي ولو احتاجتوا حاجه نادوا عليا ودخلت وقفلت علي نفسها الباب وسابتنا لواحدنا
شربنا العصير لقيت انجي بتاخدني من ايدي وبتقولي تعالي بقا كفايه تضييع وقت وانا اصلا ماسكه نفسي بالعافيه
خدتني ودخلنا اوضة النوم بتاعت اخوات اسراء وكان فيها سريرين ولقيت انجي اتحولت مره واحده وببص لقيتها قلعت كل هدومها وبقت ملط قدامي وراحت جايه عليا انا كمان عماله تبوس وتحضن فيا وقلعتني هدومي خدتها ونزلنا ع سرير من السريرين بتوع اخواتها وفضلنا نبوس ونلحس في بعض وانا اقفشلها في بزازها وطيازها والعبلها ف كسها لحد م ساحت مني ع الآخر قومت نزلت علي كسها فضلت ألحس فيه والعب فيه بلساني واقفشلها ف بزازها وأشد حلماتها بصوابعي وانا بلحس ف كسها ف نفس الوقت شويه والعب ف كسها وانا بلحسه وأشد ظنبورها بصوابعي وانا بلحس وهي تجيب في عسلها وهاجت ع الآخر وتقولي يلا بقا هاته دخله مش قادره
قومت وقومتها خليتها تمص ف زوبري شويه
إنجي : زوبرك حلو اوي مممممم عايزاه كله ف كسي وطيزي افشخني ب زوبرك يا دكرى
وروحت ماسكها قالبها ومخليها تعمل وضع الدوجي وروحت مدخل زوبري ف طيزها وفضلت ادخل واطلع في طيزها وهي تصوت وتقولي اااه اويي نيكني كمان إملا خرمي ب زوبرك الجامد يا حبيبي ااااه وأنا مع كل كلمه بتقولها بهيج اكتر عليها وبزود في السرعه واضربها علي طيزها وانا بنيكها وهي تصوت شويه وغيرنا الوضع ونيمتها علي جنبها وانا وراها ودخلت زوبري ف طيزها وبنيك فيها واقفش ف بزازها وهي تديرلي وشها ونبوس بعض وننهج من النيك وهي تقولي افشخ طيزي كمان قطعهالي نيك النهارده بتاعنا وفرصتنا يا حمو ريحني علي قد متقدر ااااه
وف وسط المدعكه اللي بتحصل دي سمعت صوت برا باب الاوضه اللي احنا فيها انا شكيت تكون صاحبتها واقفه بتتسنط علينا قومت بسرعه فتحت الباب سيكا بسيطه خالص يادوب ألمح اللي برا واللي لقيته كان صدمه ...
لقيت صاحبتها واقفه عريانه ملط وراكنه ع الحيطه جنب الباب وهاريه كسها لعب وماسكه بزازها بتفعص فيهم
انتهزت الفرصه وروحت فاتح الباب مره واحده وهي واقفه مصدومه مش بتنطق خدتها ودخلنا الاوضه احنا الاتنين وإنجي جوه لما شافتها فضلت تضحك وتقولها طب مقولتيش ليه يا لبوه تعالي هههههههه
اسراء : بصراحه اتكسفت وبعدين صوتكم كان عالي اوي وانا سخنت وهيجت علي صوتكم ومعرفتش اتحكم ف نفسي
احمد : ههههه طب تعالي يا شرموطه يا ها.يجه اطفي نارك
وخدتها ع السرير التاني بقيت ابوس والحس في جسمها وانزل علي كسها لحس ومص وعض ف شفراته وهي تتوحوح وتنزل عسل وبعدين خليتها تقوم تمص زوبري شويه وبعدين فضلت انيكها ف طيزها هي كمان شويه وكانت برضو مفتوحه هي كمان معني كدا أنها مش اول مره ليها اللبوه ...
المهم انجي قالت احا طب وانا ....
وراحت جايه علينا فضلت تبوس فيا انا وصاحبتها ويعملوا سحاق وانا بنيك صاحبتها وشويه ويلحسوا لبعض وهما راكبين فوق بعض عكس بعض كل واحده تلحس للتانيه كسها ويحطوا صوابعهم في طياز بعض وانا احطلهم زوبري يمصوه
والآخر وبعد نيك ولحس ومص كتير وانا كنت قربت اجيب نيمتهم جنب بعض ونزلت لبني علي جسمهم وهما قاموا يلحسوا ويمصوا زوبري وينضفوه ويبوسوا بعض وقعدنا ارتاحنا شويه وبعدين قومنا عملنا واحد تاني والمرادي قعدتهم قدامي ع الأرض وجيبت علي وشهم وهما لحسوا لبني من علي وش بعض وباسوا بعض وقاموا باسوني ودخلنا الحمام اخدنا شاور مع بعض احنا التلاته وطلعنا لبسنا وبوسنا بعض وخرجت انا وإنجي وروحنا وكانت احلي نيكه نيكتها واتفقنا تتكرر تاني وفعلا حصل ولسه بنتقابل احنا التلاته لحد النهارده واوقات بروح لاسراء انا وهي بس لو انجي مش فاضيه او مش عايزه أو بكون انا واسراء عايزين نبقي لواحدنا وإنجي برضو بنتقابل أنا وهي لواحدنا برا
انتهت.
احمد: هاي ازيك عامله ايه
انجي : انا كويسه انتا عامل اي
احمد : بصراحه تعبان
انجي : افندم
احمد: بقولك انا تمام
انجي : اه اوكي سوري مسمعتش كويس
احمد : ياباشا ولا يهمك احنا في الخدمه
انجي : ميرسي
احمد : ااااه بقولك تدخلي معايا
انجي : ادخل معاك فين
احمد بتوهان : الشقه اقصد المسرح
انجي : اوكي تمام
احمد : طب ممكن اسمك ثلاثي والرقم
انجي : اه اوكي اتفضل 01*
احمد : خلاص يا جوجو هكلمك بليل
انجي : جوجو هههههه انتا لحقت هههه
احمد : لا بصي انا طبعي اجتماعي وباخد على الناس بسرعه
انجي : خلاص يا حمو هستنا مكالمتك
احمد : حمو ياعم ومالو حمو حمو اي حاجه من القمر ده مقبوله
انجي : هههههه اي الاسم مش عاجبك ولا ايه ههههه
احمد: طب و**** ده احلي دلع ادلعتو ف حياتي (محصلش طبعاً 😁)
انجي :هههههه طب اي هنفضل نتكلم كتير ونسيب المحاضرة الأولى تضيع مننا
احمد : لا يلا بينا
كانت المادة محاسبه ماليه وكانت انجي قاعدة جمبي وانا كل شويه ابص ب جمب عيني على صدرها وزبي وقف جامد
انجي : اي يا حمو المحاضرة عجبتك
احمد : هههههه دي كانت احلي محاضره دخلتها ف حياتي
انجي : ههههه طبطبت على زبي وقالتلي مهو واضح هههههههه
احمد : بكسوف واول مره يتحط في الموقف ده لا مهو انا هموت وادخل الحمام
انجي : قربت من وداني وقالتلي عشان تضرب عشرة علي بزازي ههههه
احمد : مش عارف يرد يقول اي بس رد وقالها بصراحه دول يتعبو بلد والبلد وقفت اهي عليهم وعاوزه تستريح
انجي : اه يا شقي طب مش بدري اوي على البلد
احمد : بدري اي ده بقالهم سنين يعيني مش بيقفو مستنين الفرصه
انجي بضحكه مايصه : خلاص اول ما نطلع المحاضرة هنشوف الموضوع ده هههههههه
احمد : طب يلا دلوقتي
انجي :,يا واد اصبر شويه مستعجل على اي
احمد : طب يلا بقي يا اما هزعل منك
انجي: خلاص خلاص طب يلا بينا
وفعلا طلعنا مدرج دكتور عادل وكنا قعدين وحوالينا شويه صغيرين فضلت قاعد باصص ل صدر انجي لحد ما الكل دخل القاعه وجت دكتور العلوم السلوكية وبدأت المحاضرة انجي مسكت زبي على البنطلون
انجي : يخربيتك كل ده مخبيه تحت البنطلون
احمد : واطي صوتك لحد ياخد باله
انجي : هههههه ده انا مش هحلو ههههه
احمد : هههههه اهو عندك منك ليه ووسعي ايدك بقي وافتحي رجلك
انجي :هههههه حاضر بس براحه متزقش هههههههه
انا فعلا حطيت ايدي تحت الجيبه لقيتها مش لابسه اندر وكسها كلو لبن
احمد : يخربيتك اي كل ده هههه ده انتي هايجه اكتر مني هههه
انجي : هههههههه لا مش انا ده كسي سخن من حجم زبك هههههه
احمد : اه يا وسخه
وفعلا ضربو لبعض وخرجوا من المحاضرة بيضحكو وأيديهم ف ايد بعض
انجي : حمو هنروح فين
احمد: اه منك يا جوجو ما تيجي نروح الحمام
انجي : اييييي مكفكش اللي حصل في المدرج ولا الشقي ده منمش ( وهي بتشاور بعنيها على زبي)
احمد : ههههه حنكش ههههه لا ياروحي حنكش مبينمش بدري
انجي : هههههه اي اده هو اسمو حنكش
احمد : اه انا مسميه كده
انجي : هههههه اتشرفنا ب أستاذ حنكش
احمد : لا هو ده تعارف ده تعالى بس اعرفك عليه
وقمت واخدها وداخل بيها الحمام وعلى فكره عشان الأسئلة الكتير اه احنا الحمام عندنا شبه مشترك وفعلا دخلنا كابينه الحمام وقفلت الباب علينا قبل بس ما اكمل هوصفلكم الحمام عندنا هو مش علبه هو عامل زي اوضه عشان كده اخدت انجي ودخلت ادور جواها على الأطفال عشان بصراحه جسمها شبه الملعب
احمد : تعالي بقي عشان العب في الخريطة شويه وببوس رقبتها وانا قافش بزازها فوق الهدوم
انجي : هههههه طب براحه طيب هههههه طب اصبر اقلع طب ههههه
احمد : تعبان يا كابتن هههههه
انجي: هههه طب وحياتي عندك تصبر
احمد : يووووه حاضر اديني صبرت
وبدأت انجي تقلع الهدوم قطعه قطعه أما بالنسبة الداخلي كانت لابسه برا واندر بينك كانو روعه وجسمها مشدود شده ولا بزازها انا اول ما شفت المنظر ده قلعت ملط
احمد : اي ده كل ده مستخبي مني بس انتي لبستي الاندر ده امتي
انجي : ههههه لبسته في المدرج بعد ما جبت لبني علي طول
احمد : طب تعالي بقي عشان انا خلاص هجيب على روحي
وقمت مسكتها من وسطها وكانت لسه بالداخلي وشدتها عليا وبقيت عمال اكل ف شفايفها وانا بقلعها البرا واول ما خلعت البرا مسكت فردت بزها اليمين وبقيت ابلع فيها
انجي : اااااه براحه يا حبيبي مش كده ااااه انتا تعبتني خالص اااه براحه وحياتي عندك
احمد : و**** ما بايدي ده انا لو عليا اكلهم اكل وبدأت انزل على سوتها وادخل لساني فيها
انجي : ااااه مش قادره يخربيتك انزل بقي ل كسي عشان مش مستحمل
احمد : ده حبيبي رايحلو اهو ونزلت قلعتها الاندر بلساني وهنا كانت الصدمة كس وردي جدا وحجمه كبير وشفايفو عليها عسل وريحتو بتضرب نار
احمد : اي يا جوجو الجمال ده ياريتني عرفتك من زمان
انجي : طب يلا بقي مش قادره هتفضل تتفرج كتير
ورحت هنا هجمت علي كسها بوس ومص أو بمعنى أصح شفط لاني كنت بشفط مش بمص من جمالو وبلحس بلساني من جوا الشفرات ولا كأني بسحبو بلساني
انجي : اااااه خلاص يا احمد مش قادره مش قادره هجيب هجيب هجيب ااااااااه وجابت كل عسلها ف بوقي وانا كنت مش قادر هموت من الهيجان روحت شربت عسلها كلو وقومت ادخل زبي في كسها
انجي : اي ده انتا هتعمل ايه
احمد : هنور كشاف عشان اشوف في حد جوا ولا لاء يعني واحد ماسك زبو وقدامه كس اجمد من الملبن هيكون هيعمل اي
انجي : هههه لابس انا لسه بنت بنوت حطو خلفي
احمد : يخربيتك انتي كل الخبره دي والجسم ده لسه بنت بنوت طب لفي اديني طيزك
انجي : اهخ اموت ف سفالتك يا مجرم خد طيزي اهي بس براحه عليها
وفعلا مسكت زبي وحطيتو ف طيزها وبقيت عمال انيك فيها جامد وطيزها طلعت مفتوحة قبل كده وهنعرف بعدين مين اللي فتحها نرجع لقصتنا
انجي: اووووف اااااه احححح زبك سخن اوي اااااه نيكني جامد يا حبيبي كيفني عشان انا شرموطه وتعبانه
احمد : ده انا هفشخ طيزك الملبن دي يا لبوه وهفشخ كسمك
انجي : ااااه انا لبوه افشخني اكتر مش قادره هموت منك يا فحلي اااااااه اااااااح اوووووف ااححممد انا هجيب نيك جامد واسرع
احمد : وانا كمان هجيب اووووف
انجي : طب هات ف طيزي اااااه
وفعلا انا وانجي جبنا في نفس الوقت وكنت هموت من التعب وانا بنيك فيها
انجي : اااااااح لبنك سخن وفشخلي طيزي ااااااه مش قادره ده انا مش هسيبك ثانيه واحده
احمد : عارفه انا اول ما شوفتك كنت هموت عليكي مكنتش متخيل انك هتبقي ليا من اول يوم
انجي : حبيبي انا ليك على طول وفي كل وقت
احمد : طب يلا ياروحي البسي عشان زمان المحاضرة خلصت والحمام هيكون في شباب وبنات
انجي : حاضر يا روحي
وفعلا انجي لبست وانا لبست وخرجنا وكل واحد فينا روح بيته بعد النيكه السُخنة دي ..
روحت أخدت شاور ونمت صحيت على رنة تليفوني
احمد: ألو
إنجي : باين عليك كنت نايم ..
احمد: اه انتي تعبتيني النهارده هههههه
إنجي : ههههه ولسه هتعبك اكتر ههههه
احمد : أيوا كدا يا وديع ههههه
إنجي : هههههه بس إي رأيك فيا عجبتك ..
احمدد: احا الا عجبتيني دا انتي تعجبي العنتيل بس في سؤال عايز أسألهولك وتردي عليا بصراحه ..
إنجي : إسأل يا حبيبي عن أي حاجه عايز تعرفها وانا اوعدك هجاوبك بصراحه
احمد: انتي عرفتي الحاجات دي منين وجسمك عامل كدا ازاي والسؤال الأهم بقا انتي طيزك مفتوحه من مين ؟.
إنجي : هقولك بس متزعلش ..
احمد: لا مش هزعل بس حابب اعرف
إنجي : بصراحه انا كنت بسمع افلام سكس مع اصحابي البنات وكنت بسخن عليهم وكنت حابه اجرب وكان لأخويا واحد صاحبه قريب منه جامد وبيجيلنا البيت كتير وكنت بلاحظ منه نظرات وتلميحات كدا ناحيتي فطلعت ف دماغي الفكره بقينا نتكلم ونتواعد وكان بيجيلي البيت وهو فاضي وكنا اوقات بنتقابل برا وهو اللي فتح طيزي وكان بيلعب في جسمي ويقفشلي فيه ويرضع ف بزازي ويضربني عليها ويضربني علي طيزي كتير ودا اللي خلاهم كبار كدا مع الوقت وحبيت الموضوع بصراحه هههههه
احمد: اه يا سافله دا انتي طلعتي خبره ومش سهله بقا هههههههه
إنجي : اكيد هههههه المهم بقا عايزين نتقابل المره الجايه لواحدنا وف مكان امان عشان نبقي فيه براحتنا اكتر
احمد: اه طبعا اكيد بس المشكله انا معنديش مكان ..
إنجي : متشغلش بالك انت انا هتصرف
وفضلنا نتكلم شويه عن النيك والجنس وعملنا سكس فون وقفلنا مع بعض
تاني يوم روحت الكليه فضلت ابص و ادور عليها مش لاقيها بعدين لقيتها بترن عليا
احمد: اي يابنتي انتي فين عمال بدور عليكي مش لاقيكي
إنجي : انا داخله من البوابه اهو صحيت متأخر وجسمي بيوجعني من اللي حصل امبارح يا شقي هههههه
احمد: ههههه طب يلا هستناكي ف الكافتيريا
إنجي : اشطا دقيقه وأكون عندك
وفعلا جت وقعدنا نتكلم ونسأل علي بعض وكان عندنا محاضره دخلنا حضرناها وكالعاده هي جمبي ومش ساكته عماله تحط ايديها علي زوبري من ع البنطلون
احمد: يابت بتعملي اي يخربيتك اووف
وهي ساكته وعماله تلعب فيه وبعدين فتحت البنطلون طلعت زوبري وفضلت تلعب فيه لحد موقف خالص وبقا حديده ومش قادر خلاص راحت هي نازله بوشها عليه وفضلت ترضع فيه وتلعب في بيضاني وتلحسها وتشفطها جوه بوقها انا بقيت خلاص هنفجر روحت مقومها وقافل البنطلون وعادل هدومي واستنينا لما المحاضره خلصت وروحنا طالعين ع الحمام اخدتها جوه ضرب ورزع علي طيازها وبزازها وفضلت ابوس فيها بعنف وأشد شفايفها ب سناني وانزل علي بزازها ارضع فيها واضمهم علي بعض وارضع في دي شويه ودي شويه وأشد ف حلماتها لحد موقفت من الهيجان وبحط ايدي علي كسها لقيت الاندر بتاعها غرقان عسل وكسها سايح ع الآخر
احمد: احححح يا شرموطه دا انتي علي اخرك
إنجي: اوي يا ااحمد عايزه اتناك ف كل حته ف جسمي عايزاك تقطعني عشان خاطرى نيكني ف كسي ريحه كسي هيموتني عايز يتفشخ افشخ كسي يا احمد ااااه
احمد: احا انتي عايزه تودينا ف داهيه وطي صوتك لحد يسمعنا وبعدين انتي ناسيه انك لسه بنت بنوت مينفعش انيكك ف كسك
إنجي: ماليش دعوه اتصرف وريحني انا هايجانه اوي ومش قادره
احمد: طيب اهدي وانا هتصرف
روحت مقلعها هدومها كلها بالاندر والبرا وفضلت ارضع وابوس والحس ف جسمها من فوق ونازل علي رقبتها وبزازها وبطنها لحد موصلت لكسها وفضلت ألحس واعض فيه واكله أكل ببوقي وهي تترعش وتتنفض وعماله بتجيب في عسلها
احمد: اي كل دا يخربيتك غرقتيني
إنجي: تعبانه اوي يا حمو ريحني وافشخ كسي قطعه بسنانك
احمد: هقطعه وافشخه وافشخ كسمك يا فاجره بس مش دلوقتي لما نبقي لواحدنا وبراحتنا
إنجي: طيب ريحني بقا دلوقتي يلااا
احمد: حاضر يا لبوه
إنجي : ايوا لبوه وشرموطه ووسخه وفاجره وكل حاجه لحبيبي حمو ااااه نيكني بقاااا حرام عليييك هموووت
انا قعدت الحس واشفط ف كسها وادخل لساني جواه وانيكها بيه شويه وبعدين قومت نزلت هدومي وديرتها خليت طيزها ليا وبليت زوبري ب ريقي وبليت خرم طيزها وروحت مدخل زوبري ف طيزها ولسه هتصوت حطيت ايدي علي بوقها كتمت صوتها وفضلت انيك وارزع في طيزها جامد واضربها عليها لحد م صوابعي علمت عليها واحمرت اوي
من الهيجان اللي كنا فيه احنا الاتنين انا مقدرتش امسك نفسي وملحقتش اطلع زوبري قبل مجيب روحت منزل لبني ف طيزها ونمت علي ضهرها شويه ارتاح وزوبري لسه جوه طيزها لحد مخرج لواحده واحنا بدأنا نفوق ولبسنا وخرجنا
روحت مهدود حيلي ومش شايف قدامي بس ف نفس الوقت فرحان ب اللي حصل والمتعه اللي كنت فيها
روحت أخدت شاور وغيرت هدومي وكلمتها ع التليفون
إنجي : الو
احمد: انتي كان مالك النهارده ههههه
إنجي : معرفش بقيت لما بشوفك مبقدرش امسك نفسي وبسخن عليك اوي وببقي عايزه اعمل معاك ب أي طريقه
احمد : للدرجادي ههههه
إنجي : اه و**** انا حتا لما روحت وهديت كدا سألت نفسي نفس السؤال وكل مفتكر كلامي واحنا مع بعض اتكسف واضحك واقول اي اللي انا كنت فيه دا .. انت عملت فيا اي يا واد هههههههه
احمد: انا لسه عملت حاجه ههههه
إنجي : ايوا بقا هههههه
المهم بكره تستناني قدام الكليه متدخلش
احمد : ليه ؟
إنجي : عاملالك مفاجأه اسمع الكلام بس ومتجادلش
احمد : خلاص اشطا ماشي
صحيت الصبح فطرت ولبست ونزلت ع الكليه وكان في كافيه قدام الكليه قعدت فيه شربت قهوه ورنيت عليها
احمد : اي يابنتي انتي فين انا بقالي نص ساعه قاعد مستنيكي
إنجي: انا داخله ع الكليه اهو انت فين
احمد : ف الكافيه اللي ف وش الكليه قاعد بره هتشوفيني وانتي جايه
إنجي: خلاص دقيقتين واكون قدامك
عدا ييجي عشر دقايق وهي لسه مجتش وبعدين ببص لقيتها جايه
احمد: هما دول الدقيقتين بتوعك
إنجي: طب قول صباح الخير.. ازيك .. عامله اي .. هتصدرلي الوش الخشب من اول اليوم كدا
ع العموم اللي اخرني اني كنت بظبط ف المفاجأه اللي محضرهالك يا أستاذ
احمد: واي هي بقا المفاجأه دي
إنجي : تعالي معايا وانت تعرف
ومسكتني من ايدي وبتشدني عشان نمشي
احمد: اجي معاكي فين طب والكليه ..؟
إنجي: كسم الكليه هي هتطير .. مجتش من يوم يلا بينا بقا خلينا نكسب وقت..
خدتني وروحنا شقة واحده صاحبتها ساكنه قريب من الكليه وعايشه ف الشقه دي مع امها وأبوها واختها واخوها
ودول كلهم نزلوا ومش هيرجعوا قبل الساعه 3 العصر واحنا كنا لسه الساعه 9 الصبح ومفيش حد في الشقه غير صاحبتها دي
كلمتها ف الفون وقالتلها أن احنا طالعين عليها وتخليها تفتح الباب عشان نطلع ندخل علي طول قبل محد يشوفنا
طلعنا فعلاً الباب كان مفتوح وهي واقفه مستنيانا دخلنا وهي قفلت الباب علي طول
دخلنا جوه قعدنا ف الريسيبشن واتكلمنا انا وهي وصاحبتها قالتلنا هدخل اعملكم حاجه تشربوها ودخلت المطبخ..
احمد : انتي جايبانا هنا ليه ومين دي ..؟
إنجي : دي إسراء صاحبتي وانا حاكيالها علي كل حاجه بينا وقولتلها عايزه مكان امان ليا انا وانت نقضي فيه وقت حلو مع بعض ف قالتلي نيجي عندها هنا ابوها وامها بينزلوا علي شغلهم من الصبح مبيرجعوش غير ع العصر واخواتها بينزلوا يروحوا مدارسهم ودروسهم مش بيرجعوا غير المغرب والعشا
ودا أأمن مكان ممكن نتجمع فيه وانا واثقه فيها وعارفين كل حاجه عن بعض ومش بنخبي حاجه عن بعض وهتشوف بنفسك دلوقتي...
صاحبتها جت واحنا بنتكلم قدمتلنا العصير وقعدت تتكلم معانا شويه وتطمنا وتقولي انا مش عايزاك تخاف والدنيا امان واقعد براحتك واعتبر نفسك ف بيتك والكلام دا كله وقالت ل انجي انا هدخل اوضتي ولو احتاجتوا حاجه نادوا عليا ودخلت وقفلت علي نفسها الباب وسابتنا لواحدنا
شربنا العصير لقيت انجي بتاخدني من ايدي وبتقولي تعالي بقا كفايه تضييع وقت وانا اصلا ماسكه نفسي بالعافيه
خدتني ودخلنا اوضة النوم بتاعت اخوات اسراء وكان فيها سريرين ولقيت انجي اتحولت مره واحده وببص لقيتها قلعت كل هدومها وبقت ملط قدامي وراحت جايه عليا انا كمان عماله تبوس وتحضن فيا وقلعتني هدومي خدتها ونزلنا ع سرير من السريرين بتوع اخواتها وفضلنا نبوس ونلحس في بعض وانا اقفشلها في بزازها وطيازها والعبلها ف كسها لحد م ساحت مني ع الآخر قومت نزلت علي كسها فضلت ألحس فيه والعب فيه بلساني واقفشلها ف بزازها وأشد حلماتها بصوابعي وانا بلحس ف كسها ف نفس الوقت شويه والعب ف كسها وانا بلحسه وأشد ظنبورها بصوابعي وانا بلحس وهي تجيب في عسلها وهاجت ع الآخر وتقولي يلا بقا هاته دخله مش قادره
قومت وقومتها خليتها تمص ف زوبري شويه
إنجي : زوبرك حلو اوي مممممم عايزاه كله ف كسي وطيزي افشخني ب زوبرك يا دكرى
وروحت ماسكها قالبها ومخليها تعمل وضع الدوجي وروحت مدخل زوبري ف طيزها وفضلت ادخل واطلع في طيزها وهي تصوت وتقولي اااه اويي نيكني كمان إملا خرمي ب زوبرك الجامد يا حبيبي ااااه وأنا مع كل كلمه بتقولها بهيج اكتر عليها وبزود في السرعه واضربها علي طيزها وانا بنيكها وهي تصوت شويه وغيرنا الوضع ونيمتها علي جنبها وانا وراها ودخلت زوبري ف طيزها وبنيك فيها واقفش ف بزازها وهي تديرلي وشها ونبوس بعض وننهج من النيك وهي تقولي افشخ طيزي كمان قطعهالي نيك النهارده بتاعنا وفرصتنا يا حمو ريحني علي قد متقدر ااااه
وف وسط المدعكه اللي بتحصل دي سمعت صوت برا باب الاوضه اللي احنا فيها انا شكيت تكون صاحبتها واقفه بتتسنط علينا قومت بسرعه فتحت الباب سيكا بسيطه خالص يادوب ألمح اللي برا واللي لقيته كان صدمه ...
لقيت صاحبتها واقفه عريانه ملط وراكنه ع الحيطه جنب الباب وهاريه كسها لعب وماسكه بزازها بتفعص فيهم
انتهزت الفرصه وروحت فاتح الباب مره واحده وهي واقفه مصدومه مش بتنطق خدتها ودخلنا الاوضه احنا الاتنين وإنجي جوه لما شافتها فضلت تضحك وتقولها طب مقولتيش ليه يا لبوه تعالي هههههههه
اسراء : بصراحه اتكسفت وبعدين صوتكم كان عالي اوي وانا سخنت وهيجت علي صوتكم ومعرفتش اتحكم ف نفسي
احمد : ههههه طب تعالي يا شرموطه يا ها.يجه اطفي نارك
وخدتها ع السرير التاني بقيت ابوس والحس في جسمها وانزل علي كسها لحس ومص وعض ف شفراته وهي تتوحوح وتنزل عسل وبعدين خليتها تقوم تمص زوبري شويه وبعدين فضلت انيكها ف طيزها هي كمان شويه وكانت برضو مفتوحه هي كمان معني كدا أنها مش اول مره ليها اللبوه ...
المهم انجي قالت احا طب وانا ....
وراحت جايه علينا فضلت تبوس فيا انا وصاحبتها ويعملوا سحاق وانا بنيك صاحبتها وشويه ويلحسوا لبعض وهما راكبين فوق بعض عكس بعض كل واحده تلحس للتانيه كسها ويحطوا صوابعهم في طياز بعض وانا احطلهم زوبري يمصوه
والآخر وبعد نيك ولحس ومص كتير وانا كنت قربت اجيب نيمتهم جنب بعض ونزلت لبني علي جسمهم وهما قاموا يلحسوا ويمصوا زوبري وينضفوه ويبوسوا بعض وقعدنا ارتاحنا شويه وبعدين قومنا عملنا واحد تاني والمرادي قعدتهم قدامي ع الأرض وجيبت علي وشهم وهما لحسوا لبني من علي وش بعض وباسوا بعض وقاموا باسوني ودخلنا الحمام اخدنا شاور مع بعض احنا التلاته وطلعنا لبسنا وبوسنا بعض وخرجت انا وإنجي وروحنا وكانت احلي نيكه نيكتها واتفقنا تتكرر تاني وفعلا حصل ولسه بنتقابل احنا التلاته لحد النهارده واوقات بروح لاسراء انا وهي بس لو انجي مش فاضيه او مش عايزه أو بكون انا واسراء عايزين نبقي لواحدنا وإنجي برضو بنتقابل أنا وهي لواحدنا برا
انتهت.